godfather21 Posted October 6, 2010 Report Share Posted October 6, 2010 (edited) Παιδια ειμαι σε μεγαλο δηλημα.. Εχω επιλεξει να παρω golf.. Αλλα κολλαω στον κινητηρα.. Να παρω 1,2 tsi 105ps η 1,4 122 ps??? Η διαφορα τους ρωτισα ειναι στα 2000 ευρω.. Να παρω ton 1,2 h θα το μετανιωσω μετα??? Απλα ξερω οτι θα εχω χαμηλοτερο κοστος χρησης.. Εσεις τι θα επιλεγατε??? Ευχαριστω πολυ!! Edited October 6, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted October 6, 2010 Report Share Posted October 6, 2010 μονό εσύ μπορείς να αποφασίσεις με βαση τις ανάγκες σου. εάν κάνεις το μεγαλύτερο μέρος μέσα σε πόλη τότε το 1.2 εάν κάνεις και αρκετά ταξίδια τότε 1.4. αυτή είναι η αποψη μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panaua Posted October 6, 2010 Report Share Posted October 6, 2010 1.4 122.... νομίζω ο πιο αξιόπιστος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted October 6, 2010 Report Share Posted October 6, 2010 ΦΙΛΕ μου 1.4 ενοιτε και εισαι καλιμενος παντου.αν θες 1.2 παρε το πολο τοτε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted October 6, 2010 Report Share Posted October 6, 2010 1,4 122 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted October 6, 2010 Report Share Posted October 6, 2010 το λιγότερο το 122- είναι βαρύ το golf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 Περασα αυτο το διλημμα προσφατα ...Ως νεος κατοχος του 1.2 θα σου προτεινα να ζυγισεις τις αναγκες σου. Αν εχεις σκοπο να το εχεις ως κυριο αμαξι και να κανεις τα ταξιδια σου με αυτο, παρε το 1.4 160 αλογα Αν το θες για δευτερο αυτοκινητο ή για μετακινησεις μεσα στην πολη ,τοτε για εσενα ειναι το 1.2 105 αλογα. Αυτα για "βαρυ" αμαξωμα ειναι χαζομαρες. Εδω κινει το Οκταβια ,Υετι & Α3. Στο golf θα κολλησει? Αυτο που εξαιρω εντελως ειναι το 122 αλογα. Αυτο , διοτι επι της ουσιας η διαφορα ειναι μικρη (σε αισθηση, τα εχω οδηγησει και τα δυο)αν σκεφτεις οτι ειναι 200κιβ παραπανω (+ 100ευρω τελη + 150 ασφαλεια + καταναλωση)ενω ταυτοχρονα το 122 με το 160 (εξαιροντας την διαφορα τιμης) εχουν ιδια παγια εξοδα ,παρομοιες καταναλωσεις (νομιζω το 160 εχει λιγοτερη) και οι διαφορα στις επιδοσεις ειναι χαοτικη. Αν επιλεξεις το 1.2 και δεν σου αρεσει (παιζει και αυτο) το αναβαθμιζεις [ΑΒΤ εβγαλε προγραμμα 142αλογα]. Παντως το 122 ξεχνα το κατα την αποψη μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 παρομοιες καταναλωσεις (νομιζω το 160 εχει λιγοτερη) Απαπαπαπαπα! Τι ειπες τωρα καμια σχεση! Τα 160ρια εχουν αρκετα παραπανω απο τα 122αρια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 Κανεις λαθος... απο οσα 122 εχωδ ει εχω μικροτερη καταναλωση ...33 χιλ μεση εχω 7.9 πλεον (απο 8.1 max που ειχα) Σε εθνικες κτλ παντα ειμαι 6.5-6.8 (110-140) ισως ειναι και ο τροπος οδηγισης μου ...αλλα δεν εχουν μεγαλη διαφορα...αυτο ειναι σιγουρο αντε το πολυ ενα λιτρο . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 εγώ ξέρω πως το 160 σε σύγκριση με το 120 σε εθνική οδό με νορμάλ ταχύτητες 120-140χμ καίει λιγότερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 Ενταξει και γω με 25χιλ μεση ταχ. εχω 5.9 μεσα στην πολη και φωτο εχω. Γενικα το 160ρι καιει παραπανω δεν γινεται να αλλαξω γνωμη το εχω δει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted October 9, 2010 Report Share Posted October 9, 2010 . Αυτα για "βαρυ" αμαξωμα ειναι χαζομαρες. Εδω κινει το Οκταβια ,Υετι & Α3. Στο golf θα κολλησει? Αυτο που εξαιρω εντελως ειναι το 122 αλογα. Αυτο , διοτι επι της ουσιας η διαφορα ειναι μικρη (σε αισθηση, τα εχω οδηγησει και τα δυο)αν σκεφτεις οτι ειναι 200κιβ παραπανω (+ 100ευρω τελη + 150 ασφαλεια + καταναλωση)ενω ταυτοχρονα το 122 με το 160 (εξαιροντας την διαφορα τιμης) εχουν ιδια παγια εξοδα ,παρομοιες καταναλωσεις (νομιζω το 160 εχει λιγοτερη) και οι διαφορα στις επιδοσεις ειναι χαοτικη. Αν επιλεξεις το 1.2 και δεν σου αρεσει (παιζει και αυτο) το αναβαθμιζεις [ΑΒΤ εβγαλε προγραμμα 142αλογα]. Παντως το 122 ξεχνα το κατα την αποψη μου. golf 1260 κιλα octavia 1265 yeti 2 χ 4 1270 κιλα όπως βλεπεις τα κιλά είναι ιδια το οτι το βαζουν στα παραπάνω αυτοκινητα δεν σημαινει κατι.. οπότε εσυ του προτείνεις να δώσει 1500 ευρω στην abt για να το πάει εκεί που είναι πάνω κάτω το 122... φίλε πάρε το 122 που κάνει και για πολη και για ταξίδια και για όπου αλλου γουσταρεις- γνωμη μου το 1,2 είναι λίγο για το golf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aga Posted October 9, 2010 Report Share Posted October 9, 2010 γνωμη μου το 1,2 είναι λίγο για το golf +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted October 9, 2010 Report Share Posted October 9, 2010 (edited) Γενικα το 160ρι καιει παραπανω δεν γινεται να αλλαξω γνωμη το εχω δει! μην εισαι σιγουρος........ ισως ειναι το ιδιο... λιγοτερα κυβικα μεν,αλλα τρωει παραπανω ζορι για τον ιδιο λογο.... Edited October 9, 2010 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 9, 2010 Report Share Posted October 9, 2010 Φανταζομαι θελεις να γραψεις λιγοτερα αλογα.. Δεν εχει κομπρεσορα δεν τραβαει ιδιο ζορι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCORPIONS Posted October 9, 2010 Report Share Posted October 9, 2010 golf με τα 122 (138 δυναμομετρημενα) φιλε αν εχεις σκοπο για ταξιδια και για να μοιραζεις και κανα 'τσαι' που και που γιατι με το βαρος του golf 1.2 105 αλογα μην περιμενεις και πολλα πραγματα.Τωρα οσο για το προγραμμα ξεχνα το για 2 λογους: 1ο: 1500 ειπες κανει ενω με 2000 παιρνεις το 122 και 2ο:αλλο προγραμμα στο 1.2 αλλο μαμα 1.4.(με οτι συνεπαγεται αυτο........) καλη επιλογη να εχεις και καλα κανεις και ψαχνεσαι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted October 10, 2010 Report Share Posted October 10, 2010 golf 1260 κιλα octavia 1265 yeti 2 χ 4 1270 κιλα όπως βλεπεις τα κιλά είναι ιδια το οτι το βαζουν στα παραπάνω αυτοκινητα δεν σημαινει κατι.. οπότε εσυ του προτείνεις να δώσει 1500 ευρω στην abt για να το πάει εκεί που είναι πάνω κάτω το 122... φίλε πάρε το 122 που κάνει και για πολη και για ταξίδια και για όπου αλλου γουσταρεις- γνωμη μου το 1,2 είναι λίγο για το golf Ευχαριστω για την διορθωση οσον αφορα το βαρος...πραγματικα μου φαινεται απιστευτο οτι ζυγιζουν τα ιδια κιλα με το Golf αυτα τα αμαξια (ισως αυτο να σημαινει κατι για την παθητικη ασφαλεια?). Οσον αφορα το θεμα μας γενικοτερα , η πρωτη μου κουβεντα ηταν να ΖΥΓΙΣΕΙ τις αναγκες του... Με βαση αυτο σχολιασα τα παραπανω. Οχι δεν προτεινω να παει σε καμια ABT ,απλα αν οι αναγκες του ειναι για 1200 αλλα κατι του βρωμισει μετα , απο το να πουλησει και να χασει 4χιλιαρικα ας βαλει το προγραμματακι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted October 10, 2010 Report Share Posted October 10, 2010 golf με τα 122 (138 δυναμομετρημενα) φιλε αν εχεις σκοπο για ταξιδια και για να μοιραζεις και κανα 'τσαι' που και που γιατι με το βαρος του golf 1.2 105 αλογα μην περιμενεις και πολλα πραγματα.Τωρα οσο για το προγραμμα ξεχνα το για 2 λογους: 1ο: 1500 ειπες κανει ενω με 2000 παιρνεις το 122 και 2ο:αλλο προγραμμα στο 1.2 αλλο μαμα 1.4.(με οτι συνεπαγεται αυτο........) καλη επιλογη να εχεις και καλα κανεις και ψαχνεσαι! Αν το παμε ετσι , και δουμε τα δυναμομετρημενα αλογα , τοτε το 1.2 TSI δεν ειναι 105 αλογα αλλα 120-123 και με βαση αυτο να το συγκρινεις με τα 138 του 1.4. Ειπαμε , αν θελει ταξιδια να παει σε 1.4 Ρε φιλε...τι τσαι θα κερασεις με Golf 122 αλογα? Μας δουλευεις τωρα εκτος αν το μετρο συγκρισης ενος αμαξιου 23χιλιαρικα ειναι τα Ατος και τα ΚΙΑ. Εχουμε χασει την μπαλα μου φαινεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted October 10, 2010 Report Share Posted October 10, 2010 Αν το παμε ετσι , και δουμε τα δυναμομετρημενα αλογα , τοτε το 1.2 TSI δεν ειναι 105 αλογα αλλα 120-123 και με βαση αυτο να το συγκρινεις με τα 138 του 1.4. Ειπαμε , αν θελει ταξιδια να παει σε 1.4 Ρε φιλε...τι τσαι θα κερασεις με Golf 122 αλογα? Μας δουλευεις τωρα εκτος αν το μετρο συγκρισης ενος αμαξιου 23χιλιαρικα ειναι τα Ατος και τα ΚΙΑ. Εχουμε χασει την μπαλα μου φαινεται. γιατι το λες αυτο ρε φιλε?εγω με το 1.6 μου golf iv ξερεις τι τσαι εχω κερασει στο δρομο?αστω καλυτερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ringo106R Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 γιατι το λες αυτο ρε φιλε?εγω με το 1.6 μου golf iv ξερεις τι τσαι εχω κερασει στο δρομο?αστω καλυτερα Το τσάι σερβιρεται σε δίσκο... και απ'ότι ξέρουμε εσυ τον ''έφαγες'' για κάτι Ατος και ΚΙΑ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 Οπως εκανα και εγω στην αρχη που πηρα το γκολφ .... Ποιον θα τσαγιαζω ποιον θα περναω... Ανετα με περναει ενα αμαξι 20ετιας(rally)με 120 αλογα. Εγω εχω 122αρι με προγραμμα... ΚΑΛΑ παει δεν λεω αλλα........1400+ κιλα ειναι αυτα τι να κανει το μοτερακι. Ελα ομως φιλε με το καρτ να παμε ενα ταξιδακι... εκει θα δουμε το αμαξι! Για τσαγια με γκολφ απο 160ρι και πανω .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCORPIONS Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 (edited) Αν το παμε ετσι , και δουμε τα δυναμομετρημενα αλογα , τοτε το 1.2 TSI δεν ειναι 105 αλογα αλλα 120-123 και με βαση αυτο να το συγκρινεις με τα 138 του 1.4. Ειπαμε , αν θελει ταξιδια να παει σε 1.4 Ρε φιλε...τι τσαι θα κερασεις με Golf 122 αλογα? Μας δουλευεις τωρα εκτος αν το μετρο συγκρισης ενος αμαξιου 23χιλιαρικα ειναι τα Ατος και τα ΚΙΑ. Εχουμε χασει την μπαλα μου φαινεται. Εγω ειπα να ριχνει και κανα τσαι δεν ειπα να ριχνει σε ολους τσαι!Τωρα δεν νομιζω οτι μονο στα κια και στα ατος μπορω να ριξω γιατι εγνατια που κινουμαι εγω εχω ριξει σε κατι auris,σε civic,σε astra και γενικα σε οτι 1600κυβικα ατμοσφαιρικο κινειται.Για αυτο μην μου λες οτι εχουμε χασει την μπαλα...Δεν λεω οτι εχω το super αμαξι για κοντρες(δεν το πηρα για αυτο αλλωστε και δεν ειναι του τυπου μου η επικινδυνη οδηγηση) αλλα στην εγνατια απο την αριστερα λωριδα φευγω μονο για κανα αμαξι 2000 κυβικα που πηγαινει πανω απο 210. Edited October 11, 2010 by SPYROS81 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 Ρε φιλε...τι τσαι θα κερασεις με Golf 122 αλογα? Μας δουλευεις τωρα εκτος αν το μετρο συγκρισης στις ευθειες δεν προκειτε να κερασει πολα τσαγια..τα swiftsport τα εχει ψωμοτυρι..ομος στις στροφες φιλε μου απο τιν αμεσοτητα που εχει το συγγεκριμενο μοτορι ειναι παρα πολλα!!... οταν είχα μπροστά μου στα λιμανάκια ενα ibiza fr 20vt kai ena polo gti 20vt και χαζοπατουσαν στιν ευθεία προηγουμένως εγω τα πέρναγα αεροπορία στις στροφές....(ευθεία = Ποσειδώνος ,στροφες=λιμανακια) με γραμμες παντα.. το θεμα ειναι ενα το 1,2 ειναι αρκετο για το γκολφ παρα μονο για πολη κ για καποιον π δεν θελει σπιρταδα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 ορε ξεφυγατε εντελος εσεις τι τσαγια και χαμομιλια λετε.....τι κανετε αγωνες δρομου ποιος θα παρει το κυπελο και ποιος περναει ποιον?εγω θα πω το εξεις εχο το golf vi 1.4 122 και το θεωρω πιραυλο και με ικανοπιη με το παραπανω απο δικια μου μερια και αποψη και δεν κιταω να τασγιαζω να μπιστολαω αλους και τα σχετικα οδηγαω με το στιλ μου χαλαρα οπος μου αρεσει.... ετσι αναλογα με το στιλ του και τις χρησεις που το θελει το παιδι απο μονος του θα κιταξει αν ειναι στα μετρα του 1.2 η το 1.4 αναλογα με τελι κικλοφοριας, ασφαλιες, καταναλωση και την δουλεια που το χρειαζετε.αυτο θα το κρινει μονος του γιατι μονο αυτος ξερει πως οδηγαι και γιατι χρηση θελει το αμαξη.ps(για τσαγια και τα σχετικα θελετε απο 200+αλογα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 (edited) ορε ξεφυγατε εντελος εσεις τι τσαγια και χαμομιλια λετε.....τι κανετε αγωνες δρομου ποιος θα παρει το κυπελο και ποιος περναει ποιον?εγω θα πω το εξεις εχο το golf vi 1.4 122 και το θεωρω πιραυλο και με ικανοπιη με το παραπανω απο δικια μου μερια και αποψη και δεν κιταω να τασγιαζω να μπιστολαω αλους και τα σχετικα οδηγαω με το στιλ μου χαλαρα οπος μου αρεσει.... ετσι αναλογα με το στιλ του και τις χρησεις που το θελει το παιδι απο μονος του θα κιταξει αν ειναι στα μετρα του 1.2 η το 1.4 αναλογα με τελι κικλοφοριας, ασφαλιες, καταναλωση και την δουλεια που το χρειαζετε.αυτο θα το κρινει μονος του γιατι μονο αυτος ξερει πως οδηγαι και γιατι χρηση θελει το αμαξη.ps(για τσαγια και τα σχετικα θελετε απο 200+αλογα) εγω συμφωνώ μαζι σου αλλα απο την στιγμη που το 1,2 ειναι στιν βαση τον τσι μην υποστιριζουμε οτι θελουμε..εγω μιλάω απο προσωπικά δεδομένα ουτε ειμαι κοντρακιας ουτε κανω καφριλες στον δρομο (το αντιθετο θα με χαρακτηριζα..οτι το γκαζι δεν το παταω)...για να μη υπαρξει παρεξιγιση τα λεω αυτα.. ο κοντρακιας θα παει στο 160 και θα το πειραξει οταν δεν τα εχει ή θα παρει το 2λιτρο κατευθειαν... αυτος που θελει all around χωρις κοντρες θα παει στο 122αρι κ αυτος που θελει για πολη η ειναι ελαφροποδης παει σε ενα 1,2... και κακα τα ψεματα απο καταναλωσεις μια χαρα ειναι το 122αρι..εχει αυτονομια 500+χλμ εντος πολης... Edited October 11, 2010 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...