PoloG7 Posted September 22, 2009 Report Share Posted September 22, 2009 το μόνο που θα χάσει είναι ότι αντί για 100 στο κοντερ θα πηγενει 98 2km δεν είναι σφάλμα, (νομίζω θα το βοηθίσει και όλας) + ότι θα έχει καλήτερο πάτημα στο δρόμο λόγο ότι το αμάξι θα κάθετε πιό χαμηλά. Oποτε μου προτείνεις το 195/50/15? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted September 22, 2009 Report Share Posted September 22, 2009 Oποτε μου προτείνεις το 195/50/15? 195/45 R15 (αποψή μου) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chp Posted September 22, 2009 Report Share Posted September 22, 2009 (edited) 195/45 R15 (αποψή μου) το 45 είναι λίγο....το αμάξι βάση κατασκευαστή σε 15 και 195 πρέπει να πάρει ή 50 ή 55...( εργοστασιακά στην 15 με 195 βάζουν 55 προφίλ ) αυτό είναι το σωστό ...από εκεί και πέρα....επιλέγεις αναλόγως τις απαιτήσεις σου... λινκ Edited September 22, 2009 by chp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferrariakos88 Posted September 24, 2009 Report Share Posted September 24, 2009 Σε καμία περίπτωση 195/45/15 στο 9Ν!!! Ακόμα και το 50άρι προφίλ μικραίνει το βήμα του αυτοκινήτου. 45άρι προφίλ φοράει η 16άρα η ζάντα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 ναι αλλα ρε παιδια εδώ μιλάμε ότι το αυτοκίνητο θα πετάει στην κυριολεξία! γι'αυτο όλα τα 9Ν είναι (δεν σχολιάζω) συγνώμη έτσι... εδώ μιλάμε θα ελαφρίνει σε κιλά μπροστά και το αυτοκίνητο θα κερδίσει πολύ πάρα θα χάσει... δεν σημένει ότι αυτό που λέει ο κατασκευαστής είναι και το εβαγγέλειο... εδώ κοιτάμε να δώσει το αυτοκίνητο... και η διάσταση μπορεί να ακούγετε μικρή αλλα θα δώσει πολύ καλύτερη ζωιράδα στο αυτοκίνητο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soupiakas Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 Καλημέρα και Καλή Χρονιά να έχετε όλοι με υγεία.Έχω ένα POLO 6n 1997 101ps.O προηγούμενος ιδιοκτήτης όταν το πήγε στη VW για αλλαγή αναρτήσεων(προς Παζαρόπουλο μεριά) του φόρεσαν BILSTEIN μαύρα με ελατήρια EIBACH μαύρα.Στο Fabia που είχα είχα τοποθετήσει EIBACH μαύρα δυστυχώς γιατί κοπάναγε πολύ.Το θέμα είναι ότι το POLO κοπανάει μεν,όχι όπως το Fabia δε αλλά και πάλι είναι ενοχλητικό σε ορισμένες περιπτώσεις.Σκέφτομαι να κρατήσω τα BILSTEIN και να αλλάξω ελατήρια.Έχετε κάτι να μου προτείνετε?Σημ.:Το αμάξι το χρησιμοποιώ τόσο στη δουλειά μου όσο και για να κάνω το χαβαλέ μου,μου αρέσει να μπαίνω στις στροφές και να παραμείνει όσο χαμηλωμένο είναι και τώρα,απλώς ψάχνω αν υπάρχει κάτι πιο άνετο.Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnz Posted January 23, 2011 Report Share Posted January 23, 2011 Γνωρίζει κάποιος πόσο κοστίζουν τα αμορτισερ mama για polo 1,4 2006; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnz Posted January 23, 2011 Report Share Posted January 23, 2011 Γνωρίζει κάποιος πόσο κοστίζουν τα αμορτισερ mama για polo 1,4 2006; Εννοώ τα μανίσια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_^ThEo^_ Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 Γεια σας.Εχω το polo 9n.Ηρθε η ωρα να του αλλαξω αναρτησεις.Θελω να βαλω πιο σκληρες αναρτησεις.Οχι κατι το πολυ ακριβο.Καθε βοηθεια ευπροσδεκτη.Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elias_kappa Posted April 4, 2011 Report Share Posted April 4, 2011 Φίλε μου μόλις έβαλα ΚΟΝΙ STR-T ειναι τελειες και μου κοστισαν 265euro χωρις την τοποθετηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoGoOD Posted July 6, 2011 Report Share Posted July 6, 2011 παιδες εχω προβλημα ...κ ειμαι σε σκεψη..τι αναρτηση να βαλω !!! εχετε να μου προτεινετε? καθε γνωμη θα μετρησει πολυ ευχαριστω (καλες για να μπουμε καλα στις στροφες) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makis135 Posted July 6, 2011 Report Share Posted July 6, 2011 (edited) +Γω το ίδιο αμαξι έχω (6ν2) και όταν ηρθε η ώρα για αναρτηση έβαλα "Koni" (ρυθμιζόμενα) και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Με την ευκαιρία το χαμήλωσα. Όλο το πακέτο μου ηρθε περίπου στα 600 ευρω. Edited July 6, 2011 by tormentor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassis Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 Exw ena polaki 9n tou 2005 teleutaio modelo k tha tou allaxw tin anartisi...exw idi agorasei ta elatiria 5 pontwn xamilwmatos (eibach pro kit) k thelw na mou peite ti amortiser tha tairiazan me timi pou na min xepernaei ta 350 euro...exw sto mualo mou ta koni portokali. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
misos88 Posted July 20, 2013 Report Share Posted July 20, 2013 Καλησπέρα σε όλους είμαι καινούργιος χρήστης στο φόρουμ, καλώς σας βρήκα, εύχομαι να οδηγείτε με ασφάλεια, και να είστε πάντα προσεκτικοί στους δρόμους. Διαβάζω εδώ και αρκετές ημέρες διάφορα θέματα και topic στο πολύ όμορφο και ενημερωτικό vwclub και θα ήθελα και εγώ να παραθέσω τους δικούς μου προβληματισμούς. Έχω στην κατοχή μου ένα VW Polo 9N του 2004 1.400cc 16v με 75Hp και πριν 3 ημέρες παρειγγειλα μέσω internet (έπειτα απο πολύ ψάξιμο φυσικά και συζήτηση με μηχανικούς φιλαράκια), 4άδα set αμορτισέρ της Bilstein και συγκεκριμένα τα B4 Gas (μαύρα) μαζί με το pro-kit της Eibach για χαμήλωμα 3 πόντους. Στη συνέχεια περιμένω ζαντολάστιχα σε διάσταση ελαστικών 195/45/16R καρέ 5x100(replica ζάντες της VW, 5άκτινες και ελαστικά της michelen τα pilot) και τώρα δεν ξέρω σε τι σινεμπλόκ να πάω αν γνωρίζει κάποιος οτιδήποτε από εταιρείες ας αναφέρει κάτι εδώ, σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. (Ορίστε και οι ζάντες) Στην συνέχεια προχωράω σε angel eyes, βαψιμό των προφυλακτήρων-spoiler στο χρώμα του αμαξώματος και μεβράνες τζαμιών. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted July 20, 2013 Report Share Posted July 20, 2013 Καλώς ήρθες φίλε!!!Πολύ καλές οι επιλογές σου μέχρι τώρα!!!Σινεμπλόκ δεν ξέρω αν η powerflex βγάζει για σένα.......αν ναι να τα προτιμήσεις.Περιμένουμε φωτό από το φτιαγμένο πολάκι. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
misos88 Posted July 20, 2013 Report Share Posted July 20, 2013 Ευχαριστώ να είσαι καλά...Μήπως να προμηθευτώ τα σινεμπλόκ απο cupra? έχω ακούσει καλά λόγια, δίνει καλυτερη πληροφόρηση στο τίμονι και γενίκοτερα νιώθεις ένα καλύτερο στήσιμο. παραθέτω και ποια είναι ... http://www.saveltrade.gr/antallaktika-autokinhtwn.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1195&category_id=125 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted July 20, 2013 Report Share Posted July 20, 2013 Ευχαριστώ να είσαι καλά...Μήπως να προμηθευτώ τα σινεμπλόκ απο cupra? έχω ακούσει καλά λόγια, δίνει καλυτερη πληροφόρηση στο τίμονι και γενίκοτερα νιώθεις ένα καλύτερο στήσιμο. παραθέτω και ποια είναι ... http://www.saveltrade.gr/antallaktika-autokinhtwn.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1195&category_id=125 Nαι φίλε μου υπάρχει και αυτή η επιλογή.Και γω αυτά φοράω στο passat. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nexus1982 Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 (edited) Καλησπέρα και από εμένα, όπως λέει και ο τίτλος ψάχνω για αμορτισέρ . Εδώ και 6 χρόνια περίπου είχα στήσει το polo με bilstein κίτρινα χοντρομπουκαλα μαζί με ελατήρια HR χαμηλωματος 3πόντων νομίζω, και μαζί με αλλαγή ζαντολάστιχων 185/60/14 έγινε τραίνο. Και σινιμπκόκ απο cupra. Τώρα επειδή κοπανάει λίγο είπα να ψαχτω για κάτι πιο μαλακό, ένας φίλος μου που μου είχε φτιάξει αυτό το σετάκι Που φοράω τώρα μου πρότεινε να βάλω τα bilstein μαύρα με κατεβασμα στον τόρνο. Ρωτώντας τον υπάλληλο που τυχαίνει να είναι και γνωστός μου για κάτι καλύτερο από τα bilstein μαύρα μου είπε δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο με τα κίτρινα που έχω σε κράτημα. Θέλω κάτι λίγο πιο μαλακό αλλά όχι να γίνει τελείως βάρκα γιατί η αλήθεια είναι ότι αν δεν είχα αυτό το σετάκι Θα είχα φύγει αρκετές φορές. Edited August 29, 2013 by nexus1982 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nexus1982 Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 Φίλε έχω ακριβώς το ίδιο σετακι εκτός των ζαντων. Bilstein κίτρινα χοντρομπούκαλα Ελατήρια χαμηλωμάτος 3 πόντων Σινιμπλόκ από cupra Είναι τραίνο, όπου στρίψεις το τιμονι θα πάει, είναι λίγο κουραστικό όμως σε ταξίδι γιατί καταλαβαίνεις και το παραμικρό σαμαράκι . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 Φίλε έχω ακριβώς το ίδιο σετακι εκτός των ζαντων. Bilstein κίτρινα χοντρομπούκαλα Ελατήρια χαμηλωμάτος 3 πόντων Σινιμπλόκ από cupra Είναι τραίνο, όπου στρίψεις το τιμονι θα πάει, είναι λίγο κουραστικό όμως σε ταξίδι γιατί καταλαβαίνεις και το παραμικρό σαμαράκι . Η αληθεια είναι ότι το αμάξι όντως είναι τρένο, αλλά τελικά είναι πάρα πολύ κουραστικό μιας και είναι αρκετά σκληρή ανάρτηση.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nexus1982 Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 Ναι είναι αρκετά σκληρή, αν σκάσεις σε σαμαρακι η λακουβα η ανάρτηση θα κανει απόσβεση μέχρι ένα ορισμένο σημείο, μετά δεν κάθεται άλλο και εύχεσαι να μην είναι μεγάλο το σκαμπανέβασμα! Υπάρχει κάποια άλλη ανάρτηση εξίσου καλή αλλά σκληρότητα περίπου όσο τα κανονικά κίτρινα bilstein? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkoletsis Posted August 30, 2013 Report Share Posted August 30, 2013 (edited) εγω εχω την ιδια απορια, διαφορετικο ομως αμαξι... εχω αλαξει τα ελατηρια σε eibach χαμηλωματος 3.5, ενω το αμαξι βελτιωθηκε πολυ στις στροφες, σε καποια σαμαρακια, ή σε διαφορες λακουβες αντιδραει πολυ ξερα, το ξερω οτι δεν δουλευει σωστα και θελει τα καταλληλα αμορτισερ να δουλεψει, φοβαμαι ομως με τα bilstein τα κιτρινα οτι θα γινει κουτσουρο, απο την αλλη δεν ξερω αν τα bilstein τα μαυρα θα κρατανε καλα... σημειωτέον. με μονο τα ελατηρια που αλλαξα το αμαξι εγινε πολυ καλο στις στροφες, ακριβως οπως το θελω απλα με ενοχλει το ξερο κοπανημα του τερματισμενου αμορτισερ.. πιστευετε οτι θα με ικανοποιησουν τα bilstein τα μαυρα και θα εχω το ιδιο αποτελεσμα? Edited August 30, 2013 by kkoletsis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted August 30, 2013 Report Share Posted August 30, 2013 Με τα bilstein τα μαύρα θα είσαι πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα όπως τώρα, αλλά απλά δε θα δουλεύουν ούτε αυτά σωστά και θα προκληθεί και πρόωρη φθορά. Με ελατήρια χαμηλωματος θέλεις και τα αντίστοιχα αμορτισέρ. Τα κίτρινα βγαίνουν σε δύο τύπους, με λεπτή και με χοντρη μπουκάλα / καλάμι, θεωρητικά αυτά με το λεπτό είναι και πιο άνετα. Εγώ τα φόραγα στο δικό μου πριν πολλά χρόνια, μέχρι τα 30.000 χλμ ήταν φοβερά και στην άνεση, τα ένιωθες όπως σε ένα εργοστασιακό mini Cooper s αν έχεις μπει. Μετά όμως τα χλμ αυτά, όσο πιο πολλά έκανα τόσο πιο κούτσουρα γίνονταν, αλλά από κράτημα, πάντα τρένο. Sent from my XT910 using Tapatalk 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkoletsis Posted August 30, 2013 Report Share Posted August 30, 2013 (edited) σε ευχαριστω φιλε... Edited September 3, 2013 by kkoletsis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nexus1982 Posted August 30, 2013 Report Share Posted August 30, 2013 Μου είπαν ότι φτιάχνονται σε τόρνο για να ταιριάζουν σε ελατήρια χαμηλωμάτος. Εσύ έχεις παρόμοια σαν τα μαύρα και κρατάει καλά? Ο φίλος μου που μου το φτιάχνει είπε ότι και με τα μαύρα δεν θα έχω πρόβλημα κρατηματος γιατί θα το κρατάνε τα ελατήρια που είναι καλά, αφού φτιαχτούν πρώτα στον τόρνο γιατί είναι ψηλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...