Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/04/2019 in all areas

  1. 8 points
    Μετά τον σημερινό χειροποίητο καλλωπισμό μας...
  2. 7 points
    Αυξάνονται τα vw στην οικογένεια [emoji16] Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  3. 7 points
    Μερικές φωτογραφίες και απ το δικό μου πολακι! Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. 7 points
  5. 7 points
  6. 6 points
  7. 6 points
  8. 6 points
  9. 6 points
    Για χάρη της οικονομίας της συζήτησης μήπως να συνοψίσουμε ; Α) Η χρήση 0w-20 δεν έχει λογική αν θέλουμε να το κρατήσουμε πολλά χρόνια , αν θέλουμε να το δούμε ως λιπαντικό “στρωσίματος” αυτό δεν αλλάζει κάτι. Β) Ναι στη χρήση 5w-30 , υπό προϋποθέσεις όμως . Να είναι πολύ καλό , να μην έχουμε απαιτήσεις για πολύ μεγάλα “ζόρια” και να μην το “καίει”. Γ) Ναι στη χρήση 5w-40 ή 0w-40 ως πλέον κατάλληλα για τις Ελληνικές συνθήκες. Δεν επιβαρύνουν τα φίλτρα σωματιδίων , (τουλάχιστον αρκετά λιπαντικά της κατηγορίας αυτής.) Άλλωστε αυτά τα φίλτρα σωματιδίων είναι (εν μέρει) υπεύθυνα για την ύπαρξη της προδιαγραφής vw 504/507 , vw 508 και του περιβαλλοντολογικού αφηγήματος εν γένει. Δ) Αλλαγή λαδιών έως 10-12 Κ Km (super max) , δεν υπάρχει λιπαντικό που να αντέχει 30 Κ Km , αλλά και να υπήρχε θα έχει τέτοια βρωμιά που δεν θα ήθελες να ξέρεις. Όλα αυτά κατ' εμέ πάντα.
  10. 5 points
    Όποιος φύγει απ' το μαντρί, τον τρώει ο λύκος.
  11. 5 points
    Καλημέρα σε όλους σας.... Ο πολεμιστής ξεκουράζεται κάτω από την δροσιά του πλάτανου [emoji7][emoji3590][emoji41] VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
  12. 5 points
    εγω παντως δεν εχω λογο να μην πιστεψω...και θεωρω ουτε και ο κατοχος εχει λογο να πει ψεμματα, ειδικα οταν υπαρχουν ντοκουμεντα...αντθετως βεβαια εχω λογο να ζηλεψω τετοιες καταναλωσεις..να στε καλα βρε παιδια να τα χαρειτε τα εργαλεια
  13. 5 points
    Άλλη μια φωτο σημερα απο Λευκαδα. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. 5 points
    Ο Μανταρινης είναι ζουμερος τελικά!!! Και μια φωτο από το πώς είναι σήμερα το δικό μου!
  15. 5 points
    Καλησπερα. Ποστάρω κι εγω ως νεο μελος το αυτοκινητο μου! Sent from my iPhone using Tapatalk
  16. 5 points
    Τελικά έβαλα τις γνησιες vw Madrid. Έκανα reset στην πίεση ελαστικών αφού έβαλα τις ζάντες και όλα μια χαρά. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας Στάλθηκε από το LYA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  17. 5 points
    Μαστορα..Τα μοτέρ + λάδια εποχής 1975-1990, ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ. Η γενικότερη τάση με τους σύγχρονους κατασκευαστικά κινητήρες και τα υπέρ-εξελιγμένα λάδια (κυρίως σε πρόσθετα) είναι να πέφτουν τα ιξώδη. Ήδη ξέρεις, ότι στην Αμερική πουλάνε 0w15 όσο και αν αυτό πονάει στους λάτρεις π.χ. του 10w40. Αν το μοτέρ είναι φτιαγμένο για 0W-20 ή 5W-20, θα το προστατέψει μια χαρά. Τα σύγχρονα μοτέρ θα σου ρίξουν την ιπποδύναμη όσο χρειάζεται για να μην υπερθερμανθούν, εκτός και εάν το σκίζεις σε κάθε μετακίνηση…εκεί, πάμε σε άλλη κατάσταση, σε άλλα standards, σε άλλη συζήτηση. Είναι δυνατόν όμως να λες ότι το συνιστώμενο από κατασκευαστή π.χ. 5W-30, καλό είναι να το κρατάμε μόνο για το στρώσιμο και μετά πρέπει να μπαίνει παχύτερο??..!! Τι ασύλληπτες και κυρίως αυθαίρετες εμμονές είναι αυτές?... και γιατί καλά και σώνει, π.χ. με το 5w-30 ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ θα καίω λάδι? 7 χρόνια passat 1.4 - 122hp με 5W-30 και 85.000 χλμ + 8 χρόνια με δύο fiesta ecoboost (Trend 100hp + Titanium 125hp) με 5W-20 και 70.000 χλμ περίπου το καθένα, και δεν έμαθα ακόμη τι θα πεί κάψιμο λαδιού! (οι αλλαγές σε ΟΛΑ : 8-10.000 χλμ) Είναι εντυπωσιακό, το ότι βγάζεις απατεώνες όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες και ευκολόπιστους και απληροφόρητους όλους τους πελάτες – κατόχους τους! Εσύ λοιπόν βάλε 10w40 στο επόμενο καινούργιο που θα αγοράσεις και που ο κατασκευαστής θα συστήνει π.χ. το 5w-30, και αν τυχόν αρχίσει να σου καίει, σε βλέπω με επόμενη ρευστότητα στη βαλβολίνη! (φιλικά πάντα, παρά την ‘ένταση’ του γραπτού λόγου!)
  18. 5 points
    Κατοχος απο τον περασμενο Ιουνιο!
  19. 5 points
    Παρα πολυ καλα σου τα ειπε . Απλως μην τα αφηνεις στα 10κ τα λαδια, κατ εμε απο εμπειρια ειναι πολλα , να μην περιμενεις 4-5 μηνες αλλα 15 μερες το πολυ και παντα μετα απο μεγαλα ταξιδια και οταν αρχιζει και το καψιμο γραφει στον δεικτη λαδιου , πεταμα τα λαδια, εσπασαν και δεν τα σηκωνει το μοτερ, τα κουρασε και τα καιει . Μην πεις δλδ , " α , εκαψε 500 μλ , οκ ολα καλα , συμπληρωνω και συνεχιζω " . Ασε τις εταιριες να λενε , μολις δεις τοσο καψιμο, ειναι σημαδι οτι θελει αλλαγη το λαδι . Συνηθως πριν τα 5κ , δεν θα καψεις τοσο . Εαν αρχιζει και καιει τοσο στα 5κ , αλλαγη ρευστοτητος σε παχυτερο . Αυτα φυσικα οταν σου ανηκει το οχημα και θες να το κρατησεις . Σαν leasing τωρα , οπως βολευεσαι, νοικιαρικο ειναι ...
  20. 5 points
    Και εγώ απο ΣΚ Παρνασσό :P
  21. 5 points
    Από εξόρμηση στον Παρνασσό..[emoji16] Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  22. 5 points
    Μην τρίβετε άλλο τα μάτια σας, ο Mumm-ra ο παντοτινός θα είναι εκεί μετά απο 2000 χρόνια, ως ένας άλλος νοσφεράτου για να τραφεί από το αίμα των νεαρών μελών! Θα μαζέψω και άλλους αρχαίους και θα έρθουμε παρέα.
  23. 5 points
    Γεια σας και απο μενα μετα απο παρα πολυ καιρο 20191228_181507_001.mp4
  24. 5 points
    Με το χειμερινό σετ ελαστικών+ζάντες, πεντακάθαρα και φρεσκογυαλισμενα 241ΗΡ... [emoji7][emoji41] Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk
  25. 4 points
    VW Tiguan R-Line 1.6tdi 2019 Ξεκινάμε με chiptuning
  26. 4 points
    Πιτσιλιστήρια (πιτισλήθρες κατ' άλλους!) Έτοιμα! Το όλο σκηνικό κράτησε περίπου 15 μέρες. Η αρχική ιδέα ήταν να βρω και να μαζέψω τα δεκάδες ψιλολόγια από ξένα ή εγχώρια μαγαζιά (ξένα: Autodoc και τέτοια παρόμοια, εγχώρια: από καταστήματα με γνήσια ανταλλακτικά). Το κόστος πλησίαζε τα 300 και βάλε! Χαζολογώντας στο καρ, βρήκα ένα προφυλακτήρα ίδιο με το δικό μου, αλλά ΜΕ πιτσιλιστήρια πάνω! Στην Πρέβεζα! Τον αγόρασα (100 ως εδώ). Στη συνέχεια λείπαν μια τρόμπα (το παγούρι μου έχει θέση για 2η τρόμπα και είναι και το μεγάλο των 5,5 λίτρων!), μια γωνίτσα να συνδεθεί η τρόμπα με τα υδραυλικά του προφυλακτήρα και μια τσιμούχα για την τρόμπα. (29 αυτά). Τέλος, τα ηλεκτρικά. Εδώ ψωνίσαμε Kufatec που φτιάχνει ένα σκασμό καλωδιώσεις για retrofit. (48 αυτά). Δόθηκε ο προφυλακτήρας στον ζωγράφο (και όχι... βαφέα!) εξουσιοδοτημένου SEAT γνωστού μου καταστήματος και 3 μέρες μετά τοποθέτηση. (80 η βαφή). Στην αρχή δεν παίξανε! Φτου! Ευτυχώς... βρήκα λύσεις στα VwVortex και δεν χρειάστηκε να ξαναβγεί ο προφυλακτήρας! Μια αλλαγή στην Κωδικοποίηση ήθελε! Αρχικά φοβήθηκα ότι μπορεί να ήταν βουλωμένα τα μπεκ! Ελάττωμα; Ναι το είπαν ΟΛΟΙ: Γίνεται κ@λ@ς το αμάξι, εδικά αν είναι φρεσκοπλυμένο! Υγεια! Τελικό κόστος? Μικρότερο από το αρχικά υπολογισθέν, συν την ευκολία της "έτοιμης" μισής υδραυλικής εγκατάστασης! http://steliosh.net/golf/lightswashers/index.html Σε τρία μέρη! Και Video φυσικά! https://youtu.be/Wh9sbn7a8RA
  27. 4 points
    Δες τη σταθμη των υγρων πρωτα αν ειναι ενταξει και μετα πρεπει να δεις τη γραμμη που ξεκινα απο το τυμπανο του σεβρο και καταληγει πισω στο μοτερ. Καποια τσιμουχα η σωληνακι ειναι προβληματικο. Εχω αλλαξει και στο δικο μου και σε αλλα, με τον καιρο παλιωνουν Sent from my iPhone using Tapatalk Υγ. Στο over πανω αν ξεφυσα ειναι σιγουρη η διαρροη.
  28. 4 points
    ολα γινονται και φτηνα.
  29. 4 points
    άρα εν τέλει. έχουμε νόμο ,αλλά αυτός ο νόμος στην ουσία είναι στον αέρα. γιατί παίζει ο ίδιο νόμος παίζει με της λέξεις. άρα νόμος δεν υπάρχει. εμείς θέλουμε να έχουμε νόμο , αλλά η άλλη δεν θέλουνε και όταν εμείς είπαμε για νόμο μετά εκείνη είπαν ότι δεν θέλουνε εμείς τώρα
  30. 4 points
    Το έχω ξαναγράψει και εδώ αλλά έπεσε καπέλο... Πέραν της πλάκας όλων των παραπάνω ακούστηκαν και κάποιες αλήθειες αλλά οκ, το θέμα έληξε. Ως πρώην υπάλληλος σε ΚΤΕΟ ξαναλέω το εξής. Δεν υπάρχει νόμιμη μεμβράνη για τα εμπρός και εάν έρθει πονηρός με κατεβασμένα τα παράθυρα έχω το δικαίωμα να τα κλείσω για να βγάλω φωτογραφίες. Ωραία τα μπλα μπλα αλλά άλλο άκουσα είδα φαντάστηκα και άλλο ξέρω και απαντώ. Στο μικρό μου c1 είχε το 3 παντού και ήταν τέλειο να το βλέπεις και πανέμορφο αλλά το βράδυ δεν... Εννοείται τις εμπρός της ξηλωσα με κόστος 30€ και ησύχασα. Το t rocακι μου έχει τζάμια πίσω σκούρα και μένω εκεί... Εάν θέλω σκίαση υπάρχουν και άλλοι τρόποι να την βρω. Φιλικά προς όλους, καλό μεσημέρι..
  31. 4 points
    Ρε σεις μην ψάχνετε λόγο να τρελαθείτε. Τσουλαει; Απολαύστε το. Ανάβουν λαμπάκια; Τρέχετε συνεργείο. Μην τρωγεστε με τα ρούχα σας.
  32. 4 points
    Όπως κάθε 6μηνο (εδώ και 25 χρόνια), μετά από το καλό πλύσιμο και στέγνωμα, παίρνω με ένα πανί τυχόν σκόνες ξανά και αφού ελέγξω ότι είναι πλήρως καθαρό (και χωρίς ίχνος νερού από το πλύσιμο), ξεκινώ (σε σκιερό μέρος πάντα): 1) Υγρό σκληρό (κατά προτίμηση) κερί, καλής μάρκας (όχι απαραίτητα Top Brand), χρησιμοποίησα αυτή τη φορά το Turtle Wax. 2) Μαλακά σφουγγαράκια επάλειψης κεριού. 3) 2 τουλάχιστον πανιά (μικρο-ίνες) για σκούπισμα. Αλοιφω με κυκλικές κινήσεις το κερί, κομμάτι κομμάτι του αυτοκινήτου, φροντίζοντας να θυμάμαι την σειρά που τα έκανα και το αφήνω να στεγνώσει. Σκουπίζω με το 1ο πανί το πρώτο χέρι, με την ίδια σειρά, από το παλαιότερο προς το νεότερο. Μετά, ελέγχω ξανά για τυχόν σημεία που μου ξέφυγαν και τις τυχόν ατέλειες τις σκουπίζω με το 2ο πανί. Σύνολικος χρόνος (πλην πλυσίματος) = ~2 ώρες (εξαρτάται από το μέγεθος του οχήματος και το δικό μου είναι πολύ μεγάλο). Το αποτέλεσμα το βλέπετε, από κοντά πιο πολύ γυαλίζει [emoji12] Υ.Γ: Γυμναστική χεριών + άνω κορμού σίγουρα. VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
  33. 4 points
    Ας παρουσιάσω και εγώ το δικό μου Polo 6N. Για όσους δεν με ξέρουν, ονομάζομαι Ηλίας Τσακουλέρης και είμαι μηχανικός που έχω συνεργείο στο Περιστέρι (παλιότερα ήταν στο Αιγάλεω) και είμαι εδώ και πάρα πολλά χρόνια υποστηρικτής του VWClub. Αρκετοί έχετε δει την παρουσίαση του doggy (Κώστα) με το Polo του. Τα μηχανικά του είναι λίγο πολύ φτιαγμένα με την ίδια λογική όπως το δικό μου, απλά εγώ παίζω σε λίγο μεγαλύτερα νούμερα (πλέον). To δικό μου Polo ήταν ένα 6N 1.4 16v, 101hp. Αρχικά τουρμπίστηκε με κορμό από 1.6 8v μαντεμένιο συν πιστόνια-μπιέλες και ότι άλλο χρειάζεται και με εγκέφαλο από Lancia Delta Integrale συν μπεκ, συν πεταλούδα. Το αυτοκίνητο τότε ήταν κάπου στα 220+ άλογα. Κατόπιν ακολούθησαν διάφορες αλλαγές (εγκατάσταση NOS, άλλα προγράμματα κλπ) αλλά αυτά ξηλώθηκαν και ξανάγιναν κάποια πράγματα από την αρχή και πλέον είμαστε στην παρακάτω κατάσταση: Πιστόνια acralite, μπιέλες σφυρίλατες, συμπίεση γύρω στο 9,5, τουρμπίνα gtx2860rs, σετ δίσκο-πλατό 6-φτερο χειροποίητο με πλατό ενισχυμένο. Τα κυβικά μετρήθηκαν πλέον στα 1640 επειδή έχει ανοιχτεί το μπλοκ και φοράει εισαγωγή και στρόφαλο από Polo 6N2 GTi Εισαγωγή και εξαγωγή είναι 70-άρα Αντλία βενζίνης Walbro 7bar. Φρένα από Corrado 288mm μπροστά και πίσω δίσκοι από Golf GTI Εκκρεμούν κάποιες ρυθμίσεις ακόμη και το υπολογίζουμε να βγάλει κάπου στα 300 άλογα τροχό!!! Πάρτε και μερικές φώτο μιας και το αυτοκίνητο ξαναβάφτηκε από την αρχή, αλλάχθηκαν οι ζάντες μπήκαν σπόιλερ, μαρσπιέδες, αεροτομή, εγκαταστάθηκαν φώτα Angel Eyes και τα σήματα της VW έγιναν μαύρα.
  34. 4 points
  35. 4 points
    Όλα τα μοτέρ που γράφω παρακάτω αγοράστηκαν καινούργια με 0 χιλιόμετρα. 1. Σε 20vt έβαζα στη αρχή 5w30, και μετά τον πρώτο χρόνο πέρασα σε Castrol Magnatec 5w40. 2. Σε εργοστασιακό Tsi που έχω βάζω 5w30 πάντα. (άλλο Golf) 3. Σε 2 μοτέρ Multijet βάζω πάντα 5w30 επίσης. 4. Η αλήθεια είναι ότι στις περιπτωσεις 2,3 βάζω Castrol Edge ή Mobil ESP Formula και δεν θ΄αλλάξω, παρόλα τα όσα γράφονται. Η λειτουργία είναι βελούδινη και η κατανάλωση μηδενική. Στο 20vt που επίσης είχα ανοίξει για επιθεώρηση και μόνο πριν χρόνια, τα κουζινέτα ήταν σε άριστη κατάσταση παρόλο της θεωρητικά υποδεέστερης ποιότητας του Magnatec, οπότε ξανακλείστηκε και συνέχισα στο ίδιο λάδι. Στο άλλο Tsi που έχει γίνει εδώ και χρόνια σφυρήλατο, όταν ήταν εργοστασιακό έβαζα μόνο Castrol Edge 5w30 και 1 φορά Shell & Aral. (Αλλαγές ανά 7500-5000χλμ). Κατά το άνοιγμα, τα κουζινέτα βρέθηκαν σε άριστη κατάσταση και στροφάλου και μπιελών, το ίδιο και τα κομβία, αυτό επιβεβαιώνει τη χρήση των άνω λιπαντικών. Από τη στιγμή που έγινε ανακατασκευή, έβαζα κάποιες φορές ο χειμώνα 5W30 ή 0w40 και τους άλλους μήνες 5w40, αλλά μετά το φρεσκάρισμα που του ξαναέκανα πέρυσι πλέον βάζω μόνο 5w40 χειμώνα - καλοκαίρι για να είναι ετοιμοπόλεμο σε κάθε περίπτωση καθώς πλέον στα πολλά κρύα δεν το βάζω μπρος δεν υπάρχει λόγος ταλαιπωρίας. Σε μάρκες συνήθως Liqui Moly, Castrol ή Motul. Σαν εργοστασιακό στο Tsi καθόταν καλά το Castrol Edge 5w30, το Motul και Mobil ελάχιστα το έκαιγε. Το Mobil και το Castrol είχαν το πιο ήσυχο δούλεμα, το Motul λίγο πιο τραχύ. Στο σφυρήλατο λοιπόν που το δοκίμασα μετά τις 3-4000χλμ, ο ήχος αλλάζει δραματικά και έκανα τις αλλαγές νωρίτερα, οπότε αποφάσισα να το σταματήσω και να μείνω στο 5w40. Η άποψή μου είναι να το βάλεις άφοβα, αλλά να προσέξεις από που αγοράζεις, τα πράγματα με τη νοθεία και τα επαναχρησιμοποιήσιμα λάδια είναι πρόβλημα σοβαρό πλέον. Αλλαγές όσο πιο συχνά μπορείς 7,500 ή 15,000.
  36. 4 points
    Καλοκαιρινα έτοιμα! Μια σημερινή!
  37. 4 points
    Καλησπέρα, επιστρέφω μετά από καιρό για ένα update, το σημαντικότερο μέχρι τώρα. Μετά λοιπόν από 12 χρόνια ευτυχισμένης συμβίωσης ήρθε ο καιρός να χωρίσουν οι δρόμοι μας. Πριν δυόμιση μήνες περίπου το έδωσα. Μακάρι ο νέος ιδιοκτήτης να το προσέχει και να το αγαπάει όπως εγώ, γιατί πραγματικά η φροντίδα που του παρείχα όλα αυτά τα χρόνια ήταν ως και υπερβολική θα έλεγε κανείς. Αυτό βέβαια το εξαργύρωσα με την απροβλημάτιστη λειτουργία του, ακόμα και για το διάστημα που το είχα φτάσει στα 390 άλογα. Σκεφτόμουν πολύ σοβαρά και παρά λίγο θα προχωρούσα σε big turbo, αλλά αποφάσισα να αναζητήσω νέες εμπειρίες αν και δεν μου ήταν εύκολο συναισθηματικά. Δεν ντρέπομαι να ομολογήσω ότι τη μέρα που το έδωσα έκλαψα. Ακόμα και λίγες μέρες μετά το σκεφτόμουν και δάκρυζα. Αλλά έτσι είναι, κάποια στιγμή πρέπει να βρίσκεις τη δύναμη να αποχωρίζεσαι πράγματα που αγαπάς, ακόμα και αυτά που έχεις συνδέσει με τους πιό σημαντικούς σταθμούς στη ζωή σου. Και αυτό το κάνεις γιατί το μέλλον δεν σε περιμένει και η δίψα για νέες εμπειρίες είναι εξίσου μεγάλη με τις αναμνήσεις. Καθώς νιώθω ότι σιγά σιγά περνάει η φάση της βελτίωσης για μένα, και αφού δεν προχώρησα σε big turbo πριν κάνα χρόνο που έφτασα κοντά, αποφάσισα στα πλαίσια των νέων αυτών εμπειριών να επιλέξω και μάλιστα για πρώτη φορά αυτοκίνητο επιδόσεων, με αρκετά άλογα για να μπορεί να μου κρατήσει το ενδιαφέρον για πολλά χρόνια, ίσως και για όλη τη διάρκεια που θα το έχω. Άλλωστε, η φάση της βελτίωσης μπορεί να περνάει, ο εθισμός με την ταχύτητα όχι. Ως εκ τούτου δεν υπήρχε περίπτωση να πάω σε πιό αργό αμάξι από αυτό που άφησα. Τώρα βέβαια λόγω περιορισμών στις μετακινήσεις, μετά από σχεδόν δύο μήνες ακόμα στρώνω, αλλά πιστεύω σύντομα να δω τι κάνει και στο δρόμο. Καθώς το νέο μου αυτοκίνητο είναι εκτός VAG και μάλιστα για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια, οπότε στο σημείο αυτό κλείνει για μένα ένα κεφάλαιο, θα ήθελα χωρίς να αναφέρω ονόματα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους με βοήθησαν έστω και λίγο στην ολοκλήρωση του project. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι πήρα χρήσιμες πληροφορίες για το κούλερ το οποίο μου βγήκε διαμάντι, χρησιμοποίησα πληροφορίες σχετικά με τις ρυθμίσεις του προγράμματος κ.α. Εύχομαι σε όλους τα καλύτερα, σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο και βέβαια καλή συνέχεια στο forum. Ίσως συνεχίσω να γράφω μια στο τόσο, αλλά σε κάθε περίπτωση ήθελα να ενημερώσω για το αυτοκίνητο καθώς είναι πολύ ιδιαίτερο και αναγνωρίσιμο, δεν το μπερδεύεις με άλλο δηλάδη, και σε περίπτωση που το πετύχετε πουθενά στο δρόμο δεν ήθελα να νομίζει κανείς ότι είμαι εγώ μέσα, γιατί ποτέ δεν ξέρεις πώς οδηγεί ο καθένας και πώς συμπεριφέρεται.
  38. 4 points
    Καλησπέρα στην παρέα...Συγχαρητήρια για τη δουλειά που έχετε κάνει εδώ... Δημήτρης, από Βόλο, φρέσκος κάτοχος ενός μεταχ/νου Passat 1.6 tdi, μοντ. 2016 Β8, Comfortline με 90.000 χλμ. Μετά από 2 Χόντα, 2 Μαζντα, 2 Μιτσουμπισι, 1 Φορντ και 1 Σκόντα είπα να το δοκιμάσω!!! Εύχομαι σε όλους καλά και ασφαλή χιλιόμετρα παιδιά....θα τα λέμε...
  39. 4 points
    Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση σε όλα τα μέλη μας με υγεία ! Είναι το πρώτο Πάσχα που αντί των συμβουλών για ασφαλή οδήγηση, σύνεση στο δρόμο και καλή επιστροφή, θα πω: «Μείνετε μέσα» για να είμαστε όλοι μας κι αυτοί που αγαπάμε υγιείς.
  40. 4 points
    Έτοιμος και ο πλαστικός θόλος. Αφού βρήκα χρόνο (και κυρίως χώρο) έκατσα και τον έβγαλα από το αμάξι. Τον κόλλησα με το Κολλητήρη που έχω. Το έλιωσα λίγο λίγο και έτοιμο Σε ένα σημείο μάλιστα έβαλα και ένα κομμάτι από μεταλλική ψιλή σίτα, (βλέπε φωτό) Ζεστενα το πλαστικό με την σίτα από πάνω και αυτό έμπαινε μέσα στο ίδιο το πλαστικό καθώς έλιωνε. Γλυτώσαμε το 50€
  41. 4 points
    Το εργαλείο ήρθε [emoji2957] Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  42. 4 points
    Meguiars σαμπουαν με κερι..
  43. 4 points
  44. 4 points
    Εφ οσων τα περι 30κ αλλαγης λαδιων ειναι βλακεια , γιατι δεν βγηκε οδηγια που να διευκρινιζει το θεμα , ενημερωνοντας τους αγοραστες οτι αυτα τα 30κ ειναι σε απολυτη ευθεια , διχως φορτιο με σταθερα χλμ λες και ειμαστε φορτηγατζιδες στο Αμερικα ; Και εφ οσων ο ντιλερ μπορει κατα βουληση να σου αλλαζει τα σερβις της κατασκευαστριας ( εδω ξηλωνεται το πουλοβερ και παει το παραμυθι συννεφακι συννεφακι )σε στυλ "οχι τοσα , αλλα ... ναι ξερεις ...τοσα " γιατι να μην το κανεις απο μονος σου ; Δικο σου μηχανημα ειναι , αυτος λεφτα θελει να παρει απο την τσεπη αρα οσο πιο συντομα ( οχι βεβαια σε σημειο να χρειαστει αποζημιωση ) η φθορα , τοσο καλυτερα για αυτον . Και γιατι τσουχτηκε οταν του ειπες εσυ ποτε θελεις να τα αλλαξεις ; Πρωτα λαδια σε 15κ μεσα ειναι αυτοκτονια και το ξερει αλλα τον συμφερει . Πεταμενα λεφτα η συντηρηση της μηχανης δεν ειναι ποτε . Αμα την παρατησεις , τοτε τι θα σου πει ; " Ε καινε απο την μανα τους λιγο λαδακι " η " Ε , εχεις και μερικα χλμ επανω , δεν ειναι πια καινουργιο " ; Μακαρι να εκαναν τα λαδια 2 ευρω το γαλονι (3.78λ) , κυριολεκτικα θα αλλαζα καθε σου/κου .Και κυριολεκτικα , ακομα θα ειχα το 1ο μου αμαξι . Ως αναφορα την καραμελα περι τεχνολοχικης υπεροχης των λαδιων και των μηχανων εγω βλεπω ενα συνηθες φαινομενο καθεμερα . Ακομα και τα νεα , τεχνολογικα υπερεχοντα λαδια εχουν επανω προδιαγραφες 20+ετιας ... Ολα τα λαδια ( το 95%+ ) που ειναι για tdi/tsi ας πουμε σαν παραδειγμα , εχουν CF(πετρελαιου) προδιαγραφη ακομα . CF που ειναι 25ετιας προδιαγραφη !!! Τι μου λεει δηλαδη , οτι μπορουμε να βαλουμε προδιαγραφες 25ετιας (ναι μπορουμε, μην ψαρωκεις ) σε αμαξια του 2020 ; Αυτο δεν αντιβαινει στα λεγομενα του περι υπεροχης σημερινων λαδιων ; Εν ολιγοις , λαδια με προδιαγραφες 25ετιας , αλλαζονται και με διαστηματα σερβις 25ετιας , οχι φυσικα σαν απολυτη εκφραση αυτο , αλλα δεν μπορει να μου λεει οτι το λαδι αυτο θα κραταει οχι 5κ αλλα 25κ μεσα σε μια μηχανη . Βαλε απλα λαδακια , αλλαζε τα μεχρι τα 7.5κ ( προσωπικη επιλογη αυτο απο εμπειρια ) και ασε την εταιρια να εχει εφιαλτες που εχεις τα λεφτα ακομα στην δικη σου τσεπη . Εσυ μια χαρα θα κοιμασαι . Και για να καταλαβεις τι εστι εταιρια ( δεν μιλαω για μια συγκεκριμενη ) θα σου θυμιζω ενα καλο ανεκδοτο : " Ηταν ενας ζητιανος εξω απο ενα καταστημα . Καθε μερα ενας τιμιος εργαζομενος νεος περναγε για την δουλεια του και του αφηνε χρηματα . Συνηθως του αφηνε ενα 2ευρω . Οσο λοιπον υπηργε αυτη η "τυπικη" συναλλαγη , και οι δυο ενιωθαν καλα . Μια δευτερα ομως ο νεος αντι για 2ευρω του αφησε 1ευρω. Ο ζητιανος θεωρησε οτι εγινε κατι λαθος , αφου τον ειχε μαθει στα 2ευρα , αλλα ευγενικοτατος , δεν μιλησε καθολου . αυτο συνεχιστικε για καμια 10ρια μερες . Μετα , στα ξαφνικα , το 1ευρω εγινε 20λεπτο ! Ο ζητιανος δεν κρατηθηκε και ευγενικος οπως παντα ρωταει τον νεαρο τι εγινε και αυτη η αλλαγη στο μπουρμπουαρ . Ο νεαρος του εξηγη πως στεφανωθηκε ,αλλαξε σπιτι και πηγε σε μεγαλυτερο γιατι περιμεναν με μεγαλη χαρα με την συζηγο του το νεο μικρο μελος της οικογενειας του συνεπως δεν ειχε την ευχερια να δινει 2ευρα . Η απαντηση του , εως εκεινη την στιγμη , ευγενικοτατου ζητιανου ξερεις πια ηταν ; " Καλα λεει στεφανωθηκες, αλλαξες σπιτι , κανεις οικογενεια με τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ τα λεφτα ;;;;" !!!! Τα θεωρουσε δικα του επειδη ο καλοβουλος νεαρος του ειχε δωσει το δικαιωμα ,συνηθιζοντας τον σε κερασματα . Διδαγμα : Οτι μας ανηκει , εμεις κανουμε κουμαντο μεχρι να επιτρεψουμε σε αλλους να κανουν αυτοι κουμαντο επ αυτου . ΜΗΝ ΤΑΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΖΗΤΙΑΝΟ .
  45. 4 points
    Θα γραφεις με μικρα γραμματακια, τα κεφαλαια υποδηλωνουν οτι φωναζεις ειδικα με τον τροπο που εγγραψες εσυ. Τα παραπανω τα εχεις αποδεχτει στους ορους χρησης κατα την εγγραφη σου. Δεν απαιτουμε για απαντηση με τετοιο τροπο, υπομονη οταν καποιος το δει και εχει διαθεση θα απαντησει. Δεν ειναι γραμμη βοηθειας το φορουμ ουτε τσατ. 24/7 Καλη συνεχεια λοιπον στην περιηγηση σου στο φορουμ και ηρεμα οπως σου ξαναεγραψα. Sent from my iPhone using Tapatalk
  46. 4 points
    Οι αλλαγές είναι με obdeleven και είναι copy paste απο το ισπανικό φόρουμ κ τον χρήστη Xavier. Είναι καλό πριν προχωρήσετε σε αλλαγές, να κάνετε backup και εννοείται ότι οι αλλαγές γίνονται με δική σας ευθύνη. Ότι παραθέτω είναι δοκιμασμένο και ενεργοποιημένο στο αυτοκίνητο μου. Day lights on in 'Auto' position and off in '0' position. 1. Go to Module 09 (Electronic switchboard ) 2. Click on Adaptation 3. Search Aussenlicht_Front 4. Enter Tagfahrlicht nur in schalterstellung AUTO . Change to On . The option should already work. In position '0' all turn off, including daylight. 5. Press the Validate button. The code is 31347. Activate OffRoad screen 1. Go to Module 5F (Information electronics) 2. Click on Adaptation 3. Search Car_Function_Adaptations_Gen2 4. Enter menu_display_compass . Change to On 5. Enter menu_display_compass_over_threshold_high . Change to On 6. Enter menu_display_angle_of_slope . Switch to On 7. Enter menu_display_angle_of_slope_over_threshold_high . Change to On 8. Press the Validate button. The code is 20103. 9. Go back to Adaptation and look for Car_Function_List_BAP_Gen2 10. Enter Compass_0x15 . Change to On 11. Enter Angle_Of_Slope_0x24 . Change to On 12. Press the Validate button 13. Exit Adaptation, Return to Module 5F and click on Extended Encoding . 14. (This step is only for those who do not have a browser , if you have a browser you can go to the next step). Without switching to bytes mode, look for thebyte_24_Navigation_System . Change to On . 15. Press the Validate button 16. Restart the Infotainment by pressing and holding the power button between 10s to 15s and release. Signal recognition (σήματα κυκλογορίας στο AID) 1. Go to Module A5 (Front sensors ...) 2. Click on Extended coding 3. Press the button on the upper right that appears'0' and '1' to see it Bytes mode Each Byte has 8 bits (from 0 to 7 included) 4. Down press the right arrow until you reach Byte 16 5. Within Byte 16 activate bit 4 and not modify the other 6 Press the Validate button 7. Exit Module A5 and enter Module 5F 8. Click on Adaptation 9. Search for Car_Function_Adaptations_Gen2 10. Enter menu_display_road_sign_identification and change to On 11. Enter menu_display_road_sign_identification_over_threshold_high and change to On 12. Press the Validate button. 13. Go back to Adaptation and look for Car_Function_List_BAP_Gen2 14. Enter traffic_sign_recognition_0x21 and change to Enabled 15. Enter traffic_sign_recognition_0x21_msg_bus and change to ' Data bus Infotainment' 16. Press the Validate button 17. Exit Module 5F and enter Module 17 18 Click on Extended Encoding 19. Press the button on the upper right that shows a '0' and '1' to see it Bytes mode Each Byte has 8 bits (from 0 to 7 included) 20. Down press the right arrow until you reach theByte 5 21. Within Byte 5 activate bit 2 and do not modify the others 22. Press the Validate button 23. Restart the Infotainment by pressing and holding the power button between 10s to 15s and release. It should work now. In the driving assistant settings, the option 'Signal recognition' should appear and the speed signals will appear in the frame. Liters to refuel in FIS (το εμφανιζει στο AID ως παυλες. ανα 5 εμφανιζει τον αριθμο 5) With this mod, you will add the liter function that you have to refuel. 1 - Module 17 - Instrument panel - Code (25327) 2 - Extended coding 3 - Byte 10 - (Activate Bit 4) Activate "ambient lighting" menu (maxidot and infotainment colors) (αλλαζει τα χρωματα σε AID και κεντρικη οθονη. ουσιαστικα αλλαζεις το μπλε της οθονης με οτι χρωμα θες. Εχει καποια προτεινομενα χρωματα αλλα μπορειτε να βαλετε οτι θελετε απο RGB colors. Αφαιρει την φωτεινοτητα απο πορτα και ποδια ξεχωριστα κ τα κανει ενα συστημα ολα αυτα. Οποτε αν θελετε το βαζετε αν θελετε οχι!) This Mod activates the Ambient Lighting Menu, and allows you to change the Background color Cockpit and Infotainment between 10 configurable colors. In which we have analog Cockpit only serves for Infotaiment. 1. Go to Module 09 - Electronic switchboard (* During the process ask to validate access code in some steps. Enter Code 31347) 2. Enter Adaptation The first thing to do is fill in the fields of the 10 values that the menu allows to show, with the colors we want. The vehicle encodes the colors with RGB values. Offtopic: RGB is the acronym for Red-Green-Blue. The colors are constituted with 3 parameters, with values in a range between 0 and 255. Each color is coded with a percentage of (Red, Green, Blue). For example, a pure yellow can be defined as rgb (255, 255, 0). In the next step (3) I have put the colors that come from the Factory in the cars that have the Led Pack installed, but you can put the ones you want. 3. Enter Ambientelicht Farbliste. In this section each Rotwert Farbe X - Gruenwert Farbe X - Blauwert Farbe X group defines a color for each of the positions. From 1 to 10 and from left to right in the menu. Color 1 (Light Gray by default) Rotwert Farbe 1: Current value 217 - Modified Value 217 (Unchanged) Gruenwert Farbe 1: Current Value 221 - Modified Value 221 (Unchanged) Blauwert Farbe 1: Current Value 235 - Modified Value 235 (Unchanged) Color 2 (Gold) Rotwert Farbe 2: Current Value 0 - Modified Value 255 Gruenwert Farbe 2: Current value 0 - Modified Value 172 Blauwert Farbe 2: Current value 0 - Modified Value 5 Color 3 (orange) Rotwert Farbe 3: Current value 0 - Modified Value 253 Gruenwert Farbe 3: Current value 0 - Modified Value 108 Blauwert Farbe 3: Value Current 0 - Modified Value 55 Color 4 (red) Rotwert Farbe 4: Current Value 0 - Modified Value 242 Gruenwert Farbe 4: Current Value 0 - Modified Value 0 Blauwert Farbe 4: Current Value 0 - Modified Value 40 Color 5 (Pink) Rotwert Farbe 5: Current Value 0 - Modified Value 252 Gruenwert Farbe 5: Current Value 0 - Modified Value 116 Blauwert Farbe 5: Current Value 0 - Modified Value 240 Color 6 (Violet) Rotwert Farbe 6: Current value 0 - Modified value 132 Gruenwert Farbe 6: Current value 0 - Modified value 76 Blauwert Farbe 6: Current value 0 - Modified value 222 Color 7 (Blue) Rotwert Farbe 7: Current value 0 - Modified Value 0 Gruenwert Farbe 7: Current Value 0 - Modified Value 102 Blauwert Farbe 7: Current Value 0 - Modified Value 255 Color 8 (light blue) Rotwert Farbe 8: Current value 0 - Modified value 1 Gruenwert Farbe 8: Current value 0 - Modified value 192 Blauwert Farbe 8: Current value 0 - Modified value 255 Color 9 (Green) Rotwert Farbe 9: Current value 0 - Modified value 0 Gruenwert Farbe 9: Current Value 0 - Modified Value 204 Blauwert Farbe 9: Current Value 0 - Modified Value 0 Color 10 (Light Green) Rotwert Farbe 10: Current Value 0 - Modified Value 182 Gruenwert Farbe 10: Current Value 0 - Modified Value 255 Blauwert Farbe 10: Current value 0 - Modified Value 57 We confirm the changes. 4. Now that we have defined the colors we return to Adaptation: 5. Enter Interior Light 2nd generation 6. In Environment_Farbliste_HMI_mit_Farbtransformation, set the value "On". (Without this step it does not let us modify the following). We confirm. 7. In Instrumententafelbeleuchtung mehrfarbig, set the value "On". We confirm. 8. Return to Adaptation: 9. Enter Interior light configuration of lights 10. In Ambientemenue mit alle Zonen, change value to "On". We confirm. 11. In Ambient_Farbliste_HMI, change value to "On". We confirm. 12. In the CAR / Settings Menu, the Ambient Lighting section should appear 13. If it does not appear immediately, reset the infotainment (> 10 sec by pressing the start button) Direct acceleration Throttle response With this mod, we can change the throttle behavior. Option B offers more linear acceleration without sudden deliveries. 1 - Module 44 - Power steering. Code (19249) 2 - Adaptation 3 - Driving profile switching Options: A - Gradual, time controlled B - Directly, controlled by threshold value Υπάρχουν καμμια 40αρια αλλαγες ακομα, αλλα δ τις εχω δοκιμασει όλες και 2 ακομα που δοκιμασα δ ειχαν αποτελεσμα. Για όποια απορια εδώ ειμαι.
  47. 4 points
    το παρέλαβα παιδία πρώτες εντυπώσεις άψογες, δεν το είχα δει το r απο κοντά μόνο στο δρόμο και φωτογραφιες στο internet τελικά είμαι πολύ ευχαριστήμενος με την επιλογή μου. Τώρα στρώσιμο μέχρι 3000 στροφες για 1500χλμ και μετά θα σας γράψω και εντυπώσεις για τον κινητήρα. Προς το παρόν το μόνο που έχω να πω είναι Μαγεία το DSG και φανταστικό το composition media σε συνδυασμό με apple car play. Μ άρεσει ο εσωτερικός φωτισμός το βράδυ με το ambient lighting. Δεν το ανεβάζω στροφές αλλά πολύ ησυχία στη καμπίνα μέχρι τώρα και αθόρυβη σχετικά κύληση. Το αμάξι το λάτρεψα από τη στιγμή που το είδα να το βάζουν στο διαγνωστικό στην αντιπροσωπεία.
  48. 4 points
    Εκλεισα τελικα το 1.5 θα επανελθω οταν με το καλο παραλαβω με εντυπωσεις. ευχαριστω πολυ ολους
  49. 3 points
    φίλε μου αν το μπάτζετ σου είναι τόσο περιορισμένο μην πάρεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο και ειδικά με 200 k χιλιόμετρα. Αν σου βγάλει μια βλάβη 600 εύρω θα την παλέψεις? Αν όχι μην το πάρεις. Ψάξε για bugdet αυτοκίνητα σε μικρότερη κατηγορία με λιγότερο αμαρτωλό παρελθόν. Για παράδειγμα nissan micra k12, χιοντάι, κια, κτλ. Η πρακτική λέει καλύτερα να κατέβεις σε κατηγορία και να πάρει κάτι πιο ελεφρώς μεταχειρισμένο. Τώρα, αν τα ελέγξεις όλα όπως είπαν οι προηγούμενοι και ο προυγούμενος κάτοχος το έχει πιπίλα το αμάξι με αλλαγμένα τα πάντα τότε οκ.
  50. 3 points
    Χαίρετε. Μπήκα στο φόρουμ πριν 10 χρόνια, αναζητώντας πληροφορίες για το Golf GT. Πριν λίγο καιρό πήρα το πρώτο μου Golf GT, το ίδιο μοντέλο για το οποίο έψαχνα πληροφορίες 10 χρόνια πριν. Έως τώρα, είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο, απλά μένουν κάποια θεματάκια να λυθούν. Καλώς σας βρήκα λοιπόν. Sent from my iPhone using Tapatalk
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...