Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/05/2011 in all areas

  1. Μετά από μερικές βελτιώσεις ακόμη, επανέρχομαι με ένα video. Συνεργασία APR Thessaloniki και All Star Applies...
    18 points
  2. Αργότερα, μπήκαν μεμβράνες στα πίσω φανάρια, στα ανακλαστικά κ στα πλαϊνά φλας. Μάρκας lamin-x απόχρωση gun smoked. κ μία ακόμα με τους δίσκους μιας κ πλέον πάτησαν για να φανεί καλύτερα το σχέδιο τους: Πριν 1,5 χρόνο τοποθετήθηκε carbon εισαγωγή τύπου ram air, carbon θερμοασπίδα, μεγαλύτερο φίλτρο pipercross και βάλαμε σωστά την ανεπίστροφη στην εισαγωγή. Όλη η δουλειά έγινε στον Μίλτο Δερεκίδη σε συνεργασία με την Defsta Carbon, από το 0, φτιάχνοντας καλούπι κ πλέον διατίθεται με αυτόν τον σχεδιασμό για τα ibiza cupra dsg που έχουν τη μπαταρία μπροστά. Ακόμα άλλαξα πολλ
    15 points
  3. Μια φωτο απο χθες! Βολτα στο χωριο! Με esp on και τερμα γκαζι...κοψιματα παροχης βενζινης λογω esp...νομιζα ειχα 300 αλογα και launch control..![emoji10] [emoji10]
    15 points
  4. και απο το δικό μου χθες στον Πολύγυρο! Sent from my iPhone using Tapatalk
    14 points
  5. Και μία από βόλτα το ΣΚ (πιάσαμε και τα πρώτα 1000 km σε 1.5 εβδομάδα):
    14 points
  6. βεβαια λειπει το σημα γιατι το βαφω... latest
    14 points
  7. 13 points
  8. Να σας παραθέσω μια πολλή καλή δουλειά που έγινε από την Cayan Design προκειμένου να προβληθούν οι τελευταίες βελτιώσεις του Passat. Enjoy... #Tuned by APR Thessaloniki #Wrapped by All Star Applies #Video Production by Cayan Design #Music by Joey Trife.
    13 points
  9. Τέλος μπήκε και αντλία υψηλής Autotech που δεν ήταν στο πρόγραμμα τόσο σύντομα, αλλά δεν γινόταν διαφορετικά. Τελειώνω την παρουσίαση με δυναμομέτρηση stage 1, stage 2+ και λίγα βιντεάκια. Stage 1 (εισαγωγή, πρόγραμμα, σκάστρα). Stage 2+ (τα προηγούμενα συν εξάτμιση, αντλία και τα 8άρια μπουζί). Υπ' όψιν δεν έχω αλλάξει ακόμα κούλερ, είμαι ακόμα με το μαμά το οποίο είναι απαράδεκτο. Το πρόβλημα είναι ότι μου βγήκε υψηλό το κόστος για να τα κάνω όλα μαζεμένα, ακόμα και την αντλία δεν ήθελα να την βάλω ακόμα, αλλά μόλις περάστηκε το stage 2
    12 points
  10. Ξεκίνησε ως ενα ταπεινό polo GTI λευκό με 180 ps και κατάληξε ως ενα polo WRC γκρι με 220ps full extra.. Ανάρτηση kW , φρένα brebo,αντιστρεπτικές eibach,εξάτμιση miltek,αλλα και υβριδική τουρμπίνα,inter cooler forge,spoiler Reiger, εισαγωγή wv Motorsport, προγράμμα handmade, σαλόνι alcantara,ζελατίνες φιμέ,μόνωση dynamat, Σκαστρα υβριδική,τιμόνι WRC,προφυλακτήρες WRC , carbon καλούδια,αλλα και Ice alpine, focal, Audison thesis,κ.α... Ενα μικρό τερατακι..φονεας!! Απολαυστε..
    12 points
  11. Χθες το βραδάκι με πέρασε 1 αστικό λεωφορείο. Το μπλε με ασπρο, μονό όχι με φυσούνα, δεν ξέρω πόσα άλογα είχε..δεν μίλησα με τον οδηγό, ήμουν με τα πόδια, περπατούσα στο πεζοδρόμιο, πήγαινα στο περίπτερο. Θα τον ξαναπετύχω τον άτιμο όμως και θα μαι έτοιμος.. :-)
    12 points
  12. Τελικά μετά από 5 χρόνια έγινε η δουλειά που είχε ξεκινήσει ο Μιχάλης με το καντράν από jetta/scirocco 2010 με την σημαντική αλλαγή που απαιτείται εκτός του αντάπτορα να είναι αυτή της μονάδας abs/esp με μία από αυτοκίνητο 2010 και μετά !!! ***************************
    11 points
  13. Το σκαλιζα, το σκαλιζα, κατάφερα και το "έβγαλα ΠΕΕ". Δοκίμασα να κανω πρώτα αναβάθμιση τους χάρτες και δεν τα κατάφερα. Με ότι cd και αν δοκίμασα fail. Μετα είπα να αλλάξω έκδοση. Δοκίμασα λοιπόν ξανά και ξανά να κανω update το firmware ώσπου στο τελος κόλλησε και είχα άσπρη οθόνη. Στα περισσότερα φόρουμ, Ελληνικά και ξένα διάβαζα ότι οι πιθανότητες να μην δουλέψει ποτε ξανα ηταν οι περισσότερες. Λόγω δουλειάς, βρίσκω "ειδικό" στα blaukpunt ο οποίος έδειξε διάθεση να με βοηθήσει. Μετα απο λίγες μέρες τηλέφωνο και δυστυχώς "δεν φτιάχνεται". Βρίσκω τον αντιπρόσωπο της continental. "Θα δοκιμ
    11 points
  14. Ένα χρόνο και 25000 km μετά, ακόμα love at first sight για εμένα ...
    11 points
  15. Έφθασε και η δικιά μου η ώρα... Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους όσους συμμετείχαν και σε αυτήν την Πανελλήνια Σνυνάντηση που έγινε σε μία από τις ομορφότερες πόλεις της Ελλάδας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους ήρθαν έστω και για λίγο.... σε όσους ήρθαν από μακρυά... σε όσους ήρθαν από κοντά,,,, σε όλους αυτούς που βάλανε το λιθαράκι τους για να πραγματοποιηθεί και αυτή η εκδρομή. Στα μέλη του Δ.Σ. που έτρεξαν και κόπιασαν ώστε όλοι εμείς να περάσουμε καλά.... Στα μέλη από μακρινές πόλεις που παρά τα πολλά χλμ ήρθαν και τα είπαμε. Συναντηθήκαμε και ανταμώσαμε με αρκετούς μετά από πολλά χρ
    11 points
  16. Επιτελους πειρα το αμαξι στα χέρια μου το εχω δυο βδομάδες τωρα και το αμαξι με εχει ευχαριστήσει οσο δεν παει!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    11 points
  17. Αρχικα να πω οτι το αυτοκινητο αποκτηθηκε την 27η Δεκεμβριου 2004 περιμενοντας λιγες μερες για να μπει το 2005 και να αποκτησω την αδεια κυκλοφοριας. Η εκδοση ειναι Sportline με το γνωστο, τελειος απλο και για πολλους εμετικο, περιτυλιγμα αφου ηταν απο τα πρωτα 5αρια. Ο κινητηρας δεν ειναι αλλος απο το, εκ των πραγματων σκυλι, 1.6 FSI με 210.000χλμ πλεον.. Για 2 περιπου χρονια το μονο που ειχα βαλει ως πινελια ηταν οι φιμε μεμβρανες, καθως δεν ειχα την προθεση να αχοληθω (ισως τελικα τοτε να ειχα πιο πολυ μυαλο).. Εφτασε ο καιρος και ξαφνικα εκει που εψαχνα στο internet, για διαφορα σχετι
    11 points
  18. Mια εικονα... χιλιες λεξεις! Δεν εχει σημασια που ειναι τυφλος, του αρκει μονο να ακουει!!!!
    11 points
  19. Αν δεν θες να μπλέξεις μην βάζεις αντλία. Να λέω και γω συνέχεια ας πούμε γιατί δεν έβγαλε μαντέμι η Dbilas για μένα και έβγαλε για τις Ko3 -04 ? Όσο για την αντλία γιατί όλο διαβάζω διάφορα, κάποια στιγμή θα φθαρεί. Ίσως καινούργια και τα δύο να αργήσουν περισσότερο, ίσως όχι. Αρχίζει και πετάει μαυρίλες το αμάξι πίσω, πέφτει και η πίεση στη μπεκιέρα αν το λογκάρεις, πολύ πιθανό να έχει κοψίματα και ίσως safe mode. Την αλλάζεις αναγκαστικά και προχωράς. Όταν το αμάξι προχωράει στο 2ο στάδιο βελτίωσης το κόστος ανεβαίνει, όπως και το κόστος συντήρησης καθώς και
    11 points
  20. Volkswagen Passat 1.8 20v 125 hp Automatic 4 speed transmission. 26/3/2013....πρώτη βόλτα στο δρόμο,ηταν το καινουργιο μου αμάξι. Όπως ακριβώς στην φωτογράφια... Μιάς και η οδηγική του ευχαριστηση με το μαμά "Βάρκιασμα" χάνονταν,τοποθετηθηκαν Ta Technix coilover ρυθμιζόμενη μονο καθ'υψος με χαμηλωμα 4.8cm σε εμένα. Την έβαλα παρόλο που ημουν διστακτικός οσον αναφορά απο αυτά που άκουγα η διάβαζα περί φθηνών Coilover. Εχωντας κανει με την συγκεκριμένη αναρτηση 80.000 χλμ,δεν υπάρχει στροφή που δεν το ευχαριστήθηκα.Ίσως ημουν υπερβολικός στο χαμήλωμα,και τώ
    10 points
  21. Καλησπέρα ακόμη μια HDR [emoji854][emoji846] Sent from my iPhone using Tapatalk
    10 points
  22. 10 points
  23. (Ιστορικο χαμηλο καταβαση Πορταριας) Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    10 points
  24. Με πήρε το αρόπλανο το μεγάλο και με πήγε μακριά, τόσο μακριά που μετά χρειάστηκε και άλλο ένα, και ακόμα ένα και ένα τελευταίο. 4 πετούμενα άλλαξα και 30 ώρες έκανα για να φτάσω στην άλλη μεριά της γης. Αξίζει όμως τον κόπο Untitled by Costas S. T., on Flickr Untitled by Costas S. T., on Flickr
    10 points
  25. Sent from my iPhone using Tapatalk
    10 points
  26. Καλημερα σε ολους!Επειδη ειμαι νεο μελος και λατρης του group vag,και με αφορμη το κουπρα ενος συναδελφου σεατακια παραπανω ειπα να αναρτησω και το δικο μου αλογο,ησυχο αλλα αγαπησιαρικο!
    10 points
  27. Πάμε να δούμε πως γίνεται η αλλαγή από εργοστασιακούς σε R8. Οι εργοστασιακοί πολλαπλασιαστές δείχνουν έτσι όπως στην παρακάτω εικόνα. Είναι δε εμφανες ότι η φύσα, είναι ανάποδη σε σχέση με τα 2.0tfsi/tsi αλλά και με τα 1.8 20Vt. Ξεκινάμε με τα νέα μας παιχνίδια: Και το εργοστασιακό μας μοτέρ (BLG 1.4 Tsi εδώ) Διακρίνουμε το φυσάκι, (ανάποδο), το οποίο είναι αριθμημένο με τα χρώματα ως εξής: (1) καφέ 4 (2) καφέκίτρινο 3 (3) γκρίπορτοκαλί 2 (4) μωβκίτρινο 1 (Χωρίς παρένθεση τα χρώματα της φύσας. Σε παρένθεση από
    10 points
  28. Συμπληρώνοντας 193.000χλμ ήρθε η ώρα να γίνουν αρκετές εργασίες για το Golf. Στο αυτοκίνητο έγιναν εργασίες συντήρησης και γενικό rebuild στο μοτέρ, το οποίο περιλαμβάνει τα παρακάτω: Το μοτέρ λύθηκε ολόκληρο έμεινε μόνο το μπλοκ καθώς δεν ήθελα να γίνει απλό drop in των σφυρίλατων αλλά να εξασφαλίσουμε την σωστή του λειτουργία για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα. (>100.000) Επόμενα βήματα αφού στρωθεί 2-3.000 χλμ είναι ένα remap ώστε να τερματίσει τα εργοστασιακά μπεκ και αργότερα με την προσθήκη άλλων να τερματίσει το υπάρχων υβριδικό turbo εάν δεν
    10 points
  29. Την αλλη βδομαδα θα ναι στο δρομο, σημερα ηταν ερωτας με την πρωτη ματια!!! Ενα ονειρο χρονων γινεται πραγματικοτητα Με μεγαλη χαρα σας παρουσιαζω τον κουκλο Sent from my iPhone using Tapatalk
    10 points
  30. τα νεας τεχνολογιας οχηματα δινουν βαση στην παθητικη ασφαλεια κ γιαυτο τσαλακωνουν τοσο ευκολα. θα πρότεινα να κανετε τον σταυρο σας ολοι που δεν χτυπησε κανεις και να μην σκατε για τα σιδερα. απο την στιγμη που εφταιγε η γυναικα σου τι παραπανω ψαχνεις; σκεψου το αισιο τελος που ειχε η κατασταση και παρηγορησου απο αυτο!!!
    10 points
  31. 10 points
  32. Συνεχίζοντας με το πολλά υποσχόμενο Supra του Χατζικουβά! Η GOLFΑΡΑ του Κάκαρη που δεν μπόρεσε να σπάσει το ρεκορ που έκανε στο Τυμπάκι(9,7). Παρόλα αυτά κατάφερε να γράψει 9,9. Εδώ ετοιμάζουν το αμάξι με τον γνωστό σε όλους 0-400. Και άλλη μια από μπροστά. To S3 του Ντέμου που δυστυχώς ούτε αυτό κατάφερε να κάνει αυτό που ηθελε με καλύτερο απότέλεσμα το 10. Ακολουθεί ένα θηριό το οποίο ήρθε για να τρέξει μονο 200μ και με 1 bar πίεση μόνο. Παρόλα αυτά ο ήχος και τα λάστιχα που φοράει είναι το κάτι άλλο. Δυστυχώς δεν το πήρε το μάτι μου στα "πιτ" για ν
    10 points
  33. Μια φωτο απο τον κωλο του που εβγαλα σημερα... Και δεν εχω βαλει ακομα τς αποστατες!
    10 points
  34. Να και το μωρό μου! Sent from my iPhone using Tapatalk
    10 points
  35. Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    10 points
  36. Δεν θα κάνω παράπονα για τις απουσίες μελών, ίσως εν καιρώ κρίσης να ήταν δύσκολο να παρευρεθούν .Να ευχαριστήσω και εγώ με την σειρά μου τα μέλη που ήταν μαζί μας σε αυτήν την πανελλήνια. Ένα δάκρυ κύλησε καθώς μου δώσαν την πλακέτα. Είναι τιμή μου να έχω τέτοια άτομα δίπλα μου σαν Δ.Σ, άπλα η vip μέλη.
    10 points
  37. Για άλλη μία χρονιά η Πανελλήνια Συνάντηση στέφθηκε με επιτυχία και πολλές παρουσίες. Περάσαμε ωραία, όλα ήταν καλά και εις άλλα με υγεία... να ανταμώσουμε ξανά και ξανά...!!! Όσοι δεν ήρθατε απλά....χάσατε!! (Μεγάλο παράπονο για ακόμα μία φορά από την Θεσσαλονίκη....Απούσα και σε αυτήν την Πανελλήνια...) Συνεχίζουμε όλοι μαζί γιατί η ...... παρέα μετράει.. Οι υπόλοιποι έξω από εμάς... Να στε καλά και ευχαριστούμε το ΔΣ για την όλη οργάνωση Υγ.1: Lupako, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια στον πρόλογο της δήθεν...βράβευσής μου αλλά τελικά στην φέραμε... Παντώς αναγνωρίζον
    10 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.