cjgeorgio Posted January 13, 2016 Report Posted January 13, 2016 Γεια σε όλη την παρέα....... Τι αλλαγές θέλει μία Κ04 για να γίνει υβρίδιο; Ποια είναι τα θετικά και ποια τα αρνητικά; Quote
XIONOULIS Posted January 13, 2016 Report Posted January 13, 2016 τουρμπινας θα γινεις???αλλαγη φτερωτων και λειανση .προτεινω οτι επειδη θα παει κανα 800 πχ που πηγε το δικο μουστην θεσσαλονικη.σε ττρσ ν απαρεις καποια απο αυτα που πουλανε σε καρ η dbailas. και πουλα την δικια σου κανα 500 να τελειωνεις και να κοψει της χασουρα στην μεση,,,.θα πρεπει να βαλεις πυρομετρο επιτελους για να βλεπεις πραγματικες θερμοκρασιες downpipe και οχι θερμοκρασια του λ που δινει το αυτοματο συστημα του κανμπας,εγω μιλαω με σενσορα εξωτερικο,απο εκει και περα θα το κανεις σφυριλατο???γιατι σιγουρα θα σπασει με κο4 υβριδιο αν δεν ειναι...σε μενα εβγαζε 460+ 1 Quote
cjgeorgio Posted January 13, 2016 Author Report Posted January 13, 2016 Θα προχωρήσω σε μία μικρή αναβάθμιση τώρα την άνοιξη με πολλαπλασιαστές NGK κόκκινους μπεκ από 2.0 tsi και file από etuners που θα δουλεύει πλέον σωστά. 2016 έχουμε από ότι έμαθα βελτιώθηκε το team αρκετά στο θέμα πρόγραμμα. Βγάλαν ένα CC με 387ps 451Nm και ο ιδιοκτήτης του είναι ευχαριστημένος. Όχι δεν θέλω να κάνω το μοτέρ σφυρίλατο με μπιέλες και πιστόνια. Quote
panagiotispoulios Posted January 14, 2016 Report Posted January 14, 2016 Θα προχωρήσω σε μία μικρή αναβάθμιση τώρα την άνοιξη με πολλαπλασιαστές NGK κόκκινους μπεκ από 2.0 tsi και file από etuners που θα δουλεύει πλέον σωστά. 2016 έχουμε από ότι έμαθα βελτιώθηκε το team αρκετά στο θέμα πρόγραμμα. Βγάλαν ένα CC με 387ps 451Nm και ο ιδιοκτήτης του είναι ευχαριστημένος. Όχι δεν θέλω να κάνω το μοτέρ σφυρίλατο με μπιέλες και πιστόνια. Γιωργο καλημερα. Πριν προχωρησω στο προτζεκτ big turbo, εχω στα αμεσα πλανα μου να κανω fine tuning του αυτοκινητου με λογκαρισματα στο δρομο για κανα δυο μερες παρεα με τον Κριτωνα, με σκοπο να κυνηγησω τα 390~400 PS με την Κ04-064 μη υβριδικη (μαμισια). Αν μπορεις να περιμενεις, εχει καλως. 1 Quote
cjgeorgio Posted January 14, 2016 Author Report Posted January 14, 2016 Γιωργο καλημερα. Πριν προχωρησω στο προτζεκτ big turbo, εχω στα αμεσα πλανα μου να κανω fine tuning του αυτοκινητου με λογκαρισματα στο δρομο για κανα δυο μερες παρεα με τον Κριτωνα, με σκοπο να κυνηγησω τα 390~400 PS με την Κ04-064 μη υβριδικη (μαμισια). Αν μπορεις να περιμενεις, εχει καλως. Πες τον κριτωνα ότι θα μιλήσω μαζί του και θα κατέβω Λάρισα να αλλάξω file με αυτόν που συνεργάζεται εκεί γιατί με αυτούς εδώ Θεσσαλονίκη εγώ και αρκετοί άλλοι δεν θέλουμε να έχουμε πάρε δώσε. Δεν θα το κάνω τώρα αλλά με το που ανοίξει ο καιρός. Να πάρω και μερικά παραδείγματα από τα καινούργια CC που περνάει files. Πες μας εντυπώσεις. 1 Quote
nikdev Posted February 2, 2016 Report Posted February 2, 2016 (edited) Πες τον κριτωνα ότι θα μιλήσω μαζί του και θα κατέβω Λάρισα να αλλάξω file με αυτόν που συνεργάζεται εκεί γιατί με αυτούς εδώ Θεσσαλονίκη εγώ και αρκετοί άλλοι δεν θέλουμε να έχουμε πάρε δώσε. Δεν θα το κάνω τώρα αλλά με το που ανοίξει ο καιρός. Να πάρω και μερικά παραδείγματα από τα καινούργια CC που περνάει files. Πες μας εντυπώσεις. Στα 330ps είναι το file που φοράς τωρα ή παραπάνω ? ΒΖΒ ή CDA έχεις ? Edited February 2, 2016 by nikdev Quote
panagiotispoulios Posted February 12, 2016 Report Posted February 12, 2016 Στα 330ps είναι το file που φοράς τωρα ή παραπάνω ? ΒΖΒ ή CDA έχεις ? Λοιπον απο εβδομαδα παω να βαλω το ιντερκουερ της WAGNER που το δινει για 500+. Μιλησα με Κριτωνα και αρχες Μαρτιου θα κανονισουμε λογκαρισματα στο δρομο και fine tuning. Θα επανελθω με τα τελικα νουμερα. Αναμενουμε κατι γυρω στα 380 PS. Quote
panagiotispoulios Posted February 12, 2016 Report Posted February 12, 2016 μπεκ φορας? Ολα τα αλλα περιφερειακα ειναι μαμα. Quote
tasossline Posted February 12, 2016 Report Posted February 12, 2016 οταν λες ολα τα περιφερειακα ειναι μαμα τι εννοεις ?δηλαδη φορας μαμα εξατμηση ,φιλτροκουτι, μαμα ιντερκουλερ και απλα φορας μονο μια κ04 με ενα προγραμμα στο υπαρχον μηχανικο συνολο? Quote
SkyNet Posted February 12, 2016 Report Posted February 12, 2016 Ολα τα αλλα περιφερειακα ειναι μαμα. Βάλε μπεκ και θα σου πρότεινα και w/m kit. Κάνουν πολύ δουλειά αμφότερα. Sent from my iPhone using Tapatalk Βάλε μπεκ, πολλαπλασιαστές και θα σου πρότεινα και w/m kit. Κάνουν δουλειά με μικρό σχετικά κόστος. Sent from my iPhone using Tapatalk Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
panagiotispoulios Posted February 12, 2016 Report Posted February 12, 2016 οταν λες ολα τα περιφερειακα ειναι μαμα τι εννοεις ?δηλαδη φορας μαμα εξατμηση ,φιλτροκουτι, μαμα ιντερκουλερ και απλα φορας μονο μια κ04 με ενα προγραμμα στο υπαρχον μηχανικο συνολο? Κλειστο μοτερ θα επρεπε να πω καλυτερα. Κλειστο μοτερ θα επρεπε να πω καλυτερα. Passat cc 1.8 tsi 160ps+++++++++++ K04,E-TUNERS,,I/C Stock,σκάστρα S3,S3 OEM DIVERTER VALVE, down pipe 80,Full 76άρα εξάτμηση,εισαγωγή ανοξήδωτη 80άρα DTM,εξαάφτερος συμπλέκτης κεραμομεταλλικος,φρένα TT-RS δίσκους 370 καρε 35 με αλουμινενια κεντρα, αντιστρεπτικες κοκκινες EIBACH, SPRINGS EIBACH PRO-KIT, DAMPERS BILSTEIN B-8, VARIOUS CHASSIS REINFORCEMENTS, VW RACING FRONT TOP MOUNTS, DTM IGNITION COILS (40,000 Volts), NGK IRIDIUM BKR8EIX Βάλε μπεκ και θα σου πρότεινα και w/m kit. Κάνουν πολύ δουλειά αμφότερα. Sent from my iPhone using Tapatalk Sent from my iPhone using Tapatalk ΠΟΙΑ ΜΠΕΚ ΝΑ ΒΑΛΩ? ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ? ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ Η ΚΑΛΩΔΙΩΣΗ? ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ W/M? Quote
tasossline Posted February 12, 2016 Report Posted February 12, 2016 (edited) αρα φορας εξατμηση ,εισαγωγη αερος και κ04 . χρειαζεσαι για τη καλυτερη λειτουργια του μοτερ τα εξης : πολλαπλασιαστες κοκκινους απο audi r8/rs4 κωδικος (06E-905-115-E) μπουζι ιριδιου ngk bkr7eix με κατεβασμενο διακενο 0,65 ή 0.7 μπεκ απο golf gti mk6 με κωδικο μπεκ (06H906036G) intercooler s3 και ανω ενα boost controller για την ευκολια ρυθμισματος της πιεσης και για πιο ευκολο ρυθμισμα προγραμματος εξατμιση 80αρη ή 76αρη dp και ολη η υπολοιπη εξατμηση 76αρα wideband οργανο εφοσον εχεις bzb μοτερ για την ευκολια ρυθμισματος του μειγματος συμπλεκτης και προεραιτικα wastegate forge με κιτρινο ελατηριο αλλα εφοσον μπει και boost controller. ολα τα παραπανω απαιτουνται για να παρεις τα μεγιστα απο θεμα ιπποδυναμης και ροπης με κλειστο μοτερ ,στη περιπτωση που θελησεις να κανεις σφυριλατο το μοτερ εκει χρειαζονται να γινουν και αλλες αλλαγες για να το πας ακομα πιο πανω. το w/m ειναι η λεγομενη μεθανολη που σε αυτο το σεταπ και σε αυτα τα αλογα που θες να πας δεν χρειαζονται αμαν και τι ,το μειγμα που σου προσφερουν τα μπεκ αυτα που σου εγραψα μεχρι και 370-380 αρκουν,τωρα εαν θελησεις να βαλεις και μεθανολες υπολογισε συν 10 αλογα περιπου απο αυτα που θα βγαλεις μονο με αλλαγη των μπεκ, επισης εαν βαλεις μεθανολες θα σου κανουν καλο ως προς τις βαλβιδες εισαγωγης γιατι θα ψεκαζονται και δεν θα αφηνει να πιανουν μακα . Edited February 12, 2016 by tasossline t Quote
panagiotispoulios Posted February 12, 2016 Report Posted February 12, 2016 αρα φορας εξατμηση ,εισαγωγη αερος και κ04 . χρειαζεσαι για τη καλυτερη λειτουργια του μοτερ τα εξης : πολλαπλασιαστες κοκκινους απο audi r8/rs4 κωδικος (06E-905-115-E) μπουζι ιριδιου ngk bkr7eix με κατεβασμενο διακενο 0,65 ή 0.7 μπεκ απο golf gti mk6 με κωδικο μπεκ (06H906036G) intercooler s3 και ανω ενα boost controller για την ευκολια ρυθμισματος της πιεσης και για πιο ευκολο ρυθμισμα προγραμματος εξατμηση 80αρη ή 76αρη dp και ολη η υπολοιπη εξατμηση 76αρα wideband οργανο εφοσον εχεις bzb μοτερ για την ευκολια ρυθμισματος του μειγματος συμπλεκτης και προεραιτικα wastegate forge με κιτρινο ελατηριο αλλα εφοσον μπει και boost controller. ολα τα παραπανω απαιτουνται για να παρεις τα μεγιστα απο θεμα ιπποδυναμης και ροπης με κλειστο μοτερ ,στη περιπτωση που θελησεις να κανεις σφυριλατο το μοτερ εκει χρειαζονται να γινουν και αλλες αλλαγες για να το πας ακομα πιο πανω. BOOSTCONTROLLER ΘΑ ΒΑΛΩ E-BOOST 2 THΣ TURBOSMART, TO MOTER EINAI CDAA, IGNITION COILS ΕΧΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥ R8 KAI ΣΕ ΔΥΟ ΕΔΒΟΜΑΔΕΣΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ WAGNER S3 INTERCOOLER. AN ΑΛΛΑΞΩ ΜΠΕΚ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟΥ OPEL GT. TI TIMES ISXYOS NA PERIMENO TOTE? BOOSTCONTROLLER ΘΑ ΒΑΛΩ E-BOOST 2 THΣ TURBOSMART, TO MOTER EINAI CDAA, IGNITION COILS ΕΧΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥ R8 KAI ΣΕ ΔΥΟ ΕΔΒΟΜΑΔΕΣΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ WAGNER S3 INTERCOOLER. AN ΑΛΛΑΞΩ ΜΠΕΚ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟΥ OPEL GT. TI TIMES ISXYOS NA PERIMENO TOTE? WAGNER S3 8 P INTERCOOLER POY TINAI GIA 500+ SYMFONA ME TIN WAGNER. Quote
tasossline Posted February 12, 2016 Report Posted February 12, 2016 (edited) BOOSTCONTROLLER ΘΑ ΒΑΛΩ E-BOOST 2 THΣ TURBOSMART, TO MOTER EINAI CDAA, IGNITION COILS ΕΧΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥ R8 KAI ΣΕ ΔΥΟ ΕΔΒΟΜΑΔΕΣΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ WAGNER S3 INTERCOOLER. AN ΑΛΛΑΞΩ ΜΠΕΚ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟΥ OPEL GT. TI TIMES ISXYOS NA PERIMENO TOTE? WAGNER S3 8 P INTERCOOLER POY TINAI GIA 500+ SYMFONA ME TIN WAGNER. εαν βαλεις μπεκ απο οπελ gt θα χρειαστει να αγορασεις και φυσακια για να μπορεσουν να κουμπωσουν πανω στα μπεκ γιατι αυτα που φορας τωρα επανω δεν ταιριαζουν και δεν θα μπορσεουν να κουμπωσουν . κωδικος μπεκ για τα opel gt : BOSCH 0261500055 εαν βαλεις επισης μπεκ απο οπελ να βαλεις τοτε μαζι με το boost controller και wastegate forge για να τη ξεζουμισεις εντελως την κ04, υπολογισε 380-400 αναλογως τις ρυθμισεις του προγραμματος. Edited February 12, 2016 by tasossline t Quote
panagiotispoulios Posted February 12, 2016 Report Posted February 12, 2016 εαν βαλεις μπεκ απο οπελ gt θα χρειαστει να αγορασεις και φυσακια για να μπορεσουν να κουμπωσουν πανω στα μπεκ γιατι αυτα που φορας τωρα επανω δεν ταιριαζουν και δεν θα μπορσεουν να κουμπωσουν . κωδικος μπεκ για τα opel gt : BOSCH 0261500055 εαν βαλεις επισης μπεκ απο οπελ να βαλεις τοτε μαζι με το boost controller και wastegate forge για να τη ξεζουμισεις εντελως την κ04, υπολογισε 380-400 αναλογως τις ρυθμισεις του προγραμματος. ΦΥΣΑΚΙΑ ΑΠΟ ΠΟΥ? ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΤΙ. Quote
nikdev Posted February 12, 2016 Report Posted February 12, 2016 (edited) ΦΥΣΑΚΙΑ ΑΠΟ ΠΟΥ? ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΤΙ.Γραφε με μικρα σε παρακαλω, ωστε να μην ειναι κουραστικο για ολους.Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited February 13, 2016 by nikdev Quote
tasossline Posted February 13, 2016 Report Posted February 13, 2016 φιλε αγορασετε εσυ και πανε μετα αντιπροσωπεια οπελ η σε καποιο ηλεκτρολογο και ζητα φυσακια γι αυτα τα μπεκ . 1 Quote
queen Posted February 13, 2016 Report Posted February 13, 2016 (edited) Να ξεζουμίσεις εντελώς την κ04 με μαμά σωθικά μου φαίνεται λίγο δύσκολο, εκτός αν περιορίσεις τόσο την ροπή αλλά μετά μπορεί να πηγαίνει χειρότερα από ένα αντίστοιχο με 350 π.χ. Πόσο αντέχουν τα συγκεκριμένα; Edit- αν τελικά βάλεις wm συζήτησε με τον Κρίτωνα σχετικά με ποιό μπεκ να επιλέξεις γιατί αλλιώς θα έχεις θέματα. Edited February 13, 2016 by queen Quote
tasossline Posted February 13, 2016 Report Posted February 13, 2016 (edited) δεν ειναι αναγκαιο να το χτυπησεις διμπαρο για να πεις οτι το ξεζουμησες μπορεις ανετα να το σηκωσεις 1,7-1,8 και να το πας οσο το δυνατο γινεται πιο πολυ ,δεν εχει κανενα προβλημα με κλειστο μοτερ αντεχει εως και 390 -400 με 45-48 κιλα ροπης . το θεμα ειναι να τραπεζωσει οσο το δυνατον γινεται πιο πολυ την ιπποδυναμη ψηλα . εξαλου ο χαρτης της κ04 τελειωνει στα 360-370 απο εκει περα την υπερστροφαρεις για να βγαλεις αλογα . ενα πασσατ cc 1.8tsi με φουλ περιφερειακα με μπεκ και κλειστο μοτερ Edited February 13, 2016 by tasossline t 1 Quote
queen Posted February 13, 2016 Report Posted February 13, 2016 Ωραία, αν είναι έτσι παίζει σε επίπεδα 2λιτρου. Quote
yositosi Posted February 13, 2016 Report Posted February 13, 2016 δεν ειναι αναγκαιο να το χτυπησεις διμπαρο για να πεις οτι το ξεζουμησες μπορεις ανετα να το σηκωσεις 1,7-1,8 και να το πας οσο το δυνατο γινεται πιο πολυ ,δεν εχει κανενα προβλημα με κλειστο μοτερ αντεχει εως και 390 -400 με 45-48 κιλα ροπης . το θεμα ειναι να τραπεζωσει οσο το δυνατον γινεται πιο πολυ την ιπποδυναμη ψηλα . εξαλου ο χαρτης της κ04 τελειωνει στα 360-370 απο εκει περα την υπερστροφαρεις για να βγαλεις αλογα . ενα πασσατ cc 1.8tsi με φουλ περιφερειακα με μπεκ και κλειστο μοτερ Διάβασε ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ το γράφημα που ανέβασες... και ψάξε μια λεπτομέρεια παράξενη την οποία όταν την βρεις ψάξε να δεις πως δουλεύει το MAHA (μεθοδολογία που κάνει μέτρηση)... και μετά θα καταλάβεις ότι το εν λόγω γράφημα είναι ο ορισμός του "βολικού" γραφήματος για να δείξει νούμερα και τίποτα παραπάνω!!!!! Sorry κιόλας αλλά έχει καταντήσει γελοίο το σκηνικό του να κυνηγάνε όλοι τα "απόλυτα" νούμερα μόνο και μόνο για να έχουν να λένε κάτι σαν να μην έχουν κάτι καλύτερο στη ζωή τους... ή σαν να μιλάνε για το "πετινάρι" τους!! Τη μια βλέπω νούμερα να ανακοινώνονται χωρίς γραφήματα, την άλλη βλέπω τέτοια γραφήματα... την άλλη ακούω ότι έχουμε κάνει τον 1.8 να κάνει τον 2.0Tsi να φαίνεται "γατάκι" μπροστά του! Θα ασχοληθεί επιτέλους κανείς με το να έχει ένα αμάξι που να γαζώνει στο δρόμο ΣΩΣΤΑ και να είναι αμάξι το οποίο θα απολαμβάνει καθημερινά σαν να είναι εργοστασιακό?!?! 3 Quote
tasossline Posted February 13, 2016 Report Posted February 13, 2016 (edited) σιμο μιλα ξεκαθαρα πες μου τι βλεπεις εσυ μη παιζουμε τωρα το παιχνιδι "μαντεψε ποιος" ,εγω το ανεβασα σαν νουμερα αλλα ακομα και εαν δεν ειναι τα νουμερα που λεει εχω δει αλλο ενα audi a3 1.8tfsi(φιλου μου) παλι με κριτωνα προγραμμα και μπεκ απο golf gti 6 που εχει βγαλει 375 σε αλλο δυναμομετρο . Edited February 13, 2016 by tasossline t Quote
yositosi Posted February 13, 2016 Report Posted February 13, 2016 ραούλα αντίστασης και ρολάρισμα με 4η... και όχι με 5η σχέση! Θεωρητικά η 4η σχέση ειναι 1:1 σχέση οπότε είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα (όπως την αντικατοπτρίζει ένα χουβαρντάδικο Maha φυσικά), αλλά στα μοτέρ μας και με τις τουρμπίνες που μιλάμε είναι ένα πολύ καλόβολο μέτρημα που φουσκώνει και τελειώνει πολύ γρήγορα κάνοντας τα πάντα-όλα να φαίνονται βελούδινα! Η λογική μιας μέτρησης ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ δεν θα πρέπει να είναι να δείξει κάποιος νούμερα αλλά να δει πως δουλεύει το αμάξι!!! Αν το σκάσεις λοιπόν με μια 5η σχέση όπου ο χρόνος που θέλει να για να γεμίσει είναι πολύ μεγαλύτερος, θα δεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ όλες τις λεπτομέρειες της καμπύλης και σίγουρα θα βγάλεις χαμηλότερα νούμερα (όπως πχ είχαμε μάθει να παίρνουμε σαν μπούσουλα τόσο καιρό) τότε το παραμύθι αλλάζει! Και για να σου το πάω ρε συ Τασούλη ένα σκαλί πιο πέρα... και άλλα γραφήματα είδαμε κατά καιρούς και μετά έσκαγε το παραμύθι του "ναι μεν αλλά", του "πήγα στον άλλο τον Χ-Ψ-Ω και βρήκα την υγειά μου"!!! Θέλεις ακόμα παραπέρα? Βλέπω συγχαρητήρια στον Χ tuner πχ μερικούς μήνες πριν, και αναλύσεις της τελειότητας... και ξαφνικά μετά ακούω άλλον tuner! τι πήγε στραβά? Που και γιατί πήγε στραβά? Να μην μάθουμε και εμείς τι διάολο παίχτηκε για να ξέρουμε? Ή μήπως όλα είναι για να δείξουμε το μέγεθος της "καρδερίνας" μας??? Ζητάω ταπεινά συγγνώμη για αυτό το "ξέσπασμα" και δεν θέλω να θίξω ΚΑΝΕΝΑΝ, αλλά το αμάξι το έχω από το 2009... και εν έτη 2016 τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια παντελή μου!! Και αφού λέμε που λέμε... πραγματικά δεν κατανοώ την βλακεία όλου του πλανήτη μπροστά στο μεγαλείο μας!! 1.8 TSi Gen3 που από μαμάς του είναι έτη φωτός πάνω από BYT/BZB/CDAA σαν "δυναμική" και οι ξένοι τελειώνουν πολύ πριν από εμάς (γιατί τα άλογα που λες ότι τελειώνει η Κ04 είναι σωστά αλλά δηλώνονται σε εφαρμογή σε 2λιτρο μοτέρ και όχι 1.!!! 2λιτρο S3 οι ξένοι τελειώνουν πριν από τον 1.8 μας... 2λιτρος CAWB που είναι το μοτέρ μας με 200 κυβικά παραπάνω διαδρομής πιστονιού τελειώνει και αυτό πριν από εμας!!!! Και όλα αυτά από εταιρείες οι οποίες έχουν και το brand να μοσχοπουλάνε με διόλου ευκαταφρόνητα ποσά τα διάφορα upgrade kits τους!!! Ή στραβός είναι ο γιαλός... ή εμείς στραβά αρμενίζουμε! 2 Quote
tasossline Posted February 13, 2016 Report Posted February 13, 2016 οκ ολα αυτα σεβαστα αλλα σταματαω εδω φιλε για δικους μου λογους γιατι θα μπλεξει πολυ το πραγμα και δεν θελω να γραψω την ιστορια της ζωης μου ειπα πεντε πραγματα τελος . 1 Quote