vio Posted January 3, 2007 Report Share Posted January 3, 2007 Γνωστος πολυ καλος εξατμισας ακουσα πως φτιαχνει ολοκληρη εξατμιση για GTI με 900 ευρω...Οταν ξερω περισσοτερα θα σας πω.. Καλή τιμή αλλά τεράστιο ρίσκο η φτιαχτή εξάτμιση. Τουλάχιστον πρός το παρών. Γιατί άμα παίξει έχει καλώς, αν δεν παίξει όμως ξεκινάει το μπαλάκι... φταίει η εξάτμιση, οχι φταίει το πρόγραμμα και άντε βρες άκρη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted January 3, 2007 Report Share Posted January 3, 2007 -Μα όχι, τα προβλήματα ξεκίνησαν όταν έβαλα την εξάτμιση. - Τότε φταίει το πράγραμμα που δεν έχει τα κατάλληλα δεδομένα για να διαβάσει την εξάτμιση... Και πάει λέγοντας το στόρυ. Εγώ πάντως που είχα ρωτήσει, ο Κ........ς έφτιαχνε εξάτμιση για τα κάρα μας με κάπου στα 1200¤. Αλλάζοντας DP και καταλύτη. Τα υπόλοιπα τα άφηνε ως έχουν καθώς ισχυριζόταν ότι το σύστημα εξαγωγής του GTI είναι πάρα πολύ καλό και δεν χρειάζεται να το αλλάξει κανείς ολόκληρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted January 3, 2007 Report Share Posted January 3, 2007 (edited) Το προτείνω ανεπιφύλακτα Δυνατό και χωρίς παρατράγουδα Καλα μην ορκιζεσαι κιολας!!Στο Stage 2 σχεδον ολοι εχουν προβληματα ΚΑΙ με giac!Το προβλημα πιστευω δεν ειναι των προγραμματατων! Edited January 3, 2007 by arisgti Link to comment Share on other sites More sharing options...
vio Posted January 3, 2007 Report Share Posted January 3, 2007 Καλα μην ορκιζεσαι κιολας!!Στο Stage 2 σχεδον ολοι εχουν προβληματα ΚΑΙ με giac!Το προβλημα πιστευω δεν ειναι των προγραμματατων! Για αυτά που ξέρω ορκίζομαι. Για το δικό μου δηλαδή που δεν φορά εξάτμιση. Το αμάξι πάει πολύ καλά, χωρίς πειράκια και χωρίς κοψήματα λόγω καιρού... Όσο αφορά το Stage 2 σε λίγο καιρό θα ξέρω απο πρώτο χέρι για να σου απαντήσω... όχι άκουσα κάτι και το λέω Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted January 3, 2007 Report Share Posted January 3, 2007 Για αυτά που ξέρω ορκίζομαι. Για το δικό μου δηλαδή που δεν φορά εξάτμιση. Το αμάξι πάει πολύ καλά, χωρίς πειράκια και χωρίς κοψήματα λόγω καιρού...Όσο αφορά το Stage 2 σε λίγο καιρό θα ξέρω απο πρώτο χέρι για να σου απαντήσω... όχι άκουσα κάτι και το λέω Εγω μιλαω αποκλειστηκα για stage2 με εξατμηση και ο Νικος δεν νομιζω να μου λεει ιστοριες!Με μονο προγραμμα σχεδον κανενας δεν ειχε προβλημα σε ολες τις εταιριες! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted January 3, 2007 Report Share Posted January 3, 2007 Το προτείνω ανεπιφύλακτα Δυνατό και χωρίς παρατράγουδα Εμενα δεν μου φανηκε παντως τοσο δυνατο...Δεν ξερω...παντως θα βοηθαγε να ανοιγες με καναν συναδελφο...Αποψε θα κατεβουμε βολτα μαλλον Link to comment Share on other sites More sharing options...
vio Posted January 3, 2007 Report Share Posted January 3, 2007 Εμενα δεν μου φανηκε παντως τοσο δυνατο...Δεν ξερω...παντως θα βοηθαγε να ανοιγες με καναν συναδελφο...Αποψε θα κατεβουμε βολτα μαλλον Που με είδες να ανοίγω για να κρίνεις? Olympico θα είμαστε και εμείς πάντως σήμερα. Ευχαρίστως να δοκιμάσουμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted January 3, 2007 Report Share Posted January 3, 2007 Στην Βουλιαγμενης, το ειδα να παταει το αμαξι, πολλες φορες ρε... Τεσπα, ειπα και στον Θωμα, και αυτος ψηνεται να ανοιξετε να δουμε διαφορες μια και τα δυο εχουν μονο προγραμμα Θα κατεβουμε ρε, αντε να τα πουμε να γνωριστουμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Periklis Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 ΧΑΙΡΕΤΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΜΕΛΗ..ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΡΙΜΗΝΟ ΑΠΟΚΤΗΣΑ ΕΝΑ GOLF V GTI ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΤΗΝ ΚΛΑΣΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΜΕ ΠΡΟΓΑΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΑΡΧΗ.. ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΑΣΩ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΕΤΗ ΚΑΛΥΨΗ ΚΑΙ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΝΙΠΡΟΣΩΠΙΑ.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 νομιζω εχει ο παζαροπουλος προγραμμα για tfsi με εγγυηση.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Periklis Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 ΞΕΡΕΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 καπου το ειχε ποσταρει προσφατα ενα μελος.. αλογα καπου στα 250 και τιμη 1200 ευρω αν θυμαμαι καλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 Ολες πλεον οι αντιπροσωπιες βαζουν προγραμμα με εγγυηση!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Periklis Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 ΕΙΧΑ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑφορα PEUGEOT GTI ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ VW.. ΕΧΕΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 Eurocode Announces its 2.0 FSI DV Solution DV Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 Eurocode Announces its 2.0 FSI DV SolutionDV Μάλιστα.... Εγώ πάντως δέν θα έτρεχα να την βάλω...αφήστε τους άλλους πρώτα. Πάντως μου κάνει εντύπωση πώς ΚΑΝΕΙΣ μέχρι τώρα δέν αναρωτήθηκε γιατί καμία εταιρία δέν "βελτίωσε" απλά την μαμά σκάστρα με ισχυρότερο δίαφραγμα π.χ. και όλοι ψάχνουν να βρούν μπακαλίστικες λύσεις... Μου αρέσει που σου δίνουν και αντιστασούλα για να "μπερδέψεις"τον εγκέφαλο... ΈΕΕΕΕ ρε ρόμπες........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 +1 Όπως το πες .... μπακαλίστικο.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Θέλω να σας κάνω μια πολύ σημαντική ερώτηση εχω αποφασίσει να βάλω REVO πρόγραμμα Stage 1 πότε να το κάνω αφού στρώσει το αυτοκίνητο δηλαδή μετά απο 1000-1500 χιλιόμετρα η τώρα που έχει μόνο 200, Τα παιδιά στην Cargate μου λένε οτι δεν έχει καμία απολύτως σημασία, είναι σωστό? Ευχαριστώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Και εγώ δεν νομίζω ότι έχει σημασία αλλά καλό είναι να το κάνεις μετά ώστε να καταλάβεις και την διαφορά...¶σε που κερδίζεις χρόνο στην απόφαση τι πρόγραμμά να βάλεις... Link to comment Share on other sites More sharing options...
liquidGTi Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Γιατί δεν βλέπεις το αμάξι πως πάει έτσι; Να το συνηθίσεις... Να δεις αν σου φτάνει.. Να το "ανοίξεις" λίγο βρε παιδί μου... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Γιατί δεν βλέπεις το αμάξι πως πάει έτσι; Να το συνηθίσεις... Να δεις αν σου φτάνει.. Να το "ανοίξεις" λίγο βρε παιδί μου... 'Eχεις απόλυτο δίκιο αλλά η ερώτηση δεν είναι "φιλοσοφική" σαφώς και πρέπει να περιμένω, αλλά τεχνική γιατί τα παιδιά μου είπαν οτι είναι καλύτερο να ανοίξει ο κινητήρας με την αναβάθμιση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Οτι να ναι..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToMaS Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Η τωρα το βαλεις η μετα απο 50.000κμ δεν προκειτε να παθει κατι το μοτερ.. Απλα οδηγησε το ετσι το αμαξι να δεις πως παει και σε περιπτωση που δεν σου φτανει αυτο τοτε προχωρησε στην βελτιωση.. Να εχεις και κατι να του κανεις δλδ γιατι αν βαλεις απο τωρα προγραμμα και εξατμιση μετα τι θα κανεις?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Δεν εχει καμια απολυτως σημασια αλλα προσωπικα θα σου προτεινα να το αφηνες λιγο ακομα και για να μαθεις το αμαξι περισσοτερο αλλα και για να εχεις τελειωσει την διαδικασια του στρωσιματος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Eγω πιστευω οτι δεν πρεπει να το βαλεις κατα το στρωσιμο, γιατι εαν του ανοιξεις λιγο το γκαζακι σε μια ανηφορα ή μια προσπεραση, θα ανεβασει 1,5 bar και αυτο δεν ειναι οτι καλυτερο για το στρωσιμο. Εκτος εαν δεν το πατας καθολου. Εαν ομως εισαι μαμα, και να το ανοιξεις λιγο, δεν προκειτε να πας πανω απο 0,9. Link to comment Share on other sites More sharing options...