Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Ποτέ.

Ε καλά τώρα....

Πρίν απο 1 εβδομάδα έμαθα ότι έχω τον Β εκκεντροφόρο......σήμερα όμως εγώ...άλλα είδα.... :wacko:

camshaft.jpg

Πάλι καλά δηλαδή που ορισμένοι δέν στηριζόμαστε στα γραπτά, και λαδώνουμε και λίγο τα χεράκια μας....

Link to comment
Share on other sites

Πάλι καλά δηλαδή που ορισμένοι δέν στηριζόμαστε στα γραπτά, και λαδώνουμε και λίγο τα χεράκια μας....

Aυτο ειναι απαραιτητο! Γνωμη μου ειναι , αφου θα βαλεις Κ04 setup, να βαλεις μια ΟΕΜ "Η" αντλια και τον εκκεντροφορο "Β". Δεν αξιζει το ρισκο μια μικρο κερδος στις μεσαιες.

Link to comment
Share on other sites

Δημητρη μην πουλησεις την αντλια ρε συ το ......προγραμμα σου φταιει!! :whistling::whistling::thumbsup::thumbsup:

Και έλεγα να σου την δώσω ΤΣΑΜΠΑ ρε συ ¶ρη γαμώτο....

Τέσπα, άντε να την κρατήσω τότε, και απλά θα βάλω πρόγραμμα απο τα δικά σου... τα...αλεξίσφαιρα...

EDIT:Και κάτι ακόμα...Με συνομιλία μου σήμερα στην αντιπροσωπεία και όταν ανέφερα το πρόβλημα που έχει παρουσιαστεί...παγκοσμίως, έλαβα την ακόλουθη απάντηση..."Πρώτη φορά το ακούμε..".Στην συνέχεια ψάχνοντας στις παραγγελίες σε όλη την Ελλάδα, βρήκαμε ότι ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΣ, έχουν παραγγελθεί ΜΟΝΟ 4 cam followers...Σάν να λέμε δλδ...έγινα και ρόμπα.. :blush:

ΜΗΠΩΣ ΚΥΡΙΟΙ ΑΝΑ ΤΗΝ ΥΦΗΛΙΟ TUNERΑΔΕΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΤΕ ΚΑΛΑ ;;;.... glare.gifglare.gif

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Το Leon μου ήταν το πρώτο στην Ελλάδα που άλλαξε εκκεντροφόρο (από A σε :blush:, cam follower και αντλία (από F σε H) λόγο φθοράς του cam follower.

Μάλιστα το αυτοκίνητο έμεινε στο συνεργείο λίγο παραπάνω για να έρθουν το δουν οι τεχνικοί από την Αθήνα μιας και είχαν άλλες δύο τέτοιες περιπτώσεις.

Αν θυμάμαι καλά η αλλαγή έγινε τέλη του καλοκαιριού, 2007.

Μετά από έλεγχο που έκανα πριν 1 βδομάδα στο follower μου, το φιλμ έχει φύγει και ζήτησα να μου φέρουν και από την αντιπροσωπεία εδώ στη Θεσσαλονίκη και από έναν γνωστό στην Αθήνα για να έχω ρεζέρβα.

Πληροφοριακά το αυτοκίνητο είχε κάνει 20.000km με αυτό το follower, o εκκεντοφόρος ήταν άψογος αλλά το αυτοκίνητο δεν το σκίζω και σπάνια ξεπερνάω τις 6000rpm

Link to comment
Share on other sites

Κάθε μέρα ανησυχώ όλο και περισσότερο μιας και έχω πλέον 57.000km με ασύλληπτα kick-down. Στα 60.000 θα γίνει η αυτοψία... Αν το αυτοκίνητο χρειαστεί follower ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο και αυτό δεν υπάρχει διαθέσιμο, κάποιοι στην KARENTA θα χρειαστούν αντισύλληψη.

Link to comment
Share on other sites

Με συνομιλία μου σήμερα στην αντιπροσωπεία και όταν ανέφερα το πρόβλημα που έχει παρουσιαστεί...παγκοσμίως, έλαβα την ακόλουθη απάντηση..."Πρώτη φορά το ακούμε..".Στην συνέχεια ψάχνοντας στις παραγγελίες σε όλη την Ελλάδα, βρήκαμε ότι ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΣ, έχουν παραγγελθεί ΜΟΝΟ 4 cam followers...Σάν να λέμε δλδ...έγινα και ρόμπα.. :thumbsup:

:blush: !!!!

4 παραγγελιες c.f. , ναι , αλλα μηπως σου ειπανε για τα τελευταια 60 min ???

Εγω παλι ξερω 3 περιπτωσεις (απο εξουσιοδοτημενο VAG που συνεργαζομαι) που διαλυθηκε το cam follower (τα 2 δεν ειχαν ουτε προγραμμα!).

Ποιος στα λεει αυτα?

Προσωπικα ξερω τουλαχιστον 15 παραγγελιες που εχουν γινει τις τελευταιες 20 ημερες. Μην ακουω βλακειες!

Link to comment
Share on other sites

Κάθε μέρα ανησυχώ όλο και περισσότερο μιας και έχω πλέον 57.000km με ασύλληπτα kick-down. Στα 60.000 θα γίνει η αυτοψία... Αν το αυτοκίνητο χρειαστεί follower ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο και αυτό δεν υπάρχει διαθέσιμο, κάποιοι στην KARENTA θα χρειαστούν αντισύλληψη.

Αρη, παραγγειλε το απο τωρα γιατι εχει ελλειψη. Αλλαξε το προληπικα, αποκλειεται να μην εχει φυγει η επιστρωση, τουλαχιστον.

Link to comment
Share on other sites

Το παρήγγειλα. 28 Ευρώ κάνει. Φοβερό πράγμα αν το σκεφτείς: Απο ενα εξάρτημα με 28 ευρώ τιμή λιανικής να κρέμεται ενας εξαιρετικός κινητήρας πολλών χιλιάδων ευρώ. Typical German engineering. Όσοι έχουν φθαρμένο εκκεντροφόρο θα βάλουν αρκετά βαθειά το χέρι στην τσέπη: 250 Ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Και έλεγα να σου την δώσω ΤΣΑΜΠΑ ρε συ ¶ρη γαμώτο....

Τέσπα, άντε να την κρατήσω τότε, και απλά θα βάλω πρόγραμμα απο τα δικά σου... τα...αλεξίσφαιρα...

EDIT:Και κάτι ακόμα...Με συνομιλία μου σήμερα στην αντιπροσωπεία και όταν ανέφερα το πρόβλημα που έχει παρουσιαστεί...παγκοσμίως, έλαβα την ακόλουθη απάντηση..."Πρώτη φορά το ακούμε..".Στην συνέχεια ψάχνοντας στις παραγγελίες σε όλη την Ελλάδα, βρήκαμε ότι ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΣ, έχουν παραγγελθεί ΜΟΝΟ 4 cam followers...Σάν να λέμε δλδ...έγινα και ρόμπα.. :blink:

ΜΗΠΩΣ ΚΥΡΙΟΙ ΑΝΑ ΤΗΝ ΥΦΗΛΙΟ TUNERΑΔΕΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΤΕ ΚΑΛΑ ;;;.... glare.gifglare.gif

Πες μου το part number να σου πω ποσα εχουν πουληθει.

Link to comment
Share on other sites

Πες μου το part number να σου πω ποσα εχουν πουληθει.

Δεν χρειάζεται! Αρκεί να διαπιστώσετε ότι δεν υπάρχει στοκ - τουλάχιστον προς το παρόν - εν Ελλάδι.

Ίσως επειδή πρόσφατα έσπευσαν όλοι να τα προμηθευτούν από τις ντόπιες αντιπροσωπείες και δεν έμειναν ούτε για δείγμα.

Κι εγώ πάντως αν εκπροσωπούσα το group VAG θα έκανα την πάπια!

Το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι ότι ποτηράκι κι εκκεντροφόρος είναι τα φτηνά.

Ακριβό είναι το πλαινό καπάκι του κινητήρα στο οποίο εδράζεται η αντλία και στην ουσία αποτελεί τον οδηγό του cam follower.

Ξέρει κανείς πόσο κοστίζει αυτή η σαχλαμάρα; :blink: (αν όχι κρατηθείτε μην πέσετε από την καρέκλα)

Link to comment
Share on other sites

Ξέρω εγώ! Αλλά μου το είπες εσύ...

Link to comment
Share on other sites

Παρεπιπτόντως, το group δεν πάει καθόλου καλά. Πωλήσεις μπορεί να έχουν (αν και όχι τόσες όσες θα ήλπιζαν), αλλά είναι καταχρεωμένοι και έχουν πρόβλημα με τις εγγυήσεις. Σήμερα μιλούσα με ανώτερο στέλεχος και έμαθα πως επικρατεί χάος στους εξουσιοδοτημένους μετά από αίτηση των Γερμανών να φακελώνουν ΠΛΗΡΩΣ κάθε αυτοκίνητο από τη στιγμή της παραγγελίας. Το φακέλωμα θα περιλαμβάνει πλήρη φάκελο με το πότε έγινε η παραγγελία, πότε παραδόθηκε το αυτοκίνητο, πότε έκανε service, τι ανταλλακτικά παραγγέλνει ο ιδιοκτήτης κατά καιρούς, αριθμό δελτίων και παραστατικών, κλπ. Φυσικά το σύστημα θα είναι On-line με Γερμανία και θα εφαρμοστεί και στα αυτοκίνητα που έχουν ήδη πουληθεί. Αν κάποιος εξουσιοδοτημένος προβεί σε εργασίες που καλύπτονται από εγγύηση σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο δεν είναι καταχωρημένο στο σύστημα αυτό ή για κάποιο λόγο δεν πληροί τις προϋποθέσεις της εγγύησης πια (βελτίωση, μη γνήσια ανταλλακτικά, κλπ), το εργοστάσιο θα απαιτεί τα χρήματα του ανταλλακτικού και της εργασίας από τον αντιπρόσωπο! Τα πράγματα είναι ήδη σκούρα, έχουν δηλαδή το χρώμα της (σ)κουράδας.

Link to comment
Share on other sites

Εμ με αυτα που εκαναν οι εξυπνακηδες οι Ελληνες αντιπροσωποι...καλα κανουν οι Γερμανοι κι αρχιζουν το φακελωμα.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν τα νεώτερα...

Βγήκε με ΑΡΚΕΤΗ δυσκολία η αντλία (μήν κάνετε την *μη επιτρεπόμενη λέξη* να σφίξετε πολύ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΒΙΔΑ. θα το βρείτε μπροστά σας...) και τα αποτελέσματα είναι...καλούτσικα..

Αρχικά, δέν έχει σπάσει τίποτα...Ας είναι καλά η...τρομποφοβία που μας κάνει να σαλτάρουμε...

Η αντλία της Autotech έχει πάνω στο αμάξι περι τα 5000+ χλμ και το follower βρήσκεται σε αρκετά καλή κατάσταση, σαφώς βέβαια πιο καταπονημένο απο όταν το είχα ξαναδεί, αλλά τίποτα τραγικό.

Είμαι σε δήλειμα άν θα πρέπει να το αλλάξω ή να αφήσω το ίδιο...

Το εσωτερικό δείχνει μέν καταπόνηση, αλλά όχι με την μορφή μισοφέγγαρου όπως το περιγράφουν.

Είναι βέβαια "stamped" αλλά πάλι τίποτα το τραγικό....

Βγήκαν και μπόλικες φωτός..... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά κατάφερες να βρεις την αιτία του θορύβου που άκουσες;

Έλεγξε με προσοχή το εσωτερικό του καπελότου. Αν δεις πουθενά ρωγμές - ειδικά ανάμεσα στις τέσσερις τρύπες - αντικατάστησέ το άμεσα!

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποιος που να έχει κανει πανω απο 100.000 χλμ κ δεν εχει προβλημα?

Αν υπάρχει πως γίνεται να μην εχει?

Μήπως επειδη το σημειο εκεινο ειναι ψηλα ο μη τακτικος ελεγχος λαδιων προκαλει οχι καλη λιπανση?

Δεν μπορω να φανταστω πως ΟΛΑ εχουν προβλημα κατι θα ευθυνεται εκτος απο αστοχια υλικων.

Edited by ftd
Link to comment
Share on other sites

Ιδού και οι φωτός απο χτές.Δυστυχώς δέν είναι εύκολο να παίρνει κανεις απο τόσο κοντά με κινητό.

Προσπάθησα λίγο να τις φωτήσω, αλλά βγαίνουν πολύ πιο "δραματοποιημένες" απο ότι

είναι στην πραγματικότητα...

Εδώ είναι το εσωτερικό όπου φαίνεται η εντύπωση απο το έμβολο (περιέργως δέν έχει σχήμα "μισοφέγγαρου" όπως σε άλλες Autotech που έχω δεί, γεγονός που μπορεί να οφείλεται στο ότι είναι το "revised part".Πουθενά σημεία ρωγμών ή άλλων αλλαγών...Μήπως τελικά όπως φέρεσαι στο αμάξι σου φέρεται ;;

follower1.jpg

Και εδώ η εξωτερική πλευρά."Φυσιολογική" φθορά για 43000 χλμ (τα 5000 με την αντλία).Στο φώς δέν φαίνεται ΚΑΜΙΑ φθορά στην επιφάνεια, παρα μόνο στο μαύρο coating το οποίο φαίνεται να έχει υποχωρήσει στο κέντρο (σημείο επαφής).Στις άκρες, σημάδια/ελαφριές γρατσουνιές, ώς απο γυαλόχαρτο.

follower2.jpg

Βλάβη στον εκκεντροφόρο, καμία ορατή.Θα ξανα ελεγχθεί όμως.

Αυτά, για να κουλάρουμε και λίγο ΟΛΟΙ ΜΑΣ....

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα έβαζα αυτο το ποτηράκι πάνω...η αντιτριβική επίστρωση έχει υποχωρήσει στο αριστερο και στο πάνω μέρος όπως φαίνεται στην φωτογραφία και είναι θέμα χρόνου πότε θα σπάσει..

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα έβαζα αυτο το ποτηράκι πάνω...η αντιτριβική επίστρωση έχει υποχωρήσει στο αριστερο και στο πάνω μέρος όπως φαίνεται στην φωτογραφία και είναι θέμα χρόνου πότε θα σπάσει..

Δέν είναι τόσο δραματικά τα πράγματα.Απλά έτσι φαίνεται στην φωτογραφία.

Υπήρξε μία άποψη στο Vortex για το κατα πόσο το follower και ο εκκεντροφόρος "ωριμάζουν" μαζί και άν δέν είναι στα τελευταία του το πρώτο δέν είναι καλό να αλλάζεται....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.