Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Παιδες καλησπερα! Σημερα μπηκε το turbo-back της Milltek (επιτελους) και η τοποθετηση εγινε στην ABT στον Δημητρη το Λυμνιατη..Οι εγκαταστασεις ειναι καλυτερες κι απο αντιπροσωπειας, η εξυπηρετηση απιστευτη, ο Δημητρης κι ο Βασιλης τα παιδια που δουλευουν εκει ειναι φοβεροι επαγγελματιες..Το αυτοκινητο δουλευει σα να εχει προγραμμα δεν κανω πλακα , και εχει δωσει ροπη σε ολο το φασμα των στροφων..Η εξατμιση ειναι non-resonated (κανει θορυβο) αλλα αυτο ειναι κατι που το επιδιωξα ουτως η αλλως αν και δε μπορω να φανταστω τι θα γινεται αν μπει και προγραμμα..ΤΟ ΧΑΟΣ! tongue.gif

Υπ Σκεφτομαι να βαλω μια αντιστρεπτικη στο πισω μερος , ειναι καλη ιδεα? Μου ειπανε οτι θα δω βελτιωση στη συμπεριφορα του αυτοκινητου αισθητη...

Link to comment
Share on other sites

Παιδες καλησπερα! Σημερα μπηκε το turbo-back της Milltek (επιτελους) και η τοποθετηση εγινε στην ABT στον Δημητρη το Λυμνιατη..Οι εγκαταστασεις ειναι καλυτερες κι απο αντιπροσωπειας, η εξυπηρετηση απιστευτη, ο Δημητρης κι ο Βασιλης τα παιδια που δουλευουν εκει ειναι φοβεροι επαγγελματιες..Το αυτοκινητο δουλευει σα να εχει προγραμμα δεν κανω πλακα , και εχει δωσει ροπη σε ολο το φασμα των στροφων..Η εξατμιση ειναι non-resonated (κανει θορυβο) αλλα αυτο ειναι κατι που το επιδιωξα ουτως η αλλως αν και δε μπορω να φανταστω τι θα γινεται αν μπει και προγραμμα..ΤΟ ΧΑΟΣ! tongue.gif

Υπ Σκεφτομαι να βαλω μια αντιστρεπτικη στο πισω μερος , ειναι καλη ιδεα? Μου ειπανε οτι θα δω βελτιωση στη συμπεριφορα του αυτοκινητου αισθητη...

http://www.millteksport.gr/index3.htm

Είναι σίγουρα επίσημος της Milltek, ή θα ψάχνεσαι αν πάθεις κάτι; Οσο για τον θόρυβο, μη νομίζεις, δεν θα κάνει την τρελλή διαφορά στον ήχο!

Η αντιστρεπτική είναι μεν κάτι καλό, αλλά σκέψου πως πρέπει να είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ πως το νιώθεις, γιατί το αμάξι γίνεται σχετικά κούτσουρο, σε σχέση με την ελαστικότητα που είχε πριν, και μπορεί να σε δυσκολέψει στην αρχή μέχρι να μάθεις τα νέα κρατήματά του και να το στρώσεις στο χέρι σου.

Link to comment
Share on other sites

http://www.millteksport.gr/index3.htm

Είναι σίγουρα επίσημος της Milltek, ή θα ψάχνεσαι αν πάθεις κάτι; Οσο για τον θόρυβο, μη νομίζεις, δεν θα κάνει την τρελλή διαφορά στον ήχο!

Η αντιστρεπτική είναι μεν κάτι καλό, αλλά σκέψου πως πρέπει να είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ πως το νιώθεις, γιατί το αμάξι γίνεται σχετικά κούτσουρο, σε σχέση με την ελαστικότητα που είχε πριν, και μπορεί να σε δυσκολέψει στην αρχή μέχρι να μάθεις τα νέα κρατήματά του και να το στρώσεις στο χέρι σου.

Δεν εχει καμια σχεση με τη Milltek , o ανθρωπος απλα προσφερθηκε να μου τη τοποθετησει και μαλιστα με τα μισα λεφτα απο τον καθε Σουπερ ντουπερ εξατμισα-απατεωνα...Το συστημα το αγορασα απο το site της awesome-gti.co.uk και γλυτωσα περιπου 300 ευρω απο το να το επαιρνα απο την Eλλαδα..(μου κοστισε 1200 ευρω με τα μεταφορικα) Τι εννοεις να παθει κατι??? Για ποιο λογο επιλεγουμε Milltek ? Αν ηταν θα εβαζα κατι φτηνοτερο..Δεν εχω τετοιο αγχος..Το θεμα ειναι τι κανω τωρα με το προγραμμα..Η Abt εχει προγραμμα και δινει και τουλαχιστον 2 χρονια εγγυηση σαν την εγγυηση της cosmocar..Η Revo απο την αλλη δε σε καλυπτει για ολα..Ειδωμεν...παντως ειναι θορυβωδης και το καταλαβαινεις ειδικα κατω απο το καθισμα το βουητο που εχει..Το αυτοκινητο μοιαζει να "καθεται καλυτερα στο δρομο και χωρις esp φευγει σφαιρα "γραφει" κατω..

Link to comment
Share on other sites

Η Milltek δεν είναι τόσο καλή όσο νομίζεις φίλε μου. Την επιλέγουμε μόνο και μόνο επειδή είναι κάτι επώνυμο και κατασκευασμένο για εμάς. Στα συν είναι και ο καταλύτης HJS που έχει. Δεν είναι τυχαίο που μια B&B, BN-Pipes είναι στα διπλά λεφτά από μια milltek έξω. Στα κατά της είναι ότι ενώ διαφημίζει ότι έχει πάρει TUV δεν έχει πάρει για την εξάτμιση αυτή καθεαυτή, αλλά για τα υλικά που χρησιμοποιεί στις εξατμίσεις της.

Καλοφόρετη και καλές βόλτες. Έχω βάλει το dp της και είμαι υπερ ικανοποιημένος. Δυνάμωσε αρκετά και επειδή λόγο διαμέτρου η τουρμπίνα δεν φουσκώνει απότομα, είναι πιο γραμμικό. Δεν σπινιάρει τόσο και σου δίνει άλλη αίσθηση. Βέβαια εγώ τώρα έχω άλλο θέμα. Σηκώνει πιέση παραπάνω από το κανονικό και σε αλλαγή 3ης-4ης στις 4.500 μου κλείνει την πεταλούδα για 200στρ γιατί ανεβάζει στιγμιαία 1 bar. Καλό, δεν μπορώ να πω.

Link to comment
Share on other sites

Η Milltek δεν είναι τόσο καλή όσο νομίζεις φίλε μου. Την επιλέγουμε μόνο και μόνο επειδή είναι κάτι επώνυμο και κατασκευασμένο για εμάς. Στα συν είναι και ο καταλύτης HJS που έχει. Δεν είναι τυχαίο που μια B&B, BN-Pipes είναι στα διπλά λεφτά από μια milltek έξω. Στα κατά της είναι ότι ενώ διαφημίζει ότι έχει πάρει TUV δεν έχει πάρει για την εξάτμιση αυτή καθεαυτή, αλλά για τα υλικά που χρησιμοποιεί στις εξατμίσεις της.

Η Milltek ειναι απο τις καλυτερες εξατμισεις, αλλα οπως ολα τα παραγωγικα προϊοντα, υπαρχει περιπτωση να παθει κατι ή να εχει καποια εργοστασιακη αστοχια. (σπανιες και οι 2 περιπτωσεις, αλλα εχει συμβει)

Αν καποιος την εχει παρει απο την Ελληνικη αντιπροσωπεια ή απο αντιπροσωπο τους, εχει και τη χρυση εγγυηση ζωης που δινουν και εχει το κεφαλι του ησυχο.

Παντως για να ειμαι απολυτα ειλικρινης, εχω ακουσει μονο μια φορα για προβλημα σε Milltek λιγο καιρο μετα απο εγκατασταση, αλλα εχω δει απιστευτες αστοχιες πριν την τοποθετηση.

Εν ταχυ να αναφερω στραβες ή χτυπημενες μπουκες, ελατωματικη πατουρα 'λ', λαθος d/p κ.α.

Νομιζω οτι για 200-300 ευρω δεν αξιζει καποιος να το ρισκαρει...

Καλοφόρετη και καλές βόλτες. Έχω βάλει το dp της και είμαι υπερ ικανοποιημένος. Δυνάμωσε αρκετά και επειδή λόγο διαμέτρου η τουρμπίνα δεν φουσκώνει απότομα, είναι πιο γραμμικό. Δεν σπινιάρει τόσο και σου δίνει άλλη αίσθηση. Βέβαια εγώ τώρα έχω άλλο θέμα. Σηκώνει πιέση παραπάνω από το κανονικό και σε αλλαγή 3ης-4ης στις 4.500 μου κλείνει την πεταλούδα για 200στρ γιατί ανεβάζει στιγμιαία 1 bar. Καλό, δεν μπορώ να πω.

Η μονη επεμβαση που εχεις κανει ειναι το d/p;

Link to comment
Share on other sites

Nαι. Το έβαλα και μετά από μια εβδομάδα μου άναψε το check. Δεν ήταν τίποτα, μπορώ να πω και αναμενόμενο μιας και ο 2ος λ είναι πολύ πιθανό να βγει εκτός ορίων αν δεν έχεις πρόγραμμα. Το λαμπάκι έσβησε αλλά για καλό και για κακό το λογγάραμε με ένα Vag Com για να δούμε και τι παίζει μετά το dp.

Σε σχέση με τα λογγαρίσματα που είχα κάνει όταν ήμουν μαμά, το αμάξι αντί 0,8-0,82 οβερ σηκώνει 0,9 και λίγες φορές 1 bar. Στο 1 bar μου κλείνει την πεταλούδα και τιν ξανανοίγει αμέσως. Μετά κρατάει 0,75 σταθερό μέχρι και 0,6 στις 6.5000στρ. Παραπάνω δεν πήγα μιας και δεν με απασχολεί να δω με μαμά πρόγραμμα τι κρατάει στον κόφτη. Το καλό ήταν ότι σε άνοιγμα 2ας, 3ης, 4ης και όλης της 5ης, από 920 βαθμούς στον καταλύτη, είχα τώρα 820 max με 2 διαδοχικά ανοίγματα. Και οι θερμοκρασίες μέτρησεις με τους 920 ήταν οι ίδιες. 22-24 βαθμοί εξωρερικής θερμοκρασίας.

Πλούσιο δούλευε πριν, πλούσιο δουλεύει και τώρα.

Γενικά αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι το αμάξι αργεί να ανεβάσει οβερ και κρατάει πολύ καλά την πίεση ψηλά. Και αυτό είναι κάτι που μου αρέσει μιας και δεν σπινιάρει πλέον τόσο με 2α, 3η που με το που πατούσες το γκάζι έδινε 0,8.

Αυτό που λες για την Μilltek συμφωνώ ότι είναι καλή, αλλά πιστεύω ότι ένας εξατμισάς θα έκανε καλύτερη δουλειά στις κολλήσεις. Και εξηγούμε. Το dp της Milltek, στο κομμάτι που ενώνετε με την τουρμπίνα, εξωτερικά έχει 4 πονταρισιές με αργκόν, μία σε κάθε σημείο του ορίζοντα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα με το που ανεβάσει θερμοκρασία να σπάσει ανάμεσα στις κολλήσεις. Τι θα τους κόστιζε να έκαναν μια καλή εννιαία κόλληση γύρω γύρω; Εγώ πριν το βάλω πάνω και μιας ήταν ήδη σπασμένο, το κόλλησα και δεν πρόκειται να ξανασπάσει σε εκείνο το σημείο. Πάντως έχουν παρατηρηθεί και άλλα κρούσματα, με ραγισμένα καζανάκια και όλα στις κολλήσεις. Δεν είναι τυχαίο πιστεύω.

Όχι ότι δεν είναι καλή εξάτμιση, το dp της είναι τέλειο με τον καταλύτη απάνω, αλλά εγώ για μεσαίο-τελικό θα εμπιστευθώ τον εξατμισά μου.

Link to comment
Share on other sites

Παιδες καλησπερα! Σημερα μπηκε το turbo-back της Milltek (επιτελους) και η τοποθετηση εγινε στην ABT στον Δημητρη το Λυμνιατη..Οι εγκαταστασεις ειναι καλυτερες κι απο αντιπροσωπειας, η εξυπηρετηση απιστευτη, ο Δημητρης κι ο Βασιλης τα παιδια που δουλευουν εκει ειναι φοβεροι επαγγελματιες..Το αυτοκινητο δουλευει σα να εχει προγραμμα δεν κανω πλακα , και εχει δωσει ροπη σε ολο το φασμα των στροφων..Η εξατμιση ειναι non-resonated (κανει θορυβο) αλλα αυτο ειναι κατι που το επιδιωξα ουτως η αλλως αν και δε μπορω να φανταστω τι θα γινεται αν μπει και προγραμμα..ΤΟ ΧΑΟΣ! tongue.gif

Υπ Σκεφτομαι να βαλω μια αντιστρεπτικη στο πισω μερος , ειναι καλη ιδεα? Μου ειπανε οτι θα δω βελτιωση στη συμπεριφορα του αυτοκινητου αισθητη...

Πως και δεν σε ειδα εκει περα χθες ολο εκει γυρω σουλατσαρω και εγω........ tongue.gif Υ.Γ. Δεν πιστευω να μην εφαγες Λακη???Τα σουβλακια απεναντι λεω!!! :blink: :blink:
Link to comment
Share on other sites

Παντως για να ειμαι απολυτα ειλικρινης, εχω ακουσει μονο μια φορα για προβλημα σε Milltek λιγο καιρο μετα απο εγκατασταση, αλλα εχω δει απιστευτες αστοχιες πριν την τοποθετηση.

Εν ταχυ να αναφερω στραβες ή χτυπημενες μπουκες, ελατωματικη πατουρα 'λ', λαθος d/p κ.α.

Νομιζω οτι για 200-300 ευρω δεν αξιζει καποιος να το ρισκαρει...

Θα περασω να μιλησουμε απο κοντα...Νομιζω οτι υπερβαλλετε λιγο στο θεμα Milltek δεν ειναι τυχαιο που σε ολα τα φορουμς ανα τον κοσμο η Milltek αναφερεται ως η καλυτερη (αντε απο τις καλυτερες) εταιρειες σε θεμα εξατμισεων..Αν ειμαι τοσο γκαντεμης θα δειξει..Δε νομιζω ομως..και με τα 300 ευρουλακια βαζω και μια Injen ετσι Vag-Lover??? tongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Πως και δεν σε ειδα εκει περα χθες ολο εκει γυρω σουλατσαρω και εγω........ tongue.gif Υ.Γ. Δεν πιστευω να μην εφαγες Λακη???Τα σουβλακια απεναντι λεω!!! :lol::blink:

Δεν ειμαι της περιοχης οποτε δε το γνωριζω το στεκι..!! Αλλα τωρα που το ανεφερες σιγουρα θα το επισκεφτω την επομενη φορα.. :blink:

Edited by andain
Link to comment
Share on other sites

Nαι. Το έβαλα και μετά από μια εβδομάδα μου άναψε το check. Δεν ήταν τίποτα, μπορώ να πω και αναμενόμενο μιας και ο 2ος λ είναι πολύ πιθανό να βγει εκτός ορίων αν δεν έχεις πρόγραμμα. Το λαμπάκι έσβησε αλλά για καλό και για κακό το λογγάραμε με ένα Vag Com για να δούμε και τι παίζει μετά το dp.

Σε σχέση με τα λογγαρίσματα που είχα κάνει όταν ήμουν μαμά, το αμάξι αντί 0,8-0,82 οβερ σηκώνει 0,9 και λίγες φορές 1 bar. Στο 1 bar μου κλείνει την πεταλούδα και τιν ξανανοίγει αμέσως. Μετά κρατάει 0,75 σταθερό μέχρι και 0,6 στις 6.5000στρ. Παραπάνω δεν πήγα μιας και δεν με απασχολεί να δω με μαμά πρόγραμμα τι κρατάει στον κόφτη. Το καλό ήταν ότι σε άνοιγμα 2ας, 3ης, 4ης και όλης της 5ης, από 920 βαθμούς στον καταλύτη, είχα τώρα 820 max με 2 διαδοχικά ανοίγματα. Και οι θερμοκρασίες μέτρησεις με τους 920 ήταν οι ίδιες. 22-24 βαθμοί εξωρερικής θερμοκρασίας.

Πλούσιο δούλευε πριν, πλούσιο δουλεύει και τώρα.

Γενικά αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι το αμάξι αργεί να ανεβάσει οβερ και κρατάει πολύ καλά την πίεση ψηλά. Και αυτό είναι κάτι που μου αρέσει μιας και δεν σπινιάρει πλέον τόσο με 2α, 3η που με το που πατούσες το γκάζι έδινε 0,8.

Οτι δουλευει καλυτερα, αυτο ειναι γεγονος, καθως πραγματι η δυναμη απλωνεται καλυτερα.

Αυτο που δεν καταλαβα, ειναι το 'προβλημα' που αναφερεις.

Στο διαγνωστικο ειδες οτι σου κλεινει την πεταλουδα ή σου κανει κοψιμο και κατα την πορεια;

Το 1ο ειναι γνωστο (μια απλη διορθωση κανει), αλλα αν σου κανει το 2ο, δεν το εχω ξανακουσει προσωπικα και πιθανολογω οτι κατι αλλο μπορει να φταιει...

Αυτό που λες για την Μilltek συμφωνώ ότι είναι καλή, αλλά πιστεύω ότι ένας εξατμισάς θα έκανε καλύτερη δουλειά στις κολλήσεις. Και εξηγούμε. Το dp της Milltek, στο κομμάτι που ενώνετε με την τουρμπίνα, εξωτερικά έχει 4 πονταρισιές με αργκόν, μία σε κάθε σημείο του ορίζοντα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα με το που ανεβάσει θερμοκρασία να σπάσει ανάμεσα στις κολλήσεις. Τι θα τους κόστιζε να έκαναν μια καλή εννιαία κόλληση γύρω γύρω; Εγώ πριν το βάλω πάνω και μιας ήταν ήδη σπασμένο, το κόλλησα και δεν πρόκειται να ξανασπάσει σε εκείνο το σημείο. Πάντως έχουν παρατηρηθεί και άλλα κρούσματα, με ραγισμένα καζανάκια και όλα στις κολλήσεις. Δεν είναι τυχαίο πιστεύω.

Όχι ότι δεν είναι καλή εξάτμιση, το dp της είναι τέλειο με τον καταλύτη απάνω, αλλά εγώ για μεσαίο-τελικό θα εμπιστευθώ τον εξατμισά μου.

Εχεις δικιο για αυτο που αναφερεις για την κολληση στο d/p, αλλα στην πραξη, προσωπικα ποτε δεν εχω δει σπασμενο d/p της Milltek.

Link to comment
Share on other sites

Οτι δουλευει καλυτερα, αυτο ειναι γεγονος, καθως πραγματι η δυναμη απλωνεται καλυτερα.

Αυτο που δεν καταλαβα, ειναι το 'προβλημα' που αναφερεις.

Στο διαγνωστικο ειδες οτι σου κλεινει την πεταλουδα ή σου κανει κοψιμο και κατα την πορεια;

Το 1ο ειναι γνωστο (μια απλη διορθωση κανει), αλλα αν σου κανει το 2ο, δεν το εχω ξανακουσει προσωπικα και πιθανολογω οτι κατι αλλο μπορει να φταιει...

Εχεις δικιο για αυτο που αναφερεις για την κολληση στο d/p, αλλα στην πραξη, προσωπικα ποτε δεν εχω δει σπασμενο d/p της Milltek.

To διαγνωστικό έβγαλε κλείσιμο της πεταλούδας και πάντα το κάνει υπό τις ίδιες συνθήκες. Στην 4η και στις 4.500στρ, σηκώνει 1 bar, κλείνει την πεταλούδα και στις 4.700 ανοίγει και έχω πάλι 0,85. Δεν το κάνει σε άλλες ταχύτητες, παρα μόνο στην 4η και στις 4.500. Και όχι πάντα. Αν κάνω πιο αργή αλλαγή ή πιο γρήγορη, δεν κάνει τίποτα. Φαίνεται είναι ο συνδυασμός φορτίου σχέσης και κλείνει την πεταλούδα γιατί σηκώνει περισσότερη πίεση από το αναμενόμενο.

Όσο για το dp, το σπάσιμο που κάνει γύρω γύρω δεν το καταλαβαίνεις. Σκέψου ότι παγωμένο και ίσα ίσα που φαίνετε. Αλλά για καλό και για κακό, του πέρασα και μια ενίσχυση. Για να μου φύγει το άγχος.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα συνεχεια μου σπαει την βαση του dp!

γνωστο το πρόβλημα αυτο! πολλοι λένε οτι είναι λάθος ζυγισμένη και φορτίζει πολυ εκείνο το σημειο

Link to comment
Share on other sites

To διαγνωστικό έβγαλε κλείσιμο της πεταλούδας και πάντα το κάνει υπό τις ίδιες συνθήκες. Στην 4η και στις 4.500στρ, σηκώνει 1 bar, κλείνει την πεταλούδα και στις 4.700 ανοίγει και έχω πάλι 0,85. Δεν το κάνει σε άλλες ταχύτητες, παρα μόνο στην 4η και στις 4.500. Και όχι πάντα. Αν κάνω πιο αργή αλλαγή ή πιο γρήγορη, δεν κάνει τίποτα. Φαίνεται είναι ο συνδυασμός φορτίου σχέσης και κλείνει την πεταλούδα γιατί σηκώνει περισσότερη πίεση από το αναμενόμενο.

Στο εργοστασιακό λογισμικό υπάρχει περιορισμός overboost και περιορισμός ροπής. Λόγω της ροικής αναβάθμισης που του έχεις κάνει όμως έχεις ξεφύγει από το όριο γραμμαρίων ανά δευτερόλεπτο.

Έτσι μόλις φτάνεις 1 bar σε περιλαμβάνει ο εγκέφαλος...

Δεν είναι ένας απλός κόφτης, αλλά η προσπάθεια του εγκεφάλου να κρατήσει τη λειτουργία μέσα στα όρια του κατασκευαστή. Για αυτό δεν πρόκειται να το δεις να εμφανίζεται ως σφάλμα, τουλάχιστον όχι στα επίπεδα λειτουργίας του δικού σου αυτοκινήτου (θα έβγαινε σφάλμα αν για παράδειγμα χρησιμοποιούσες boost controller).

Link to comment
Share on other sites

Ποιο downpipe θεωρείται απο τα πολυ καλα ρε παιδια?

Κοιτα ποιοτικα μου αρεσει πολυ το APR downpipe

Απο επιδοσεις δεν ξερω τι παιζει σε σχεση με ενα milltek :blink:

Link to comment
Share on other sites

παιδια ο παπαδοπουλος φτιαχνει καλες εξατμισεις για τους κινιτηρες μας...ενας συμφοιτητης μου εβαλε σε ενα s3 που εχει και μου ειπε οτι ειναι ικανοποιημενος εσεις τι προτινετε?

Link to comment
Share on other sites

Αν την φτιάξει ο ίδιος ο Παπαδόπουλος ναι. Αν την φτιάξει ο μάστορας του, δεν νομίζω. Το κακό με τους Έλληνες μάστερ του είδους, είναι ότι έχουν σκιστεί στη δουλειά και έχουν καβαλήσει το καλάμι. Και εκτός αυτού, όταν ο άλλος έχει να φτιάξει ένα κάρο εξατμίσεις, λογικό είναι να μην δίνει τον καλύτερο του εαυτό σε κάθε μία. Κάποιες θα βγουν καλές, κάποιες όχι.

Link to comment
Share on other sites

Guest Κ.TasakosVR6
για μένα ο ποπαυ δεν αξίζει απο θέμα χρημάτων.ο παπαδόπουλος καλός είναι αλλα δεν φτιάχνει καλές κούρμπες

κανει και με γωνιες !

εκει εφτιαξα την δικια μου! πριν 1 χρονο

ουτε κουρμπες ουτε τιποτα

απλα πρεπει να πας απο το μαγαζι

και να βρεις τον ιδιο τον Παπαδοπουλο (οπως ειπε και ο τζεοπαν)

να του πεις τι θελεις κτλ κτλ

Link to comment
Share on other sites

¶ρη τα πράγματα με το follower/εκκεντροφόρο δέν είναι τόσο απλά, γι αυτό και κανείς δέν έχει προχωρήσει σε κατασκευή aftermarket..(άσε που τώρα που άλλαξε και ο κινητήρας μας βλέπω να παίρνουμε το πουλί όσον αφορά τα "aftermarket").

Η κατάσταση είναι "μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα", και αυτό γιατί άν ενισχυθεί το follower τότε μπορεί να τρώει τον εκκ. πιο εύκολα, και

τούμπαλιν...Ούτε είναι λύση αυτή που ανέφερες του "κοντου εμβόλου" (το είχα σκεφτεί και εγώ στο παρελθόν αλλά δέν είναι εφικτό).

Η..οριστική λύση θα ήταν η δημιουργεία συστήματος με αντάπτορα και χρήση roller που θα έβγαζε στην ουσία οριστικά το θέμα των τριβών απο το παιχνίδι.Δέν πρόκειται όμως κανείς να ασχοληθεί..

Εγώ βλέποντας την κατάσταση του εκκ.μου (που σαφώς είναι πολύ καλή προς το παρόν, αλλα φαίνεται να..."ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ", σκέφτομαι σοβαρά τους Schrick (να μήν έχω έγνοια τον εκκ. τουλάχιστον) αλλά είναι ορισμένοι παράγοντες που με αποτρέπουν απο μια τέτοια κίνηση.Ένας απο αυτούς και ίσως ο βασικότερος είναι πως ακούγεται ότι είναι π..πά η τοποθέτηση, και με πιθανές..παρενέργειες..

Σύν βέβαια το γεγονός ότι κοστίζουν 1300 Ε, και δίνουν.....Χ άλογα...(κοινώς...άγνωστο...)

Καλημέρα Δημήτρη, είχαμε καμία εξέλιξη με το θέμα του εκκεντροφόρου; Τελικά έβαλες τον Β ή το ψάχνεις ακόμα μήπως βάλεις τους Schrick;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα Δημήτρη, είχαμε καμία εξέλιξη με το θέμα του εκκεντροφόρου; Τελικά έβαλες τον Β ή το ψάχνεις ακόμα μήπως βάλεις τους Schrick;

Έκανα μια σκέψη μήπως έβαζα του S3...

Με συνομιλία που είχα όμως σήμερα με τεχνικό που γνωρίζει μου είπε ότι οι εκκεντροφόροι του

S3/Cupra/ED30 ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ στα AXX/BWA μοντέλα.. thumbsdown.gif

Τώρα πώς η Superchips στην Αγγλία με επικοινωνία μου, μου είπε ότι δίνει stage 4 για το Gti

με εγκατάσταση εκκεντροφόρων απο S3...δέν έχω ιδέα.Προτιμώ να εμπισευτώ πάντως τον εδώ

τεχνικό που έχω ακούσει ότι το "κατέχει το άθλημα", παρά έναν ¶γγλο 10.000 χλμ μακριά...Δυστυχώς έτσι φαίνεται να έχουν τα πράγματα.....

Απο την άλλη οι Schrick είναι καλή επιλογή, αλλά είναι λίγο..."μακρινή", καθώς

1)Πιθανότατα χρειάζονται προσαρμογή του προγράμματος (γεγονός που με το δικό μου πρόγραμμα ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ επι του παρόντος) καθώς δέν μπορώ να ξέρω άν το adaptation μπορεί να τους καλύψει...

2)¶ν και μία στις τόσες αρχίζουν να φαγώνονται λόγω αντλίας (ο εισαγωγής) είναι ένα κόστος 600 Ευρώ ανά "τεμάχιο" popeye.gif ...οπότε.....

Προς το παρόν πάντως δέν έχω πρόβλημα με τον Α εκκ. και εφόσον δέν έχω fuel cuts...αναμένουμε.....

Και κάτι τελευταίο...χτές για πρώτη φορά απο την αγορά του αυτοκινήτου ΜΟΥ ΤΡΥΠΗΣΕ Η ΣΚΑΣΤΡΑ....Και το αστείο ήταν ότι την άκουσα....pffssssss....Το αμάξι πάντως ούτε κώδικα δέν πέταξε....¶ ρε VW... withstupid.gif

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.