Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Εγώ μπορεί να μην πω δικαιολογίες!

Και ξέρεις τι λένε... Οποιος έχει τη μύγα, μυγιάζεται!

Εσύ τι τσιμπάς και πετάγεσαι έτσι τώρα;!

Κι αν θέλεις να με δεις εμένα, την Κυριακή επιστρέφω από Κρήτη. Θα είμαι στη συνάντηση στην Ακράτα. Αν θες να με δεις... δεν έχω πρόβλημα :D Θα είμαι και φορτωμένος με μια γυναίκα και γεμάτο πορτ μπαγκάζ, αλλά δεν με ενοχλεί, αν είναι να κερδίζω respect για να φτάσω και να γίνω ο Dominator..... Ελεος πια.

φιλε μιλαμε για την αθηνα,αν εισαι αθηνα πες μου αν ειναι να κανουμε και μαζι μια δοκιμουλα,δεν θα κανω ταξιδι για ενα πατημα.δεν αρπαζομαι,αλλα εβγαλες πορισμα εσυ οτι αν χασω θα πω δικαιολογιες.δεν με νοιαζει αν χασω,θα βγω πρωτος και θα πω μπραβο και μπροστα σου και εδω μεσα.το οτι προσπαθω να πεισω τον golf rs να πατησουμε,δεν με κανει ταυτοχρονα και τραμπουκο,ελεος.με ενδιαφερει ομως πως πηγαινουν καλοφτιαγμενα αμαξια με το δικο μου,αυτο.πιστευω να σε καλυψα λιγο.

Link to comment
Share on other sites

Εσύ δηλαδή πιστεύεις σοβαρά ότι το υπόλοιπο 95% των βελτιωμένων που βρίσκονται στο φόρουμ και έχουν κάποια σοβαρή αναγνωρισμένη εταιρία (είτε αυτή λέγεται Revo, είτε APR, είτε ΜΤΜ κλπ) ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΙ;;Γι'αυτό δέν γράφουν τα ανάλογα;;Ή μήπως ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ να το κάνουν, είτε γιατί το βρήσκουν ανούσιο, είτε γιατι θα θεωρηθεί ΑΜΕΣΑ διαφήμηση ;;

Ο Θωμας με τo revo δεν ειχε βγει και πει οτι το αμαξι του ηταν χαλια?

Εγω που εχω αλλαξει 3 προγραμματα μεχρι να βρω την υγεια μου δεν το ειχα πει?και μαλιστα τα εχουμε πληρωσει κιολας!

Και ποσα αλλα παιδια σε αλλα forum που το λενε ξεκαθαρα!

Εγω ειμαι της αποψης οτι ειτε καλη ειτε κακη ειναι καποια βελτιωση να το λεμε τουλαχιστον εδω μεσα και να τα δοκιμαζουμε και στην πραξη!

Εαν καποιος δεν βγαινει να πει τι του συμβαινει κανει κακο παρα καλο σε ολους!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μπορεί να μην πω δικαιολογίες!

Και ξέρεις τι λένε... Οποιος έχει τη μύγα, μυγιάζεται!

Εσύ τι τσιμπάς και πετάγεσαι έτσι τώρα;!

Κι αν θέλεις να με δεις εμένα, την Κυριακή επιστρέφω από Κρήτη. Θα είμαι στη συνάντηση στην Ακράτα. Αν θες να με δεις... δεν έχω πρόβλημα :) Θα είμαι και φορτωμένος με μια γυναίκα και γεμάτο πορτ μπαγκάζ, αλλά δεν με ενοχλεί, αν είναι να κερδίζω respect για να φτάσω και να γίνω ο Dominator..... Ελεος πια.

Θα μαι και εγω στην Ακρατα φιλε μου την κυριακη! :D

Link to comment
Share on other sites

QUOTE (GolfRS @ 17/07/2008, 14:04 )

420 άλογα στον τροχό...

Αυτο δεν πρεπει να παταει καμια ταχυτητα.Η 4η σπινιαρει?Και κατι ακομα με το σασμαν τι γινεται?

Link to comment
Share on other sites

Θα μαι και εγω στην Ακρατα φιλε μου την κυριακη! :D

C U There λοιπόν!

@Κώστα: Προσωπικά, δεν έχω πρόβλημα να παρουσιάζομαι και να ανοίγω με το αμάξι μου, απέναντι στον οποιονδήποτε! Αντιθέτως, μου αρέσει, και πιστεύω πως πάντα υπάρχει κάποιος πιο γρήγορος από εμένα! Κι όσο για τον Δημήτρη, είναι επιλογή του ναμην θέλει να εμφανιστεί. Τα συζητούσα και με άνθρωπό του (γνωστό, φίλο....), και ξέρω πως έχει πρόβλημα πολλές φορές. Αλλά αν το παληκάρι δε γουστάρει, απλά δε γουστάρει! Τι να κάνουμε!! Απλά, όπως το έχω πει κι εγώ κατ' επανάληψη, φαίνεται κάπως ερειστικός με το λόγο του. Τέλος.

Κι όποιος θέλει, ανοίγει. Οποιος δεν, ας μην! Απλά τα πράγματα :)

Link to comment
Share on other sites

C U There λοιπόν!

@Κώστα: Προσωπικά, δεν έχω πρόβλημα να παρουσιάζομαι και να ανοίγω με το αμάξι μου, απέναντι στον οποιονδήποτε! Αντιθέτως, μου αρέσει, και πιστεύω πως πάντα υπάρχει κάποιος πιο γρήγορος από εμένα! Κι όσο για τον Δημήτρη, είναι επιλογή του ναμην θέλει να εμφανιστεί. Τα συζητούσα και με άνθρωπό του (γνωστό, φίλο....), και ξέρω πως έχει πρόβλημα πολλές φορές. Αλλά αν το παληκάρι δε γουστάρει, απλά δε γουστάρει! Τι να κάνουμε!! Απλά, όπως το έχω πει κι εγώ κατ' επανάληψη, φαίνεται κάπως ερειστικός με το λόγο του. Τέλος.

Κι όποιος θέλει, ανοίγει. Οποιος δεν, ας μην! Απλά τα πράγματα :)

δεν μπορω να συμπφωνησω περισσοτερο...απλα ειτε κερδισεις ειτε χασεις σε ενα πατημα-δοκιμη,δεν αλλαζει τιποτα.αυτο το κομπεξ της ηττας που υπαρχει σε ορισμενους με τρελλαινει...χαβαλε και για να περασουμε ωραια γινοναι ολα,για τιποτα παραπανω...

Link to comment
Share on other sites

Κι όσο για τον Δημήτρη, είναι επιλογή του ναμην θέλει να εμφανιστεί. Τα συζητούσα και με άνθρωπό του (γνωστό, φίλο....), και ξέρω πως έχει πρόβλημα πολλές φορές.

Εδώ, τώρα, με ποιόν μίλησες και πιο απο τα προβλήματά μου σου είπε ότι έχω....

Link to comment
Share on other sites

Εδώ, τώρα, με ποιόν μίλησες και πιο απο τα προβλήματά μου σου είπε ότι έχω....

Μάλλον με τον Μιχάλη ( Τον Mayhem , γιατι με τον γιατρό...Δεν νομίζω να έχει και πολλές σχέσεις ο Λατουσάκης..) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον με τον Μιχάλη ( Τον Mayhem , γιατι με τον γιατρό...Δεν νομίζω να έχει και πολλές σχέσεις ο Λατουσάκης..) :lol:

Μπάάά...με άλλον θα μίλησε... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ρε σεις τι πλάκα είναι αυτή καλοκαιριάτικα :lol: :lol: :lol: :lol:

Καλά περιμένετε ο Δημήτρης (Golf RS) να ανοίξει με κάποιον με τα από όσα του είπατε και με τον τρόπο που τα είπατε; συγνώμη αλλά ούτε εγώ θα άνοιγα :lol: :lol:

Το πράγμα έχει ξεφύγει πάρα πολύ από το φιλικό άνοιγμα :lol: :lol: Για φανταστείτε να κατέβει να ανοίξει με τον φίλο του saxoura, πόσο φορτισμένο θα είναι το κλίμα :lol:

Το μόνο φάουλ που κάνει είναι που τα χώνει κατά κάποιο τρόπο στους e-tuners. Δεν φταίνε αυτοί αν έχουν φτιάξει κάποια αυτοκίνητα των οποίων οι ιδιοκτήτες διατυμπανίζουν τη δυναμή τους (όχι κακοπροαίρετα αλλά από ενθουσιασμό). Κατά τα άλλα μαγκιά του που την ψάχνει μόνος του και έχει και κότσια να βάζει χέρι ο ίδιος B) B) B)

Link to comment
Share on other sites

Ρε σεις τι πλάκα είναι αυτή καλοκαιριάτικα :lol::lol::lol::lol:

Καλά περιμένετε ο Δημήτρης (Golf RS) να ανοίξει με κάποιον με τα από όσα του είπατε και με τον τρόπο που τα είπατε; συγνώμη αλλά ούτε εγώ θα άνοιγα :lol::lol:

Το πράγμα έχει ξεφύγει πάρα πολύ από το φιλικό άνοιγμα :lol::lol: Για φανταστείτε να κατέβει να ανοίξει με τον φίλο του saxoura, πόσο φορτισμένο θα είναι το κλίμα :lol:

Το μόνο φάουλ που κάνει είναι που τα χώνει κατά κάποιο τρόπο στους e-tuners. Δεν φταίνε αυτοί αν έχουν φτιάξει κάποια αυτοκίνητα των οποίων οι ιδιοκτήτες διατυμπανίζουν τη δυναμή τους (όχι κακοπροαίρετα αλλά από ενθουσιασμό). Κατά τα άλλα μαγκιά του που την ψάχνει μόνος του και έχει και κότσια να βάζει χέρι ο ίδιος B)B)B)

Θοδωρή εσύ μπορεί να νομίζεις ότι δέν με ξέρεις....αλλά έχουμε συναντηθεί...

Και φαντάζομαι όταν θα θυμηθείς, τότε θα καταλάβεις ποιός είμαι.... :

Απλά τρία γράμματα θα σου πώ ITG...

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Θοδωρή εσύ μπορεί να νομίζεις ότι δέν με ξέρεις....αλλά έχουμε συναντηθεί...

Και φαντάζομαι όταν θα θυμηθείς, τότε θα καταλάβεις ποιός είμαι.... :

Απλά τρία γράμματα θα σου πώ ITG...

Έλα ρε συ... εσύ είσαι όντως ψαγμένος :lol: :lol: :lol:

εμ βέβαια έπρεπε να το φανταστώ, το είχες ψάξει πολύ το tfsi B) B) B) και αν θυμάμαι καλά από τότε ήδη τα άλλαζες τα περισσότερα μόνος σου, μου έλεγες θα ξεκουμπώσεις αυτό για να δεις εκείνο, για να αλλάξεις το τάδε θα βγάλεις το θόλο και τέτοια και έλεγα τι λέει ο άνθρωπος εγώ αν τα κάνω αυτά μόνος μου, πάει θα αρχίσει να σκορπάει το αμάξι :lol: :lol: :lol: :lol:

Πάντως, επειδή τους ξέρω και αυτούς λίγο, αν και φοράω άλλο πρόγραμμα, δεν ψάχνουν την προβολή με τον τρόπο που έλεγες πιο πάνω. Οι άλλοι... οι γκάγκστερ μας έχουν τρελάνει με τα αμάξια τους :lol: :lol: :lol: τους έχεις μπριζώσει και εσύ λίγο με όλα αυτά τα μυστήρια και τα μυστικά και θέλουν να δουν από κοντά τι γίνεται :lol: :lol: :lol: όμως συμφωνώ μαζί σου σε τέτοια ατμόσφαιρα κόντρα δεν μπορεί να γίνει :) φαντάζεσαι να φάνε 2 καρότσια τι θα συμβεί;;; :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: πλάκα κάνω έτσι, μη μου την πέσετε...

Επίσης, αυτό που πιστεύω εγώ είναι ότι από τη στιγμή που έχετε τα ίδια αυτοκίνητα με τις ίδιες τουρμπίνες με τα ίδια όρια παροχής και τα ίδια μπεκ τότε αν έχετε πιάσει αυτά τα όρια παροχής θα πρέπει λογικά να πηγαίνετε παραπλήσια και συγχρόνως να έχουν ένα προβάδισμα στις μεσαίες όσοι φοράνε και τρόμπα. Δεν μπορούν να γίνουν μαγικά εκτός και αν το πρόγραμμα κάποιου δεν εξαντλεί τα όρια οπότε θα είναι πιο πίσω. Δηλαδή τι να δεις σε μια κόντρα; τα μεγέθη και οι ποσότητες είναι ψιλογνωστά ;) ;) βρείτε άλλους να κοντραριστείτε, να φτιάξουν και τα tfsi πρεστίζ B) B) B)

Link to comment
Share on other sites

Ναί...

Μήπως λοιπόν θα ήταν καιρός επιτέλους για τον διαχειριστή του φόρουμ να βάλει ένα φρένο σε αυτή την ασύστολη προσπάθεια για συνεχή διαφήμηση ενός συγκεκριμένου "πωλητή προγραμμάτων" απο πέντε, έξι άτομα, που τίποτα άλλο δέν έχουν (ούτε και είχαν) προσφέρει σε αυτό το φόρουμ;

Γιατί θα πρέπει κάποιος να ΥΠΟΜΕΝΕΙ και να διαβάζει συνεχώς για τα "κατορθώματα του Super Goofy στον χώρα του tuning ;;"

Το γεγονός ότι δέν υπάρχει κάποιος έλεγχος εδώ μέσα σε κάτι που περνάει ώς "εμπειρίες των βελτιωμένων" αλλά στην ουσία δέν είναι τίποτα διαφορετικό απο ένα διαφημηστικό φυλλάδιο που σου δίνουν στον δρόμο, "καρικευμένο" με μπόλικο τσαμπουκά και δηλώσεις "υπερδύναμης", ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ;;

Γιατί άν είναι ο σκοπός του συγκεκριμένου φόρουμ να προωθήσουμε ένα κύριο που πάει να βγάλει το ψωμί του κάνοντας "αγαθοεργίες" στα αμάξια των μελών, ας το έχουμε τουλάχιστον pinned, να μήν ψάχνει ο κόσμος....

Απο την άλλη πάλι το γεγονός ότι καμία ΣΟΒΑΡΗ εταιρία δέν έκανε κάν την κίνηση να γράψει οτιδήποτε εδω μέσα, (σε αντίθεση με τα παραπάνω) για μένα αντικατοπτρίζει και την ποιότητα της δουλειάς του παραπάνω αναφερόμενου, αλλά και την απέλπιδη προσπάθειά του (μέσω τρίτων πάντα..)

Και κάτι για τα δύο κ@λωμένα πιτσιρίκια...Την τόση σιγουριά ότι τα αμάξια σας μαμάνε και δέρνουν...ο Κρίτωνας σας την έχει εμφυτεύσει;;Απο περιέργεια ρωτάω...

Δημητρη, θα σε παρακαλουσα να μην ξανααναφερθεις στο προσωπο μου οπως δεν ασχολουμαι κι εγω μαζι σου.

Εδω μεσα σ αυτο το φορουμ εχω κανει φιλιες και εχω πιει καφε με ατομα που συμπαθουσα πολυ πριν γινω επαγγελματιας. Αυτη τη στιγμη ειμαι επαγγελματιας ομως και προγραμματιζω ΜΕΚ ως Μηχανολογος Μηχανικος Ε.Μ.Π. και μελος Τ.Ε.Ε. και οχι ως τυχαιος που πηρε το λαπτοπ παραμασχαλα επειδη εχει χρημα η ιστορια! Επισης, σεβασου τουλαχιστον το γεγονος οτι ουτε την ιστοσελιδα μου ουτε τιποτα διαφημιστικο δεν εχω πουθενα εδω μεσα. Η διαφημιση που προκυπτει απο γνωμη των παιδιων για την ποιοτητα των υπηρεσιων μου, ενω σε κανεναν δεν εχω πει να γραψει τιποτα για μενα, δεν ξερω γιατι σε στεναχωρει! Τι θες δηλαδη? Να τους φιμωσεις? Να μη λεει κανενας την αποψη του και τη γνωμη του? Σε πληροφορω οτι αυτα που γραφονται ειναι ελαχιστα μπροστα σε αυτα που εχουν γινει, προσπαθησε να μην τσαντιζεσαι γιατι θα δεις πολυ περισσοτερα!

Κατα τυχη βρεθηκα σε νετ-καφε και παλι βλεπω να γραφεις αδικα εναντιον μου! Δεν τσαντιζομαι καν και συνεχιζω τις διακοπες μου... ετσι κι αλλιως η δουλεια του καθενα δειχνει τι ειναι και οχι τα λογια και οι φαμφαρες!

Link to comment
Share on other sites

έρωτηση,

αν κάποιος έχει το ic απο το S3 και θέλει να βάλει το twincooler της forge ποιο cooler πρέπει να πάρει?

Αυτο που είναι για το A3 ? http://www.forgemotorsport.com/content.asp...oduct=FMINTA3FS

ή

αυτό που είναι για το gti ? http://www.forgemotorsport.com/content.asp...roduct=FMINTMK5

Δηλαδή η διάμετρος απο τα κολάρα ειναι ίδια και για τα 2 μοντέλα?

Επίσης,οι βάσεις στήριξης του cooler είναι ίδιες και για τα 4 μοντέλα του vag?

Στα how to που εχει η forge στο site της δεν δείχνει κάτι ξεκάθαρο.

S3 How to : http://www.forgemotorsport.co.uk/media/FMINTS3FS(1).pdf

A3 How to : http://www.forgemotorsport.com/media/Audi%...intercooler.pdf

Gti How to : http://www.forgemotorsport.co.uk/media/VW%...nstructions.pdf

Leon How to : http://www.forgemotorsport.com/media/FMINTALT.pdf

Octavia How to : http://www.forgemotorsport.com/media/FMINT...nstructions.pdf

Edited by k.pil
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον με τον Μιχάλη ( Τον Mayhem , γιατι με τον γιατρό...Δεν νομίζω να έχει και πολλές σχέσεις ο Λατουσάκης..) :D

σε βλεπω ;)

Μήπως λοιπόν θα ήταν καιρός επιτέλους για τον διαχειριστή του φόρουμ να βάλει ένα φρένο σε αυτή την ασύστολη προσπάθεια για συνεχή διαφήμηση ενός συγκεκριμένου "πωλητή προγραμμάτων" απο πέντε, έξι άτομα, που τίποτα άλλο δέν έχουν (ούτε και είχαν) προσφέρει σε αυτό το φόρουμ;

οχι,

την αποψη τους τα 5-6-256 ατομα μπορουν να την γραφουν, εαν αυτη διατυπωνεται με τροπο συμφωνο με τους κανονες και το πνευμα του VWCLUB.

βεβαια, οποιος θελει μπορει να κανει αντιλογο σε καθε "πωλητη προγραμματων" [δεν συμφωνω με την ορολογια -απλως παραθετω οτι εγραψες]

Edited by mayh3m
Link to comment
Share on other sites

δυνατο πατημα εκανα χθες το βραδυ με λεον κουπρα φουλ 1ο σταδιο με ρεβο το οποιο εχει μετρηθει 350+ αλογα.δικαβαλος εγω μονος του αυτος.ακομα δεν εχω καταλαβει γιατι το δεχτηκα,καθε αμαξι κινειται με τα κιλα που εχει,αυτο δεν μπορουμε να το αποφυγουμε,δεν βαζουμε τον αλλα δικαβαλο για να προσπαθησουμε να ισοσταθμιστουμε στα κιλα.αυτα τα πραγματα απλα δεν υπαρχουν.τελικα σιγουρα βρεθηκα να ειμαι παραπανω κιλα.απο 2ερες λοιπον και για 1000 περιπου μετρα βρεθηκα 2+ αυτοκινητα μπροστα.φυσικα αν ημουν μονος η διαφορα θα ηταν αρκετα μεγαλυτερη...αυτα...

φιλε golfrs θα ανοιξουμε τωρα??? tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

δυνατο πατημα εκανα χθες το βραδυ με λεον κουπρα φουλ 1ο σταδιο με ρεβο το οποιο εχει μετρηθει 350+ αλογα.δικαβαλος εγω μονος του αυτος.ακομα δεν εχω καταλαβει γιατι το δεχτηκα,καθε αμαξι κινειται με τα κιλα που εχει,αυτο δεν μπορουμε να το αποφυγουμε,δεν βαζουμε τον αλλα δικαβαλο για να προσπαθησουμε να ισοσταθμιστουμε στα κιλα.αυτα τα πραγματα απλα δεν υπαρχουν.τελικα σιγουρα βρεθηκα να ειμαι παραπανω κιλα.απο 2ερες λοιπον και για 1000 περιπου μετρα βρεθηκα 2+ αυτοκινητα μπροστα.φυσικα αν ημουν μονος η διαφορα θα ηταν αρκετα μεγαλυτερη...αυτα...

φιλε golfrs θα ανοιξουμε τωρα??? tongue.gif

E πές και πιος ήταν ντε...

Από Sch ξεκινάει και καταλήγει σε iller...

Link to comment
Share on other sites

δυνατο πατημα εκανα χθες το βραδυ με λεον κουπρα φουλ 1ο σταδιο με ρεβο το οποιο εχει μετρηθει 350+ αλογα.δικαβαλος εγω μονος του αυτος.ακομα δεν εχω καταλαβει γιατι το δεχτηκα,καθε αμαξι κινειται με τα κιλα που εχει,αυτο δεν μπορουμε να το αποφυγουμε,δεν βαζουμε τον αλλα δικαβαλο για να προσπαθησουμε να ισοσταθμιστουμε στα κιλα.αυτα τα πραγματα απλα δεν υπαρχουν.τελικα σιγουρα βρεθηκα να ειμαι παραπανω κιλα.απο 2ερες λοιπον και για 1000 περιπου μετρα βρεθηκα 2+ αυτοκινητα μπροστα.φυσικα αν ημουν μονος η διαφορα θα ηταν αρκετα μεγαλυτερη...αυτα...

φιλε golfrs θα ανοιξουμε τωρα??? tongue.gif

Κώστα το αμάξι σου είναι πολύ καλό και μπράβο, το ότι ήσουν δικάβαλος όμως δεν έγινε για να εξισορροπήσουν τα αυτοκίνητα αλλά οι οδηγοί. Φυσικά είναι απόλυτο δικαίωμα σου να μην δεχτείς όμως με αυτό τον τρόπο έγινε καθαρή σύγκριση αυτοκινήτων και σεταπ :D Λες ότι αν ήσουν μόνος θα ήταν μεγαλύτερη η διαφορά, μπορεί αλλά αν έβαζες με άλλο κούπρα τότε μπορεί και όχι. Όμως γιατί όλα αυτά;; σου φάνηκε μικρή η διαφορά;;; Μια χαρά δυνατό είναι το αμάξι σου... :o:huh:;)

Link to comment
Share on other sites

δυνατο πατημα εκανα χθες το βραδυ με λεον κουπρα φουλ 1ο σταδιο με ρεβο το οποιο εχει μετρηθει 350+ αλογα.δικαβαλος εγω μονος του αυτος.ακομα δεν εχω καταλαβει γιατι το δεχτηκα,καθε αμαξι κινειται με τα κιλα που εχει,αυτο δεν μπορουμε να το αποφυγουμε,δεν βαζουμε τον αλλα δικαβαλο για να προσπαθησουμε να ισοσταθμιστουμε στα κιλα.αυτα τα πραγματα απλα δεν υπαρχουν.τελικα σιγουρα βρεθηκα να ειμαι παραπανω κιλα.απο 2ερες λοιπον και για 1000 περιπου μετρα βρεθηκα 2+ αυτοκινητα μπροστα.φυσικα αν ημουν μονος η διαφορα θα ηταν αρκετα μεγαλυτερη...αυτα...

φιλε golfrs θα ανοιξουμε τωρα??? tongue.gif

Ο λογος που δεχτηκες να πατησεις μαζι μου με 2ο ατομο ειναι επειδη ειμαι παρα πολυ παχυς και θελαμε να δουμε διαφορες στα setup...και οχι να κανουμε κοντρα αποτι ηξερα..

Αν ηταν διαφορετικα που για σενα ηταν απο τα γραφομενα σου, και εγω το εδινα το car σε εναν φιλο που ειναι 60 κιλα και μετα εσυ που εισαι αρκετα παραπανω απο τα 60 εχεις παλι αρκετα κιλα handycap.

Θα ηθελα παντως να επαναληφθει το ανοιγμα, αλλα απο τα γραφομενα σου πολυ φοβαμαι πως δεν ηταν φιλικο οπως μου ειχαν πει την Δευτερα.... :D

Και για την ιστορια μιας και μιλησα με τον συνοδηγο, (lourbas) ναι οντως μου εκανες 2 αυτοκινητα με το που πατησαμε τα οποια διατηρηθηκαν μεχρι και την 4η ΑΛΛΑ μολις κουμπωσαμε 5η ειχα ερθει στο πισω φτερο σου οπως ειδε και ο Παναγιωτης, αν συνεχιζαμε και δεν κοβαμε θα τελειωναμε 5ες μαζι....

Κριμα που αφησαμε γκαζι και οι 2 πολυ πριν τελειωσουμε την 5η.

Απο κει και περα ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι αν ησουν μονος σου θα μου εκανες τουλαχιστον 2-3 αυτοκινητα καθως σε πατημα 700-800 μετρων εχουν μεγαλη σημσια τα επιπλεον 70-80 κιλα ενος επιπλεον οδηγου....τα οποια εγω λογω κιλων κουβαλω συνεχεια....

Τα 2 αυτοκινητα στο πατημα ξερω γιατι εγιναν ΑΛΛΑ δεν εχει σημασια να το αναλυσουμε, καθως θα θεωρησεις οτι μειωνω το αμαξι σου οποτε δεν εχει νοημα...

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη κιόλας αλλά με τα ανοίγματα τελικά μόνο τις καρδιές σας χαλάτε. Έχω περάσει από αυτό το στάδιο και το μόνο που θυμάμαι δεν είναι διαφορές σε καρότσες ή κολώνες αλλά φίλους που έχω να δω χρόνια γιατι παρεξηγηθήκαμε.

Δε μπορώ επίσης να καταλάβω γιατί όλη αυτή η προετοιμασία πριν το άνοιγμα. Το πόσο δυνατό είναι το αυτοκίνητό σου θα το δεις σε μια προσπέραση με γυναίκα, παιδιά και αποσκευές, το πόσο καλό κράτημα έχει θα το δεις σε ενα στροφιλίκι, μάλιστα αν αυτό είναι ορεινό θα αξιολογήσεις ταυτόχρονα τη ροπή του κινητήρα ενώ αν είναι κατηφορικό θα αξιολογήσεις την αποτελεσματικότητα και την αντοχή των φρένων (ή το μέτρο ελαστικότητας της μπαριέρας).

Αυτά τα κανονισμένα ανοίγματα όπου ο ένας έχει βάλει 10 lt aldon, ο άλλος έχει βγάλει τον πόλο της μπαταρίας μήπως και πάει καλύτερα, ο τρίτος έχει σφίξει τη wastegate και ο τέταρτος έχει κάνει δίαιτα 2 εβδομάδες, έχει πάρει καθαρτικό πριν, έχει αδειάσει νερά, ρεζέρβες και πατάκια και σβήνει και τα φώτα την ώρα της κόντρας για να μην τραβά ρεύμα από τα μπουζί είναι εντελώς ανώφελα. Αμ αυτό με το βάρος πάλι? Κι εγώ 102 κιλά ζυγίζω οπότε να έχω καλού κακού ενα τσεκούρι πλάι στο χειρόφρενο μήπως ακρωτηριάσω το αριστερό μου μπούτι (άχρηστο είναι με το DSG), το σουτάρω από το παράθυρο και του κάνω μισό προφυλακτήρα του παλιομακάκα που με πηγαίνει κοπίο τόση ώρα.

Το θέμα είναι ότι όταν έρθει η ώρα να σε προκαλέσει κάποιος το πιθανότερο είναι να είσαι φουλαρισμένος, να έχεις συνοδηγό, να είσαι σαν τον Στηβ Ντούζο, να μασάς ζαμπονοτυρόπιτα και να σε έχει πιάσει και κόψιμο. Κάνε την πλάκα σου και άστο να πάει στο διάολο. Μην ξεχνάς πως βασικός λόγος να μην πας τόσο καλά όσο ενα αντίστοιχο αυτοκίνητο με παρόμοιο setup δεν είναι μόνο το πρόγραμμα ή το βάρος όσο η κατάσταση του αυτοκινήτου σου. Έχεις τα ίδια km? Είναι καλοσυντηρημένο το αυτοκίνητό σου? Μήπως κάποιοι αισθητήρες έχουν γίνει αναίσθητοι ή υπερευαίσθητοι με την πάροδο του χρόνου?

Και κάτι τελευταίο: Αν ανοίγουμε από 2ες και πάμε μέχρι σκασμένες 6ες δεν είναι κόντρα αλλά... ταξίδι!

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη κιόλας αλλά με τα ανοίγματα τελικά μόνο τις καρδιές σας χαλάτε. Έχω περάσει από αυτό το στάδιο και το μόνο που θυμάμαι δεν είναι διαφορές σε καρότσες ή κολώνες αλλά φίλους που έχω να δω χρόνια γιατι παρεξηγηθήκαμε.

Δε μπορώ επίσης να καταλάβω γιατί όλη αυτή η προετοιμασία πριν το άνοιγμα. Το πόσο δυνατό είναι το αυτοκίνητό σου θα το δεις σε μια προσπέραση με γυναίκα, παιδιά και αποσκευές, το πόσο καλό κράτημα έχει θα το δεις σε ενα στροφιλίκι, μάλιστα αν αυτό είναι ορεινό θα αξιολογήσεις ταυτόχρονα τη ροπή του κινητήρα ενώ αν είναι κατηφορικό θα αξιολογήσεις την αποτελεσματικότητα και την αντοχή των φρένων (ή το μέτρο ελαστικότητας της μπαριέρας).

Αυτά τα κανονισμένα ανοίγματα όπου ο ένας έχει βάλει 10 lt aldon, ο άλλος έχει βγάλει τον πόλο της μπαταρίας μήπως και πάει καλύτερα, ο τρίτος έχει σφίξει τη wastegate και ο τέταρτος έχει κάνει δίαιτα 2 εβδομάδες, έχει πάρει καθαρτικό πριν, έχει αδειάσει νερά, ρεζέρβες και πατάκια και σβήνει και τα φώτα την ώρα της κόντρας για να μην τραβά ρεύμα από τα μπουζί είναι εντελώς ανώφελα. Αμ αυτό με το βάρος πάλι? Κι εγώ 102 κιλά ζυγίζω οπότε να έχω καλού κακού ενα τσεκούρι πλάι στο χειρόφρενο μήπως ακρωτηριάσω το αριστερό μου μπούτι (άχρηστο είναι με το DSG), το σουτάρω από το παράθυρο και του κάνω μισό προφυλακτήρα του παλιομακάκα που με πηγαίνει κοπίο τόση ώρα.

Το θέμα είναι ότι όταν έρθει η ώρα να σε προκαλέσει κάποιος το πιθανότερο είναι να είσαι φουλαρισμένος, να έχεις συνοδηγό, να είσαι σαν τον Στηβ Ντούζο, να μασάς ζαμπονοτυρόπιτα και να σε έχει πιάσει και κόψιμο. Κάνε την πλάκα σου και άστο να πάει στο διάολο. Μην ξεχνάς πως βασικός λόγος να μην πας τόσο καλά όσο ενα αντίστοιχο αυτοκίνητο με παρόμοιο setup δεν είναι μόνο το πρόγραμμα ή το βάρος όσο η κατάσταση του αυτοκινήτου σου. Έχεις τα ίδια km? Είναι καλοσυντηρημένο το αυτοκίνητό σου? Μήπως κάποιοι αισθητήρες έχουν γίνει αναίσθητοι ή υπερευαίσθητοι με την πάροδο του χρόνου?

Και κάτι τελευταίο: Αν ανοίγουμε από 2ες και πάμε μέχρι σκασμένες 6ες δεν είναι κόντρα αλλά... ταξίδι!

¶ρη θα συμφωνήσω μαζί σου, και αυτός είναι και ο λόγος που εγώ δέν ανοίγω (ειδικά με άτομα που δέν γνωρίζω και ξέρω σε τί αποσκοπούν..)

Ορισμένοι βέβαια το έχουν κάνει "άθλημα"....

Link to comment
Share on other sites

Ο λογος που δεχτηκες να πατησεις μαζι μου με 2ο ατομο ειναι επειδη ειμαι παρα πολυ παχυς και θελαμε να δουμε διαφορες στα setup...και οχι να κανουμε κοντρα αποτι ηξερα..

Αν ηταν διαφορετικα που για σενα ηταν απο τα γραφομενα σου, και εγω το εδινα το car σε εναν φιλο που ειναι 60 κιλα και μετα εσυ που εισαι αρκετα παραπανω απο τα 60 εχεις παλι αρκετα κιλα handycap.

Θα ηθελα παντως να επαναληφθει το ανοιγμα, αλλα απο τα γραφομενα σου πολυ φοβαμαι πως δεν ηταν φιλικο οπως μου ειχαν πει την Δευτερα.... :D

Και για την ιστορια μιας και μιλησα με τον συνοδηγο, (lourbas) ναι οντως μου εκανες 2 αυτοκινητα με το που πατησαμε τα οποια διατηρηθηκαν μεχρι και την 4η ΑΛΛΑ μολις κουμπωσαμε 5η ειχα ερθει στο πισω φτερο σου οπως ειδε και ο Παναγιωτης, αν συνεχιζαμε και δεν κοβαμε θα τελειωναμε 5ες μαζι....

Κριμα που αφησαμε γκαζι και οι 2 πολυ πριν τελειωσουμε την 5η.

Απο κει και περα ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι αν ησουν μονος σου θα μου εκανες τουλαχιστον 2-3 αυτοκινητα καθως σε πατημα 700-800 μετρων εχουν μεγαλη σημσια τα επιπλεον 70-80 κιλα ενος επιπλεον οδηγου....τα οποια εγω λογω κιλων κουβαλω συνεχεια....

Τα 2 αυτοκινητα στο πατημα ξερω γιατι εγιναν ΑΛΛΑ δεν εχει σημασια να το αναλυσουμε, καθως θα θεωρησεις οτι μειωνω το αμαξι σου οποτε δεν εχει νοημα...

φιλε μου το οτι δεχτηκα να κανω ετσι το ανοιγμα σημαινει οτι ειναι φιλικο,φυσικα κι αν θες να ξανα δοκιμασουμε παμε κερατεα που εχει μετρα και παταμε οσα χλμ θες. :D

το πατημα ηταν εξ ολοκληρου φιλικο,σκεψου οτι δεν σε γνωριζω,θα προτιμουσα λοιπον να μου ελεγες οτι το δινεις το αμαξι σε καποιον αλλο αν για σενα παιζουν τοσο παραγοντα τα κιλα.εγω σου εξηγησα οτι οταν βαζω δευτερο ατομο αντιμετωπιζω καποια προβληματα μιας και δεν εχω τρομπα.τωρα πια ομως την εβαλα και δεν υπαρχει προβλημα.μην χαλιεσαι καθολου γιατι δεν υπαρχει λογος,οποτε μπορεις ξανα κανονισε με τον παναγιωτη να παμε να ανοιξουμε μεχρι και σπασμενες 5ες... :D

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου το οτι δεχτηκα να κανω ετσι το ανοιγμα σημαινει οτι ειναι φιλικο,φυσικα κι αν θες να ξανα δοκιμασουμε παμε κερατεα που εχει μετρα και παταμε οσα χλμ θες. :D

το πατημα ηταν εξ ολοκληρου φιλικο,σκεψου οτι δεν σε γνωριζω,θα προτιμουσα λοιπον να μου ελεγες οτι το δινεις το αμαξι σε καποιον αλλο αν για σενα παιζουν τοσο παραγοντα τα κιλα.εγω σου εξηγησα οτι οταν βαζω δευτερο ατομο αντιμετωπιζω καποια προβληματα μιας και δεν εχω τρομπα.τωρα πια ομως την εβαλα και δεν υπαρχει προβλημα.μην χαλιεσαι καθολου γιατι δεν υπαρχει λογος,οποτε μπορεις ξανα κανονισε με τον παναγιωτη να παμε να ανοιξουμε μεχρι και σπασμενες 5ες... :D

Ενταξει Κωστα εχεις το δυνατοτερο gti ;)

ασε μας να μαθουμε 5 πραγματακια σε αυτο το section

ολη την ωρα μιλατε για τα ανοιγματα σας

εγω καταρχας δεν εχω μαθει ουτε τα βασικα για s3 setup

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει Κωστα εχεις το δυνατοτερο gti :D

ασε μας να μαθουμε 5 πραγματακια σε αυτο το section

ολη την ωρα μιλατε για τα ανοιγματα σας

εγω καταρχας δεν εχω μαθει ουτε τα βασικα για s3 setup

κακως,τα εχουμε πει παρα πολλες φορες εδω και πολυ καιρο τωρα.τα ανοιγματα σε πληροφορω ειναι το πιο βασικο κομματι στο θεμα της βελτιωσης...δεν ειπα ποτε οτι εχω το πιο δυνατο gti... :D

Link to comment
Share on other sites

κακως,τα εχουμε πει παρα πολλες φορες εδω και πολυ καιρο τωρα.τα ανοιγματα σε πληροφορω ειναι το πιο βασικο κομματι στο θεμα της βελτιωσης...δεν ειπα ποτε οτι εχω το πιο δυνατο gti... :D

αφου τα εχουμε πει παρα πολλες φορες για πες μου με cf τι γινεται

υπαρχει καμια εξελιξη?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.