Jump to content
Kakos

Golf 5 - Ανάρτηση (Λύσεις, Aftermarket, Αλλαγές, Gt, Gti Κλπ)

Recommended Posts

Posted (edited)

λοιπον τοποθετηθηκαν τα αμορτισερ σημερα Sachs με το ασπρο ταμπελακι και με βαση τι δινει απο κωδικους το εργοστασιο αυτά που μπήκαν ειναι μπροστα ο κωδικος 317578 και πίσω ο κωδικός 310950 με 55αρι καλαμι. Να πω οτι το δικό ειναι  η εκδοση gt sport. 

το αποτέλεσμα ειναι πολύ καλό το αμάξι πιστευω για τα δικά μου δεδομένα ειναι χρηση τομή ειμαι πολύ ευχαριστημενος με αποτελεσμα το συνιστω για οσους δεν θελουν κατι extreme.

 

να πω λίγο για τους κωδικους οτι με βαση πλαισιου απο τους εργοστασιακους κωδικους πισω εδινε 310950 που τον δινει η sachs για gti και πάνω για μπροστα έδινε 317575 αλλα είπαμε με τον μηχανικό να βαλουμε τον 317578 που τον δινει επίσης για gti και πάνω τελικά η επιλογή μασ βγήκε τουλαχιστον σε πρωτες εντυπώσεις ελπίζω να μας ανοιξουν συντομα να τον δουμε και σε κανα ταξιδι

Edited by gtse
Posted
16 hours ago , thodoris91 said:

Μεγεια καλές βόλτες

σε ευχαριστώ

 

Posted

Παιδια το golf 5 gt sport 2008 bmy φοραει τα ιδια ελατηρια με το gt? Ψαχνω μεταχειρισμενα και δεν μπορω να βρω για gt sport

Posted
On 27/8/2021 at 10:08 ΜΜ, ntip said:

Παιδια το golf 5 gt sport 2008 bmy φοραει τα ιδια ελατηρια με το gt? Ψαχνω μεταχειρισμενα και δεν μπορω να βρω για gt sport

τα ιδια φοράει εαν δεν κανω λαθος

Posted
On 27/8/2021 at 10:08 ΜΜ, ntip said:

Παιδια το golf 5 gt sport 2008 bmy φοραει τα ιδια ελατηρια με το gt? Ψαχνω μεταχειρισμενα και δεν μπορω να βρω για gt sport

αν θες πάντως , έχω μεταχειρισμένα (Τα δικά μου)

Posted
1 ώρα πριν , tsiliscfu said:

αν θες πάντως , έχω μεταχειρισμένα (Τα δικά μου)

Gt sport 140hp 2008 εχεις? Δεν μπορω να σου στειλω π.μ

Posted

Σε golf mk5 140PS φτανει η ωρα για αλαγη αμορτισερ. Τεινω σε sachs που ειχα ξαναβαλει και ειμαι ευχαριστημενος για normal χρηση που κανω. Το αμαξι εχει φτασει 180.000 χιλιομετρα και αναρωτιομουν αν ηρθε η ωρα για αλαγη ελατηριων? (δεν εχουν αλαχτει ποτε)

 

Να τονισω δεν εχω παρατηρησει καποιο προβλημα με τα ελατηρια. Εψαξα λιγο στο forum αλλα δεν ειδα κατι ξεκαθαρο για το ποτε πρεπει να αλαζουμε ελατηρια στα πλαισια συντήρησης για μια ανανεωση του αμαξιου (εφοσον δεν θελουμε χαμηλωμα κτλ). Καμια ιδεα ποσο κοστιζουν στο περιπου τα εργοστασιακα?

Posted

δεν χρειαζεται να αλλαξεις ελατηρια εκτος εαν παρατηρεις μειωμενη αποσταση απο το εδαφος με το ιδιο αμαξι αλλαξα αμορτισερ στα 190000 sachs και ολα καλα

 

  • Like 2
Posted
On 30/8/2021 at 10:17 ΜΜ, ntip said:

Gt sport 140hp 2008 εχεις? Δεν μπορω να σου στειλω π.μ

Τώρα το είδα, Έσβησα μερικά pms , δοκίμασε να στείλεις

Έχω 140 Sportline 2007 (τα ίδια ήταν )

Posted

Τα ελατηρια δεν θα εχουν προβλημα για πολλα χλμ ακομα.

Δες silent blocks, μπαρακια ζαμφορ μπρος πισω και ακρομπαρα


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Posted
11 hours ago , nikdev said:

Τα ελατηρια δεν θα εχουν προβλημα για πολλα χλμ ακομα.

Δες silent blocks, μπαρακια ζαμφορ μπρος πισω και ακρομπαρα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ευχαριστω πολυ για την απαντηση! silent block ειχα αλαξει πριν κανα χρονο. Τα αλλα θα ριξω μια ματια.

Posted

Και εννοείται και τα top mount (αν έχει το συγκεκριμένο μοντέλο)...

Posted

Καλησπέρα στην ομάδα. Κάτοχος Golf Gt 170 και θα ήθελα να σας ρωτήσω αν έχει κάποιος την bc racing πάνω στο Golf. Βρήκα μια ευκαιρία αλλά δεν ξέρω τι συμπεριφορά θα έχει και κατά πόσο θα σκληρύνει σε σχέση με την μαμά. Αλλά αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι αν αξίζει όντως η bc για τα golf ή είναι καλύτερα να ψάξω για kw street comfort. Ευχαριστώ.

Posted

Πηγαινε kw αν σε παιρνει


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Thanks 1
Posted

Παιδιά μια ερώτηση.... έχω το 5αρι 140 bmy σε έκδοση comfort line και θέλω να βάλω τα ελατήρια του GT η της έκδοσης Sport line, σημειωτέον ότι έχω αλλάξει αμορτισέρ και έχω βάλει τα Sachs. Θέλω να έχω μεγαλύτερη σταθερότητα σε στροφές και εθνική, αποτι έχω δει τα ελατήρια τα μαμά του GT είναι 1.5 πόντο χαμηλότερα από τα απλά, τι επιλογές έχω σε μάρκα?

Posted

Trendline ειναι


Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted

Το αυτοκόλλητο στο book service γράφει comfort line. Τι προτείνετε από μάρκα και απόσταση?

Posted

Για του λόγου το αληθές να και η ετικέτα δίπλα από την ρεζέρβα...341c3c5423226070948446f8e7a187fd.jpg

Posted

Καλημέρα σε όλους,

 

Πραγματικά έχω μπερδευτεί διαβάζοντας το topic γιατί δεν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα για το τι πρέπει να βάλω.

 

Λοιπόν MK5 GT, με ελατήρια Eiibach αμορτισέρ Bilstein (δε θυμάμαι το μοντέλο αλλά είναι τα χοντρόλαιμα και αρκετά σκληρά) και ζάντες 18.

Τα αμορτισέρ τα έχω επισκευάσει ήδη μια φορά και τώρα τα πίσω έχουν σκάσει λάδια.

Σκέφτομαι να μη τα επισκευάσω πάλι και να πάω για τερτράδα πιο οικονομική και πιο μαλακά (οχι σαν τα μαμα). Τα Bilstein είναι μεν τραίνο αλλά δε παλεύονται από σκληρότητα.

Για το setup μου τι λέτε να δώ ?

 

Γιώργος

Posted
23 hours ago , gvaf said:

Καλημέρα σε όλους,

 

Πραγματικά έχω μπερδευτεί διαβάζοντας το topic γιατί δεν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα για το τι πρέπει να βάλω.

 

Λοιπόν MK5 GT, με ελατήρια Eiibach αμορτισέρ Bilstein (δε θυμάμαι το μοντέλο αλλά είναι τα χοντρόλαιμα και αρκετά σκληρά) και ζάντες 18.

Τα αμορτισέρ τα έχω επισκευάσει ήδη μια φορά και τώρα τα πίσω έχουν σκάσει λάδια.

Σκέφτομαι να μη τα επισκευάσω πάλι και να πάω για τερτράδα πιο οικονομική και πιο μαλακά (οχι σαν τα μαμα). Τα Bilstein είναι μεν τραίνο αλλά δε παλεύονται από σκληρότητα.

Για το setup μου τι λέτε να δώ ?

 

Γιώργος

???

Posted

Ποιο είναι το setup γιατι δεν βλεπω κανενα κωδικο ή μοντελο αμορτισερ / ελατηριου, μονο γενικοτητες.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted
5 hours ago , nikdev said:

Ποιο είναι το setup γιατι δεν βλεπω κανενα κωδικο ή μοντελο αμορτισερ / ελατηριου, μονο γενικοτητες.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Δεν τα είχα βάλει εγώ για να σου πω ακριβώς.

Αν καταλαβαίνω καλά τα αμορτισέρ πρέπει να είναι τα Β6.

Τα ελατήρια είναι Eibach αλλά πιο δεν ξέρω να σου πω. Πάντως είναι σίγουρα χαμηλώματος.

 

Posted

Καλησπέρα, 

 

Τα b6 δεν συνδυάζονται με ελατήρια χαμηλώματος και νομίζω ότι δεν επισκευαζονται. Μήπως έχεις τα b8 τα χοντρομπουκαλα? 

 

Θα μπορούσες να αλλάξεις τα ελατήρια και να βάλεις της εργοστασιακης σπορ ανάρτησης. Έχουν χαμήλωμα 2.5 cm συγκριτικά με το χαμήλωμα των 3 cm των eibach και είναι πιο μαλακά. 

 

Θα μπορούσες να βάλεις τα koni fsd που είναι λίγο πιο φθηνά από τα b8 και λιγο χειρότερα σε κρατήματα.

 

Τέλος θα μπορούσες να κοιτάξεις σε ρυθμιζόμενη kw για να τα έχεις όλα αυτά που ζητάς αλλά κοστίζουν 1500-2000.

 

Τέλος θα μπορούσες να βάλεις 17ρες ζάντες αν μπορείς να συμβιβαστείς με αυτό από άποψη εμφάνισης.

Posted

Επισκευαζονται και τα δυο. Β6 και Β8.

Πρεπει να δεις τα αμορτισερ και τα ελατηρια που φορας.

Μετα πρεπει ναποφασισεις τι θες οδηγικα.

Και φυσικα πρεπει να ορισεις ανωτατο κοστος.


Θεωρητικα να μιλαμε, απλα δεν θα βρεις τη σωστοτερη λυση.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.