Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/22/2014 in all areas

  1. το ιδιο προβλημα ακριβως ειχαι και εγω,Ν75 και ολα οκ..
    2 points
  2. Δεν θελουν βοηθεια χαλανε και μονα τους
    1 point
  3. Μερικές συμβουλές: Χωρίς να το πετσοκόψεις μπορείς να βάλεις της Forge που είναι κορυφαίο και μπαίνει κουτί με αντίστοιχες αποδόσεις. Έχω βάλει το αντίστοιχο στο Leon μου. Ακριβό αλλά καλό. Αν είσαι "μερακλής" και έχεις διάθεση για πολλές πρόβες βάλε βγάλε και με προσοχή να κόψεις προφυλακτήρα κλπ βάλε του ibiza cupra επαρκεί μέχρι 320ps. Έχουμε βάλει σε φίλο αλλά πήρε μέρες για να το μοντάρουμε όμορφα. Κορυφαίας απόδοσης και ποιότητας είναι το αντίστοιχο της APR Αν έχεις σκοπό να πας σε setup 2871 και πάνω μπορείς να πας σε I/c evo 9 με μερικές τροποποιήσεις για να κουμπώσει. Απέφυγε φτηνές λύσεις, κινέζικες customιες. Οι πυρήνες είναι χαμηλης ποιότητας και το αποτέλεσμα όχι αυτό που περιμένεις. Δεν διαλέγουμε i/c με βάσει το εμφανισιακό αποτέλεσμα. Προτείνω να μαζέψεις χρήματα 2-3 μήνες να βάλεις το Forge ή κάτι αντίστοιχο. Τα 20VT καίγονται από Iat το καλοκαίρι. H μικρή μονάδα side cooler δεν επαρκεί. Μέχρι και 90oC σε ΦΠΕ Όσοι ακολούθησαν τα παραπάνω βγήκαν κερδισμένοι...
    1 point
  4. αλλαξε και σκαστρα και ν75 μονο καλο θα κανεις .
    1 point
  5. Γιάννης απο Δράμα σπουδαζω θεσσαλονικη....ενα B5 του 2003 ολο μαμα 115 αλογα..
    1 point
  6. Καλησπέρα σας, Πριν 4 μέρες μετά απο διαδρομή εντός πόλης, όταν έφτανε στις 2800 στροφές πήγαινε ν ανοίξει το τούρμπο, ακουγόταν σαν να είναι έτοιμο να τουρμπίσει αλλά τίποτα, πήγαινε σαν ατμοσφαιρικό. Το δοκίμασα ξανά και ξανά σε ευθείες, αλλά τίποτα με το ζόρι έφτανα τα 70 χλμ με δευτέρα. Λίγο αργότερα καθώς έφτανα σπίτι, τότε τούρμπιζε κανονικά. Το πήγα στο συνεργείο, το διαγνωστικό δεν έδειξε τίποτα, ούτε έχω κάποιο λαμπάκι στο ταμπλό. Ελέγχθηκε η westgate η οποία ανοίγει κανονικά. το δοκιμάσαμε με τον μηχανικό στον δρόμο, και τότε τούρμπιζε κανονικά. Σήμερα πάλι τα ίδια, ακούγεται 1 πολύ μικρό σφυριγματάκι όταν πάει ν ανοίξει το τούρμπο, δείχνει οτι είναι έτοιμο να φουσκώσει στις 3000 στροφές και μετά λες και αφήνω το γκάζι, δεν τραβάει, δεν σε κολλάει στο κάθισμα όπως θα πρεπε. Είναι δυνατόν την μία να φουσκώνει κανονικά και άλλες φορές όχι ? Σημειώνω οτι έχει ΦΠΕ 95άρας, 81.000 χλμ, ΒΜΥ 140άρι του 2008. Δεν έχω αλλάξει ποτέ, σκάσκρα, Ν 75 κλπ γιατί απλά δεν χρειάστηκε και δεν είχα μέχρι σήμερα κάποιο πρόβλημα. Δεν τρέμει ούτε κάνει άλλου είδους διακοπές και άλλα τρελά πράγματα, απλά δεν φουσκώνει το τούρμπο. ΒάζωΒενζίνη shell 97 από εταιρικό πρατήριο. Μήπως κολλάει σποραδικά η σκάστρα ή η Ν75 ? Αν ήταν θέμα τουρμπίνας τότε δεν θα φούσκωνε ούτε μια φορά, έτσι δεν είναι ? τι μπορεί να επηρεάζει σποραδικά ? Πως να το ελέγξω ? Τα φώτα σας παρακαλώ γιατι έχω χαθεί, σορυ για το σεντόνι
    1 point
  7. ματ κ ενα χαμηλωματακι 3 ποντακια κ δε θες τιποτα αλλο (μην βαλεις μεγαλυτερη κ χασεις κ σε επιταχυνση!)!!
    1 point
  8. Δεν διαφωνώ μαζί σου για το θέμα ροπής αλλά παιχνιδιάρικο δεν το λες. Και εγώ έχω diesel στην οικογένεια, fiat 500 με 95ps και 20,5 κιλά ροπής, πολύ πιο ελαφρύ από golf, μόνο 980 κιλά, πολύ πιο ευέλικτο και ίσως πιο γρήγορο σε επιτάχυνση, αλλά αν και μικρό σε μέγεθος με δυσκολία θα το έλεγα παιχνιδιάρικο από θέμα επιδόσεων. Σε άλλα πράγματα ναι.
    1 point
  9. θυμαμαι που κατηγορουσαμε τα Opel για τον ημιακαμπτο....
    1 point
  10. Επιτέλους και εγώ με οθόνη plus........Ευχαριστώ τον Professor για όλη την βοήθεια........φίλε Γιώργο να είσαι καλά
    1 point
  11. 1 point
  12. εεεε όχι και αγορίνα μου
    1 point
  13. γ αυτο το λογο ειναι το AVCR κ τερμα!
    1 point
  14. φιλε Σταμο δεν ειναι καθολου σουρεαλ κ υπερβολικο καθως ο εγκεφαλος κατεγραψε τη βλαβη στα 251χλμ (ακομα το θυμαμαι) κ επισης η τελικη του μαμα ειναι 220 ακομα 30 δεν ειναι θεμα ακομα κ για μαμα.αλλα οκ μαζι σου πες οτι δεν ειναι γ αυτα τα χλμ,γτ εσυ σαν προγραμματιστης καταργεις τον κοφτη οταν δεν ξερεις τι κανει το αμαξι σε αυτα τα χλμ;;;(καθως δοκιμη με λαπτοπ ειχε γινει μεχρι τα 160 στο δρομο)κ γτ δεν προειδοποιεις τον πελατη οτι με το αμαξι πρεπει να κανεις μονο αυτο κ αυτο κ τερμα;κ οχι να λες δωστου ειναι οπλο το αμαξι!αλλα οταν το δικο μου ηταν το πρωτο tsi που μονο με προγραμμα ξεφτιλιζε τα astra opc κ υστερα με φπε κερναγε τσαι σε cayman s ειχα γινει κινητη διαφημιση του Κριτωνα η υπερυφανια του ητανε στα υψη κ το μονο που τον ενδιεφερε ηταν να μαζευεται κοσμος $$$.αυτα με τα προγραμματα.για τον Ασημακη τωρα εχω να σου πω οτι δεν συνεργαζεται με αυτους απλα αυτοι πανε οπου παει ο πελατης τους.στελνει κ πολλα αμαξια στον Καραφλα.παντως αυτο το ποστ ειναι για να σε βοηθησει μεσα απο μια συλλογικη αποψη να βρεις τον πιο εμπιστο για την golfαρα σου! τα σωστα μεγαλα project πρωτα βγαινουν κ μετα τα μαθαινουμε...δεν τα περιμενουμε!
    1 point
  15. Από την στιγμή που αναβάθμισα το αυτοκίνητο από τα 140ps πήγε στα περίπου 210ps πρέπει να αναβαθμίσω και τα φρένα μου γιατί το αμάξι με τα 288mm τώρα απλά δεν έχει φρένα (μ'άρέσουν και λίγο παραπάνω και τα στροφιλίκια ). Έχω ήδη πάρει του s3 345mm μπροστά και θέλω τώρα και τα πίσω. Ή θα κάνουμε ολόκληρη και σωστή δουλειά ή δεν θα κάνουμε τίποτα. Δηλαδή αφού το αμάξι ανέβηκε σε ιπποδύναμη θα πρέπει να βάλω και τα σωστά φρένα και όχι να ψάχνομαι πως θα πάω στο stage 2 για να πάρω ακόμα καμιά 10άριά άλογα. Από την άλλη αν και το έχω ξαναπεί θέλω στο αμάξι μου να βάζω τα καλύτερα.
    1 point
  16. Ο ΟΕΜ 240 δεν είναι για πολλά πολλά και αυτό με γνώμονα την μεγάλη ροπή από χαμηλά.......τυχαίνει να έχω τέτοιο σασμάν και με 42 κιλά ροπής σε 4000 υπερθερμάνθηκε ο δίσκος και άρχισε πατινάρισμα...... Τώρα ο Sachs Performance είναι πάλι οργανικός δίσκος ΧΩΡΙΣ ελατήρια.....και έχει και 20-30% πιο βαρύ πλατό.......αντέχει έως 550 Νm και το μόνο μικρό μειονέκτημά του είναι πως όλο το ταλαιπώριο των κραδασμών θα το φάει το βολάν διπλής μάζας. Από εκεί και μετά το χάος σε βολάν μονής και εξάφτερο....με αντοχή σε βαρβαρότητες!!
    1 point
  17. Cj ο βασανισμένος. Περιμένω πως και πως να κατέβω τον Αύγουστο και να βρω κανένα CC 2.000cc για να γίνει apr η αν δεν βρω με βλέπω να φεύγω από το vwgroup.
    1 point
  18. Δελτα Καρ Πατρα--->απλα ΤΡΑΓΙΚΟΙ ο αρχιμηχανικος και τα υπολοιπα τσακαλια για μ....κιες καλοι ειναι για δουλεια οχι...οι τιμες δε ασχολιαστες Autoλυση--->μια φουσκα μπιλιοφορου τους ειπα να μου αλλαξουν και δεν μπορεσαν ουτε καν να τη σφιξουν σωστα με αποτελεσμα να χανει το γρασο της...σε φιλο πουλησαν μεταχειρισμενη μπαταρια για καινουρια με αποτελεσμα μετα απο 4 μηνες να μεινει Λατσης--->τα λογια ειναι περριτα...αψογος ο αρχιμηχανικος συζητησιμος και με διαθεση να βοηθησει και οχι να κλεψει...απο τιμες χαμηλοτερες και απο συνεργεια "της γειτονιας" τα καλα να τα λεμε
    1 point
  19. Στην .. παραλιακή ! City at night by Costas S. T., on Flickr
    1 point
  20. Το 7άρι βενζίνη είναι πολύ καλό. Η μεγάλη απογοήτευση έρχεται στο DIESEL. Θεωρώ ότι 9/10 που σκέφτονται να πάρουν καινούργιο αυτοκίνητο, θα στραφούν προς πετρέλαιο. Δεν καταλαβαίνω γιατί σε πετρέλαιο βγάζει 5τάχυτο! Ο ανταγωνισμός πλέον στα DIESEL δίνει πολύ καλύτερες λύσεις. Αν έπαιρνα τώρα αυτοκίνητο θα άλλαζα μάρκα.
    1 point
  21. να βάλω και εγώ το καμάρι μου!
    1 point
  22. να βάλω και γω μερικές φώτο απο το καμάρι μου !
    1 point
  23. ξεχνα τη μονωση κατω απο το καπω,ειναι μονο για την θερμοκρασια,να μην χαλασει το χρωμα του καπο. Εσει εχεις θορυβο κυλησης που ερχεται απο τους τροχους.Το διο προβλημα ειχα και εγω αφου το αμαξι αν ειναι η απλη εκδωση,ειναι μαπα απο ηχομονωση στο πατωμα,κατω απο την μοκετα. Θα βγαλεις καθισματα,θα συκωσεις την μοκετα και θα κολισεις στους θολους(και οσο φτανει το χερι σου και στο τροπετο) μονωτικα υλικα,οπως εκανα και εγω και τερμα ο θορυβος.Αν οχι σημερα,τοτε αυριο θα σου ανεβασω εδω το μαγαζι που τα αγορασα απο γερμανια να δεις ποια ειναι. ενημερωτικα το μαγαζι ειναι το caraudiostore.de,απλα δεν θυμαμαι του δωδικους απο τα υλικα της μονωσεις. Στις πορτες μη κανεις κανεις τιποτα.Ο θορυβος ερχεται απο κατω,ειναι θορυβος κυλησης.
    1 point
  24. Καλησπέρα! Καινούριος στο club.. Να και το δικό μου Polaki...
    1 point
  25. Για όποιον ξέρει Γερμανικά, ένα long-term test (100.000Km) ενός Golf 6 1.4TSI 160ps, από το Autobild: Long-term test (100.000Km) ενός Golf 6 1.4TSI 160ps, από το Autobild.
    1 point
  26. GOLV VI CAVD Προγραμμα : revo stg2 Βελτίωση : εισαγωγη pipercross-full εξατμιση 63,5-200αρης καταλυτης-intercooler s3 -forge σκαστρα -forge wg (Η δυναμομετρηση είναι στο maha Φωτεινέλη ,πριν γίνει υβριδικο-η νεα δυναμομετρηση με τα καινουρια specs σε κανα μηνα)
    1 point
  27. Μετα το πλύσιμο το Σαββατοκύριακο!!! Μονο ενα lip για τον προφυλακτήρα εξωτερικά και για μένα θα ναι ιδανικό!
    1 point
  28. Μια χθεσινή μου λήψη απο το λιμανι του Ηρακλείου. Περιμένω τις απόψεις σας
    1 point
  29. μπορεί και με τόσα χλμ να γίνουν επικαθήσεις στις βαλβίδες ,αν το αυτοκίνητο δεν ανοίγει και γενικότερα δουλεύει για μικρές αποστάσεις και μέσα στην κίνηση είναι πολύ πιθανό- τα καθαριστικά βενζίνης δεν κάνουν τίποτα γιατί πολύ απλά δεν περνάνε από τις βαλβίδες ... αν ρίξεις καθαριστικό μόνο από την εισαγωγή με αναμένη την μηχανη ,υπάρχει σχετικό τόπικ - επίσης δούλευε το αυτοκίνητο πιο συχνά σε στροφές πάνω από 3500 για λίγη ώρα ,βοηθάει στο συγκεκιμένο πρόβλημα
    1 point
  30. Και ομως ναι Ψαξε υπάρχει έτοιμο θεμα με ολες τις λύσεις "καθαρισμός βαλβίδων"
    1 point
  31. Η βενζίνη και τα καθαριστικά ή πρόσθετα βενζίνης στο αυτοκίνητο σου δεν κάνουν απολύτως τίποτα στο καθάρισμα των βαλβίδων. Πεταμένα λεφτα
    1 point
  32. http://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/452-Golf.html?constyear_s=2013&constyear_e=2013&power_s=140&power_e=140&powerunit=2 θα μπαίνουν και αλλα 7ρια 140ρια act σιγά σιγά σε 5-6 μήνες θα ξέρουμε μέσο πραγματικό όρο κατανάλωσης και θα δεις ότι το 7.3 ειναι ακρως ρεαλιστικο .Μια χαρά ξέρει να το παει για το diesel 6.5 στο μποτιλιάρισμα της Αθήνας ειναι θεου δώρο οταν τα tsi γράφουν 11-12.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.