Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/25/2021 in all areas

  1. [emoji16] Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    8 points
  2. Περα απο τα κλασικα μπουζι πολλαπλασιαστες, Οι πρωτες παρτιδες mk7 ειχαν προβλημα στην τουρμπινα part number 702N Στα νεοτερα αλλαξε revision σε 06K 145 722 Τα mk7.5 φορανε το νεοτερο Πολλα εβγαλαν αντλια νερου πριν τα χιλιομετρα αλλαγης και ορισμενα και θερμοστατη. Γυρω στις 90-100.000 χλμ τα μοντελα 15-16 βγαζουν αντλια επιστροφων καυσιμου, κανιστρο ανθρακα κλπ Και κλασικο προβλημα η ηλιοροφη τριγμοι και διαρροη ακομη και νερου στο εσωτερικο. Μην παρεις με ηλιοροφη. Στο καρτερ (πλαστικο πλεον) θελει αλλαγη η ταπα σε καθε αλλαγη λαδιων αλλιως θα εχει διαρροη. Το σετ συμπλεκτη δεν ειναι ανθεκτικο, αμεσως φθειρεται εστω και με light προγραμμα οποτε εχετο υποψη, το dsg ειναι μονοδρομος Η ντιζα καπο ειναι προβληματικη χαλαει και δεν μπορεις να το ανοιξεις Αισθητηρα στο δοχειο νερου βγαζει συχνα ως σφαλμα απτις βρωμιες που μαζευει με τον καιρο Στο υποπλαισιο εμπρος οι βιδες υποκειται σε παραμορφωση με αποτελεσμα σε σαμαρακια η ανωμαλιες να ακουγεται θορυβος σαν χτυπημα Sent from my iPhone using Tapatalk
    7 points
  3. Τελευταιες αλλαγες εκτος ζαντων..
    7 points
  4. Ίσως το πιο πολυπόθητο retrofit και δεν είναι άλλο απο την αντικατάσταση των εργοστασιακών φαναριών αλογόνου με τα κορυφαία σε επίπεδο φωτισμού και εμφάνισης τα λεγόμενα led-mid. Είναι αλήθεια ότι θέλει προχωρημένο επίπεδο γνώσεων καθώς και έρευνας ώστε να μελετήσεις καλά τα διαγράμματα και να βρεις και τα ανταλλακτικά που απαιτούνται για ένα εγχείρημα που λίγοι εώς πολύ λίγοι έχουν καταφέρει. Η μελέτη που έχει ρίξει εδώ και αρκετό καιρό ο φίλος Ηλίας ήταν πολύ σημαντική αλλά τίποτα μα τίποτα δεν θα ήταν εφικτό και στην εργοστασιακή μορφή αφού όλα μπήκαν και περάστηκαν όπως αν ήταν τοποθετημένα εξ αρχής από τον έναν και μοναδικό φίλο μου Βασίλη τα λόγια είναι περιττά ότι και να πω είναι λίγο ειλικρινά ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια που κινηθήκαμε σαν ομάδα. Η κωδικοποίηση απαιτεί ειδικές γνώσεις και έγινε remotely. Στο ψητό ,ολοκαίνουρια φανάρια (κούτα) μετά από αρκετό ψάξιμο , ολοκαίνουριος εγκέφαλος BCM για να μπορεί να υποστηρίξει led φαναρια, εγκέφαλος FCM για τα φαναρια αλλα και τοποθετηση body position sensor G76 στο πισω αριστερό ψαλίδι ώστε με το βάρος πίσω να ρυθμίζεται αναλογα το ύψος της δεσμης. Παραθέτω φωτογραφίες από την τοποθέτηση αλλά και ανταλλακτικά (αρκετά ακόμα) που χρησιμοποιήσαμε αυτό που δεν μπορώ να δείξω είναι η τρομερή και ποιοτική δουλειά σε όλα τα επίπεδα. Και για τον επίλογο να αναφέρω ότι ΑΛΛΑΞΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΟΛΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ δεν υπάρχει οπτικά καμία μα καμία σχέση και επιτέλους τα φανάρια το έκαναν να δείξει πολύ όμορφο και να είναι συνέχεια του υπόλοιπου (άλλαξα και την γρίλια που είναι συνέχεια των φώτων)που πραγματικά τα αλογόνου ήταν πάνω του κάτι ξένο άχαρα & μονότονα θα τα χαρακτήριζα οπτικα μιας άλλης εποχής πώς να το πώ , και κλείνω με... ... με το φως τους η νύχτα μέρα ότι πιο φωτεινό έχω δει και σε συνεργασία με την κάμερα οι συνεχείς ρυθμίσεις τους το να έχεις αυτοκίνητα μπροστά σου στα 10 μέτρα να μην καταλαβαίνουν ότι έχεις μεγάλη σκάλα και να έχεις κάνει γύρω τους την νύχτα μέρα πραγματικά με ξεπερνάει... βλέπει αυτοκίνητο και το κάνει τετραγωνάκι (παραθέτω βίντεο) αλλά άμα δεν το δεις ο ίδιος δεν μπορείς να πιστέψεις τι κάνουν αυτά τα φώτα. Ευχαριστώ και πάλι αυτούς που με βοήθησαν και μου έδωσαν χαρά που λέγεται η χαρά της δημιουργίας αφού κάτσαμε ωραία οργανωμένα στο χώρο μου και φέραμε εις πέρας ένα δύσκολο project που όπως είπα λίγοι έχουν καταφέρει.
    7 points
  5. Άλλος ένας καραγκιόζης που σχολιάζει εδώ μέσα και έχει απαιτήσεις να μη σχολιασουμε αδιαφορώντας για το καρκίνο που βγάζει αρκεί να περνάει ΚΤΕΟ και να τραβάει στην ανηφόρα. Αντί να κάνετε αυτόν ban θα προειδοποιησετε εμένα?
    7 points
  6. Επισήμως πλέον το Amarok ήρθε στην κατοχή μου!!! Έκδοση Canyon 2,0λ του 2016 με τα 180 άλογα, αυτόματο 8αρι κιβώτιο (της ZF, όχι DSG που φοράνε σε όλα τα αμάξια του ομίλου) και 4Motion.
    6 points
  7. Μια "καλλιτεχνικη" κ απο το δικο μου!!
    6 points
  8. Με το ωραιότερο φόντο.. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    6 points
  9. λίγο ακόμα να χιόνιζε και ίσως να σκεπαζόταν όλο. σαν ιγκλού έγινε το passat
    6 points
  10. Αυτό είναι Για τα πολλά χιόνια [emoji1787][emoji1787][emoji1787] Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    6 points
  11. Πατήσαμε και λγ χιόνι φέτος[emoji41] Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  12. Απορώ με κάποιους, που μόλις κάνουν εγγραφή, χωρίς ένα χαιρετισμό, γράφουν κατευθείαν για αυτό που έχουν κωλοσφίξιμο. Ούτε τους στοιχειώδης κανόνες ευγένειας και συναναστροφής δεν ακολουθούν. Τα μέλη δεν περιμένουν σε στάση προσοχής, να απαντήσουν στις απορίες του κάθε κατακαημένου. Όχι κύριε, πρώτα θα χαιρετίσεις και σε άλλη δημοσίευση θα γράψεις το πρόβλημα σου, το οποίο θα κλείσεις με ένα ευχαριστώ.
    5 points
  13. Καλησπέρα, σήμερα ειδική περιποίηση για το θηρίο μου, κάτι που θα έπρεπε να είχα κάνει εδώ και χρόνια.... γυάλισμα και κεραμική επίστρωση [emoji7][emoji3590] Το αποτέλεσμα εκπληκτικό, πραγματικά εκπληκτικό, σαν να βγήκε μόλις από το εργοστάσιο, καθρέφτης έγινε [emoji7] Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    5 points
  14. Καλησπέρα! Σήμερα παρέλαβα μια πολύ πρωτοποριακή τάπα για το δοχείο τον Υαλοκαθαριστηρων μου. Εκανε περίπου 10-15μερες για να έρθει Ελλάδα. Είναι επίσημο ανταλλακτικό από SKODA το όποιο είναι για μοντέλα FABIA SCALA KAMIQ. Αλλά βέβαια ταιριάζει και σε μοντέλα VW αλλά και σε άλλα μοντέλα του Group vag Σε passat Β7 ταίριαξε ωραία. Φωτογραφία δεν βάζω γιατί δεν έχει καποιο νόημα. Άλλα θα βάλω video για να δείτε πως είναι και το πως λειτουργεί η συγκεκριμένη τάπα. Για όποιον ενδιαφέρεται ο επισήμως κωδικός SKODA είναι ο εξής. 000 096 706 Αλλά υπάρχει και ένας ακόμα κωδικός ο οποίος πρέπει να είναι VW γιατί είναι στο εσωτρικο μέρος της τάπας. Και ο οποίος είναι ο εξής. 6V0 955 485 Το κόστος για 2 τάπες που αγόρασα είναι στα 9.85€ (αν τα υπολόγισα σωστά βγαίνει 4,92€ το ένα ) Εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω την SKODA Σφακιανάκης οποία με εξυπηρέτησε ΑΜΕΣΑ! και βέβαια δέχτηκε την παραγγελία μου ακομα και από το τηλέφωνο όταν μιλήσαμε την πρώτη φορά. Επίσης η τοποθέτηση είναι πανεύκολη! Όταν βγάλετε την παλιά σας τάπα, θα βγάλετε την σιτα που έχει το δοχείο σας και μετά θα βάλετε την τάπα αυτή. Αφού την τοποθετήσετε θα βάλετε και την σιτα στην θέση της.
    5 points
  15. Εγώ το δικό μου θα το αφήνω στον ήλιο. Να πάει να γ@μηθεί αν και δεν το ξεχρέωσα. Κάπου ξεχάσαμε ότι τα αυτοκίνητα είναι για να μας εξυπηρετούν και γίναμε οι ίδιοι δούλοι των αυτοκινήτων.
    5 points
  16. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά! Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    5 points
  17. Χρόνια πολλά Χριστός ανέστη! Υγεία σε όλους και στις οικογένειες σας.
    5 points
  18. Χρόνια πολλά καλή ανάσταση σε όλους! Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  19. Χρονια πολλά, Καλό Πάσχα σε όλα τα μελη και φίλους του Vwclub! Και το σημαντικότερο, τσουγκρίσματα μόνο με αυγά! Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  20. Το αυτοκινητο το πηρα μεταχειρισμενο ενος χρονου , εψαχνα το συγκεκριμενο μοτερ (1.6tdi) οποτε ηδη ειχε σταματησει να πωλειται καινουριο και σε εκδοση μονο R line παντα. Οποτε το πηρα ετοιμο ,σαφως αν αγοραζα/αγορασω καινουριο θα φροντιζα αν ειχα δυνατοτητα να βαλω καποια πραγματα που επιθυμω. Δεν ξεπερασα τις αρχικες τιμες με πολυ προσεκτικες αγορες παντα και επισης καποια πραγματα δεν υπαρχει καν δυνατοτητα να μπουν απο το εργοστασιο οπως οι φωτιζομενες χειρολαβες , τα welcome lights στις πορτες κλπ. Τελος ειναι οπως εγραψα και η χαρα της δημιουργιας δλδ καλο το ετοιμο τα σκας και τελειωνεις αλλα το να ψαχνεις να διαβαζεις διαγραμματα το πως γινεται και να μπαινεις σε αυτη την λογικη νομιζω δεν συγκρινεται απο αποψη ευχαριστησης σαφως παντα δεν πηγαινουν ολα οπως τα σχεδιαζεις αλλα επαναλαμβανω με πολυ προσεκτικη μελετη και φυσικα να πιανουν τα χερια σου μπορεις να κανεις πολλα.
    5 points
  21. O 1.4 TDI προέρχεται από τον υπερκυβισμό του 1.2 TDI. Ο κινητήρας έσβηνε στις χαμηλές στροφές. Η VW θυμάμαι συμβούλευε τους οδηγούς να κρατάνε ψηλά τις στροφές για να μην σβήνει. Στο τέλος έκανε ανάκληση για αλλαγή βολάν και ημιαξόνιου, αλλά και πάλι υπήρχαν θέματα. Είναι άλλη μια πονεμένη ιστορία. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με αυτόν τον κινητήρα θα κάνει παρεμβάσεις εις βάρος της υγείας του πληθυσμού και του περιβάλλοντος.
    5 points
  22. Κάποιοι δυστυχώς , ακόμα δεν έχουν καταλάβει ότι έκαναν ΛΆΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΉ ΚΙΝΗΤΉΡΑ. και τώρα ζητάνε και τα ρέστα από τους υπόλοιπους.... Είναι γνωστό ότι η αφαίρεση του DPF είναι ποινικό αδίκημα. ΠΚ386 ΚΑΙ ΠΚ273 https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/n-4619-2019/arthro-386-poinikos-kodikas-nomos-4619-2019-apati https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/pk/arthro-273-poinikos-kodikas-koinos-epikindyni-vlavi https://www.tosynergeio.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=1892:dpf
    5 points
  23. Το haldex σου είναι πέμπτης γενιάς. Αλλάζεις μόνο λάδια καθότι δεν υπάρχει φίλτρο. Μετα το άδειασμα του παλιού λαδιου, απ ότι κατάλαβα δε βγάλατε αντλία Haldex. Κάτι τέτοιο μπορεί και να μην ηταν απαραίτητο ειδικά αν το λάδι βγήκε σχετικά καθαρό. Η τάπα αποστράγγισης, σύμφωνα με τη VW πρέπει να είναι καινούργια και πρέπει να βιδωθεί με δυναμόκλειδο στα 32Nm. Όταν γεμίζουμε προσέχουμε 2 πράγματα: -το αυτοκίνητο να είναι επίπεδο για τηρείται σωστά η στάθμη στο θαλαμο του haldex. -το νέο λάδι να έχει θερμοκρασία από 20 ως 40 βαθμούς κελσίου. Αυτή την εποχή μάλλον το λάδι σας ήταν λίγο πιο κρύο, οπότε πριν τη σύριγγα θα έπρεπε να το ζεστάνετε λίγο, βυθίζοντας με προσοχή το σφραγισμένο δοχείο σε λίγο ζεστό νερό. Κανονικά μετά το πρώτο γέμισμα, όταν δηλαδή γίνει υπερχείλιση από την είσοδο του λαδιού, πρέπει να βιδωθεί η παλιά τάπα πλήρωσης πρόχειρα και να λειτουργήσει ο κινητήρας για 1 περίπου λεπτό. Έπειτα θα πρέπει να γίνει και δεύτερο γέμισμα, πάλι μέχρι να ξεχειλίσει. Είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί άλλο λίγο λάδι, περίπου 20-70 ml. Κατόπιν βιδώνεται η καινούρια τάπα πλήρωσης (η VW λέει να βάζουμε καινούρια σε κάθε αλλαγή) και σφίγγεται στα 15Nm. Γίνεται μια βόλτα και τυπικός έλεγχος για διαρροές.
    5 points
  24. ***Update*** Το αμαξι πλεον ειναι 190 αλογα με 36 κιλα ροπη. Βελτιωσεις: Μεγαλυτερη τουρμπινα Garrett Carbon Intake RTMG Δοχειο αναθυμιασεων RTMG Ζαντες Original BBS Ci-R GTI-Style χειροποιητη εξατμιση απο τη μεση και πισω, με πιο ελευθερο καζανι πριν το διχαλο-Y Eibach ελατηρια χαμηλωματος 3cm, αντι των μαμα Rline που ηταν ηδη 1,5 cm Με αυτες τις παρεμβασεις πλεον το αμαξι ειναι σβελτο και οικονομικο. Μεση καταναλωση 5.7-6.2 ανα 100 χλμ αναλογα με το ποσο το πιεζεις Επιδοσεις πολυ κοντα σε χρονους με το μεγαλυτερο αδερφακι Golf Mk7 GTD με τα 184 αλογα
    4 points
  25. Και τι ανταλλακτικά θα σας βάλουν μέσα; Γνωρίζετε αν είναι τα αυθεντικά; Εγώ σας λέω πως είναι τα αυθεντικά, θα είναι όμως; Ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο λάδια φίλτρα μπουζί. Όταν είχαμε το Tiguan 5N Όταν έγραψε oil engine pressure Ένα εξωτερικό συνεργείο μας είπε ότι μάλλον κάποια τάπα λαδιού ήταν. Ίσως ήθελε κάποιο ρεκτιφιέ η μηχανή. Οι απαντήσεις του μου φάνηκαν οι γελοίες οπότε ξανάκινηθηκα προς την αντιπροσωπεία . Όταν το πήγαμε στην αντιπροσωπεία βρήκανε ότι το πρόβλημα ήταν η καδένα κόστος δυόμιση χιλιάρικα Έμεινε το αυτοκίνητο 15 μέρες μέσα και ευτυχώς επιδιορθώθηκε. Εάν το πηγαίναμε σε κάποιον έξω θα κάναμε ρεκτιφιέ τη μηχανή και θα την παίρναμε τη μηχανή στο χέρι.
    4 points
  26. Καλησπέρα σε όλους, είμαι ο Ηλίας από Πάτρα. Είμαι κάτοχος ενός Golf Mk4 1.6 16v (BCB) Generation του 2001 από το 2007 με 235.000χλμ. Το φόρουμ το είχα επισκεφθεί αρκετές φορές στο παρελθόν μα έφτιαξα τώρα λογαριασμό και είμαι και επίσημα μέλος. Ορίστε και το Golfακι μου.
    4 points
  27. το μοτερ μας ολα τοποθετημενα και περιμενουμε ενα φιλο για προγραμμα,,, https://imagizer.imageshack.com/img923/3031/ANkWyC.jpg
    4 points
  28. @vastil Στο kit της vialle, αν αναφέρεσαι, υλοποιεί τα όσα προσφέρει, λειτουργεί σωστά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, αλλά κοστίζει και έχει το ρίσκο του στο μοτέρ. Λειτουργεί σε αυτοκίνητα χωρίς βελτίωση και λειτουργία σε νορμάλ συνθήκες (όχι σκισίματα και να του βγάζεις το λάδι). Με 13-15Κ βρίσκεις μεταχειρισμένο Polo φυσικό αέριο πλέον, δεν αξίζει να πάρεις το Gti και να βάλεις υγραέριο.
    4 points
  29. Καλημέρα!! Ο φίλος το αμάξι το βρήκε, και συγκεκριμένα βρέθηκε στην Κομοτηνή!!! Θέλω να ευχαριστήσω τους διαχειριστές για το βήμα που μου δόθηκε για το συγκεκριμένο θέμα και το ενδιαφέρον και την ανάδειξη του, και σαφος όλα τα μέλη για το ενδιαφέρον ! Αφού βρέθηκε πάλι καλά!
    4 points
  30. Φορεμένα εδώ και αρκετό καιρό, είπα να γράψω 2λογάκια.. Αναλυτικά για όποιον θέλει να αγοράσει, φαίνονται τα part numbers της Skoda και τα μοντέλα αναλυτικά. Κόστος:4Ε/τεμ Οι οδηγίες τοποθέτησης - εγκατάστασης περιλαμβάνονται στη συσκευασία: Αγόρασα αρκετές για να δοκιμάσω και εκτός Group και θα επανέλθω με φωτογραφίες
    4 points
  31. Προσωπική εμπειρία και άποψη: Δεν θα έβαζα ποτέ ξανά την βάση με τους ιμάντες... Τρομερά αναξιόπιστη λύση με μεγάλες πιθανότητες ζημιάς σε αμάξι (ζημιά στην πόρτα ή και στο τζάμι και μεγάλο βάρος στην πόρτα), ποδήλατα (γρατζουνίζονται μεταξύ τους ή γρατζουνάνε το αμάξι) και το κυριότερο, τραυματισμό άλλων (να φύγει κάνα ποδήλατο εν κινήσει, να τραυματιστεί πεζός ή δικυκλιστής όταν την αφήνουν οι περισσότεροι πάνω στο αμάξι χωρίς ποδήλατα και είναι σαν πιρούνια!!!)... Ούτε εγώ θα έβαζα σε "ψηλό" αμάξι βάσεις οροφής... Εκτός αύξησης της αστάθειας, υπάρχει πιθανότητα να χτυπήσεις κάπου (διόδια με περιοριστή ύψους, καράβια, γκαράζ κλπ) Η πιο καλή που έχω δοκιμάσει είναι αυτή που μπαίνει στον κοτσαδόρο, αλλά όπως το λέει και η λέξη, θα χρειαστείς κοτσαδόρο, κάτι που αυξάνει το κόστος. Από πλευράς όμως αξιοπιστίας και ευκολίας στην τοποθέτηση, μάλλον είναι η καλύτερη λύση...
    4 points
  32. Αληθώς Ανέστη! Υγεία και χαρά σε όλο τον κόσμος. Άντε και του χρόνου στα χωριά μας!
    4 points
  33. Καλήν Ανάσταση και καλό Πάσχα σε όλους μας με υγεία, με την ευχή ν' αφήσουμε πίσω μας ο, τι μας έχει κρατήσει μακρυά σε φυσικό και ψυχολογικο επίπεδο! Πάσχα καλό κι ειρηνικό, με τις μηχανές μας να ζεσταίνονται ξανά... Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    4 points
  34. Door handle with led light Ένα πραγματικά πολύ δύσκολο αλλά πολύ όμορφο retrofit με ενα εξίσου πολύ διακριτικό αποτέλεσμα είναι αυτό και μιλάω πάντα για τα original illuminated χερούλια που μπαίνουν εργοστασιακά σε tiguan και προορίζονται για την αγορά της κίνας και μόνο δυστηχώς. Φυσικά τίποτα δεν θα ήταν εφικτό χωρίς το μαστόρι και δεν είναι άλλος από τον φίλο μου Βασίλη Ο πωλητής των parts φερέγγυος και πολύ αξιόπιστος εδώ https://www.aliexpress.com/item/32969076064.html... Δύσκολο διότι πρέπει να αφαιρεθούν όλα τα πάνελ από όλες τι πόρτες και τα μαρσπιέ μπροστά και πίσω οδηγού συνοδηγού φυσικά μιας και η καλωδίωση περνάει εργοστασιακά πάντα από την φισα της μπροστά πόρτας αφού έχει περαστεί το κάθε χερούλι το οποίο πλέον πάνω τους έχει ρεύμα για το led και μπαίνει μέσα στο αυτοκίνητο τρέχει στο μασπιέ και βγαίνει πάλι εργοστασιακά από την πίσω φίσα ώστε να τοποθετηθεί και εκεί η αντίστοιχη φωτειζομενη χειρολαβή. Ρεύμα περνούμε από μπροστά βάση διαγράμματος από το ίδιο σημείο που πέρνει και το φωτάκια του καθρέπτη και γείωση από όπου μας είναι πιο εύκολο (έχει πολλές) έτσι με το άνοιγμα των led του καθρέπτη ανάβουν τα φωτειζόμενα χερούλια και είναι πραγματικά πολύ όμορφο αποτέλεσμα. Τα χερούλια απλά χρειάστηκε να βαφτούν στο χρώμα του αυτοκινήτου. Επαναλαμβάνω μιλάμε για original VW ανταλλακτικά και μόνο. Επισυνάπτω διάγραμμα και φωτογραφίες άν και είναι δύσκολο να αποτυπωθεί το ambient στα χερούλια. Η καλωδίωση μαζί με τα χερούλια ήρθε πλήρης με τα απαραίτητα.
    4 points
  35. Για όσους ενδιαφέρονται για τους CAX κινητήρες το ίδιο σετ με τους twincharged παίρνουν και τα δικά μας. Άλλαξα στο δικό μου (golf vi tsi 122ps) στα 155.000km γιατί είχε αρχίσει να κροταλιζει. Το γνήσιο σετ με μεταβλητό κλπ γύρω στα 370-380€ έχει αυτήν την περίοδο συν κάποια έξτρα πράγματα που χρειάζονται για να ικανοποιηθεί η τελευταία τεχνική οδηγία.
    3 points
  36. Instagram: skg_polo_6n Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  37. καλημέρα και μερικές φωτογραφίες από Mobil Λάδι . σήμερα που πέρασα από τα praktiker. ΔΕΝ Θυμάμαι τι τιμή είχε το Mobil της φωτογραφίας??? η μεγάλη η συσκευασία πάντως είχε 79€
    3 points
  38. Το tbn (total base number) είναι μια ένδειξη για το πόσο ικανό είναι το λάδι σου να ουδετεροποιήσει τα οξέα . Συνδέεται με το Tan (total acid number) . Όταν το Tan είναι ίσο ή μεγαλύτερο του tbn τότε πρέπει να κάνεις αλλαγή λαδιών. Το μίγμα σου πρέπει να έχει αλκαλικό περιβάλλον και όχι όξινο. Το όξινο περιβάλλον προκαλεί διαβρώσεις. Τα οξέα (συνήθως) προέρχονται από τα καύσιμα και για αυτό παλιά τα λάδια για diesel είχαν πολύ υψηλό tbn γιατί το παλιό diesel ήταν πιο όξινο.Τα καινούργια καύσιμα λένε οτι έχουν πολύ χαμηλότερα επίπεδα θείου και δεν χρειάζεται υψηλό tbn στο λάδι μας. Επίσης τα καινούργια λάδια έχουν χαμηλό Tbn γιατί πρέπει να είναι και low SAPS (Sulfated Ash, Phosphorus, and Sulfur). Όσο περισσότερα saps έχουν τα πρόσθετα του λαδιού, τόσο μεγαλύτερο TBN έχει το λάδι μας (και όχι μόνο, για παράδειγμα βοηθάν και στην μεγαλύτερη ανθεκτικότητα του ιξώδες του λαδιού) αλλά συγχρόνως τα πολλά saps θα σου δημιουργήσουν πρόβλημα στο dpf και θα βλάψουν τον καταλύτη. Οπότε λάδια με TBN κοντά στο 6 είναι νορμαλ για κινητήρες ACEA C3 group (DPF, RPF). Πρέπει να κρατούνται οι ισορροπίες. Τώρα, αναφορικά με το LM top tec 4200. Το έχουν αλλάξει πολύ πρόσφατα...Εγώ τώρα στο αμάξι έχω το παλιό LM top tec 4200 που είχε TBN=6,5. Το καινούργιο που αγόρασα έχει κανούργια spec με TBN=8.5 αλλά και με 2 καινούγια approvals .API SP (κανένα άλλο λάδι βασικού ανταγωνιστή έχει αυτή την προδιαγραφή) και BMW Longlife-04.Οπότε (νομίζω) οτι είναι οτι πρέπει για τους καινούργιους vw 504 00.
    3 points
  39. τα HCsynthese technology δεν ειναι ημισυνθετικα, ειναι λαδια groupIII ,δλδ μια κατηγορια κατω απο τα full συνθετικα...ειναι παρα πολυ καλα λαδια και στις περισσοτερες χωρες εκτος απο Γερμανια οπως ειπες χαρακτηριζονται σαν full synthetic
    3 points
  40. να πω πρωτα απο ολα βεβαια επειδη το μπουκαλι που εχω δεν ειναι σφραγισμενο, δεν μπορω να πω οτι το λαδι ειναι μαιμου ή γνησιο , οποτε το θεμα εδω ειναι καθαρα το μπουκαλι... μιλησα με την νοβιτρον και μου ειπε οτι αφου το μπουκαλι γραφει μπροστα advanced full synthetic δεν ειναι παραεισαγωγης, αλλα ομως ολα τα μπουκαλια της νοβιτρον εχουν απο πισω διπλο αυτοκολλητο και θα επρεπε να εχει και τα Ελληνικα... απο δω και περα ο καθενας μπορει να βγαλει τα συμπερασματα του! δλδ ακομα πιο απλα το βελακι κατω δεξια που υποδεικνυει οτι υπαρχει και δευτερο φυλλο απο πισω ενω στην πραγματικοτητα δεν εχει αλλο φυλλο , δειχνει οτι κατι παει λαθος με το μπουκαλι! αυτα...παω να αλλαξω λαδια!
    3 points
  41. Μιλάμε για το μοτέρ 1.0 tsi. Το έχω βάλει εδω και ένα χρόνο. Έχω κάνει περίπου 7000χλμ. Πριν έβαζα το castrol edge profesional 5w30 για περίπου 48000 χλμ. και 2 χρόνια. Το μοτέρ έχει 55000 χλμ. Δεν μου έκαψε ποτέ λάδι (φτου φτου) Σε σχέση με το castrol τώρα....μοιάζουν πολύ σε σχέση με την δύναμη του μοτερ. Ο κινητήρας είναι το ίδιο ελαστικός. Παρατήρησα πιο λίγο θόρυβο στο ζέσταμα με τα LM. Επίσης σχεδόν ίδια συμπεριφορά αναφορικά με το πόσο γρήγορα έρχεται ο κινητήρας σε θερμοκρασία λειτουργίας. Όταν το σκίζω και ανεβαίνει στους 100 η θερμοκρασία και μετά πάω πιο χαλαρά παρατηρώ μια πιο άμεση πτώση της θερμοκρασίας σε σχέση με το castrol. Η κατανάλωση καυσίμου είναι σχεδόν ίδια. Γενικά είμαι ευχαριστημένος γιατί τα καινούργια λάδια δεν άλλαξαν το χαρακτήρα του κινητήρα όπως ήταν όταν το πήρα καινούργιο. Για παράδειγμα είχα βάλει για λίγα χλμ τα mobil 5w30 esp και το τιμόνι έτρεμε από τις δονήσεις του κινητήρα....και τα πέταξα μετά από 2000 χλμ γιατί ψιλοφοβήθικα. Βέβαια όλα αυτά δεν έχουν σημασία εάν δεν στείλεις τα χρησιμοποιημένα λάδια στο χημείο να σου πούνε πόσο αλκαλικά είναι μετά από 9000 χλμ και ποσοστό μετάλλων έχουν ανιχνευθεί μέσα. Τα λάδια τα αλλάζω κάθε 10000 χλμ. Τα liqui Moly τα πήρα με την έκπτωση που έκαναν τα 5 λίτρα 40 euro. Όπως είπα και πριν δεν είχα πρόβλημα με τα castrol απλά δεν έχω εμπιστοσύνη σε κανένα μαγαζί και σε κανένα μάστορα οτι θα μου βάλει τα γνήσια.Μια φορά να μην μπούν γνήσια μπορεί να γίνει ζημιά. Αυτά..όπως είπα δεν κάνω καμία διαφήμιση και ελπίζω να μην αυξηθεί η τιμή τους στο μέλλον γιατί δεν θέλω να ξαναλάξω μάρκα... Α...και όχι δεν βάζω στον κινητήρα κανένα είδος καθαριστικού ή πρόσθετο. Δεν το ρισκάρω...
    3 points
  42. Από Bosch παίζει αρκετά μούφα, ειδικά πριν από μερικά χρόνια είχε γίνει της Πόπης με τα υποτιθέμενα xenon της Bosch. Μέχρι και η ιδια η Bosch Ελλάδας είχε βγάλει ανακοίνωση ότι δεν έχουν καμια σχέση με Bosch
    3 points
  43. Καλά αν κάτσω να ακούσω τον αντιπρόσωπο μέχρι στιγμής που είπε βάσει οδηγιών 4 λάδια, σε κάθε σέρβις και άλλο. 504 5w30 και ότι γίνει... Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    3 points
  44. Πάμε και εμείς χιόνια ας μην έχουμε 4x4[emoji16][emoji16] Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    3 points
  45. +1 για llumar... απόλυτα ευχαριστημένος στα τόσα χρόνια που τις έχω και τις βάζω και στα αμάξια μου... Όσον αφορά το χρώμα της μεμβράνης να ξέρεις ότι δεν παίζει ρόλο... Ακόμα και η διάφανη μεμβράνη κάνει την ίδια δουλειά με την έγχρωμη... Η προστασία που προσφέρει είναι φανερή άμεσα (δεν σε καίει ο ήλιος, αποδίδει καλύτερα ο κλιματισμός) και μακροπρόθεσμα (προστατεύει το εσωτερικό του αυτοκινήτου)...
    3 points
  46. Το ξέθαψα από τα παλιά, όπως θα δεις το ίδιο βιολάκι η VW στα κιβώτια της.
    3 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.