Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/23/2019 in all areas

  1. 9 points
  2. 8 points
    Μετά τον σημερινό χειροποίητο καλλωπισμό μας...
  3. 7 points
    Αυξάνονται τα vw στην οικογένεια [emoji16] Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  4. 7 points
    Μερικές φωτογραφίες και απ το δικό μου πολακι! Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. 7 points
  6. 7 points
  7. 6 points
  8. 6 points
  9. 6 points
  10. 6 points
    Για χάρη της οικονομίας της συζήτησης μήπως να συνοψίσουμε ; Α) Η χρήση 0w-20 δεν έχει λογική αν θέλουμε να το κρατήσουμε πολλά χρόνια , αν θέλουμε να το δούμε ως λιπαντικό “στρωσίματος” αυτό δεν αλλάζει κάτι. Β) Ναι στη χρήση 5w-30 , υπό προϋποθέσεις όμως . Να είναι πολύ καλό , να μην έχουμε απαιτήσεις για πολύ μεγάλα “ζόρια” και να μην το “καίει”. Γ) Ναι στη χρήση 5w-40 ή 0w-40 ως πλέον κατάλληλα για τις Ελληνικές συνθήκες. Δεν επιβαρύνουν τα φίλτρα σωματιδίων , (τουλάχιστον αρκετά λιπαντικά της κατηγορίας αυτής.) Άλλωστε αυτά τα φίλτρα σωματιδίων είναι (εν μέρει) υπεύθυνα για την ύπαρξη της προδιαγραφής vw 504/507 , vw 508 και του περιβαλλοντολογικού αφηγήματος εν γένει. Δ) Αλλαγή λαδιών έως 10-12 Κ Km (super max) , δεν υπάρχει λιπαντικό που να αντέχει 30 Κ Km , αλλά και να υπήρχε θα έχει τέτοια βρωμιά που δεν θα ήθελες να ξέρεις. Όλα αυτά κατ' εμέ πάντα.
  11. 6 points
    Polo 6N 1997 Semi - rebuilded Ceramic coat by CarPro Professional Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. 6 points
  13. 5 points
    Σε διάφορα αγγλόφωνα αλλα και γερμανόφωνα forums υπάρχουν διαφορες ρυθμισεις εγκεφαλου που μπορεις να κάνεις σε αυτοκινητα VAG (volkswagen,Audi, skoda). Εδω στα ελληνικα δεν βλέπω κατι ... Ας ξεκινήσουμε λοιπόν... Προϋπόθεση: VCDS 18.9 προγραμμα, Καλώδιο σύνδεσης με το εγκέφαλο, Laptop και φυσικα ενα σχετικά νέο volkswagen, audi, skoda αυτοκινητο. Τις ρυθμίσεις που εκανα με επιτυχια στο δικο μου αυτοκινητο (Golf 7 1.4 TGI Facelift, 2018) τις αναφερω παρακατω. 0. Backup του ρυθμισεων του αυτοκινητου (Καλα ειναι να γινει πριν κανουμε οτιδηποτε ρυθμισεις) Ξεκιναμε το VCDS---> Application--->Controller Channel Map---> Controller Address--->Βαζουμε (09 ή 17 ή οποιο θελουμε)--->Login or security Access-->Βαζουμε(31347 για το 09)--->τσεκαρουμε το Adaptations---->τσεκαρουμε το CSV file----> GO. Δημιουργηται ενα CSV αρχειο με το ονομα πχ. Adpmap-09-Σιριακο του αυτοκινητου-Ημερομηνια.csv στο Φακελο VCDS\Logs που μπορουμε να το δουμε με ενα editor/Excel. 1. Τα φωτα ALARM αναβουν αυτοματα κατα το αποτομο φρενάρισμα σε εκτακτη αναγκη(Τροχαιο,μποτιλιασμα κτλ.). SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption--> Außenlicht_Blinker_Notwarnblinken_NBA_Phase_2 =not active σε active 2. Κλείσιμο των ηλεκτρ. παραθυρων με το κουμπι ανoρθωσης οταν το κλειδι δεν ειναι στην αναφλεξη. SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->ZV Komfort-Freigabenachlauf FH bei Tueroeffnen abbrechen=active σε not activε 3. Ενδειξη στο κατραν(MFD) για το ποσο των λίτρων βενζινης που μπορουμε να αναπληρωσουμε. SELECT-->(17)-Instruments--->(07)-Conding-->Long Condig Helper-->Παμε στο Byte 10--->Τσεκαρουμε το Bit 4 (Display "Volume to be Replenisched") 4. Ενδειξη Compass (Βελος πλοηγου) στο καντραν(MFD) για οσους εχουν αλλο navigator απο το μαμήσια, οπως εγω..(O navigator πρεπει να ειναι Full Canbus) SELECT-->(17)-Instruments--->(07)-Conding-->Long Condig Helper-->Παμε στο Byte 10--->Τσεκαρουμε το Bit 6(Display "Navigator/Compass) 5. Αυτοματη ανορθωση των παραθυρων κατα τη βροχη (Το αυτοκινητο πρεπει να ειναι εξοπλισμενο με το σενσορα βροχης, RLFS/H) (Δυσκολο) 1. SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption --> (15)-Access Control 2 - Regenschliessen_ein aus=not active σε active (16)-Access Control 2 - Regenschliessen_art=once σε Permanent (28)-Access Control 2 - Menuesteuerung Regenschliessen= not active σε active 2. SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 --> διαλεγουμε στο πανω μενου το σενσορα RLFS/RLH 1. Εαν ο κωδικος του ειναι : 00A8DD το αλλαζουμε σε 06A8DD--->τσεκαρουμε το Soft reset και παταμε το Do it. 2. Εαν ο κωδικος του ειναι : 01E8DD το αλλαζουμε σε 07E8DD --->τσεκαρουμε το Soft reset και παταμε το Do it. 3. Εαν ο κωδικος του ειναι διαφορετικος απο τα πανω δυο --->Long Coding Helper-->Διαλεγουμε το Byte 0 --> τσεκαρουμε το Bit 1&2(Regenlicht aktiv & Regeschliessen aktiv) ---> τσεκαρουμε το Soft reset και παταμε το Do it. Παρατηρησεις: α) Αφου κανουμε τις επανω αλλαγες βγαζουμε το κλειδι και αφηνουμε να "ησυχασει" ο εγκεφαλος για 15 λεπτα. β) Τσεκαρουμε στο Μενου του ραδιοφωνou εαν ειναι τσεκαρισμενη η ενδειξη "rain closing" γ) Εαν δουμε οτι τα ηλεκτρικα παραθυρα ειναι απορυθμισμενα..τα κατεβαζουμε τερμα μεχρι να ακουσουμε ενα "click" και τα ανεβαζουμε τερμα μεχρι να ακουσουμε παλι το "click" (σε εμενα δεν ητανε) δ) Για να δουλεψει το αυτοματο κλεισιμο πρεπει να ειναι τα παραθυρα ανοιχτα (λογικο) και το αυτοκινητο κλειδωμενο. ε) Πολλοι χρηστες ανεφεραν οτι δεν δουλεψε σε αυτους....σε αλλους δουλεψε αντιστροφος(δηλ. πρωτα το σημειο 2 και μετα 1). Οσοι θελουν ας το δοκιμασουν 6. Κλεισιμο των φωτων ημερας οταν ειναι το χειροφρενο τραβηγμενο. SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->(5)-Daytime running lights -Tagfahrlicht Dauerfahrlicht bei Handbremse abschalten=not active σε active 7. Ηχητικο μηνυμα κατα το κλείσιμο ή άνοιγμα αυτοκινήτου(χωρίς συναγερμό) με ρύθμιση απο το ραδιόφωνο. SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption--> 1. Acknowledgement signals-Akustische Rueckmeldung entriegeln=not active σε active 2. Acknowledgement signals-Akustische Rueckmeldung verriegeln=not active σε active 3. Acknowledgement signals-Menuesteuerung akustische Rueckmeldung=not active σε active 4. Acknowledgement signals-Akustische Rueckmeldung global=not active σε active 5. Acknowledgement signals-Akustische Rueckmeldung Signalhorn=not active σε active Παρατηρηση: Τσεκαρουμε εαν στο μενου του ραδιοφωνο ειναι τσεκαρισμενο το acoustic confirmation 8. Απενεργοποίηση alarm ζωνης. SELECT-->(17)-Instruments--->(10)-Adaption--->Deactivate Seat belt warning=No σε Yes 9. Κωδικοποίηση LED φωτά στις Πινακιδες SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->(1)-Leuchte25KZL-HA59-Lasttyp 25=25 - allgemeine Glόhlampe Innen- oder Auίenlicht σε 43-Allgemeine LED 10. Τεστ των βελών ένδειξης--πανω/κατω (στροφομετρο,ταχυμετρο) και την αναφλεξη. SELECT-->(17)-Instruments--->(07)-Conding-->Long Condig Helper---> Παμε στο Byte 1--->Τσεκαρουμε το Bit 0 (Gauge Test/Needle sweep(staging) active) 11. Μονιμη Απερνεργοποιηση του start/stop. SELECT-->(19)-Can Gateway--->(10) adaption--->Start/Stop voltage limit=7.6V σε 12V 12. Απενεργοποίηση alarm οταν είναι το κλειδί στην ανάφλεξη και ανοίγουμε τη πόρτα οδηγού. SELECT-->(17)-Instruments--->(10)-Adaption-->ignition active message:actuator=Driver's door σε no display 13. Φωτα ημερας και στα πισω φωτα. SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->Auίenlicht_Front-Tagfahrlicht-Dauerfahrlicht aktiviert zusaetzlich Standlich=not active σε active 14. Αυτοματος Υαλοκαθαριστηρας πισω οταν μπροστα ειναι πανω απο την δευτερη σκαλα. SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->Rear Window Wiper-Automatisches Heckwischen=not active σε active 15. Αλλαγη γλωσσας κατραν. SELECT-->(17)-Instruments--->(10)-Adaption-->-Language version=English σε Greek, η επιλογη ειναι δικια σας 16. Κωδικοποιηση LED φωτων μπροστα (πορειας,μεγαλα φωτα, φλας) για GOLF 7 Facelift για αλλαγη των μαμισιων φωτων αλογονου. SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption--> Leuchte7ABL RB1-Lasttyp 7=11 - Abblendlicht σε 43-Allgemeine LED Leuchte6ABL Lc5 -Lasttyp 6=11 - Abblendlicht σε 43-Allgemeine LED Leuchte9FL RB2-Lasttyp 8=11 - Allgemeine Scheinwerfer σε 43-Allgemeine LED Leuchte8FL LB39-Lasttyp 9=11 - Allgemeine Scheinwerfer σε 43-Allgemeine LED Leuchte1BLK VRB20-Lasttyp 1=12 - Blinkleuchten σε 43-Allgemeine LED Leuchte0 BLK VL B36-Lasttyp 0=12 - Blinkleuchten σε 43-Allgemeine LED Παρατηρηση: Στην Ευρωπαικη Ενωση απογορευονται(ακομα) τα LED φωτα για πορειας και μεγαλα. 17. Αλλαγη ενδειξης Service λαδιων απο 15000km σε 30000km.(Για οσους βαζουν το Longlife λαδι) SELECT-->(17)-Instruments--->(10)-Adaption-->minimum value km-driving distance/inspection=15000km σε 30000km SELECT-->(17)-Instruments--->(10)-Adaption-->maximum value of distance to service=15000km σε 30000km 18. Ανοιγμα/κλεισιμο Παραθυρων με το τηλεχειριστηριο (το κουμπι πρεπει να ειναι πατημενο μεχρι να κλεισουν/ανοιξουν) SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->ZV Komfort-Funk Komfort schliessen=not active σε active SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->ZV Komfort-Funk Komfort oeffnen=not active σε active 19. Φωτα ημερας διαχειρισιμα(ανοιγμα/κλεισιμο) απο το μενου ραδιοφωνου. SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->Auίenlicht_Front-Tagfahrlicht Aktivierung durch BAP oder Bedienfolge moeglich=not active σε active 20. Φωτα alarm αναβοσβηνουν μαζι μετα φωτα φρενων..(μη δοκιμασμενο απο μενα.. ισως προβλημα με το ΚΤΕΟ) SELECT-->(09)-Centr. Electric--->(07)-Conding-->Long Condig Helper-->Παμε στο Byte 16--> τσεκαρουμε το Bit1(Emergency Brake flashing via Brake lights active) 21. Φωτα alarm αναβοσβηνουν μαζι με το φλας.(μη δοκιμασμενο απο μενα....ισως προβλημα με το ΚΤΕΟ) SELECT-->(09)-Centr. Electric--->(07)-Conding-->Long Condig Helper-->Παμε στο Byte 16--> τσεκαρουμε το Bit2(Emergency Brake flashing via Turn Signals active) 22. Φλας απο τα φωτα ομιχλης(Εγω δεν εχω) SELECT-->(09)-Centr. Electric--->(07)-Conding-->Long Condig Helper-->Παμε στο Byte 14--> τσεκαρουμε το Bit7(Cornings lights via Front Fog lights active) 23 Εσωτερικα Φωτα υποδοχης και αποχαιρετισμου (Coming Home/ Living home) SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->-ZV Komfort-Comfort opening=not active σε active SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->-ZV Komfort-Comfort closing=not active σε active 24. Κωδικοποιηση 3ου Φως Φρενων μα a) Να αναβει μαζι με τα φωτα του οπισθεν. SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->Leuchte22BR MA57-Lichtfunktion F 22=not active σε Rueckfahrlicht SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption-->Leuchte22BR MA57-Dimwert EF 22=0 σε 127 b) Να αναβει με το κλεισιμο / ανοιγμα του αυτοκινητου. SELECT -->(09)-Centr. Electric -->(16) Security Access:31347 -->(10) Adaption--> Acknowledgement signals-Optische Rueckmeldung 3.Bremsleuchte=not active σε active 25. Κωδικοπιηση πισω Φωτων(FACELIFT LED) για οσους θελουν να ρυθμισουν το πως αναβουν. Αυτα προς το παρων. ΠΡΟΣΟΧΗ: ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΟΥΤΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ. ΟΠΟΙΟΣ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ, ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΡΙΣΚΟ. ΥΓ: ΠΟΛΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΡΩΤΟΥΝ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΑiΡΝΩ ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΕΣ? ΕΓΩ ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΕΔΩ https://www.handythings.ie/general/vcds-hex-v2-19-6-2-p15.html. ΔΕΧΟΝΤΑΙ PAYPAL KAI ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ(ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ). ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ 250 ΕΥΡΩ.
  14. 5 points
    Όποιος φύγει απ' το μαντρί, τον τρώει ο λύκος.
  15. 5 points
    Καλημέρα σε όλους σας.... Ο πολεμιστής ξεκουράζεται κάτω από την δροσιά του πλάτανου [emoji7][emoji3590][emoji41] VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
  16. 5 points
    εγω παντως δεν εχω λογο να μην πιστεψω...και θεωρω ουτε και ο κατοχος εχει λογο να πει ψεμματα, ειδικα οταν υπαρχουν ντοκουμεντα...αντθετως βεβαια εχω λογο να ζηλεψω τετοιες καταναλωσεις..να στε καλα βρε παιδια να τα χαρειτε τα εργαλεια
  17. 5 points
    Άλλη μια φωτο σημερα απο Λευκαδα. Sent from my iPhone using Tapatalk
  18. 5 points
    Ο Μανταρινης είναι ζουμερος τελικά!!! Και μια φωτο από το πώς είναι σήμερα το δικό μου!
  19. 5 points
    Καλησπερα. Ποστάρω κι εγω ως νεο μελος το αυτοκινητο μου! Sent from my iPhone using Tapatalk
  20. 5 points
    Τελικά έβαλα τις γνησιες vw Madrid. Έκανα reset στην πίεση ελαστικών αφού έβαλα τις ζάντες και όλα μια χαρά. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας Στάλθηκε από το LYA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  21. 5 points
    Μαστορα..Τα μοτέρ + λάδια εποχής 1975-1990, ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ. Η γενικότερη τάση με τους σύγχρονους κατασκευαστικά κινητήρες και τα υπέρ-εξελιγμένα λάδια (κυρίως σε πρόσθετα) είναι να πέφτουν τα ιξώδη. Ήδη ξέρεις, ότι στην Αμερική πουλάνε 0w15 όσο και αν αυτό πονάει στους λάτρεις π.χ. του 10w40. Αν το μοτέρ είναι φτιαγμένο για 0W-20 ή 5W-20, θα το προστατέψει μια χαρά. Τα σύγχρονα μοτέρ θα σου ρίξουν την ιπποδύναμη όσο χρειάζεται για να μην υπερθερμανθούν, εκτός και εάν το σκίζεις σε κάθε μετακίνηση…εκεί, πάμε σε άλλη κατάσταση, σε άλλα standards, σε άλλη συζήτηση. Είναι δυνατόν όμως να λες ότι το συνιστώμενο από κατασκευαστή π.χ. 5W-30, καλό είναι να το κρατάμε μόνο για το στρώσιμο και μετά πρέπει να μπαίνει παχύτερο??..!! Τι ασύλληπτες και κυρίως αυθαίρετες εμμονές είναι αυτές?... και γιατί καλά και σώνει, π.χ. με το 5w-30 ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ θα καίω λάδι? 7 χρόνια passat 1.4 - 122hp με 5W-30 και 85.000 χλμ + 8 χρόνια με δύο fiesta ecoboost (Trend 100hp + Titanium 125hp) με 5W-20 και 70.000 χλμ περίπου το καθένα, και δεν έμαθα ακόμη τι θα πεί κάψιμο λαδιού! (οι αλλαγές σε ΟΛΑ : 8-10.000 χλμ) Είναι εντυπωσιακό, το ότι βγάζεις απατεώνες όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες και ευκολόπιστους και απληροφόρητους όλους τους πελάτες – κατόχους τους! Εσύ λοιπόν βάλε 10w40 στο επόμενο καινούργιο που θα αγοράσεις και που ο κατασκευαστής θα συστήνει π.χ. το 5w-30, και αν τυχόν αρχίσει να σου καίει, σε βλέπω με επόμενη ρευστότητα στη βαλβολίνη! (φιλικά πάντα, παρά την ‘ένταση’ του γραπτού λόγου!)
  22. 5 points
    Κατοχος απο τον περασμενο Ιουνιο!
  23. 5 points
    Παρα πολυ καλα σου τα ειπε . Απλως μην τα αφηνεις στα 10κ τα λαδια, κατ εμε απο εμπειρια ειναι πολλα , να μην περιμενεις 4-5 μηνες αλλα 15 μερες το πολυ και παντα μετα απο μεγαλα ταξιδια και οταν αρχιζει και το καψιμο γραφει στον δεικτη λαδιου , πεταμα τα λαδια, εσπασαν και δεν τα σηκωνει το μοτερ, τα κουρασε και τα καιει . Μην πεις δλδ , " α , εκαψε 500 μλ , οκ ολα καλα , συμπληρωνω και συνεχιζω " . Ασε τις εταιριες να λενε , μολις δεις τοσο καψιμο, ειναι σημαδι οτι θελει αλλαγη το λαδι . Συνηθως πριν τα 5κ , δεν θα καψεις τοσο . Εαν αρχιζει και καιει τοσο στα 5κ , αλλαγη ρευστοτητος σε παχυτερο . Αυτα φυσικα οταν σου ανηκει το οχημα και θες να το κρατησεις . Σαν leasing τωρα , οπως βολευεσαι, νοικιαρικο ειναι ...
  24. 5 points
    Και εγώ απο ΣΚ Παρνασσό :P
  25. 5 points
    Από εξόρμηση στον Παρνασσό..[emoji16] Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  26. 5 points
    Μην τρίβετε άλλο τα μάτια σας, ο Mumm-ra ο παντοτινός θα είναι εκεί μετά απο 2000 χρόνια, ως ένας άλλος νοσφεράτου για να τραφεί από το αίμα των νεαρών μελών! Θα μαζέψω και άλλους αρχαίους και θα έρθουμε παρέα.
  27. 5 points
    Γεια σας και απο μενα μετα απο παρα πολυ καιρο 20191228_181507_001.mp4
  28. 5 points
    Με το χειμερινό σετ ελαστικών+ζάντες, πεντακάθαρα και φρεσκογυαλισμενα 241ΗΡ... [emoji7][emoji41] Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk
  29. 5 points
    Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk
  30. 4 points
    ολα γινονται και φτηνα.
  31. 4 points
    άρα εν τέλει. έχουμε νόμο ,αλλά αυτός ο νόμος στην ουσία είναι στον αέρα. γιατί παίζει ο ίδιο νόμος παίζει με της λέξεις. άρα νόμος δεν υπάρχει. εμείς θέλουμε να έχουμε νόμο , αλλά η άλλη δεν θέλουνε και όταν εμείς είπαμε για νόμο μετά εκείνη είπαν ότι δεν θέλουνε εμείς τώρα
  32. 4 points
    Όπως κάθε 6μηνο (εδώ και 25 χρόνια), μετά από το καλό πλύσιμο και στέγνωμα, παίρνω με ένα πανί τυχόν σκόνες ξανά και αφού ελέγξω ότι είναι πλήρως καθαρό (και χωρίς ίχνος νερού από το πλύσιμο), ξεκινώ (σε σκιερό μέρος πάντα): 1) Υγρό σκληρό (κατά προτίμηση) κερί, καλής μάρκας (όχι απαραίτητα Top Brand), χρησιμοποίησα αυτή τη φορά το Turtle Wax. 2) Μαλακά σφουγγαράκια επάλειψης κεριού. 3) 2 τουλάχιστον πανιά (μικρο-ίνες) για σκούπισμα. Αλοιφω με κυκλικές κινήσεις το κερί, κομμάτι κομμάτι του αυτοκινήτου, φροντίζοντας να θυμάμαι την σειρά που τα έκανα και το αφήνω να στεγνώσει. Σκουπίζω με το 1ο πανί το πρώτο χέρι, με την ίδια σειρά, από το παλαιότερο προς το νεότερο. Μετά, ελέγχω ξανά για τυχόν σημεία που μου ξέφυγαν και τις τυχόν ατέλειες τις σκουπίζω με το 2ο πανί. Σύνολικος χρόνος (πλην πλυσίματος) = ~2 ώρες (εξαρτάται από το μέγεθος του οχήματος και το δικό μου είναι πολύ μεγάλο). Το αποτέλεσμα το βλέπετε, από κοντά πιο πολύ γυαλίζει [emoji12] Υ.Γ: Γυμναστική χεριών + άνω κορμού σίγουρα. VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
  33. 4 points
    Ας παρουσιάσω και εγώ το δικό μου Polo 6N. Για όσους δεν με ξέρουν, ονομάζομαι Ηλίας Τσακουλέρης και είμαι μηχανικός που έχω συνεργείο στο Περιστέρι (παλιότερα ήταν στο Αιγάλεω) και είμαι εδώ και πάρα πολλά χρόνια υποστηρικτής του VWClub. Αρκετοί έχετε δει την παρουσίαση του doggy (Κώστα) με το Polo του. Τα μηχανικά του είναι λίγο πολύ φτιαγμένα με την ίδια λογική όπως το δικό μου, απλά εγώ παίζω σε λίγο μεγαλύτερα νούμερα (πλέον). To δικό μου Polo ήταν ένα 6N 1.4 16v, 101hp. Αρχικά τουρμπίστηκε με κορμό από 1.6 8v μαντεμένιο συν πιστόνια-μπιέλες και ότι άλλο χρειάζεται και με εγκέφαλο από Lancia Delta Integrale συν μπεκ, συν πεταλούδα. Το αυτοκίνητο τότε ήταν κάπου στα 220+ άλογα. Κατόπιν ακολούθησαν διάφορες αλλαγές (εγκατάσταση NOS, άλλα προγράμματα κλπ) αλλά αυτά ξηλώθηκαν και ξανάγιναν κάποια πράγματα από την αρχή και πλέον είμαστε στην παρακάτω κατάσταση: Πιστόνια acralite, μπιέλες σφυρίλατες, συμπίεση γύρω στο 9,5, τουρμπίνα gtx2860rs, σετ δίσκο-πλατό 6-φτερο χειροποίητο με πλατό ενισχυμένο. Τα κυβικά μετρήθηκαν πλέον στα 1640 επειδή έχει ανοιχτεί το μπλοκ και φοράει εισαγωγή και στρόφαλο από Polo 6N2 GTi Εισαγωγή και εξαγωγή είναι 70-άρα Αντλία βενζίνης Walbro 7bar. Φρένα από Corrado 288mm μπροστά και πίσω δίσκοι από Golf GTI Εκκρεμούν κάποιες ρυθμίσεις ακόμη και το υπολογίζουμε να βγάλει κάπου στα 300 άλογα τροχό!!! Πάρτε και μερικές φώτο μιας και το αυτοκίνητο ξαναβάφτηκε από την αρχή, αλλάχθηκαν οι ζάντες μπήκαν σπόιλερ, μαρσπιέδες, αεροτομή, εγκαταστάθηκαν φώτα Angel Eyes και τα σήματα της VW έγιναν μαύρα.
  34. 4 points
  35. 4 points
    Όλα τα μοτέρ που γράφω παρακάτω αγοράστηκαν καινούργια με 0 χιλιόμετρα. 1. Σε 20vt έβαζα στη αρχή 5w30, και μετά τον πρώτο χρόνο πέρασα σε Castrol Magnatec 5w40. 2. Σε εργοστασιακό Tsi που έχω βάζω 5w30 πάντα. (άλλο Golf) 3. Σε 2 μοτέρ Multijet βάζω πάντα 5w30 επίσης. 4. Η αλήθεια είναι ότι στις περιπτωσεις 2,3 βάζω Castrol Edge ή Mobil ESP Formula και δεν θ΄αλλάξω, παρόλα τα όσα γράφονται. Η λειτουργία είναι βελούδινη και η κατανάλωση μηδενική. Στο 20vt που επίσης είχα ανοίξει για επιθεώρηση και μόνο πριν χρόνια, τα κουζινέτα ήταν σε άριστη κατάσταση παρόλο της θεωρητικά υποδεέστερης ποιότητας του Magnatec, οπότε ξανακλείστηκε και συνέχισα στο ίδιο λάδι. Στο άλλο Tsi που έχει γίνει εδώ και χρόνια σφυρήλατο, όταν ήταν εργοστασιακό έβαζα μόνο Castrol Edge 5w30 και 1 φορά Shell & Aral. (Αλλαγές ανά 7500-5000χλμ). Κατά το άνοιγμα, τα κουζινέτα βρέθηκαν σε άριστη κατάσταση και στροφάλου και μπιελών, το ίδιο και τα κομβία, αυτό επιβεβαιώνει τη χρήση των άνω λιπαντικών. Από τη στιγμή που έγινε ανακατασκευή, έβαζα κάποιες φορές ο χειμώνα 5W30 ή 0w40 και τους άλλους μήνες 5w40, αλλά μετά το φρεσκάρισμα που του ξαναέκανα πέρυσι πλέον βάζω μόνο 5w40 χειμώνα - καλοκαίρι για να είναι ετοιμοπόλεμο σε κάθε περίπτωση καθώς πλέον στα πολλά κρύα δεν το βάζω μπρος δεν υπάρχει λόγος ταλαιπωρίας. Σε μάρκες συνήθως Liqui Moly, Castrol ή Motul. Σαν εργοστασιακό στο Tsi καθόταν καλά το Castrol Edge 5w30, το Motul και Mobil ελάχιστα το έκαιγε. Το Mobil και το Castrol είχαν το πιο ήσυχο δούλεμα, το Motul λίγο πιο τραχύ. Στο σφυρήλατο λοιπόν που το δοκίμασα μετά τις 3-4000χλμ, ο ήχος αλλάζει δραματικά και έκανα τις αλλαγές νωρίτερα, οπότε αποφάσισα να το σταματήσω και να μείνω στο 5w40. Η άποψή μου είναι να το βάλεις άφοβα, αλλά να προσέξεις από που αγοράζεις, τα πράγματα με τη νοθεία και τα επαναχρησιμοποιήσιμα λάδια είναι πρόβλημα σοβαρό πλέον. Αλλαγές όσο πιο συχνά μπορείς 7,500 ή 15,000.
  36. 4 points
    Καλοκαιρινα έτοιμα! Μια σημερινή!
  37. 4 points
    Καλησπέρα, επιστρέφω μετά από καιρό για ένα update, το σημαντικότερο μέχρι τώρα. Μετά λοιπόν από 12 χρόνια ευτυχισμένης συμβίωσης ήρθε ο καιρός να χωρίσουν οι δρόμοι μας. Πριν δυόμιση μήνες περίπου το έδωσα. Μακάρι ο νέος ιδιοκτήτης να το προσέχει και να το αγαπάει όπως εγώ, γιατί πραγματικά η φροντίδα που του παρείχα όλα αυτά τα χρόνια ήταν ως και υπερβολική θα έλεγε κανείς. Αυτό βέβαια το εξαργύρωσα με την απροβλημάτιστη λειτουργία του, ακόμα και για το διάστημα που το είχα φτάσει στα 390 άλογα. Σκεφτόμουν πολύ σοβαρά και παρά λίγο θα προχωρούσα σε big turbo, αλλά αποφάσισα να αναζητήσω νέες εμπειρίες αν και δεν μου ήταν εύκολο συναισθηματικά. Δεν ντρέπομαι να ομολογήσω ότι τη μέρα που το έδωσα έκλαψα. Ακόμα και λίγες μέρες μετά το σκεφτόμουν και δάκρυζα. Αλλά έτσι είναι, κάποια στιγμή πρέπει να βρίσκεις τη δύναμη να αποχωρίζεσαι πράγματα που αγαπάς, ακόμα και αυτά που έχεις συνδέσει με τους πιό σημαντικούς σταθμούς στη ζωή σου. Και αυτό το κάνεις γιατί το μέλλον δεν σε περιμένει και η δίψα για νέες εμπειρίες είναι εξίσου μεγάλη με τις αναμνήσεις. Καθώς νιώθω ότι σιγά σιγά περνάει η φάση της βελτίωσης για μένα, και αφού δεν προχώρησα σε big turbo πριν κάνα χρόνο που έφτασα κοντά, αποφάσισα στα πλαίσια των νέων αυτών εμπειριών να επιλέξω και μάλιστα για πρώτη φορά αυτοκίνητο επιδόσεων, με αρκετά άλογα για να μπορεί να μου κρατήσει το ενδιαφέρον για πολλά χρόνια, ίσως και για όλη τη διάρκεια που θα το έχω. Άλλωστε, η φάση της βελτίωσης μπορεί να περνάει, ο εθισμός με την ταχύτητα όχι. Ως εκ τούτου δεν υπήρχε περίπτωση να πάω σε πιό αργό αμάξι από αυτό που άφησα. Τώρα βέβαια λόγω περιορισμών στις μετακινήσεις, μετά από σχεδόν δύο μήνες ακόμα στρώνω, αλλά πιστεύω σύντομα να δω τι κάνει και στο δρόμο. Καθώς το νέο μου αυτοκίνητο είναι εκτός VAG και μάλιστα για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια, οπότε στο σημείο αυτό κλείνει για μένα ένα κεφάλαιο, θα ήθελα χωρίς να αναφέρω ονόματα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους με βοήθησαν έστω και λίγο στην ολοκλήρωση του project. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι πήρα χρήσιμες πληροφορίες για το κούλερ το οποίο μου βγήκε διαμάντι, χρησιμοποίησα πληροφορίες σχετικά με τις ρυθμίσεις του προγράμματος κ.α. Εύχομαι σε όλους τα καλύτερα, σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο και βέβαια καλή συνέχεια στο forum. Ίσως συνεχίσω να γράφω μια στο τόσο, αλλά σε κάθε περίπτωση ήθελα να ενημερώσω για το αυτοκίνητο καθώς είναι πολύ ιδιαίτερο και αναγνωρίσιμο, δεν το μπερδεύεις με άλλο δηλάδη, και σε περίπτωση που το πετύχετε πουθενά στο δρόμο δεν ήθελα να νομίζει κανείς ότι είμαι εγώ μέσα, γιατί ποτέ δεν ξέρεις πώς οδηγεί ο καθένας και πώς συμπεριφέρεται.
  38. 4 points
    Καλησπέρα στην παρέα...Συγχαρητήρια για τη δουλειά που έχετε κάνει εδώ... Δημήτρης, από Βόλο, φρέσκος κάτοχος ενός μεταχ/νου Passat 1.6 tdi, μοντ. 2016 Β8, Comfortline με 90.000 χλμ. Μετά από 2 Χόντα, 2 Μαζντα, 2 Μιτσουμπισι, 1 Φορντ και 1 Σκόντα είπα να το δοκιμάσω!!! Εύχομαι σε όλους καλά και ασφαλή χιλιόμετρα παιδιά....θα τα λέμε...
  39. 4 points
    Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση σε όλα τα μέλη μας με υγεία ! Είναι το πρώτο Πάσχα που αντί των συμβουλών για ασφαλή οδήγηση, σύνεση στο δρόμο και καλή επιστροφή, θα πω: «Μείνετε μέσα» για να είμαστε όλοι μας κι αυτοί που αγαπάμε υγιείς.
  40. 4 points
    Έτοιμος και ο πλαστικός θόλος. Αφού βρήκα χρόνο (και κυρίως χώρο) έκατσα και τον έβγαλα από το αμάξι. Τον κόλλησα με το Κολλητήρη που έχω. Το έλιωσα λίγο λίγο και έτοιμο Σε ένα σημείο μάλιστα έβαλα και ένα κομμάτι από μεταλλική ψιλή σίτα, (βλέπε φωτό) Ζεστενα το πλαστικό με την σίτα από πάνω και αυτό έμπαινε μέσα στο ίδιο το πλαστικό καθώς έλιωνε. Γλυτώσαμε το 50€
  41. 4 points
    Το εργαλείο ήρθε [emoji2957] Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  42. 4 points
    Meguiars σαμπουαν με κερι..
  43. 4 points
  44. 4 points
    Εφ οσων τα περι 30κ αλλαγης λαδιων ειναι βλακεια , γιατι δεν βγηκε οδηγια που να διευκρινιζει το θεμα , ενημερωνοντας τους αγοραστες οτι αυτα τα 30κ ειναι σε απολυτη ευθεια , διχως φορτιο με σταθερα χλμ λες και ειμαστε φορτηγατζιδες στο Αμερικα ; Και εφ οσων ο ντιλερ μπορει κατα βουληση να σου αλλαζει τα σερβις της κατασκευαστριας ( εδω ξηλωνεται το πουλοβερ και παει το παραμυθι συννεφακι συννεφακι )σε στυλ "οχι τοσα , αλλα ... ναι ξερεις ...τοσα " γιατι να μην το κανεις απο μονος σου ; Δικο σου μηχανημα ειναι , αυτος λεφτα θελει να παρει απο την τσεπη αρα οσο πιο συντομα ( οχι βεβαια σε σημειο να χρειαστει αποζημιωση ) η φθορα , τοσο καλυτερα για αυτον . Και γιατι τσουχτηκε οταν του ειπες εσυ ποτε θελεις να τα αλλαξεις ; Πρωτα λαδια σε 15κ μεσα ειναι αυτοκτονια και το ξερει αλλα τον συμφερει . Πεταμενα λεφτα η συντηρηση της μηχανης δεν ειναι ποτε . Αμα την παρατησεις , τοτε τι θα σου πει ; " Ε καινε απο την μανα τους λιγο λαδακι " η " Ε , εχεις και μερικα χλμ επανω , δεν ειναι πια καινουργιο " ; Μακαρι να εκαναν τα λαδια 2 ευρω το γαλονι (3.78λ) , κυριολεκτικα θα αλλαζα καθε σου/κου .Και κυριολεκτικα , ακομα θα ειχα το 1ο μου αμαξι . Ως αναφορα την καραμελα περι τεχνολοχικης υπεροχης των λαδιων και των μηχανων εγω βλεπω ενα συνηθες φαινομενο καθεμερα . Ακομα και τα νεα , τεχνολογικα υπερεχοντα λαδια εχουν επανω προδιαγραφες 20+ετιας ... Ολα τα λαδια ( το 95%+ ) που ειναι για tdi/tsi ας πουμε σαν παραδειγμα , εχουν CF(πετρελαιου) προδιαγραφη ακομα . CF που ειναι 25ετιας προδιαγραφη !!! Τι μου λεει δηλαδη , οτι μπορουμε να βαλουμε προδιαγραφες 25ετιας (ναι μπορουμε, μην ψαρωκεις ) σε αμαξια του 2020 ; Αυτο δεν αντιβαινει στα λεγομενα του περι υπεροχης σημερινων λαδιων ; Εν ολιγοις , λαδια με προδιαγραφες 25ετιας , αλλαζονται και με διαστηματα σερβις 25ετιας , οχι φυσικα σαν απολυτη εκφραση αυτο , αλλα δεν μπορει να μου λεει οτι το λαδι αυτο θα κραταει οχι 5κ αλλα 25κ μεσα σε μια μηχανη . Βαλε απλα λαδακια , αλλαζε τα μεχρι τα 7.5κ ( προσωπικη επιλογη αυτο απο εμπειρια ) και ασε την εταιρια να εχει εφιαλτες που εχεις τα λεφτα ακομα στην δικη σου τσεπη . Εσυ μια χαρα θα κοιμασαι . Και για να καταλαβεις τι εστι εταιρια ( δεν μιλαω για μια συγκεκριμενη ) θα σου θυμιζω ενα καλο ανεκδοτο : " Ηταν ενας ζητιανος εξω απο ενα καταστημα . Καθε μερα ενας τιμιος εργαζομενος νεος περναγε για την δουλεια του και του αφηνε χρηματα . Συνηθως του αφηνε ενα 2ευρω . Οσο λοιπον υπηργε αυτη η "τυπικη" συναλλαγη , και οι δυο ενιωθαν καλα . Μια δευτερα ομως ο νεος αντι για 2ευρω του αφησε 1ευρω. Ο ζητιανος θεωρησε οτι εγινε κατι λαθος , αφου τον ειχε μαθει στα 2ευρα , αλλα ευγενικοτατος , δεν μιλησε καθολου . αυτο συνεχιστικε για καμια 10ρια μερες . Μετα , στα ξαφνικα , το 1ευρω εγινε 20λεπτο ! Ο ζητιανος δεν κρατηθηκε και ευγενικος οπως παντα ρωταει τον νεαρο τι εγινε και αυτη η αλλαγη στο μπουρμπουαρ . Ο νεαρος του εξηγη πως στεφανωθηκε ,αλλαξε σπιτι και πηγε σε μεγαλυτερο γιατι περιμεναν με μεγαλη χαρα με την συζηγο του το νεο μικρο μελος της οικογενειας του συνεπως δεν ειχε την ευχερια να δινει 2ευρα . Η απαντηση του , εως εκεινη την στιγμη , ευγενικοτατου ζητιανου ξερεις πια ηταν ; " Καλα λεει στεφανωθηκες, αλλαξες σπιτι , κανεις οικογενεια με τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ τα λεφτα ;;;;" !!!! Τα θεωρουσε δικα του επειδη ο καλοβουλος νεαρος του ειχε δωσει το δικαιωμα ,συνηθιζοντας τον σε κερασματα . Διδαγμα : Οτι μας ανηκει , εμεις κανουμε κουμαντο μεχρι να επιτρεψουμε σε αλλους να κανουν αυτοι κουμαντο επ αυτου . ΜΗΝ ΤΑΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΖΗΤΙΑΝΟ .
  45. 4 points
    Θα γραφεις με μικρα γραμματακια, τα κεφαλαια υποδηλωνουν οτι φωναζεις ειδικα με τον τροπο που εγγραψες εσυ. Τα παραπανω τα εχεις αποδεχτει στους ορους χρησης κατα την εγγραφη σου. Δεν απαιτουμε για απαντηση με τετοιο τροπο, υπομονη οταν καποιος το δει και εχει διαθεση θα απαντησει. Δεν ειναι γραμμη βοηθειας το φορουμ ουτε τσατ. 24/7 Καλη συνεχεια λοιπον στην περιηγηση σου στο φορουμ και ηρεμα οπως σου ξαναεγραψα. Sent from my iPhone using Tapatalk
  46. 4 points
    το παρέλαβα παιδία πρώτες εντυπώσεις άψογες, δεν το είχα δει το r απο κοντά μόνο στο δρόμο και φωτογραφιες στο internet τελικά είμαι πολύ ευχαριστήμενος με την επιλογή μου. Τώρα στρώσιμο μέχρι 3000 στροφες για 1500χλμ και μετά θα σας γράψω και εντυπώσεις για τον κινητήρα. Προς το παρόν το μόνο που έχω να πω είναι Μαγεία το DSG και φανταστικό το composition media σε συνδυασμό με apple car play. Μ άρεσει ο εσωτερικός φωτισμός το βράδυ με το ambient lighting. Δεν το ανεβάζω στροφές αλλά πολύ ησυχία στη καμπίνα μέχρι τώρα και αθόρυβη σχετικά κύληση. Το αμάξι το λάτρεψα από τη στιγμή που το είδα να το βάζουν στο διαγνωστικό στην αντιπροσωπεία.
  47. 4 points
    Εκλεισα τελικα το 1.5 θα επανελθω οταν με το καλο παραλαβω με εντυπωσεις. ευχαριστω πολυ ολους
  48. 4 points
    Guys καλησπέρα και από εμένα. Εδώ και μερικες μέρες έχω παραγγείλει το t-roc 1.5 dsg. Λόγικα με το νέο έτος θα το έχω στα χέρια μου... Εύχομαι να είναι απροβληματιστο γιατί κατά τα άλλα ξέρω ήδη ότι θα είναι υπέροχο... Έχει όλα τα καλούδια του experience πάνω και το sport package... Μεγάλο όνειρο που τελικά δεν πραγματοποιήθηκε... Τα δερμάτινα καθίσματα... Ίσως κάποια στιγμή να απευθυνθώ στους ειδικούς όμως... Καλώς σας βρήκα λοιπον και με το καλό να το παραλάβω... Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
  49. 4 points
  50. 4 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...