Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Έτσι εξηγούνται τα 1300 Ευρώ... Εμ βέβαια.

Γνωρίζει κανείς αν ο νέος κινητήρας με τα 211 άλογα έχει διαφορετική διάταξη στην αντλία υψηλής? Εκείνος του Scirocco που είναι ελαφρώς τροποποιημένος? Ο Νεοκλής μου είχε πει κάτι αλλά δε θυμάμαι, πάει καιρός.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ βλέποντας την κατάσταση του εκκ.μου (που σαφώς είναι πολύ καλή προς το παρόν, αλλα φαίνεται να..."ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ", σκέφτομαι σοβαρά τους Schrick (να μήν έχω έγνοια τον εκκ. τουλάχιστον) αλλά είναι ορισμένοι παράγοντες που με αποτρέπουν απο μια τέτοια κίνηση.Ένας απο αυτούς και ίσως ο βασικότερος είναι πως ακούγεται ότι είναι π..πά η τοποθέτηση, και με πιθανές..παρενέργειες..

Σύν βέβαια το γεγονός ότι κοστίζουν 1300 Ε, και δίνουν.....Χ άλογα...(κοινώς...άγνωστο...)

Ενδεχομενως πολυ καλη λυση μπορει να ειναι και οι εκκεντροφορι απο το Cupra ή το S3.

Αυτο που εχω να αναφερω ειναι οτι σε οτι Cupra ή S3 εχω δει με αντλια, το CF βγαινει σαν καινουριο. Αν σκεφτουμε οτι τα part numbers σε αντλια και CF ειναι κοινα, ο εκκεντροφορος των μοντελων αυτων δινει μακροζωια στο CF. Επισης, σιγουρα αυξανουν το VE του κινητηρα στις υψηλες στροφες, αφου ειναι πιο αγριοι.

Link to comment
Share on other sites

Από S3 ή Cupra με αντλία υψηλής έχουμε κάποια εικόνα για τη φθορά του follower?

Link to comment
Share on other sites

εικόνα δεν έχω αλλά έχω cupra με μαμά αντλία και στο χρόνο πάνω άλλαξα cam follower

έντονη φθορά εσωτερικά και μικρή εξωτερικά

και όλα αυτά με ευλαβικό στρώσιμο, ζέσταμα πάντα, λάδια καθε 4000 χλμ και με 95% της χρήσης του αυτοκινήτου με γυναίκα και μωρό μέσα και ότι συνεπάγεται αυτό

Link to comment
Share on other sites

Έτσι εξηγούνται τα 1300 Ευρώ... Εμ βέβαια.

Γνωρίζει κανείς αν ο νέος κινητήρας με τα 211 άλογα έχει διαφορετική διάταξη στην αντλία υψηλής? Εκείνος του Scirocco που είναι ελαφρώς τροποποιημένος? Ο Νεοκλής μου είχε πει κάτι αλλά δε θυμάμαι, πάει καιρός.

απο scirocco και απο new golf 2009 (ccta cawb) και απο τους γνωστούς μας (bwa,byd,bpy)

post-932-1221599466_thumb.jpg

post-932-1221599483_thumb.jpg

post-932-1221599503_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

απο scirocco και απο new golf 2009 (ccta cawb) και απο τους γνωστούς μας (bwa,byd,bpy)

Μπορεί να έχουν όλοι cam followers, αλλά από τη γενιά του CCTA αλλάζει η αντλία βενζίνης υψηλής πίεσης. Ρίξτε μια ματιά στις εικόνες και θα καταλάβετε πόσο διαφορετική είναι.

Αυτή την αντλία δεν την έχω δει ακόμα στα εγχειρίδια της Bosch, σε αντίθεση με την προηγούμενη που υπήρχε αυτούσια.

Ίσως στις επόμενες εκδόσεις. Ποιός ξέρει!

Link to comment
Share on other sites

Μετά από αυτό που έγραψε και ο Στέφανος καταλαβαίνω ότι ο RS έχει απόλυτο δίκιο. Αντλία μόνο σε όποιον έχει τη γνώση και το κουράγιο για συχνό έλεγχο και αντικατάσταση cam follower. Πίπες.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως με όλον αυτο τον παραλογισμό θα διαφωνίσω έντονα. Το μόνο προβλημα οσον αφορα την τρομπα υψηλής πίεσης Aftermarket ή μη ειναι ο Α εκκεντροφόρος από εκει και πέρα θα πρέπει να κάνεις τα ίδια πράγματα που θα έκανες ακόμη και σε μαμα αυτοκίνητο.

Και πλέον έχοντας πουλήσει πάρα πολλές τρόμπες και ελέγχοντας σε όλους τους πελάτες μου τακτικά το συστημα (οταν έχεις καει από το χυλό φυσάς και το γιαούρτι) σε κανένα αυτοκίνητο ακόμη και στα 20,000χμ με τρόμπα δεν είδαμε φθορά στο CF. Ουτε εσωτερικα ουτε εξωτερικά.

Link to comment
Share on other sites

Οσον αφορα την αλλαγη εκκεντροφόρου το μόνο που θα πρέπει να προσεχθεί είναι η ποσότητα της ειδικής κόλας στα πάνω "καβαλέτα" των εκκεντροφόρων η οποία πρέπει να μπει σε ειδικά σημεια προκειμένου να μην κλείσουν οι αγωγοι του λαδιου και χρειάζεται ειδικό εργαλείο για την επίστρωση της. Αν θελεις περισσότερες πληροφορίες GolfRS πες μου.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως με όλον αυτο τον παραλογισμό θα διαφωνίσω έντονα. Το μόνο προβλημα οσον αφορα την τρομπα υψηλής πίεσης Aftermarket ή μη ειναι ο Α εκκεντροφόρος από εκει και πέρα θα πρέπει να κάνεις τα ίδια πράγματα που θα έκανες ακόμη και σε μαμα αυτοκίνητο.

Και πλέον έχοντας πουλήσει πάρα πολλές τρόμπες και ελέγχοντας σε όλους τους πελάτες μου τακτικά το συστημα (οταν έχεις καει από το χυλό φυσάς και το γιαούρτι) σε κανένα αυτοκίνητο ακόμη και στα 20,000χμ με τρόμπα δεν είδαμε φθορά στο CF. Ουτε εσωτερικα ουτε εξωτερικά.

Δέν θα μπώ στην διαδικασία να συγκρίνω aftermarket τρόμπες γιατί αυτό είναι μια ολόκληρη άλλη συζήτηση.¶ς πούμε απλά ότι κάθε μία έχει τα υπέρ και τα κατά.Μήν λέμε όμως και ότι δέν καταπονείται το σύστημα περισσότερο.Έχουν σπάσει ποτηράκια και με τους δύο εκκεντροφόρους, και με τις δύο αντλίες.Εγώ ίσως είναι και λίγο πιο paranoid με το όλο θέμα, γιατί όταν κολυμπάς σε άγνωστα νερά πρέπει να είσαι δύο φορές πιο προσεκτικός.Κάποιος άλλος στην θέση μου μπορεί να το άφηνε ώς έχει το follower και να έκρινε ότι είναι σε καλή κατάσταση.Μπορεί άν ερχόμουν και στην APR να μου έλεγαν δέν έχει πρόβλημα.Για μένα σημασία δέν έχει μόνο το σε τί κατάσταση είναι, αλλά και πόσο μεταβλήθηκε σε ανάλογα χιλιόμετρα.¶ν δέν μπορώ να σχηματίσω ένα σχέδιο πρόγνωσης για την φθορά, θα κάνω την τρόμπα ακορντεόν...Δέν είναι λύση αυτή....

Οσον αφορα την αλλαγη εκκεντροφόρου το μόνο που θα πρέπει να προσεχθεί είναι η ποσότητα της ειδικής κόλας στα πάνω "καβαλέτα" των εκκεντροφόρων η οποία πρέπει να μπει σε ειδικά σημεια προκειμένου να μην κλείσουν οι αγωγοι του λαδιου και χρειάζεται ειδικό εργαλείο για την επίστρωση της. Αν θελεις περισσότερες πληροφορίες GolfRS πες μου.

Πληροφορίες σαφώς και θέλω,και είναι ευπρόσδεκτες, του στύλ όμως "πήγαινε εκεί γιατί το κατέχουν το συγκεκριμένο".Οι τεχνικές λεπτομέρειες είναι ενδιαφέρουσες αλλά δέν θα το έκανα ποτέ μόνος.Πάντως εγώ όπως έχω πεί δέν έχω βρεί κάποιον να εμπιστευτώ ακόμα....Μακάρι...

Όσο για την δυσκολία, άλλες φάσεις τις διαδικασίας που μου γνωρίζω ότι παρουσιάζουν "ιδιοτροπία" έχουν να κάνουν με την προετοιμασία/καθαρισμό, καθώς και με τις ροπές στρέψης/σειρά σφιξίματος του καπακιού.Και απο ότι ξέρω...ελάχιστες εώς καμία σπο τις αντιπροσωπειες δέν χρησιμοποιούν ροπόκλειδο......Ορίστεεε ;; :D

Link to comment
Share on other sites

Ενδεχομενως πολυ καλη λυση μπορει να ειναι και οι εκκεντροφορι απο το Cupra ή το S3.

Αυτο που εχω να αναφερω ειναι οτι σε οτι Cupra ή S3 εχω δει με αντλια, το CF βγαινει σαν καινουριο. Αν σκεφτουμε οτι τα part numbers σε αντλια και CF ειναι κοινα, ο εκκεντροφορος των μοντελων αυτων δινει μακροζωια στο CF. Επισης, σιγουρα αυξανουν το VE του κινητηρα στις υψηλες στροφες, αφου ειναι πιο αγριοι.

Το περι εκκεντροφόρων S3 κλπ ακούγεται μέν, αλλά εγώ δέν γνωρίζω κανέναν να το έχει κάνει, και κατα συνέπεια α)δέν υπάρχουν στοιχεία το ΑΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ κουτί και β)άν προσφαίρουν κάτι ουσιαστικό.

Οι μερικές διαφορες στην απόδοση ψηλά, δεν οφείλονται υποχρεωτικά (και για μένα μαλλον χλωμό) στους εκκεντροφόρους, αλλά περισσότερο στην διαφορετική σχεδίαση/ροικότητα της κεφαλής.

Ίσως να παίζει ρόλο και η συμπίεση, αλλά δέν μπορω να το πώ με βεβαιότητα.

Πάντως μήν φανεί παράξενο άν σε κάποια φάση βγεί και κανα 200άρι με 360+....

Και κάτι ακόμα...Οι Schrick έχουν σχεδιαστεί ΕΙΔΙΚΑ για τους 200άρηδες, και εκτός του ότι μπαίνουν κουτί, έχουν και ψαγμένα χαρακτηριστικά για την εν λόγω κεφαλή.Σύν του ότι....άμα είναι να κάνεις κάτι, κάντο ΣΩΣΤΑ την πρώτη φορά....

Link to comment
Share on other sites

Του S3 μάλλον μπαίνουν κουτί και μάλλον δεν έχουν καμία διαφορά από του 200αριού σε χαρακτηριστικά διάρκειας, βυθίσματος κτλ το μόνο που παίζει να είναι διαφορετικό είναι το υλικό τους.

Προς GolfRS: Υπάρχει περίπτωσει ο άφτερμαρκετ εκκεντροφόρος που λες να είναι τόσο σκληρός που να ξεφτιλίζει το ποτηράκι πολύ γρήγορα. Διότι αν είναι να μην φαγώνεται αλλά να ψάχνω τα υπολείμματα του cam follower στο μοτέρ, ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω. Αν όμως δεν ισχύει κάτι τέτοιο τότε βουρ και αν το βγάλουν και πακέτο με δικό τους ποτηράκι τότε θα θησαυρίσουν.

Link to comment
Share on other sites

Και εγω δεν θέλω να μπω σε συγκριση των δυο εταιρειών που βγαζουν τρομπες και πιστεύω οτι τα ιδια πραγματα που πρέπει να ελεγχεις οταν εχεις τρομπα aftermarket ή μαμα είναι τα ίδια.

Η καλύτερη συμβουλή όσον αφορα την αλλαγή του εκκετροφόρου είναι έλα να τον αλλαξουμε εδώ. Tο Golf που βάλαμε το τουρμπο κιτ το πήραμε μεταχειρισμένο ειναι AXX και είχε τον Α.

Ακολουθήσαμε πιστα τις οδηγίες του εργοστασίου και έχουμε και δυναμόκλειδο!!!

Link to comment
Share on other sites

Και εγω δεν θέλω να μπω σε συγκριση των δυο εταιρειών που βγαζουν τρομπες και πιστεύω οτι τα ιδια πραγματα που πρέπει να ελεγχεις οταν εχεις τρομπα aftermarket ή μαμα είναι τα ίδια.

Η καλύτερη συμβουλή όσον αφορα την αλλαγή του εκκετροφόρου είναι έλα να τον αλλαξουμε εδώ. Tο Golf που βάλαμε το τουρμπο κιτ το πήραμε μεταχειρισμένο ειναι AXX και είχε τον Α.

Ακολουθήσαμε πιστα τις οδηγίες του εργοστασίου και έχουμε και δυναμόκλειδο!!!

Αυτό είναι πρόσκληση ;; :D:lol::lol:

Για στείλε μου και ένα p.m με τα...παρεκλόμενα..(κοινώς το μαλλί.... :D )

Link to comment
Share on other sites

Προς GolfRS: Υπάρχει περίπτωσει ο άφτερμαρκετ εκκεντροφόρος που λες να είναι τόσο σκληρός που να ξεφτιλίζει το ποτηράκι πολύ γρήγορα. Διότι αν είναι να μην φαγώνεται αλλά να ψάχνω τα υπολείμματα του cam follower στο μοτέρ, ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω. Αν όμως δεν ισχύει κάτι τέτοιο τότε βουρ και αν το βγάλουν και πακέτο με δικό τους ποτηράκι τότε θα θησαυρίσουν.

Θοδωρή το λιγότερο που πρέπει να σε προβληματίζει είναι η "σκληρότητα" του εκκεντροφόρου (η καλύτερα μήπως είναι πολύ σκληρός)...Η φθορά μεταξύ των δύο επαφών δέν καθορίζεται απλά και μόνο απο την σκληρότητα τους, καθώς μπαίνει στην εξίσωση ένας ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟΣ παράγοντας, και αυτος είναι η ΛΙΠΑΝΣΗ.¶ν δηλαδή το σύστημα λίπανσης είχε σχεδιαστεί διαφορετικά, ίσως να μήν κάναμε τώρα αυτήν την συζήτηση.Ακόμα και όπως το θέτεις ομως το ζήτημα, έτσι κι αλλιώς "ήσυχος" δέν θα κοιμάσαι ποτέ (εξ'ου και τα παραπάνω σχόλιά μου) είτε το ελεγχεις μόνος σου είτε στον βελτιωτή σου.Απο την άλλη, προτιμάω να αλλάζω και να τσεκάρω το follower παρά κάποια στιγμή να μου κάνει fuel cuts απο το γεγονός ότι ο λοβός μου έχει γίνει πλέον flat.Και εκκεντροφόρο μόνος μου δέν μπορώ να αλλάξω.....

Link to comment
Share on other sites

Απο την άλλη, προτιμάω να αλλάζω και να τσεκάρω το follower παρά κάποια στιγμή να μου κάνει fuel cuts απο το γεγονός ότι ο λοβός μου έχει γίνει πλέον flat.Και εκκεντροφόρο μόνος μου δέν μπορώ να αλλάξω.....

Έτσι όπως το λες είσαι σωστός. Δεν το είχα σκεφτεί από αυτή την πλευρά.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως με όλον αυτο τον παραλογισμό θα διαφωνίσω έντονα. Το μόνο προβλημα οσον αφορα την τρομπα υψηλής πίεσης Aftermarket ή μη ειναι ο Α εκκεντροφόρος από εκει και πέρα θα πρέπει να κάνεις τα ίδια πράγματα που θα έκανες ακόμη και σε μαμα αυτοκίνητο.

Και πλέον έχοντας πουλήσει πάρα πολλές τρόμπες και ελέγχοντας σε όλους τους πελάτες μου τακτικά το συστημα (οταν έχεις καει από το χυλό φυσάς και το γιαούρτι) σε κανένα αυτοκίνητο ακόμη και στα 20,000χμ με τρόμπα δεν είδαμε φθορά στο CF. Ουτε εσωτερικα ουτε εξωτερικά.

Κώστα, με όλο τον σεβασμό απέναντί σου και απέναντι στην εταιρεία που εκπροσωπείς, θα ακολουθήσει πολύ σύντομα φωτογραφικό αφιέρωμα με πλήρη στοιχεία για την φθορά των CF σε σχέση με τα χιλιόμετρα του οποίου το συμπέρασμα δεν συμφωνεί ακριβώς με αυτά που γράφεις.

Είναι δύσκολο να θεωρήσει κανείς πρόβλημα ή ελλάττωμα την ανάγκη αντικατάστασης του CF ανά 10.000χλμ σε ρυθμούς κόντρας ή έστω να κατηγορήσει το group VAG είτε κάποια εταιρεία aftermarket αντλιών. Το κόστος είναι τόσο μικρό μπροστά στη ζημιά που μπορεί να προκαλέσει ώστε προσωπικά θα το άλλαζα απλά για να κοιμάμαι ήσυχος το βράδυ.

Από όσα έχουμε καταγράψει μέχρι σήμερα, φαίνεται ότι υπάρχει άμεση εξάρτηση του ρυθμού φθοράς από το μέγιστο όριο στροφών που δουλεύει ο κινητήρας.

Και μερικά ακόμα πραγματάκια που καλύτερα να τα δείτε μαζί με τις φωτογραφίες...

Link to comment
Share on other sites

Κώστα, με όλο τον σεβασμό απέναντί σου και απέναντι στην εταιρεία που εκπροσωπείς, θα ακολουθήσει πολύ σύντομα φωτογραφικό αφιέρωμα με πλήρη στοιχεία για την φθορά των CF σε σχέση με τα χιλιόμετρα του οποίου το συμπέρασμα δεν συμφωνεί ακριβώς με αυτά που γράφεις.

Είναι δύσκολο να θεωρήσει κανείς πρόβλημα ή ελλάττωμα την ανάγκη αντικατάστασης του CF ανά 10.000χλμ σε ρυθμούς κόντρας ή έστω να κατηγορήσει το group VAG είτε κάποια εταιρεία aftermarket αντλιών. Το κόστος είναι τόσο μικρό μπροστά στη ζημιά που μπορεί να προκαλέσει ώστε προσωπικά θα το άλλαζα απλά για να κοιμάμαι ήσυχος το βράδυ.

Από όσα έχουμε καταγράψει μέχρι σήμερα, φαίνεται ότι υπάρχει άμεση εξάρτηση του ρυθμού φθοράς από το μέγιστο όριο στροφών που δουλεύει ο κινητήρας.

Και μερικά ακόμα πραγματάκια που καλύτερα να τα δείτε μαζί με τις φωτογραφίες...

Θα συμφωνήσω μαζί σου salex, παίζουν ρόλο πολλά, οι στροφές που δουλεύεις - το λάδι - η κακιά στιγμή :)

Στο δικό μου αυτοκίνητο, έτσι όπως είδα το cam follower, αν εφτανα 30.000 χλμ θα άρχιζαν οι τριβές με τον εκκεντροφόρο.

Θυμίζω πως έχω OEM αντλία (+σωθικά της), πρόγραμμα, ήπια εώς νωχελική χρήση, πολύ συχνή αλλαγή λαδιών (Mobil 1 esp 5W30)

Νομίζω πως ακόμα και μαμά να είναι το αυτοκίνητο καλό είναι με κάθε service (15.000) να αλλάζουμε το cf προληπτικά.

Σε περίπτωση aftermarket αντλίας (ανεξαρτήτου μάρκας) δεν θα ρίσκαρα να κάνω πάνω απο 5.000 χλμ χωρίς να το τσεκάρω/αλλάξω.

Διότι μπορεί να αντέξει 50.000 χλμ αλλά μπορεί και να σπάσει στα 10.000 χλμ και στην δεύτερη περίπτωση η ζημιά είναι χιλιάρικα :D

Προσωπικά θα έβαζα αντλία μόνο εάν μου έδινε 20+ άλογα σε όλο το φάσμα των στροφών και υπο την προϋπόθεση ότι θα είχα κάνει "σύμβαση"

με κάποιον μηχανικό να μου αλλάζει το cf κάθε τόσο με συγκεκριμένο χαμηλό κόστος.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, αν είσαστε 1ο στάδιο ακόμα και δεν βάλατε Κ04 και πάνω ακόμα, γιατί μπλέκετε ΤΟΣΟ τα πράγματα; Προσωπικά ΔΕΝ πιστεύω πως ένα αμάξι με μέχρι και 280 άλογα φουλ 1ο στάδιο, δε μπορεί να προκαλέσει τόση ζημιά στο CF....

Πιστεύω πως πολύ ξεψείρισμα χωρίς ουσιαστικό λόγο, μόνο παραπάνω μπελάδες στο κεφάλι σας θα φέρει! Δεν πιστεύω δηλαδή πως ένα αμάξι με τουρμπίνα που μπορεί να παρέχει τα 270 άλογα εύκολα, και ΞΕΡΕΙ η ίδια η εταιρία πως βγάζει ένα αμάξι που είναι ο παράδεισος του βελτιωτή, θα τοποθετήσει ένα ανταλλακτικό που θα μπορούσε να φθείρεται τόσο εύκολα...

Αναφέρομαι πάντα σε όποιον φοράει Κ03... Και πάντα φιλικά :D

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, αν είσαστε 1ο στάδιο ακόμα και δεν βάλατε Κ04 και πάνω ακόμα, γιατί μπλέκετε ΤΟΣΟ τα πράγματα; Προσωπικά ΔΕΝ πιστεύω πως ένα αμάξι με μέχρι και 280 άλογα φουλ 1ο στάδιο, δε μπορεί να προκαλέσει τόση ζημιά στο CF....

Πιστεύω πως πολύ ξεψείρισμα χωρίς ουσιαστικό λόγο, μόνο παραπάνω μπελάδες στο κεφάλι σας θα φέρει! Δεν πιστεύω δηλαδή πως ένα αμάξι με τουρμπίνα που μπορεί να παρέχει τα 270 άλογα εύκολα, και ΞΕΡΕΙ η ίδια η εταιρία πως βγάζει ένα αμάξι που είναι ο παράδεισος του βελτιωτή, θα τοποθετήσει ένα ανταλλακτικό που θα μπορούσε να φθείρεται τόσο εύκολα...

Αναφέρομαι πάντα σε όποιον φοράει Κ03... Και πάντα φιλικά :D

Κάνεις λάθος.Το ανταλακτικό είναι φτιαγμένο για 200 άλογα και 110 bar πίεση, και αυτή πάλι σε περιορισμένη μπάντα στροφών.Η οποιαδήποτε χρήση πέραν αυτού ακυρώνει τις συνθήκες λειτουργείας του, όπως και τις "εργοστασιακές" αντοχές του....Τα παραπάνω λοιπόν που λές ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ στις περιπτώσεις τοποθέτησης αντλίας.Σύν το γεγονός, ότι εδώ πλέον έχουμε δεί και μαμα αμάξια να έχουν φθορές.Πόσο μάλλον με 300+..

Εγώ πλέον με την δικιά μου "μελέτη" έχω φτάσει στο σημείο να πιστεύω ότι ούτε κάν την ποιότητα κατασκευής/ποιοτικό έλεγχο δέν πρέπει να έχουμε ώς δεδομένο....Υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ανταλλακτικό πάει να πάρει απο την αντιπροσωπεία, θα είναι 100% εφάμιλης ποιότητας;;;Σύν το γεγονός ότι σε υλικά "αναλώσιμα" που δέχονται φθορές, πολύ απλά δέν μπορεί να υπάρχει έλεγχος "εφαρμογής", γιατί χάνουν απο την "διαρκειά τους".Πώς λοιπόν ελέγχεται ένα CF άν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις;;; ;)

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Κάνεις λάθος.Το ανταλακτικό είναι φτιαγμένο για 200 άλογα και 110 bar πίεση, και αυτή πάλι σε περιορισμένη μπάντα στροφών.Η οποιαδήποτε χρήση πέραν αυτού ακυρώνει τις συνθήκες λειτουργείας του, όπως και τις "εργοστασιακές" αντοχές του....Τα παραπάνω λοιπόν που λές ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ στις περιπτώσεις τοποθέτησης αντλίας.Σύν το γεγονός, ότι εδώ πλέον έχουμε δεί και μαμα αμάξια να έχουν φθορές.Πόσο μάλλον με 300+..

Εγώ πλέον με την δικιά μου "μελέτη" έχω φτάσει στο σημείο να πιστεύω ότι ούτε κάν την ποιότητα κατασκευής/ποιοτικό έλεγχο δέν πρέπει να έχουμε ώς δεδομένο....Υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ανταλλακτικό πάει να πάρει απο την αντιπροσωπεία, θα είναι 100% εφάμιλης ποιότητας;;;Σύν το γεγονός ότι σε υλικά "αναλώσιμα" που δέχονται φθορές, πολύ απλά δέν μπορεί να υπάρχει έλεγχος "εφαρμογής", γιατί χάνουν απο την "διαρκειά τους".Πώς λοιπόν ελέγχεται ένα CF άν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις;;; :D

Η συνηθισμένη πρακτική για έλεγχο σε περιπτώσεις μαζικής παραγωγής όπως είναι και τα ανταλλακτικά στην περίπτωση αυτή γίνεται δειγματοληπτικά. Αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει τρόπος να ελέγξει η VW και η κάθε VW ένα CF ή οποιοδήποτε παρόμοιο ανταλλακτικό. Εξάλλου δεν υπάρχει και πρακτικά νόημα αφού οι εκτεταμένες φθορές όπως αναφέρετε και σεις που το έχετε ψάξει μέχρι αηδίας το θέμα παρατηρούνται σε βελτιωμένα αμάξια. Θα είχε ενδιαφέρον πάντως αν βρίσκατε ένα ΤFSI με 60Κ km έστω και εργοστασιακό για να δείτε τη φθορά του CF όταν λειτουργεί σε νορμάλ συνθήκες...

Link to comment
Share on other sites

Η συνηθισμένη πρακτική για έλεγχο σε περιπτώσεις μαζικής παραγωγής όπως είναι και τα ανταλλακτικά στην περίπτωση αυτή γίνεται δειγματοληπτικά. Αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει τρόπος να ελέγξει η VW και η κάθε VW ένα CF ή οποιοδήποτε παρόμοιο ανταλλακτικό. Εξάλλου δεν υπάρχει και πρακτικά νόημα αφού οι εκτεταμένες φθορές όπως αναφέρετε και σεις που το έχετε ψάξει μέχρι αηδίας το θέμα παρατηρούνται σε βελτιωμένα αμάξια. Θα είχε ενδιαφέρον πάντως αν βρίσκατε ένα ΤFSI με 60Κ km έστω και εργοστασιακό για να δείτε τη φθορά του CF όταν λειτουργεί σε νορμάλ συνθήκες...

Το "δειγματοληπτικά" όπως λές, έχει να κάνει στην ουσία με "ποσοστό κατασκευαστικής επιτυχίας" και είναι "ανεκτό" απο τις εταιρίες για λόγους κόστους/χρόνου, δέν είναι όμως για τον ιδιοκτήτη, καθώς όπως και σε όλες τις περιπτώσεις ίδιου δειγματοληπτικού ελέγχου, μπορεί για την VW π.χ. το 1 στα 10 follower να είναι σκάρτο δηλαδή ένα 10%, για τον κακομοίρη όμως ιδιοκτήτη που θα πετύχει αυτό το ένα, το ποσοστό ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ θα είναι 100%!!

Για μένα προσωπικά δέν υπάρχει ελπίδα ούτε 1 στο εκατομύριο να βγάλει η VW κάποιο βελτιωμένο CF, αφού κατι τέτοιο θα χρειαζόταν χρήμα και R&D για κάτι που "υποτίθεται" δουλεύει ΗΔΗ (κατ'αυτήν)

Αφήστε και το γεγονός ότι πλέον ο κινητήρας άλλαξε....

Όσο για τα εργοστασιακά και τα CF, ναι....έχουν συμβεί και σε τέτοιου είδους αμάξια προβλήματα με το CF...

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.