Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

Gal91

Golf 5 - Tsi Dsg (Αλλαγή Βαλβολίνες)

Recommended Posts

Έχω ένα golf v 1.4 tsi dsg , το πήρα μεταχειρισμένο στα 70.000.. Οι βαλβολίνες στο κιβώτιο δεν έχουν αλλαχθεί και γι αυτό το πήγα σε συνεργείο για να τις αλλάξω... Διαφορά εξουσιοδοτημένα golf συνεργεία μας ενημέρωσαν ότι δεν χρειάζεται αλλαγή και των 4,5 λίτρων που χωράει , αλλα μονο συμπλήρωση .. Επίσης μόλις άδειασαμε όλη τη ποσότητα διαπιστώσαμε ότι ουτε χρειάζεται συμπλήρωση και επίσης το χρώμα του λαδιού ήταν αρκετά φυσιολογικό ..παρόλ αυτά συμπληρώσαμε μισό λίτρο περίπου απο λάδι που προτείνει ο κατασκευαστής ... Η αφορμή που το πήγα στο συνεργείο πέρα των χιλιομέτρων ήταν και ένας μικρός θόρυβος , γδούπος , όταν ειμαι σταματημένος στην ένδειξη N και βάζω προς D , και το αντίστροφο ... Δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα στη πορεία κτλ . Επίσης το φίλτρο του σασμάν το άλλαξα ..παρόλ αυτά αυτός ο γδούπος ακούγεται παλι .. Η ερώτηση ειναι . Ειναι φυσιολογικός αυτός ο μικρός θόρυβος ;; Τις βαλβολίνες στο dsg απλά συμπληρώνουμε η τις αλλάζουμε ;; Στο manual χωράνε περίπου στο ενάμιση λίτρο και γνωρίζω ότι εκεί απαραιτητα αλλάζουν.. Στο dsg ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν ανοίξεις το manual γράφει ξεκάθαρα οτι θέλουν άλλαγμα βαλβολίνες+φίλτρο κιβωτίου καθε 60κ χλμ!! Δεν βγαίνει όλο το λάδι όμως, παίρνει 6kg σύνολο αν θυμάμαι σωστά γύρω στα 4.5-5 συμπληρώνεις και κάποιο το ξαναβγάζει μετά αφού ζεσταθεί. Τα συνεργεία άστα να λένε τα δικά τους...

 

Για το γδούπο που λες νιώθεις τράνταγμα; Απο το n->d ή r λογικό να ακούγεται ενας θόρυβος γιατί το κιβώτιο συμπλέκει 1η ή όπισθεν αντίστοιχα. Απ'οσο θυμάμαι και το δικό μου το κάνει...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ φίλε μου ... Άρα επειδή το χω αφήσει στα 4,5 πρέπει να προσθέσω ενάμιση ακόμα .... Το φίλτρο το άλλαξα .. Ο θόρυβος να σου πω την αλήθεια λογικός μου ακούγεται απλά ειμαι λιγο ψειρας.. Οπότε θα το παω ξανα , θα το βάλω και στο διαγνωστικό .. Πάντως απ ότι κατάλαβα δεν αλλάζεις και τα έξι λίτρα έτσι ;; Απλά συμπληρώνεις ενάμιση με δυο , εξαρτάται εεε;; Σ ευχαριστω

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ φίλε μου ... Άρα επειδή το χω αφήσει στα 4,5 πρέπει να προσθέσω ενάμιση ακόμα .... Το φίλτρο το άλλαξα .. Ο θόρυβος να σου πω την αλήθεια λογικός μου ακούγεται απλά ειμαι λιγο ψειρας.. Οπότε θα το παω ξανα , θα το βάλω και στο διαγνωστικό .. Πάντως απ ότι κατάλαβα δεν αλλάζεις και τα έξι λίτρα έτσι ;; Απλά συμπληρώνεις ενάμιση με δυο , εξαρτάται εεε;; Σ ευχαριστω

 

Δες εδω που το αναλύει ;) http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=169356

 

Βάζεις 5.5 λεει αυτός (δεν θυμάμαι να σου πω πόσο είχε πάρει το δικό μου όταν είχα κάνει την αλλαγή) και αφου ζεσταθεί η βαλβολίνη βγάζει ξανά περίπου 0.5-1lt 

 

Δεν βγαίνει όλη η βαλβολίνη όντως! 6.5lt έχει μέσα σύνολο http://www.my-gti.com/840/volkswagen-dsg-6-speed-dual-clutch-gearbox

 

Θέλουν τις αλλαγές στην ώρα τους τα dsg γιατί αλλιώς παίζει να έχεις θέματα και όσο ωραίο είναι το κιβώτιο αν σου βγάλει πρόβλημα... :getlost:

Edited by and64

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κανε κανονικά την αλλαγή και ασε τα συμπληρωματα!! Αν δεν ξέρει κανεις πήγαινε αντιπροσωπεία

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα παιδια!Ξερει κανεις αν σε αλλαγη δισκο πλατο περιλαμβανετε στην εργασια και αλλαγη βαλβολινες;Η παει εξτρα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα παιδια!Ξερει κανεις αν σε αλλαγη δισκο πλατο περιλαμβανετε στην εργασια και αλλαγη βαλβολινες;Η παει εξτρα;

Λογικά πάει εξτρά.Συνήθως σε συνεργεία εκτός αντιπροσωπείας με χρήση βαλβολίνης noname η επιβάρυνση είναι της ταξεως των 20-30 ευρώ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kαλησπέρα παιδιά!!Θέλω να αγοράσω βαλβολίνες για το golf V DSG 6 και θα ήθελα να μου πείτε αν γνωρίζετε ποιο βάζουμε.Το Part Number G 052 182 A2  είναι αυτό???? εγώ βρήκα αυτα εδω:http://www.blauparts.com/proddetail.asp?prod=J1D2111-B        http://www.ebay.co.uk/itm/DSG-AUTOMATIC-GEARBOX-TRANSMISSION-OIL-5L-FEBI-32390-VW-AUDI-SEAT-SKODA-YELLOW-/181095242665?hash=item2a2a1e1ba9      http://www.amazon.com/OEM-AUDI-FLUID-CHANGE-SERVICE/dp/B006CN9FNM... Λύση OEM ή  κάποια άλλη εταιρεία να παραγγείλω???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσωπικά ενώ για τον κινητήρα βάζω πάντα δικό μου λάδι με τις κατάλληλες προδιαγραφές, για το DSG βάζω πάντα βαλβολίνη της αντιπροσωπείας, όχι γιατί είναι καλύτερη αλλά γιατί θεωρώ ότι για λίγα ευρώ, διαφορά, δεν αξίζει να ψάξω να βρώ μια τόσο ειδική βαλβολίνη. Εξάλλου η αλλάγη βαλβολίνης στο DSG θέλει συγκεκριμένα βήματα που αν δεν έχει εκπαιδευθεί κάποιος, δεν ρισκάρω το "παίζω και μαθαίνω". Οπότε εγώ προτείνω ΟΕΜ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kαλησπέρα παιδιά...θα ήθελα να μου πει κάποιος που γνωρίζει για τις βαλβολίνες του DSG 6 αν έχουν συμπληρωθεί τα χλμ(έχω 120.000)και μετά από έλενχο του μάστορα,ο οποίος μου είπε οτι δεν χρειάζεται να αλλάξουμε τις βαλβολίνες(είναι μια χαρά).Σε αυτό το σημείο εμπιστευόμαστε τον μάστορα ή την 'βίβλο' του κατασκευαστή?(αλλαγή κάθε 60.000χλμ)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω ότι δεν τίθεται θέμα αμφισβήτησης των οδηγιών του κατασκευαστή. Αν και η αλλαγή είναι κοστοβορα

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εννοείται οτι τις αλλάζεις!! Αναλώσιμο είναι, τι πάει να πει μια χαρά; Απο που το συμπέρανε δλδ;;

 

Στα 60k είχαν αλλαχθεί;

Edited by and64

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαλλον ο μαστορας δεν ξερει και δεν ηθελε να μπλεξει να κανει την αλλαγη.
Επρεπε να ειχαν αλλαξει στα 60.000(οριο,κανονικα και νωριτερα ειναι καλυτερα)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα 60.000χλμ είχαν αλλαχτεί όπως προβλέπετε..Μου είπε ότι  το χρώμα του λαδίου ήταν στα φυσιολογικά του και για αυτό θεώρισε ότι δεν θέλουν αλλαγή οι βαλβολίνες ακομα....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλαξε τες κανονικα, οπως προβλεπει το βιβλιο.

Μην εμπιστευεσαι το αμαξι σε τετοια συνεργεια.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα 60.000χλμ είχαν αλλαχτεί όπως προβλέπετε..Μου είπε ότι το χρώμα του λαδίου ήταν στα φυσιολογικά του και για αυτό θεώρισε ότι δεν θέλουν αλλαγή οι βαλβολίνες ακομα....

Το ότι έκανε διάγνωση με βάση το χρώμα με ξεπερνάει :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αύτο θα κάνω παιδιά.....Σας ευχαριστώ...Έχει τύχει όμως να γνωρίσω έναν τύπο με AUDI A6 ΤIPTRONIC kai o τύπος μου είπε οτι δεν έχει αλλάξει 'Ποτέ' τις βαλβολίνες στο αμάξι του.Εχει 200.000 καΙ μου είπε οτι υπάρχει οδηγία σε αύτο το αυτόματο να μην αλλαζει τις βαλβολίνες παρα μόνο αν έχει κάποιο πρόβλημα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αύτο θα κάνω παιδιά.....Σας ευχαριστώ...Έχει τύχει όμως να γνωρίσω έναν τύπο με AUDI A6 ΤIPTRONIC kai o τύπος μου είπε οτι δεν έχει αλλάξει 'Ποτέ' τις βαλβολίνες στο αμάξι του.Εχει 200.000 καΙ μου είπε οτι υπάρχει οδηγία σε αύτο το αυτόματο να μην αλλαζει τις βαλβολίνες παρα μόνο αν έχει κάποιο πρόβλημα.

 

Nαι οκ.. και αν στα 250 πχ τα φτύσει το κιβώτιο τι θα κάνει;; Θα του πουν σκάσε 2-3κ να παρεις καινούριο...

 

Ειδικά στο κιβώτιο η μόνη συντήρηση που μπορείς να κάνεις είναι να αλλάξεις βαλβολίνη (και φιλτράκι στα αυτόματα) Δεν βλέπω το λογο να μη το κάνεις, ειδικά αν σκεφτείς οτι εχουμε και υψηλές θερμοκρασίες σα χώρα οπότε τρώνε εξτρα καταπόνηση το καλοκαίρι...δεν είναι και κανενα τόσο τεράστιο εξοδο κάθε 60k χλμ 

Edited by and64

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 25/2/2015 at 11:14 AM, Gal91 said:

Έχω ένα golf v 1.4 tsi dsg , το πήρα μεταχειρισμένο στα 70.000.. Οι βαλβολίνες στο κιβώτιο δεν έχουν αλλαχθεί και γι αυτό το πήγα σε συνεργείο για να τις αλλάξω... Διαφορά εξουσιοδοτημένα golf συνεργεία μας ενημέρωσαν ότι δεν χρειάζεται αλλαγή και των 4,5 λίτρων που χωράει , αλλα μονο συμπλήρωση .. Επίσης μόλις άδειασαμε όλη τη ποσότητα διαπιστώσαμε ότι ουτε χρειάζεται συμπλήρωση και επίσης το χρώμα του λαδιού ήταν αρκετά φυσιολογικό ..παρόλ αυτά συμπληρώσαμε μισό λίτρο περίπου απο λάδι που προτείνει ο κατασκευαστής ... Η αφορμή που το πήγα στο συνεργείο πέρα των χιλιομέτρων ήταν και ένας μικρός θόρυβος , γδούπος , όταν ειμαι σταματημένος στην ένδειξη N και βάζω προς D , και το αντίστροφο ... Δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα στη πορεία κτλ . Επίσης το φίλτρο του σασμάν το άλλαξα ..παρόλ αυτά αυτός ο γδούπος ακούγεται παλι .. Η ερώτηση ειναι . Ειναι φυσιολογικός αυτός ο μικρός θόρυβος ;; Τις βαλβολίνες στο dsg απλά συμπληρώνουμε η τις αλλάζουμε ;; Στο manual χωράνε περίπου στο ενάμιση λίτρο και γνωρίζω ότι εκεί απαραιτητα αλλάζουν.. Στο dsg ?

Καταρχην φιλε μου ειναι λαδια σασμαν και οχι βαλβολινες. Το απολυτα σωστο για πολλους και διαφορους λογους ειναι να αλλαζεις τα λαδια σου στην ωρα τους προκειμενου να γλυτωσεις επικειμενο προβλημα του σασμαν σου. Επισης θα σου πω οτι το χρωμα του λαδιου κατα την αφαιρεση του ειναι καλο κ ετσι πρεπει να ειναι στα φυσιολογικα του επιπεδα αφου δεν εχει καποια φθορα το συστημα εσωτερικα. Αν λοιπον δεις αλλο χρωμα πχ μαυριλα οπως θα περιμενες στην αλλαγη τους τοτε εχεις θεμα. Το συμπληρωμα επισης ειναι κακος συμβουλος αφου το λαδι δε χανεται ουτε εξατμιζεται απο την χρηση οπως το λαδι του κινητηρα ας πουμε οπου καιγεται ή φευγει απο τις αναθυμιασεις! 

Οσο αναφορα τον ηχο  που λες δυστυχως αν δεν τον ακουσω απο κοντα δεν μπορω να δωσω εξηγηση για το τι ειναι. Στο δικο μου DSG ειναι ολα καλα κ δεν εχεικανενα θορυβο οποτε δεν μου θυμιζει κατι προκειμενου να σε βοηθησω. Το σασμαν ειναι ολα τα λεφτα. Το μονο μειον ειναι οτι αντεχει λιγη ροπη οποτε σε ενδεχομενη βελτιωση  θελει προσοχη ως προς την καταπονηση του. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 24/9/2015 at 2:09 PM, stelios3 said:

Kαλησπέρα παιδιά!!Θέλω να αγοράσω βαλβολίνες για το golf V DSG 6 και θα ήθελα να μου πείτε αν γνωρίζετε ποιο βάζουμε.Το Part Number G 052 182 A2  είναι αυτό???? εγώ βρήκα αυτα εδω:http://www.blauparts.com/proddetail.asp?prod=J1D2111-B        http://www.ebay.co.uk/itm/DSG-AUTOMATIC-GEARBOX-TRANSMISSION-OIL-5L-FEBI-32390-VW-AUDI-SEAT-SKODA-YELLOW-/181095242665?hash=item2a2a1e1ba9      http://www.amazon.com/OEM-AUDI-FLUID-CHANGE-SERVICE/dp/B006CN9FNM... Λύση OEM ή  κάποια άλλη εταιρεία να παραγγείλω???

Για την διαφορα λιγων ευρω πας στην σιγουρη λυση και αγοραζεις τα λαδια για DSG απο την μαμα VW. Τα ΟΕΜ λαδια αμφιβολου ποιοτητας χωρα προελευσης και αποδοσης στην λιπανση τους πραγματικα ειναι ενα λαθος οποιος τα προτιμα για λιγα ευρω διαφορά. Πηγαινετε στη σιγουρη λυση αγοραστε τα απο την αντιπροσωπεια και αν θελετε να γλυτωσετε χρηματα πηγαινετε σε ενα συνεργειο εξουσιοδοτημενο για την τοποθετηση τους! Αν παθει ζημια το σασμαν απο το κακο λαδι των ΟΕΜ τοτε τα χρηματα επισκευης θα ναι πολλα.....:growl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 15/4/2015 at 1:38 ΜΜ, Chris Politopoulos said:

Καλησπερα παιδια!Ξερει κανεις αν σε αλλαγη δισκο πλατο περιλαμβανετε στην εργασια και αλλαγη βαλβολινες;Η παει εξτρα;

Η εργασια δεν εχει κοστος στην ουσια ξεβιδωνει την ταπα απο κατω αδειαζει κ γεμιζει. Συνηθως οι εξυπνοι μηχανικοι σου λενε οτι το κοστος εργασιας ειναι δωρεαν κ στην ουσια στα εχουν παρει απο το αυξημενο κοστος της βαλβολινης ανα λιτρο.:lol:

Edited by toympano

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 24/11/2015 at 9:40 ΜΜ, stelios3 said:

Kαλησπέρα παιδιά...θα ήθελα να μου πει κάποιος που γνωρίζει για τις βαλβολίνες του DSG 6 αν έχουν συμπληρωθεί τα χλμ(έχω 120.000)και μετά από έλενχο του μάστορα,ο οποίος μου είπε οτι δεν χρειάζεται να αλλάξουμε τις βαλβολίνες(είναι μια χαρά).Σε αυτό το σημείο εμπιστευόμαστε τον μάστορα ή την 'βίβλο' του κατασκευαστή?(αλλαγή κάθε 60.000χλμ)

Αν ηταν μαστορας με γνωσεις θα σου ελεγε ακολουθησε πιστα τις οδηγιες του manual. Ομως επειδη μαλλον δεν ηξερε να τις αλλαξει ή δεν ειχε το καταλληλο εργαλειο προσθεσης των λαδιων στο κιβωτιο προτιμησε να σου πει κατι εντελως αντιεπαγγελματικο κ επικινδυνο για το ιδιο το σασμαν σου κ την τσεπη σου. Πρωτα σου προτεινω να αλλαξεις μαστορα και μετα τα λαδια σασμαν!

Edited by toympano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλη την παρέα,νέος κάτοχος Vw golf6 Gti με 90.000χλμ και ενδιαφέρομαι για αλλαγή λαδιών στο Dsg απ ότι είδα στο βιβλίο service ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν πρέπει να τα έχει αλλάξει και σκέφτομαι να κάνω το service στην revo λόγο του ότι δεν έχω και τόσο εμπιστοσύνη στις αντιπροσωπείες ...θα ήθελα τις γνώμες σας...!!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι κανείς εδωω...;;;;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ το έκανα σε αντιπροσωπεία. Δεν είχα πρόβλημα μέχρι στιγμής (~7500 από τότε).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...