Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/05/2011 in all areas

  1. 18 points
    Μετά από μερικές βελτιώσεις ακόμη, επανέρχομαι με ένα video. Συνεργασία APR Thessaloniki και All Star Applies...
  2. 13 points
  3. 13 points
  4. 13 points
    Να σας παραθέσω μια πολλή καλή δουλειά που έγινε από την Cayan Design προκειμένου να προβληθούν οι τελευταίες βελτιώσεις του Passat. Enjoy... #Tuned by APR Thessaloniki #Wrapped by All Star Applies #Video Production by Cayan Design #Music by Joey Trife.
  5. 12 points
  6. 12 points
    Χθες το βραδάκι με πέρασε 1 αστικό λεωφορείο. Το μπλε με ασπρο, μονό όχι με φυσούνα, δεν ξέρω πόσα άλογα είχε..δεν μίλησα με τον οδηγό, ήμουν με τα πόδια, περπατούσα στο πεζοδρόμιο, πήγαινα στο περίπτερο. Θα τον ξαναπετύχω τον άτιμο όμως και θα μαι έτοιμος.. :-)
  7. 11 points
    Το σκαλιζα, το σκαλιζα, κατάφερα και το "έβγαλα ΠΕΕ". Δοκίμασα να κανω πρώτα αναβάθμιση τους χάρτες και δεν τα κατάφερα. Με ότι cd και αν δοκίμασα fail. Μετα είπα να αλλάξω έκδοση. Δοκίμασα λοιπόν ξανά και ξανά να κανω update το firmware ώσπου στο τελος κόλλησε και είχα άσπρη οθόνη. Στα περισσότερα φόρουμ, Ελληνικά και ξένα διάβαζα ότι οι πιθανότητες να μην δουλέψει ποτε ξανα ηταν οι περισσότερες. Λόγω δουλειάς, βρίσκω "ειδικό" στα blaukpunt ο οποίος έδειξε διάθεση να με βοηθήσει. Μετα απο λίγες μέρες τηλέφωνο και δυστυχώς "δεν φτιάχνεται". Βρίσκω τον αντιπρόσωπο της continental. "Θα δοκιμάσω να το φτιάξω". Ραντεβου στην Κηφισιά για να το πάρει και δεν εμφανίστηκε ποτε. Τηλέφωνο και η απάντηση "δεν μπόρεσα να έρθω και γύρισα στην εταιρεία. Αν θέλεις μπορείς να το φέρεις ή να το στείλεις με courier". Μπα Άστο καλυτερα. Μια άλλη φορα. Ψάχνω και βρίσκω εταιρεία στην Πολωνία. Προτείνει στο site επισκευή ή μη χρέωση και συμβουλεύει να χρησιμοποιήσεις ups για την αποστολή στην Πολωνία. Τηλέφωνο στη ups και η δεσποινιδουλα με την σεξυ φωνή με ενημερώνει ότι το κοστος αποστολής του rns στην Πολωνία ειναι 100€!!!!! Επικοινωνία με τον Πολωνό ο οποίος μετα απο γέλια 3 λεπτών μου λεει ότι θα στείλει αυτος εντολη στην ups και το κοστος θα ειναι 20€. Πράγματι το δέμα φεύγει. Η ups στην Πολωνία παραδίδει δέματα και Κυριακή. Οπότε Κυριακή και η Πολωνικη εταιρεία το παραλαμβάνει. Μετα απο 5 μέρες με ενημερώνει ότι η μονάδα ειναι έτοιμη. Συνολικό κοστος οσο έγραφε (100€) και αναβάθμιση στην έκδοση και τους χάρτες. Μετα απο 7μερες παραλαμβανω την μονάδα και την τοποθετώ. Την παρέλαβα σε ένα κουτί 80χ80 σε συσκευασία καινούργιου. Η μονάδα λειτουργεί κανονικα και το τραγικοτερο όλων ο "κακομοίρης" ο Πολωνός είχε κόψει και απόδειξη απο την ταμειακή του. (Εταιρεία γαρ). Τελικά στη Ελλάδα είμαστε πολυ πίσω. Παρά πολύ πίσω. Μονο για καμία βίδα στον μαστροβαγγελη είμαστε. Στη Ελλάδα δεν ήξερε κανεις αν φτιάχνεται , στην Ελλάδα δεν βρήκα συνεπή στα ραντεβου και στην Ελλάδα η ups ήθελε 100€ για μονή διαδρομή. Ο Πολωνός ήξερε ότι φτιάχνεται, ήξερε το κοστος και η Πολωνικη ups ήθελε 20€.
  8. 11 points
    Αρχικα να πω οτι το αυτοκινητο αποκτηθηκε την 27η Δεκεμβριου 2004 περιμενοντας λιγες μερες για να μπει το 2005 και να αποκτησω την αδεια κυκλοφοριας. Η εκδοση ειναι Sportline με το γνωστο, τελειος απλο και για πολλους εμετικο, περιτυλιγμα αφου ηταν απο τα πρωτα 5αρια. Ο κινητηρας δεν ειναι αλλος απο το, εκ των πραγματων σκυλι, 1.6 FSI με 210.000χλμ πλεον.. Για 2 περιπου χρονια το μονο που ειχα βαλει ως πινελια ηταν οι φιμε μεμβρανες, καθως δεν ειχα την προθεση να αχοληθω (ισως τελικα τοτε να ειχα πιο πολυ μυαλο).. Εφτασε ο καιρος και ξαφνικα εκει που εψαχνα στο internet, για διαφορα σχετικα με το αυτοκινητο μου. “πεφτω” στο ελληνικο vw club.. Ευκαιρια, λεω να μπω σε μια κοινοτητα και να γνωρισω μελη με κοινα ενδιαφεροντα, αφου καποιοι γνωστοι μου με αλλες μαρκες ηταν ηδη στις δικες τους κοινοτητες.. Δεν ξερω αν ηταν λαθος (με την καλη εννοια) αλλα επηρεαστικα πολυ και ως λατρης του καλου γουστου, στην ομορφια κυριως ενος αυτοκινητου, ξεκινησε ενα μεγαλο ταξιδι που λεγεται tuning.. Αν και περασα απο πολλα σταδια εως να καταληξω στην τωρινη εμφανιση του Golf μου, θα παρουσιασω κατευθειαν το πως ειναι τωρα και μηχανολογικα αλλα και εμφανισιακα με προθεση καθαρα ενημερωτικη και συμβουλευτικη σε οποιον εχει κατι παρομοιο για να ασχοληθει (αν και στην περιοδο που ζουμε υποτονισαν τα παντα) μιας και νομιζω οτι πλεον εχει ολοκληρωθει. Μηχανολογικες βελτιωσεις: Αρχικα και πριν ιεραρχησω τις βελτιωσεις στην κατηγορια αυτη, θα ηθελα να πω πως ξεκινησα το tuning στα 120.000 χλμ και η φιλοσοφια ηταν καθαρα δικου μου σκεπτικου μετα απο μελετη καθως αξιοποιω το χομπυ μου που ειναι η μελετη μηχανολογικων γνωσεων και με την βοηθεια του μηχανικου-εξατμισα-προγραμματιστη υλοποιηθηκαν. Εισαγωγη custom made τυπου S 75-70 με φιλτρο ελευθερας Apexi για τον χειμωνα και σκουπα Simota για Peugeot 206 2.0cc 65mm με φιλτρο BMC twin cone για το καλοκαιρι (σε αυτο το τομεα νομιζω οτι η δουλεια γινεται το ιδιο καλα με μια πχ τυπου carbonio αφου ειναι σχεδον ιδιες... πολυ μπροστα η Peugeot σε αυτα τα θεματα εδω και 10 χρονια χαχα) Εξατμιση απο χταποδι εως τελικο με χταποδι 4-2-1 55mm χωρις προκαταλυτη, καταλυτη 200αρι και 50αρι catback με μεγαλο μεσαιο χωρις τελικο για backpressure.. Προγραμμα Overload.. Εδω να σημειωσω οτι δεν ηθελα κατι ιδιαιτερο καθως το αυτοκινητο ειχε ηδη 170.000 χλμ κι απλα ηθελα να ρυθμιστει για να δουλευει σωστα για 100αρα βενζινη που βαζω παντα απο την αγορα του αυτοκινητου.. Υπαρχουν ακομη περιθωρια για update αλλα προτιμησα να εχω το κεφαλι μου ησυχο καθως το αμαξι χρησιμοποιειται καθημερινα για την δουλεια. Custom made quick shift Ενισχυμενες κατω βασεις μηχανης με Sikaflex κοστος μονο 4 ευρω (αρχικα ειχα powerflex και καταλαβα οτι εκανα μλκια διοτι σε 50 000χλμ μαλακωσε και με τοσο μικρο κοστος η δουλεια γινεται ιδια και οσο σκληρη θελεις εσυ) Αντλια υψηλης απο TSI 140 Και προσφατως εγινε κατι που ειλικρινα ηταν ρισκο καθως οσους ειδικους ρωτησα μου ειπαν οτι δεν γινεται και οτι υπηρχαν μεγαλες διαφορες.. :S Μπηκε λοιπον σασμαν απο EOS 1.6 fsi, διοτι ειχα ενα θεματακι λογω χιλιομετρων (210.000 χλμ) και ακουγοταν το ρουλεμαν του πρωτευον αξονα (για πολλους ισως κατι ασημαντο).. Κοστος ανταλλακτικων-εργατικων, ανεβασματος και κατεβασματος ηταν ισο με την αποκτηση του σασμαν αυτου οποτε προτιμησα να προχωρησω στην μετατροπη αυτη.. Για οποιον γνωριζει απο σασμαν θεωρω οτι ηταν ισως η καλυτερη βελτιωση αφου η καταναλωση με τις 18αρες που φορω ειναι 1 λιτρο κατω. Και εχει μια κλιμακωση... Επειδη καποιοι διαβαζοντας fsi θα αδιαφορησουν αλλα και καποιοι θα αναρωτηθουν για τα νουμερα να πω ότι σε οποιαδηποτε αλλαγη γινοταν μετριοταν παντα με vag com και στο τελος ταυτοποιηθηκε με τα νουμερα του δυναμομετρου.. Ετσι, λοιπον, το αυτοκινητο ξεκινησε με 116 αλογακια (κι όχι 127 που λεγανε και καλα ολοι) και 15,7 κιλα ροπης.. Εφτασε με όλα αυτά στα 137 αλογα με 17,2 κιλα ροπης (τοσο στο vag com οσο και στο δυναμομετρο).. Βεβαια σε μια δοση μετα από μια μικρη μετατροπη για δοκιμη στην εξατμιση ειδα τα 143 αλογα με 18,3 κιλα ροπης που συμφωνα με καποια επιβεβαιωτικα πατηματα εδειχναν αληθινα, αλλα εγω θα κρατησω τα 130 αλογακια πλεον αφου ο «γερακος» βγαινει στη συνταξη και δυστυχως του εκοψαν πολλα με τις περικοπες.. Αναρτηση: Bilstein Sprint με ελατηρια ομως Eibach 50-35mm.. Ρυθμισμενη στον Κυρλαγκιτση jamsport. Αντιστρεπτικες απο Leon Cupra Σινεμπλοκ ψαλιδιων TTRs Ρυθμιζομενα μπαρακια αντιστρεπτικης απο την K-sport Τop mounts απο Polo 6n (καλα διαβαζετε..) Camper -1.25 εμπρος με -2 πισω Εσωτερικη εμφανιση: Τιμονι απο R32 Καντραν GTI Πεταλιερες R32 Λεβιες ταχυτητων απο GTI Σαλονι ολοκληρο με πλαϊνες ταπετσαριες Recaro R32 Οργανακι μετρησης A/F της Daemon Hχοσυστημα: Οθονη 2din Pioneer AVH-4200DVD Ηχεια 6,5inch Βeyma 6mi90 Κορνες Boss και tweeter Pioneer σειρα TS Ενισχυτης Magnat RX 44 Woofer 10'' Kicker Comp c10 Εξωτερικη εμφανιση: Μπροστα Look GTI με Votex Lip Φαναρια Hella Xenon Look Πλαϊνα GTI Πισω Look R32 με 100αρες μπουκες Αεροτομη Rline Golf 5 Πισω φαναρια Look R32 Smoked Φιμε τζαμια Ζαντες-Ελαστικα: BBS CK Brilliant Silver (original) 18'' x 8j ET44 Continental Sport Contact 2 (μακραν ακομη και τωρα τα καλυτερα κατα την δικη μου γνωμη) Φωτογραφιες:
  9. 11 points
    Mια εικονα... χιλιες λεξεις! Δεν εχει σημασια που ειναι τυφλος, του αρκει μονο να ακουει!!!!
  10. 11 points
    Αν δεν θες να μπλέξεις μην βάζεις αντλία. Να λέω και γω συνέχεια ας πούμε γιατί δεν έβγαλε μαντέμι η Dbilas για μένα και έβγαλε για τις Ko3 -04 ? Όσο για την αντλία γιατί όλο διαβάζω διάφορα, κάποια στιγμή θα φθαρεί. Ίσως καινούργια και τα δύο να αργήσουν περισσότερο, ίσως όχι. Αρχίζει και πετάει μαυρίλες το αμάξι πίσω, πέφτει και η πίεση στη μπεκιέρα αν το λογκάρεις, πολύ πιθανό να έχει κοψίματα και ίσως safe mode. Την αλλάζεις αναγκαστικά και προχωράς. Όταν το αμάξι προχωράει στο 2ο στάδιο βελτίωσης το κόστος ανεβαίνει, όπως και το κόστος συντήρησης καθώς και τα διαστήματα μικραίνουν. Ανεβαίνει όμως και το επίπεδο γνώσεων που πρέπει να έχει ο ιδιοκτητης. Διακρίνω λοιπόν συνέχεια μια τάση από τους ιδιοκτήτες Tsi να νομιζουν ότι με bolt on λύσεις θα πάνε στα 300άλογα, άνετα χωρίς κόπο και χρήμα, μελέτη, κούραση κλπ Θα κάνουν συντήρηση και service όπως το εργοστασιακό και θα βάζουν μόνο βενζίνη. Άλλο BMY,BLG, άλλο CAVD. Όπως αντίστοιχα άλλο AXX,BWA και άλλο CDLA. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Κάθε μοτέρ έχει τα δικά του όρια και περιορισμούς. Τέλος οφείλουμε να σεβόμαστε άτυπα όλους αυτούς που με την προσφορά και τον πειραματισμό (χρόνος,χρήμα,κόπος,ξενύχτι) τους μου/μας ανοίγουν τα μάτια εδώ και χρόνια.
  11. 11 points
  12. 10 points
  13. 10 points
  14. 10 points
    Συνεχίζοντας με το πολλά υποσχόμενο Supra του Χατζικουβά! Η GOLFΑΡΑ του Κάκαρη που δεν μπόρεσε να σπάσει το ρεκορ που έκανε στο Τυμπάκι(9,7). Παρόλα αυτά κατάφερε να γράψει 9,9. Εδώ ετοιμάζουν το αμάξι με τον γνωστό σε όλους 0-400. Και άλλη μια από μπροστά. To S3 του Ντέμου που δυστυχώς ούτε αυτό κατάφερε να κάνει αυτό που ηθελε με καλύτερο απότέλεσμα το 10. Ακολουθεί ένα θηριό το οποίο ήρθε για να τρέξει μονο 200μ και με 1 bar πίεση μόνο. Παρόλα αυτά ο ήχος και τα λάστιχα που φοράει είναι το κάτι άλλο. Δυστυχώς δεν το πήρε το μάτι μου στα "πιτ" για να το αποθανατίσω, παρά μόνο όταν έτρεξε. Ένα αρκετά δυνατό subaru. Ένα evo με τα μπουκαλάκια του! Το πολύ δυνατό GTR του Κουκ ψάχνοντας να βρει πρόσφυση έκανε 9.8. Και το κερασάκι στην τούρτα το πιο γρήγορο αμάξι της οργάνωσης με 8.329!!! Το GTR του Περιμένη!!!!!!! Αυτά τα ολίγα. Ελπίζω να σας αρέσουν οι φωτογραφίες!
  15. 10 points
    Μια φωτο απο τον κωλο του που εβγαλα σημερα... Και δεν εχω βαλει ακομα τς αποστατες!
  16. 10 points
  17. 10 points
  18. 10 points
  19. 10 points
    Να και το μωρό μου! Sent from my iPhone using Tapatalk
  20. 10 points
    Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  21. 10 points
    Δεν θα κάνω παράπονα για τις απουσίες μελών, ίσως εν καιρώ κρίσης να ήταν δύσκολο να παρευρεθούν .Να ευχαριστήσω και εγώ με την σειρά μου τα μέλη που ήταν μαζί μας σε αυτήν την πανελλήνια. Ένα δάκρυ κύλησε καθώς μου δώσαν την πλακέτα. Είναι τιμή μου να έχω τέτοια άτομα δίπλα μου σαν Δ.Σ, άπλα η vip μέλη.
  22. 10 points
    Για άλλη μία χρονιά η Πανελλήνια Συνάντηση στέφθηκε με επιτυχία και πολλές παρουσίες. Περάσαμε ωραία, όλα ήταν καλά και εις άλλα με υγεία... να ανταμώσουμε ξανά και ξανά...!!! Όσοι δεν ήρθατε απλά....χάσατε!! (Μεγάλο παράπονο για ακόμα μία φορά από την Θεσσαλονίκη....Απούσα και σε αυτήν την Πανελλήνια...) Συνεχίζουμε όλοι μαζί γιατί η ...... παρέα μετράει.. Οι υπόλοιποι έξω από εμάς... Να στε καλά και ευχαριστούμε το ΔΣ για την όλη οργάνωση Υγ.1: Lupako, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια στον πρόλογο της δήθεν...βράβευσής μου αλλά τελικά στην φέραμε... Παντώς αναγνωρίζοντας όσα είπες είναι ωραίο να προσφέρεις και να αναγνωρίζεται αυτό. Γι αυτό και θα μαι πάντα δίπλα σας ότι και αν χρειαστείτε!!! Υγ.2: Ανεβάζω μία φώτο να δείτε...Το τί είναι αυτό και τί απορίες θα επιφέρει, θα λυθούν όλα στο βίντεο...Πάντως η Πανελλήνια αυτή τα είχε....όλα!!
  23. 10 points
  24. 10 points
  25. 9 points
    κάναμε ένα μπανάκι μιας και είχε φάει πολύ χώμα και το μουτσούνι είχε γεμίσει έντομα..κοινώς νεκροταφείο xD
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×