Jump to content
peugeot 206

Κινητήρας 1.0 tsi 110 ps, αξιοπιστία

Recommended Posts

Θα ήθελα κάποιες γνώμες για τον συγκεκριμένο κινητήρα 1.0 tsi  EA211 με τα 110 άλογα,  σε θέμα αξιοπιστίας? Βγάζει κάποια προβλήματα με τις βαλβίδες,  τα ελατήρια,  καίει λαδια ? Μιας και θα ήθελα να προβώ στην αγορά ενός A3 ή golf με τον συγκεκριμένο μοτερ.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου,τι απαιτησεις μπορει να εχει καποιος απο εναν κινητηρα 1000 κυβικων οταν αυτρος πρεπει τραβαει μια καροτσα οπως του golf ή του Α3.....

Ειναι ενα μοτερ φουλ πιεσμενο που περα απο τα φθηνα τελη κυκλοφοριας και το χαμηλοτερο κοστος αγορας δε νομιζω να υπαρχει κατι αλλο θετικο....καταναλωση χαμηλοτερη δεν εχει και μετα το πιο σημαντικο για εμενα, ποσο να αντεξει μεχρι να παραδωσει πνευμα ενας τρικιλινδρος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν βγάζει κανένα πρόβλημα. Όλα είναι σφυρήλατα μέσα και έχει τριπλό σύστημα ψύξης. Μπορείς να ψάξεις και σε ξένα φορουμ. Θα παρατηρήσεις οτι δεν υπάρχουν αναφορές για προβλήματα και βρίσκεται στην κυκλοφορία από το 2017-2018. Εάν υπήρχαν προβλήματα όπως με το 1.4 tsi θα το ανέφεραν.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago , kou said:

Φιλε μου,τι απαιτησεις μπορει να εχει καποιος απο εναν κινητηρα 1000 κυβικων οταν αυτρος πρεπει τραβαει μια καροτσα οπως του golf ή του Α3.....

Ειναι ενα μοτερ φουλ πιεσμενο που περα απο τα φθηνα τελη κυκλοφοριας και το χαμηλοτερο κοστος αγορας δε νομιζω να υπαρχει κατι αλλο θετικο....καταναλωση χαμηλοτερη δεν εχει και μετα το πιο σημαντικο για εμενα, ποσο να αντεξει μεχρι να παραδωσει πνευμα ενας τρικιλινδρος.

Καθόλου πιεσμένο στα 110 άλογα. Στο ford 1.0 βγάζει 150 άλογα. Αυτό τι το θεωρείς?

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , vastil said:

Καθόλου πιεσμένο στα 110 άλογα. Στο ford 1.0 βγάζει 150 άλογα. Αυτό τι το θεωρείς?

Μια από τα ίδια και αυτό....

 

Ένας κινητήρας 1000cc 110 hp δεν είναι πιεσμένος όταν καλείται να σύρει ένα σασί σαν του golf?πόσο μάλλον σ ένα ταξίδι με 3 ή 4 άτομα και γεμάτο χώρο αποσκευών?

 

Προσωπικά θεωρώ λάθος επιλογή για αυτοκίνητα κατηγορίας golf - passat και SUV,αναφερόμενος στον όγκο και τις βάρος τους,να κινούνται από έναν 1000αρι κινητήρα.Ο,τι υλικά και τεχνολογία αν έχει εφαρμοστεί σε ένα τέτοιο μοτέρ ποια θα είναι η αξιοπιστία του μετά από 150Κ ή 200Κ χλμ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , kou said:

Μια από τα ίδια και αυτό....

 

Ένας κινητήρας 1000cc 110 hp δεν είναι πιεσμένος όταν καλείται να σύρει ένα σασί σαν του golf?πόσο μάλλον σ ένα ταξίδι με 3 ή 4 άτομα και γεμάτο χώρο αποσκευών?

 

Προσωπικά θεωρώ λάθος επιλογή για αυτοκίνητα κατηγορίας golf - passat και SUV,αναφερόμενος στον όγκο και τις βάρος τους,να κινούνται από έναν 1000αρι κινητήρα.Ο,τι υλικά και τεχνολογία αν έχει εφαρμοστεί σε ένα τέτοιο μοτέρ ποια θα είναι η αξιοπιστία του μετά από 150Κ ή 200Κ χλμ.

Σχεδόν όλες οι εταιρείες έχουν  αυτοκίνητα  με λίγα κυβικά και πολλούς ίππους,  δεν βγαίνουν πλέον κινητηρες όπως πριν μια 15ετια , αυτό έχω διαπιστώσει αυτό τον καιρό που ψάχνω αμάξι.  Skoda , vw , audi και seat έχουν αυτό το μοτέρ 1.0 tfsi ( με 95 , 110 , 115 hp ). Αν φτάσει το μοτέρ στις 150000 χλμ και δεν έχει ζητήσει τότε είναι μια χαρά,  το θέμα είναι να μην καίει το μοτέρ 1l λαδι στα 1000 χλμ όπως ο 1.4tsi ( που αυτά τα μοτέρ είχαν θέματα με τα ελατήρια και άλλα πολλα). 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , peugeot 206 said:

Σχεδόν όλες οι εταιρείες έχουν  αυτοκίνητα  με λίγα κυβικά και πολλούς ίππους,  δεν βγαίνουν πλέον κινητηρες όπως πριν μια 15ετια , αυτό έχω διαπιστώσει αυτό τον καιρό που ψάχνω αμάξι.  Skoda , vw , audi και seat έχουν αυτό το μοτέρ 1.0 tfsi ( με 95 , 110 , 115 hp ). Αν φτάσει το μοτέρ στις 150000 χλμ και δεν έχει ζητήσει τότε είναι μια χαρά,  το θέμα είναι να μην καίει το μοτέρ 1l λαδι στα 1000 χλμ όπως ο 1.4tsi ( που αυτά τα μοτέρ είχαν θέματα με τα ελατήρια και άλλα πολλα). 

To οτι χρησιμοποιουνται απο πολλες εταιριες δεν λεει απολυτως τιποτα.

 

Ακομη βγαινουν κινητηρες 1.500 , 1.800 , 2.000 κυβικα....Οπως και να χει...εγω αναφερω την προσωπικη μου αποψη και μονο.Για δικο μου αυτοκινητο δεν θα αγοραζα ποτε καποιο με 1000αρη κινητηρα εκτος αν μιλαμε για την μικρη κατηγορια οπως ενα micra για παραδειγμα.

 

Καποιος μπορει να οδηγειται στην συγκεκριμενη επιλογη για λογους κοστους,οκ....αυτο ομως δεν αναιρει ολα τα υπολοιπα.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και τα 1000αρια τα ecoboost μια χαρά ζημιές βγάζουν, και ανάκλησης από την ford ΔΕΝ γίνονται.

 

Σε tsi μπορεί να βρεις στα 1500 αλλιώς πας σε diesel μοντέρ με περισσότερα κυβικά.

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Πόσοι από το εν λόγω φόρουμ παραπονέθηκαν με τον 1.0 για προβλήματα? Πόσοι παραπονέθηκαν για προβλήματα στα φορουμ του facebook?

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , vastil said:

Πόσοι από το εν λόγω φόρουμ παραπονέθηκαν με τον 1.0 για προβλήματα? Πόσοι παραπονέθηκαν για προβλήματα στα φορουμ του facebook?

Δεν  έχω διαβάσει κάποιο αρνητικό σχόλιο για τον 1000αρι κινητήρα ακόμα. 

Edited by peugeot 206
Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , peugeot 206 said:

Δεν διαβάσει κάποιο αρνητικό σχόλιο για τον 1000αρι κινητήρα ακόμα. 

Edited by peugeot 206
Link to comment
Share on other sites

On 2/25/2024 at 11:04 AM, peugeot 206 said:

Θα ήθελα κάποιες γνώμες για τον συγκεκριμένο κινητήρα 1.0 tsi  EA211 με τα 110 άλογα,  σε θέμα αξιοπιστίας? Βγάζει κάποια προβλήματα με τις βαλβίδες,  τα ελατήρια,  καίει λαδια ? Μιας και θα ήθελα να προβώ στην αγορά ενός A3 ή golf με τον συγκεκριμένο μοτερ.

Θα σου έλεγα να προχωρήσεις. Έχω 1.0 tsi από το 17. Έχω κάνει 100 χιλιάδες χλμ τα περισσότερα σε αστικές συνθήκες και κοντινές διαδρομές. Δεν έχει κάνει κιχ. Δεν καίει σταγόνα λάδι, τραβάει πολύ καλά και είναι και οικονομικός σε σχέση με κάτι κορεάτικους.

Απλά θα πρέπει να είσαι συνεπείς στις αλλαγές λαδιού κάθε 10 χιλιάδες χλμ και να μην είσαι σιδεροφάγος.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago , vastil said:

Πόσοι από το εν λόγω φόρουμ παραπονέθηκαν με τον 1.0 για προβλήματα? Πόσοι παραπονέθηκαν για προβλήματα στα φορουμ του facebook?

Έχει κόσμο που έχει η είχε θέματα, και υπάρχουν και άτομα τα οποία είχαν το 1000αρι το ecoboost και το χρυσοπληροσαν σε ζημιές και τα έδωσαν για πούλημα, υπάρχουν και άτομα τα οποία είναι μέλη εδώ στο club μας τα οποία είχαν 1000αρι με πρόβλημα.

 

Και μάλιστα ένα από αυτά τα παιδιά είχε το 1000αρι σε ford focus και ήταν αρκετά δισαρεστημενος  γιατί με οικογένεια και 2 παιδιά φορτισμένο ΔΕΝ τραβούσε σε ταξίδι το αμάξι.

 

Και όταν είχα το FORD και πήγαινα στην αντιπροσωπεία στο Περιστέρι εκεί να δεις μοτέρ ξυλωμενα που είχαν στον πάγκο... Και ιδιοκτήτες που γνώρισα μεγάλους σε ηλικία η οποίοι δεν ασχολούνται με forums κτλ.

 

Και ειδικά το 1000αρι το ecoboost σε επισκευές κοστίζει πολύ περισσότερο σε σχέση με το 1600αρι

 

ΥΓ

 

Φίλε μου υπάρχουν και άτομα σε forums τα οποία και πρόβλημα να έχουν βγάλει ΔΕΝ πρόκειται να το παραδεχτούν δημόσια...

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

58 λεπτά πριν , OMINUS said:

Έχει κόσμο που έχει η είχε θέματα, και υπάρχουν και άτομα τα οποία είχαν το 1000αρι το ecoboost και το χρυσοπληροσαν σε ζημιές και τα έδωσαν για πούλημα, υπάρχουν και άτομα τα οποία είναι μέλη εδώ στο club μας τα οποία είχαν 1000αρι με πρόβλημα.

 

Και μάλιστα ένα από αυτά τα παιδιά είχε το 1000αρι σε ford focus και ήταν αρκετά δισαρεστημενος  γιατί με οικογένεια και 2 παιδιά φορτισμένο ΔΕΝ τραβούσε σε ταξίδι το αμάξι.

 

Και όταν είχα το FORD και πήγαινα στην αντιπροσωπεία στο Περιστέρι εκεί να δεις μοτέρ ξυλωμενα που είχαν στον πάγκο... Και ιδιοκτήτες που γνώρισα μεγάλους σε ηλικία η οποίοι δεν ασχολούνται με forums κτλ.

 

Και ειδικά το 1000αρι το ecoboost σε επισκευές κοστίζει πολύ περισσότερο σε σχέση με το 1600αρι

 

ΥΓ

 

Φίλε μου υπάρχουν και άτομα σε forums τα οποία και πρόβλημα να έχουν βγάλει ΔΕΝ πρόκειται να το παραδεχτούν δημόσια...

 

Κοίτα γενικά εγώ συγκεκριμένα δεν έχω διαβάσει ούτε ένα ποστ για τον κινητήρα 1.0 tfsi του audi a3 ( που φορούν και τα vw, skoda , seat), για αυτό το λόγο ανέβασε εδώ ένα ποστ για να δω κάποια γνώμη,  τωρα για τα Ford με τους παρόμοιους κινητηρες δεν έχω άποψη.  Πάντως όσον αφορά το αν κάποιος το λέει ή όχι για το αν το μοτέρ του έχει θέμα έχεις δίκιο σε ένα ποσοστό.  Τώρα όμως θα υπάρξει και ένα ποσοστό που θα ρωτήσει κάτι για κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζει. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε μου.

 

Εγώ μίλησα καθαρά για το 1000αρι το ecoboost της ford.

 

Για τα 1000αρια της vw δεν έχω άποψη πάνω σε αυτά ας μιλήσουν οι ιδιοκτήτες πάνω σε αυτό.

 

Το μόνο που μπορώ να πω για έναν κινητήρα που είχα μείνει ευχαριστημένος το 2010 ήταν στο tsi το 1200αρι με τα 105αλογα που είχα στο vw Polo.

Για εμένα ένα τίμιο μοτέρ και τετρακύλινδρο που για την καρότσα του Polo που έβγαινε ήταν πολύ καλό.

 

Και ένας ακόμα κινητήρας που είχα στο προηγούμενο αμάξι μου ήταν το 1400tsi caxa στο Passat του 2013 που είχα.

 

Το είχα αγοράσει μεταχειρισμένο και δεν μου είχε κάνει ούτε κιχ ! ,

μέχρι και την ημέρα που που το πούλησα δεν είχα κανένα θέμα.

 

Φίλος μου έχει το ίδιο μοτέρ (με βελτίωση στα 150hp ) από το 2010 σε Octavia και το αμάξι κοντεύει τα 290.000χλμ και δεν έχει βγάλει θέμα.

 

Πέραν από τα αναλώσιμα που αλλάζει λόγο χιλιομέτρων στο service 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Passat 1000αρι??

 

Γιατί το Passat πότε έβγαινε με 1000αρι μοτέρ?

 

Με τέτοιο κινητήρα σε αυτά τα κυβικά είμαι κάθετα ΟΧΙ.

 

Το golf το 6 που έβγαινε το 2010 με κινητήρα τετρακύλινδρο στα 1200κυβικα ήταν ποιο καλή επιλογή.

 

Σε τρικύλινδρο μοτέρ τώρα τι να περιμένει κάποιος?

 

Passat 1400tsi και πάνω είναι σαφώς καλύτερη επιλογή. 

Εγώ σε ταξίδι με το Passat που είχα ,και φορτωμένο το αμάξι με 3 άτομα μέσα στο δρόμο ήταν πάρα μα πάρα πολύ καλό.

 

Έκανα πολύ άνετο ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη.

 

 

Εδώ να φανταστείς ότι μετά το Passat έχω πάρει ένα corolla G6 1300αρι  του 1998 με 75? η 80? άλογα. με το μοτέρ 4E-FE

Και έχει δύναμη όσο και αν δεν του φαίνεται και με 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων.

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago , OMINUS said:

Passat 1000αρι??

 

Γιατί το Passat πότε έβγαινε με 1000αρι μοτέρ?

 

Με τέτοιο κινητήρα σε αυτά τα κυβικά είμαι κάθετα ΟΧΙ.

 

Το golf το 6 που έβγαινε το 2010 με κινητήρα τετρακύλινδρο στα 1200κυβικα ήταν ποιο καλή επιλογή.

 

Σε τρικύλινδρο μοτέρ τώρα τι να περιμένει κάποιος?

 

Passat 1400tsi και πάνω είναι σαφώς καλύτερη επιλογή. 

Εγώ σε ταξίδι με το Passat που είχα ,και φορτωμένο το αμάξι με 3 άτομα μέσα στο δρόμο ήταν πάρα μα πάρα πολύ καλό.

 

Έκανα πολύ άνετο ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη.

 

 

Εδώ να φανταστείς ότι μετά το Passat έχω πάρει ένα corolla G6 1300αρι  του 1998 με 75? η 80? άλογα. με το μοτέρ 4E-FE

Και έχει δύναμη όσο και αν δεν του φαίνεται και με 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων.

 

Το golf με 1.2 ήταν με προβλήματα με την καδένα. Μπες και σε φόρουμ με τον 1.0 δεν έχει ακουστεί τίποτα από προβλήματα. Αρκετοί έχουν ξεπεράσει και τα 150.000 χιλιόμετρα. Τέλος πάντων εγώ σου ειπα την εμπειρία μου με το 1.0 Troc από εκεί και πέρα κάνε ότι καταλαβαίνεις. Σίγουρα πάντως αν είσαι ψημένος να δεις έχει 6 ταχύτητες και όχι 5. Ο αδερφός μου που πήρε το Α1 είναι απόλυτα ικανοποιημένος δεν καίει τίποτα Αλλα την 6η την αναζητάει σε ταξίδια.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , vastil said:

Το golf με 1.2 ήταν με προβλήματα με την καδένα. Μπες και σε φόρουμ με τον 1.0 δεν έχει ακουστεί τίποτα από προβλήματα. Αρκετοί έχουν ξεπεράσει και τα 150.000 χιλιόμετρα. Τέλος πάντων εγώ σου ειπα την εμπειρία μου με το 1.0 Troc από εκεί και πέρα κάνε ότι καταλαβαίνεις. Σίγουρα πάντως αν είσαι ψημένος να δεις έχει 6 ταχύτητες και όχι 5. Ο αδερφός μου που πήρε το Α1 είναι απόλυτα ικανοποιημένος δεν καίει τίποτα Αλλα την 6η την αναζητάει σε ταξίδια.

Αν επιτρέπεται συμπληρώνεις λαδι από αλλαγή σε αλλαγή?

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago , OMINUS said:

Passat 1000αρι??

 

Γιατί το Passat πότε έβγαινε με 1000αρι μοτέρ?

 

Με τέτοιο κινητήρα σε αυτά τα κυβικά είμαι κάθετα ΟΧΙ.

 

Το golf το 6 που έβγαινε το 2010 με κινητήρα τετρακύλινδρο στα 1200κυβικα ήταν ποιο καλή επιλογή.

 

Σε τρικύλινδρο μοτέρ τώρα τι να περιμένει κάποιος?

 

Passat 1400tsi και πάνω είναι σαφώς καλύτερη επιλογή. 

Εγώ σε ταξίδι με το Passat που είχα ,και φορτωμένο το αμάξι με 3 άτομα μέσα στο δρόμο ήταν πάρα μα πάρα πολύ καλό.

 

Έκανα πολύ άνετο ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη.

 

 

Εδώ να φανταστείς ότι μετά το Passat έχω πάρει ένα corolla G6 1300αρι  του 1998 με 75? η 80? άλογα. με το μοτέρ 4E-FE

Και έχει δύναμη όσο και αν δεν του φαίνεται και με 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων.

 

Ουπς...νομιζα οτι εβγαζε και το passat με αυτο τον κινητηρα.

Στα υπολοιπα συμφωνουμε.

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , peugeot 206 said:

Αν επιτρέπεται συμπληρώνεις λαδι από αλλαγή σε αλλαγή?

Εγώ αντιπροσωπεία πηγαίνω. Αλλάζουν λάδια φίλτρο λαδιού και ότι άλλο χρειάζεται. Διαμαντάκι ο κινητήρας. Φαντάσου ότι το 1.0 λανσαρίστηκε σαν mpi με το vw up. Αρκετά τίμιο και οικονομικό. Τώρα με το turbo, έχουν μπει και σφυρήλατα κτλ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ο 1.0L TSI καίει λάδι αν ναι πόσο στα πόσα χλμ.

Edited by tsikis007
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago , tsikis007 said:

Ο 1.0L TSI καίει λάδι αν ναι πόσο στα πόσα χλμ.

Εμένα δεν μου καίει και αλλαγές ανά 15.000 με λάδι 0-20w. Στο group του Troc μόνο ένας γκρίνιαξε για κατανάλωση λαδιού, 2-3 άτομα που γίναμε φίλοι και μιλάμε δεν έχουν αυτά τα προβλήματα. Από εκεί και πέρα δεν ξέρω μάλλον κάτι θα κάνω λάθος και εγώ.

Edited by vastil
Link to comment
Share on other sites

On 2/28/2024 at 7:01 PM, tsikis007 said:

Ο 1.0L TSI καίει λάδι αν ναι πόσο στα πόσα χλμ.

είπαμε δεν καίει ο 1.0 tsi

Link to comment
Share on other sites

Είναι καλό το 1000άρι, καλύτερο φυσικά από τον παλαιότερο 1,2, όπως ειπώθηκε σωστά.

Είμαι υπέρ αν το πάρεις καινούργιο το αυτοκίνητο, αλλά κατά αν το πάρεις μεταχειρισμένο με καμιά 200κ χλμ.

 

Αν δεν φορτώνεις τέζα άτομα και αποσκευές και μετά του πίνεις το αίμα είναι εξαιρετικό.

Έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο μοτέρ και θα σου πρότεινα να το συνδυάσεις με Dsg.

To manual ήθελε συχνές αλλαγές, ενώ με το Dsg θα είσαι πάντα σε ωφέλιμο εύρος και θα νιώθεις ότι οδηγάς κάτι γρηγορότερο από 1000άρι.

 

Εκεί που υστερεί είναι φυσικά στα πολλά χλμ αλλά νομίζω λογικό. Δεν ξέρω και τι έχεις συνηθίσει οδηγικά ή τις απαιτήσεις σου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.