spk Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 Χαιρετώ όλους! Προσπαθώ να καταλήξω σε μια απόφαση για το επίπεδο εξοπλισμού του πιθανού νέου μου αυτοκινήτου. ΤSI 122hp DSG highline. Το ερώτημα είναι: αξίζει να δώσω 241euro για να βάλω τη sport ανάρτηση της GT sport έκδοσης; Τα δεδομένα είναι τα εξής: (1) στην παρούσα φάση θα ήταν καλό να "κόψω" αυτά τα euro από την τιμή αλλά αν είναι μεγάλη η διαφορά σε αίσθηση τότε να τα δώσω τα χρήματα. (2) το στυλ οδήγησής μου δεν είναι sport σε καμία περίπτωση, μου αρέσει όμως μερικές φορές απλά να κινούμαι γρήγορα (3) σκέφτηκα για sport ανάρτηση διότι το έχω συνδυάσει με περιορισμένες κλίσεις στις στροφές (με ενοχλεί/τρομάζει να παίρνει περίεργες κλίσεις το αυτοκίνητο γενικά!) Σύμφωνα με τα παρπάνω τι προτείνετε; Υπάρχουν μεγάλες διαφορές στην ανάρτηση highline - GT sport; Ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 Χαιρετώ όλους!Προσπαθώ να καταλήξω σε μια απόφαση για το επίπεδο εξοπλισμού του πιθανού νέου μου αυτοκινήτου. ΤSI 122hp DSG highline. Το ερώτημα είναι: αξίζει να δώσω 241euro για να βάλω τη sport ανάρτηση της GT sport έκδοσης; Τα δεδομένα είναι τα εξής: (1) στην παρούσα φάση θα ήταν καλό να "κόψω" αυτά τα euro από την τιμή αλλά αν είναι μεγάλη η διαφορά σε αίσθηση τότε να τα δώσω τα χρήματα. (2) το στυλ οδήγησής μου δεν είναι sport σε καμία περίπτωση, μου αρέσει όμως μερικές φορές απλά να κινούμαι γρήγορα (3) σκέφτηκα για sport ανάρτηση διότι το έχω συνδυάσει με περιορισμένες κλίσεις στις στροφές (με ενοχλεί/τρομάζει να παίρνει περίεργες κλίσεις το αυτοκίνητο γενικά!) Σύμφωνα με τα παρπάνω τι προτείνετε; Υπάρχουν μεγάλες διαφορές στην ανάρτηση highline - GT sport; Ευχαριστώ! Υπάρχει μεγάλη διαφορά .....στην sport ανάρτηση χάνεις πολύ σε άνεση , αλλά κερδίζεις κατά πολύ σε σταθερότητα. Εάν δεν οδηγείς γρήγορα θα σου έλεγα να μην τη βάλεις.... ....σίγουρα στο δρόμο υπάρχει μεγάλη διαφορά, .......αλλά πιστεψέ με θα σου σπάσει τα νεύρα ....γιατί θα καταλαβαίνεις το παραμικρό εμπόδιο του δρόμου ...... και μετά από ένα χρόνο (όπως εγώ) θα εύχεσαι να μην την είχες βάλει ποτέ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 η αναρτηση του gt sport σε καμια περιπτωση δεν ειναι σκληρη. κατα τη γνωμη μου ειναι η καλυτερη τομη μεταξυ ανεσης και σπορ συμπεριφορας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSeed Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 Υπάρχει μεγάλη διαφορά .....στην sport ανάρτηση χάνεις πολύ σε άνεση , αλλά κερδίζεις κατά πολύ σε σταθερότητα.Εάν δεν οδηγείς γρήγορα θα σου έλεγα να μην τη βάλεις.... ....σίγουρα στο δρόμο υπάρχει μεγάλη διαφορά, .......αλλά πιστεψέ με θα σου σπάσει τα νεύρα ....γιατί θα καταλαβαίνεις το παραμικρό εμπόδιο του δρόμου ...... και μετά από ένα χρόνο (όπως εγώ) θα εύχεσαι να μην την είχες βάλει ποτέ!!! Συμφωνω απόλυτα με τον gtse είναι ο τέλειος συνδιασμός ! Θέλω να αναφέρω κάτι που δεν ήξερα και που μου έσπασε αρκετά τα νεύρα με το golf, τις πρώτες μέρες καταλάβαινα τα πάντα στον δρόμο από μια γόπα μέχρι μια μικρή λακουβίτσα, τα αισθανόμουν όλα στην μέση μου πολύ ασχημα, μέχρι που μιλησα με έναν φίλο που εργάζετε στην Suzuki, όλα τα αυτοκίνητα έρχονται με πίεση στα ελαστικά περίπου στα 50 bar οι περισσότεροι αντιπρόσωποι δεν τα ελέγχουν και είναι τουμπανιασμένα με αποτέλεσμα να καταλαβαίνεις τα πάντα στον δρόμο.. όταν πήγα για τσεκάρισμα έιχα την απίστευτη πίεση των 51bar αντι 32 που θέλει με 2 άτομα ... Ξεφούσκωνα τα λάστιχα κανα 10λεπτο μετά η διαφορά ήταν τεράστια, δεν καταλάβαινα το παραμικρό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 Συμφωνω απόλυτα με τον gtse είναι ο τέλειος συνδιασμός ! Θέλω να αναφέρω κάτι που δεν ήξερα και που μου έσπασε αρκετά τα νεύρα με το golf, τις πρώτες μέρες καταλάβαινα τα πάντα στον δρόμο από μια γόπα μέχρι μια μικρή λακουβίτσα, τα αισθανόμουν όλα στην μέση μου πολύ ασχημα, μέχρι που μιλησα με έναν φίλο που εργάζετε στην Suzuki, όλα τα αυτοκίνητα έρχονται με πίεση στα ελαστικά περίπου στα 50 bar οι περισσότεροι αντιπρόσωποι δεν τα ελέγχουν και είναι τουμπανιασμένα με αποτέλεσμα να καταλαβαίνεις τα πάντα στον δρόμο.. όταν πήγα για τσεκάρισμα έιχα την απίστευτη πίεση των 51bar αντι 32 που θέλει με 2 άτομα ... Ξεφούσκωνα τα λάστιχα κανα 10λεπτο μετά η διαφορά ήταν τεράστια, δεν καταλάβαινα το παραμικρό! Παιδιά συγνώμη που θα διαφωνήσω, μα έχω ήδη το αυτοκίνητο ένα χρόνο και θεωρώ πως στο επίπεδο της άνεσης υστερεί πολύ, παρόλο που στο δρόμο δεν παίζεται. Τον προηγούμενο μήνα πήγα μέχρι το Βόλο και σε κάποια σημεία του δρόμου που ήταν λίγο πιο σαγρέ δεν μπορούσα να πάω πάνω από 120 απο τον θόρυβο. Θεωρώ πως κάποιος που αναζητά την άνεση από ένα αυτοκίνητο θα τα βρεί σκούρα. Εξάλου εαν δεν είναι επιθετικός οδηγός ο φίλος νομίζω πως καλύπτεται απόλυτα από την απλή ανάρτηση. Επειδή οδηγώ και ένα audi sportback sport, πιστέψτε με χαοτική διαφορά στην άνεση. ....Μην παρεξηγηθώ δεν τα συγκρίνω απλά το αναφέρω. Δεν θέλω να επηρεάσω κανένα απλώς το καταθέτω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted April 2, 2008 Report Share Posted April 2, 2008 Παιδιά συγνώμη που θα διαφωνήσω, μα έχω ήδη το αυτοκίνητο ένα χρόνο και θεωρώ πως στο επίπεδο της άνεσης υστερεί πολύ, παρόλο που στο δρόμο δεν παίζεται. Τον προηγούμενο μήνα πήγα μέχρι το Βόλο και σε κάποια σημεία του δρόμου που ήταν λίγο πιο σαγρέ δεν μπορούσα να πάω πάνω από 120 απο τον θόρυβο. Θεωρώ πως κάποιος που αναζητά την άνεση από ένα αυτοκίνητο θα τα βρεί σκούρα. Εξάλου εαν δεν είναι επιθετικός οδηγός ο φίλος νομίζω πως καλύπτεται απόλυτα από την απλή ανάρτηση. Επειδή οδηγώ και ένα audi sportback sport, πιστέψτε με χαοτική διαφορά στην άνεση. ....Μην παρεξηγηθώ δεν τα συγκρίνω απλά το αναφέρω. Δεν θέλω να επηρεάσω κανένα απλώς το καταθέτω. κοιτα να δεις σε αμαξι με 140 αλογα νομιζω οτι χρειαζεται να ειναι λιγο σκληρα τςρα οσο αφορα το AUDI το μονο που εχω να πω ειναι απλα κορυφαιο αξαλου αυτο ηθελα να παρω αλλα τα λεφτα δεν εφταναν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted April 2, 2008 Report Share Posted April 2, 2008 κοιτα να δεις σε αμαξι με 140 αλογα νομιζω οτι χρειαζεται να ειναι λιγο σκληρα τςρα οσο αφορα το AUDI το μονο που εχω να πω ειναι απλα κορυφαιο αξαλου αυτο ηθελα να παρω αλλα τα λεφτα δεν εφταναν Δεν διαφωνώ καθόλου, απλά λέω πως θα ήθελα λίγο άνεση παραπάνω για τα χρήματα που έδωσα...... κατά τα άλλα όλα SUPER... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nismo Posted April 3, 2008 Report Share Posted April 3, 2008 Παιδιά συγνώμη που θα διαφωνήσω, μα έχω ήδη το αυτοκίνητο ένα χρόνο και θεωρώ πως στο επίπεδο της άνεσης υστερεί πολύ, παρόλο που στο δρόμο δεν παίζεται. Τον προηγούμενο μήνα πήγα μέχρι το Βόλο και σε κάποια σημεία του δρόμου που ήταν λίγο πιο σαγρέ δεν μπορούσα να πάω πάνω από 120 απο τον θόρυβο. Θεωρώ πως κάποιος που αναζητά την άνεση από ένα αυτοκίνητο θα τα βρεί σκούρα. Εξάλου εαν δεν είναι επιθετικός οδηγός ο φίλος νομίζω πως καλύπτεται απόλυτα από την απλή ανάρτηση. Επειδή οδηγώ και ένα audi sportback sport, πιστέψτε με χαοτική διαφορά στην άνεση. ....Μην παρεξηγηθώ δεν τα συγκρίνω απλά το αναφέρω. Δεν θέλω να επηρεάσω κανένα απλώς το καταθέτω. Είναι αλήθεια πως το Golfάκι έχει ένα πρόβλημα με τα σαγρέ οδοστρώματα... περνάει άσχημος σχετικά δυνατός θόρυβος στο εσωτερικό και καμιά φορά συντονίζει η κονσόλα και τρίζει. Επίσης η άνεση του στις λακούβες δεν είναι και η καλύτερη. Αλλά σαν σύνολο είναι άψογα τα Golf V μας για τα χρήματα που δώσαμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted April 4, 2008 Report Share Posted April 4, 2008 Είναι αλήθεια πως το Golfάκι έχει ένα πρόβλημα με τα σαγρέ οδοστρώματα... περνάει άσχημος σχετικά δυνατός θόρυβος στο εσωτερικό και καμιά φορά συντονίζει η κονσόλα και τρίζει. Επίσης η άνεση του στις λακούβες δεν είναι και η καλύτερη. Αλλά σαν σύνολο είναι άψογα τα Golf V μας για τα χρήματα που δώσαμε ...τονίζω πως αυτό συμβαίνει μόνο στη sportline έκδοση.....στις απλές εκδόσεις δεν ακούς τίποτα...βέβαια υστερούν αλλού ...εγώ πάντως θα περίμενα κάτι λίγο παραπάνω για τα 23 χιλιάρικα που έσκασα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ΣΜΗΝΑΡΧ / NOS--> Posted April 4, 2008 Report Share Posted April 4, 2008 η αναρτηση του gt sport σε καμια περιπτωση δεν ειναι σκληρη. κατα τη γνωμη μου ειναι η καλυτερη τομη μεταξυ ανεσης και σπορ συμπεριφορας σωστοσσσσσσ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spk Posted April 5, 2008 Author Report Share Posted April 5, 2008 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις αν και τελικά κάνοντας ένα νέο (οικονομικό:-) υπολογισμό κατέληξα στην έκδοση GT Sport την οποία και παρήγγειλα προχτές. Ελπίζω να μην το μετανιώσω αν και περισότερο με ενοχλούν οι κλίσεις στις στροφές και η πλεύση παρά η κάπως σκληρή ρύθμιση ανάρτησης! Χρόνος παράδοσης 3 με 3.5 μήνες.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 (edited) Παιδιά συγνώμη που θα διαφωνήσω, μα έχω ήδη το αυτοκίνητο ένα χρόνο και θεωρώ πως στο επίπεδο της άνεσης υστερεί πολύ, παρόλο που στο δρόμο δεν παίζεται. Τον προηγούμενο μήνα πήγα μέχρι το Βόλο και σε κάποια σημεία του δρόμου που ήταν λίγο πιο σαγρέ δεν μπορούσα να πάω πάνω από 120 απο τον θόρυβο. Θεωρώ πως κάποιος που αναζητά την άνεση από ένα αυτοκίνητο θα τα βρεί σκούρα. Εξάλου εαν δεν είναι επιθετικός οδηγός ο φίλος νομίζω πως καλύπτεται απόλυτα από την απλή ανάρτηση. Επειδή οδηγώ και ένα audi sportback sport, πιστέψτε με χαοτική διαφορά στην άνεση. ....Μην παρεξηγηθώ δεν τα συγκρίνω απλά το αναφέρω. Δεν θέλω να επηρεάσω κανένα απλώς το καταθέτω. Αυτό είναι θέμα σχεδιάσης ελαστικών και ηχομόνωσης. Αν είσαι έτοιμος να πάθεις δισκοπάθεια ή να σου φύγουν τα σφραγίσματα στα σαμαράκα και να νομίζεις ότι θα ξεκολλήσουν οι θόλοι στις λακούβες τότε ναι θα συμφωνούσα μαζί σου αλλά το sportline δεν έχει τέτοια ανάρτηση (δηλ. τι να πούν αυτοί που έχουν Κίτρινα Koni-Apex...). Edited May 5, 2008 by Menios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted May 6, 2008 Report Share Posted May 6, 2008 Αυτό είναι θέμα σχεδιάσης ελαστικών και ηχομόνωσης.Αν είσαι έτοιμος να πάθεις δισκοπάθεια ή να σου φύγουν τα σφραγίσματα στα σαμαράκα και να νομίζεις ότι θα ξεκολλήσουν οι θόλοι στις λακούβες τότε ναι θα συμφωνούσα μαζί σου αλλά το sportline δεν έχει τέτοια ανάρτηση (δηλ. τι να πούν αυτοί που έχουν Κίτρινα Koni-Apex...). Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο 22000 ευρώ, πιθανά το καλύτερο στην κατηγορία του..... Δεν ξέρω τι φταίει που το sportline κάνει θορύβους, ξέρω πως θα το ξεπληρώνω για ακόμα 5 χρονάκια... και εαν κάνει έτσι στο πρώτο χρόνο, φαντάσου μετά από 5..... Δεν ξέρω εαν εγώ είμαι από άλλο πλανήτη, αλλά δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας του είδους για να καταλάβεις πως το αυτοκίνητο χτυπάει ακόμα και στην πιο μηδαμινή λακουβίτσα... ...Το θέμα είναι πολύ απλά τι ζητάει ο καθένας από το αυτοκίνητο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxodioktis100 Posted May 7, 2008 Report Share Posted May 7, 2008 ρε φιλε kospas123456 εχει μπει ποτε σε αντιστοιχο αμαξι? πχ ford focus , opel astra toyota corolla-auris? οταν κρινουμε ενα αμαξι το κρινουμε με βαση καποια αντιστοιχα... και για να σε βγαλω απο τον κοπο απο focus και astra που εχουν φιλοι, πανω κατω ιδια αισθηση εχουν τα αυτοκινητα.. και μιλαμε για 55 προφιλ οχι για κανενα 195/70/14 γιατι τοτε ευχαριστω πολυ φυσικα θα ειναι πιο ανετο... και εμενα του πατερα μου το ML350 περναει απο κρατηρες χωρις να νοιωθει τπτ αλλα αυτο δεν ειναι μετρο συγκρισης... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 ρε φιλε kospas123456 εχει μπει ποτε σε αντιστοιχο αμαξι?πχ ford focus , opel astra toyota corolla-auris? οταν κρινουμε ενα αμαξι το κρινουμε με βαση καποια αντιστοιχα... και για να σε βγαλω απο τον κοπο απο focus και astra που εχουν φιλοι, πανω κατω ιδια αισθηση εχουν τα αυτοκινητα.. και μιλαμε για 55 προφιλ οχι για κανενα 195/70/14 γιατι τοτε ευχαριστω πολυ φυσικα θα ειναι πιο ανετο... και εμενα του πατερα μου το ML350 περναει απο κρατηρες χωρις να νοιωθει τπτ αλλα αυτο δεν ειναι μετρο συγκρισης... λοιπόν, καταρχήν είπα από την αρχή πως ότι λέω είναι προσωπική μου άποψη...κατα δεύτερον να σου πώ, πως μαζί με το golfaki μου, έχω στην κατοχή μου ένα α3 σπορτ, στο οποίο παρόλο που έχει και 17άρες ζαντούλες είναι απόλυτα - απόλυτα - απόλυτα αθόρυβο. Επίσης ....ναι έχω μπεί και σε focus sport ( και σε ST που έχει φιλαράκι)το οποίο ήθελα μάλιστα να αγοράσω πριν το golfaki μου, και σε corolitsa που έχει ο κολλητός μου, και σε άστρα sport που έχει συνάδερφος.Λυπάμαι που θα σε στενοχωρήσω αλλά και τα τρία μου φαίνονται πιο άνετα από το golfaki μου(δεν εννοώ βέβαια το st που η άνεση είναι πολύ περιορισμένη), χωρίς να λέω πως η διαφορά είναι χαοτική . Πιστεψέ με δεν έχω σκοπό να ''τη λέω στο αμάξι μου''.... απλώς θεωρώ πως έχει αρχίσει να κάνει θορύβους πολύ νωρίς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxodioktis100 Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 Για το audi θα συμφωνησω μαζι σου ειναι γενικα πιο στιβαρο αμαξι και δινει πιο δεμενη αισθηση στο λιγο που εχω μπει... οσο για κορολα και αστρα θα διαφωνισω παλι αλλα τεσπα δεν εχει και πολυ σημασια, συζητηση κανουμε. παντως και στα περιοδικα που ανετρεξα δεν ειδα να σχολιαζουν ασχημα για την ανεση και ειχαν το TSi sportline. Παντως γνωμη μου ειναι να επιλεξει το παιδι την sportline γιατι και λιγοτερο ανετη να ειναι, εξισοροπειται απο το αισθημα ελεγχου που εχεις στο αμαξι σε στροφες και σε μεγαλες ταχυτητες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 Για το audi θα συμφωνησω μαζι σου ειναι γενικα πιο στιβαρο αμαξι και δινει πιο δεμενη αισθηση στο λιγο που εχω μπει...οσο για κορολα και αστρα θα διαφωνισω παλι αλλα τεσπα δεν εχει και πολυ σημασια, συζητηση κανουμε. παντως και στα περιοδικα που ανετρεξα δεν ειδα να σχολιαζουν ασχημα για την ανεση και ειχαν το TSi sportline. Παντως γνωμη μου ειναι να επιλεξει το παιδι την sportline γιατι και λιγοτερο ανετη να ειναι, εξισοροπειται απο το αισθημα ελεγχου που εχεις στο αμαξι σε στροφες και σε μεγαλες ταχυτητες... Αυτό το έχω τονίσει από την αρχή και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Εξαρτάται τι ζητάει κανείς από το αυτοκίνητο. ....εξάλου μπορεί να υστερεί λίγο στην άνεση, αλλά φαντάζομαι πως λόγω της καλής συναρμογής δεν θα αντιμετωπήσουμε προβλήμα με τριξίματα σε ταμπλό κ.τ.λ.....................Επίσης δεν μπορεί να πεί κανείς τίποτα για τα κρατήματα του golf...... Όσο για τα περιοδικά έχω σταματήσει να τα εμπιστεύομαι εδώ και καιρό....πάντως έχει πάρει το μάτι μου κατά καιρούς άρθρα που αναφέρονται στην λίγο περιορισμένη άνεση του sportline. Σίγουρα βέβαια δεν είναι λόγος αυτός για να απορίψεις ένα αυτοκίνητο ...και πόσο μάλλον ένα golf......απλώς όταν το ξεχρεώνεις για καιρό σίγουρα σκέφτεσαι λίγο περισσότερο απ'ότι πρέπει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karamitsos Posted May 12, 2008 Report Share Posted May 12, 2008 Φιλε μου θα σε στενοχωρησω γιατι παρα την καλη ποιοτητα και συναρμογη που εχει το golf τριξιματα μου εμφανισε απο τον τριτο μήνα!Ειδικα τον χειμωνα που παγωνουν τα πλαστικα....... Δεν ξερω αν παιζει ρολο το ποσο μαλακα ειναι τα λαστιχα... Εγω εχω τα Michelen Energy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted May 13, 2008 Report Share Posted May 13, 2008 Φιλε μου θα σε στενοχωρησω γιατι παρα την καλη ποιοτητα και συναρμογη που εχει το golf τριξιματα μου εμφανισε απο τον τριτο μήνα!Ειδικα τον χειμωνα που παγωνουν τα πλαστικα.......Δεν ξερω αν παιζει ρολο το ποσο μαλακα ειναι τα λαστιχα... Εγω εχω τα Michelen Energy. Τα τριξίματα που σου εμφάνισε είναι από περιφεριακά πλαστικά, και όχι από ταμπλό και τα λοιπά... και μόνο στην sportline έκδοση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 λοιπόν, καταρχήν είπα από την αρχή πως ότι λέω είναι προσωπική μου άποψη...κατα δεύτερον να σου πώ, πως μαζί με το golfaki μου, έχω στην κατοχή μου ένα α3 σπορτ, στο οποίο παρόλο που έχει και 17άρες ζαντούλες είναι απόλυτα - απόλυτα - απόλυτα αθόρυβο. Επίσης ....ναι έχω μπεί και σε focus sport ( και σε ST που έχει φιλαράκι)το οποίο ήθελα μάλιστα να αγοράσω πριν το golfaki μου, και σε corolitsa που έχει ο κολλητός μου, και σε άστρα sport που έχει συνάδερφος.Λυπάμαι που θα σε στενοχωρήσω αλλά και τα τρία μου φαίνονται πιο άνετα από το golfaki μου(δεν εννοώ βέβαια το st που η άνεση είναι πολύ περιορισμένη), χωρίς να λέω πως η διαφορά είναι χαοτική . Πιστεψέ με δεν έχω σκοπό να ''τη λέω στο αμάξι μου''.... απλώς θεωρώ πως έχει αρχίσει να κάνει θορύβους πολύ νωρίς. Εισαι υπερβολικος..Εγω θα ηθελα απλα να σε ρωτησω αν σε ολα αυτα τα αυτοκινητα που μπηκες ησουν οδηγος η συνοδηγος..Γιατι ο συνοδηγος δεν εχει την ιδια αισθηση σχετικα με τις αναρτησεις του αυτοκινητου και τη συμπεριφορα του στις ανωμαλιες του δρομου..Δευτερον μη συγκρινεις audi με vw οπως δε συγκρινονται vw με σεατ και σκοντα..Τριτον αποκλειεται να ειναι πιο μαλακες οι αναρτησεις του sportback απο το golfaki σου...Και τεταρτον μαλλον πρεπει να ειχες citroen η τιποτα ζαντολαστιχα 175/65/14 για να νιωθεις τοσο μεγαλη τη διαφορα τωρα...Το εψαξες μηπως ειναι ελαττωματικο το καθισμα και σου προκαλει αυτο την αισθηση σκληροτητας?? Πλακα κανω στο τελευταιο απλα ειναι υπερβολικα αυτα που γραφεις ...!!! Μια χαρα ειναι οι αναρτησεις , τελειος συνδυασμος ανεσης και κρατηματος χωρις μεγαλες κλισεις στις στροφες..Που να μπεις και σε gti με 18αρες δλδ!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 Εισαι υπερβολικος..Εγω θα ηθελα απλα να σε ρωτησω αν σε ολα αυτα τα αυτοκινητα που μπηκες ησουν οδηγος η συνοδηγος..Γιατι ο συνοδηγος δεν εχει την ιδια αισθηση σχετικα με τις αναρτησεις του αυτοκινητου και τη συμπεριφορα του στις ανωμαλιες του δρομου..Δευτερον μη συγκρινεις audi με vw οπως δε συγκρινονται vw με σεατ και σκοντα..Τριτον αποκλειεται να ειναι πιο μαλακες οι αναρτησεις του sportback απο το golfaki σου...Και τεταρτον μαλλον πρεπει να ειχες citroen η τιποτα ζαντολαστιχα 175/65/14 για να νιωθεις τοσο μεγαλη τη διαφορα τωρα...Το εψαξες μηπως ειναι ελαττωματικο το καθισμα και σου προκαλει αυτο την αισθηση σκληροτητας?? Πλακα κανω στο τελευταιο απλα ειναι υπερβολικα αυτα που γραφεις ...!!! Μια χαρα ειναι οι αναρτησεις , τελειος συνδυασμος ανεσης και κρατηματος χωρις μεγαλες κλισεις στις στροφες..Που να μπεις και σε gti με 18αρες δλδ!!!! Σε τι ακριβώς είμαι υπερβολικός??? Για να μπορείς να με αμφισβητείς μς τόση σιγουριά σημαίνει πως είσαι κάτοχος sportline και ότι έχεις οδηγήσει τα παραπάνω οχήματα που αναφέρεις... Ασφαλώς και είμουν οδηγός και τα οδηγώ πολλάκις.. Λοιπόν, εγώ δν είπα ότι οι αναρτήσεις δν είναι καλές απλά ήθελα λιγότερους κραδασμούς.... Επίσης μου λες να μην συγκρίνω με audi.... να συγκρίνω λοιπόν με κάτι πολύ φτηνότερο από το golfaki??? Δεν χρειάζεται να κατακρίνουμε το αμάξι μας απλώς εγώ μιλάω καθαρά για τον ευατό μου...ότι πολύ γρήγορα για ένα αμάξι 23000 ευρώ άρχισε τους θορύβους. ..αυτό τίποτα παραπάνω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spk Posted October 7, 2008 Author Report Share Posted October 7, 2008 χμμ απ' ότι βλέπω πάτε να μου καταστρέψετε το topic λοιπόν, τώρα που το έχω εδώ και 2 μήνες, πλήρως στρωμένο με αρκετά χιλιόμετρα σε απαιτητικές ορεινές/επαρχιακές διαδρομές μπορώ να πω κι εγώ πως δεν το μετάνιωσα για τη sport ανάρτηση, οι πολαπλοί σύνδεσμοι πίσω κάνουν θαύματα -ειδικά σε εγκάρσιες ανωμαλίες και η σκληρότητα της ανάρτησης δε με ενοχλεί καθόλου. Ίσα ίσα που νομίζω πως θα έπερνε λίγο ακόμα πιο σκληρή ή 17" ζάντες. Και ναι... όταν περνάς πάνω από λακούβες συνήθως τραντάζονται όλα τα αυτοκίνητα.. δεν μπορείς όμως να συγκρίνεις ξεπερασμένες αναρτήσεις προηγούμενης δεκαετίας (ακόμα και σε μερικά καινούργια μοντέλα) με την πολλαπλών συνδέσμων. Για τους τριγμούς υπάρχουν άλλα topics, μακριά από το δικό μου!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted October 7, 2008 Report Share Posted October 7, 2008 Σίγουρα η sport ανάρτηση είναι η καταλληλότερη για το αυτοκίνητο, θα συμφωνήσω κι εγώ ότι θα μπορούσε να ήταν λίγο πιο σκληρή. Να ρωτήσω κάτι? με 120 στο Dsg και 7η πόσες στροφές έχει ο κινητήρας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spk Posted October 31, 2008 Author Report Share Posted October 31, 2008 Σίγουρα η sport ανάρτηση είναι η καταλληλότερη για το αυτοκίνητο, θα συμφωνήσω κι εγώ ότι θα μπορούσε να ήταν λίγο πιο σκληρή.Να ρωτήσω κάτι? με 120 στο Dsg και 7η πόσες στροφές έχει ο κινητήρας? θα το τσεκάρω σήμερα, πάντως η 7η ρίχνει περίπου 500-600 στροφές σε σχέση με την 6η. Θα δω και θα σου πω ακριβώς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...