Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/08/2021 in all areas

  1. Καλησπέρα σε όλους σας. Παραθέτω μερικά στατιστικά στοιχεία του πρόσφατου ταξιδιού μου στην Κ. Ευρώπη, με το όχημα μου, με επιβάτες και αποσκευές συν μπαγκαζιερα οροφής. Χιλιόμετρα = 4.189 ΚΜ Χώρες διέλευσης = Βουλγαρία - Σερβία - Ουγγαρία - Αυστρία - Τσεχία - Σλοβακία - Πολωνία Κόστος διοδίων = 70€ Ταχύτητες Κίνησης = Εντός ορίων οδών, εκτός από αυτοκινητόδρομους όπου κινήθηκα με ταχύτητες 135-140 Km/h. Σύνολο Καυσίμων Diesel Plus = 370 L Κόστος Καυσίμων = 733 € Μέση Κατανάλωση = 8,83 l/100Km (με μπαγκαζιερα οροφής + 5 άτομα + αποσκευές) Μέση Τιμή Diesel Plus (4 χωρών όπου έβαλα καύσιμα) = 1,98€/ l Φθηνότερο Diesel Plus = Πολωνία (1,63€/l) Ακριβότερο Diesel Plus = Σλοβακία (2,35€/l) Μέσο κόστος καυσίμων ανά ΚΜ = 0,175€/Km Χαμηλότερη ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού = 92 C Υψηλότερη ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού = 120 C Μέση ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού (που έβλεπα την θερμοκρασία τις περισσότερες φορές) = 107 C Εξωτερικές θερμοκρασίες κίνησης = Από 14 C έως 37 C Μέτρηση στάθμης λαδιού με την επιστροφή = Δείκτης στο ΜΑΧ [emoji7] Πιέσεις ελαστικών = 2,8 εμπρός - 3,3 πίσω Αυτά τα ολίγα, καλά χιλιόμετρα να έχουμε όλοι! [emoji41] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    7 points
  2. Καλησπέρα στην παρέα, καλώς σας βρήκα![emoji41] Παρθενικό ποστ με χιονισμένο polακι [emoji1690][emoji123] Sent from my iPhone using Tapatalk
    6 points
  3. 5 points
  4. Αναμένοντας τα πολλά χιόνια[emoji28] Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  5. Πατήσαμε και λγ χιόνι φέτος[emoji41] Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  6. Απορώ με κάποιους, που μόλις κάνουν εγγραφή, χωρίς ένα χαιρετισμό, γράφουν κατευθείαν για αυτό που έχουν κωλοσφίξιμο. Ούτε τους στοιχειώδης κανόνες ευγένειας και συναναστροφής δεν ακολουθούν. Τα μέλη δεν περιμένουν σε στάση προσοχής, να απαντήσουν στις απορίες του κάθε κατακαημένου. Όχι κύριε, πρώτα θα χαιρετίσεις και σε άλλη δημοσίευση θα γράψεις το πρόβλημα σου, το οποίο θα κλείσεις με ένα ευχαριστώ.
    5 points
  7. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP/587NM Ρεκόρ αυτονομίας και κατανάλωσης, με χρήση σε Εθνική + Επαρχιακή Οδό, τηρώντας αυστηρά τα όρια ταχύτητας. Αυτονομία = 999 ΚΜ - Κατανάλωση 4,9 l/100Km (επαρχιακή οδός η συγκεκριμένη ένδειξη). Καύσιμο = Shell V-Power Diesel (ρεζερβουάρ 60l) Πρέπει να είναι τα πιο λιτοδίαιτα 300 άλογα της αγοράς [emoji12][emoji23][emoji7] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    4 points
  8. ***Update*** Το αμαξι πλεον ειναι 190 αλογα με 36 κιλα ροπη. Βελτιωσεις: Μεγαλυτερη τουρμπινα Garrett Carbon Intake RTMG Δοχειο αναθυμιασεων RTMG Ζαντες Original BBS Ci-R GTI-Style χειροποιητη εξατμιση απο τη μεση και πισω, με πιο ελευθερο καζανι πριν το διχαλο-Y Eibach ελατηρια χαμηλωματος 3cm, αντι των μαμα Rline που ηταν ηδη 1,5 cm Με αυτες τις παρεμβασεις πλεον το αμαξι ειναι σβελτο και οικονομικο. Μεση καταναλωση 5.7-6.2 ανα 100 χλμ αναλογα με το ποσο το πιεζεις Επιδοσεις πολυ κοντα σε χρονους με το μεγαλυτερο αδερφακι Golf Mk7 GTD με τα 184 αλογα
    4 points
  9. 3 points
  10. Σε όσους έχει τύχει να στάξει ρετσίνι από πεύκο στο αυτοκίνητο, μπορούν να το βγάλουν , είτε φρέσκο, είτε παλιό, με νέφτι πεύκου και μόνο. Ένα εμποτισμένο βαμβάκι, δυο λεπτά πάνω στο ρετσίνι είναι αρκετό, το νέο να το διαλύσει και το παλιό να το κάνει εύθρυπτο. Μετά άζαξ τζαμιών για καθαρισμό και είναι έτοιμο. Δεν επηρεάζει το βερνίκι του χρώματος.
    3 points
  11. Εδώ στο βουνό, με τα (300) άγρια άλογα VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    3 points
  12. Και επίσημα, καλώς σας βρήκα λοιπόν! Παρέλαβα χθες και είμαι ενθουσιασμένος! Τοποθετήθηκαν ήδη οι Nanoceramic της Llumar και το αυτοκίνητο έδειξε ακόμα περισσότερο! Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  13. εφερα σπιτι τον μαστορα μου με το διαγνωστικο του (δεν ηταν vagcom) και τοσβησε σε μισο λεπτο.ολα καλως.προχωραμεεε
    3 points
  14. Καλησπέρα σε όλους σας και καλή Κυριακή! [emoji41] Έγινε πλέον και το πολυπόθητο εδώ και καιρό customise στο καντράν, από απίθανο φίλο - VW Guru, με την παραμετροποίηση του AID Dashboard. Έγινε προσθήκη Lap Timer, Refuel Quantity και αλλαγή προβολής καντράν σε αυτήν του Tiguan R (μιας και είναι η έκδοση Diesel R πλέον το δικό μου [emoji12][emoji23][emoji7]). Το αποτέλεσμα εκπληκτικό, ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα τον VW Guru [emoji8][emoji41][emoji847] Ακολουθούν φωτογραφίες. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    3 points
  15. Εμ τι εκανες[emoji23][emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  16. Στο golf είχα βάλει marelli κ monroe κι ήταν δράμα.η κατάσταση...το Σεπτέμβρη στο service μου έβαλε κάποια ο μάστορας που φρενάρουν είναι ακριβώς σαν τα μαμά σε συμπεριφορά και κόστισαν μόνο 40€,αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουν κάποιο αναγνωριστικό για να σου προτείνω να πάρεις τα ίδια
    3 points
  17. Ρουλεμαν με φθορα εχει σιγουρα. Βαλβολινες ναλλαζεις ανα 60,000 χλμ οσοι δεν αλλαζουν επιταχυνουν τις φθορες. Και καποια στιγμη ανοιξε το κιβωτιο να ταλλαξεις και να ησυχασεις Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  18. Καλησπέρα παιδιία! Σημερα παρελαβα και εγω τα λαδια για το επερχομενο Service στο polaki μου (1.0 115ps 2020). Σας τα παραθετω την συσκευασια.. Πιστευω ειναι γνησια.. :P Περυσι μου ειχαν βαλει στην αντιπροσωπεια 0w-30 και φετος ειπα να κανω την αλλαγη αυτη.. Δεν ξερω αν εκανα καλα.. Καποιοι που τα εχουν ηδη αν μπορουν να μας πουν εντυπωσεις..
    3 points
  19. θα ξεπεράσεις τα 12 euro ανα λίτρο. Θεωρώ οτι είναι αρκετά για συμβατικά λάδια σε συμβατικά αυτοκίνητα. Αν είχαμε κάποιο ιδιαίτερο κινητήρα να πω οκ. Αλλά και το καλύτερο λάδι να βάλεις δεν είναι και το ιερό δισκοπότηρο. Επίσης εμείς δεν έχουμε ούτε τα Ρώσικα , ούτε τα Γερμανικά κρύα που έχουν οι άνθρωποι εκεί πάνω και χρειάζονται ένα full συνθετικό λάδι για να μην τους γίνεται μέλι το λάδι μετά από 5 λεπτά. Άλλωστε δεν είναι και το καλύτερο να αλλάζεις συνέχεια διαφορετικές μάρκες στο αμάξι. Έτσι και αλλιώς μετά τα 7000 χλμ όλα τα λάδια αρχίζουν να φθίνουν. Βρες ένα επώνυμο, original λάδι με νορμαλ τιμή που εσύ νομίζεις οτι σου ταιριάζει καλύτερα και άλλαζε το όσο πιο συχνά μπορείς. Εγώ σκέφτομαι σοβαρά να πάρω μια τρόμπα ηλεκτρική και να κάνω ενδιάμεσες αλλαγές μόνος μου στα 7000 και 14000 που θα αλλάζω και το φίλτρο.
    3 points
  20. Αγαπητέ το πρώτο που πρέπει να τσεκάρετε είναι το Τούρμπο πιθανόν σε αυτά τα χιλιόμετρα να θέλει επισκευή, ίσως από εκεί περνάει το λάδι! Μετά αρχίζεις και ψάχνεις πιο βαθειά. Ελατήρια πιστονιών κτλ. Επίσης καλό είναι να αλλάζεις τα λάδια κάθε 10.000 χιλιόμετρα ή και λιγότερα αν αντέχεις οικονομικά. Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  21. Ωραία όλα αυτά που γράφεις και μπράβο σου που επέλεξες κατά τα λεγόμενα σου ένα καλό μτχ αυτοκίνητο. Όμως δεν σχετίζονται αγαπητέ με την ερώτηση και το θέμα που άνοιξε ο άνθρωπος. Σαν απάντηση θα περίμενα να του πεί κάποιος γνώστης τα θέματα που βγάζει ο συγκεκριμένος κινητήρας σε σχέση με την κατανάλωση λαδιού. Επίσης σαν συμβουλή να δοκιμάσει πρώτα ένα άλλο λάδι μα δει μήπως καίει λιγότερο και καθυστερήσει για κάποιο καιρό την επισκευή μοτερ. Αλλά για όνομα του θεού το να του πούμε οτι εγώ έχω αγοράσει ένα άλλο αμάξι μτχ που είναι αστέρι. Σε τι θα τον βοηθήσει?
    3 points
  22. Καλημέρα και καλώς σας βρήκα, είμαι ο Νίκος από Δράμα, είμαι νέος κάτοχος VW Taigo το περιμένω από βδομάδα Δεν υπάρχει ακόμα φόρουμ για το συγκεκριμένο μοντέλο απ'οτι είδα πιθανώς γιατί είναι ακόμα νέο.
    3 points
  23. Σάκη ευχαριστώ πολύ. Βρήκα πάντως ήδη έναν βελτιωτή εδώ ο οποίος μπορεί να απενεργοποιήσει το σύστημα ACT. Τάσο συγνώμη. Πούλησα το cc πριν από 2 χρόνια. Τώρα CZEA .
    2 points
  24. Ναι ο συναγερμός έχει διαφορά ως προς την τοποθέτηση. Εδώ μπορεί να σου κάνουν καλή τοποθέτηση. Αφού θα περιμένεις να παραλάβεις να το παραγγείλεις με εργοστασιακό συναγερμό
    2 points
  25. Μπήκανε επιτέλους 235/45/17 pilot sport 4 αν και πιστεύω η κατανάλωση ανέβηκε όσο να ναι
    2 points
  26. Τελικά τα κατάφερα. Μια χαρά μπήκε. Όλη η ιστορία είναι να γίνει η αρχή. Ήταν πιο εύκολο τελικά από όσο περίμενα. Ευχαριστώ πολύ για την βοηθεια Στάλθηκε από το Redmi K20 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  27. Καλησπέρα, ποίο πολύ προσοχή θα πρέπει να δώσεις στο να συσκευάσεις εσύ ο ίδιος τον προφυλακτήρα καλά και σωστά. Προφυλακτήρα μπορείς να στείλεις και με το ΚΤΕΛ ακόμα, το θέμα είναι να τον συσκευάσεις εσύ καλά.
    2 points
  28. Το πρόβλημα της μη εκκίνησης του αυτοκινήτου κατά τους θερινούς μήνες/κάτω από τον ήλιο βρίσκεται στο εξής ανταλλακτικό: 6QE906517A 2580115B: Vapor Canister Purge Valve 03F133366B: Hose, Air supply (ενδεικτικά μπορεί να αλλαχθεί μαζί με το παραπάνω ως set) Πάντοτε πριν την αλλαγή ενός ανταλλακτικού προτείνεται η διάγνωση του αυτοκινήτου για τυχόν σφάλματα που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάγνωση.
    2 points
  29. Μέχρι τώρα έβαζα liqui moly Toptec 5w/30 C3 507.00 σε Touran 1,6 TDi Τώρα έβαλα Amsoil 5w/30 C3 507.00 Μου τα σύστησαν σαν κορυφαία έκανα και έναν καθαρισμό στο μοτέρ με το αντίστοιχο προϊόν της amsoil . Έχω κάνει από την αλλαγή 1200χλμ σε επαρχιακούς δρόμους και το λάδι είναι ακόμα καθαρό ,σαν λάδι δεν είδα καμιά διαφορά σε θερμοκρασίες τα ίδια με τα liqui moly.
    2 points
  30. Μπα, από Ebay εγγύηση είναι. Τι θερμοκρασίες είδες στο δικό σου δηλαδή και ποιο μοτέρ είναι; Είδα πολύ γρήγορη - πιο γρήγορη από τα Castrol & LM - πτώση θερμοκρασίας του λαδιού, όταν πήγαινα χαλαρά μετά από πίεση, έπεφτε πολύ πιο γρήγορα η θερμοκρασία του λαδιού στο Ravenol. Τίποτα άλλο δεν παρατηρήθηκε, πλην της κατανάλωσης 200ml στα 11.000 ΚΜ περίπου (στο Castrol δεν είχα δει καμία κατανάλωση στα ίδια ΚΜ, το δε LM το άλλαξα στα 5.000 ΚΜ). Δεν έγραψα ότι φταίνε κάπου τα συγκεκριμένα λάδια ρε παιδιά, απλά την εμπειρία μου στις θερμοκρασίες τους καταγράφω. Με 2 Turbo και καλοκαίρι, είναι μάλλον φυσιολογικές οι τιμές αυτές, στο συγκεκριμένο μοτέρ. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    2 points
  31. δεν φταίει το λάδι. Θες καλύτερη ψύξη.Αν έχεις βάλει πρόγραμμα ένας λόγος παραπάνω να θες καλύτερη ψύξη. Μήπως να κάνεις ένα πιο εκτενές έλεγχο και σέρβις στο σύστημα ψύξης την επόμενη φορά? Εμένα για παράδειγμα με τον 1.0 tsi βάραγε 120άρια και μόλις άλλαξα την αντλία και όλα τα υγρά με καινούργια δεν βλέπω πιο πολύ από 110. Αναφορικά με το λάδι, φυσικά και έχει σημασία τι βάζεις. Δεν είναι πανάκεια όμως και θεραπεία πάσης νόσου. Όμως όσο μεγαλύτερο HTHS, τόσο μεγαλύτερη η προστασία όταν ο κινητήρας σου βαράει 130αρια….. PS: Καλά να πάθεις που κατηγορούσες τα LM
    2 points
  32. Αυτό είναι το ζουμί της υπόθεσης, αφού από αλλαγή σε αλλαγή (15.000 ΚΜ) δεν το καίει το Castrol, γιατί το άλλαξα; Πειράματα κάνω ο π@παρας [emoji23] Έχω δει και με το Castrol έως 128 C σε καυτή μέρα και με πάτημα γερό... Οπότε, τζάμπα το +50% κόστος του νέου λαδιού ίσως.... Μακροπρόθεσμα δεν γνωρίζω στο θέμα των τριβών - φθοράς μόνο.... Υ.Γ: 2 Turbo κιόλας... Η πίεση με το remap αυξήθηκε ελάχιστα, μόλις 0,1 bar VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    2 points
  33. Είναι ορισμένοι dealer, έχουν ένα θέμα, ζουν ακόμα στο παρελθόν. Το πρόβλημα απότι βλέπω το ήξερε η Vw, έχει παρουσιαστεί και σε μοντέλα 16,17,18 Ελπίζω το revision να άλλαξε και μαζί το υλικό ή η επικάλυψη τους μπας και λυθεί το θέμα με την τραγική πλέον σε ποιότητα Vw/Audi.
    2 points
  34. +1 km τελικη Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  35. Παιδιά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Όπως είπα και προηγουμένως το αμάξι φαίνεται να δουλεύει σωστά και πάλι με το 95άρι της revo. Μίλησα τηλεφωνικά και με cargate, ανέφερα το πρόβλημα που υπήρχε με το 98άρι και τους φάνηκε περίεργο είναι η αλήθεια (ειδικά με την 100άρα βενζίνη), χωρίς βέβαια να μπορούν να κάνουν κάτι εξ αποστάσεως. Φυσικά ρώτησα για το αν υπάρχουν διάφορα 95άρια της revo (για τον 1.4 tsi 160 scirocco), και ο Κώστας μου ξεκαθάρισε πως όχι. Μόνο ένα υπάρχει, και σε καμιά περίπτωση δεν μπορούν να πειράξουν αβανσ, πιέσεις ή οτιδήποτε άλλο. Μου είπε πως μάλλον ο dealer θα μπερδεύτηκε όταν μιλήσαμε τηλεφωνικά, καθώς σε κάποια άλλα μοντέλα (πχ s3 8p) μπορούν να επιλέξουν κάποιες ρυθμίσεις που βέβαια τις έχει κάνει η revo ( τα λεγόμενα adjustable). Τα ίδια βέβαια λέει και η revo στο επίσημο site της. Προφανώς γι' αυτό και όταν πήγα από εκεί, μου είπε να το γυρίσουμε κατευθείαν στο 95άρι που είχα πριν (και όχι να δοκιμάσουμε κάτι άλλο, όπως μου είχε πει στο τηλ)..... Με ξένισε η συμπεριφορά του (του εδώ dealer..) για να πω την αλήθεια. Προτιμώ όταν λέγεται κάτι, να λέγεται υπεύθυνα και όχι να πετάμε αερολογίες. Αυτά από μένα! Ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια!
    2 points
  36. Αν βάλω τα NGKθα πάμε στα SIZFR6B8EG που φοράει ο κινητήρας μας. Οπότε τα Bosch απορρίπτουμε; Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  37. όχι αλλά στα λαδάδικα φορουμ που διάβαζα αυτά που είναι φουλ συνθετικά θεωρούνται κορυφαία και πανάκριβα
    2 points
  38. Επιστρέφω στο θέμα του "λάστιχου τροπέτου". Μίλησα σε όποιον μιλάει ελληνικά (με τις δικές σας προτάσεις μίλησα και σε όποιον μιλάει γερμανικά) αλλά τζίφος. Το ανταλλακτικό αυτό δεν υπάρχει πουθενά. Εντούτοις, ένας στο εξουσιοδοτημένο VW από το όμορφο Ρέθυμνο μου λέει "Ξέρεις τί, καταλαβαίνω τί θες, λοιπόν. Πάρε τηλέφωνο τον ΤΑΔΕ (αν επιτρέπεται κάνω edit και γράφω όνομα) στον Πειραιά, έχει αυτός μεγάλη γκάμα σε τέτοια λάστιχα κλπ, μήπως βρεθεί κάτι". Πράγματι, επισκέφθηκα το κατάστημα στην οδό Ρετσίνα στον Πειραιά και προμηθεύτηκα ένα κομμάτι λάστιχο 70mm φάρδος, 2-3mm πάχος και περίπου 1.70m μήκος. Και πήγα με αυτό σ ένα παμπριζάδικο στην Λ. Ηρακλειου (που μου το σύστησε και άλλος, από γκρουπ στο FB). Ο παμπριζάς αφαίρεσε το ξεραμένο λάστιχο, μαζί με το πολύ φθαρμένο και ξεραμένο "κούμπωμα" (που νόμιζα είναι μεταλλικό αλλά είναι σκληρό πλαστικό) [δείτε φωτογραφία] Έπειτα, με χρήση "primer" και παμπριζόκολλας, και με πολλή επιμέλεια, κόλλησε σιγά σιγά το νέο κομμάτι λάστιχο πάνω στο παμπριζ απευθείας. Το μισό λοιπόν κόλλησε πάνω στο παρμπριζ και το άλλο μισό πέφτει και σκεπάζει την αρχή του νεροχύτη-τροπέτου. Το αποτέλεσμα οπτικά φαίνεται σαν εργοστασιακό και επίσης οπτικά φαίνεται οτι θα κάνει καλή δουλειά παρόλο που πρόκειται για "πατέντα". Στην πράξη, απλά θα το δούμε. Και μερικές φωτογραφίες:
    2 points
  39. Καλησπέρα, ψάχνοντας λίγο τα λάδια της Liqui Moly ξανά, είδα δύο νέα είδη λαδιών με προδιαγραφές VW 507 00, για Diesel μοτέρ του γκρουπ δηλαδή. 1) Το ήδη υπάρχον Top Tec 4200 έχει νέο ταμπελάκι που γράφει "New Generation", με τα παρακάτω χαρακτηριστικά: Pour Point: -42 °C Flash Point: 230 °C Density 855 kg/m³ (0.855 g/cm³) at 15°C Viskosity Index: 173 Viscosity: Kinematic: 70 mm2/s (70 cSt) at 40°C // 12,2 mm2/s (12,2 cSt) at 100°C TBN: 8,5 mg KOH/gr Η μόνη αλλαγή στα χαρακτηριστικά του, σε σχέση με το προηγούμενο 4200, είναι η μείωση κατά 2 C του Flash Point. 2) Βγήκε νέο λάδι προδιαγραφών 507 00 με ιξώδες 0W-30, ενώ μέχρι τώρα υπήρχε ως επιλογή μόνο 5W-30! Λέγεται Top Tec 4210 με τα παρακάτω χαρακτηριστικά: Pour Point: -48 °C Flash Point: 220 °C Density 845 kg/m³ (0.845 g/cm³) at 15°C Viskosity Index: 200 Viscosity: Kinematic: 60 mm2/s (60 cSt) at 40°C // 11,9 mm2/s (11,9 cSt) at 100°C TBN: 8,4 mg KOH/gr Φώτο ακολουθούν VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    2 points
  40. [mention=28618]nikdev[/mention] Αυτό που αδυνατεί να αντιληφθεί ο μέσος Έλληνας είναι ότι τα χειμερινά ελαστικά ΔΕΝ είναι μόνο για τα χιόνια αλλά και για κάθε είδους καιρικών συνθηκών με θερμοκρασίες κάτω από 7 C, όπου η συμπεριφορά του είναι καλύτερη ακόμα και από το πιο τέλειο καλοκαιρινό ελαστικό (κράτημα, φρενάρισμα, κλπ). [mention=28618]gianniskar[/mention] Τα ελαστικά All Weather είναι μια μικτή λύση, μέση λύση, μέτρια παντού, καλοκαίρι - χειμώνα. Μην περιμένεις να πατάς άφοβα στο χιόνι το χειμώνα, ούτε να περιμενεις κράτημα το καλοκαίρι όπως ένα καλοκαιρινό ελαστικό. Η προσωπική μου εμπειρία με ελαστικά All Weather, ήταν εξαιρετικά αρνητική, βγαίνοντας από το δρόμο ελαφρώς, με 80 Km/h σε στροφή, την οποία ίδια στροφή είχα πάρει άλλες 10 φορές με την ίδια ταχύτητα αλλά με καλοκαιρινά ελαστικά χωρίς πρόβλημα. Κοινώς, για τα μπάζα για μένα, μισοδουλειά είναι και επικίνδυνα....για μένα που τα πιέζω τα αυτοκίνητα μου. Τέλος, όχι, να μην αλλάξεις την εργοστασιακή διάσταση των ελαστικών. ΥΓ: Εδώ ένα συγκριτικό βίντεο καλοκαιρινών - χειμερινών ελαστικών (δείτε απόδοση στη βροχή απλά!) VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    2 points
  41. Πάντως για φουλ συνθετικό έχει καλή τιμή. Συν ότι έχει και τις προδιαγραφές VW. Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  42. Χρόνια Πολλά σε όλους! Εύχομαι υγεία και ελευθερία σε όλους!
    2 points
  43. Χρονια πολλα,καλες γιορτες με υγεια κι ευτυχια,ευχομαι σε ολα τα μελη του VW Club.
    2 points
  44. Καλησπέρα! Χρόνια πολλά σε όλους και όλες. Καλά Χριστούγεννα με υγεία αγάπη ευτυχία. Να χαίρεστε της οικογένειας σας.
    2 points
  45. Χρόνια πολλά καλές γιορτές σε όλα τα μέλη και φίλους της Λέσχης! Υγεία και ευδαιμονία για τη καινούργια χρονιά με όλες μας τις ευχές! Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  46. Αν και ο καιρός είναι ακόμα φθινοπωρινός, καλύτερα χειμερινά με τις θερμοκρασίες αυτές παρά καλοκαιρινά. Ευχαριστώ, ήταν απωθημένο και έγινε πράξη. VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    2 points
  47. Καλησπέρα κι από εμένα και καλώς σας βρήκα. Ονομάζομαι Τάσος και είμαι κάτοχος ενός αγροτικού vw caddy βενζίνης του '01.
    2 points
  48. 1)Αίτηση – Υπεύθυνη δήλωση στην οποία η γιαγιά μου με όριζε εκπρόσωπο της για την διεκπεραίωση της μεταβίβασης. Εδώ χρειάστηκα μόνο το γνήσιο της υπογραφής της γιαγιάς μου. 2)Άδεια κυκλοφορίας(πρωτότυπη+φωτοτυπία) 3)ΚΤΕΟ(πρωτότυπο και φωτοτυπία) 4)Βεβαίωση περί μη οφειλής τελών κυκλοφορίας(το βγάζεις από το TAXIS με τους κωδικούς του πωλητή) 5)Ταυτότητες(φωτοτυπίες αγοραστή+πωλητή) 6)Αποδεικτικό καταβολής τέλους έκδοσης Άδειας και τέλους Μεταβίβασης οχήματος(για μένα που ήταν 1200cc, πλήρωσα 135€)
    2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.