Jump to content
DubbeR_ChRoniS

Golf - Βαλβολίνες Μηχανικών Κιβωτίων [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Dimake μάλλον το συγχρονιζέ ευθύνεται για το πρόβλημά σου, οπότε αν είσαι στην εγγύηση πήγαινε σε μια αντιπροσωπεία να δεις τι θα σου πουν.

Απ'οτι εχω καταλαβει το συγχρονιζε ευθυνεται οταν γρατσουναει ..

Εμενα δεν γρατσουναει καθολου τιποτα σε καμια ταχυτητα απλα εχει 2 "κλικ" για να μπει η 3η!

Μπορει να ειναι και φισιολογικο δεν ξερω

@edit:Παντως αν κινειται το αμαξι προς τα πισω π.χ κατηφορικος δρομος και παω να βαλω οπισθεν εκει γρατσουναει.!

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

Στο δικο μου σασμαν με 54000χλμ οι ταχυτητες κουμποναν ολες κανονικα καμια φορα μονο απο δευτερα σε τριτη δυσκολευοταν στην αλλαγη και εκανε δυο κλικ,τελευταια ζοριζεται στις πιο πολλες αλλαγες.Απ οτι καταλαβα θελουν αλλαγη η βαλβολινες.Πηγα σημερα να ρωτησω σε ενα μαγαζι για να τις αλλαξω και μου ειπε οτι η VW προτεινει βαλβολινες 75-90 GL4+ δηλαδη GL5 και οτι οσο και να το αφησει να βγουν ολες οι βαλβολινες θα βγει 1.5 λιτρο περιπου,δεν γινεται να βγουν ολες οι βαλβολινες λεει επειδη κρατανε και τα γραναζια τις 5ης ακομα μεσα βαλβολινες και για να βγουν απο εκει πρεπει να γυρισει το αμαξι πλαγια :blink: .Μου προτεινε τις ENEOS φουλ συνθετικες.Πως σας ακουγονται εσας ολα αυτα???

Link to comment
Share on other sites

Στο δικο μου σασμαν με 54000χλμ οι ταχυτητες κουμποναν ολες κανονικα καμια φορα μονο απο δευτερα σε τριτη δυσκολευοταν στην αλλαγη και εκανε δυο κλικ,τελευταια ζοριζεται στις πιο πολλες αλλαγες.Απ οτι καταλαβα θελουν αλλαγη η βαλβολινες.Πηγα σημερα να ρωτησω σε ενα μαγαζι για να τις αλλαξω και μου ειπε οτι η VW προτεινει βαλβολινες 75-90 GL4+ δηλαδη GL5 και οτι οσο και να το αφησει να βγουν ολες οι βαλβολινες θα βγει 1.5 λιτρο περιπου,δεν γινεται να βγουν ολες οι βαλβολινες λεει επειδη κρατανε και τα γραναζια τις 5ης ακομα μεσα βαλβολινες και για να βγουν απο εκει πρεπει να γυρισει το αμαξι πλαγια :blink: .Μου προτεινε τις ENEOS φουλ συνθετικες.Πως σας ακουγονται εσας ολα αυτα???

Δεν νομίζω ότι είναι αυτές οι προδιαγραφές που αναφέρεις. Αν ήσουν ικανοποιημένος από τη λειτουργεία του κιβωτίου με τις εργοστασιακές, εγώ θα σου πρότεινα να βάλλεις πάλι τις εργοστασιακές.

Αν θέλεις οπωσδήποτε κάτι άλλο υπάρχουν πολλές κορυφαίες εταιρείες για να επιλέξεις, αφού πρώτα επιβεβαιώσεις τις προδιαγραφές της VW για το κιβώτιό σου. Οι ΕΝΕΟS εμένα μου είναι άγνωστες.

Link to comment
Share on other sites

ειναι γιαπωνεζικα λιπαντικα...τα ειχα δει στο τελευταιο ATS οπου ειχαν και περιπτερο.

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

Απο τις εργοστασιακες ευχαριστημενος εχω μεινει,σκεφτομαι να παω στις MOTYL που απ οτι εχω διαβασει εδω μεσα ειναι παρομιες με τις εργοστασιακες και ενα κλικ ανωτερες.Θα γινει σωστη δουλεια ομως αφου απο τα 2.1 λιτρα βαλβολινης που εχει το σασμαν θα αλλαχτουν το 1.5 λιτρο μονο?Εαν ξερει καποιος ας μου γραψει τον κωδικο απο τις MOTYL και απο τις εργοστασιακες για να ξερω πως να τις παραγγειλω.

Link to comment
Share on other sites

μιας και ηταν σαββατο και δεν ειχα δουλεια να κανω αλλαξα τις βαλβολινες στο gt μου

ειχα αλλαξει ξανα στα 35000 γιατι ειχα ενα γρατζουνισμα στην αλλαγη απο 1 σε 2 με πολλες στροφες ειχα βαλει τις amsoil mtg και το προβλημα εληξε

τωρα στα 80000 αλλαξα γιατι...ετσι μου ηρθε

εβαλα τις mobilube shc.

την πρωτη φορα ειχε παρει περιπου 1,5 λιτρο σε συνεργειο που ειχα παει

τωρα τις αλλαξα μονος μου και με το ζορι εβαλα 1,8(πολυ ζορι)

Link to comment
Share on other sites

μου ειπε οτι η VW προτεινει βαλβολινες 75-90 GL4+ δηλαδη GL5

φιλε σου ειπε που το διαβασε αυτο (?)

δεν γινεται να βγουν ολες οι βαλβολινες λεει επειδη κρατανε και τα γραναζια τις 5ης ακομα μεσα βαλβολινες και για να βγουν απο εκει πρεπει να γυρισει το αμαξι πλαγια.

τι ειναι τενεκες με λαδι να κρατησει και να μην βγαινει απο το στομιο (?)

Μου προτεινε τις ENEOS φουλ συνθετικες.Πως σας ακουγονται εσας ολα αυτα???

closedeyes.gif - κουφα (!) τις γιαπωνεζικες τις λανσαρει το power μαζι με τα λιπαντικα της μαρκας ,τα εχεις δει πουθενα αλλου (?)

Link to comment
Share on other sites

φιλε σου ειπε που το διαβασε αυτο (?)

τι ειναι τενεκες με λαδι να κρατησει και να μην βγαινει απο το στομιο (?)

closedeyes.gif - κουφα (!) τις γιαπωνεζικες τις λανσαρει το power μαζι με τα λιπαντικα της μαρκας ,τα εχεις δει πουθενα αλλου (?)

[/q

Μου φαινονται καπως περιεργα ολα αυτα και εχω μπερδευτει καπως, με αυτα που ακουω μαλλον θα το παω στην αντιπροσωπια για να ειμαι σιγουρος...

ελεγα να βαλω τις motul που απο οτι εχω ακουσει ειναι ενα κλικ ανωτερες απο τις εργοστασιακες. Μηπως μπορεις να μου πεις πως ακριβως να τις παραγγειλω εαν βγαλω ακρη???

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον να αναφέρω από προσωπική εμπειρία και τις βαλβολίνες AMSOIL MTG Που είχα βάλει στα αμάξι...

λοιπόν τις έβαλα στα 90.000κλμ και λόγω ενός προβλήματος στο κιβώτιο, τις άλλαξα προληπτικά στα 135.000 που είμαι τώρα..

λοιπόν βγήκαν σε άθλια κατάσταση. ο μηχανικός απόρησε γιατί έτσι. βγήκαν σχεδόν μαύρες και γενικά σαν να είχαν μείνει 10 χρόνια μέσα..

ίσως έχει να κάνει με το δικό μου κιβώτιο αλλά γενικά μου προκάλεσε απορία το παραπάνω γεγονός.

πάντως από αίσθηση δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα είναι γεγονός, και όσο θυμάμαι σε σχέση με τις εργοστασιακές σε σκληρή χρήση το κιβώτιο μαλάκωνε πάρα πολύ, και δεν γρατσούνισε ποτέ μα ποτέ. ( με τις εργοστασιακές είχα θέμα σε αλλαγές κόφτες της δευτέρας και της τρίτης.)

αυτά απλά σαν αναφορά.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά κατόπιν προβληματισμού για το σασμάν golf gt κάτοχος αυτού πήγα σε ένα φίλο μου που έχει λιπαντικά ανταλλακτικά αυτοκινήτου,του μίλησα για το πρόβλημα τι βαλβολίνες μπορώ να βάλω στο αυτοκίνητο μου και τι προβλήματα αντιμετωπίζουμε

στο σασμάν (γρανάζι 2ρας).

Μέσο αυτού ήρθαμε σε τηλεφωνική επικοινωνία με ένα τεχνικό σύμβουλο λιπαντικών αυτοκινήτων και του θίξαμε το πρόβλημα

που μας προβληματίζει.

Μέτα από πολύωρη κουβέντα καταλήξαμε ότι η 75w-90 πληρεί τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου μας αλλά εμείς διότι

έχουμε πρόβλημα στο γρανάζι της 2ης ταχύτητας πρότεινε την 75w-80 GL-5, από κει και πέρα καταλήξαμε στην μάρκα

Γερμανικής τεχνολογία FUCHS όπου πληρεί τις προδιαγραφές group vw.

Κορυφαίο συνθετικό υγρό ΜΤF για επιβατικά αυτοκίνητα όπου παρέχει υψηλή απόδοση του συστήματος μετάδοσης κίνησης

και καλή συμπεριφορά ψυχρής εκκίνησης, κατάλληλο για τα μεγαλύτερά δυνατά διαστήματα αλλαγής η και χρήση για πάντα χωρίς αλλαγή

σύμφωνα με τον κατασκευαστή.

Προδιαγραφές:

WV 501,50 (G005,000 05/

G 005,000/G 005,000 20/

G 052,911 A1/A2)

VW TL 521,71

(G 052,171 A1/A2)

Αναμένεται προσωπικές εντυπώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά κατόπιν προβληματισμού για το σασμάν golf gt κάτοχος αυτού πήγα σε ένα φίλο μου που έχει λιπαντικά ανταλλακτικά αυτοκινήτου,του μίλησα για το πρόβλημα τι βαλβολίνες μπορώ να βάλω στο αυτοκίνητο μου και τι προβλήματα αντιμετωπίζουμε

στο σασμάν (γρανάζι 2ρας).

Μέσο αυτού ήρθαμε σε τηλεφωνική επικοινωνία με ένα τεχνικό σύμβουλο λιπαντικών αυτοκινήτων και του θίξαμε το πρόβλημα

που μας προβληματίζει.

Μέτα από πολύωρη κουβέντα καταλήξαμε ότι η 75w-90 πληρεί τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου μας αλλά εμείς διότι

έχουμε πρόβλημα στο γρανάζι της 2ης ταχύτητας πρότεινε την 75w-80 GL-5, από κει και πέρα καταλήξαμε στην μάρκα

Γερμανικής τεχνολογία FUCHS όπου πληρεί τις προδιαγραφές group vw.

Κορυφαίο συνθετικό υγρό ΜΤF για επιβατικά αυτοκίνητα όπου παρέχει υψηλή απόδοση του συστήματος μετάδοσης κίνησης

και καλή συμπεριφορά ψυχρής εκκίνησης, κατάλληλο για τα μεγαλύτερά δυνατά διαστήματα αλλαγής η και χρήση για πάντα χωρίς αλλαγή

σύμφωνα με τον κατασκευαστή.

Προδιαγραφές:

WV 501,50 (G005,000 05/

G 005,000/G 005,000 20/

G 052,911 A1/A2)

VW TL 521,71

(G 052,171 A1/A2)

Αναμένεται προσωπικές εντυπώσεις.

Φιλε μου ο κατασκευαστης προτεινει Gl4 οχι Gl5.Καλο θα ηταν να μεινεις στις προδιαγραφες του κατασκευαστη.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Μιας και εφτασα στα 30000 σκεφτομουν να τις αλλαξω. Τι λετε αξιζει???? Και αν ναι τι μαρκες προτεινετε ( τουλαχιστον για αυτους που εχουν ηδη αλλαξει).

Link to comment
Share on other sites

Μιας και εφτασα στα 30000 σκεφτομουν να τις αλλαξω. Τι λετε αξιζει???? Και αν ναι τι μαρκες προτεινετε ( τουλαχιστον για αυτους που εχουν ηδη αλλαξει).

Νωρις είναι σβούρα... Κάνε τα λεφτά διακοπούλες καλύτερα. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Μιας και εφτασα στα 30000 σκεφτομουν να τις αλλαξω. Τι λετε αξιζει???? Και αν ναι τι μαρκες προτεινετε ( τουλαχιστον για αυτους που εχουν ηδη αλλαξει).

Κάθε 60,000χλμ λέει ο κατασκευαστής teetotum.png, στο βιβλίο σέρβις...

Link to comment
Share on other sites

παιδες αληθευει αυτο που μου ειπαν τις προαλλες στην αντιπροσωπεια? οτι οι βαλβολινες απο το τεσσαρι γκολφ κ μετα ΔΕΝ αλλαζονται αλλα συμπληρωνονται ανα 60.000???? πολυ περιεργο μου φανηκε ρε σεις.. το ακομα πιο κορυφαιο που μου ειπε ο τεχνικος συμβουλος ειναι πως πολλοι ιδιοκτητες τεσσαριων που εκαναν το λαθος,ανοιξαν κ τις αλλαξαν, ειδικα σε μη εξουσιοδοτημενα συνεργεια εξω που δεν γνωριζαν τη συγκεκριμενη πληροφορια πηραν αργοτερα το σασμαν στα χερια?? δεν ειναι κουφο?? τα φωτα σας παρακαλω.. εχω 61000χλμ κ ψαχνομαι.

φιλε μου εγω εχω μκ4 και τις αλλαξα και στις 200000 χρειαστεικε να αλλαξω σασμαν!!δεν ξερω αν ειναι τυχαιο....

Link to comment
Share on other sites

Στην αντιπροσωπεια της περιοχης μου, επι ιδιοκτησιας του προηγουμενου ιδιοκτητη δεν αλλαζαν βαλβολινες και ειχα ρωτησει κ εγω και ειχα παρει την παραπανω απαντηση.Απο τοτε που ανελαβε η ΔΕΛΤΑ ΚΑΡ τις αλλαζουν.Αντε βγαλε ακρη...Παντως δε μπορω να φανταστω οτι δεν αλλαζονται ποτε.Λιπαντικο ειναι.Πως ειναι δυνατον να μην παθαινει τιποτα και να μη χρειαζεται ποτε αλλαγη;

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

αυτες τις μερες θα τις αλαξω και γω μιας και πλησιαζω στα 90000ΚΜ και δεν ξερω αν αλαχτηκαν και ποτε γιατι το αυτοκινητο αγοραστηκε μεταχ/νο.

παντως προβλημα με περιεργους ηχους, η δυσκολια σε κουμπωματα, η προβλημα κουμπωματος με κρυο καιρο δεν ειχα ποτε, απλα θα τις αλαξω για να δω σε τι κατασταση ειναι τωρα, αλλα για να ξερω ειναι καινουριες πλεον.

αποφασισα να βαλω τις mobil 1 Mobilube 1 SHC SAE 75W-90.

Ποια η διαφορα ομως αναμεσα στις 2 παρακατω ρε παιδια? μπορει να μας πει καποιος που γνωριζει?

και οι 2 mobil 1 ειναι.:

1) http://www.g-market.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=5730&category_id=65&option=com_virtuemart&Itemid=100033

2) http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=99&category_id=24&option=com_virtuemart&Itemid=57〈=el

απλα και οι 2 γραφουν 75w-90, εγω θα βαλω την πρωτη παντως.

Link to comment
Share on other sites

Στην αντιπροσωπεια της περιοχης μου, επι ιδιοκτησιας του προηγουμενου ιδιοκτητη δεν αλλαζαν βαλβολινες και ειχα ρωτησει κ εγω και ειχα παρει την παραπανω απαντηση.Απο τοτε που ανελαβε η ΔΕΛΤΑ ΚΑΡ τις αλλαζουν.Αντε βγαλε ακρη...Παντως δε μπορω να φανταστω οτι δεν αλλαζονται ποτε.Λιπαντικο ειναι.Πως ειναι δυνατον να μην παθαινει τιποτα και να μη χρειαζεται ποτε αλλαγη;

Κι εγώ αυτό πιστεύω ... ας περιμένουμε να δούμε τι αποτέλεσμα και τι διαφορά θα έχει το επιχείρημα του αγαπητού VW_GOLF2 .

Εις αναμονήν λοιπόν μέχρι νεωτέρας ... :)

αυτες τις μερες θα τις αλαξω και γω μιας και πλησιαζω στα 90000ΚΜ και δεν ξερω αν αλαχτηκαν και ποτε γιατι το αυτοκινητο αγοραστηκε μεταχ/νο.

παντως προβλημα με περιεργους ηχους, η δυσκολια σε κουμπωματα, η προβλημα κουμπωματος με κρυο καιρο δεν ειχα ποτε, απλα θα τις αλαξω για να δω σε τι κατασταση ειναι τωρα, αλλα για να ξερω ειναι καινουριες πλεον.

αποφασισα να βαλω τις mobil 1 Mobilube 1 SHC SAE 75W-90.

Ποια η διαφορα ομως αναμεσα στις 2 παρακατω ρε παιδια? μπορει να μας πει καποιος που γνωριζει?

και οι 2 mobil 1 ειναι.:

1) http://www.g-market.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=5730&category_id=65&option=com_virtuemart&Itemid=100033

2) http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=99&category_id=24&option=com_virtuemart&Itemid=57〈=el

απλα και οι 2 γραφουν 75w-90, εγω θα βαλω την πρωτη παντως.

Θα σου πρότεινα να κρατήσεις και κάπου στην άκρη τις εργοστασιακές βαλοβολίνες μήπως και τελικά το εγχείρημα δεν εχει τοσο καλα αποτελεσματα ωστε να τις ξαναβαλεις σε μια τετοια περιπτωση ...

Φιλικά ,

Speedy

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω αγορασει τις Motul gear 300 που εχω ακουσει τις καλυτερες κριτικες.Σε κανα διμηνο-τριμηνο θα τις βαλω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.