Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
cjgeorgio

Αλλαγή Λαδιών Για Τον 1.8 Tsi

Recommended Posts

Βάζω Castrol Edge 5-30 από τότε που έχω το αμάξι στα χέρια μου είμαι ικανοποιημένος.

 

Εσείς τι λάδια βάζετε και ποιες είναι οι εντυπώσεις σας? 

 

Πόσο πάει το λίτρο στο λάδι που βάζετε?

 

Πάτε στην αντιπροσωπεία και σας γδέρνει η παίρνεται συσκευασία 5-10 λίτρα από αλλού?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βάζω Castrol Edge 5-30 από τότε που έχω το αμάξι στα χέρια μου είμαι ικανοποιημένος.

 

Εσείς τι λάδια βάζετε και ποιες είναι οι εντυπώσεις σας? 

 

Πόσο πάει το λίτρο στο λάδι που βάζετε?

 

Πάτε στην αντιπροσωπεία και σας γδέρνει η παίρνεται συσκευασία 5-10 λίτρα από αλλού?

Στο αμαξι(golf 5 fsi) εβαζα castrol edge 5-30 μεχρι περυσι και ημουν ευχαριστημενος(12 γιουρος/λιτρο)...φετος δοκιμασα mobil esp και μεχρι τωρα ειμαι απολυτα ευχαριστημενος(11 γιουρος/λιτρο)...τις αλλαγες τις κανω μονος μου σιγα μην τα σκασω στην αντιπροσωπεια

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βαζω το ιδιο με εσενα,τα λαδια τα περνω απο την αντιπροσωπεια της castrol στη Λαρισα,στην VW τα αγοραζα 125 ευρω τα 5 λιτρα ενω τωρα τα περνω με τα μισα απλως παω και μου τα αλλαζουνε εκει

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tanasi

εμενα με τα Castrol τσιμπαγε λιγο λαδάκι. Τιποτα τρομερό,  μισό λίτρο κάθε 15.000χλμ.

 

Από τις 30.000χλμ  που βαζω ARAL σταματησαν οι απώλειες.

 

Τα αγοράζω 50 ευρώ την εξάδα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πλέον με Κ04 και άλλες ανάγκες πήγα σε Castrol magnatec 5W40...τίμιο λάδι.....με καλή λειτουργία ως τώρα για τα ζόρια που τρώει το μοτέρ με την Κ04 και το πόδι μου!!!

 

Και κάτι άλλο από την στιγμή που δεν το παραγεμίζω...βάζω 4,6 lt μαζί με το φίλτρο δεν έπεσε ο δείκτης καθόλου μετά από 5000 όπου και κάνω αλλαγή.

Edited by Dikonou

Share this post


Link to post
Share on other sites

εμενα με τα Castrol τσιμπαγε λιγο λαδάκι. Τιποτα τρομερό,  μισό λίτρο κάθε 15.000χλμ.

 

Από τις 30.000χλμ  που βαζω ARAL σταματησαν οι απώλειες.

 

Τα αγοράζω 50 ευρώ την εξάδα

 

Με το Castrol EDGE και εγώ το ίδιο.

Στης 15.000 χλμ συμπληρώνω μισό λίτρο λάδι που έμεινε από τα 5 που αγοράζω εξαρχής. 

50 ευρώ τα 6 λίτρα ARAL 5-30 βγαίνει 8.3 ευρώ το λίτρο. Πολύ καλή τιμή. 

Βγαίνει σε συσκευασία 6 λίτρα η μονόκιλα;

Πλέον με Κ04 και άλλες ανάγκες πήγα σε Castrol magnatec 5W40...τίμιο λάδι.....με καλή λειτουργία ως τώρα για τα ζόρια που τρώει το μοτέρ με την Κ04 και το πόδι μου!!!

 

Και κάτι άλλο από την στιγμή που δεν το παραγεμίζω...βάζω 4,6 lt μαζί με το φίλτρο δεν έπεσε ο δείκτης καθόλου μετά από 5000 όπου και κάνω αλλαγή.

 

Τι μοτέρ έχεις? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.8 tfsi CDAA!

 

Ποια είναι τα θετικά του 5-40 σε σχέση με το 5-30 που προτείνουν εδώ στην Ελλάδα;

 

Γερμανία στα βενζινάδικα δεν έβρισκα 5-30 και αγόρασα 1 λίτρο 0-30. Στην Γερμανία βάζουν 0-30 λογικά λόγο διαφορετικού κλίματος...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρώτο και κυριότερο.... Δεν είναι 504-507.

Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι long life και κάθε 10000 στην χειρότερη για τα δικά μας θα θέλει αλλαγή. Εγώ κάνω κάθε 5000 αλλαγή οπότε δεν νομίζω να έχω θέμα όσον αφορά προδιαγραφή.

Αυτό που παρατήρησα. Πιο γρήγορη πτώση θερμοκρασίας μετά από ζόρι και κάνα δυο βαθμοί πιο κάτω σε νορμάλ κατάστάση οδήγησης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δες και αυτά τα threads σχετικά με λάδια:

 

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=58084

 

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=44715

 

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=44283

 

Ξαναγράφω λοιπόν ότι από τότε που αγόρασα το αμάξι (Οκτώβριος του 2009) χρησιμοποιώ αποκλειστικά λάδια Cyclon F1V Fully Synthetic 5W-30 που αγοράζω μόνος μου και ποτέ δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Δεν χρειάστηκε να συμπληρώσω ποτέ λάδια, τα αλλάζω κάθε 15.000χλμ και δεν έχω ακούσει παράπονα από το επίσημο δίκτυο όπου κάνω τα service για υπερβολική φθορά ή τίποτα παρόμοιο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εμενα με τα Castrol τσιμπαγε λιγο λαδάκι. Τιποτα τρομερό,  μισό λίτρο κάθε 15.000χλμ.

 

Από τις 30.000χλμ  που βαζω ARAL σταματησαν οι απώλειες.

 

Τα αγοράζω 50 ευρώ την εξάδα

 

Λέμε... λέμε... λέμε... Η Aral είναι εξαγορασμένη εταιρεία από την BP και ουσιαστικά παίζει μόνο σαν brand name. Η Castrol είναι επίσης εξαγορασμένη από την BP... και βγάζει τα λιπαντικά 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρησιμοποιω εδω και ενα χρονο Total Quartz Racing 10-60 απο την στιγμη που αρχισα να πειραζω το μοτερ. Αποκλειστικα και μονο ορμωμενος απο τις αυξημενες θερμοκρασιες στα πιστονια/καυσαερια.

 

Δεν εχω παρατηρησει κατι ασχημο. Απεναντιας περιμενω να αποδωσουν καλυτερα τωρα το καλοκαιρι με την Κ04 να ζοριζει το μοτερ.

 

Απλα απο μονος μου αποφασισα οταν η θερμοκρασια περιβαλλοντος πεφτει κατω απο 15 βαθμους Κελσιου να το βαζω μπροστα ενα τεταρτο πριν ξεκινησω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν μου επιτρέπεις (χωρίς παρεξήγηση!!!), ποιός σου πρότεινε από 5-30 που λέει ο κατασκευαστής να φύγεις σε 10-60 που είναι χαωδώς πιο "παχύ" λιπαντικό... και επομένως μέχρι να φτάσεις σε πανύψηλες θερμοκρασίες έχει αυξημένες τριβές (άρα φθορές/θερμοκρασίες/καταναλώσεις/απώλειες ισχύος κτλ κτλ κτλ).

 

Όπου και αν το είχα ψάξει τέτοια λιπαντικά προτείνονται για μοτέρ που πρώτα από όλα είναι κοντά σχεδιαστικά σε αυτά τα ιξώδη... αλλά και για συνθήκες τρομακτικής ζέστης (κλιματολογικά αλλά και συνθήκες οδήγησης). Οπότε θα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον να μάθουμε αν κάτι είναι διαφορετικό.

 

Συγχώρα με και πάλι για την ερώτηση αλλά το έχω απορία! :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε πολυ υπερβολικό ειναι αυτο που έβαλες επισης το οτι δουλεύει το αμαξι δεν σήμαινει οτι ειναι και το σωστό ,επισης στα πρότεινε αυτά ο μάστορας σου για να μη καίει λάδια η για κάποιο άλλο λόγο ;

αποψη μου ειναι να τα βγάλεις και να βαλεις τα 5-40w castrol titanium professional .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακου τους παραπανω και κανε μια αλλαγη στα λαδια που προβλεπονται.

Το ενα τεταρτο που αφηνεις ρελαντι ειναι οξυμωρο. Το σωστο ειναι να πας σε 0/30 η 5/30 για σωστη λειτουργια.

Χειμωνα με 10/60 το κεφαλαρι του tsi σου λιπαινεται ελλειπως.

Αυτο σημαινει φθορες σε εκκεντροφορο, ωστηρια κλπ.

Επισης λογω μεγαλου ιξωδους αργει να λίπανθει ο αξονας της τουρμπινας που γυριζει με την πρωτη μιζια, αρα φθορες στον αξονα, δαχτυλιδια, κουζινετα.

Τα παραπανω φαινονται σε πολλα χιλιομετρα κατοχης, οπου φανερωνονται οι φθορες η οταν λυθει το μοτερ.

Γιατι φανταζομαι θες το καλυτερο για το αυτοκινητο σου, για να το ψαχνεις και καλα κανεις.

Στο sierra cosworth χρησιμοποιω 10/60 castrol edge, στο 20vt και στο tsi 5/40 και 5/30, ειναι διαφορετικα μοτερακια, διαφορετικες κατασκευες και εποχες.

Σε μια περιπτωση μονο θα σου ελεγα να βαλεις το 10/60 edge castrol, το καλοκαιρι με εξωτερικη 40+ αν το σκιζεις καθημερινα και σε μεγαλο βαθμο. (Πατηματα).

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειδικά για το στατικό ζέσταμα που αναφέρεις (πέρα από τα υπόλοιπα σωστά φυσικά που ήδη αναφέρθηκαν διεξοδικά)... και πέρα του ότι σε πολλές χώρες απαγορεύεται, οι κατασκευαστές πλέον προτείνουν ΧΑΛΑΡΗ οδήγηση  για ζέσταμα και όχι λειτουργία στο ρελαντί!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προ Κ04 περιοδου οι θερμοκρασιες λαδιου ηταν αυστηρα κατω απο 98 βαθμους.

 

Με την Κ04 οι αντιστοιχες θερμοκρασιες ανεβηκαν +10 βαθμους. Θεωρησα λοιπον και εδωσα μεγαλυτερη βαρυτητα στο νουμερο 10 που δεν απεχει πολυ απο το 5 για επαρκη λιπανση και στο 60 που απεχει πιο πολυ απο το 40 για την +10 βαθμους αυξημενη θερμοκρασια.

 

Φυσικα την αλλαγη δεν την εκανα υστερα απο συσταση καποιου μαστορα απλα και μονο ορμωμενος απο την αυξημενη θερμοκρασια.

 

Το ρελαντι το χειμερινο το κανω λογω του 10 αντι για 5 ωστε οταν αρχισει το μοτερ να σηκωνει στροφες (φυσιολογικη οδηγηση-ξεκινημα) το λαδι να ειναι ηδη ζεστο.

 

Επειδη κανω 20.000χλμ ετησιως μηπως να τα γυρναω μονο το χειμωνα σε 5-30?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παναγιώτη και 5-40 να βαλεις εισαι μια χαρά εξάλλου το γράφει και μέσα στο βιβλίο που εχει το αμαξι vw 502.00=5-40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τάσο, μόνο μια παρένθεση... το 5-40 αναιρεί το long-life πρόγραμμα συντήρησης.

 

Παναγιώτη, εγώ έτσι όπως τα ξέρω (παίζει και να τα ξέρω λάθος):

 

α) Δεν είναι και ότι καλύτερο για το μοτέρ, τη μια άλλο ιξώδες, την επόμενη άλλο και ξανά μανά αλλαγές

β) Το θέμα στην επιλογή λιπαντικού από τον κατασκευαστή δεν είναι μόνο οι θερμοκρασίες... Τα μηχανικά μέρη ΣΥΝΟΛΙΚΑ είναι σχεδιασμένα με κάποιες συγκεκριμένες ανοχές οι οποίες λιπαντικά καλύπτονται από το ιξώδες που δίνει ο κατασκευαστής. Κάτι παραπάνω ξέρει από εμάς!

γ) για τις λιπαντικές ανάγκες αλλά και γενικά για τα στατικά ζεστάματα ή και τα ζόρια μιας Κ04 κλπ κλπ κλπ, απλά θα αναφέρω τα εξής. Ενα CC στη Ρωσία ή στη Σκανδιναβία με τα πολικά ψύχη. Ενα CC στην Αραβία με τις αφόρητες ζέστες. Ενα CC στην Ελλάδα που το κυκλοφορεί κάποιος μόνιμα φορτωμένο ή με συρόμενο φορτίο... και τέλος ένα CC βελτιωμένο. Αντικειμενικά μιλώντας, ποιό από 4 πιστεύεις ότι τραβάει τα λιγότερα ζόρια?!?!?! Τα 3 πρώτα σίγουρα ζορίζονται πολύ και ας είναι στοκ. Δεν θα έδινε ο κατασκευαστής διαφορετικά ιξώδη ανάλογα με τη χρήση?

δ) Αν γενικότερα έχουμε θέμα σε έναν τομέα (κοινώς πρόβλημα... κοινώς βλέπε θερμοκρασίες) μήπως το πρόβλημα πρέπει να εντοπιστεί και να αντιμετωπιστεί στη ρίζα του και όχι να διορθώνεται το "πρόβλημα" με λύση που εμπεριέχει κάπου αλλού πρόβλημα?! :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τάσο, μόνο μια παρένθεση... το 5-40 αναιρεί το long-life πρόγραμμα συντήρησης.

 

Παναγιώτη, εγώ έτσι όπως τα ξέρω (παίζει και να τα ξέρω λάθος):

 

α) Δεν είναι και ότι καλύτερο για το μοτέρ, τη μια άλλο ιξώδες, την επόμενη άλλο και ξανά μανά αλλαγές

β) Το θέμα στην επιλογή λιπαντικού από τον κατασκευαστή δεν είναι μόνο οι θερμοκρασίες... Τα μηχανικά μέρη ΣΥΝΟΛΙΚΑ είναι σχεδιασμένα με κάποιες συγκεκριμένες ανοχές οι οποίες λιπαντικά καλύπτονται από το ιξώδες που δίνει ο κατασκευαστής. Κάτι παραπάνω ξέρει από εμάς!

γ) για τις λιπαντικές ανάγκες αλλά και γενικά για τα στατικά ζεστάματα ή και τα ζόρια μιας Κ04 κλπ κλπ κλπ, απλά θα αναφέρω τα εξής. Ενα CC στη Ρωσία ή στη Σκανδιναβία με τα πολικά ψύχη. Ενα CC στην Αραβία με τις αφόρητες ζέστες. Ενα CC στην Ελλάδα που το κυκλοφορεί κάποιος μόνιμα φορτωμένο ή με συρόμενο φορτίο... και τέλος ένα CC βελτιωμένο. Αντικειμενικά μιλώντας, ποιό από 4 πιστεύεις ότι τραβάει τα λιγότερα ζόρια?!?!?! Τα 3 πρώτα σίγουρα ζορίζονται πολύ και ας είναι στοκ. Δεν θα έδινε ο κατασκευαστής διαφορετικά ιξώδη ανάλογα με τη χρήση?

δ) Αν γενικότερα έχουμε θέμα σε έναν τομέα (κοινώς πρόβλημα... κοινώς βλέπε θερμοκρασίες) μήπως το πρόβλημα πρέπει να εντοπιστεί και να αντιμετωπιστεί στη ρίζα του και όχι να διορθώνεται το "πρόβλημα" με λύση που εμπεριέχει κάπου αλλού πρόβλημα?! :) :)

Σε γενικες γραμμες θα συμφωνησω με τα παραπανω.

 

Ηδη δινει διαφορετικα ιξωδη. Π.χ. 0-30. Παλαιοτερα ηταν μονου grade τα λαδια.

 

Θα το ψαξω λιγο και θα επανελθω.

 

Ευχαριστω για τις αποψεις σας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σιμο εχει δυο λάδια 5-40 το ένα ειναι το magnatec για 10000χλμ και το άλλο ειναι το χρυσάφι το titanium 5-40 professional που ειναι για 15000 όπως και να εχει το δίνει ο κατασκευαστής

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σιμο εχει δυο λάδια 5-40 το ένα ειναι το magnatec για 10000χλμ και το άλλο ειναι το χρυσάφι το titanium 5-40 professional που ειναι για 15000 όπως και να εχει το δίνει ο κατασκευαστής

 

Τάσο, δεν ξέρω ποιά λιπαντικά δίνει το δίκτυο με βάση τη συνεργασία τους. Απλά χθες από περιέργεια τσέκαρα στο ΕΤΚΑ ποια ανταλλακτικα δίνει (rebranded μπουκάλια με κωδικούς/λογότυπα VAG δηλαδή) και εκεί είδα τις 2 επιλογές όπου διαχώριζε μεταξύ των 2 λιπαντικών (μια επιλογή έδινε φυσικά για 5-30 και άλλη μια για 05-40 και απλά παρατήρησα τις "σημειώσεις" που είχε για τα συγκεκριμένα δικά τους λιπαντικά) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ώρα για αλλαγή λαδιων.

Μετά από 127.000χλμ με Castrol edge 5w-30 θα βάλω Castrol edge titanium 5w-40... Είναι πιο καλά για το κλίμα της Ελλάδας λένε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ώρα για αλλαγή λαδιων.

Μετά από 127.000χλμ με Castrol edge 5w-30 θα βάλω Castrol edge titanium 5w-40... Είναι πιο καλά για το κλίμα της Ελλάδας λένε...

Συνδυασε τα με Motorkote και θα εισαι μια χαρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνδυασε τα με Motorkote και θα εισαι μια χαρα.

Έβαλα όταν είχα 100.000χλμ.

Να ξανά βάλω;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...