Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/08/2021 in all areas

  1. Περα απο τα κλασικα μπουζι πολλαπλασιαστες, Οι πρωτες παρτιδες mk7 ειχαν προβλημα στην τουρμπινα part number 702N Στα νεοτερα αλλαξε revision σε 06K 145 722 Τα mk7.5 φορανε το νεοτερο Πολλα εβγαλαν αντλια νερου πριν τα χιλιομετρα αλλαγης και ορισμενα και θερμοστατη. Γυρω στις 90-100.000 χλμ τα μοντελα 15-16 βγαζουν αντλια επιστροφων καυσιμου, κανιστρο ανθρακα κλπ Και κλασικο προβλημα η ηλιοροφη τριγμοι και διαρροη ακομη και νερου στο εσωτερικο. Μην παρεις με ηλιοροφη. Στο καρτερ (πλαστικο πλεον) θελει αλλαγη η ταπα σε καθε αλλαγη λαδιων αλλιως θα εχει διαρροη. Το σετ συμπλεκτη δεν ειναι ανθεκτικο, αμεσως φθειρεται εστω και με light προγραμμα οποτε εχετο υποψη, το dsg ειναι μονοδρομος Η ντιζα καπο ειναι προβληματικη χαλαει και δεν μπορεις να το ανοιξεις Αισθητηρα στο δοχειο νερου βγαζει συχνα ως σφαλμα απτις βρωμιες που μαζευει με τον καιρο Στο υποπλαισιο εμπρος οι βιδες υποκειται σε παραμορφωση με αποτελεσμα σε σαμαρακια η ανωμαλιες να ακουγεται θορυβος σαν χτυπημα Sent from my iPhone using Tapatalk
    7 points
  2. Καλησπέρα σε όλους σας. Παραθέτω μερικά στατιστικά στοιχεία του πρόσφατου ταξιδιού μου στην Κ. Ευρώπη, με το όχημα μου, με επιβάτες και αποσκευές συν μπαγκαζιερα οροφής. Χιλιόμετρα = 4.189 ΚΜ Χώρες διέλευσης = Βουλγαρία - Σερβία - Ουγγαρία - Αυστρία - Τσεχία - Σλοβακία - Πολωνία Κόστος διοδίων = 70€ Ταχύτητες Κίνησης = Εντός ορίων οδών, εκτός από αυτοκινητόδρομους όπου κινήθηκα με ταχύτητες 135-140 Km/h. Σύνολο Καυσίμων Diesel Plus = 370 L Κόστος Καυσίμων = 733 € Μέση Κατανάλωση = 8,83 l/100Km (με μπαγκαζιερα οροφής + 5 άτομα + αποσκευές) Μέση Τιμή Diesel Plus (4 χωρών όπου έβαλα καύσιμα) = 1,98€/ l Φθηνότερο Diesel Plus = Πολωνία (1,63€/l) Ακριβότερο Diesel Plus = Σλοβακία (2,35€/l) Μέσο κόστος καυσίμων ανά ΚΜ = 0,175€/Km Χαμηλότερη ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού = 92 C Υψηλότερη ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού = 120 C Μέση ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού (που έβλεπα την θερμοκρασία τις περισσότερες φορές) = 107 C Εξωτερικές θερμοκρασίες κίνησης = Από 14 C έως 37 C Μέτρηση στάθμης λαδιού με την επιστροφή = Δείκτης στο ΜΑΧ [emoji7] Πιέσεις ελαστικών = 2,8 εμπρός - 3,3 πίσω Αυτά τα ολίγα, καλά χιλιόμετρα να έχουμε όλοι! [emoji41] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    6 points
  3. Καλησπέρα στην παρέα, καλώς σας βρήκα![emoji41] Παρθενικό ποστ με χιονισμένο polακι [emoji1690][emoji123] Sent from my iPhone using Tapatalk
    6 points
  4. 5 points
  5. Αναμένοντας τα πολλά χιόνια[emoji28] Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  6. Πατήσαμε και λγ χιόνι φέτος[emoji41] Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  7. Απορώ με κάποιους, που μόλις κάνουν εγγραφή, χωρίς ένα χαιρετισμό, γράφουν κατευθείαν για αυτό που έχουν κωλοσφίξιμο. Ούτε τους στοιχειώδης κανόνες ευγένειας και συναναστροφής δεν ακολουθούν. Τα μέλη δεν περιμένουν σε στάση προσοχής, να απαντήσουν στις απορίες του κάθε κατακαημένου. Όχι κύριε, πρώτα θα χαιρετίσεις και σε άλλη δημοσίευση θα γράψεις το πρόβλημα σου, το οποίο θα κλείσεις με ένα ευχαριστώ.
    5 points
  8. Καλησπέρα, σήμερα ειδική περιποίηση για το θηρίο μου, κάτι που θα έπρεπε να είχα κάνει εδώ και χρόνια.... γυάλισμα και κεραμική επίστρωση [emoji7][emoji3590] Το αποτέλεσμα εκπληκτικό, πραγματικά εκπληκτικό, σαν να βγήκε μόλις από το εργοστάσιο, καθρέφτης έγινε [emoji7] Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    5 points
  9. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP/587NM Ρεκόρ αυτονομίας και κατανάλωσης, με χρήση σε Εθνική + Επαρχιακή Οδό, τηρώντας αυστηρά τα όρια ταχύτητας. Αυτονομία = 999 ΚΜ - Κατανάλωση 4,9 l/100Km (επαρχιακή οδός η συγκεκριμένη ένδειξη). Καύσιμο = Shell V-Power Diesel (ρεζερβουάρ 60l) Πρέπει να είναι τα πιο λιτοδίαιτα 300 άλογα της αγοράς [emoji12][emoji23][emoji7] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    4 points
  10. ***Update*** Το αμαξι πλεον ειναι 190 αλογα με 36 κιλα ροπη. Βελτιωσεις: Μεγαλυτερη τουρμπινα Garrett Carbon Intake RTMG Δοχειο αναθυμιασεων RTMG Ζαντες Original BBS Ci-R GTI-Style χειροποιητη εξατμιση απο τη μεση και πισω, με πιο ελευθερο καζανι πριν το διχαλο-Y Eibach ελατηρια χαμηλωματος 3cm, αντι των μαμα Rline που ηταν ηδη 1,5 cm Με αυτες τις παρεμβασεις πλεον το αμαξι ειναι σβελτο και οικονομικο. Μεση καταναλωση 5.7-6.2 ανα 100 χλμ αναλογα με το ποσο το πιεζεις Επιδοσεις πολυ κοντα σε χρονους με το μεγαλυτερο αδερφακι Golf Mk7 GTD με τα 184 αλογα
    4 points
  11. Και τι ανταλλακτικά θα σας βάλουν μέσα; Γνωρίζετε αν είναι τα αυθεντικά; Εγώ σας λέω πως είναι τα αυθεντικά, θα είναι όμως; Ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο λάδια φίλτρα μπουζί. Όταν είχαμε το Tiguan 5N Όταν έγραψε oil engine pressure Ένα εξωτερικό συνεργείο μας είπε ότι μάλλον κάποια τάπα λαδιού ήταν. Ίσως ήθελε κάποιο ρεκτιφιέ η μηχανή. Οι απαντήσεις του μου φάνηκαν οι γελοίες οπότε ξανάκινηθηκα προς την αντιπροσωπεία . Όταν το πήγαμε στην αντιπροσωπεία βρήκανε ότι το πρόβλημα ήταν η καδένα κόστος δυόμιση χιλιάρικα Έμεινε το αυτοκίνητο 15 μέρες μέσα και ευτυχώς επιδιορθώθηκε. Εάν το πηγαίναμε σε κάποιον έξω θα κάναμε ρεκτιφιέ τη μηχανή και θα την παίρναμε τη μηχανή στο χέρι.
    4 points
  12. Εδώ στο βουνό, με τα (300) άγρια άλογα VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    3 points
  13. Και επίσημα, καλώς σας βρήκα λοιπόν! Παρέλαβα χθες και είμαι ενθουσιασμένος! Τοποθετήθηκαν ήδη οι Nanoceramic της Llumar και το αυτοκίνητο έδειξε ακόμα περισσότερο! Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  14. εφερα σπιτι τον μαστορα μου με το διαγνωστικο του (δεν ηταν vagcom) και τοσβησε σε μισο λεπτο.ολα καλως.προχωραμεεε
    3 points
  15. Καλησπέρα σε όλους σας και καλή Κυριακή! [emoji41] Έγινε πλέον και το πολυπόθητο εδώ και καιρό customise στο καντράν, από απίθανο φίλο - VW Guru, με την παραμετροποίηση του AID Dashboard. Έγινε προσθήκη Lap Timer, Refuel Quantity και αλλαγή προβολής καντράν σε αυτήν του Tiguan R (μιας και είναι η έκδοση Diesel R πλέον το δικό μου [emoji12][emoji23][emoji7]). Το αποτέλεσμα εκπληκτικό, ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα τον VW Guru [emoji8][emoji41][emoji847] Ακολουθούν φωτογραφίες. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    3 points
  16. Εμ τι εκανες[emoji23][emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  17. Στο golf είχα βάλει marelli κ monroe κι ήταν δράμα.η κατάσταση...το Σεπτέμβρη στο service μου έβαλε κάποια ο μάστορας που φρενάρουν είναι ακριβώς σαν τα μαμά σε συμπεριφορά και κόστισαν μόνο 40€,αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουν κάποιο αναγνωριστικό για να σου προτείνω να πάρεις τα ίδια
    3 points
  18. Ρουλεμαν με φθορα εχει σιγουρα. Βαλβολινες ναλλαζεις ανα 60,000 χλμ οσοι δεν αλλαζουν επιταχυνουν τις φθορες. Και καποια στιγμη ανοιξε το κιβωτιο να ταλλαξεις και να ησυχασεις Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  19. Καλησπέρα παιδιία! Σημερα παρελαβα και εγω τα λαδια για το επερχομενο Service στο polaki μου (1.0 115ps 2020). Σας τα παραθετω την συσκευασια.. Πιστευω ειναι γνησια.. :P Περυσι μου ειχαν βαλει στην αντιπροσωπεια 0w-30 και φετος ειπα να κανω την αλλαγη αυτη.. Δεν ξερω αν εκανα καλα.. Καποιοι που τα εχουν ηδη αν μπορουν να μας πουν εντυπωσεις..
    3 points
  20. θα ξεπεράσεις τα 12 euro ανα λίτρο. Θεωρώ οτι είναι αρκετά για συμβατικά λάδια σε συμβατικά αυτοκίνητα. Αν είχαμε κάποιο ιδιαίτερο κινητήρα να πω οκ. Αλλά και το καλύτερο λάδι να βάλεις δεν είναι και το ιερό δισκοπότηρο. Επίσης εμείς δεν έχουμε ούτε τα Ρώσικα , ούτε τα Γερμανικά κρύα που έχουν οι άνθρωποι εκεί πάνω και χρειάζονται ένα full συνθετικό λάδι για να μην τους γίνεται μέλι το λάδι μετά από 5 λεπτά. Άλλωστε δεν είναι και το καλύτερο να αλλάζεις συνέχεια διαφορετικές μάρκες στο αμάξι. Έτσι και αλλιώς μετά τα 7000 χλμ όλα τα λάδια αρχίζουν να φθίνουν. Βρες ένα επώνυμο, original λάδι με νορμαλ τιμή που εσύ νομίζεις οτι σου ταιριάζει καλύτερα και άλλαζε το όσο πιο συχνά μπορείς. Εγώ σκέφτομαι σοβαρά να πάρω μια τρόμπα ηλεκτρική και να κάνω ενδιάμεσες αλλαγές μόνος μου στα 7000 και 14000 που θα αλλάζω και το φίλτρο.
    3 points
  21. Αγαπητέ το πρώτο που πρέπει να τσεκάρετε είναι το Τούρμπο πιθανόν σε αυτά τα χιλιόμετρα να θέλει επισκευή, ίσως από εκεί περνάει το λάδι! Μετά αρχίζεις και ψάχνεις πιο βαθειά. Ελατήρια πιστονιών κτλ. Επίσης καλό είναι να αλλάζεις τα λάδια κάθε 10.000 χιλιόμετρα ή και λιγότερα αν αντέχεις οικονομικά. Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  22. Ωραία όλα αυτά που γράφεις και μπράβο σου που επέλεξες κατά τα λεγόμενα σου ένα καλό μτχ αυτοκίνητο. Όμως δεν σχετίζονται αγαπητέ με την ερώτηση και το θέμα που άνοιξε ο άνθρωπος. Σαν απάντηση θα περίμενα να του πεί κάποιος γνώστης τα θέματα που βγάζει ο συγκεκριμένος κινητήρας σε σχέση με την κατανάλωση λαδιού. Επίσης σαν συμβουλή να δοκιμάσει πρώτα ένα άλλο λάδι μα δει μήπως καίει λιγότερο και καθυστερήσει για κάποιο καιρό την επισκευή μοτερ. Αλλά για όνομα του θεού το να του πούμε οτι εγώ έχω αγοράσει ένα άλλο αμάξι μτχ που είναι αστέρι. Σε τι θα τον βοηθήσει?
    3 points
  23. Καλημέρα και καλώς σας βρήκα, είμαι ο Νίκος από Δράμα, είμαι νέος κάτοχος VW Taigo το περιμένω από βδομάδα Δεν υπάρχει ακόμα φόρουμ για το συγκεκριμένο μοντέλο απ'οτι είδα πιθανώς γιατί είναι ακόμα νέο.
    3 points
  24. Καλησπέρα παιδιά Έφτιαξα αυτό το topic για να βοηθήσω όσους αντιμετωπίζουν τριγμούς στο αυτοκίνητο τους και συγκεκριμένα στο golf 5 μιας και εγώ επειδή είμαι ψύρας με τους ήχους, τα έλυσα όλα και πλέον δεν ακούγεται το παραμικρό. Είχα γράψει στο παρελθόν ένα μεγάλο άρθρο σχετικά με τους τριγμούς αλλά αποφάσισα να το αλλάξω διότι τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά. ΟΛΟΙ οι τριγμοί που ακούγονται στο αυτοκίνητο κυρίως στον κονσόλα έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι πολύ απλά οι βίδες έχουν χαλαρώσει. Δεν χρειάζεται ούτε να κάνετε πατέντες, ούτε να βάζετε σιλικόνες, ούτε να βάζεται αφρολέξ. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αγοράσετε ένα κατσαβίδι TORX 20 και τα πλαστικά χερούλια που αφαιρούν τα πλαστικά. Σφίξτε απλά τις βίδες και όλοι οι τριγμοί θα εξαφανιστούν και το αυτοκίνητο θα είναι σαν την πρώτη ημέρα που το αγοράσατε. Προσέξτε όταν αφαιρείτε τα πλαστικά να μην τα σπάσετε. Αν ακούτε τριγμούς απο το ντουλαπάκι σφίξτε απο κάτω έξι βίδες που έχει. Αν συνεχίζονται οι τριγμοί αφαιρέστε το ντουλαπάκι με προσοχή και απο πίσω έχει να σφίξετε βίδες. Συνολικά οι βίδες στο ταμπλό πάνω κάτω είναι γύρω στις 60. Αν ακουτέ τριγμούς απο τα πλαστικά της πόρτας ή όταν ακούτε μουσική αφαιρέστε το πλαϊνό πλαστικό και σφίξτε τις βίδες στα ηχεία. Σε όλο το ταμπλό υπάρχουν πάρα πολλές βίδες και άν θέλετε να δείτε που είναι υπάρχουν βιντεάκια στο youtube αρκεί να βάλετε: golf 5 remove dashboard ή golf 5 remove glove box. Αν τέλος ακούτε τριγμούς απο το πλαίσιο των παραθύρων μην ταλαιπωρηθείτε με κρέμες, απλά αλλάξτε τσιμούχες. Οποιαδήποτε απορία έχετε σχετικά με τριγμούς στείλτε μου μήνυμα. ΥΓ: Υπάρχουν βίδες για σφίξιμο και στα πλαϊνά πίσω καθίσματα και στο πορτ παγκάζ
    3 points
  25. To τελευταίο χρονικό διάστημα χρησιμοποιώ για τις καθημερινές μετακινήσεις μου, το εταιρικό αυτοκίνητο (Audi Q3 tdi 35, my 2019). Παρόλα αυτά αποφάσισα να αλλάξω λάστιχα στο passat cc 1.8 tsi (205 psi), το οποίο χρησιμοποιώ όχι πολύ συχνά. Πήγα, Λοιπόν, σε ένα φίλο μου που έχει βουλκανιζατερ, του είπα ότι κάνω ελάχιστα χλμ ετησίως και μου πρότεινε να βάλω Kleber Dynaxer UHP (235/45/17). Αυτός βέβαια μου τα πρότεινε όχι γιατί κάνω λίγα χλμ αλλά γιατί κατά τον ίδιο είναι πολύ καλά. Εγώ, αρχικά ήθελα να βάλω Goodyear F1 Asymmetric 5 Θυμίζω πως η Kleber είναι θυγατρική της Michelin (από το 1981), είναι και αυτή γαλλική εταιρεία, με μεγάλη ιστορία (ιδρύθηκε το 1910). Είπα να τα βάλω, έτσι και αλλιώς πολλά χλμ δεν κάνω και ειλικρινά έμεινα έκπληκτος από το πόσο καλά είναι. Σε καμία περίπτωση δεν περίμενα αυτή τη συμπεριφορά. Είναι εντελώς αθόρυβα, με εξαιρετικά περιθώρια πρόσφυσης σε στεγνό και βρεγμένο, σου δίνουν πολύ καλή πληροφόρηση και έχουν πολύ μα πάρα πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Σίγουρα είναι πολύ καλύτερα από τα Goodyear F1 Asymmetric 2 που είχα πριν. Δεν ξέρω αν βγάζουν πολλά χλμ αλλά στην τιμή που πωλούνται (κοστίζουν 80-100 € λιγότερο από τα Goodyear) είναι το απόλυτο VFM.
    3 points
  26. 1)Αίτηση – Υπεύθυνη δήλωση στην οποία η γιαγιά μου με όριζε εκπρόσωπο της για την διεκπεραίωση της μεταβίβασης. Εδώ χρειάστηκα μόνο το γνήσιο της υπογραφής της γιαγιάς μου. 2)Άδεια κυκλοφορίας(πρωτότυπη+φωτοτυπία) 3)ΚΤΕΟ(πρωτότυπο και φωτοτυπία) 4)Βεβαίωση περί μη οφειλής τελών κυκλοφορίας(το βγάζεις από το TAXIS με τους κωδικούς του πωλητή) 5)Ταυτότητες(φωτοτυπίες αγοραστή+πωλητή) 6)Αποδεικτικό καταβολής τέλους έκδοσης Άδειας και τέλους Μεταβίβασης οχήματος(για μένα που ήταν 1200cc, πλήρωσα 135€)
    3 points
  27. Καλησπέρα, θα ήθελα καταρχάς να δώσω συγχαρητήρια για την προσπάθεια των μελών να φτιαχτεί και να συντηρηθεί η λέσχη φίλων και κατόχων αυτοκίνητων VW ως νέο μέλος στο forum. Έκανα το μεγάλο βήμα και έγινα κάτοχος αμιγώς ηλεκτρικού VW ID.3 και θα ήθελα να ζητήσω την προσθήκη κατηγοριών για τα αμιγώς ηλεκτρικά VW ID.3 , ID.4 ώστε όποιοι λίγοι κάτοχοι αυτών των αυτοκινήτων να μπορούμε συζητήσουμε θέματα σχετικά Volkswagen EVs.
    3 points
  28. Για όσους ενδιαφέρονται για τους CAX κινητήρες το ίδιο σετ με τους twincharged παίρνουν και τα δικά μας. Άλλαξα στο δικό μου (golf vi tsi 122ps) στα 155.000km γιατί είχε αρχίσει να κροταλιζει. Το γνήσιο σετ με μεταβλητό κλπ γύρω στα 370-380€ έχει αυτήν την περίοδο συν κάποια έξτρα πράγματα που χρειάζονται για να ικανοποιηθεί η τελευταία τεχνική οδηγία.
    3 points
  29. Αυτό είναι το ζουμί της υπόθεσης, αφού από αλλαγή σε αλλαγή (15.000 ΚΜ) δεν το καίει το Castrol, γιατί το άλλαξα; Πειράματα κάνω ο π@παρας [emoji23] Έχω δει και με το Castrol έως 128 C σε καυτή μέρα και με πάτημα γερό... Οπότε, τζάμπα το +50% κόστος του νέου λαδιού ίσως.... Μακροπρόθεσμα δεν γνωρίζω στο θέμα των τριβών - φθοράς μόνο.... Υ.Γ: 2 Turbo κιόλας... Η πίεση με το remap αυξήθηκε ελάχιστα, μόλις 0,1 bar VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    2 points
  30. Δε σηκώνει υγραέριο ο συγκεκριμένος εκτός αν δε σε νοιάζει η αξιοπιστία και τα προβλήματα
    2 points
  31. Προσωπικά έχω παραγγείλει κι εγώ 2-3 φορές από autodoc και τα ξαδερφάκια του (antallaktika κλπ). Δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα, ο μεγάλος χρόνος παράδοσης (1-2 βδομάδες) ήταν γνωστός από την στιγμή που τα παράγγειλα αυτά που ήθελα... Το πιο σύνηθες πρόβλημα που έχουν είναι όταν πάω να παραγγείλω επικοινωνώ μαζί τους και τους δίνω πλαίσιο, και επειδή το ένα αμάξι που έχω είναι λίγο "περίεργο" δεν μπορούν να μου εγγυηθούν την εφαρμογή... Οπότε αναλόγως ή θα ακυρώσω (δεν έχει τύχει να το κάνω) ή θα το ρισκάρω. Στην περίπτωση που δεν ταιριάζει απλά τους το στέλνω πίσω!!! Είναι αρκετά χρόνια πάντως (ηλεκτρονικά) μαγαζιά, δεν νομίζω ότι τώρα ξαφνικά θα κάνουν ένα μάζεμα και θα εξαφανιστούν... Όπως και να 'χει, αν αυτά που σου έρθουν δεν είναι αυτά που θα ήθελες, έχεις δικαίωμα επιστροφής και υπαναχώρησης, οπότε δεν είναι αναγκαίο να σου κρατήσουν πιστωτικό, αλλά κάνουν και επιστροφή χρημάτων!!!
    2 points
  32. +1 km τελικη Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  33. Έχω και τρέιλερ, πάμε μια βόλτα; [emoji23][emoji12][emoji1787] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    2 points
  34. 2010 Νοεμβριος 313 Δ ' ΕΣΣΟ Τριπολη κεντρο και μετα Ασσηρο οδηγος διαβιβαστης
    2 points
  35. Παιδιά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Όπως είπα και προηγουμένως το αμάξι φαίνεται να δουλεύει σωστά και πάλι με το 95άρι της revo. Μίλησα τηλεφωνικά και με cargate, ανέφερα το πρόβλημα που υπήρχε με το 98άρι και τους φάνηκε περίεργο είναι η αλήθεια (ειδικά με την 100άρα βενζίνη), χωρίς βέβαια να μπορούν να κάνουν κάτι εξ αποστάσεως. Φυσικά ρώτησα για το αν υπάρχουν διάφορα 95άρια της revo (για τον 1.4 tsi 160 scirocco), και ο Κώστας μου ξεκαθάρισε πως όχι. Μόνο ένα υπάρχει, και σε καμιά περίπτωση δεν μπορούν να πειράξουν αβανσ, πιέσεις ή οτιδήποτε άλλο. Μου είπε πως μάλλον ο dealer θα μπερδεύτηκε όταν μιλήσαμε τηλεφωνικά, καθώς σε κάποια άλλα μοντέλα (πχ s3 8p) μπορούν να επιλέξουν κάποιες ρυθμίσεις που βέβαια τις έχει κάνει η revo ( τα λεγόμενα adjustable). Τα ίδια βέβαια λέει και η revo στο επίσημο site της. Προφανώς γι' αυτό και όταν πήγα από εκεί, μου είπε να το γυρίσουμε κατευθείαν στο 95άρι που είχα πριν (και όχι να δοκιμάσουμε κάτι άλλο, όπως μου είχε πει στο τηλ)..... Με ξένισε η συμπεριφορά του (του εδώ dealer..) για να πω την αλήθεια. Προτιμώ όταν λέγεται κάτι, να λέγεται υπεύθυνα και όχι να πετάμε αερολογίες. Αυτά από μένα! Ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια!
    2 points
  36. Αν βάλω τα NGKθα πάμε στα SIZFR6B8EG που φοράει ο κινητήρας μας. Οπότε τα Bosch απορρίπτουμε; Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  37. Καλη Χρόνια με Υγεια! Σαν νεος στο club σας , θα ήθελα να συστηθώ : Είμαι ο Στελιος και στους επόμενους μήνες περιμενω το νέο μου Tiguan …. Το site θέλω λίγο χρόνο να το μάθω , αλλά ελπίζω να μάθω πράγματα και να ανταλλάξουμε ιδέες και απόψεις σχετικά με τα Vw μας … Σας ευχαριστώ και εύχομαι υγεια σε όλους ! ΜΦΧ Στελιος
    2 points
  38. Πάντως για φουλ συνθετικό έχει καλή τιμή. Συν ότι έχει και τις προδιαγραφές VW. Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  39. χρόνια πολλά Καλά Χριστούγεννα με υγεία και καλή χρονιά χωρίς κορονοϊό
    2 points
  40. Καλησπέρα! Χρόνια πολλά σε όλους και όλες. Καλά Χριστούγεννα με υγεία αγάπη ευτυχία. Να χαίρεστε της οικογένειας σας.
    2 points
  41. Χρόνια πολλά καλές γιορτές σε όλα τα μέλη και φίλους της Λέσχης! Υγεία και ευδαιμονία για τη καινούργια χρονιά με όλες μας τις ευχές! Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  42. Για Golf V 1.4 16V TSI (ΒΜΥ) (103 kW) (2006 - 2008) FUCHS TITAN SINTOFLUID FE SAE 75W Τιμή γύρω στα 10€ το λίτρο και ποιότητα εφάμιλλη της εργοστασιακής (και ίσως να είναι η ίδια εργοστασιακή πρώτης τοποθέτησης)
    2 points
  43. εγω εδώ και λίγους μήνες το εχω προγραμματίσει στην svsport με ρύθμιση 100αρας με τα λεγόμενα του προγραμματιστή χωρίς δυναμό περιπου 195
    2 points
  44. δεν χρειαζεται να αλλαξεις ελατηρια εκτος εαν παρατηρεις μειωμενη αποσταση απο το εδαφος με το ιδιο αμαξι αλλαξα αμορτισερ στα 190000 sachs και ολα καλα
    2 points
  45. Καλημερα σε ολους! Πριν λιγες μερες ειχα την τυχη κ τη χαρα να κανω ενα 2ημερο ταξιδακι με ενα σπανιο και μοναδικο μοντελο της VW ,το Volkswagen Transporter t3 η t25 camper van του 1984. Το αυτοκινητο ειναι πολυ καλα συντηρημενο ,φρεσκοβαμενο, εχει γινει γενικο σερβις , οπως εχουν προστεθει καποια πραμματακια εδω κ κει. Λεπτομερειες δε ξερω μιας και ειναι ενος κολητου μου απο Θεσ/κη κ η βολτα ηταν προς Δεβελικι Χαλκιδικης. Εδω και ενα βιντεακι απο τη σχετικη βολτα
    2 points
  46. Μου εδωσαν μετα απο 5 ημερες αμαξι αφου ειχα παρει τηλεφωνα παντου Αθηνα στα κεντρικα κτλπ..
    2 points
  47. Βρες απτο ebay γεματο ειναι εχει και σετ ή χωρια Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  48. Μπουζι 60κ ή 4 χρονια οποιο ερθει πρωτο. Τα υπολοιπα δεν τα σχολιαζω Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  49. Ο 87αρης θα εχει προβλημα για να μην κρατας θερμοκρασια Sent from my iPhone using Tapatalk Υγ. Εκτος αν εισαι τοσο τυχερος να εχεις 2/2
    2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.