Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/05/2011 in all areas

  1. Μετά από μερικές βελτιώσεις ακόμη, επανέρχομαι με ένα video. Συνεργασία APR Thessaloniki και All Star Applies...
    18 points
  2. Αργότερα, μπήκαν μεμβράνες στα πίσω φανάρια, στα ανακλαστικά κ στα πλαϊνά φλας. Μάρκας lamin-x απόχρωση gun smoked. κ μία ακόμα με τους δίσκους μιας κ πλέον πάτησαν για να φανεί καλύτερα το σχέδιο τους: Πριν 1,5 χρόνο τοποθετήθηκε carbon εισαγωγή τύπου ram air, carbon θερμοασπίδα, μεγαλύτερο φίλτρο pipercross και βάλαμε σωστά την ανεπίστροφη στην εισαγωγή. Όλη η δουλειά έγινε στον Μίλτο Δερεκίδη σε συνεργασία με την Defsta Carbon, από το 0, φτιάχνοντας καλούπι κ πλέον διατίθεται με αυτόν τον σχεδιασμό για τα ibiza cupra dsg που έχουν τη μπαταρία μπροστά. Ακόμα άλλαξα πολλαπλασιαστές με τους ενισχυμένους BERU: Σχεδόν αμέσως μπήκε ένα πολύ μεγαλύτερο cooler china, μιας κ το παλιό δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει στις αυξημένες θερμοκρασίες λόγω υβριδίου. Είναι 11 λίτρα, φτάνει μέχρι τα φανάρια, είναι πολύ πιο χοντρό από το προηγούμενο κ κάνει για μέχρι 350 άλογα: Πριν ένα χρόνο περίπου μπήκαν επιτέλους σωληνάκια υψηλής Goodridge και αλλάχτηκαν κ τα υγρά φρένων από τα motul rbf600 που έβαζα, σε ate typ200 racing που βγήκαν για να αντικαταστήσουν τα superblue. Τέλος λοιπόν το καλοκαίρι που μας πέρασε το αυτοκίνητο προγραμματίστηκε με το υβρίδιο για τελευταία φορά, στους E-tuners στους οποίους κ κατέληξα κ μου αρέσει πολύ η δουλειά τους. E-tuners είχα ήδη για 1 χρόνο περίπου αλλά επειδή βγήκαν στην επιφάνεια κάποια μηχανικά θέματα, το πρόγραμμα τελειοποιήθηκε όπως το ήθελα αυτό το καλοκαίρι. Δουλεύει πιέσεις 1.7 σταθερή, 1.45 κόφτη, έδειξε 282 άλογα Μαραβέλια και 410Nm ροπή. Πριν από λίγες μέρες έκανα νέα δυναμομέτρηση, για επιβεβαίωση της δύναμης (μιας κ διάφορες φωνούλες έλεγαν πως το δυναμόμετρο του Μαραβέλια δεν είναι αυστηρό κ χαρίζει άλογα), σε maha αυτή τη φορά, όπου έδειξε παραπάνω δύναμη αλλά λιγότερη ροπή. Το παιδί στον Τσακανίκα μου είπε πως με πιο πολύ κρύο θα δείξει άνετα 290+ άλογα: Τελειώσαμε... ελπίζω να την παλέψατε μιας κ έκανα παρουσίαση δουλειάς 5+ χρόνων σε μια σελίδα! Θα χαρώ πολύ να ακούσω τις εντυπώσεις σας! Το αμάξι θα μείνει όπως είναι κ θα κάνει μόνο συντήρηση κ ψιλοπράγματα μιας κ έχει πάρει σειρά η αλλαγή του με άλλο αμάξι τελείως διαφορετικής κατηγορίας κ σιγά-σιγά μαζεύω χρήματα!
    15 points
  3. Μια φωτο απο χθες! Βολτα στο χωριο! Με esp on και τερμα γκαζι...κοψιματα παροχης βενζινης λογω esp...νομιζα ειχα 300 αλογα και launch control..![emoji10] [emoji10]
    15 points
  4. και απο το δικό μου χθες στον Πολύγυρο! Sent from my iPhone using Tapatalk
    14 points
  5. Και μία από βόλτα το ΣΚ (πιάσαμε και τα πρώτα 1000 km σε 1.5 εβδομάδα):
    14 points
  6. βεβαια λειπει το σημα γιατι το βαφω... latest
    14 points
  7. 13 points
  8. Να σας παραθέσω μια πολλή καλή δουλειά που έγινε από την Cayan Design προκειμένου να προβληθούν οι τελευταίες βελτιώσεις του Passat. Enjoy... #Tuned by APR Thessaloniki #Wrapped by All Star Applies #Video Production by Cayan Design #Music by Joey Trife.
    13 points
  9. Τέλος μπήκε και αντλία υψηλής Autotech που δεν ήταν στο πρόγραμμα τόσο σύντομα, αλλά δεν γινόταν διαφορετικά. Τελειώνω την παρουσίαση με δυναμομέτρηση stage 1, stage 2+ και λίγα βιντεάκια. Stage 1 (εισαγωγή, πρόγραμμα, σκάστρα). Stage 2+ (τα προηγούμενα συν εξάτμιση, αντλία και τα 8άρια μπουζί). Υπ' όψιν δεν έχω αλλάξει ακόμα κούλερ, είμαι ακόμα με το μαμά το οποίο είναι απαράδεκτο. Το πρόβλημα είναι ότι μου βγήκε υψηλό το κόστος για να τα κάνω όλα μαζεμένα, ακόμα και την αντλία δεν ήθελα να την βάλω ακόμα, αλλά μόλις περάστηκε το stage 2 η μαμά δυστυχώς δεν ακολουθούσε, το αμάξι πήγαινε πολύ χειρότερα ακόμα και από το stage 1. Οπότε εξάτμιση και αντλία μαζί δεν μου επέτρεψαν να αλλάξω και το κούλερ όπως και άλλα πράγματα. Το αποτέλεσμα είναι ότι το stage 2+ αναγκαστικά έπρεπε να είναι χαλαρό, που εκτός από το θέμα κούλερ, χρειάζομαι πρόγραμμα και στο κιβώτιο. Δείτε τη δυναμομέτρηση και θα εξηγήσω. Καταρχάς να πω ότι σε πραγματικές συνθήκες δεν έχω 66 βαθμούς εισαγωγή και με θερμοκρασίες περιβάλλοντος πλέον κάτω από τους 10 για τον χειμώνα (μόνο νύχτα πατήματα), το αμάξι δεν έχει ούτε επιστροφές, ούτε misfire κλπ. Λόγκαρα ο ίδιος πάρα πολλές φορές και το επιβεβαίωσα. Βέβαια αβάνς δεν ήταν δυνατό να σηκώσουμε όσο θα ήθελα λόγω κούλερ. Επίσης, σε πραγματικές συνθήκες αλλάζω στις 6800 και όχι στις 6500 του dyno, επομένως θεωρώ ότι πρέπει να είμαι 350. Πάντως έχει πάρει 2 αμάξια ακριβώς στο 80-210 (με 3η) σε σχέση με το stage 1, από πάρα πολλές δοκιμές που έκανα με συγκεκριμένο αμάξι. Από κει και πέρα, χρειάζομαι εκτός από κούλερ και πρόγραμμα στο κιβώτιο και θα ήθελα να ανέβει ο κόφτης λίγο πάνω από 7000 όπου το μοτέρ μπορεί και έχει να δώσει. Μετά θα πρέπει να μπει forge σκάστρα και ίσως wg. Ο στόχος είναι τα 400 με w/m, που θα βάλω κυρίως για ασφάλεια. Γι' αυτό και είπα στην αρχή της παρουσίασης ότι ακόμα δεν είναι ολοκληρωμένο, αλλά προς το παρόν ένα χαλαρό, βολτάδικο stage 2+. Μόλις μπει κούλερ και πρόγραμμα στο dsg, θα μπουν οργανάκια, βάσεις μοτέρ-σασμάν και κάπου αργότερα τα υπόλοιπα. Παρακάτω θα δείτε κάποια βιντεάκια από κοντέρ και για τον ήχο. Stage 1 πατήματα (κοντέρ): Stage 1 (ήχος εισαγωγής και σκασίματα): Stage 2+ (ήχος εξάτμισης και σκασίματα): Δεν μπορείτε να πείτε, σεντόνι η παρουσίαση. Συγχαρητήρια σε όσους την παλέψατε μέχρι εδώ. Εμένα πάντως με παίδεψε αρκετά, μου έβγαζε και διάφορα σφάλματα κατά την αποστολή δεν ξέρω για πιό λόγο, σε κάποια φάση το κλεισα και ξανάρθα. Ευτυχώς που δεν δουλεύω πρωινές ώρες γιατί καληνύχτα. Τέσπα, μόλις βρω χρόνο εκτός από τις έξτρα φωτό θα βγάλω και ένα ακόμα βίντεο με μερικά πατήματα για τα κέρδη του stage 2+ έστω και μικρά προς το παρόν. Thanks for reading.
    12 points
  10. Ξεκίνησε ως ενα ταπεινό polo GTI λευκό με 180 ps και κατάληξε ως ενα polo WRC γκρι με 220ps full extra.. Ανάρτηση kW , φρένα brebo,αντιστρεπτικές eibach,εξάτμιση miltek,αλλα και υβριδική τουρμπίνα,inter cooler forge,spoiler Reiger, εισαγωγή wv Motorsport, προγράμμα handmade, σαλόνι alcantara,ζελατίνες φιμέ,μόνωση dynamat, Σκαστρα υβριδική,τιμόνι WRC,προφυλακτήρες WRC , carbon καλούδια,αλλα και Ice alpine, focal, Audison thesis,κ.α... Ενα μικρό τερατακι..φονεας!! Απολαυστε..
    12 points
  11. Χθες το βραδάκι με πέρασε 1 αστικό λεωφορείο. Το μπλε με ασπρο, μονό όχι με φυσούνα, δεν ξέρω πόσα άλογα είχε..δεν μίλησα με τον οδηγό, ήμουν με τα πόδια, περπατούσα στο πεζοδρόμιο, πήγαινα στο περίπτερο. Θα τον ξαναπετύχω τον άτιμο όμως και θα μαι έτοιμος.. :-)
    12 points
  12. Τελικά μετά από 5 χρόνια έγινε η δουλειά που είχε ξεκινήσει ο Μιχάλης με το καντράν από jetta/scirocco 2010 με την σημαντική αλλαγή που απαιτείται εκτός του αντάπτορα να είναι αυτή της μονάδας abs/esp με μία από αυτοκίνητο 2010 και μετά !!! ***************************
    11 points
  13. Το σκαλιζα, το σκαλιζα, κατάφερα και το "έβγαλα ΠΕΕ". Δοκίμασα να κανω πρώτα αναβάθμιση τους χάρτες και δεν τα κατάφερα. Με ότι cd και αν δοκίμασα fail. Μετα είπα να αλλάξω έκδοση. Δοκίμασα λοιπόν ξανά και ξανά να κανω update το firmware ώσπου στο τελος κόλλησε και είχα άσπρη οθόνη. Στα περισσότερα φόρουμ, Ελληνικά και ξένα διάβαζα ότι οι πιθανότητες να μην δουλέψει ποτε ξανα ηταν οι περισσότερες. Λόγω δουλειάς, βρίσκω "ειδικό" στα blaukpunt ο οποίος έδειξε διάθεση να με βοηθήσει. Μετα απο λίγες μέρες τηλέφωνο και δυστυχώς "δεν φτιάχνεται". Βρίσκω τον αντιπρόσωπο της continental. "Θα δοκιμάσω να το φτιάξω". Ραντεβου στην Κηφισιά για να το πάρει και δεν εμφανίστηκε ποτε. Τηλέφωνο και η απάντηση "δεν μπόρεσα να έρθω και γύρισα στην εταιρεία. Αν θέλεις μπορείς να το φέρεις ή να το στείλεις με courier". Μπα Άστο καλυτερα. Μια άλλη φορα. Ψάχνω και βρίσκω εταιρεία στην Πολωνία. Προτείνει στο site επισκευή ή μη χρέωση και συμβουλεύει να χρησιμοποιήσεις ups για την αποστολή στην Πολωνία. Τηλέφωνο στη ups και η δεσποινιδουλα με την σεξυ φωνή με ενημερώνει ότι το κοστος αποστολής του rns στην Πολωνία ειναι 100€!!!!! Επικοινωνία με τον Πολωνό ο οποίος μετα απο γέλια 3 λεπτών μου λεει ότι θα στείλει αυτος εντολη στην ups και το κοστος θα ειναι 20€. Πράγματι το δέμα φεύγει. Η ups στην Πολωνία παραδίδει δέματα και Κυριακή. Οπότε Κυριακή και η Πολωνικη εταιρεία το παραλαμβάνει. Μετα απο 5 μέρες με ενημερώνει ότι η μονάδα ειναι έτοιμη. Συνολικό κοστος οσο έγραφε (100€) και αναβάθμιση στην έκδοση και τους χάρτες. Μετα απο 7μερες παραλαμβανω την μονάδα και την τοποθετώ. Την παρέλαβα σε ένα κουτί 80χ80 σε συσκευασία καινούργιου. Η μονάδα λειτουργεί κανονικα και το τραγικοτερο όλων ο "κακομοίρης" ο Πολωνός είχε κόψει και απόδειξη απο την ταμειακή του. (Εταιρεία γαρ). Τελικά στη Ελλάδα είμαστε πολυ πίσω. Παρά πολύ πίσω. Μονο για καμία βίδα στον μαστροβαγγελη είμαστε. Στη Ελλάδα δεν ήξερε κανεις αν φτιάχνεται , στην Ελλάδα δεν βρήκα συνεπή στα ραντεβου και στην Ελλάδα η ups ήθελε 100€ για μονή διαδρομή. Ο Πολωνός ήξερε ότι φτιάχνεται, ήξερε το κοστος και η Πολωνικη ups ήθελε 20€.
    11 points
  14. Ένα χρόνο και 25000 km μετά, ακόμα love at first sight για εμένα ...
    11 points
  15. Έφθασε και η δικιά μου η ώρα... Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους όσους συμμετείχαν και σε αυτήν την Πανελλήνια Σνυνάντηση που έγινε σε μία από τις ομορφότερες πόλεις της Ελλάδας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους ήρθαν έστω και για λίγο.... σε όσους ήρθαν από μακρυά... σε όσους ήρθαν από κοντά,,,, σε όλους αυτούς που βάλανε το λιθαράκι τους για να πραγματοποιηθεί και αυτή η εκδρομή. Στα μέλη του Δ.Σ. που έτρεξαν και κόπιασαν ώστε όλοι εμείς να περάσουμε καλά.... Στα μέλη από μακρινές πόλεις που παρά τα πολλά χλμ ήρθαν και τα είπαμε. Συναντηθήκαμε και ανταμώσαμε με αρκετούς μετά από πολλά χρόνια... Γιατί αυτή η αγάπη -ονόματι VWCLUB.GR- δεν θα σταματήσει ποτέ να υπάρχει ούτε καν να υφίσταται αφού εμείς όλοι οι λάτρεις της αυτοκίνησης και πιο συγκεκριμένα της VW, θα συνεχίσουμε να είμαστε εκεί από όποιο πόστο και να μας ζητηθεί... Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους δωροθέτες μας που χωρίς αυτούς το VWCLUB.GR θα μπορούσε...λιγότερα!!! Περάσαμε υπέροχα από το Σάββατο το πρωί που ανταμώσαμε στα διόδια μέχρι την Κυριακή που χωρίσαμε. Χάρηκα που είδα τα παιδιά από Θεσσαλονίκη - Κοσμάς, nikdev, Speedy, Λατού, Χρόνης (μια αγάπη από τα παλιά) -, από τις Σέρρες -Ηλίας (άλλη αγάπη από τα παλιά)- από τα Γιάννενα -Μήτσο και Πάνο-, από τα Τρίκαλα -Χρηστάρα-, από το Βόλο -Πανούλης (η λατρεία μου)- και όλους τους αλλούς που δεν ξεχνάω μεν αλλά αν συνεχίσω θα γράψω κατεβατό ολόκληρο... Η συνέχεια και τα παραλειπόμενα στο video που θα αναρτηθεί στο κανάλι μας στο YOU TUBE σύντομα. Το υλικό μαζεύτηκε.. Αναμένεται το μοντάζ.. Να είστε όλοι καλά και μείνετε συντονισμένοι γιατί τα καλύτερα....έρχονται...!!!
    11 points
  16. Επιτελους πειρα το αμαξι στα χέρια μου το εχω δυο βδομάδες τωρα και το αμαξι με εχει ευχαριστήσει οσο δεν παει!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    11 points
  17. Αρχικα να πω οτι το αυτοκινητο αποκτηθηκε την 27η Δεκεμβριου 2004 περιμενοντας λιγες μερες για να μπει το 2005 και να αποκτησω την αδεια κυκλοφοριας. Η εκδοση ειναι Sportline με το γνωστο, τελειος απλο και για πολλους εμετικο, περιτυλιγμα αφου ηταν απο τα πρωτα 5αρια. Ο κινητηρας δεν ειναι αλλος απο το, εκ των πραγματων σκυλι, 1.6 FSI με 210.000χλμ πλεον.. Για 2 περιπου χρονια το μονο που ειχα βαλει ως πινελια ηταν οι φιμε μεμβρανες, καθως δεν ειχα την προθεση να αχοληθω (ισως τελικα τοτε να ειχα πιο πολυ μυαλο).. Εφτασε ο καιρος και ξαφνικα εκει που εψαχνα στο internet, για διαφορα σχετικα με το αυτοκινητο μου. “πεφτω” στο ελληνικο vw club.. Ευκαιρια, λεω να μπω σε μια κοινοτητα και να γνωρισω μελη με κοινα ενδιαφεροντα, αφου καποιοι γνωστοι μου με αλλες μαρκες ηταν ηδη στις δικες τους κοινοτητες.. Δεν ξερω αν ηταν λαθος (με την καλη εννοια) αλλα επηρεαστικα πολυ και ως λατρης του καλου γουστου, στην ομορφια κυριως ενος αυτοκινητου, ξεκινησε ενα μεγαλο ταξιδι που λεγεται tuning.. Αν και περασα απο πολλα σταδια εως να καταληξω στην τωρινη εμφανιση του Golf μου, θα παρουσιασω κατευθειαν το πως ειναι τωρα και μηχανολογικα αλλα και εμφανισιακα με προθεση καθαρα ενημερωτικη και συμβουλευτικη σε οποιον εχει κατι παρομοιο για να ασχοληθει (αν και στην περιοδο που ζουμε υποτονισαν τα παντα) μιας και νομιζω οτι πλεον εχει ολοκληρωθει. Μηχανολογικες βελτιωσεις: Αρχικα και πριν ιεραρχησω τις βελτιωσεις στην κατηγορια αυτη, θα ηθελα να πω πως ξεκινησα το tuning στα 120.000 χλμ και η φιλοσοφια ηταν καθαρα δικου μου σκεπτικου μετα απο μελετη καθως αξιοποιω το χομπυ μου που ειναι η μελετη μηχανολογικων γνωσεων και με την βοηθεια του μηχανικου-εξατμισα-προγραμματιστη υλοποιηθηκαν. Εισαγωγη custom made τυπου S 75-70 με φιλτρο ελευθερας Apexi για τον χειμωνα και σκουπα Simota για Peugeot 206 2.0cc 65mm με φιλτρο BMC twin cone για το καλοκαιρι (σε αυτο το τομεα νομιζω οτι η δουλεια γινεται το ιδιο καλα με μια πχ τυπου carbonio αφου ειναι σχεδον ιδιες... πολυ μπροστα η Peugeot σε αυτα τα θεματα εδω και 10 χρονια χαχα) Εξατμιση απο χταποδι εως τελικο με χταποδι 4-2-1 55mm χωρις προκαταλυτη, καταλυτη 200αρι και 50αρι catback με μεγαλο μεσαιο χωρις τελικο για backpressure.. Προγραμμα Overload.. Εδω να σημειωσω οτι δεν ηθελα κατι ιδιαιτερο καθως το αυτοκινητο ειχε ηδη 170.000 χλμ κι απλα ηθελα να ρυθμιστει για να δουλευει σωστα για 100αρα βενζινη που βαζω παντα απο την αγορα του αυτοκινητου.. Υπαρχουν ακομη περιθωρια για update αλλα προτιμησα να εχω το κεφαλι μου ησυχο καθως το αμαξι χρησιμοποιειται καθημερινα για την δουλεια. Custom made quick shift Ενισχυμενες κατω βασεις μηχανης με Sikaflex κοστος μονο 4 ευρω (αρχικα ειχα powerflex και καταλαβα οτι εκανα μλκια διοτι σε 50 000χλμ μαλακωσε και με τοσο μικρο κοστος η δουλεια γινεται ιδια και οσο σκληρη θελεις εσυ) Αντλια υψηλης απο TSI 140 Και προσφατως εγινε κατι που ειλικρινα ηταν ρισκο καθως οσους ειδικους ρωτησα μου ειπαν οτι δεν γινεται και οτι υπηρχαν μεγαλες διαφορες.. :S Μπηκε λοιπον σασμαν απο EOS 1.6 fsi, διοτι ειχα ενα θεματακι λογω χιλιομετρων (210.000 χλμ) και ακουγοταν το ρουλεμαν του πρωτευον αξονα (για πολλους ισως κατι ασημαντο).. Κοστος ανταλλακτικων-εργατικων, ανεβασματος και κατεβασματος ηταν ισο με την αποκτηση του σασμαν αυτου οποτε προτιμησα να προχωρησω στην μετατροπη αυτη.. Για οποιον γνωριζει απο σασμαν θεωρω οτι ηταν ισως η καλυτερη βελτιωση αφου η καταναλωση με τις 18αρες που φορω ειναι 1 λιτρο κατω. Και εχει μια κλιμακωση... Επειδη καποιοι διαβαζοντας fsi θα αδιαφορησουν αλλα και καποιοι θα αναρωτηθουν για τα νουμερα να πω ότι σε οποιαδηποτε αλλαγη γινοταν μετριοταν παντα με vag com και στο τελος ταυτοποιηθηκε με τα νουμερα του δυναμομετρου.. Ετσι, λοιπον, το αυτοκινητο ξεκινησε με 116 αλογακια (κι όχι 127 που λεγανε και καλα ολοι) και 15,7 κιλα ροπης.. Εφτασε με όλα αυτά στα 137 αλογα με 17,2 κιλα ροπης (τοσο στο vag com οσο και στο δυναμομετρο).. Βεβαια σε μια δοση μετα από μια μικρη μετατροπη για δοκιμη στην εξατμιση ειδα τα 143 αλογα με 18,3 κιλα ροπης που συμφωνα με καποια επιβεβαιωτικα πατηματα εδειχναν αληθινα, αλλα εγω θα κρατησω τα 130 αλογακια πλεον αφου ο «γερακος» βγαινει στη συνταξη και δυστυχως του εκοψαν πολλα με τις περικοπες.. Αναρτηση: Bilstein Sprint με ελατηρια ομως Eibach 50-35mm.. Ρυθμισμενη στον Κυρλαγκιτση jamsport. Αντιστρεπτικες απο Leon Cupra Σινεμπλοκ ψαλιδιων TTRs Ρυθμιζομενα μπαρακια αντιστρεπτικης απο την K-sport Τop mounts απο Polo 6n (καλα διαβαζετε..) Camper -1.25 εμπρος με -2 πισω Εσωτερικη εμφανιση: Τιμονι απο R32 Καντραν GTI Πεταλιερες R32 Λεβιες ταχυτητων απο GTI Σαλονι ολοκληρο με πλαϊνες ταπετσαριες Recaro R32 Οργανακι μετρησης A/F της Daemon Hχοσυστημα: Οθονη 2din Pioneer AVH-4200DVD Ηχεια 6,5inch Βeyma 6mi90 Κορνες Boss και tweeter Pioneer σειρα TS Ενισχυτης Magnat RX 44 Woofer 10'' Kicker Comp c10 Εξωτερικη εμφανιση: Μπροστα Look GTI με Votex Lip Φαναρια Hella Xenon Look Πλαϊνα GTI Πισω Look R32 με 100αρες μπουκες Αεροτομη Rline Golf 5 Πισω φαναρια Look R32 Smoked Φιμε τζαμια Ζαντες-Ελαστικα: BBS CK Brilliant Silver (original) 18'' x 8j ET44 Continental Sport Contact 2 (μακραν ακομη και τωρα τα καλυτερα κατα την δικη μου γνωμη) Φωτογραφιες:
    11 points
  18. Mια εικονα... χιλιες λεξεις! Δεν εχει σημασια που ειναι τυφλος, του αρκει μονο να ακουει!!!!
    11 points
  19. Αν δεν θες να μπλέξεις μην βάζεις αντλία. Να λέω και γω συνέχεια ας πούμε γιατί δεν έβγαλε μαντέμι η Dbilas για μένα και έβγαλε για τις Ko3 -04 ? Όσο για την αντλία γιατί όλο διαβάζω διάφορα, κάποια στιγμή θα φθαρεί. Ίσως καινούργια και τα δύο να αργήσουν περισσότερο, ίσως όχι. Αρχίζει και πετάει μαυρίλες το αμάξι πίσω, πέφτει και η πίεση στη μπεκιέρα αν το λογκάρεις, πολύ πιθανό να έχει κοψίματα και ίσως safe mode. Την αλλάζεις αναγκαστικά και προχωράς. Όταν το αμάξι προχωράει στο 2ο στάδιο βελτίωσης το κόστος ανεβαίνει, όπως και το κόστος συντήρησης καθώς και τα διαστήματα μικραίνουν. Ανεβαίνει όμως και το επίπεδο γνώσεων που πρέπει να έχει ο ιδιοκτητης. Διακρίνω λοιπόν συνέχεια μια τάση από τους ιδιοκτήτες Tsi να νομιζουν ότι με bolt on λύσεις θα πάνε στα 300άλογα, άνετα χωρίς κόπο και χρήμα, μελέτη, κούραση κλπ Θα κάνουν συντήρηση και service όπως το εργοστασιακό και θα βάζουν μόνο βενζίνη. Άλλο BMY,BLG, άλλο CAVD. Όπως αντίστοιχα άλλο AXX,BWA και άλλο CDLA. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Κάθε μοτέρ έχει τα δικά του όρια και περιορισμούς. Τέλος οφείλουμε να σεβόμαστε άτυπα όλους αυτούς που με την προσφορά και τον πειραματισμό (χρόνος,χρήμα,κόπος,ξενύχτι) τους μου/μας ανοίγουν τα μάτια εδώ και χρόνια.
    11 points
  20. Volkswagen Passat 1.8 20v 125 hp Automatic 4 speed transmission. 26/3/2013....πρώτη βόλτα στο δρόμο,ηταν το καινουργιο μου αμάξι. Όπως ακριβώς στην φωτογράφια... Μιάς και η οδηγική του ευχαριστηση με το μαμά "Βάρκιασμα" χάνονταν,τοποθετηθηκαν Ta Technix coilover ρυθμιζόμενη μονο καθ'υψος με χαμηλωμα 4.8cm σε εμένα. Την έβαλα παρόλο που ημουν διστακτικός οσον αναφορά απο αυτά που άκουγα η διάβαζα περί φθηνών Coilover. Εχωντας κανει με την συγκεκριμένη αναρτηση 80.000 χλμ,δεν υπάρχει στροφή που δεν το ευχαριστήθηκα.Ίσως ημουν υπερβολικός στο χαμήλωμα,και τώρα που θα την ξαναρυθμίσω,ή θα ξανααγοράσω την ίδια(Με χίλια),θα το κρατήσω στους 3 πόντους. Μετά σε ζάντες διάλεξα Stock καταστάσεις,και πήγαμε εδώ. 11 μήνες και πολύ κρατήθηκαν....Της είδα...Γνήσιες..Εσταξα σαλάκι...που είσαι?Έρχομαι... Aνέβηκε λέβελ,έγινε η ζάντα αυτή έγινε ο λόγος για να κατεβαινω το βράδυ στο γκαράζ να το χαζέυω. Επειδή όμως το χαίρομουν κάθε μέρα,έχωντας κάνει σε 2 χρόνια 60.000χλμ σε 2 χρόνια με την βενζίνη στο 1.60+,είχα γονατίσει. Lpg...Eίχα ακούσει φυσικά για ανατινάξεις,βαλβιδες στο πιάτο,κορμόυς κομμενους για το τζάκι,πιστόνια βεγγαλικά,και τα γνωστά. Σε άλλους,σε μένα όχι.Φτάσαμε άλλες 60.000 σε 1 χρόνο με αέριο,γυρίζωντας ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Αν μου έλεγες για να κρατησεις το αέριο σκάσε 2 χιλιάρικα,ήμουν ήδη στο ΑΤΜ και σήκωνα 420άρια. Προβλήματα μηδέν,ρεταρίσματα ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ,λάμπάκι εχει το καντραν?Δεν εχω δει κανένα. 25 ευρώ ευρώ 337 χιλιόμετρα εντός πολης,το πόδι μου το γνωριζουν πολλοί. Έχωντας πάτησει με οτι κινείται,έχωντας ξεσουμίσει το παραμικρό nm ροπής του μοτέρ,έφθασε η ώρα για άλογα. Γυρνώντας απο ερυθραία,πετυχαίνω Mini cooper S works με οδηγό ξανθό αγγελο,ξεκινάει το κυνηγήτο,αφού μου τα έδωσε ολα στο χέρι,με κοιτάει στο φανάρι,γελάει και φέυγει κόφτες. Δεν κοιμήθηκα. 22 ιουλίου ρόδος ωρα 12 και κατι αράχτος στην ξαπλώστρα μίλησα με τον Σωτήρη (Passatebo)...Η συνέχεια γνωστή,20vt... Ηταν κάτι που το ήθελα χρόνια,δεν το είχα προβλέψει για τώρα,γύρισα απο διακοπές και έκανα 3 δουλειές για να βάλω αυτο το Τ(urbo),Τον ευχαριστώ γιατι χωρίς την επιμονή του σωτήρη και την τρομερή βοηθεια του,θα ημουν ακόμα 125 άλογα ατμοσφαιρα. Απο το σεμτέμβριο μέχρι τώρα οι αναποδιές με δουλειά,οικογενειακά,προσωπικά,βαράγαν αλύπητα και σήμερα κατάφερα να βάλω το αμάξι για την μετατροπή μέσα.Δεν πειράζει,καθε εμποδιο για καλό. Μέχρι που πήγα στα γενέθλια του Club στο λουτράκι....Τι είχα ακουσει για αυτό το Passat του Passatoumpa...μου λεει ο κωσταςΜΚ5 πάμε έξω να το δεις. Μία που το είδα,μια που είδα το εσωτερικό,μία που η τσέπη μου είχε αδειάσει και δεν το ήξερα. Παλι νυχτες στο ψάξιμο στο ίντερνετ... Πάμε για το εσωτερικό... Αγοράστηκε σαλόνι μαυρο δέρμα,με πλαινά μαύρα,Κονσόλα μαύρη του Facelift με ενσωματομένο τεμπέλη,και όλο το εσωτερικό μαύρο,πάτωμα,ταμπλό,μαρσπιέδες.κολώνες εσωτερικές κλπ,τιμόνι δερμάτινο 3άκτινο. Θα τοποθετήθουν όλα μολις βγει απο την μετατροπή. Στα άμεσα σχέδια είναι τιμόνι Alcantara,λεβιές ταχύτητων,και ξύλινες επενδυσεις μέσα στο αμάξι. Μια 2din οθόνη και ολοκληρώσαμε απο εσωτερικό. Kαι μια αγαπημένη μου φώτο... Η συνέχεια...Πιο δυνατή με #Overload και #19ares...
    10 points
  21. Καλησπέρα ακόμη μια HDR [emoji854][emoji846] Sent from my iPhone using Tapatalk
    10 points
  22. 10 points
  23. (Ιστορικο χαμηλο καταβαση Πορταριας) Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    10 points
  24. Με πήρε το αρόπλανο το μεγάλο και με πήγε μακριά, τόσο μακριά που μετά χρειάστηκε και άλλο ένα, και ακόμα ένα και ένα τελευταίο. 4 πετούμενα άλλαξα και 30 ώρες έκανα για να φτάσω στην άλλη μεριά της γης. Αξίζει όμως τον κόπο Untitled by Costas S. T., on Flickr Untitled by Costas S. T., on Flickr
    10 points
  25. Sent from my iPhone using Tapatalk
    10 points
  26. Καλημερα σε ολους!Επειδη ειμαι νεο μελος και λατρης του group vag,και με αφορμη το κουπρα ενος συναδελφου σεατακια παραπανω ειπα να αναρτησω και το δικο μου αλογο,ησυχο αλλα αγαπησιαρικο!
    10 points
  27. Πάμε να δούμε πως γίνεται η αλλαγή από εργοστασιακούς σε R8. Οι εργοστασιακοί πολλαπλασιαστές δείχνουν έτσι όπως στην παρακάτω εικόνα. Είναι δε εμφανες ότι η φύσα, είναι ανάποδη σε σχέση με τα 2.0tfsi/tsi αλλά και με τα 1.8 20Vt. Ξεκινάμε με τα νέα μας παιχνίδια: Και το εργοστασιακό μας μοτέρ (BLG 1.4 Tsi εδώ) Διακρίνουμε το φυσάκι, (ανάποδο), το οποίο είναι αριθμημένο με τα χρώματα ως εξής: (1) καφέ 4 (2) καφέκίτρινο 3 (3) γκρίπορτοκαλί 2 (4) μωβκίτρινο 1 (Χωρίς παρένθεση τα χρώματα της φύσας. Σε παρένθεση από αριστερά προς τα δεξιά όπως το βλέπουμε κουμπωμένο. Εδώ έχουμε κάνει τις αλλαγές και το φυσάκι είναι ανάποδο στον R8 πολλαπλασιαστή: Αυτη ειναι η σειρα για r8 ngk σε μοτερ 1.4 bmy/blg (tsi) και λοιπούς κωδικούς μοτέρ. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί αν επιθυμούμε αντάπτορας ή αν δεν βάλουμε για να υπάρχει ελευθερία κινήσεων και γωνίας τοποθέτησης του πολλαπλασιαστή. Πώς γίνεται η αλλαγή και βγάζουμε τα καλώδια ? α. Αφού βγάλουμε όλα τα φισάκια από τους πολλαπλασιαστές, βρίσκουμε στο εσωτερικό, τον συρταρωτό διακόπτη σε τέτοιου τύπου φίσες. Με ένα ίσιο πολύ μικρό κατσαβίδι τον τραβάμε στην άκρη και ελευθερώνονται τα καλώδια. Με προσοχή τραβάμε έξω αυτά που θέλουμε ν΄αλλάξουμε. β. Τοποθετούμε τα καλώδια στη σειρά που θέλουμε και τον ξανασυρταρώνουμε ώστε να ασφαλίσουν. γ. Προσοχή χρειάζεται εαν βάλουμε αντάπτορα με υψηλούς λαιμούς, απασφαλίζουμε το προσθετο πλαστικό έλασμα που συγκρατεί την καλωδίωση της σκάστρας ώστα να χωρέσει. δ. Εδώ τοποθέτηση από μοτέρ ΒΜΥ 1,4 Tsi ε.Για να δούμε και με το vcds αν έχουμε Missfires Είμαστε έτοιμοι!
    10 points
  28. Συμπληρώνοντας 193.000χλμ ήρθε η ώρα να γίνουν αρκετές εργασίες για το Golf. Στο αυτοκίνητο έγιναν εργασίες συντήρησης και γενικό rebuild στο μοτέρ, το οποίο περιλαμβάνει τα παρακάτω: Το μοτέρ λύθηκε ολόκληρο έμεινε μόνο το μπλοκ καθώς δεν ήθελα να γίνει απλό drop in των σφυρίλατων αλλά να εξασφαλίσουμε την σωστή του λειτουργία για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα. (>100.000) Επόμενα βήματα αφού στρωθεί 2-3.000 χλμ είναι ένα remap ώστε να τερματίσει τα εργοστασιακά μπεκ και αργότερα με την προσθήκη άλλων να τερματίσει το υπάρχων υβριδικό turbo εάν δεν έχει ήδη τερματίσει. Σε συνεννόηση με τη Sachs Γερμανίας, αργότερα, θα ετοιμαστεί ένα custom made πλατώ ώστε αν χρειαστεί να είναι ετοιμοπόλεμο για αρκετά κιλά ροπής. Δυστυχώς το κιβώτιο δεν είναι για πολλά και αυτό μένει ως αδύναμος κρίκος πλέον. Υπό σκέψη λοιπόν μήπως περιοριστεί μόνιμα η ροπή ~390-420nm με όση δύναμη βγάλει τώρα και στο μέλλον. Το 2016 δεν προβλέπονται άλλες αλλαγές... από το 17 πλέον! Μερικες φωτογραφιες: Sent from my iPhone5 using Tapatalk
    10 points
  29. Την αλλη βδομαδα θα ναι στο δρομο, σημερα ηταν ερωτας με την πρωτη ματια!!! Ενα ονειρο χρονων γινεται πραγματικοτητα Με μεγαλη χαρα σας παρουσιαζω τον κουκλο Sent from my iPhone using Tapatalk
    10 points
  30. τα νεας τεχνολογιας οχηματα δινουν βαση στην παθητικη ασφαλεια κ γιαυτο τσαλακωνουν τοσο ευκολα. θα πρότεινα να κανετε τον σταυρο σας ολοι που δεν χτυπησε κανεις και να μην σκατε για τα σιδερα. απο την στιγμη που εφταιγε η γυναικα σου τι παραπανω ψαχνεις; σκεψου το αισιο τελος που ειχε η κατασταση και παρηγορησου απο αυτο!!!
    10 points
  31. 10 points
  32. Συνεχίζοντας με το πολλά υποσχόμενο Supra του Χατζικουβά! Η GOLFΑΡΑ του Κάκαρη που δεν μπόρεσε να σπάσει το ρεκορ που έκανε στο Τυμπάκι(9,7). Παρόλα αυτά κατάφερε να γράψει 9,9. Εδώ ετοιμάζουν το αμάξι με τον γνωστό σε όλους 0-400. Και άλλη μια από μπροστά. To S3 του Ντέμου που δυστυχώς ούτε αυτό κατάφερε να κάνει αυτό που ηθελε με καλύτερο απότέλεσμα το 10. Ακολουθεί ένα θηριό το οποίο ήρθε για να τρέξει μονο 200μ και με 1 bar πίεση μόνο. Παρόλα αυτά ο ήχος και τα λάστιχα που φοράει είναι το κάτι άλλο. Δυστυχώς δεν το πήρε το μάτι μου στα "πιτ" για να το αποθανατίσω, παρά μόνο όταν έτρεξε. Ένα αρκετά δυνατό subaru. Ένα evo με τα μπουκαλάκια του! Το πολύ δυνατό GTR του Κουκ ψάχνοντας να βρει πρόσφυση έκανε 9.8. Και το κερασάκι στην τούρτα το πιο γρήγορο αμάξι της οργάνωσης με 8.329!!! Το GTR του Περιμένη!!!!!!! Αυτά τα ολίγα. Ελπίζω να σας αρέσουν οι φωτογραφίες!
    10 points
  33. Μια φωτο απο τον κωλο του που εβγαλα σημερα... Και δεν εχω βαλει ακομα τς αποστατες!
    10 points
  34. Να και το μωρό μου! Sent from my iPhone using Tapatalk
    10 points
  35. Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    10 points
  36. Δεν θα κάνω παράπονα για τις απουσίες μελών, ίσως εν καιρώ κρίσης να ήταν δύσκολο να παρευρεθούν .Να ευχαριστήσω και εγώ με την σειρά μου τα μέλη που ήταν μαζί μας σε αυτήν την πανελλήνια. Ένα δάκρυ κύλησε καθώς μου δώσαν την πλακέτα. Είναι τιμή μου να έχω τέτοια άτομα δίπλα μου σαν Δ.Σ, άπλα η vip μέλη.
    10 points
  37. Για άλλη μία χρονιά η Πανελλήνια Συνάντηση στέφθηκε με επιτυχία και πολλές παρουσίες. Περάσαμε ωραία, όλα ήταν καλά και εις άλλα με υγεία... να ανταμώσουμε ξανά και ξανά...!!! Όσοι δεν ήρθατε απλά....χάσατε!! (Μεγάλο παράπονο για ακόμα μία φορά από την Θεσσαλονίκη....Απούσα και σε αυτήν την Πανελλήνια...) Συνεχίζουμε όλοι μαζί γιατί η ...... παρέα μετράει.. Οι υπόλοιποι έξω από εμάς... Να στε καλά και ευχαριστούμε το ΔΣ για την όλη οργάνωση Υγ.1: Lupako, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια στον πρόλογο της δήθεν...βράβευσής μου αλλά τελικά στην φέραμε... Παντώς αναγνωρίζοντας όσα είπες είναι ωραίο να προσφέρεις και να αναγνωρίζεται αυτό. Γι αυτό και θα μαι πάντα δίπλα σας ότι και αν χρειαστείτε!!! Υγ.2: Ανεβάζω μία φώτο να δείτε...Το τί είναι αυτό και τί απορίες θα επιφέρει, θα λυθούν όλα στο βίντεο...Πάντως η Πανελλήνια αυτή τα είχε....όλα!!
    10 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.