Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Γνωστος πολυ καλος εξατμισας ακουσα πως φτιαχνει ολοκληρη εξατμιση για GTI με 900 ευρω...Οταν ξερω περισσοτερα θα σας πω..

Καλή τιμή αλλά τεράστιο ρίσκο η φτιαχτή εξάτμιση. Τουλάχιστον πρός το παρών.

Γιατί άμα παίξει έχει καλώς, αν δεν παίξει όμως ξεκινάει το μπαλάκι... φταίει η εξάτμιση, οχι φταίει το πρόγραμμα και άντε βρες άκρη

Link to comment
Share on other sites

-Μα όχι, τα προβλήματα ξεκίνησαν όταν έβαλα την εξάτμιση.

- Τότε φταίει το πράγραμμα που δεν έχει τα κατάλληλα δεδομένα για να διαβάσει την εξάτμιση...

Και πάει λέγοντας το στόρυ. :cry:

Εγώ πάντως που είχα ρωτήσει, ο Κ........ς έφτιαχνε εξάτμιση για τα κάρα μας με κάπου στα 1200¤. Αλλάζοντας DP και καταλύτη. Τα υπόλοιπα τα άφηνε ως έχουν καθώς ισχυριζόταν ότι το σύστημα εξαγωγής του GTI είναι πάρα πολύ καλό και δεν χρειάζεται να το αλλάξει κανείς ολόκληρο.

Link to comment
Share on other sites

Το προτείνω ανεπιφύλακτα :cry:

Δυνατό και χωρίς παρατράγουδα

Καλα μην ορκιζεσαι κιολας!!Στο Stage 2 σχεδον ολοι εχουν προβληματα ΚΑΙ με giac!Το προβλημα πιστευω δεν ειναι των προγραμματατων!

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Καλα μην ορκιζεσαι κιολας!!Στο Stage 2 σχεδον ολοι εχουν προβληματα ΚΑΙ με giac!Το προβλημα πιστευω δεν ειναι των προγραμματατων!

Για αυτά που ξέρω ορκίζομαι. Για το δικό μου δηλαδή που δεν φορά εξάτμιση. Το αμάξι πάει πολύ καλά, χωρίς πειράκια και χωρίς κοψήματα λόγω καιρού...

Όσο αφορά το Stage 2 σε λίγο καιρό θα ξέρω απο πρώτο χέρι για να σου απαντήσω... όχι άκουσα κάτι και το λέω tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Για αυτά που ξέρω ορκίζομαι. Για το δικό μου δηλαδή που δεν φορά εξάτμιση. Το αμάξι πάει πολύ καλά, χωρίς πειράκια και χωρίς κοψήματα λόγω καιρού...

Όσο αφορά το Stage 2 σε λίγο καιρό θα ξέρω απο πρώτο χέρι για να σου απαντήσω... όχι άκουσα κάτι και το λέω tongue.gif

Εγω μιλαω αποκλειστηκα για stage2 με εξατμηση και ο Νικος δεν νομιζω να μου λεει ιστοριες!Με μονο προγραμμα σχεδον κανενας δεν ειχε προβλημα σε ολες τις εταιριες!

Link to comment
Share on other sites

Το προτείνω ανεπιφύλακτα :D

Δυνατό και χωρίς παρατράγουδα

Εμενα δεν μου φανηκε παντως τοσο δυνατο...Δεν ξερω...παντως θα βοηθαγε να ανοιγες με καναν συναδελφο...Αποψε θα κατεβουμε βολτα μαλλον

Link to comment
Share on other sites

Εμενα δεν μου φανηκε παντως τοσο δυνατο...Δεν ξερω...παντως θα βοηθαγε να ανοιγες με καναν συναδελφο...Αποψε θα κατεβουμε βολτα μαλλον

Που με είδες να ανοίγω για να κρίνεις?

Olympico θα είμαστε και εμείς πάντως σήμερα. Ευχαρίστως να δοκιμάσουμε

Link to comment
Share on other sites

Στην Βουλιαγμενης, το ειδα να παταει το αμαξι, πολλες φορες ρε...

Τεσπα, ειπα και στον Θωμα, και αυτος ψηνεται να ανοιξετε να δουμε διαφορες μια και τα δυο εχουν μονο προγραμμα :D

Θα κατεβουμε ρε, αντε να τα πουμε να γνωριστουμε :)

Link to comment
Share on other sites

ΧΑΙΡΕΤΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΜΕΛΗ..ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΡΙΜΗΝΟ ΑΠΟΚΤΗΣΑ ΕΝΑ GOLF V GTI ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΤΗΝ ΚΛΑΣΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΜΕ ΠΡΟΓΑΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΑΡΧΗ..

ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΑΣΩ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΕΤΗ ΚΑΛΥΨΗ ΚΑΙ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΝΙΠΡΟΣΩΠΙΑ..

Link to comment
Share on other sites

Eurocode Announces its 2.0 FSI DV Solution

DV

Μάλιστα....

Εγώ πάντως δέν θα έτρεχα να την βάλω...αφήστε τους άλλους πρώτα.

Πάντως μου κάνει εντύπωση πώς ΚΑΝΕΙΣ μέχρι τώρα δέν αναρωτήθηκε γιατί καμία εταιρία δέν "βελτίωσε" απλά την μαμά σκάστρα με ισχυρότερο δίαφραγμα π.χ. και όλοι ψάχνουν να βρούν μπακαλίστικες λύσεις...

Μου αρέσει που σου δίνουν και αντιστασούλα για να "μπερδέψεις"τον εγκέφαλο...

ΈΕΕΕΕ ρε ρόμπες........ thumbsdown.gifthumbsdown.gif

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να σας κάνω μια πολύ σημαντική ερώτηση εχω αποφασίσει να βάλω REVO πρόγραμμα Stage 1 πότε να το κάνω αφού στρώσει το αυτοκίνητο δηλαδή μετά απο 1000-1500 χιλιόμετρα η τώρα που έχει μόνο 200,

Τα παιδιά στην Cargate μου λένε οτι δεν έχει καμία απολύτως σημασία, είναι σωστό?

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ δεν νομίζω ότι έχει σημασία αλλά καλό είναι να το κάνεις μετά ώστε να καταλάβεις και την διαφορά...¶σε που κερδίζεις χρόνο στην απόφαση τι πρόγραμμά να βάλεις...

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν βλέπεις το αμάξι πως πάει έτσι;

Να το συνηθίσεις... Να δεις αν σου φτάνει.. Να το "ανοίξεις" λίγο βρε παιδί μου...

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν βλέπεις το αμάξι πως πάει έτσι;

Να το συνηθίσεις... Να δεις αν σου φτάνει.. Να το "ανοίξεις" λίγο βρε παιδί μου...

'Eχεις απόλυτο δίκιο αλλά η ερώτηση δεν είναι "φιλοσοφική" σαφώς και πρέπει να περιμένω, αλλά τεχνική γιατί τα παιδιά μου είπαν οτι είναι καλύτερο να ανοίξει ο κινητήρας με την αναβάθμιση B)

Link to comment
Share on other sites

Η τωρα το βαλεις η μετα απο 50.000κμ δεν προκειτε να παθει κατι το μοτερ..

Απλα οδηγησε το ετσι το αμαξι να δεις πως παει και σε περιπτωση που δεν σου φτανει αυτο τοτε προχωρησε στην βελτιωση..

Να εχεις και κατι να του κανεις δλδ γιατι αν βαλεις απο τωρα προγραμμα και εξατμιση μετα τι θα κανεις??

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει καμια απολυτως σημασια αλλα προσωπικα θα σου προτεινα να το αφηνες λιγο ακομα και για να μαθεις το αμαξι περισσοτερο αλλα και για να εχεις τελειωσει την διαδικασια του στρωσιματος.

Link to comment
Share on other sites

Eγω πιστευω οτι δεν πρεπει να το βαλεις κατα το στρωσιμο, γιατι εαν του ανοιξεις λιγο το γκαζακι σε μια ανηφορα ή μια προσπεραση, θα ανεβασει 1,5 bar και αυτο δεν ειναι οτι καλυτερο για το στρωσιμο.

Εκτος εαν δεν το πατας καθολου.

Εαν ομως εισαι μαμα, και να το ανοιξεις λιγο, δεν προκειτε να πας πανω απο 0,9.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.