Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
oasisAthens

Golf 7 Tdi Κινητήρες - Service [Εντυπώσεις - Απόψεις]

Recommended Posts

Καλησπέρα σας φίλοι μου ή μάλλον καλημέρα :) θα ήθελα την βοήθεια σας σε ένα θέμα που με έχει βάλει σε σκέψεις ... Το προηγούμενο αμάξι μου ήταν πάλι vw και αλλαγή λαδιών έκανες στον χρόνο η στις 15.000 χλμ. Τώρα και από την αντιπροσωπεία και από το manual μου είπαν όταν σου βγάλει ένδειξη το όχημα το οποίο μπορεί να κρατήσει και 2 χρόνια... Και όπως βλέπω αν και είναι νωρίς ακόμα το αμάξι μου βγάζει ένδειξη για αλλαγή λαδιών στα 30.000 χρόνια ή 2 χρόνια ... Δεν είναι μεγάλο το διάστημα ;

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα σας φίλοι μου ή μάλλον καλημέρα :) θα ήθελα την βοήθεια σας σε ένα θέμα που με έχει βάλει σε σκέψεις ... Το προηγούμενο αμάξι μου ήταν πάλι vw και αλλαγή λαδιών έκανες στον χρόνο η στις 15.000 χλμ. Τώρα και από την αντιπροσωπεία και από το manual μου είπαν όταν σου βγάλει ένδειξη το όχημα το οποίο μπορεί να κρατήσει και 2 χρόνια... Και όπως βλέπω αν και είναι νωρίς ακόμα το αμάξι μου βγάζει ένδειξη για αλλαγή λαδιών στα 30.000 χρόνια ή 2 χρόνια ... Δεν είναι μεγάλο το διάστημα ;

Όχι δεν είναι αν έχει καταχωρημένο στη μνήμη το longlife σερβις και έχεις βάλει 5W-30 λιπαντικό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έτσι είναι γιατί μου το τόνησαν από την αντιπροσωπεία ότι πρόκειται για το long life και μάλιστα μου κολησαν ένα χαραρτακι στο βιβλίο service που ήταν μαζί με τα κλειδιά και κάτι αλλά το οποίο αναγραφεί ένα σκασμό κωδικούς ένας εξ αυτών τον αναφέρει εκεί στα service και λέει για κινητήρες με τον Χ κωδικό λιπαντικο service στα 30.000 ή εως 2 χρόνια θα εμφανιστεί αντίστοιχο μήνυμα στην οθόνη ... Άρα δεν ανησυχώ μήπως γίνει τίποτα και πάρω κανένα μοτέρ παραμασχαλα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λαδια καθε 30.000 χλμ??? Οχι, μην ανησυχεις καθολου...

Μετα λεμε τι εχουν τα ερμα και χαλανε.

Κανε μια χαρη στον εαυτο σου και στο αυτοκινητο σου και αλλαξε τα στην μεση. Στον χρονο ή στα 15.000. 80 € κοστιζουν με το φιλτρο. Στα 10 χρονια που θα το κρατησεις θα δαπανησεις 450€ παραπανω, θα γλυτωσεις ομως απο πολλα απροοπτα.

Στάλθηκε από το AMOI N828 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

30000 χιλιόμετρα με τα ίδια λάδια?

Απαγορεύεται αυστηρώς,στα μισά και πάλι 15000 πολλά είναι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν αντιλέγω και εμένα περίεργο μου φάνηκε ... Το θέμα είναι γιατί εργοστασιακά η Vw σου λέει ότι αυτό είναι που πρέπει να γίνεται στο αμάξι σου ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν αντιλέγω και εμένα περίεργο μου φάνηκε ... Το θέμα είναι γιατί εργοστασιακά η Vw σου λέει ότι αυτό είναι που πρέπει να γίνεται στο αμάξι σου ;

Γιατι οταν θα ερθει το πασχα και θα κανει τσικα μπουμ,η vw θα βγαλει λεφτα και εσυ θα χασεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπόθεση Μαρκετινγκ. Αν και σε γιάπονεζικα βλεπεις κατι αλλαγες λαδιών ανα 30χ χλμ, κανείς σοβαρός νοήμων άνθρωπος δεν τα κραταει τόσο. Αντε 10χ χλμ μαξ 15χ χλμ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η γιαγια μου στο micra ημισυνθετικα castrol τα κρατησε 32.000 χλμ και ολη μερα βαρουσα κοφτες.

Βγηκαν σπο μεσα σε μορφη ελιας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην Γερμανια καθε 30.000χμ εκαναν σερβις απο εποχες 1.8T 20VT ....

Στη Γερμανια μετα την ληξη της εγγυησης τα δινουν και παιρνουν καινουργια.

Δλδ ο κατασκευαστής μας λέει εσκεμμένα ψέμματα για να χαλάσει το αμάξι ...

Δεν σου λεει ψεματα. Σου λεει οτι συμφωνα με τις δοκιμες τους τα λαδια αντεχουν τοσο. Οποτε για να μπει στην διαφημηση το "λογικο κοστος" σου λενε αλλαξε τα στις 30.000 χλμ. Μεχρι την 2ετια δεν θα παθει τιποτα. Οποτε μηδεν κοστος γι'αυτους. Μετα την εγγυηση ας τα παθει ολα. Παλι κερδισμενοι ειναι.

tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλες συνθηκες και θερμοκρασίες περιβάλλοντος στην Γερμανία και άλλο στην Ελλάδα με τόση ζέστη και σκόνη.

Τα λάδια μας εδώ δεν ηρεμούν καθόλου-δεν ξεκουράζονται.

Αρα επιβάλλεται πιο συχνή αλλαγή λαδιών.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εντάξει δεν σου λέει ψέμματα ούτε θα σου καεί η κινητηράρα που έχεις αν το κρατήσεις μέχρι 30.000 χλμ. Μην λέμε ότι θέλουμε!

Απλά επειδή εμείς είμαστε ψήρες θέλουμε το "καλό" του κινητήρα μας και κάνουμε ανά 15.000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εντάξει δεν σου λέει ψέμματα ούτε θα σου καεί η κινητηράρα που έχεις αν το κρατήσεις μέχρι 30.000 χλμ. Μην λέμε ότι θέλουμε!

Απλά επειδή εμείς είμαστε ψήρες θέλουμε το "καλό" του κινητήρα μας και κάνουμε ανά 15.000.

Αυτό ακριβώς περιμένα να ακούσω να σας πω την αλήθεια... Ότι στην ουσία η πρώιμη αλλαγή των λάδιων είναι προληπτική μήπως και εάν κτλ... Γιατί έτσι πως το είχα καταλάβει από τις απαντήσεις είναι ότι τα 30.000 που λέει η επίσημη αντιπροσωπεία - εργοστάσιο είναι για να σου φάνε τα λεφτά μετά από 2 χρόνια που θα λήξει η εγγυηση ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό ακριβώς περιμένα να ακούσω να σας πω την αλήθεια... Ότι στην ουσία η πρώιμη αλλαγή των λάδιων είναι προληπτική μήπως και εάν κτλ... Γιατί έτσι πως το είχα καταλάβει από τις απαντήσεις είναι ότι τα 30.000 που λέει η επίσημη αντιπροσωπεία - εργοστάσιο είναι για να σου φάνε τα λεφτά μετά από 2 χρόνια που θα λήξει η εγγυηση ...

Για αυτο ειναι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αρχικά απο τα λίγα που ξέρω για τα Diesel είναι ότι όταν κάνει την διαδικασία αναγέννησης του dpf ψεκάζεται περισσότερο καύσιμο προκειμένου να ανέβει η θερμοκρασία και να γίνει ο αυτοκαθαρισμός του φίλτρου. Μέρος απο το πετρέλαιο καταλήγει στο κάρτερ και αναμιγνύεται με τα λάδια οπότε το λιπαντικό καταρέει πιο γρήγορα. Τώρα που είναι καινούριο ακόμη το dpf δεν κάνει τόσο συχνά την αναγέννηση εκτός και κινείται συχνά στην πόλη ή διακοπεί η διαδικασία γιατί σβήσαμε τον κινητήρα. Μακροπρόθεσμα όμως πιθανών να υπάρξουν προβλήματα στον κινητήρα δεδομένου της ύπαρξης πετρελαίου και λαδιού ταυτόχρονα. Η αλλαγή λαδιών κατα την γνώμη μου καλό είναι να γίνεται στις 10000χλμ. άλλωστε όταν θα σου συμβεί το μοιραίο θα είσαι εκτός εγγύησης και θα επιβαρυνθείς το κόστος εξ' ολοκλήρου. Προσωπικά αν έψαχνα για μεταχειρισμένο και έβλεπα βιβλίο service με αλλαγή λαδιών κάθε 30000χλμ δεν.

Τώρα το ότι στην Γερμανία των 28 βαθμών κελσίου το καλοκαίρι τα αλλάζουν κάθε 30000χλμ, νομίζω ότι οι κλιματολογικές συνθήκες για εμάς τους νότιους δεν είναι ίδιες,  όπως και το κυκλοφοριακό τους. Άλλωστε σε εμάς εδω έτσι όπως είναι η οικονομική κατάσταση όποιος παίρνει αυτοκίνητο καινούργιο σήμερα μάλλον σκοπεύει να το κρατήσει χρόνια οπότε το κόστος αλλαγης λαδιών δεν θα πρέπει να τον απασχολεί.    

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όλοι σωστά τα λέτε, δεν είδα όμως κάπου να αναφέρετε ότι στους κινητήρες που έχουν τη δυνατότητα για long life services υπάρχει αισθητήρας που ελέγχει την καθαρότητα και το ιξώδες του λαδιού. Μπορεί να βγάλει ένδειξη στις 13 ή 15000 χλμ μπορεί και να πάει μέχρι τα 2 χρόνια ή τις 30 000 χλμ. Εξαρτάται από τη χρήση του αυτοκινήτου, τις καιρικές συνθήκες και την ποιότητα του καυσίμου (είτε βενζίνη είτε diesel). Οι 30.000 ή 2 χρόνια είναι το μέγιστο όριο, δεν σημαίνει ότι θα φτάσεις εκεί υποχρεωτικά (πιθανώς θα έχεις ένδειξη νωρίτερα). Φυσικά, ο καθένας μας μπορεί να ακολουθεί όποια τακτική θέλει (εγώ για παράδειγμα κάνω αλλαγή λαδιών και φίλτρου κάθε 15.000 χλμ και χρησιμοποιώ 5/30) αρκεί να μην ξεπερνά τα παραπάνω ανώτατα όρια και να χρησιμοποιεί λάδια αντίστοιχων προδιαγραφών (VW 504.00 / 507.00). Όσο για τις καιρικές συνθήκες, ένα κρύο πρωινό στη Γερμανία (-5 -8 βαθμοί) είναι εξίσου επιβαρυντικό για τα λάδια με ένα 35 - 38 στην Αθήνα. Κατά την άποψή μου μάλιστα (από πλευράς υγροποίησης των ρύπων του καυσίμου) το σταμάτα - ξεκίνα (Bluemotion) σε περιβάλλον με θερμοκρασία - 10 είναι χειρότερο από το + 40.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο "έλεγχος" δεν είναι συνεχής, η αξιολόγηση της ποιότητας λαδιού κ του προφίλ οδήγησης γίνεται στα πρώτα 500km, γι αυτό με κάθε μηδενισμό του service βγάζει ----- για τα πρώτα 500km στην ένδειξη επόμενου λιπαντικού service. Προσωπικά βέβαια δεν το θεωρώ αξιόπιστο αυτό, γιατί πχ για τα πρώτα 500km εγώ το πήγαινα σαν κότα :Ρ ενώ τώρα του δίνω κ καταλαβαίνει (1.6 TDI). Η ένδειξη για επόμενο service βέβαια δεν έχει αλλάξει.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο αισθητήρας δουλεύει συνεχόμενα και απρόσκοπτα. Για ψάξτο λίγο περισσότερο. Μήπως εννοείς κάτι άλλο; Ελέγχει μόνο το λάδι (άλλωστε βρίσκεται κοντά στην αντλία λαδιού στο κάρτερ ή τον κορμό του κινητήρα ανάλογα με το μοντέλο) και δεν έχει σχέση με το οδηγικό προφίλ ή οτιδήποτε σχετικό με την οδήγηση. Σε κάποια μοτέρ ο ίδιος αισθητήρας μετρά και τη θερμοκρασία λαδιού.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν υπάρχει αισθητήρας να ελέγχει το ιξωδες !

Βγάζει την ένδειξη για αλλαγή λαδιού βάσει μαθηματικού μοντέλου με παραμέτρους εξωτερική θερμοκρασία , ταχυτητα , στροφές κινητήρα , χρόνο λειτουργίας σε μεγάλο φάσμα στροφών , κατανάλωση καυσίμου , θερμοκρασία λαδιού κλπ κλπ

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο αισθητήρας δουλεύει συνεχόμενα και απρόσκοπτα. Για ψάξτο λίγο περισσότερο. Μήπως εννοείς κάτι άλλο; Ελέγχει μόνο το λάδι (άλλωστε βρίσκεται κοντά στην αντλία λαδιού στο κάρτερ ή τον κορμό του κινητήρα ανάλογα με το μοντέλο) και δεν έχει σχέση με το οδηγικό προφίλ ή οτιδήποτε σχετικό με την οδήγηση. Σε κάποια μοτέρ ο ίδιος αισθητήρας μετρά και τη θερμοκρασία λαδιού.

Άστα αυτά και θέλω βόλτα με το bluemotion :acute:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο αισθητήρας δουλεύει συνεχόμενα και απρόσκοπτα. Για ψάξτο λίγο περισσότερο. Μήπως εννοείς κάτι άλλο; Ελέγχει μόνο το λάδι (άλλωστε βρίσκεται κοντά στην αντλία λαδιού στο κάρτερ ή τον κορμό του κινητήρα ανάλογα με το μοντέλο) και δεν έχει σχέση με το οδηγικό προφίλ ή οτιδήποτε σχετικό με την οδήγηση. Σε κάποια μοτέρ ο ίδιος αισθητήρας μετρά και τη θερμοκρασία λαδιού.

Δεν με κατάλαβες. Όταν λέω οδηγικό προφιλ εννοώ κατά πόσο καταπονείς το λάδι η όχι με τον τρόπο που οδηγείς. Ο τρόπος που το κάνει είναι αυτός που πε ο winner, μέσω αξιολόγησης της μεταβολής της θερμοκρασίας του λαδιού μ ένα μαθημ.μοντέλο. Ο αισθητήρας δεν είναι ξεχωριστός (θερμοκρασίας είναι) γι αυτή τη δουλειά, είναι αυτός στο κάρτερ και προφανώς δουλεύει συνεχόμενα γιατί είναι κ αισθητήρας θερμοκρασίας για άλλο σκοπό, αλλά η "αξιολόγηση" της ποιότητας κ του προφίλ οδήγησης - όπως έγραψα- δεν γίνεται συνεχόμενα, το κάνει για τα πρώτα 500Km απ το μηδενισμό του service λαδιού.

Δες κ αυτό (στα γερμανικά όμωα, αν κ αναφέρεται σε Τ4 αλλά η λογική δεν έχει αλλάξει):

http://www.t4-wiki.de/wiki/Geber_G266_(Ölstand/Öltemperatur

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...