Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/01/2024 in all areas

  1. Καλησπέρα καλό μήνα με υγεία σε όλους! Το νέο όχημα
    8 points
  2. Λοιπόν, Για να δώσω ένα μέτρο σύγκρισης, τα προηγούμενα VW που είχα ήταν ένα Polo 1.4 μοντέλο 2000 και ένα ακόμη Polo 1.2 TSI DSG μοντέλο 2015, ενώ οδηγούσα ένα εταιρικό Golf 1.4 μοντέλο 2000 για πολλά χρόνια. Το ID.3 είναι προφανώς εταιρικό, και στην πράξη αντικατέστησε ένα Mercedes A180 πετρέλαιο αυτόματο, μοντέλο 2015 που έγραψε 180.000 χλμ. πριν το πουλήσω. Έχω κάνει περίπου 7.000 χλμ με το ID.3, σε πόλη και Εθνική οδό. Τα κύρια θετικά σημεία είναι : Έχει απίστευτους χώρους για το μέγεθος του. Ειδικά η καμπίνα και τα πίσω καθίσματα είναι σε άλλο επίπεδο, πιο ευρύχωρα και από το άλλο μας αμάξι, ένα Mercedes C200 Kompressor του 2008. Είναι αθόρυβο. Έχει άνετη ανάρτηση. Έχει καλή επιτάχυνση. Ειδικά από στάση μέχρι τα 120 χιλιόμετρα, επιταχύνει πιο γρήγορα από το C200 παρόλο που και τα δύο έχουν ίδια ιπποδύναμη, 204 άλογα. Έχει πίσω κίνηση, βάζει τη ροπή καλύτερα στο δρόμο και χαμηλό κέντρο βάρους λόγω μπαταριών στο δάπεδο. Έχει πολύ δυνατό αυτόματο κλιματισμό. Στο A180 το START/STOP ήταν απογοήτευση γιατί μόλις έσβηνε η μηχανή έκοβε ο κλιματισμός. Το σύστημα infotainment τα κάνει όλα, όταν δεν κολλάει γιατί κάποιες φορές κολλάει και πάπαλα. Τα αυτόματα φώτα και οι αυτόματοι προβολείς λειτουργούν σωστά. Η φόρτιση σε ταχυφορτιστή DC είναι ταχύτατη. Σε 20 λεπτά φορτίζει από το 20% στο 80%. Και τέλος, επειδή είναι εταιρικό και ηλεκτρικό τα κόστη λειτουργίας είναι ελάχιστα. Με 15 Ευρώ ρεύμα κάνεις 350 χιλιόμετρα στην πόλη με κλιματισμό. Το κόστος του leasing είναι συγκρίσιμο με ενός Golf DSG με 150 άλογα, αλλά με τα ηλεκτρικά ο χρήστης δεν επιβαρύνεται με φόρο χρήσης. Τα αρνητικά: Στο ταξίδι αν τρέχεις πάνω από τα 100, η μπαταρία αδειάζει γρήγορα. Βούλα – Πάτρα που είναι 230 χιλιόμετρα , ξεκινάς με 100% και φτάνεις με 15% αν δεν τρέχεις πάνω από 110-120. Με 130-140 δε φτάνεις ούτε πέρα από το Αίγιο. Το σύστημα ελέγχου λωρίδας κάνει απότομες τιμονιές. Μου τη σπάνε. Σε τέρμα γκάζι, το πίσω μέρος είναι ασταθές. Όχι όπως ένα πισωκίνητο θερμικό που η ουρά κουνάει γλυκά. Δεν ξέρω αν σε άλλα ηλεκτρικά γίνεται το ίδιο, ίσως δεν προλαβαίνει ο εγκέφαλος να ελέγξει τους ηλεκτροκινητήρες στους τροχούς. Οι αισθητήρες απόστασης γύρω γύρω παρεμβαίνουν απότομα και ενίοτε χωρίς λόγο. Εκεί που κάνεις όπισθεν η ελιγμό , πατάει τα φρένα μόνο του και το κοκαλώνει τόσο απότομα που νομίζεις πως τρακάρισες. Μέχρι τώρα ζημιές και βλάβες δεν έχουμε, αλλά η ποιότητα κατασκευής είναι υποδεέστερη ενός Golf. Κινεζιά :-)
    4 points
  3. δεν χρειαζεται να τα ξερεις απεξω.πας λιγες σελιδες πιο πισω και διαβαζεις τα ποστ μου..μακαρι να ηθελαν οι μοντ να κανουν καποια στικυ,ωστε οποιος θελει να το εχει σαν οδηγο οταν ψαχνει τι λαδι να βαλει.. τα 0-20 ειπαμε ειναι λαδια οικονομιας που τα παραγουν για να ικανοποιησουν τα λομπυ του περιβαλλοντος.το οποιο μονο οικονομια δεν σου δινει,ειναι μια δικαιολογια μπαρουφα. βαλε το 0-30 αφοβα και εφοσον σου δινει 0-30 θεωρητικα μπορεις και 5-30 αλλα δεν χρειαζεται γιατι μερικα 0-30 ειναι καλυτερα σε συνθεση..απλα τα 0-30 ειναι πιο δυσευρετα και ειδικα τα καλα..βρες την προδιαγραφη σου στο μανιουαλ και ψαξε ονλαιν γραφοντας: (προδιαγραφη),0-30 . αν μπορεις να βρεις αυτο του τοπμαρ σε 0-30 στην ελλαδα ,παρτο με κλειστα τα ματια..καποτε ημουν και εγω προκατηλειμενος με ορισμενες μαρκες.απο την στιγμη που εμαθα καταλαβα οτι ολες οι εταιρειες κατα καιρους εχουν απο 1-2 καλα λαδια.στην ελλαδα το 5-40 της σελ ειναι μεγαλη χιταρα εδω και χρονια,εχει πιστους πελατες γιατι ειναι καλο και φθηνο κυριως.. οπως εχω ξαναγραψει και εγω την σελ την ειχα πεταμενη.ομως οταν ακους οτι μαζι με την κορυφαια μομπιλ εχουν φτιαξει μια εταιρεια ερευνας και ουσιαστικα δινουν βασεις λαδιων και προσθετα σε αλλες τοτε μιλαμε για εταιρεια που ειναι μπροστα.εξαλου αυτη εφερε το gtl στην πραξη και τωρα προσπαθουν και οι αλλες να το ενταξουν στην βαση τους.
    3 points
  4. @pafsi Ή είχε κλίση το οδόστρωμα ή δεν μέτρησα σωστά (βιάστηκα να τραβήξω το δείκτη), αυτά μου έδωσε ως αιτίες ο μηχανικός της VW. Η δική του μέτρηση έγινε μπροστά στα μάτια μου, 6-7' μετά το σβήσιμο του κινητήρα. @alex12 Δείχνει ως το ιδανικό λάδι τελικά, ειδικά στις θερμοκρασίες (πουθενά δεν είδα πάνω από 120° C όλο το καλοκαίρι, όταν με τα προηγούμενα λάδια έβλεπα έως 130° C). Εν τω μεταξύ, εν μέσω θέρους, όταν κινόμουν έως 100 Km/h, η θερμοκρασία σχεδόν πάντα ήταν σε διψήφια νούμερα (κάτω από 100° C)! Για το όριο αλλαγής στα 10.000 ΚΜ, εξακολουθώ να το θεωρώ πολύ μικρό και όπως το βλέπω, για φέτος, γύρω στα 12-13.000 τα υπολογίζω. @geopro Δεν βρίσκεται Ελλάδα δυστυχώς, αλλά όπως παρέθεσε το παλιό μου κείμενο κι ο @alex12, στο Ebay.de εύκολα. Ανυπομονώ να δω συμπεριφορά και στα κρύα του χειμώνα τώρα, ειδικά θερμοκρασίες.
    3 points
  5. Καλησπέρα σε όλους σας. Νεότερα επί του θέματος του λαδιού (παράθεση προηγούμενης ανάρτησής μου), σήμερα η επίσκεψη στην αντιπροσωπεία έδειξε ότι μάλλον θα είχε κλίση ο δρόμος όταν μέτρησα το λάδι στο δείκτη!! Η σημερινή μέτρηση από τον μηχανικό της VW, μπροστά μου, έδειξε 50-75ml απώλεια λαδιού τελικά, δηλαδή απολύτως αμελητέα! Οπότε λάθος μου που κατηγόρησα το λάδι, ήταν και σε αυτόν τον τομέα άψογο!! Υ.Γ: Πατήστε εδώ για να δείτε φώτο από το δείκτη λαδιού.
    3 points
  6. αν σας πω εγω τι επαθα,δεν υπαρχει..χαλασε το αμαξι με κοκκινο λαμπακι πιεσης λαδιου,να ειμαστε και στο θεμα οπως ενδεχομενως να ξερετε ειναι δυσκολο ευρημα.ακομα το εχω.. επειδη ηθελα να παω διακοπες,ηθελα να το φτιαξω αυγουστο μηνα.επειδη τετοια εποχη ειναι ολοι αδειες οι μονοι που ηταν ανοιχτοι ηταν αντιπροσωπεια,βελμαρ.ουτε που ηθελα να ξαναπαω εκει αλλα εριξα τα μουτρα μου λογω πιεσεων..πηγαν να με γδυσουν,τους απειλησα οτι αν το φτιαξουν και ξαναψει θα ζητησω επιστροφη χρηματων με ολους τους τροπους..οπως και εγινε..μετα απο ενα μηνα μαχων με βελμαρ θεσσαλονικη,τον παλιο τρικαλιωτη εννοω για bmw και της bmw ελλας,με πολλα τηλεφωνα,καυγαδες σε γραφεια,μεμο κ.λ.π. τους τα πηρα πισω μειον ενα ανταλλακτικο που ηταν η αληθινη αιτια...και το εκρυβαν η' δεν ηξεραν,παιζει καιυτο γιατι το ξερετε οτι στις αντιπροσωπειες δουλευουν απειρα παιδια που δεν ξερουν τι κανουν..εκει δουλευουν by the book απεξω.δεν εχουν ελευθερια κινησεων.για ενα σκαρτο μερος ενος ανταλλακτικου πρεπει να αλλαξουν ολο το ανταλλακτικο που σημαινει κατακορυφη αυξηση κοστους..ετσι κι εκανα αλλα εγω ηξερα το αυτοκινητο μου και τους προειδοποιησα οτι γνωριζω μηχανικα..κιομως πηγαν να με κοροιδεψουν..απο 1700 ευρω υποτιθεται ζημια που πληρωσα μονο 500 τελικα με την επιστροφη.και εχω και εγγυηση τα ανταλλακτικα που αλλαχθηκαν μεσα στα 1700 γιατι καταλαβαν τι πατατα-απατη εκαναν. αποτι μου ειπαν απο εδω εως την αγγλια ειμαι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ πελατης που εχει παρει χρηματα πισω. υ.γ εκει να δειτε τι πεσιμο εκανα στον αρχιμηχανικο για τα λαδια,ρομπα τον εκανα οταν ενας με ενα Μ μοντελλο τον ρωταγε μπροστα μου εαν μπορει να βαλει μεγαλυτερο βαθμο απο 0-30 που του εδωσαν και εκεινος απαντουσε με το γνωστο ''οι οδηγιες μας ειναι 0-30''..παληκαρι του λεω μια χαρα μπορεις να βαλεις και 5-30 και 5-40 αν θες και καθομουν και τους εκανα διαλεξη.. ανοιχτο το στομα ο αρχιμηχανικος ,ντρεποταν ,ελεγε απο μεσα του αντε να τελειωσει να σταματησει να μας ντροπιαζει..
    3 points
  7. Άποψη μου,να κρατάτε τα κουτιά και της συσκευασίες από ότι ανταλλακτικά και να αλλάζετε και να ζητάτε ΠΆΝΤΑ! ότι ανταλλακτικά σας αλλάζουν να τα παίρνετε! Εγώ μέχρι και τα φίλτρα λαδιού ζητούσα και της ροδέλες ! Μην αφήνετε τίποτα, και βέβαια να κρατάτε πάντα τα παραστατικά της αντιπροσωπείας παράδοση παραλαβή απόδειξη κτλ
    3 points
  8. Συμβουλή. Ψάξε για αξιόπιστο κατάστημα που πουλάει κινητήρες που συνοδεύονται με έντυπο συμπίεσης κυλίνδρων και με γραπτή εγγύηση.
    2 points
  9. Γειά σας! Με λένε Άντρες, είμαι από τη Θεσσαλονίκη. Είμαι ιδιοκτήτης VW Golf MK7. Χαίρομαι που έγινα μέρος αυτού του φόρουμ
    2 points
  10. Καλά Χριστούγεννα σε ολα τα μέλη και στις οικογένειες τους ! Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος! Με προσοχή, σύνεση και ασφαλεια στις μετακινήσεις μας να ξαναβρεθούμε όλοι μετά τις γιορτές με τους ανθρώπους που μας αγαπούν.
    2 points
  11. Ο Κωδικός κινητήρα CHZB ,2015 (95 Hp) έχει ιμάντα χρονισμού ο οποίος πρέπει να αλλάζεται διότι δεν ειναι εφ΄όρου ζωής.
    2 points
  12. Ο ιμάντας χρονισμού όπως και οι υπόλοιποι ιμάντες αλλάζονται στα χλμ ή ώρες ή στα χρόνια όποιο έρθει πρώτο. Αν ακολουθήσεις ότι σου είπαν στην Karenta κάποια στιγμή οι βαλβίδες του καπακιού της μηχανής θα έχουν μία καταστροφική επαφή με τα πιστόνια. Με αποτέλεσμα η μηχανή να πάει για δαπανηρή επισκευή. Εσύ αποφασίζεις.
    2 points
  13. Θα δοκιμάσω στην επόμενη αλλαγή λαδιών τα Fuchs Titan GT1 Pro C-3 5W-30 Αν και γενικά ευχαριστημένος από τα Liqui Molly 4200 θέλησα να δοκιμάσω και κάτι άλλο. Κάτι το γεγονός ότι είναι υπερτιμημένα πλέον κάτι η στάση γνωστού καταστήματος στην Φραντζή που μου πασάρισε λάδια παραγωγής 4+ ετών παρήγγειλα μεταξύ άλλων από το autodoc. Δεν μπόρεσα να βρω τυπωμένο στο δοχείο την ημερομηνία παραγωγής. Υπάρχει μόνο το γνωστό "ρολογάκι" που υποδηλώνει το μήνα και έτος παραγωγής του δοχείου. Εκεί διακρίνεται ο ένατος του '24 Απηύθυνα και ερώτηση σχετικά στο support της fuchs στην Γερμάνια και αναμένω απάντηση.
    2 points
  14. Χαχα κάτσε να σου στείλω το λινκ του youtube
    2 points
  15. Μπορείτε να δείτε την δημοσίευση: https://www.volkswagen.gr/el/50-years-golf-50-days-celebration.html αναφορικά με τους εορτασμούς στην Ελλάδα για τα 50 χρόνια Golf.
    2 points
  16. παρακαλω,δεν κανει τιποτα για αυτο ειμαστε εδω να βοηθαμε γιατι βλεπω οτι διαφωνουμε - συμφωνουμε εχει πολυ ωραιο επιπεδο συζητησης.αυτο το αυτοκινητακι ειναι ενα απο τα πολλα που εχει και αλλαζει.το ειχε δωσει σε μαντρα να φυγει αλλα πηγε και το πηρε πισω να το φτιαξει ξανα.το οδηγει κυριως πολη ,οποτε καταλαβαινεις.παντως οποιοδηποτε παει μονο πολη οτι και να κανεις την μουργα θα την πιασει. ευτυχως ο δικος σου αλλαξε γνωμη,θεωρω οτι κανει το πιο σωστο,ειναι καινουριο και χωρις θεματα ακομα..παντως αν θελει να πιασει με αυτον τον τροπο το καθαρισμα του κινητηρα ,πρεπει να κανει τις αλλαγες καθε 3000χλ//2-3 αλλαγες και θα ειναι εκει που το θελει. επισης να πω οτι αν βρειτε προσθετο με εστερες η' αν θελετε να ξοδευτειτε για 1-2 αλλαγες παρτε λαδι εστερικο λαδι οπως το motul300v , η' fuchs,redline που εχουν αρκετη δοση ,βαλτε τα γιατι οι εστερες εχουν μεγαλη καθαριστικη ικανοτητα.απλα θελουν αλλαγη αν οδηγειτε αργα καθε 5.000χλ,γρηγορα καθε 3000χλ. αν ο φιλος σου ,δεν λογαριαζει και θελει τον σωστο τροπο ας παρει μια δοση motul300v για 5000χλ. φυσικα,ειναι και ο κινητηρας τι προδιαθεση εχει.αλλοι μαζευουν αμεσως και αλλοι καθολου.παιζει μεγαλο ρολο η κατασκευη του .αυτο το μαθαινεις απο εξειδικευμενα μαστορια και απο τα φορουμ. ποσο συμφωνω μαζι σου.σαν προπονητης παντα διδασκω οτι ολα ειναι θεμα καλης ψυχολογιας και ετοιμοτητας. αν συμφωνειτε και εσεις,να μεταδωσετε σε νεους γονεις με μικρα παιδια,οτι αν ολα τα παιδια πριν την εφηβεια πηγαιναν σε ενα ψυχολογο αν μαθουν ενα μουσικο οργανο αν αρχισουν ενα αθλημα τοτε ο κοσμος μας θα ηταν πολυ καλυτερος και ειρηνικος βλεπω οτι οι διαφορες που αναφερεις δεν ειναι και μεγαλες,οποτε αφου και εσυ το παραδεχεσαι ,δεν το χρειαζεσαι.. αφου κανεις καλη συντηρηση. πρωτη φορα το ακουω.μηπως ο κινητηρας αυτος υπαγεται σε αυτους που λογω κατασκευης εχει προδιαθεση για καρβουνιλα και επιβαλεται?ψαξτο σε καποιο φορουμ για το πετρελαιο μου θυμισες καποιον πολυ πιο πισω ,ΜΑΣΤΟΡΑ,ηταν ανεπαναληπτος.λες να ειχε δικιο τωρα που το βλεπεις και αλλου? εμενα μου εχει προτεινει τυπος να βαζω,οπως κανει και εκεινος λαδι για μηχανη ας πουμε το 5100 μοτουλ.η συνθεση τους ειναι ιδανικη για ενα λαδι..υψηλο φλας ποιντ,χαμηλοτατο noack, υψηλο hths και συνθεση με ΡΑΟ η' εστερες.υπαρχουν πολλοι που τα χρησιμοποιουν ειδικα οταν εχουν και μηχανη. στο bitog εχει ενα μελος τον tigeo με vw που ειναι τρελλος φαν της μαρκας LM ξερει τα παντα αμα θες γραψου και μιλα του.αυτος χρησιμοποιει το τελευταιο.. το σαμπουαν απο το καστρολακι το ειχα δει πριν χρονια.δεν ηξερα οτι εχει τοση ζητηση,το εχια υποτιμησει γιατι ειναι διαφορετικο αλλα και τοτε δυσκολο να βρεθει εντος ελλαδας.γενικα σε ολα τα φορουμ απο αμερικη μεχρι εδω το LM σαυτα επικρατει σε προτιμηση,μαλλον κανει καλη δουλεια.προσοχη μετα για τα ελαστομερη..βαλτε καλου κακου ενα φθηνο λαδι για ενα 20' να τρεξει να παρει ολο το υπολοιπο απο το καθαριστικο και μετα λαδι,προτιμοτερο ενα ακριβο με εστερες και για να συνεχισει καλυτερα ,απο ενα απλο ,τον καθαρισμο και για να επαναφερει τα ελαστομερη στην αρχικη τους κατασταση γιατι το κανουν και αυτο οι εστερες.
    2 points
  17. Φίλε μου. Βλέπε ότι στο forum αυτό εδώ . https://www.drive2.ru/l/560930976268552010/ https://www.drive2.ru/l/617542356081594820/ Χρησιμοποιούν πολύ αυτό εδώ το καθαριστικό της LM Και αποτι βλέπω και αυτό https://www.castrol.com/el_gr/greece/home/products/automotive/automotive-engines/engine-shampoo.html
    2 points
  18. σίγουρα μαθαίνουμε…. Αυτό είναι της LM https://www.liqui-moly.com/el/gr/motor-clean-p000008.html#1883 Και αυτό https://www.liqui-moly.com/el/gr/engine-flush-plus-p003601.html#2657 και αυτο…. https://www.liqui-moly.com/el/gr/pro-line-engine-flush-p000065.html#20810 δεν μπορώ να καταλάβω τις διαφορές τους. Λογικά το τελευταίο κάνει βαθύ καθαρισμό. Ένα mail στο support της LM θα μας λύσει την απορία πιστεύω
    2 points
  19. Μαζί σου!…κι εγώ αυτό του λέω…Δύο αλλαγές...Στα 500 χλμ + φίλτρο και στα επόμενα 500 + φίλτρο…Για να ‘’ξεπλυθεί’’ με την πρώτη αλλαγή το μοτέρ από τα προηγούμενα υπολείμματα ιξώδους (5w-30 & 0w-20) και τη δεύτερη φορά θα κάτσει στα πιο ‘’καθαρά’’ το λάδι...Αυτός όμως ξύνεται για καθαριστικό, γιατί βαριέται να ασχολείται με πήγαινε-έλα σε συνεργείο για 2 φορές αλλαγή…Εγώ δεν τα πολύ-εμπιστεύομαι αυτά τα πρόσθετα σε μοτέρ με σχετικά λίγα χιλιόμετρα…Σε αρκετά περπατημένο μοτέρ βέβαια (π.χ. > 150.000 χλμ) από όσο ξέρω κάνουν δουλίτσα και μάλιστα άφοβα…Στα 36.500 χλμ όμως, μου μοιάζει λίγο ρώσικη ρουλέτα!
    2 points
  20. Καλησπέρα σε όλους. Γράφω εδώ μιας και είναι λίγο πολύ σχετικό το συγκεκριμένο θέμα. Για όποιον ενδιαφέρεται το LIDL θα έχει της επόμενες ημέρες κάποια προϊόντα για το αυτοκίνητο https://www.lidl-hellas.gr/p/ultimate-speed-diagnostiko-mpatarias-aytokinitoy-usbd1-a1/p10044179?pageId=10055869&tabCode=Next_Sales_Week https://www.lidl-hellas.gr/c/aytokinito-24kw39/a10055869?tabCode=Next_Sales_Week ΥΓ Το όργανο που έχει για τον έλεγχο της μπαταρίας του αυτοκινήτου, είναι αντίστοιχο με αυτό που έχω εγώ που είχα αναφέρει σε αυτό εδώ το θέμα https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/67860-χώρα-παραγωγής-μπαταριών-varta-bosch-και-έτος-κατασκευής/&do=findComment&comment=674543
    2 points
  21. αν κατάλαβα καλά έβαλες ceratec ενώ έχουν περάσει 20000 χλμ από την τελευταία φορά που είχες βάλει. Σωστά? Εάν ναι δεν υπάρχει πρόβλημα. Εγώ να φανταστείς βάζω κάθε φορά που αλλάζω λάδια:) Δεν υπάρχει καμένα πρόβλημα να βάζεις και ανά 20000 χλμ. Σήμερα δεν έχει σημασία τόσο το λάδι πΧ αν είναι PAO κτλ αλλά τα πρόσθετα που έχει. Αυτό ήταν σπόντα για να γραφτούν άλλες 3 σελίδες στο υπάρχον θέμα
    2 points
  22. ειναι πολυ απλο.αυτο το θεμα ξεκινησε κυριως απο τις γερμανικες πριμιουμ εταιρειες που ειχαν ακριβα ανταλλακτικα και δεν απευθυνοταν μαζικα γιατι ηταν και ακριβα αυτοκινητα.οταν εριξαν την ποιοτητα κατασκευη τους και εφτιαξαν καθετες μοναδες σερβις στις αντιπροσωπειες,τοτε σκεφτηκαν να κατασκευασουν ενα μαρκετινγκ φθηνου σερβις.το πιο συχνο σερβις ειναι βεβαια το λαδι,η αλλαγη του.απο την μια αρχισε να γοραζει γερμανικα αυτοκινητα λογω πτωσης τιμων αγοραστικο κοινο που δεν ηταν εξοικοιωμενο με τοσο βαρια αυτοκινητα,ασχετοι με τα μηχανικα οδηγοι και απο τα 2 φυλλα,οι ανθρωποι πλεον δεν ασχολουνται με το σπορ,απλα θελουν ενα ωραιο αυτοκινητο να κανουν την δουλεια τους.και εκει μπαινει το μαρκετινγκ που επειδη ακριβως αυτη η μεγαλη μεριδα ειναι ασχετοι με το αντικειμενο, επιασε...παραδειγμα.[εριμενα στην αντιπροσωπεια πριν χρονια να μου πουν τιμες για κατι που δνε θυμαμαι.εκει λοιπον μπαινει μια κυρια πολυ κλασατη με ενα ακριβο μοντελλο bmw η οποια ηθελα να αλλαξει λαδια και περιμενε μαζι μου να βρει υπαλληλο.επειδη δεν εβρισκε με ρωταει. ξερετε αν μπορω να βαλω λαδι εκτος αυτο της αντιπροσωπειας? επομενως καταλαβαινουμε πως αυτο το μαρκετινγκ εχει πιασει τοπο..οποτε ποιο 0-20 και αν κανει καλο η' κακο,εδω ο κοσμος δεν γνωριζει τα βασικα,οτι λαδι και αν του χωσουν στην μηχανη θα τους ευχαριστει. επειδη θελω να ειμαι δικαιος,και στο ιδιο το φορουμ οταν αρχισαν να μιλανε για hths το 2006 αν θυμαμαι καλα,κανεις δεν ηξερε γιαυτο.και ειναι λογικο.στην χωρα μας κανεις,ωπου και αν μιλησω γιαυτο ,και εσυ το ξερεις καλα τι εγινε στο αλλο φορουμ ,με βλεπουν παραξενα. εχω γραψει μερικους κανονες στην αρχη. οτι στο λαδι το τελικο προιον μετραει, οσο πιο ψιλο γινεται ,οσο πιο αναγκαια χοντρο απαιτει η συνθηκη οδηγησης και οτι το hths ειναι αυτο που μετραει. ολα αυτα ειναι χρυσοι κανονες που πανε μαζι δλδ. μπορει ενα λαδι να εχει μεγαλυτερο hths ομως τα προσθετα του η' η βαση του να ειναι χαλια ,αρα το τελικο προιον να ειναι χαλια,εκει το hths χανει. πολλα τετοια λαδια δυστυχως εχουν καποια καστρολ και liqui moly. υπαρχει και κατι αλλο σημαντικο που λεγεται MOFT =minimum oil film thickness ...αλλα μην το παρακανουμε,ειπαμε.. με το dpf δεν παιζεις, εχεις δικιο σαυτο,σου δινω ενα λινκ να διαβασεις που το επιβεβαιωνει: https://bobistheoilguy.com/forums/threads/vw-507-oil.352673/ γελασα με το υ.γ. α ωστε εσυ εισαι που ευθυνεται για την ρυπανση στην βορεια ελλαδα
    2 points
  23. Ως προς το είδος του μοτέρ (Diesel with particulate filter), δες εδώ https://photos.app.goo.gl/8q21NvNyG1Sa6LSy6 απόσπασμα από το βιβλίο χρήσης του αυτοκινήτου μου (εμένα είναι QI6 επίσης) αλλά υπάρχει και αυτοκόλλητο στο χώρο του κινητήρα με ένδειξη VW 507 00. Ως προς την ρευστότητα δε, στην επίσημη λίστα των εγκεκριμένων λαδιών από την VW, για την προδιαγραφή 507 00 (αλλά και την 504 00) αναφέρονται λάδια μόνο ρευστότητας 5W-30! Υ.Γ: Το μοτέρ έχει καταργηθεί από το 2022 λόγω ρύπων, ως εκ τούτου λογίζεται και ως συλλεκτικό!
    2 points
  24. Καλησπέρα, μεγάλα παιδιά είμαστε και αφενός δεν επιβάλουμε απόψεις, αφετέρου είμαστε ικανοί και υπεύθυνοι να αποδεχτούμε ή όχι την διαφορετική άποψη που εκφράζεται στο γραπτό λόγο, άσχετα αν είναι ορθή ή όχι. Για να επανέλθω στο θέμα λοιπόν, ήθελα να προσθέσω ότι υπάρχουν και κάποια απαιτητικά μοτέρ (Diesel) του γκρουπ, όπως το δικό μου CUAA (BiTDi) τα οποία δέχονται μόνο μία συγκεκριμένη προδιαγραφή λαδιού (507 00) και ένα* ιξώδες (5W-30), καθόλου τυχαία. Εγώ δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω λάδι άλλης ρευστότητας από το 5W-30 στο δικό μου αλλά τρομάζω κιόλας και μόνο στην ιδέα να βάλει κάποιος - κατά λάθος - κάνα λάδι 0W-20 στο μοτέρ αυτό, ειδικά σε ελληνικό καλοκαίρι (μέχρι 130 C είδα με Liqui Moly 5W-30)! *: Τουλάχιστον κατά την αρχική παρουσίαση του κινητήρα αυτού με τις τότε υπάρχουσες τεχνολογίες λαδιού ως προς την ρευστότητα.
    2 points
  25. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συμμετέχοντες για την ωραία και χρήσιμη παράθεση απόψεων και στοιχείων η οποία είναι πραγματικά αποκαλυπτική.
    2 points
  26. @TASOS M, Η εικόνα του ελαστικού είναι τρομακτική, απαράδεκτο για χρήση μόνο 15.000 ΚΜ! Ο Θεός σε φύλαξε νομίζω.
    2 points
  27. έχω έγω ένα καλό λαδάκι εσένα 85W-140 ότι πρέπει για τον Κορεάτη. Κάνει και για το κιβώτιο
    2 points
  28. Στα ποσα χιλιόμετρα έγινε αυτό?
    2 points
  29. Αυτό είναι? Και στο autodoc μπορείς να το πάρεις τώρα έχει 47 ευρώ
    2 points
  30. αρα αν καταλαβα καλα φιλε topmar εκανες 7.148 μεχρι αυτην την μετρηση και εκαψε μονο 75 μλ? και με τοσες επιβαρυνσεις με ζεστο καιρο,ταχυτητες,φορτωμενος ,πολυ καλη επιδοση,μου φαινεται βρηκες το λαδι σου.δεν ηταν τυχαιες οι κριτικες που ακουσαμε. παντως ειδατε? ψαχνουμε μαρκες ακριβες και αγνωστες κ.λ.π. και η ταπεινη σελ εχει ενα τετοιο θησαυρο. το θεμα ειναι οτι καθε εταιρεια εχει 1-2 λαδια πολυ καλα,αν ταιριαζουν με τις προδιαγραφες σας,και οτι καθε κινητηρας ακομα και ιδιοι εχουν διαφορα στην εφαρμογη του ιδιου λαδιου,αναλογα την καταπονηση και την συντηρηση και φυσικα το στυλ του οδηγου πρεπει να βρεθει ο τελειος συνδυασμος.και θεωρω οτι εδω βρεθηκε κανε το πειραμα σου στα 10.000 χιλ αλλαγη γιατι σιγουρα αντεχει αλλα εγω συνιστω μετα στην επομενη να αλλαζεις μεχρι τα 8.000.συνηθως εκει αρχιζουν τα περισοτερα λαδια να χανουν αργα τις ιδιοτητες τους.για να εχεις ενα καλο κινητηρα φορ εβερ.
    2 points
  31. topmar : Αν υποθέσουμε ότι ήσουν και λίιιιιγο υπερβολικός με τη μέτρηση απώλειας (!), δεν νομίζω ότι πρέπει να πολύ-προβληματίζεσαι για την ποσότητα καψίματος λαδιού, καθώς οι συγκυρίες Α) πρόσθετο βάρος στο όχημα Β) θερμοκρασίες που συνάντησες Γ) ταχύτητες που ανέπτυσσες Δ) απόσταση που διάνυσες και μάλιστα συνεχόμενα, Ε) λάδι που είχε ήδη +5.000 χλμ στην ‘’πλάτη’’ του, νομίζω ότι δικαιολογούν τη συγκεκριμένη απώλεια και μάλιστα σε πρωτοφορεμένο λιπαντικό στον κινητήρα σου…Ωστόσο και για πιο ολοκληρωμένη άποψη, το παρακολουθείς μέχρι τις 10.000 χλμ (όπως κι εσύ έγραψες)
    2 points
  32. Το αμάξι είναι θα έλεγα ΑΡΚΕΤΆ καλό και ποιοτικό, πιστεύω ότι αν μπει κάποιος μέσα σου δίνει την εντύπωση ότι είσαι σε BMW η VW. Και από εμφάνιση εσωτερική και εξωτερική Με το σαλόνι μέσα στο αμάξι έχω πάθει την Πλάκα μου! Το αμάξι είναι το 1500αρι με τα 160hp το Νline.και hybrid Το πήρα ελαφρός ελαφρός μεταχειρισμένο, με 4000χλμ, χρόνο δεν έχει κλείσει ακόμα το αμάξι. Και το πήρα έτσι όπως το ήθελα και προπαντός μεταχειρισμένο (Το καινούργιο το μοντέλο που έχει βγει τώρα η τιμή για το ΝLine είναι στα 27.000€++ και υπόψην το καινούριο μοντέλο βγαίνει πλέον με 140hp λόγο ρύπων) Και στα λεφτα που το πήρα και στα χρήματα που διέθετα ήταν η ποιο τίμια επιλογή που μπορούσα να κάνω. Υ/Γ Το corolla G6 του 1998 εννοείται ότι το έχω κρατήσει, με έχει βγάλει παλικάρι το αμάξι αυτό...
    2 points
  33. Από το 2011 είχα βάλει τις πρώτες dynavin 99 (android 2) Τώρα έβαλα digital iq (android 13, ram8/128), από τις τελευταίες εκδόσεις που έχουν κουμπιά και υποδοχή DVD. Δεν βρίσκω εύχρηστο όλα να είναι σε touch screen. Όλα δουλεύουν ρολόι εκτός από το wifi που πάντα είναι off και πρέπει να το ανοιγω manual για να συνδεθεί στο hotspot του κινητού (δεν είναι θέμα ρυθμισεων) Η dynavin είχε σαφώς πιο καλό ήχο και ελάχιστα καλύτερη ραδιοφωνική λήψη, αλλά έτσι κι αλλιώς ακούω ιντερνετικούς σταθμούς. Με τις επώνυμες λύσεις θα έχεις καλύτερη διαχείριση ήχου και ραδιοφωνική λήψη, αλλά και διπλάσιο/τριπλάσιο κόστος. Στο τέλος δεν ξέρω αν μετράνε όλα αυτά, αφού με το android auto όλα γίνονται μέσω κινητού. Ακόμη και το google maps βολεύει να το έχεις από το android auto. Στην οθόνη μόνο youtube και εφαρμογές που δεν επιτρέπονται στο android auto. Οπότε ναι, να πετάξεις την zenec.
    2 points
  34. Και μια ακόμα συμβουλή ΠΡΟΣ ΌΛΟΥΣ αν δεν θέλετε να σας χρεώνουν ότι παμπατζα τους περνάει, πρίν πάτε στην αντιπροσωπεία να έχετε πάντα γεμάτο το δοχείο με υγρό τον υαλοκαθαριστήρων!! Εγώ πάντα πήγαινα με γεμάτο δοχείο μέχρι τα μπούνια όταν το άνοιγαν με κοίταγαν και κατέβαζα τα μούτρα... Βέβαια εγώ ήμουν πάνω στο κεφάλι τους συνέχεια και έβλεπα τη κάνουν κτλπ
    2 points
  35. Καθόλου δεν αδυνατούν…Τους πας τα εκδοθέντα φορολογικά παραστατικά του άλλου συνεργείου και εφόσον εκεί μέσα περιγράφονται οι όποιες εργασίες, τα όποια ανταλλακτικά (γνήσια) ή και αναλώσιμα καθώς και η ημερομηνία εργασιών, μπορούν μια χαρά να περάσουν το κάθε τι στο ηλεκτρονικό αρχείο-φάκελο του αυτοκινήτου… Απλά, δεν μπορούν να μη δείξουν πόσο εκμεταλλευτές είναι…Αν τους τρέξεις όμως δικαστικά και τους έρθει κανα εξώδικο (για αρχή), τους έχεις σκίσει μιας που υπάρχει οδηγία/δικαστική απόφαση…Το γαμώτο όμως είναι, ότι ελάχιστοι έως κανένας το κάνουν, επειδή λειτουργούν με το δόγμα «πού να τρέχεις τώρα να μπλέκεις με Δικαστήρια»…Σε αυτό ποντάρουν και οι αντιπροσωπείες.
    2 points
  36. Καλησπέρα, οι εντυπώσεις μου στο "ειδικό" και δι-τούρμπινο δικό μου από το Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30, είναι άριστες έως τώρα, στους 6,5 μήνες χρήσης του. Έχω διανύσει 4909 ΚΜ και η ένδειξη στάθμης είναι - αναμενόμενο - στο ΜΑΧ, η δε συμπεριφορά του στις θερμοκρασίες άριστη. Εξακολουθώ να βλέπω ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες λαδιού, ακόμα και τώρα το καλοκαίρι, με την μέγιστη θερμοκρασία υπό πίεση, 5 άτομα και σε ανηφόρα (με 40 C εξωτερική θερμοκρασία) έως 128 C στιγμιαία, τουλάχιστον 5 C λιγότερο από προηγούμενα λάδια που χρησιμοποίησα (Castrol, LM, Ravenol). Επιπλέον, σε χαλαρή οδήγηση (80-100 Km/h) βλέπω πολύ συχνά διψήφια νούμερα θερμοκρασίας (με εξωτερικές θερμοκρασίες 36-40 C), πολύ καλό αυτό. Τέλος, πάλι παρατηρώ την πολύ γρήγορη πτώση της θερμοκρασίας του λαδιού, όταν κόβω ρυθμό (ή σε κατηφόρες), ακόμα και τώρα το καλοκαίρι. Εν κατακλείδι, εάν περάσει το συγκεκριμένο λάδι και το τεστ "καψίματος" των 15.000 ΚΜ (χωρίς απώλειες άνω των 100ml), για το δικό μου μοτέρ το θεωρώ άριστο! Μοναδική παραφωνία στο συγκεκριμένο λάδι είναι η μη ευρεσή του πουθενά στην Ελλάδα, οπότε το προμηθεύτηκα σε ποσότητα (4 x 5L) για τις επόμενες 4 αλλαγές (4 έτη) σε σούπερ τιμή από Ebay (Γερμανίας) με τελικό κόστος (με μεταφορικά) τα 8,78€/λίτρο (44€/5L). Σε λίγες ημέρες θα πραγματοποιηθεί και μεγάλο ταξίδι 14 ωρών - 1100 ΚΜ συνεχόμενων (κι άλλα τόσα για επιστροφή), οπότε πάλι θα παρατηρήσω τη συμπεριφορά του λαδιού αυτού (Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30) όσον αφορά τις θερμοκρασίες του. Οπότε, θα βγει και το καλοκαίρι με την μισή ετήσια χρήση του λαδιού σε ΚΜ (7.500 ΚΜ) και θα μείνουν άλλα τόσα ΚΜ για την υπόλοιπη περίοδο (φθινόπωρο & χειμώνας) χρήσης του, έως την συμπλήρωση του έτους (15.000 ΚΜ) χρήσης του και την αλλαγή του.
    2 points
  37. φιλανδια..θα ποσταρω απο ενα φιλο μου που συνομιλουμε φωτο που μου εστειλε με το προιον στο ραφι πριν ενα χρονο που δεν υπηρχε πουθενα αλλου στον κοσμο και γιατι εκει κυκλοφορουν σε χρονο φρεσκου απο το εργοστασιο: δες τιμη εκει πριν ενα χρονο να παθεις πλακα...ουτε το πιο φθηνο λαδι δεν εχει τοσα εδω.. τωρα διαβαστε γιατι η φιλανδια ειναι παραδεισος των λαδιων..ακομα και μια νεα σχετικα αμερικανικη εταιρεια που γινεται πολυ λογος και διαφημιση στην αμερικη ,τυπου ρεντλαιν,αμσοιλ αλλα αποτι λενε πολυ καλυτερη,χωρις εγκρισεις φυσικα οπως συνηθιζεται με αυτες τις εταιρειες,αλλα ευρειας αποδοχης γιατι ειναι δοκιμασμενα καλα προιοντα,μιλαω για την hpl lubricants,μαντεψτε που εχει μοναδικο σημειο πωλησης στην ευρωπη...στην φιλανδια..αλλα για να φερεις ενα λαδι απο αυτην την εταιρεια και το καταστημα εδω θα πληρωσεις για 5 λιτρα μαζι με τα μεταφορικα 100 στρογγυλα ευρω. επισης ενα ποστ απο τον φιλο μου σχετικα με την μομπιλ και την φιλανδια: το πολυ καλο επισης μομπιλ 0-40,το εθνικο λαδι των αμερικανων θα ελεγα,στην υπολοιπη ευρωπη ακομα να βγει στην κυκλοφορια,στην φιλανδια υπαρχει εδω και μηνες. η σκεψη σου για νοβιτρον καλη,γενικα εχουν καλη εξυπηρετηση απο την μανατζερ και βοηθανε οσο μπορουν. ετσι ειναι οντως εμπλεξες..και πανω που νομζεις οτι κατασταλαξες ,ερχομαι ξανα να σε αναστατωσω..ετσι επειδη εισαι και σαλονικιος..αφου λοιπον αποφασισες να πας σε 30αρι και σου αρεσει και το 0- για τους λογους που ανεφερες γιατι να μην εχεις κατι απο τους 2 κοσμους που διαλεξες? σκαλιζοντας σημερα το πρωι την valvoline που ξερω οτι μαζι με την καστρολ ειναι ΟΕΜ βαγκεν,βρηκα ενα πολυ ενδιαφερον λαδι με φοβερα χαρακτηριστικα που μαρτυρουν μεγαλη ποσοτητα ΡΑΟ ..ειναι μια εταιρεια που αν και δεν εχω αγορασει ποτε την εκτιμω πολυ οσο την fuchs. μιλαω γιαυτο το λαδι, https://sharena21.springcm.com/Public/Document/18452/a2214640-d3db-e811-9c1b-ac162d889bd1/672b4832-e0f4-e811-9c1b-ac162d889bd1 και για να σε προλαβω..ναι εσενα σου προτεινει 508, 0-20 η' 5-30 , 504..ομως η εκριση 504 περιλαμβανει και αλλα ιξωδη οπως αυτο το 0-30,ανετα μπορεις να πας. μιλαμε στα χαρτια για λαδαρα και οπως βλεπεις δεξια γραφει, ελλαδα βλεπω οτι εχει 52 ευρω αλλα μονο σε 2 καταστηματα ,καλη τιμη για τετοιο λαδι. αποτι ειδα εχει 84 ευρω εκει..πολυ ακριβο..ειδα σε ενα αλλο καταστημα την φυσιολογικη του τιμη,δεν ξερω για γνησιο αλλα το καταστημα ειναι μεγαλο και εγκυρο. https://oil-stores.gr/Mobil-1-ESP-5W-30-5LT
    2 points
  38. Mobile γνήσιο θα βρείτε στα καταστήματα praktiker! Από εκεί έχω αγοράσει και τα δικά μου Mobil 10-40. Είναι γνήσια δεν έχεις θέμα, όπως επίσης και όλα τα άλλα λάδια που που πουλάει.
    2 points
  39. Συμφωνώ σε όλα αυτά...και ναι, δύσκολα το βρίσκεις εδώ...Όσο για το ''Ευρωπαϊκά'' που έγραψα, χαχα!...μου ξέφυγε πάνω στη βιασύνη μου, επειδή είχα στο νου μου ότι η exxon mobil έχει στήσει παραγωγή και σε Ευρωπαϊκές χώρες (Ολλανδία, Βέλγιο κλπ) Με βρίσκεις σύμφωνο! Χα!...Ε, λέω με τόσα που έχει γράψει, θα βαρέθηκε πια να συνεχίσει! Ε, όχι να φτάσουμε κι εκεί, ρε συ!...Αυτά είναι πιο πολύ για γκάζια πίστας και κρατάνε λίγο (3.000-4.000 χλμ) Ναι, τα ξέρω...Άλλωστε σου είχα ανεβάσει τα χαρακτηριστικά του προχθές μαζί με αυτά του amsoil 5w-30. Τώρα είμαι σε φάση που ψάχνω να βρω πού πουλάνε mobil 1 ESP 5w-30...Γνήσιο βέβαια! Απο βδομάδα, θα τηλεφωνήσω και στην Novitron να μου πούνε κανα σημείο πώλησης...κι αν υπάρχουν βέβαια αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα...Το σταματάω εδώ όμως, γιατί με σένα που έμπλεξα, με βλέπω με σύνδρομο καρπιαίου σε λίγο!!!! χαχαχα! https://www.mobil.com/en-az/passenger-vehicle-lube/pds/eu-xx-mobil-1-esp-5w-30
    2 points
  40. 5w-40 φουλ συνθετικά αλλαγή (με φίλτρο εννοείται) max κάθε 5Κ χλμ. Δεν γνωρίζω τις προδιαγραφές SAE που δίνει η VW.
    2 points
  41. Τον ίδιο θόρυβο ακούω στο Nissan μου. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ασχοληθείς περισσότερο.
    1 point
  42. Αυτό, ίσως να δικαιολογεί εν μέρει το κάψιμο...και πάλι όμως είναι υπερβολή να αλλάζεις ιξώδες προς τα πάνω, επειδή μια φορά σε κάποια δύσκολη διαδρομή, σου έκαψε 250 ml. Ε, πες το ντεεε...Χαχα!...Από μένα, πάσο!...Σου εξήγησα πιο πριν και τα περί κόστους και τα περί mobil 1 5w-30...However, the choice is yours.
    1 point
  43. ο topmar που τα εψαξε ειχε πει πρν λιγες σελιδες οτι δεν υπαρχουν ελλαδα
    1 point
  44. Καλησπέρα. Πριν από ένα χρόνο που άλλαξα αμορτισέρ στο δικό μου αμάξι corolla G6. Άλλαξα τα εξείς. Αμορτισέρ 4αδα kYB exel g. τοπ μαουντ. μπαμ στοπ. σπιράλ αμορτισέρ. Καλό θα είναι να δεις και σινεμπλόκ ψαλιδιών. Μπαράκια ζαμφορ. Ακρομπαρα και υμιμπαρο.
    1 point
  45. εγω δεν εχω τρεμουλο παρα μονο αν ειμαι παρκαρισμενος σε ανηφορα.σαν αντλια μου κανει.να το λυσω με update η αφρο?ασχετο στα 6αρια εχουμε κρουσματα?
    1 point
  46. Έχω διαβάσει ότι οι κωδικοί που τελειώνουν σε X, είναι απο ανταλλακτικά ανακατασκευής. Οι κανονικοι κωδικοι για τις καινουριες τουρμπινες τελειωνουν αντιστοιχα σε B, K, T.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.