Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/23/2020 in all areas

  1. [emoji16] Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    8 points
  2. Περα απο τα κλασικα μπουζι πολλαπλασιαστες, Οι πρωτες παρτιδες mk7 ειχαν προβλημα στην τουρμπινα part number 702N Στα νεοτερα αλλαξε revision σε 06K 145 722 Τα mk7.5 φορανε το νεοτερο Πολλα εβγαλαν αντλια νερου πριν τα χιλιομετρα αλλαγης και ορισμενα και θερμοστατη. Γυρω στις 90-100.000 χλμ τα μοντελα 15-16 βγαζουν αντλια επιστροφων καυσιμου, κανιστρο ανθρακα κλπ Και κλασικο προβλημα η ηλιοροφη τριγμοι και διαρροη ακομη και νερου στο εσωτερικο. Μην παρεις με ηλιοροφη. Στο καρτερ (πλαστικο πλεον) θελει αλλαγη η ταπα σε καθε αλλαγη λαδιων αλλιως θα εχει διαρροη. Το σετ συμπλεκτη δεν ειναι ανθεκτικο, αμεσως φθειρεται εστω και με light προγραμμα οποτε εχετο υποψη, το dsg ειναι μονοδρομος Η ντιζα καπο ειναι προβληματικη χαλαει και δεν μπορεις να το ανοιξεις Αισθητηρα στο δοχειο νερου βγαζει συχνα ως σφαλμα απτις βρωμιες που μαζευει με τον καιρο Στο υποπλαισιο εμπρος οι βιδες υποκειται σε παραμορφωση με αποτελεσμα σε σαμαρακια η ανωμαλιες να ακουγεται θορυβος σαν χτυπημα Sent from my iPhone using Tapatalk
    7 points
  3. Τελευταιες αλλαγες εκτος ζαντων..
    7 points
  4. Ίσως το πιο πολυπόθητο retrofit και δεν είναι άλλο απο την αντικατάσταση των εργοστασιακών φαναριών αλογόνου με τα κορυφαία σε επίπεδο φωτισμού και εμφάνισης τα λεγόμενα led-mid. Είναι αλήθεια ότι θέλει προχωρημένο επίπεδο γνώσεων καθώς και έρευνας ώστε να μελετήσεις καλά τα διαγράμματα και να βρεις και τα ανταλλακτικά που απαιτούνται για ένα εγχείρημα που λίγοι εώς πολύ λίγοι έχουν καταφέρει. Η μελέτη που έχει ρίξει εδώ και αρκετό καιρό ο φίλος Ηλίας ήταν πολύ σημαντική αλλά τίποτα μα τίποτα δεν θα ήταν εφικτό και στην εργοστασιακή μορφή αφού όλα μπήκαν και περάστηκαν όπως αν ήταν τοποθετημένα εξ αρχής από τον έναν και μοναδικό φίλο μου Βασίλη τα λόγια είναι περιττά ότι και να πω είναι λίγο ειλικρινά ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια που κινηθήκαμε σαν ομάδα. Η κωδικοποίηση απαιτεί ειδικές γνώσεις και έγινε remotely. Στο ψητό ,ολοκαίνουρια φανάρια (κούτα) μετά από αρκετό ψάξιμο , ολοκαίνουριος εγκέφαλος BCM για να μπορεί να υποστηρίξει led φαναρια, εγκέφαλος FCM για τα φαναρια αλλα και τοποθετηση body position sensor G76 στο πισω αριστερό ψαλίδι ώστε με το βάρος πίσω να ρυθμίζεται αναλογα το ύψος της δεσμης. Παραθέτω φωτογραφίες από την τοποθέτηση αλλά και ανταλλακτικά (αρκετά ακόμα) που χρησιμοποιήσαμε αυτό που δεν μπορώ να δείξω είναι η τρομερή και ποιοτική δουλειά σε όλα τα επίπεδα. Και για τον επίλογο να αναφέρω ότι ΑΛΛΑΞΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΟΛΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ δεν υπάρχει οπτικά καμία μα καμία σχέση και επιτέλους τα φανάρια το έκαναν να δείξει πολύ όμορφο και να είναι συνέχεια του υπόλοιπου (άλλαξα και την γρίλια που είναι συνέχεια των φώτων)που πραγματικά τα αλογόνου ήταν πάνω του κάτι ξένο άχαρα & μονότονα θα τα χαρακτήριζα οπτικα μιας άλλης εποχής πώς να το πώ , και κλείνω με... ... με το φως τους η νύχτα μέρα ότι πιο φωτεινό έχω δει και σε συνεργασία με την κάμερα οι συνεχείς ρυθμίσεις τους το να έχεις αυτοκίνητα μπροστά σου στα 10 μέτρα να μην καταλαβαίνουν ότι έχεις μεγάλη σκάλα και να έχεις κάνει γύρω τους την νύχτα μέρα πραγματικά με ξεπερνάει... βλέπει αυτοκίνητο και το κάνει τετραγωνάκι (παραθέτω βίντεο) αλλά άμα δεν το δεις ο ίδιος δεν μπορείς να πιστέψεις τι κάνουν αυτά τα φώτα. Ευχαριστώ και πάλι αυτούς που με βοήθησαν και μου έδωσαν χαρά που λέγεται η χαρά της δημιουργίας αφού κάτσαμε ωραία οργανωμένα στο χώρο μου και φέραμε εις πέρας ένα δύσκολο project που όπως είπα λίγοι έχουν καταφέρει.
    7 points
  5. Άλλος ένας καραγκιόζης που σχολιάζει εδώ μέσα και έχει απαιτήσεις να μη σχολιασουμε αδιαφορώντας για το καρκίνο που βγάζει αρκεί να περνάει ΚΤΕΟ και να τραβάει στην ανηφόρα. Αντί να κάνετε αυτόν ban θα προειδοποιησετε εμένα?
    7 points
  6. Επισήμως πλέον το Amarok ήρθε στην κατοχή μου!!! Έκδοση Canyon 2,0λ του 2016 με τα 180 άλογα, αυτόματο 8αρι κιβώτιο (της ZF, όχι DSG που φοράνε σε όλα τα αμάξια του ομίλου) και 4Motion.
    6 points
  7. Μια "καλλιτεχνικη" κ απο το δικο μου!!
    6 points
  8. Με το ωραιότερο φόντο.. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    6 points
  9. λίγο ακόμα να χιόνιζε και ίσως να σκεπαζόταν όλο. σαν ιγκλού έγινε το passat
    6 points
  10. Αυτό είναι Για τα πολλά χιόνια [emoji1787][emoji1787][emoji1787] Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    6 points
  11. Χρόνια πολλά με υγεία σε όλο τον κόσμο...Καλή πρωτοχρονιά να έχουμε.
    6 points
  12. Εγώ το δικό μου θα το αφήνω στον ήλιο. Να πάει να γ@μηθεί αν και δεν το ξεχρέωσα. Κάπου ξεχάσαμε ότι τα αυτοκίνητα είναι για να μας εξυπηρετούν και γίναμε οι ίδιοι δούλοι των αυτοκινήτων.
    5 points
  13. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά! Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    5 points
  14. Χρόνια πολλά Χριστός ανέστη! Υγεία σε όλους και στις οικογένειες σας.
    5 points
  15. Χρόνια πολλά καλή ανάσταση σε όλους! Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  16. Χρονια πολλά, Καλό Πάσχα σε όλα τα μελη και φίλους του Vwclub! Και το σημαντικότερο, τσουγκρίσματα μόνο με αυγά! Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  17. Το αυτοκινητο το πηρα μεταχειρισμενο ενος χρονου , εψαχνα το συγκεκριμενο μοτερ (1.6tdi) οποτε ηδη ειχε σταματησει να πωλειται καινουριο και σε εκδοση μονο R line παντα. Οποτε το πηρα ετοιμο ,σαφως αν αγοραζα/αγορασω καινουριο θα φροντιζα αν ειχα δυνατοτητα να βαλω καποια πραγματα που επιθυμω. Δεν ξεπερασα τις αρχικες τιμες με πολυ προσεκτικες αγορες παντα και επισης καποια πραγματα δεν υπαρχει καν δυνατοτητα να μπουν απο το εργοστασιο οπως οι φωτιζομενες χειρολαβες , τα welcome lights στις πορτες κλπ. Τελος ειναι οπως εγραψα και η χαρα της δημιουργιας δλδ καλο το ετοιμο τα σκας και τελειωνεις αλλα το να ψαχνεις να διαβαζεις διαγραμματα το πως γινεται και να μπαινεις σε αυτη την λογικη νομιζω δεν συγκρινεται απο αποψη ευχαριστησης σαφως παντα δεν πηγαινουν ολα οπως τα σχεδιαζεις αλλα επαναλαμβανω με πολυ προσεκτικη μελετη και φυσικα να πιανουν τα χερια σου μπορεις να κανεις πολλα.
    5 points
  18. O 1.4 TDI προέρχεται από τον υπερκυβισμό του 1.2 TDI. Ο κινητήρας έσβηνε στις χαμηλές στροφές. Η VW θυμάμαι συμβούλευε τους οδηγούς να κρατάνε ψηλά τις στροφές για να μην σβήνει. Στο τέλος έκανε ανάκληση για αλλαγή βολάν και ημιαξόνιου, αλλά και πάλι υπήρχαν θέματα. Είναι άλλη μια πονεμένη ιστορία. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με αυτόν τον κινητήρα θα κάνει παρεμβάσεις εις βάρος της υγείας του πληθυσμού και του περιβάλλοντος.
    5 points
  19. Κάποιοι δυστυχώς , ακόμα δεν έχουν καταλάβει ότι έκαναν ΛΆΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΉ ΚΙΝΗΤΉΡΑ. και τώρα ζητάνε και τα ρέστα από τους υπόλοιπους.... Είναι γνωστό ότι η αφαίρεση του DPF είναι ποινικό αδίκημα. ΠΚ386 ΚΑΙ ΠΚ273 https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/n-4619-2019/arthro-386-poinikos-kodikas-nomos-4619-2019-apati https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/pk/arthro-273-poinikos-kodikas-koinos-epikindyni-vlavi https://www.tosynergeio.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=1892:dpf
    5 points
  20. Το haldex σου είναι πέμπτης γενιάς. Αλλάζεις μόνο λάδια καθότι δεν υπάρχει φίλτρο. Μετα το άδειασμα του παλιού λαδιου, απ ότι κατάλαβα δε βγάλατε αντλία Haldex. Κάτι τέτοιο μπορεί και να μην ηταν απαραίτητο ειδικά αν το λάδι βγήκε σχετικά καθαρό. Η τάπα αποστράγγισης, σύμφωνα με τη VW πρέπει να είναι καινούργια και πρέπει να βιδωθεί με δυναμόκλειδο στα 32Nm. Όταν γεμίζουμε προσέχουμε 2 πράγματα: -το αυτοκίνητο να είναι επίπεδο για τηρείται σωστά η στάθμη στο θαλαμο του haldex. -το νέο λάδι να έχει θερμοκρασία από 20 ως 40 βαθμούς κελσίου. Αυτή την εποχή μάλλον το λάδι σας ήταν λίγο πιο κρύο, οπότε πριν τη σύριγγα θα έπρεπε να το ζεστάνετε λίγο, βυθίζοντας με προσοχή το σφραγισμένο δοχείο σε λίγο ζεστό νερό. Κανονικά μετά το πρώτο γέμισμα, όταν δηλαδή γίνει υπερχείλιση από την είσοδο του λαδιού, πρέπει να βιδωθεί η παλιά τάπα πλήρωσης πρόχειρα και να λειτουργήσει ο κινητήρας για 1 περίπου λεπτό. Έπειτα θα πρέπει να γίνει και δεύτερο γέμισμα, πάλι μέχρι να ξεχειλίσει. Είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί άλλο λίγο λάδι, περίπου 20-70 ml. Κατόπιν βιδώνεται η καινούρια τάπα πλήρωσης (η VW λέει να βάζουμε καινούρια σε κάθε αλλαγή) και σφίγγεται στα 15Nm. Γίνεται μια βόλτα και τυπικός έλεγχος για διαρροές.
    5 points
  21. https://www.dotz-wheels.com/EN/wheels/spa-dark αυτή τη ζάντα έβαλα τελικά. Ήμουν τυχερός γιατί βρήκα στην τις https://www.dotz-wheels.com/EN/wheels/suzuka-black που ηθελα στην αρχή. Κάναμε δοκιμή αλλά δεν άρεσαν πάνω στο κόκκινο t roc μου. Οπότε διάλεξα αυτές. Μου αρέσουν πολύ. αχαχαχχααχ
    5 points
  22. Καλημέρα σε όλους. Ήρθε κ μένα το μικρό μου....
    5 points
  23. Δεν γνωριζω. Θεωρω πως θα ειναι δυσκολο αλλα αν βρεις καποιον πολυ καλο στπ wrapping θα μπορεσει να το κανει. Ελπιζω να σε καλυψω με αυτες που εχουν πολυ πρωινο φωτισμο, αν και ειναι απλυτο, μολις το ειχα παραλαβει απο τον φανοποιο.
    5 points
  24. Καλησπέρα σε όλους, είμαι ο Ηλίας από Πάτρα. Είμαι κάτοχος ενός Golf Mk4 1.6 16v (BCB) Generation του 2001 από το 2007 με 235.000χλμ. Το φόρουμ το είχα επισκεφθεί αρκετές φορές στο παρελθόν μα έφτιαξα τώρα λογαριασμό και είμαι και επίσημα μέλος. Ορίστε και το Golfακι μου.
    4 points
  25. @vastil Στο kit της vialle, αν αναφέρεσαι, υλοποιεί τα όσα προσφέρει, λειτουργεί σωστά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, αλλά κοστίζει και έχει το ρίσκο του στο μοτέρ. Λειτουργεί σε αυτοκίνητα χωρίς βελτίωση και λειτουργία σε νορμάλ συνθήκες (όχι σκισίματα και να του βγάζεις το λάδι). Με 13-15Κ βρίσκεις μεταχειρισμένο Polo φυσικό αέριο πλέον, δεν αξίζει να πάρεις το Gti και να βάλεις υγραέριο.
    4 points
  26. Καλημέρα!! Ο φίλος το αμάξι το βρήκε, και συγκεκριμένα βρέθηκε στην Κομοτηνή!!! Θέλω να ευχαριστήσω τους διαχειριστές για το βήμα που μου δόθηκε για το συγκεκριμένο θέμα και το ενδιαφέρον και την ανάδειξη του, και σαφος όλα τα μέλη για το ενδιαφέρον ! Αφού βρέθηκε πάλι καλά!
    4 points
  27. Καλησπέρα! Σήμερα παρέλαβα μια πολύ πρωτοποριακή τάπα για το δοχείο τον Υαλοκαθαριστηρων μου. Εκανε περίπου 10-15μερες για να έρθει Ελλάδα. Είναι επίσημο ανταλλακτικό από SKODA το όποιο είναι για μοντέλα FABIA SCALA KAMIQ. Αλλά βέβαια ταιριάζει και σε μοντέλα VW αλλά και σε άλλα μοντέλα του Group vag Σε passat Β7 ταίριαξε ωραία. Φωτογραφία δεν βάζω γιατί δεν έχει καποιο νόημα. Άλλα θα βάλω video για να δείτε πως είναι και το πως λειτουργεί η συγκεκριμένη τάπα. Για όποιον ενδιαφέρεται ο επισήμως κωδικός SKODA είναι ο εξής. 000 096 706 Αλλά υπάρχει και ένας ακόμα κωδικός ο οποίος πρέπει να είναι VW γιατί είναι στο εσωτρικο μέρος της τάπας. Και ο οποίος είναι ο εξής. 6V0 955 485 Το κόστος για 2 τάπες που αγόρασα είναι στα 9.85€ (αν τα υπολόγισα σωστά βγαίνει 4,92€ το ένα ) Εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω την SKODA Σφακιανάκης οποία με εξυπηρέτησε ΑΜΕΣΑ! και βέβαια δέχτηκε την παραγγελία μου ακομα και από το τηλέφωνο όταν μιλήσαμε την πρώτη φορά. Επίσης η τοποθέτηση είναι πανεύκολη! Όταν βγάλετε την παλιά σας τάπα, θα βγάλετε την σιτα που έχει το δοχείο σας και μετά θα βάλετε την τάπα αυτή. Αφού την τοποθετήσετε θα βάλετε και την σιτα στην θέση της.
    4 points
  28. Φορεμένα εδώ και αρκετό καιρό, είπα να γράψω 2λογάκια.. Αναλυτικά για όποιον θέλει να αγοράσει, φαίνονται τα part numbers της Skoda και τα μοντέλα αναλυτικά. Κόστος:4Ε/τεμ Οι οδηγίες τοποθέτησης - εγκατάστασης περιλαμβάνονται στη συσκευασία: Αγόρασα αρκετές για να δοκιμάσω και εκτός Group και θα επανέλθω με φωτογραφίες
    4 points
  29. Αληθώς Ανέστη! Υγεία και χαρά σε όλο τον κόσμος. Άντε και του χρόνου στα χωριά μας!
    4 points
  30. VW Tiguan R-Line 1.6tdi 2019 Ξεκινάμε με chiptuning
    4 points
  31. Καλήν Ανάσταση και καλό Πάσχα σε όλους μας με υγεία, με την ευχή ν' αφήσουμε πίσω μας ο, τι μας έχει κρατήσει μακρυά σε φυσικό και ψυχολογικο επίπεδο! Πάσχα καλό κι ειρηνικό, με τις μηχανές μας να ζεσταίνονται ξανά... Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    4 points
  32. Door handle with led light Ένα πραγματικά πολύ δύσκολο αλλά πολύ όμορφο retrofit με ενα εξίσου πολύ διακριτικό αποτέλεσμα είναι αυτό και μιλάω πάντα για τα original illuminated χερούλια που μπαίνουν εργοστασιακά σε tiguan και προορίζονται για την αγορά της κίνας και μόνο δυστηχώς. Φυσικά τίποτα δεν θα ήταν εφικτό χωρίς το μαστόρι και δεν είναι άλλος από τον φίλο μου Βασίλη Ο πωλητής των parts φερέγγυος και πολύ αξιόπιστος εδώ https://www.aliexpress.com/item/32969076064.html... Δύσκολο διότι πρέπει να αφαιρεθούν όλα τα πάνελ από όλες τι πόρτες και τα μαρσπιέ μπροστά και πίσω οδηγού συνοδηγού φυσικά μιας και η καλωδίωση περνάει εργοστασιακά πάντα από την φισα της μπροστά πόρτας αφού έχει περαστεί το κάθε χερούλι το οποίο πλέον πάνω τους έχει ρεύμα για το led και μπαίνει μέσα στο αυτοκίνητο τρέχει στο μασπιέ και βγαίνει πάλι εργοστασιακά από την πίσω φίσα ώστε να τοποθετηθεί και εκεί η αντίστοιχη φωτειζομενη χειρολαβή. Ρεύμα περνούμε από μπροστά βάση διαγράμματος από το ίδιο σημείο που πέρνει και το φωτάκια του καθρέπτη και γείωση από όπου μας είναι πιο εύκολο (έχει πολλές) έτσι με το άνοιγμα των led του καθρέπτη ανάβουν τα φωτειζόμενα χερούλια και είναι πραγματικά πολύ όμορφο αποτέλεσμα. Τα χερούλια απλά χρειάστηκε να βαφτούν στο χρώμα του αυτοκινήτου. Επαναλαμβάνω μιλάμε για original VW ανταλλακτικά και μόνο. Επισυνάπτω διάγραμμα και φωτογραφίες άν και είναι δύσκολο να αποτυπωθεί το ambient στα χερούλια. Η καλωδίωση μαζί με τα χερούλια ήρθε πλήρης με τα απαραίτητα.
    4 points
  33. Χρόνια πολλά, καλά Χριστούγεννα σε όλους σας! VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
    4 points
  34. Καλά Χριστούγεννα σε όλα τα μέλη του Vwclub, τις οικογένειες, τους φίλους και τους γνωστούς Ας είναι το Ξεκίνημα της Νέας Χρονιάς αφετηρία μίας δημιουργικής εποχής. Χρόνια πολλά!
    4 points
  35. χρόνια πολλά και καλή ανάρρωση στους ασθενείς
    4 points
  36. καλημέρα σε όλους...!!! καλά Χριστούγεννα με υγεία και ευτυχία σε όλο τον κόσμο. και του χρόνο τέτοια μέρα στα χωριά μας!
    4 points
  37. Eυχές για καλά Χριστούγεννα με υγεία και επιστροφή στη κανονικότητα. Καλη χρονιά σε όλα τα μελη και τους φίλους της Λέσχης!
    4 points
  38. Η ευχή μου είναι να υποδεχθουμε τη νέα χρονιά σοφοτεροι από την εμπειρία που αποκόμισαμε μέχρι σήμερα και να μη παραδώσουμε τα όπλα, για να μας βρει η επιστροφή στη κανονικότητα με τη διάθεση να ζούμε τη κάθε στιγμή, όπως μας αξίζει! Καλη χρονιά με υγεία σε όλα τα μελη και τους φίλους της Λέσχης! Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    4 points
  39. Μερικες φωτο μετά απο το βαψιμο που εγινε σε καποια σημεια. Δεν εχει ολοκληρωθει ακομα..
    4 points
  40. Υπομονή και αγάπη θέλει, όλα στο μυαλό μας είναι και η κλεισούρα είναι ευκαιρία να μάθουμε καλύτερα να προσφέρουμε στους ανθρώπους που έχουμε δίπλα μας, να εξασκήσουμε στην υπομονή μας και γιατί όχι να προσευχόμαστε περισσότερο. Και η αρετή εξάσκηση θέλει και εκπαίδευση. Και όταν γίνουμε καλύτεροι κάνουμε και τους άλλους καλύτερους γύρω μας χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Μην τσακωνεστε αν κάνουν ανοησίες οι φίλοι σας και συγγενείς σας, συμβούλεψε μια φορά και αν επιμένουν αφήστε τους, θα το καταλάβουν μόνοι τους και δε θα χρειαστεί καν να τους πείτε "στα λεγα", ενώ αν είχατε λάθος εσείς θα το διαπιστώσετε σύντομα μόνος σας χωρίς φωνές και φασαρίες. Ας νικήσουμε το χειρότερο ελάττωμα μας, τον εγωισμό που μας τρώει τη ψυχή και μας κάνει να φερομαστε σαν ανόητοι. Sent from my A80Pro using Tapatalk
    4 points
  41. Καλησπέρα στην όμορφη ομάδα!Ονομάζομαι Δημήτρης και πριν λίγους μήνες απέκτησα το πρώτο μου αυτοκίνητο της VW°ένα Golf Mk4 1.6.
    4 points
  42. Καλησπέρα σας, Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου από την ΚΑΡΕΝΤΑ και την επέκταση εγγύησης. Θα παρακαλέσω τους admin να μην σβήσουν το ποστ γιατί το θέμα μας αφορά όλους. Όπως έχω αναφέρει σε προηγούμενα ποστ έχω κάνει επέκταση εγγύησης μέσω της Allianz. Δυστυχώς την χρειάστηκα. Έχω αλλάξει τούρμπο και όλα τα παρελκόμενα καθώς και διακόπτη του πάρκινγκ του αυτόματου κιβωτίου. Από την πρώτη στιγμή ζήτησα με καθαρά φιλική διάθεση και χωρίς καχυποψία τα παραστατικά των ανταλλακτικών. Εφόσον το συνεργείο δεν σου δίνει την δυνατότητα να είσαι μπροστά κατά την επισκευή ήθελα να είμαι ήσυχος οτι έχουν μπει τα ανταλλακτικά που πρέπει στο αυτοκίνητο. Το service της Καρέντα έβρισκε χίλιες δυο δικαιολογίες. Μετά από πάρα πολύ καιρό (1 χρόνο) και αφού είχα εξαντλήσει όλη μου την διπλωματία, απαίτησα να μου στείλουν τα παραστατικά ή έστω μια απόδειξη οτι μπήκαν ανταλλακτικά καινούργια. Το μόνο που μου έστειλαν ήταν μια βεβαίωση οτι έκαναν της τάδε εργασίες και οτι για αυτές έχω 2 χρόνια εγγύηση. Επειδή έχω εμπειρία και από άλλες αντιπροσωπίες και άλλες μάρκες, πάλι με επέκταση εγγύησης (bmw spanos). Όποτε άλλαζαν κάποιο ανταλακτικό μου έδιναν απόδειξη.Αν ήταν μέσω εγγύησης μου έδιναν απόδειξη με τον αριθμό του ανταλλακτικού και μηδενική αξία. Όλα ξεκάθαρα. Σε περίπτωση που η απόδειξη δεν ήταν στο όνομα μου, μου έδιναν φωτοτυπία την απόδειξη ή τιμολόγιο πιστωτικό με σβησμένο το όνομα του παραλήπτη ασφαλιστικής εταιρείας (λόγω προσωπικών δεδομένων). ΑΛΛΑ γνώριζα τον αριθμό παραστατικού και ήμουν 100% σίγουρος οτι το ανταλλακτικό που μπήκε στο αυτοκίνητο μου βγήκε από την αποθήκη του Σπανού και ήταν γνήσιο και καινούργιο. Στην ουσία η Καρεντα δεν μπορεί να μου αποδείξει τα αυτονόητα. Πολύ χάλια κουλτούρα. Κανένας σεβασμός στα χρήματα του πελάτη. Πραγματικά έχω πλέον σοβαρές αμφιβολίες για την προέλευση των ανταλλακτικών που μπήκαν κατά την επισκευή του αυτοκινήτου μου. Αλλά εκτός αυτού πιο πολύ με έχει πειράξει η αντιμετώπιση μου σαν πελάτης. Η κουλτούρα της εξαπάτησης της μαμάς VW ζει και βασιλεύει.
    4 points
  43. Καλησπέρα αγορίνες. Λέγομαι Νίκος κάτοχος εδώ και 10 μήνες ενός VW polo 1.0tsi 95αρι highline και είμαι από Ηράκλειο Κρήτης.
    3 points
  44. Το tbn (total base number) είναι μια ένδειξη για το πόσο ικανό είναι το λάδι σου να ουδετεροποιήσει τα οξέα . Συνδέεται με το Tan (total acid number) . Όταν το Tan είναι ίσο ή μεγαλύτερο του tbn τότε πρέπει να κάνεις αλλαγή λαδιών. Το μίγμα σου πρέπει να έχει αλκαλικό περιβάλλον και όχι όξινο. Το όξινο περιβάλλον προκαλεί διαβρώσεις. Τα οξέα (συνήθως) προέρχονται από τα καύσιμα και για αυτό παλιά τα λάδια για diesel είχαν πολύ υψηλό tbn γιατί το παλιό diesel ήταν πιο όξινο.Τα καινούργια καύσιμα λένε οτι έχουν πολύ χαμηλότερα επίπεδα θείου και δεν χρειάζεται υψηλό tbn στο λάδι μας. Επίσης τα καινούργια λάδια έχουν χαμηλό Tbn γιατί πρέπει να είναι και low SAPS (Sulfated Ash, Phosphorus, and Sulfur). Όσο περισσότερα saps έχουν τα πρόσθετα του λαδιού, τόσο μεγαλύτερο TBN έχει το λάδι μας (και όχι μόνο, για παράδειγμα βοηθάν και στην μεγαλύτερη ανθεκτικότητα του ιξώδες του λαδιού) αλλά συγχρόνως τα πολλά saps θα σου δημιουργήσουν πρόβλημα στο dpf και θα βλάψουν τον καταλύτη. Οπότε λάδια με TBN κοντά στο 6 είναι νορμαλ για κινητήρες ACEA C3 group (DPF, RPF). Πρέπει να κρατούνται οι ισορροπίες. Τώρα, αναφορικά με το LM top tec 4200. Το έχουν αλλάξει πολύ πρόσφατα...Εγώ τώρα στο αμάξι έχω το παλιό LM top tec 4200 που είχε TBN=6,5. Το καινούργιο που αγόρασα έχει κανούργια spec με TBN=8.5 αλλά και με 2 καινούγια approvals .API SP (κανένα άλλο λάδι βασικού ανταγωνιστή έχει αυτή την προδιαγραφή) και BMW Longlife-04.Οπότε (νομίζω) οτι είναι οτι πρέπει για τους καινούργιους vw 504 00.
    3 points
  45. τετοια λεγε του και στο τελος δεν θα φαινεται οτι ειναι vw..ασε τον μανταρινη στην τρελλα του και δες την πολαρα του που την εχει κανει διαστημοπλοιο... εννοειται οτι κανω πλακα..προσεγμενο αυτοκινητο...αλλα και το πολο ειναι οπλο
    3 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.