Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

Οκ λογικό το κόστος για τόσα άλογα. Φαντάζομαι τώρα το μπλοκ να αντέχει τα παραπάνω άλογα, αλήθεια θα ήταν εύκολα να έβρισκες τεχνικά χαρακτηριστικά του 122? Πάχος τοιχωμάτων, μπιέλες κ.ο.κ.? Να δούμε τι παίζει σε σχέση με τον 140ρι που έχει πολύ μεγάλη αντοχή.

Link to comment
Share on other sites

Οκ λογικό το κόστος για τόσα άλογα. Φαντάζομαι τώρα το μπλοκ να αντέχει τα παραπάνω άλογα, αλήθεια θα ήταν εύκολα να έβρισκες τεχνικά χαρακτηριστικά του 122? Πάχος τοιχωμάτων, μπιέλες κ.ο.κ.? Να δούμε τι παίζει σε σχέση με τον 140ρι που έχει πολύ μεγάλη αντοχή.

το πολυ μεγαλη αντοχη φιλε μου ειναι υποκειμενικο... κανεις δεν ξερει τι αντεχει γιατι κανεις δεν τον εχει παει στα ορια...

σε ενα pdf που ελαβα οι μπιελες ειναι 19μμ διαμετρο και 144μμ μηκος δλδ ιδιες με των 1.8 20vt αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι ακριβες αυτο...

αν οντως ισχυει παντως ειμαι πολυ χαρουμενος και μπορω να κοιμαμαι ησυχος

Link to comment
Share on other sites

Guest basilis81

Μια ερωτηση προς τα παιδια της overload:Το προγραμμα ειναι κονσερβα?Δηλαδη φλασαρεται στην ecu ως εχει και αναλογα το ποσο σφιχτη ειναι η WG καθε μοντελου "παιζουν" οι πιεσεις που θα σηκωσει το αυτοκινητο?Η ρυθμισεις γινονται στο δυναμομετρο,οπως στην περιπτωση του Κοσμα?

Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση προς τα παιδια της overload:Το προγραμμα ειναι κονσερβα?Δηλαδη φλασαρεται στην ecu ως εχει

====

Φλασάρεται στην ECU ένα base file φτιαγμένο βάσει κάποιων προδιαγραφών (καύσιμο, αλλαγές στο HW κλπ.) και βγαίνει το αυτοκίνητο για logging. Μετά το logging γίνεται ανάλυση και διόρθωση. Ξανά φλασάρισμα – ξανά logging κοκ, μέχρι να φτάσει το αυτοκίνητο στο σημείο που πρέπει.

και αναλογα το ποσο σφιχτη ειναι η WG καθε μοντελου "παιζουν" οι πιεσεις που θα σηκωσει το αυτοκινητο?

====

Το πόσo πίεση θα σηκώσει σχετικά με το πόσο σφιχτή είναι η WG θα πέξει ρόλο μόνο στις περιοχές που η Ν75 είναι 95+% Δηλαδή εκεί που ζητάμε παραπάνω πίεση και δεν μπορούμε να την πάρουμε για λόγους ορίων hardware (είτε "χαλαρώτητας" WG είτε τερματισμένης τουρμπίνας)

Η ρυθμισεις γινονται στο δυναμομετρο,οπως στην περιπτωση του Κοσμα?

====

Οι ρυθμίσεις γίνονται στο δυναμόμετρο εφ'όσον το επιθυμεί ο πελάτης.

Link to comment
Share on other sites

Καλές δουλειές να ευχηθώ με τη σειρά μου και στα παιδιά , αλλά να ξέρουν ότι είναι εντελώς λανθασμένος ο τροπος του να πατας επι πτωματων για να επιπλεεις και γυρναει boomaerang. Έσφιξαν τα πράγματα και χώθηκαν στα κλαμπ με "κριτική λάσπης" μπας και τσιμπήσουν κανα πελάτη. Αλλού βρίσκουν έδαφος προσφορo, αλλού τρώνε πόρτα (πχ skodafans...) . Ντροπή και αίσχος!!! Σαν να βγω και να κραξω για το GTI του φίλου του george80 (με τα κοψίματα, που ήταν χάλι, με κοψίματα και πήγαινε κόπια με του Γιώργου ... ) και να πω εμμέσως πλην σαφώς "Ελάτε όλοι σε μένα που όλα είναι άψογα!"...

Τι σαν ρε Κρίτωνα? το έκραξες το αυτοκίνητο χάλι το είπες! tongue.gif Οι κακές στιγμές σε αυτοκίνητα έχουν συμβεί και στους μεν και τους δεν όπως πχ με το φίλο μου τον Γιώργο με δικό σας πρόγραμμα που η τετάρτη του ψόφαγε...και φυσικά δεν είναι άψογα σε κανέναν τα πάντα, το ότι δεν αναφέρω στα ποστ όλα τα ανοίγματα είτε με θετική κατάληξη είτε αρνητική για μένα είναι γιαυτό κυρίως να αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις.

Υ.Γ. για την ιστορία με το GTI όντως είχε πρόβλημα και πηγαίναμε κόπιες αλλά αυτό με εισαγωγή που είχε φύγει από την θέση της...από τότε η διαφορά μας είναι πάντα δυο με τρία αυτοκίνητα (μόνο πρόγραμμα το GTI).

Link to comment
Share on other sites

Τι σαν ρε Κρίτωνα? το έκραξες το αυτοκίνητο χάλι το είπες! tongue.gif Οι κακές στιγμές σε αυτοκίνητα έχουν συμβεί και στους μεν και τους δεν όπως πχ με το φίλο μου τον Γιώργο με δικό σας πρόγραμμα που η τετάρτη του ψόφαγε...και φυσικά δεν είναι άψογα σε κανέναν τα πάντα, το ότι δεν αναφέρω στα ποστ όλα τα ανοίγματα είτε με θετική κατάληξη είτε αρνητική για μένα είναι γιαυτό κυρίως να αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις.

Υ.Γ. για την ιστορία με το GTI όντως είχε πρόβλημα και πηγαίναμε κόπιες αλλά αυτό με εισαγωγή που είχε φύγει από την θέση της...από τότε η διαφορά μας είναι πάντα δυο με τρία αυτοκίνητα (μόνο πρόγραμμα το GTI).

Γτ μπαινεις τωρα σε αυτη τη διαδικασια εσυ??8α αρχισουμε να λεμε τωρα τι εχει κανει ο ενας και τι ο αλλος...???ξεκολλα...καταλαβαινεις πως το λεω.. :thumbsup::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest basilis81

Στην Ελλαδα που μπορουμε να βρουμε το συγκεκριμενο spacer?Ολοι απο ebay το παραγγελνουν..

Link to comment
Share on other sites

Στην Ελλαδα που μπορουμε να βρουμε το συγκεκριμενο spacer?Ολοι απο ebay το παραγγελνουν..

Πω πω πολύ χάλια ακούγεται machinegun.gif Ξανασκέψου το!

Κάποιος είχε βάλει αγγελία γιατί είχε παραγγείλει κατα λάθος 2 από το site της forge ρίξε μια ματιά.

Link to comment
Share on other sites

Γτ μπαινεις τωρα σε αυτη τη διαδικασια εσυ??8α αρχισουμε να λεμε τωρα τι εχει κανει ο ενας και τι ο αλλος...???ξεκολλα...καταλαβαινεις πως το λεω.. ;):D

Μια διευκρίνηση έκανα Γιώργο και τέλος δεν γράφω τίποτα άλλο απλά για να πω πώς είχαν τα πράματα με το GTI του φίλου τα υπόλοιπα δεν με αφορούν....έχεις δίκιο.

Edited by george80
Link to comment
Share on other sites

Μια διευκρίνηση έκανα Γιώργο και τέλος δεν γράφω τίποτα άλλο απλά για να πω πώς είχαν τα πράματα με το GTI του φίλου τα υπόλοιπα δεν με αφορούν....έχεις δίκιο.

kalimera se olous kai sorry gia ta greekglish alla eimai se linux.

ligo poli edw mesa oloi mas exoume empisteftei to aftokinito mas se kapoion gia na to kanei poio grigoro kai poio dinato alloi sthn revo alloi sthn overload kai alloi stous etuners. nomizw pws oloi mas prin pame se kapoion veltiwtiko oiko kaname mia mikrh elevna agoras akousame trigirw ti akougetai kai praksame analogws. to apotelesma nomizw pws tha krithei ligo argotera kathws pistevw oti kaneis mas den exei kseperasei ta 50000 klm me programma h 10 stadio opote ta moter mas einai akoma "kainouria". h ousia sto na valei kapoios ena programma gia mena einai gia na kanei to amaxi tou poio grigoro alla gia thn parth tou kai oxi gia na pernaei ta tsi allwn veltiwtikwn oikwn oxi gia na rixnei se gti kai oxi gia na kokorevetai oti kai kala exei to kalitero... panta iparxei kati kalitero kai panta iparxei kati dinatotero. otan apofasisa na allaksw kapoia pragmatakia sto aftokinito mou den to kana gia na eimai to poio grigoro tsi pou kai pali kai pou ta allaksa mporei kai na min eimai. to ekana kathara gia thn parth mou giati mou arese gia mena. martires polla paidia pou to eixa sizitisei. to oti anelavan oi etuners na to kanoune htan dikh mou epilogh opws kai an to eixane analavei h overload pali dikh mou epilogh tha htan.

an argotera pathei kati to amaxi logo programmatos tha krithw gia thn epilogh pou ekana kai tha krinw san pelaths kai katanalwths ton anthrwpo pou mou to evale. thewrw pws o kathenas kanei thn douleia tou me meraki kai thn diathesh pou tou prokalei o kathe pelaths. den einai oloi idioi alloi einai poio apaititikoi kai alloi ligotero. to apotelesma ths ikanopoihshs tou kathe pelath den fenetai gia mena se kanena ma kanena dinamometro alla MONO ston dromo. mporei egw na evgala 240 aloga se dinamometro kai na anoiksw me ton george80 kai na faw mporei na anoiksw kai me gti 1o stadio kai na tou riksw.

pistevw pws exoume katantisei na sizitame gia to poios einai mia karotsa mprosta kai poios einai miso amaxi klp klp. autos einai o skopos ths zwhs mas? to poios einai 1 amaxi mprosta? den nomizw... oi perissoteroi eimaste ergazomenoi anthrwpoi kai pistevw pws exoume megaliteres skotoures sto kefali mas apo to na leme oti o giorgos kai o jovanni einai miso amaxi mprosta mou kati prepei na kanw gia auto... oloi stis douleies mas theloume na eimaste apsogoi kai oloi mas kinigame thn epitixia kai thn fhmh. outws si allws h kataksiwsh se enan xwro proerxetai apo thn proergasia kai thn ikanopoihsh tou ergodoth h tou pelath. polloi tha poune oti h overload ekeino oi etuners to allo h revo ekeino to allo... simasia exei o kathe anthrwpos an einai ikanopoihmenos me to apotelesma pou vlepei sto amaxi tou kai oxi an einai 1 2 3 4 kolwnes mposta apo allo amaxi. gia autous pou exei simasia to 1 amaxi einai sxedon kathe vdomada sta sinergeia kai xalane sxedon ola tous ta lefta gia aloga.

pistevw pws einai paidiaristiko to na tsakwnonte epistimones anthrwpoi se ena forum giati an to kaloskefteite to na mplekeis me kwdikes kai programmatismo einai episthmh. o kirllos kanei thn douleia tou opws kserei kai o kritwnas to idio. o kathenas xrisimopoiei ton tropo tou gia na piasei psaria allos me mikro kalami kai allos me megalo en oligois o kathenas poulaei ton eauto tou opws xerei.

emeis san katadektes den mporoume na kseroume kai para polla. an to amaxi mou kanei kopsimata kai rwthsw ton kritwna an kanei logo programmatos kai mou pei oxi einai 80% logiko gia mena na to dextw. an mou pei oti to cisco den exei 48 ports p.x alla 24 ekei tha mporesw na diafwnisw.

mesa se ola thelw na pw oti zoume se mia katastash pou o antagwnismos paei kai erxetai... as to kratisoume "siwpilo" kai as min prospathoume na vgaloume ta aplita mas sta forums...

thanks!

Link to comment
Share on other sites

kalimera se olous kai sorry gia ta greekglish alla eimai se linux.

ligo poli edw mesa oloi mas exoume empisteftei to aftokinito mas se kapoion gia na to kanei poio grigoro kai poio dinato alloi sthn revo alloi sthn overload kai alloi stous etuners. nomizw pws oloi mas prin pame se kapoion veltiwtiko oiko kaname mia mikrh elevna agoras akousame trigirw ti akougetai kai praksame analogws. to apotelesma nomizw pws tha krithei ligo argotera kathws pistevw oti kaneis mas den exei kseperasei ta 50000 klm me programma h 10 stadio opote ta moter mas einai akoma "kainouria". h ousia sto na valei kapoios ena programma gia mena einai gia na kanei to amaxi tou poio grigoro alla gia thn parth tou kai oxi gia na pernaei ta tsi allwn veltiwtikwn oikwn oxi gia na rixnei se gti kai oxi gia na kokorevetai oti kai kala exei to kalitero... panta iparxei kati kalitero kai panta iparxei kati dinatotero. otan apofasisa na allaksw kapoia pragmatakia sto aftokinito mou den to kana gia na eimai to poio grigoro tsi pou kai pali kai pou ta allaksa mporei kai na min eimai. to ekana kathara gia thn parth mou giati mou arese gia mena. martires polla paidia pou to eixa sizitisei. to oti anelavan oi etuners na to kanoune htan dikh mou epilogh opws kai an to eixane analavei h overload pali dikh mou epilogh tha htan.

an argotera pathei kati to amaxi logo programmatos tha krithw gia thn epilogh pou ekana kai tha krinw san pelaths kai katanalwths ton anthrwpo pou mou to evale. thewrw pws o kathenas kanei thn douleia tou me meraki kai thn diathesh pou tou prokalei o kathe pelaths. den einai oloi idioi alloi einai poio apaititikoi kai alloi ligotero. to apotelesma ths ikanopoihshs tou kathe pelath den fenetai gia mena se kanena ma kanena dinamometro alla MONO ston dromo. mporei egw na evgala 240 aloga se dinamometro kai na anoiksw me ton george80 kai na faw mporei na anoiksw kai me gti 1o stadio kai na tou riksw.

pistevw pws exoume katantisei na sizitame gia to poios einai mia karotsa mprosta kai poios einai miso amaxi klp klp. autos einai o skopos ths zwhs mas? to poios einai 1 amaxi mprosta? den nomizw... oi perissoteroi eimaste ergazomenoi anthrwpoi kai pistevw pws exoume megaliteres skotoures sto kefali mas apo to na leme oti o giorgos kai o jovanni einai miso amaxi mprosta mou kati prepei na kanw gia auto... oloi stis douleies mas theloume na eimaste apsogoi kai oloi mas kinigame thn epitixia kai thn fhmh. outws si allws h kataksiwsh se enan xwro proerxetai apo thn proergasia kai thn ikanopoihsh tou ergodoth h tou pelath. polloi tha poune oti h overload ekeino oi etuners to allo h revo ekeino to allo... simasia exei o kathe anthrwpos an einai ikanopoihmenos me to apotelesma pou vlepei sto amaxi tou kai oxi an einai 1 2 3 4 kolwnes mposta apo allo amaxi. gia autous pou exei simasia to 1 amaxi einai sxedon kathe vdomada sta sinergeia kai xalane sxedon ola tous ta lefta gia aloga.

pistevw pws einai paidiaristiko to na tsakwnonte epistimones anthrwpoi se ena forum giati an to kaloskefteite to na mplekeis me kwdikes kai programmatismo einai episthmh. o kirllos kanei thn douleia tou opws kserei kai o kritwnas to idio. o kathenas xrisimopoiei ton tropo tou gia na piasei psaria allos me mikro kalami kai allos me megalo en oligois o kathenas poulaei ton eauto tou opws xerei.

emeis san katadektes den mporoume na kseroume kai para polla. an to amaxi mou kanei kopsimata kai rwthsw ton kritwna an kanei logo programmatos kai mou pei oxi einai 80% logiko gia mena na to dextw. an mou pei oti to cisco den exei 48 ports p.x alla 24 ekei tha mporesw na diafwnisw.

mesa se ola thelw na pw oti zoume se mia katastash pou o antagwnismos paei kai erxetai... as to kratisoume "siwpilo" kai as min prospathoume na vgaloume ta aplita mas sta forums...

thanks!

απόλυτα σωστος ετσι εαν οι πελατες ειναι ικανοποιημενοι τοτε δεν υπαρχει λόγος να βγαινουν και ναλενε για το ποιος την εχει μακρύτερη

Link to comment
Share on other sites

kalimera se olous kai sorry gia ta greekglish alla eimai se linux.

ligo poli edw mesa oloi mas exoume empisteftei to aftokinito mas se kapoion gia na to kanei poio grigoro kai poio dinato alloi sthn revo alloi sthn overload kai alloi stous etuners. nomizw pws oloi mas prin pame se kapoion veltiwtiko oiko kaname mia mikrh elevna agoras akousame trigirw ti akougetai kai praksame analogws. to apotelesma nomizw pws tha krithei ligo argotera kathws pistevw oti kaneis mas den exei kseperasei ta 50000 klm me programma h 10 stadio opote ta moter mas einai akoma "kainouria". h ousia sto na valei kapoios ena programma gia mena einai gia na kanei to amaxi tou poio grigoro alla gia thn parth tou kai oxi gia na pernaei ta tsi allwn veltiwtikwn oikwn oxi gia na rixnei se gti kai oxi gia na kokorevetai oti kai kala exei to kalitero... panta iparxei kati kalitero kai panta iparxei kati dinatotero. otan apofasisa na allaksw kapoia pragmatakia sto aftokinito mou den to kana gia na eimai to poio grigoro tsi pou kai pali kai pou ta allaksa mporei kai na min eimai. to ekana kathara gia thn parth mou giati mou arese gia mena. martires polla paidia pou to eixa sizitisei. to oti anelavan oi etuners na to kanoune htan dikh mou epilogh opws kai an to eixane analavei h overload pali dikh mou epilogh tha htan.

an argotera pathei kati to amaxi logo programmatos tha krithw gia thn epilogh pou ekana kai tha krinw san pelaths kai katanalwths ton anthrwpo pou mou to evale. thewrw pws o kathenas kanei thn douleia tou me meraki kai thn diathesh pou tou prokalei o kathe pelaths. den einai oloi idioi alloi einai poio apaititikoi kai alloi ligotero. to apotelesma ths ikanopoihshs tou kathe pelath den fenetai gia mena se kanena ma kanena dinamometro alla MONO ston dromo. mporei egw na evgala 240 aloga se dinamometro kai na anoiksw me ton george80 kai na faw mporei na anoiksw kai me gti 1o stadio kai na tou riksw.

pistevw pws exoume katantisei na sizitame gia to poios einai mia karotsa mprosta kai poios einai miso amaxi klp klp. autos einai o skopos ths zwhs mas? to poios einai 1 amaxi mprosta? den nomizw... oi perissoteroi eimaste ergazomenoi anthrwpoi kai pistevw pws exoume megaliteres skotoures sto kefali mas apo to na leme oti o giorgos kai o jovanni einai miso amaxi mprosta mou kati prepei na kanw gia auto... oloi stis douleies mas theloume na eimaste apsogoi kai oloi mas kinigame thn epitixia kai thn fhmh. outws si allws h kataksiwsh se enan xwro proerxetai apo thn proergasia kai thn ikanopoihsh tou ergodoth h tou pelath. polloi tha poune oti h overload ekeino oi etuners to allo h revo ekeino to allo... simasia exei o kathe anthrwpos an einai ikanopoihmenos me to apotelesma pou vlepei sto amaxi tou kai oxi an einai 1 2 3 4 kolwnes mposta apo allo amaxi. gia autous pou exei simasia to 1 amaxi einai sxedon kathe vdomada sta sinergeia kai xalane sxedon ola tous ta lefta gia aloga.

pistevw pws einai paidiaristiko to na tsakwnonte epistimones anthrwpoi se ena forum giati an to kaloskefteite to na mplekeis me kwdikes kai programmatismo einai episthmh. o kirllos kanei thn douleia tou opws kserei kai o kritwnas to idio. o kathenas xrisimopoiei ton tropo tou gia na piasei psaria allos me mikro kalami kai allos me megalo en oligois o kathenas poulaei ton eauto tou opws xerei.

emeis san katadektes den mporoume na kseroume kai para polla. an to amaxi mou kanei kopsimata kai rwthsw ton kritwna an kanei logo programmatos kai mou pei oxi einai 80% logiko gia mena na to dextw. an mou pei oti to cisco den exei 48 ports p.x alla 24 ekei tha mporesw na diafwnisw.

mesa se ola thelw na pw oti zoume se mia katastash pou o antagwnismos paei kai erxetai... as to kratisoume "siwpilo" kai as min prospathoume na vgaloume ta aplita mas sta forums...

thanks!

Δεν πιστεύω να απαντάς στο δικό μου το ποστ?

Υ.Γ. αν έβγαλα τα άπλυτα κανενός να ζητήσω συγνώμη...

Edited by george80
Link to comment
Share on other sites

καλως τα παιδια....

http://www.revotechnik.com/aboutRevo/news/1_4turbotsi.aspx

http://www.revotechnik.com/products/softwa....aspx?pvID=1100

αργησαν ΛΙΓΟ αλλα τα καταφεραν.... tongue.gif

δειχνει περιπου 157-158 άλογα.αν βλεπω καλα...

Θα γίνει σκοτωμός! Ωραιές γραμμές εχει πάντος και ψηλά από ότι φαίνεται πάει καλά.

Για να το δούμε και αυτό

Link to comment
Share on other sites

Θα γίνει σκοτωμός! Ωραιές γραμμές εχει πάντος και ψηλά από ότι φαίνεται πάει καλά.

Για να το δούμε και αυτό

Ίδια με τη δικιά μας είναι η καμπύλη και ακόμα αυτή δεν την έχουμε δει σε δυναμόμετρο, overboost μέχρι τις 3200 και μετά πέφτει σταδιακά η ροπή. Η ιπποδύναμη πάλι μια απ' τα ίδια.. Ρε παιδιά έχω ακούσει ότι είναι λίγο "στεγνά" της Revo στα ψηλά για να μπορούν να κρατάνε πίεση. Ξέρει κανείς τπτ γι' αυτό? Ή απλά είναι φήμες?

Btw η ροπή που βγάζει είναι λίγο χαμηλή ή μου φαίνεται? Με το κουμπιουτεράκι που το κανα σε NM μου βγάζει 235 - 240...

Edited by PanosA3
Link to comment
Share on other sites

.

to apotelesma ths ikanopoihshs tou kathe pelath den fenetai gia mena se kanena ma kanena dinamometro alla MONO ston dromo. mporei egw na evgala 240 aloga se dinamometro kai na anoiksw me ton george80 kai na faw mporei na anoiksw kai me gti 1o stadio kai na tou riksw.

thanks!

Αποστολη,

για το οτι μια φορα μπορεις να βγεις χαμενος και την αλλη κερδισμενος ειναι γιατι ο δρομος εχει πολλες παραμετρους (οδηγικη ικανοτητα, ελαστικα, προσφυση κλπ κλπ ακομα και βενζινη) δηλ για μικρες διαφορες δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασματα.

Ενα αξιοπιστο δυναμομετρο και εικονα μπορει να δωσει αλλα και να βοηθησει να 'βελτιωθουν' μερη οπου ενδεχομενως χρειαζεται καποιο ραφιναρισμα.

Εγω βαζοντας την πρωτη φορα προγραμμα καταλαβαινα οτι το αυτοκινητο δεν ηταν αυτο που υποσχονται παροτι

προσπαθουσαν να με πεισουν για το αντιθετο.

Μαλιστα μου ελεγαν οτι αν το μετρησω και βγαλω λιγωτερο απο 195 αλογα θα μου εδιναν τα λεφτα πισω.

Πηγα λοιπον την εκανα και εβγαλα 176 (διορθωμενα 180) και απο ροπη 24 κατι.

Πηγα πισω και αμεσως ειδαν οτι και χαμηλη πιεση ειχα και χρειαζοτανε το αβανς διορθωση.

Δεν λεω ισως ετσι να το κανουν σε ανθρωπους που δεν ψαχνονται πολυ ωστε οι ρυθμισεις να ειναι πιο ηπιες και να δουλευουν πιο ασφαλη τα μοτερ και τα περιφερειακα.

Να μην λες ομως 200 να λες 170-180 γι'αυτο και αυτο το λογο.

Τελος παντων ξαναρυθμιστηκε το ξαναμετρησα και τα αποτελεσματα τα ξερεις, ειναι εκει που θα επρεπε (αν και εχω ενα μικρο ενδοιασμο γι'αυτα που ακουω περι 'περιεργων ρυθμισεων' στα δυναμομετρα, παλι ομως δεν πιστευω οτι αυτος που το εχει θα ρισκαρε να βγει 'φαουλ' στην αγορα. Ετσι τουλαχιστον θελω να πιστευω).

Τελικα δηλ εδωσα και 100+ για τις δυναμομετρησεις ε και φυσικα δεν πηρα και τιποτα λεφτα πισω, οχι βεβαια οτι θα τα δεχομουν εφοσον μπορουσε να διορθωθει η κατασταση.

Παντως τα χρηματα για την δυναμομετρηση, εφοσον αποδειχθηκε λαθος τους, θα επρεπε να κανουν την κινηση ασχετα με το τι θα εκανα εγω.

Αυτο ειναι το σωστο γιατι μπορει να μην κατεχουμε τα περι προγραμματων αλλα κατεχουμε τα περι του αυτοκινητου ΜΑΣ και πιστευω οτι ειμαστε για το συγκεκριμενο οι καλυτεροι κριτες.

Link to comment
Share on other sites

Αποστολη,

για το οτι μια φορα μπορεις να βγεις χαμενος και την αλλη κερδισμενος ειναι γιατι ο δρομος εχει πολλες παραμετρους (οδηγικη ικανοτητα, ελαστικα, προσφυση κλπ κλπ ακομα και βενζινη) δηλ για μικρες διαφορες δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασματα.

Ενα αξιοπιστο δυναμομετρο και εικονα μπορει να δωσει αλλα και να βοηθησει να 'βελτιωθουν' μερη οπου ενδεχομενως χρειαζεται καποιο ραφιναρισμα.

Εγω βαζοντας την πρωτη φορα προγραμμα καταλαβαινα οτι το αυτοκινητο δεν ηταν αυτο που υποσχονται παροτι

προσπαθουσαν να με πεισουν για το αντιθετο.

Μαλιστα μου ελεγαν οτι αν το μετρησω και βγαλω λιγωτερο απο 195 αλογα θα μου εδιναν τα λεφτα πισω.

Πηγα λοιπον την εκανα και εβγαλα 176 (διορθωμενα 180) και απο ροπη 24 κατι.

Πηγα πισω και αμεσως ειδαν οτι και χαμηλη πιεση ειχα και χρειαζοτανε το αβανς διορθωση.

Δεν λεω ισως ετσι να το κανουν σε ανθρωπους που δεν ψαχνονται πολυ ωστε οι ρυθμισεις να ειναι πιο ηπιες και να δουλευουν πιο ασφαλη τα μοτερ και τα περιφερειακα.

Να μην λες ομως 200 να λες 170-180 γι'αυτο και αυτο το λογο.

Τελος παντων ξαναρυθμιστηκε το ξαναμετρησα και τα αποτελεσματα τα ξερεις, ειναι εκει που θα επρεπε (αν και εχω ενα μικρο ενδοιασμο γι'αυτα που ακουω περι 'περιεργων ρυθμισεων' στα δυναμομετρα, παλι ομως δεν πιστευω οτι αυτος που το εχει θα ρισκαρε να βγει 'φαουλ' στην αγορα. Ετσι τουλαχιστον θελω να πιστευω).

Τελικα δηλ εδωσα και 100+ για τις δυναμομετρησεις ε και φυσικα δεν πηρα και τιποτα λεφτα πισω, οχι βεβαια οτι θα τα δεχομουν εφοσον μπορουσε να διορθωθει η κατασταση.

Παντως τα χρηματα για την δυναμομετρηση, εφοσον αποδειχθηκε λαθος τους, θα επρεπε να κανουν την κινηση ασχετα με το τι θα εκανα εγω.

Αυτο ειναι το σωστο γιατι μπορει να μην κατεχουμε τα περι προγραμματων αλλα κατεχουμε τα περι του αυτοκινητου ΜΑΣ και πιστευω οτι ειμαστε για το συγκεκριμενο οι καλυτεροι κριτες.

δεν θεωρω με τπτ παντελη την δυναμομετρηση κατατοπιστικη και αντικεμενικη διοτι... αλλος μου λεει οτι το μαχα ειναι πολυ αυστηρο και να υπολογιζεις οτι εισαι +10 αλογα αλλος μου λεει οτι στον φωτεινελη εισαι +20 αλλος μου λεει στο νταινοτζετ εισαι +30... τελικα ποσα ειμαι? στο vag com με μετρησεις που ειχα κανει εβγαλα 257 μου λενε το βαγκομ εχει τεραστιες αποκλισεις με την πραγματικοτητα και ομως το παλικαρι που καναμε τις μετρησεις μαζι ειχε παει σε δυναμομετρο και στο βαγκομ ειχε βγαλει 397 αλογα και στο δυναμομετρο 401 τα 4 αλογα απο τα 17 αλογα ειναι μια σημαντικη διαφορα. τελικα αυτο που μπορεις να πιστεψεις και μονο ειναι η αισθηση που σου δινει το αυτοκινητο σου οταν το οδηγεις!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

βελτιωτες νεοι και παλαιοι

οσο λιγοτερο γραφεται στα φορουμ τοσο καλητερο για εσας.

οποιος θελει απαντησεις μπορει να τις παρει κατ ιδιαν και δεν χρειαζονται ατερμονοι διαλογοι!

δυστοιχος ο χωρος γεμισε και εχουμε φαινομενα υπερπληθυσμου....καλο αυτο για τον πελατη!

α και πολλες φορες ο ντιλερακος ξερει περισσοτερα απο τον "προγραμματιστη"

αληθεια ποιο εχουν σπουδασει κατι τετοιο και που? (περαν οτι πρεπει να εχεις βασικες γνωσεις μηχανολογιας, ενα κωλο ιεκ τουλαχιστο)

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω οτι υπαρχουν αποκλισεις σε διαφορου τυπου δυναμομετρα, γι'αυτο για να εχεις συγκριτικα αποτελεσματα πρεπει να γινεται σε ενα και υπο ιδιες συνθηκες η τουλαχιστον οσο πιο εφαμιλλα και χωρις 'μαγειρεματα'.

Σιγουρα και το vagcom κανει την δουλεια του οσον αφορα τα νουμερα, αλλα αν θελεις να δεις κατι και με νουμερα και γραφηματα/καμπυλες ωστε να δεις πως ακριβως δουλευεις και να ρυθμισεις, δεν πιστευω οτι εχεις αλλη επιλογη.

Μην ξεχναμε οτι ολοι 'σκοτωνονται' για το ποσο καμπυλη η κατσαρη μπορει να ειναι η οποια επεμβαση (βελτιωση) και μονο με δυναμομετρο γινεται αυτο.

Εκτος αν εχω χασει καποια τευχη οσον αφορα την λειτουργικοτητα των vagcom.

Αποστολη με το δικο σου εχεις τελειωσει, η υπαρχει και αλλο?

Α, κατι που θα ηθελα πιο πολυ απο περιεργεια, μιας και εχεις ασχοληθει αρκετα περισσοτερο.

Καθοτι εχω αυτο το flat στιν αποδοση (αλογα κυριως) απο τις 5 κατι μεχρι τις 6 και μετα δινει παλι, σαν λυση, απο τα παιδια ειπωθηκε οτι θα μπορουσαμε να 'σφιξουμε' λιγο την wastegate, αλλα δεν προτεινεται καθοτι θα μπορουσε να επηρεασει την αξιοπιστια της τουρμπινας.

Εσυ πιστευω σιγουρα θα το εχεις δοκιμασει, οποτε ποια η γνωμη σου?

Επειδη ειμαι μαλλον offtopic γι'αυτο pm αν μπορεις να μου απαντησεις.

Link to comment
Share on other sites

...θα μπορουσαμε να 'σφιξουμε' λιγο την wastegate, αλλα δεν προτεινεται καθοτι θα μπορουσε να επηρεασει την αξιοπιστια της τουρμπινας.

Εσυ πιστευω σιγουρα θα το εχεις δοκιμασει, οποτε ποια η γνωμη σου?

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ:

Oταν καποια πραγματα γινονται σε πειραματικο, ουσιαστικα, σταδιο καλο ειναι να μην θελει ο καθε ιδιοκτητης να τα εφαρμοσει στο αυτοκινητο του.

Του Αποστολη το αυτοκιντητο οντως εχει και σφιγμενο wategate και αναβαθμισμενη αντλια βενζινης.

Το σφιγμενο wastegate αυξανει την πιεση του καυσαεριου και αυτο εχει αρνητικη επιρροη στην αξιοπιστια. Δεν σημαινει οτι θα χαλασει σε 1 χρονο ή 3 χρονια ή σε 100000χλμ ... μπορει να μη χαλασει ουτε σε 200000χλμ. Αλλα σιγουρα δεν ειναι το ιδιο αξιοπιστο με το να ειναι πιο χαλαρο το ελατηριο.

Το ιδιο ακριβως συμβαινει και με την αντλια βενζινης. Ειναι το κλειδι για να ξεπερασει καποιος τα 220ΗΡ (με ασφαλες καυσιμο, 11.2-11,3:1 AFR), αυτο ειναι και το part-κλειδι που του Αποστολη το TSI αποδιδει 240 πραγματικα ΗΡ. Αλλα, επειδη δεν υπαρχει bolt-on ανταλλακτικο και θελει πατεντα για να βαλουμε το aftermarket part, δεν μπορει να προταθει κατι τετοιο για ευρεια χρηση.

Στο ενα αυτοκιητο που φοραει αντλια και εχει σφιχτει το wastegate δεν εχει παρουσιαστει καποιο προβλημα , εδω και 3 μηνες που εχει ετοιμαστει. Οσο δεν εχουμε μεγαλο πληθος αυτοκινητων για αρκετες χιλιαδες χλμ, ωστε να εχουμε σαφη αποψη για την αξιοπιστια καποιων κινησεων μας , καλο ειναι να κανουμε τα δοκιμασμενα και μονο. Και ο εκαστοτε βελτιωτης / προγραμματιστης πρεπει να ενημερωνει για τα αρνητικα της οποιας κινησης, ωστε να προστατευεται ο καθε ιδιοκτητης.

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Χτες το βραδυ εκανα μια βολτα με το αμαξι του Κοσμα με το προγραμμα.ΠΟΛΥ μεγαλη διαφορα με το μανισιο.Δηλαδη:Καταρχην δεν ψοφαει μετα τις 4500.Εχει δυναμη σε ολο το φασμα και ανεβαζει γρηγοροτερα στροφες.Η διαφορα στην ροπη-αλογα δεν ξερω ποσο ειναι σε νουμερα και σε δυναμομετρα,αλλα εγω εμεινα με ενα ηλιθιο χαμογελο ευχαριστησης και ξενερωσα με το δικο μου μετα.Πραγματικα αλλο αυτοκινητο.To ASR βαραει υπερωριες σε 2αρα Και το αμαξι ανοιγει 5η ψοφια μεχρι 190+ σε πολυ γρηγοροτερο χρονο σε σχεση με το δικο μου.

Αυτο που μου εμεινε ειναι ο ομορφος τροπος που βγαζει την δυναμη.Δεν ξερω τι λενε τα χαρτια αλλα εμενα ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!Ακουγεται και η τουρμπινα και γενικα σου δινει την αισθηση οτι θες να παιζεις μαζι του ολη την ωρα.

Μπραβο στα παιδια της OVERLOAD

Κοσμα φιλε,να το χαιρεσαι αν και μου εκανες ζημια και ξενερωσα με τι δικο μου παρα πολυ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Και σαν να μην φτανουν ολα αυτα ειχαμε και τον peolinio να μας την σπαει και να μας προσπερναει :lol:

Καλα,ο mourh ηταν παρελθον :D:huh::lol: :lol:

Edited by ktm25089
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.