ventouza Posted January 25, 2016 Report Share Posted January 25, 2016 Καλησπερα παιδες, Ειναι το πρωτο μηνυμα που στελνω στο forum ελπιζω να ειναι το σωστο σημειο στο οποιο θελω να μαθω καποια πραγματα σε ενα θεμα που συμβαινει στο αμαξι. Εδω και 3,5 μηνες ειμαι κατοχος ενος golf tsi gt 1400cc. Δεν το αγορασα καινουργιο αλλα μεταχειρισμενο απο γνωστη εταιρεια με μεταχειριμενα στην Αθηνα. Το προβλημα που υπαρχει ειναι το εξης, μεχρι τωρα εχω κανει περιπου 3000 χιλιομετρα κ εχω κανει 2 φορες πληρωση λαδιου κοντα 1,5λιτρα την φορα αφου πρωτα υπηρχε η αντιστοιχη σημανση στο καντραν. Εχω την εντυπωση οτι δεν ειναι φυσιολογικο αυτο κ πριν απευ8υνθω στην εταιρια απο οπου το αγορασα 8α ηθελα να γνωριζω μερικα πραγματα επ'αυτου πριν με πιασουν αδιαβαστο. Εσεις τοθεωρειται φυσιολογικο αυτο?? Δεν ξερω αν χρειαζεται να σας πω οτι ειναι με αυτοματο σασμαν τυπου DSG. Eυχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsel Posted January 25, 2016 Report Share Posted January 25, 2016 Το αμαξι εχει προβλημα και γιαυτο το πουλησαν μαλλον... Εχω το 1.4 tsi rocco και δεν καιω σταλα στα 10000 που του κανω αλλαγη.. Καλη τυχη Sent from my iPhone using Tapatalk Για μενα παρε μια συμπιεση στο μοτερ ... Δεν θελω να σε τρομαξω αλλα .. Καντο Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ventouza Posted January 25, 2016 Author Report Share Posted January 25, 2016 (edited) tsel δεν εχω ιδεα απο αμαξια. Βασικα τι εννωεις οτι για αυτο μου το πουλησαν ειναι τοσο μεγαλη ζημια?? Αν μπορεις δωσε μου περισσοτερες πληροφοριες αν μπορεις.. Edited January 25, 2016 by ventouza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man25 Posted January 25, 2016 Report Share Posted January 25, 2016 Φίλε μου κάτι δεν πάει καλά, ναι. Δεν είναι φυσιολογική τόσο μεγάλη καταναλωση. Έχει βιβλίο σερβις αντιπροσωπείας το αμάξι; Τι λάδι βάζεις μέσα; (Τύπο εννοω, γιατί με λάθος τύπο θα στο καίει). Δώσε μας περισσότερες πληροφορίες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas_petrop Posted January 25, 2016 Report Share Posted January 25, 2016 Απο μάντρα και μάλιστα golf gt με dsg... Γουρούνι στο σακί πήρες έκτος και αν το πέρασες απο έλεγχο σε μηχανικό που γνωρίζει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο καλά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ventouza Posted January 25, 2016 Author Report Share Posted January 25, 2016 Την πρωτη φορα εβαλα castrol 5w30 με την συγκεκριμενη προδιαγραφη (δεν θυμαμαι πια) κ τωρα που χρειαστηκε να ξανασυμπληρωσω εβαλα της avin 5w30 με την προδιαγραφη αυτην που ηταν πιο οικονομικα. Βιβλιο εχει αλλα δεν γραφει περι του θεματος. Το πηρα απο την Αυτο Marin συγκεκριμενα. Απο μηχανικο το πηγα ψιλοδικο μου κ αφου τοκοιταξε μου ειπε ειναι καλη ευκαιρια παρτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 25, 2016 Report Share Posted January 25, 2016 Ο θεος μαζι σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ventouza Posted January 25, 2016 Author Report Share Posted January 25, 2016 Παιδες ολες οι απαντησεις δεκτες αλλα ο θεος μαζι μου κ γουρουνι στο σακι πηρα...ολα καλα δεν λεω αλλα δεν με βοηθατε. Δεν μου ανοιγεται λιγο τα ματια να ξερω πως να μιλησω και ουτε μου λετε για πιθανα προβληματα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 25, 2016 Report Share Posted January 25, 2016 επρεπε να το ειχες παει πισω απο εκει που το πηρες ΧΘΕΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas_petrop Posted January 25, 2016 Report Share Posted January 25, 2016 (edited) Δεν είμαι ειδικός αλλά μάλλον πας για άνοιγμα ή άλλαγμα μηχανης οτι απο τα δυο σου στοιχισει λιγότερο και φυσικά δεν μιλάμε για λίγα χρημματα. Καλύτερα γύρισε το πίσω και κάνε ανταλλάγη ακόμα και αν χάσεις χρήμματα. Δεν αγοράζονται τέτοια αυτοκίνητα απο μάντρες 90% είναι προβληματίκα η στην καλύτερη με γυρισμενα χλμ Οσο για τον μηχανικό σου να τον... χαίρεσαι Edited January 25, 2016 by andreas_petrop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 25, 2016 Report Share Posted January 25, 2016 Σε τι να βοηθήσουμε δηλαδή, να ερθουμε να σου τρίψουμε βαλβίδες, να σου αλλάξουμε ελατήρια στα πιστόνια, να δούμε αν εχεις λαδια στο σύστημα ψύξης να δουμε αν χάνεις συμπίεση ....κλπ Πρώτα απο αλλα πήγαινε το για ελεγχο σε διαγνωστικό, μέτρησε συμπίεση, πίεση λαδιών κλπ Για αυτά θέλεις ενα καλο μηχανικό(εκ των υστέρων βεβαία) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted January 25, 2016 Report Share Posted January 25, 2016 Καλησπερα παιδες, Ειναι το πρωτο μηνυμα που στελνω στο forum ελπιζω να ειναι το σωστο σημειο στο οποιο θελω να μαθω καποια πραγματα σε ενα θεμα που συμβαινει στο αμαξι. Εδω και 3,5 μηνες ειμαι κατοχος ενος golf tsi gt 1400cc. Δεν το αγορασα καινουργιο αλλα μεταχειρισμενο απο γνωστη εταιρεια με μεταχειριμενα στην Αθηνα. Το προβλημα που υπαρχει ειναι το εξης, μεχρι τωρα εχω κανει περιπου 3000 χιλιομετρα κ εχω κανει 2 φορες πληρωση λαδιου κοντα 1,5λιτρα την φορα αφου πρωτα υπηρχε η αντιστοιχη σημανση στο καντραν. Εχω την εντυπωση οτι δεν ειναι φυσιολογικο αυτο κ πριν απευ8υνθω στην εταιρια απο οπου το αγορασα 8α ηθελα να γνωριζω μερικα πραγματα επ'αυτου πριν με πιασουν αδιαβαστο. Εσεις τοθεωρειται φυσιολογικο αυτο?? Δεν ξερω αν χρειαζεται να σας πω οτι ειναι με αυτοματο σασμαν τυπου DSG. Eυχαριστω! Πες μας αν βγαίνει από την εξάτμιση χαρακτηριστικός καπνός λαδίλας κάθε φορά που αφήνεις το γκάζι όταν είσαι πατημένος και αν μυρίζει η χαρακτηριστική μυρωδιά καμμένου λαδιού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 Αν δεν κατεβαζει λαδια απο την τουρμπινα τοτε χρειαζεται ελατηρια στα εμβολα η τσιμουχακια στις βαλβιδες η και τα 2 αν ειναι να ανοιξεις μοτερ για να ξεμπερδευεις η συμπιεση δεν παιζει κανενα ρολο αλλα αν θες μετρησε τη για να σ φυγει η απορια ξεκινα απο τουρμπινα που ειναι το πιο ευκολο και μετα συνεχιζεις παντως μη στεναχωριεσαι δεν αξιζει τα σιδερα φτιαχνονται. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 (edited) Η πρώτη σου ενέργεια είναι να πας στο κατάστημα που το πήρες, κι αν έχει συνεργείο να το ελένξουν εκεί. Ξεκινάς με έλεγχο συμπίεσης από τους κυλίνδρους. Edited January 26, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 Επειδη βλεπω ο μηχανικος σου δεν ηξερε και πολλα πραγματα, πηγαινε το αμαξι στην αντιπροσωπεια πρωτα και ρωτα τους τι μπορει να ειναι. Εκει θα σου πουν σιγουρα. Αμα ακουσεις τρελα πραγματα, θα σε στειλω εγω σε δικο μου μηχανικο αστερι που ειχαμε παει μαζι παλι να δουμε μεταχειρισμενο και βρηκε κατευθειαν προβλημα στην τουρμπινα. Δε θα σε κοροιδεψει με τιποτα. (Αν μενεις Αθηνα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ventouza Posted January 28, 2016 Author Report Share Posted January 28, 2016 Πες μας αν βγαίνει από την εξάτμιση χαρακτηριστικός καπνός λαδίλας κάθε φορά που αφήνεις το γκάζι όταν είσαι πατημένος και αν μυρίζει η χαρακτηριστική μυρωδιά καμμένου λαδιού. Η αληθεια ειναι οτι εχω παρατηρηση δυο φορες να βγαζει λευκη καπνα την δευτερη βγηκα για να μυρισω αλλα δεν ηταν τοσο εντονη μυρωδια. Αλλα δεν εχω παρατηρηση καθως αφηνω το γκαζι...θα το τσεκαρω. Η πρώτη σου ενέργεια είναι να πας στο κατάστημα που το πήρες, κι αν έχει συνεργείο να το ελένξουν εκεί. Ξεκινάς με έλεγχο συμπίεσης από τους κυλίνδρους. Αν δεν κατεβαζει λαδια απο την τουρμπινα τοτε χρειαζεται ελατηρια στα εμβολα η τσιμουχακια στις βαλβιδες η και τα 2 αν ειναι να ανοιξεις μοτερ για να ξεμπερδευεις η συμπιεση δεν παιζει κανενα ρολο αλλα αν θες μετρησε τη για να σ φυγει η απορια ξεκινα απο τουρμπινα που ειναι το πιο ευκολο και μετα συνεχιζεις παντως μη στεναχωριεσαι δεν αξιζει τα σιδερα φτιαχνονται. Μιλησα με τον αρχιμηχανικο της εταιριας απο οπου πηρα το αμαξι...Το πρωτο πραγμα που μου ειπε ειναι οτι το συγκεκριμενο η φυσιολογικες καταναλωσης λαδιου ειναι περιπου 1λτ/1000χιλ εσενα επειδη ειναι λιγο τσιμπημενες οι ποσοτητες φερτο να το δουμε. Να παρουμε δειγμα απο τα λαδια να τα στειλει στο εργοστασιο για αναλυση κ γενικα να το δουνε..Βασικα μου ειπε να παρουνε 3 δειγματα μεσα σε 1000χιλιομετρα πραγμα ανεφυκτο γιατι μενω εκτος Αθηνας.. Επειδη βλεπω ο μηχανικος σου δεν ηξερε και πολλα πραγματα, πηγαινε το αμαξι στην αντιπροσωπεια πρωτα και ρωτα τους τι μπορει να ειναι. Εκει θα σου πουν σιγουρα. Αμα ακουσεις τρελα πραγματα, θα σε στειλω εγω σε δικο μου μηχανικο αστερι που ειχαμε παει μαζι παλι να δουμε μεταχειρισμενο και βρηκε κατευθειαν προβλημα στην τουρμπινα. Δε θα σε κοροιδεψει με τιποτα. (Αν μενεις Αθηνα) Χαρη δεν μενω Αθηνα αλλα θα ανεβω σιγουρα τον επομενο μηνα για να παω το αμαξι στο συνεργειο κ αν δεν βρω ακρη θα σε εχω υποψην μου..Αν θες να μου στειλεις σε προσωπικο μηνυμα τον αριθμο σου να τον εχω ειμαι υποχρεως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 Η αληθεια ειναι οτι εχω παρατηρηση δυο φορες να βγαζει λευκη καπνα την δευτερη βγηκα για να μυρισω αλλα δεν ηταν τοσο εντονη μυρωδια. Αλλα δεν εχω παρατηρηση καθως αφηνω το γκαζι...θα το τσεκαρω. Μιλησα με τον αρχιμηχανικο της εταιριας απο οπου πηρα το αμαξι...Το πρωτο πραγμα που μου ειπε ειναι οτι το συγκεκριμενο η φυσιολογικες καταναλωσης λαδιου ειναι περιπου 1λτ/1000χιλ εσενα επειδη ειναι λιγο τσιμπημενες οι ποσοτητες φερτο να το δουμε. Να παρουμε δειγμα απο τα λαδια να τα στειλει στο εργοστασιο για αναλυση κ γενικα να το δουνε..Βασικα μου ειπε να παρουνε 3 δειγματα μεσα σε 1000χιλιομετρα πραγμα ανεφυκτο γιατι μενω εκτος Αθηνας.. Χαρη δεν μενω Αθηνα αλλα θα ανεβω σιγουρα τον επομενο μηνα για να παω το αμαξι στο συνεργειο κ αν δεν βρω ακρη θα σε εχω υποψην μου..Αν θες να μου στειλεις σε προσωπικο μηνυμα τον αριθμο σου να τον εχω ειμαι υποχρεως. Πρόσεξε αυτή η λευκή κάπνα μήπως είναι απλός ατμός που βγάζουν όλα όταν είναι κρύος ο κινητήρας, χαμηλές θερμοκρασίας , υψηλά ποσοστά υγρασίας στην ατμόσφαιρα, πράγμα απόλυτα φυσιολογικό. Σε διάστημα 3000χμ έβαλες 2 φορές από 1,5 λίτρα .δηλ 3000χμ=3 λίτρα όπως ακριβώς λέει μέσα αν δεις και στο βιβλιαράκι (τόσο δικαιολογούν για να μην τους ζαλίζεις) Πριν από οτιδήποτε κάνε ξανά μια σωστή μέτρηση 1. Αυτοκίνητο εντελώς σε επίπεδο οδόστρωμα και αλφάδιασμα με αλφάδι (βάζεις το γρύλο από τη μεριά που γέρνει και το φέρνεις ακριβώς) δεν φαντάζεσαι πόση μεγάλη είναι η απόκλιση στη μέτρηση όταν γέρνει. 2. Κινητήρας οπωσδήποτε ζεστός- για να έχει το λάδι το σωστό όγκο- σβήσιμο, αναμονή 10 λεπτά και μέτρηση. 3. Σημειώνεις τα χιλιόμετρα και ξανακάνεις ακριβώς την ίδια διαδικασία μέτρησης μετά από 500χμ -αν υποψιαζόμαστε ότι καίει πολύ- ή αλλιώς μετά από 1000χμ σημείωσε πόσο λάδι ακριβώς θα προσθέσεις και το ξανασυζητάμε. Όλο αυτό γιατί έχουν ακούσει πολλά τα αυτιά μου από λανθασμένες μετρήσεις. Το πιο συνηθισμένο λάθος είναι πρώτη μέτρηση λάδι ζεστό (ανεβασμένη στάθμη) δεύτερη μέτρηση λάδι παγωμένο (χαμηλή στάθμη) και νομίζουμε ότι το έκαψε... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 καταρχας δεν χρειαζεται να στεναχωριεσαι. ξεκινα με τα βασικα που σου ειπαν τα παιδια...αλλα παραλληλα πηγαινε και γαι ενα check στην αντιπροσωπεια της πολης και κανε μια κουβεντα για το προβλημα σου....μπας και σε βοηθησουν στον τροπο που θα αντιμετωπισεις το μαγαζι που το αγορασες.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 Μιλησα με τον αρχιμηχανικο της εταιριας απο οπου πηρα το αμαξι...Το πρωτο πραγμα που μου ειπε ειναι οτι το συγκεκριμενο η φυσιολογικες καταναλωσης λαδιου ειναι περιπου 1λτ/1000χιλ Δηλαδή ενα golf θέλει κάθε 10.000 χλμ 10 λίτρα λαδι + τα αρχικά 4, 14 κιλα λαδι, εγω στο σπιτι για την σαλάτα θελω λιγότερα και αυτος τωρα ειναι και αρχιμηχανικός της εταιρίας και λεει τέτοιες μλκιες, μάλλον θέλεις να καλύψει την "εταιρεία" 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 Δηλαδή ενα golf θέλει κάθε 10.000 χλμ 10 λίτρα λαδι + τα αρχικά 4, 14 κιλα λαδι, εγω στο σπιτι για την σαλάτα θελω λιγότερα και αυτος τωρα ειναι και αρχιμηχανικός της εταιρίας και λεει τέτοιες μλκιες, μάλλον θέλεις να καλύψει την "εταιρεία" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 ^Αναφέρεται στο πρωτα χλμ^ εμενα δεν καιει ουτε 100γρ στο 10000χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 (edited) ^Αναφέρεται στο πρωτα χλμ^ εμενα δεν καιει ουτε 100γρ στο 10000χλμ Δηλαδή το διάβασες? και αυτό κατάλαβες??? Είναι φυσιολογικό ο κινητήρας να καταναλώνει λάδι.(τελεία) Ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και τις συνθήκες λειτουργίας η κατανάλωση λαδιού μπορεί να φτάσει και μέχρι 1.0 l/ 1,000 km.(τελεία) Στα πρώτα 5000 χιλιόμετρα μπορεί η κατανάλωση λαδιού να είναι υψηλότερη.(τελεία) Edited January 28, 2016 by Vassilis63 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 29, 2016 Report Share Posted January 29, 2016 Δηλ. φίλε Βασίλη63 αν σου έκαιγε εσένα 1 λίτρο στα 1000 χλμ θα ήσουν καλυμμένος επειδή το λέει το manual?? Αυτό υπαινίσσεσαι?? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redchampion Posted January 29, 2016 Report Share Posted January 29, 2016 Βασίλη, δεν είναι φυσιολογικό. Δηλαδή αν είναι όπως το γράφει το manual, στα 15Κ χλμ δε θα θέλει αλλαγή λαδιών αφού θα έχεις κάνει ήδη 15 φορές συμπλήρωση! Το αμάξι καίει λάδια, τέλος... Δηλαδή το δικό μου που έχει 40Κ χλμ γιατί δεν καίει ούτε 100 γραμμάρια από αλλαγή σε αλλαγή? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted January 29, 2016 Report Share Posted January 29, 2016 Δηλ. φίλε Βασίλη63 αν σου έκαιγε εσένα 1 λίτρο στα 1000 χλμ θα ήσουν καλυμμένος επειδή το λέει το manual?? Αυτό υπαινίσσεσαι?? Aν διάβαζες λίγο πιο πάνω (πρέπει να διαβάζουμε και τα προηγούμενα ποστ)έχω γράψει ότι τόσο δικαιολογεί η εταιρία για να μην τους ζαλίζεις κάθε τόσο με το θέμα της κατανάλωσης λαδιού. Για το θέμα τώρα , όλοι ξέρουμε πόσοι από μας έκαναν σωστό ροντάρισμα όταν το πήραν καινούριο και πόσοι το έσκισαν γιατί έτσι τους είπε ο κολλητός τους, δηλ ότι τώρα τα αυτοκίνητα είναι στρωμένα από το εργοστάσιο. Έτσι λοιπόν υπάρχουν αυτά που δεν καίνε τίποτα, αυτά που καίνε 100ml στα 10000, 500ml 700ml ....κλπ. ( το δικό μου είναι στο μηδέν και ξέρω γιατί) Ο αρχιμηχανικός λοιπόν δεν είναι *μη επιτρεπόμενη λέξη* όπως γράφτηκε αλλά υπάλληλος που ακολουθεί συγκεκριμένες κατευθύνσεις και έχουν δει πολλά τα μάτια του και γνωρίζει ακριβώς τις ανοχές του κινητήρα στην κατανάλωση λαδιού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...