anestis the boss Posted June 2, 2014 Report Share Posted June 2, 2014 Το 5αρι φεν έβγαινε με dcc και σαν σπορ πακετο ειχε το gt σπορ στα απλα μοντελα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted June 2, 2014 Report Share Posted June 2, 2014 Και επιπλέον δεν έχει χαμηλότερη κατανάλωση από το 160αρι, το ανάποδο ισχύει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted June 2, 2014 Report Share Posted June 2, 2014 Παιδια το εχω δει με ρυθμιζομενη αναρτηση δεν κανω πλακα dcc δεν λεγεται ??? Με κουμπακι -διακοπτη ? 100% Οσο για καταναλωση διαφωνω οριακα ειχε λιγοτερη σε ιδια διαδρομη με ιδιο στυλ ... τωρα τι να σας πω ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted June 2, 2014 Report Share Posted June 2, 2014 Το νεο scirocco facelift δεν θα εξοπλίζεται με τον νεο 1.4 TSI ACT Turbo only 140/150ps... Περίεργο που δεν τον έβαλαν ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aga Posted June 3, 2014 Report Share Posted June 3, 2014 Μια χαρά είναι όλα τα γκολφάκια από MK1 ως ΜΚ7, αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι δεν έχω δει σχεδόν κανένα MK7 TSI στο δρόμο ενώ βλέπω συνέχεια TDI και ελάχιστα GTI, GTD. Όσον αφορά τις μέσες καταναλώσεις κλπ μου φαίνεται λίγο αστείο με το συμπάθειο να συζητάμε για το ποιο turbo με/χωρίς compressor ειναι οικονομικότερο , όποιος θέλει οικονομία πάει σε χιλιαράκι, ντιζελ, αέριο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted June 3, 2014 Report Share Posted June 3, 2014 Μια χαρά είναι όλα τα γκολφάκια από MK1 ως ΜΚ7, αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι δεν έχω δει σχεδόν κανένα MK7 TSI στο δρόμο ενώ βλέπω συνέχεια TDI και ελάχιστα GTI, GTD. Όντως φίλε, 8 στα 10 MK7 που βλέπω στο δρόμο είναι TDI, αν όχι κ περισσότερα... Τα GTI/GTD αποτελούν είδος υπό εξαφάνιση στην Ελλάδα... Το άλλο άκρο δηλαδή σε σχέση με τα προηγούμενα Golf... Δυστυχώς αυτό επιτάσσει η εποχή, αφού τα δίλιτρα έχουν "επικηρυχθεί" κ η τιμή της βενζίνης είναι πλέον απαγορευτική... Ευτυχώς κ το Golf TDI είναι πολύ ποιοτικό με ακιοπρεπείς επιδώσεις κ οικονομία κίνησης. Θα το ήθελα μόνο διαθέσιμο κ στην έκδοση highline Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted June 3, 2014 Report Share Posted June 3, 2014 Όντως φίλε, 8 στα 10 MK7 που βλέπω στο δρόμο είναι TDI, αν όχι κ περισσότερα... Τα GTI/GTD αποτελούν είδος υπό εξαφάνιση στην Ελλάδα... Το άλλο άκρο δηλαδή σε σχέση με τα προηγούμενα Golf... Δυστυχώς αυτό επιτάσσει η εποχή, αφού τα δίλιτρα έχουν "επικηρυχθεί" κ η τιμή της βενζίνης είναι πλέον απαγορευτική... Ευτυχώς κ το Golf TDI είναι πολύ ποιοτικό με ακιοπρεπείς επιδώσεις κ οικονομία κίνησης. Θα το ήθελα μόνο διαθέσιμο κ στην έκδοση highline Εάν αληθεύει οτι το νέο passat θα βγει με έκδοση 2.0 tdi bi turbo με ροπή ...50 και 240 ίππους... Τέτοια εποχή του χρόνου μπορεί το golf tdi 1.6 να εμφανιστεί .... με 160!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted June 3, 2014 Report Share Posted June 3, 2014 Εάν αληθεύει οτι το νέο passat θα βγει με έκδοση 2.0 tdi bi turbo με ροπή ...50 και 240 ίππους... Τέτοια εποχή του χρόνου μπορεί το golf tdi 1.6 να εμφανιστεί .... με 160!!! Η αλήθεια είναι ότι ακούγεται έντονα κάτι για Golf facelift στα επόμενα δύο χρόνια, οπότε κάτι τέτοιο δεν αποκλείεται... Αν κ μου φαίνεται λίγο απίθανο 1.6 bi-turbo, θα ήθελα πολύ να δω κάτι τέτοιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted June 4, 2014 Report Share Posted June 4, 2014 αν βγει τιποτα τετιο πουλαω το tsi και παω για tdi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted June 4, 2014 Report Share Posted June 4, 2014 με το lifting που θέλουν να κάνουν θα προσθέσουν το νέο 1.4tdi 3κύλινδρο με 90hp και ανανεωμένο 1.2tsi με 95hp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted June 4, 2014 Report Share Posted June 4, 2014 Πάντως είναι γεγονός ότι παρόλο που κινείται σχετικά σβέλτα λόγω βάρους, το 7άρι σε 1.6TDI δεν είναι κ τόσο ισχυρό σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Οδήγησα το Astra με τον νέο 1.6 Diesel της Opel με 136 άλογα και 32 κιλά ροπή. Η διαφορά είναι μεγάλη και το συγκεκριμένο μοτέρ δεν έκανε καθόλου θόρυβο σαν Diesel, ήταν υπερβολικά ήσυχο σε σχέση με το Golf ή άλλα που έχω ακούσει. Σε φάση που εάν με ρωτούσαν τι είναι, μπορεί να έλεγα και βενζίνη. Έπαθα πλάκα. Τώρα, τα περισσότερα στον δρόμο είναι TDI γιατί απλά τα περισσότερα είναι Leasing και προφανώς λόγω κόστους μετακίνησης, οι εταιρείες προτιμούν να μισθώνουν Diesel. Κατα τ΄αλλα, εγώ έχω δει και αρκετά TSI 140άρια (όχι Leasing) και 1 GTD. GTI δεν έχω δει κανένα, και δεν νομίζω να δω κιόλας . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted June 4, 2014 Report Share Posted June 4, 2014 Τώρα, τα περισσότερα στον δρόμο είναι TDI γιατί απλά τα περισσότερα είναι Leasing και προφανώς λόγω κόστους μετακίνησης, οι εταιρείες προτιμούν να μισθώνουν Diesel. Κατα τ΄αλλα, εγώ έχω δει και αρκετά TSI 140άρια (όχι Leasing) και 1 GTD. GTI δεν έχω δει κανένα, και δεν νομίζω να δω κιόλας . Εγώ είδα GTI κ μάλιστα Performance Pack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 4, 2014 Report Share Posted June 4, 2014 mk7 gti πήρε ενας γνωστός 18 χρονών Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted June 4, 2014 Report Share Posted June 4, 2014 mk7 gti πήρε ενας γνωστός 18 χρονών κακομοίρης, τον λυπάμαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted June 6, 2014 Report Share Posted June 6, 2014 Γενικα πωλουνται πολυ πολυ λιγοτερα golf σε σχεση με το 6 και ποσο μαλλον με το 5 ... Καμια σχεση... Για diesel .... 1.6bi-turbo βγαζει η ranult με 160ps και θα ειναι η πρωτη παγκοσμιως που το κανει αυτο σε diesel 1.6 η οποια renault στα diesel ειναι πραγματικα κορυφαια οδηγησα τον 1.6-130ps και ειναι πραγματικα απιστευτος. H vw βγαζει τωρα ΟΛΗ τη σειρα κινητηρων σε euro 6 1.2tsi 110ps, 1.4 125 ή 150(act ή cod για την audi) και 1.6tdi 110ps και συντομα θα βγαλει σιγουρα νεο diesel μιας και ο 1.6 με 110ps δεν ειναι αρκετος για πολλους εν δυναμη αγοραστες... Συντομα θα βγαλει νεα εκδοση του golf 7 με καποιες μικροαλλαγες στηνε μφανιση οπως ειπαν...εν το μεταξυ εχθες η audi kosmocar με δελτιο τυπου ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ;h 100.000 σε οσα μοντελα πωληθουν απο 1/6/2014 ....και απο οτι εμαθα θα ειναι μονιμο καθεστως απο εδω και περα. Ειναι λυπηρο το group να μην ακολουθει μια καλυτερη πολιτικη με τους κινητηρες και με τις εγγυησεις... καθε 3 και λιγο αλλαγες... πριν λιγο καιρο ελεγαν οτι το 1.6 110ps δεν θα ερθει...πηγε φιλος και πηρε το 105 με 5 ταχυτο... και τωρα κλαιει ...θα μου πειτε σιγα την αλλαγη ...αλλα δεν ειναι ετσι. σε 2 χρονακια θα εχει καθαρισει το τοπιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted June 6, 2014 Report Share Posted June 6, 2014 Καλά η Renault στα μικρού κυβισμού diesel είναι κορυφή.. Θέλει πολύ ακόμη η vw για να την φτάσει.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oasisAthens Posted June 7, 2014 Report Share Posted June 7, 2014 Πανευτυχής κάτοχος GOLF 1.6 TDI GENERATION πλέον ... Μου αρέσει το αμάξι και με τρελαίνει η αυτονομία του εάν και ακόμα εντελώς αστρωτο το όχημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted June 7, 2014 Report Share Posted June 7, 2014 Πανευτυχής κάτοχος GOLF 1.6 TDI GENERATION πλέον ... Μου αρέσει το αμάξι και με τρελαίνει η αυτονομία του εάν και ακόμα εντελώς αστρωτο το όχημα Για δώσε μας λίγα παραπάνω στοιχεία φίλε μου, πες μας νούμερα κ εντυπώσεις με λεπτομέρειες!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oasisAthens Posted June 7, 2014 Report Share Posted June 7, 2014 Είναι ακόμα νωρίς να μιλήσω για κατανάλωσεις μέχρι στιγμής έχω 300 χλμ σε μια μέρα . Θα μιλήσω για τα υπόλοιπα όμως.... Προηγούμενο αμάξι TIGUAN 2008 οπότε έχουμε και λέμε.... - ποιότητα κύλισης παρά μα παρα πολύ καλή ! Λίγο ξερή η αντίδραση της πίσω ανάρτησης λόγο του ημιακαμπτου αλλά όχι κάτι το ιδιαιτερο. - πολύ καλή ηχομόνωση εντός του οχήματος εάν και ελαφρώς τραχιά λειτουργία κινητήρα . Βέβαια κλείνεις πόρτες παράθυρα βάζεις κλίμα και τσουπ εξαφανίστηκαν όλα / ποιοτικοτατο εσωτερικό ! Σε σημείο που να λέω ότι σε σχέση με τον τίγρη του 08 το εσωτερικό της γκολφως είναι καλιτερο - κινητήρας στο δρόμο για τα δικά μου δεδομένα οδήγησης έχει δύναμη και ταξιδεύεις άνετα με 130-140 φουλ φορτωμένος και κλιμα . Τώρα εάν θα ήθελες μερικά άλογα παραπάνω ; Χμμμμμ ισως αλλά μέχρι στιγμής επαναλαμβάνω είναι κουτί για αυτό που το πήρα : να μεταφέρω την οικογένεια μου με ασφάλεια και οικονομικά από το σημείο Α στο σημείο Β ! Αυτά μέχρι στιγμής ότι θέλετε να ρωτήσετε εδώ είμαι 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted June 7, 2014 Report Share Posted June 7, 2014 Καλορίζικο και καλοτάξιδο φίλε! Αυτό έχει σημασία να σε καλύπτει στις ανάγκες σου και συγχρόνως να σε ικανοποιεί οδηγικά! Απροβλημάτιστο να ναι φίλε! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oasisAthens Posted June 7, 2014 Report Share Posted June 7, 2014 Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου να σαι καλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANGO Posted June 7, 2014 Report Share Posted June 7, 2014 Είναι ακόμα νωρίς να μιλήσω για κατανάλωσεις μέχρι στιγμής έχω 300 χλμ σε μια μέρα . Θα μιλήσω για τα υπόλοιπα όμως.... Προηγούμενο αμάξι TIGUAN 2008 οπότε έχουμε και λέμε.... - ποιότητα κύλισης παρά μα παρα πολύ καλή ! Λίγο ξερή η αντίδραση της πίσω ανάρτησης λόγο του ημιακαμπτου αλλά όχι κάτι το ιδιαιτερο. - πολύ καλή ηχομόνωση εντός του οχήματος εάν και ελαφρώς τραχιά λειτουργία κινητήρα . Βέβαια κλείνεις πόρτες παράθυρα βάζεις κλίμα και τσουπ εξαφανίστηκαν όλα / ποιοτικοτατο εσωτερικό ! Σε σημείο που να λέω ότι σε σχέση με τον τίγρη του 08 το εσωτερικό της γκολφως είναι καλιτερο - κινητήρας στο δρόμο για τα δικά μου δεδομένα οδήγησης έχει δύναμη και ταξιδεύεις άνετα με 130-140 φουλ φορτωμένος και κλιμα . Τώρα εάν θα ήθελες μερικά άλογα παραπάνω ; Χμμμμμ ισως αλλά μέχρι στιγμής επαναλαμβάνω είναι κουτί για αυτό που το πήρα : να μεταφέρω την οικογένεια μου με ασφάλεια και οικονομικά από το σημείο Α στο σημείο Β ! Αυτά μέχρι στιγμής ότι θέλετε να ρωτήσετε εδώ είμαι Καλοτάξιδο φίλε. Γινόμαστε αρκετοί ντιζελάδες σιγά σιγά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oasisAthens Posted June 7, 2014 Report Share Posted June 7, 2014 ANGO και εσύ DIESEL φίλε μου ; Ποσά χλμ ; Εντυπώσεις ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted June 8, 2014 Report Share Posted June 8, 2014 καλοταξιδο και να το χερεσε με την οικογενια σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANGO Posted June 8, 2014 Report Share Posted June 8, 2014 ANGO και εσύ DIESEL φίλε μου ; Ποσά χλμ ; Εντυπώσεις ; Ναι diesel χωρίς δεύτερη σκέψη. Μέχρι τώρα έχω κάνει 7.100 χλμ είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο ποιότητα και αναβαθμισμένο εσωτερικό. Από θέμα κατανάλωσης γύρω στα 5 λίτρα ανά 100 χλμ λίγο πάνω λίγο κάτω ανάλογα τη διαδρομή και την οδήγηση. Έκανα πάνω από 450 χλμ και το ντεπόζιτο δεν είχε φθάσει στη μέση και έχει μικρότερο ντεπόζιτο από τη βενζίνη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...