astanapan Posted March 5, 2008 Report Share Posted March 5, 2008 Ακριβώς αυτό το στυλάκι είχε. Και επειδή έχω μιλήσει με αρκετούς για το θέμα έχω άτομα στο χωρό που τους εμπιστεύομαι και στη οποιαδήποτε "στραβή" θα με καλύψουν και θα βρω άκρη Για μοτερ TSI δεν εμπιστεύομαι ουτε την αντιπροσωπεία πόσο μάλλον τον ελληνα αντιπρόσωπο/βελτιωτή. Εδώ στα TFSI που κυκλοφορούν 4+ χρονια ακόμα ψάχνουν να βρουν λύσεις σε διαφορα θεματακια (ας μην τα αναφερουμε εδω..). Αποδειξη ειναι οτι η σεατ δεν περναει επίσημα stage2 σε κανενα tfsi. Το οτι ο αθανατος και απλος 20VT τους εκανε μαγκες ολους τους κατ'ονομα βελτιωτες δε σημαίνει οτι με τα απιστευτα πολυπλοκα καινουρια μοτερ θα γινει το ιδιο... εδώ οι σοβαρες εταιρείες δεν εχουν ακομα (1 χρονο τωρα) βγαλει προγραμμα για τον 1.8tfsi επειδη δε μπορουν να παρακαμψουν τις ασφαλειες του καινουργιου εγκεφαλου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolisgti Posted April 3, 2008 Report Share Posted April 3, 2008 Παιδια ειμαι ετοιμος να βαλω προγραμμα του 'ΚΡΙΤΩΝΑ' σε GOLF GT.ποια η γνωμη σας?εχω ακουσει αρκετα καλα λογια αλλα θα ηθελα να μαθω εαν υπαρχει καποιος που εχει βαλει ηδη προγραμμα στο συγκεκριμενο αμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mezzanine Posted April 9, 2008 Report Share Posted April 9, 2008 Παιδια ειμαι ετοιμος να βαλω προγραμμα του 'ΚΡΙΤΩΝΑ' Τι πρόγραμμα είναι αυτό; του Τζέκου; Οχι λάθος, αυτός έχει το πρόγραμμα «Κόροιβος». Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolisgti Posted April 24, 2008 Report Share Posted April 24, 2008 Τελικα βελτιωθηκε το GT απο τον "Κριτωνα".δεν εκανα ακομα δυναμομετρηση αλλα ειδα τεραστια διαφορα.το κοντερ τερματισε σε μια ευθεια.αυτο που με ξετρελανε ειναι η συνεχης ροπη που βγαζει,δεν κρεμαει εως το κοφτη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gkb tsi Posted April 24, 2008 Report Share Posted April 24, 2008 Τελικα βελτιωθηκε το GT απο τον "Κριτωνα".δεν εκανα ακομα δυναμομετρηση αλλα ειδα τεραστια διαφορα.το κοντερ τερματισε σε μια ευθεια.αυτο που με ξετρελανε ειναι η συνεχης ροπη που βγαζει,δεν κρεμαει εως το κοφτη! Καλα γκαζια για πες μας κ τιμη επειδοσεις 2-3-4 βγαζει κ για tsi αυτος?Απο θεμα εγγυησης δινει τιποτα η ο Θεος μαζι μας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted April 29, 2008 Report Share Posted April 29, 2008 σκεφτομαι για το προγραμμα της powerlogic εχεις κανεις αποψη??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddow20 Posted April 30, 2008 Report Share Posted April 30, 2008 Τελικα βελτιωθηκε το GT απο τον "Κριτωνα".δεν εκανα ακομα δυναμομετρηση αλλα ειδα τεραστια διαφορα.το κοντερ τερματισε σε μια ευθεια.αυτο που με ξετρελανε ειναι η συνεχης ροπη που βγαζει,δεν κρεμαει εως το κοφτη! Να σε ρωτησω κατι τι εγκεφαλο εχεις με τι κωδικο εννοω??MED 17.5??η αλλιως τι χρονολογια παραλαβης ειναι το GT?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolisgti Posted May 4, 2008 Report Share Posted May 4, 2008 ειναι παραλαβης 06/2006 και απο οτι μου ειπε υπαρχει καποιο μπερδεμα με τα μοντελα ανω του 12/2006.εχουν αλλο κωδικο,αυτον που αναφερεις μαλλον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 ποσο πηγε ρε φιλε το προγραμμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 ειναι παραλαβης 06/2006 και απο οτι μου ειπε υπαρχει καποιο μπερδεμα με τα μοντελα ανω του 12/2006.εχουν αλλο κωδικο,αυτον που αναφερεις μαλλον. Hi Τολη! Πλεον δεν υπαρχει κανενα προβλημα και με τους MED17.5! Προγραμματιζονται κανονικα , το προγραμμα ειναι μη ανιχνευσιμο (οπως και το δικο σου αλλωστε) και η εγγυηση ισχυει κανονικα. Μου εχουν τυχει και 140αρια και 170αρια TSI με MED17.5 και τα αποτελεσματα ειναι τα ιδια (αφου αλλωστε τα 2 μοτερ δεν εχουν μηχανολογικες διαφορες. περα απο την εξατμιση και το software). Οι διαφορες ειναι μεγαλες (ειδικα στο 140αρι, που η πιεση στις 6000+σαλ ειναι σχεδον 1 bar απο 0.4 bar που εχει ως εργοστασιακο). Μολις βαλεις εξατμιση και εισαγωγη θα εντυπωσιαστεις ακομα περισσοτερο (αντιστοιχη μετατροπη με του Μιχαλη του γιατρου) και, οπως σου πα, η ισχυς θα φτασει τα 220+ΗΡ. Χαιρετισμους στον Ιωσηφ! Τα λεμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 Hi Τολη!Πλεον δεν υπαρχει κανενα προβλημα και με τους MED17.5! Προγραμματιζονται κανονικα , το προγραμμα ειναι μη ανιχνευσιμο (οπως και το δικο σου αλλωστε) και η εγγυηση ισχυει κανονικα. Μου εχουν τυχει και 140αρια και 170αρια TSI με MED17.5 και τα αποτελεσματα ειναι τα ιδια (αφου αλλωστε τα 2 μοτερ δεν εχουν μηχανολογικες διαφορες. περα απο την εξατμιση και το software). Οι διαφορες ειναι μεγαλες (ειδικα στο 140αρι, που η πιεση στις 6000+σαλ ειναι σχεδον 1 bar απο 0.4 bar που εχει ως εργοστασιακο). Μολις βαλεις εξατμιση και εισαγωγη θα εντυπωσιαστεις ακομα περισσοτερο (αντιστοιχη μετατροπη με του Μιχαλη του γιατρου) και, οπως σου πα, η ισχυς θα φτασει τα 220+ΗΡ. Χαιρετισμους στον Ιωσηφ! Τα λεμε! Προγραμμα απο που; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 (edited) Hi Τολη!Πλεον δεν υπαρχει κανενα προβλημα και με τους MED17.5! Προγραμματιζονται κανονικα , το προγραμμα ειναι μη ανιχνευσιμο (οπως και το δικο σου αλλωστε) και η εγγυηση ισχυει κανονικα. Μου εχουν τυχει και 140αρια και 170αρια TSI με MED17.5 και τα αποτελεσματα ειναι τα ιδια (αφου αλλωστε τα 2 μοτερ δεν εχουν μηχανολογικες διαφορες. περα απο την εξατμιση και το software). Οι διαφορες ειναι μεγαλες (ειδικα στο 140αρι, που η πιεση στις 6000+σαλ ειναι σχεδον 1 bar απο 0.4 bar που εχει ως εργοστασιακο). Μολις βαλεις εξατμιση και εισαγωγη θα εντυπωσιαστεις ακομα περισσοτερο (αντιστοιχη μετατροπη με του Μιχαλη του γιατρου) και, οπως σου πα, η ισχυς θα φτασει τα 220+ΗΡ. Χαιρετισμους στον Ιωσηφ! Τα λεμε! Yπαρχει καμια δυναμομετρηση πριν και μετα για να δουμε? Edited May 5, 2008 by konstantinos passat @To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 (edited) Yπαρχει καμια δυναμομετρηση πριν και μετα για να δουμε? Γιαννη, μoλις τελειωσω το project με το TSI (140αρι, με προγραμμα / Ιntercooler S3 / εξατμιση cat-back / εισαγωγη) θα το ανεβασω MAHA να δω ποσα θα φτασει. Μαλλον ή στο τελος αυτης ή , το πιθανοτερο , την επομενη εβδομαδα... Προγραμμα απο που; Βy etuners.gr (Κριτωνας, Στελιος) Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων Edited May 6, 2008 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted May 6, 2008 Report Share Posted May 6, 2008 Γιαννη, μoλις τελειωσω το project με το TSI (140αρι, με προγραμμα / Ιntercooler S3 / εξατμιση cat-back / εισαγωγη) θα το ανεβασω MAHA να δω ποσα θα φτασει. Μαλλον ή στο τελος αυτης ή , το πιθανοτερο , την επομενη εβδομαδα... αν μπορεις γραψε μας αναλυτικα οταν το κανεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anaisthitos Posted May 6, 2008 Report Share Posted May 6, 2008 Εχω μπερδευτει λιγο με τις πιεσεις του GT...Μπορει καποιος να μου πει τι πιεσεις δουλευει εργοστασιακα το GT σε κομπρεσσορα και τουρμπινα, και τι πιεσεις με aftermarket προγραμμα π.χ. των etuners ? Επισης, κερδιζει τιποτα ενα νορμαλ GT μονο με τοποθετηση intercooler S3 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vang Posted May 6, 2008 Report Share Posted May 6, 2008 ωραια νεα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nekskillor Posted May 6, 2008 Report Share Posted May 6, 2008 Εχω μπερδευτει λιγο με τις πιεσεις του GT...Μπορει καποιος να μου πει τι πιεσεις δουλευει εργοστασιακα το GT σε κομπρεσσορα και τουρμπινα, και τι πιεσεις με aftermarket προγραμμα π.χ. των etuners ? Επισης, κερδιζει τιποτα ενα νορμαλ GT μονο με τοποθετηση intercooler S3 ? Ok το GT παίζει με 1.5 πίεση overboost και τα παιδιά το πάνε 1.7 .Μόνο με ιντερκούλερ δεν θα κερδίσεις τίποτα παρά μόνο το καλοκαίρι που ανεβαίνει η θερμοκρασία θα έχεις ωφέλη!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted May 6, 2008 Report Share Posted May 6, 2008 φίλε έχεις μπαρόμετρο? γιατι σε tsi με τα 140 over σε παιδί δείχνει 1.4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolisgti Posted May 7, 2008 Report Share Posted May 7, 2008 Κρίτωνα εγραψες!!!!!!!!!!!!το αμαξι πυροβολαει!εαν μπορεσω αρχες ιουνιου θα ερθω για την εξατμιση. θα κανω πατεντα για το μπαρομετρο να το βαλω κατω απο το CD.ποιο προτεινεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted May 7, 2008 Report Share Posted May 7, 2008 Κρίτωνα εγραψες!!!!!!!!!!!!το αμαξι πυροβολαει!εαν μπορεσω αρχες ιουνιου θα ερθω για την εξατμιση.θα κανω πατεντα για το μπαρομετρο να το βαλω κατω απο το CD.ποιο προτεινεις? Σ αρεσε Τολη , ε? Ωραια πηγαινουν τα TSI και GT. Σημερα δοκιμασαμε πειραματικα και κιτ εισαγωγης μεσα στο θολο (AEM style...). Με intercooler S3 και 0.9bar @ 6500+ rpm η θερμοκρασια εισερχομενου αερα δεν ξεπερνα τους... 21οC!!! Φοβερο νουμερο! Οταν κατεβεις θα βαλουμε και κιτ εισαγωγης, μαζι με εξατμιση. Μεγαλη διαφορα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 Kρίτωνα καμια δυναμομετρηση απο TSI η GT εχουμε; Μιλαω για φουλ πρωτο σταδιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nekskillor Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 Σ αρεσε Τολη , ε? Ωραια πηγαινουν τα TSI και GT. Σημερα δοκιμασαμε πειραματικα και κιτ εισαγωγης μεσα στο θολο (AEM style...). Με intercooler S3 και 0.9bar @ 6500+ rpm η θερμοκρασια εισερχομενου αερα δεν ξεπερνα τους... 21οC!!! Φοβερο νουμερο! Οταν κατεβεις θα βαλουμε και κιτ εισαγωγης, μαζι με εξατμιση. Μεγαλη διαφορα! Αποστόλη εσύ είσαι μαν?? Εδώ δεν βγάζει πολλά άλογα ρε!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 Kρίτωνα καμια δυναμομετρηση απο TSI η GT εχουμε; Μιλαω για φουλ πρωτο σταδιο Νικολα, δεν εχουμε προλαβει ακομα να παμε στο ΜΑΗΑ να δουμε ακριβως ποση ισχυ βγαζει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
draga Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 (edited) Σ αρεσε Τολη , ε? Ωραια πηγαινουν τα TSI και GT. Σημερα δοκιμασαμε πειραματικα και κιτ εισαγωγης μεσα στο θολο (AEM style...). Με intercooler S3 και 0.9bar @ 6500+ rpm η θερμοκρασια εισερχομενου αερα δεν ξεπερνα τους... 21οC!!! Φοβερο νουμερο! Οταν κατεβεις θα βαλουμε και κιτ εισαγωγης, μαζι με εξατμιση. Μεγαλη διαφορα! Αν οντως κραταει 0.9barστις 6500+ τοτε οντως το αμαξι πρεπει να ειναι αρκετα δυνατο και με τετοιες θερμοκρασιες θα .Γιατι αν θυμαμαι καλα το gt τις trip team στα ψιλα ψοφαγε.Επισης εχουμε τιποτα κοψιματα?Σαν τους tfsi?Οπως και με την αντλια θα εχουμε το κλασικο προβλημα με το follower? Edited May 8, 2008 by gtas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted May 10, 2008 Report Share Posted May 10, 2008 Με intercooler S3 και 0.9bar @ 6500+ rpm η θερμοκρασια εισερχομενου αερα δεν ξεπερνα τους... 21οC!!!Με τι εξωτερική θερμοκρασία; Μετά από 3-4 ανοίγματα 3ης 4ης (από χαμηλά) τι θερμοκρασία εισαγωγής έχει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...