Jump to content
aqua

Απορία Tsi 122 ή 140

Recommended Posts

Σκέφτομαι την αγορά ενός Golf ΤSI αλλά μετά από όλα όσα έχω διαβάσει για τα προβλήματα που βγάζουν, έκανα ένα βήμα πίσω. Ειδικά το πρόβλημα με το κόμπιασμα και την κλειστή τουρμπίνα μετά τις 2500-3500 στροφές. Ωστόσο εφόσον υπάρχει και με καλύπτει ο κινητήρας των 122 αλόγων, θέλω να δω τι παίζει με αυτόν αφού λειτουργεί με άλλον τρόπο. Αν δεν κάνω λάθος είναι χωρίς μηχανικό υπερσυμπιεστή??? Από βλάβες και προβλήματα δεν έχω διαβάσει πολλά για αυτόν.. Μπορεί να μην έχει τα προβλήματα του 140άρη (κόμπιασμα) εφόσον δεν έχει τον υπερσιεμπεστή? Και γενικά να έχει καλύτερες αντοχές; Όσοι έχουν τον 122 τι λένε;

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε aqua παρόμοιο δίλημμα είχα κι εγώ πριν παραγγείλω. Για την ακρίβεια το δίλημμα ήταν: 140ps manual gt sport ή 122ps dsg7 gt sport? Έπειτα από αρκετό ψάξιμο και σ' αυτό το forum και από γνώμες φίλων κατέληξα στο 122/dsg (dsg7: λόγω γρήγορων αλλαγών, λειτουργία ως πλήρως αυτόματο για την πόλη, χαμηλότερη κατανάλωση, μηδενικό κόστος συντήρησης). Το ξέρω δε σου μεταφέρω εμπειρία καθώς θα το παραλάβω Ιούλιο-Αύγουστο (ελπίζω....) απλά λέω πως σκέφτηκα για την επιλογή. Η διαφορά σε επιδόσεις δεν είναι μεγάλη, κατά τη γνώμη μου, ενώ ίσως εξισορροπείται και από το dsg σε μερικές περιπτώσεις.

http://www.channel4.com/4car/rt/volkswagen/golf/16740/2

EDIT: για τιμές εδώ: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=20929 / 1700 euro extra έχει το dsg7 στο golf 122

Edited by spk
Link to comment
Share on other sites

Πηγαινε οδηγησε τα και παρε οποιο σου αρεσει.Οσο για το προβλημα κοντα στις 2500-3000 στροφες δειχνει να το κανει σε αρκετα αλλα ειναι φαινομενο παρα πολυ σπανιο.Εμενα στον ενα χρονο το εχει κανει 2 φορες.Παντως υπαρχει η πιθανοτητα να εχει ηδη ρυθμιστει λογω της αναβαθμισης που υπαρχει για τον κομπρεσσορα.Ρωτησε το αν θες.

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι την αγορά ενός Golf ΤSI αλλά μετά από όλα όσα έχω διαβάσει για τα προβλήματα που βγάζουν, έκανα ένα βήμα πίσω. Ειδικά το πρόβλημα με το κόμπιασμα και την κλειστή τουρμπίνα μετά τις 2500-3500 στροφές. Ωστόσο εφόσον υπάρχει και με καλύπτει ο κινητήρας των 122 αλόγων, θέλω να δω τι παίζει με αυτόν αφού λειτουργεί με άλλον τρόπο. Αν δεν κάνω λάθος είναι χωρίς μηχανικό υπερσυμπιεστή??? Από βλάβες και προβλήματα δεν έχω διαβάσει πολλά για αυτόν.. Μπορεί να μην έχει τα προβλήματα του 140άρη (κόμπιασμα) εφόσον δεν έχει τον υπερσιεμπεστή? Και γενικά να έχει καλύτερες αντοχές; Όσοι έχουν τον 122 τι λένε;

Ευχαριστώ.

Καλημερα...

Με τη σειρα μου θα σου πω και εγω την αποψη μου... :(

Αρχιζω με την ποιο σωστη και απλη σκεψη / αποφαση ... :lol: παιρνεις αυτο που αρεσει σε εσενα χωρις να επειρεαζεσαι απο τα οσα θα ακουσεις :lol: ΚΑΝΟΝΑΣ tongue.gif

Μπαινω στο θεμα μας τωρα μιας και ο αδερφος μου ειχε το ιδιο διλλημα...καταληγοντας στα 140 για ενα ποιο αναλαφρο και ενισχυμενο θα ελεγα λογο (προσωπικη αποψη :lol: )

Τα 122 ως γνωστον ειναι ενας απλος τουρμποκινητηρας :lol:

Τα 140 ομως ειναι ενας τουρμποκομπρεσορας ο οποιος ξεκουραζει την τουρμπινα μιας και στις χαμηλες ειναι εν εναμονη "το σαλιγκαρακι" tongue.gif

Φιλικα παντα :(

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα...

Με τη σειρα μου θα σου πω και εγω την αποψη μου... :lol:

Αρχιζω με την ποιο σωστη και απλη σκεψη / αποφαση ... :lol: παιρνεις αυτο που αρεσει σε εσενα χωρις να επειρεαζεσαι απο τα οσα θα ακουσεις :lol: ΚΑΝΟΝΑΣ tongue.gif

Τα 122 ως γνωστον ειναι ενας απλος τουρμποκινητηρας :lol:

Τα 140 ομως ειναι ενας τουρμποκομπρεσορας ο οποιος ξεκουραζει την τουρμπινα μιας και στις χαμηλες ειναι εν εναμονη "το σαλιγκαρακι" tongue.gif

Φιλικα παντα :)

+1000000000000000000000000000000

Link to comment
Share on other sites

Κάποιον, που έχει οδηγήσει το TSi 140HP, το λιγότερο που θα προσέξει στο αμάξι είναι η τουρμπίνα. Στην κυριολεξία ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ είναι ο κομπρέσσορας. Δίνει απίστευτη ροπή από τα χαμηλά. Νομίζω ότι όποιος οδηγήσει και τα 2 αυτοκίνητα θα καταλάβει την αξία του κομπρέσσορα και θα αγοράσει το TSi 140 HP. Βέβαια και το 122HP σε καμιά περίπτωση δεν είναι άχρηστο, είναι ένα πολύ καλό μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά και εγώ στο ίδιο περίπου δίλημμα είμαι και θα σας εξηγήσω τι εννοώ μιας και δεν θέλω να ανοίξω καινούργιο θέμα αφού το ζητούμενο είναι παρεμεφερές....

Λοιπόν...Εγώ είμουνα ανάμεσα σε GOLF 1.4 TSI 140 HP και SEAT LEON 1.8 TFSI. και αποφάσησα να κάνω και ένα test drive μιας και το ζητούμενο μου δεν είναι να πηγαίνω "φέτες" ή με 200. Εγώ θέλω ένα αυτοκίνητα να βάζω την γυναίκα μου, να το φορτώνω τα πράγματά μας και έχω ανοικτό τον κλιματισμό και ταυτόχρονα να επιταχύνει γρήγορα, με καλές ρεπριζ για να μπορώ να κάνω μια προσπέραση στην εθνική οδό γρήγορα και ασφαλές. Πήγα λοιπόν έκανα εχθές test drive στο LEON και έμεινα έκπληκτος από τον κινητήρα του. Πραγματικά πολύ δυνατός, πολύ καλά κρατήματα, άνετο μέσα, δεν περνούσε σχεδόν κανένας θόρυβος από τον κινητήρα εντός. Και μόλις γύρισα από το test drive του GOLF. Ο πωλητής μου είπε ότι δεν είχε για test drive το 140 παρά μόνο το 122 αλλά να μην με απασχολεί αυτό γιατί σχεδόν δεν έχουνε διαφορές στις επιδόσεις. Εντυπώσεις : πολύ ωραίο αυτοκίνητο, ποιο ποιοτικό από το LEON και το έδειχνε ιδιαίτερα σε "κρυφά" σημεία (όπως είναι η επένδυση από το ντουλαπάκι του συνοδηγού ή του αποθηκευτικού χώρου στις πόρτες) , λίγες περισσότερες θέσεις για μικροαντικείμενα, 9 λίτρα μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ τα οποία παραδόξος φαινότανε (πίστευα ότι δεν θα φαινότανε τόσο μικρή διαφορά) αλλά πολύ ποιο αδύναμος κινητήρας. Με 2 άτομα μέσα (ενώ στο LEON είμασταν 3) ήταν κάτι παραπάνο από αισθητές οι διαφορές στις επιδόσεις...Δεν λέω ότι ήτανε αργό αλλά ούτε και θα το χαρακτήριζα εκρηκτικό. Και σκέφτομαι εάν είναι φορτωμένο και με πράγματα τότε τα πράγματα θα είναι χειρότερα...Και ποιο πολύ με προβλημάτησε ότι ο πωλητής λέγοντας μου ότι ο 122 που δοκίμασα με τον 140 δεν έχει ουσιαστικές διαφορές δεν μου άφησε περιθώρια να πω ότι οι διαφορές του 140 με το LEON θα είναι πολύ μικρότερες...

Πείτε μου σας παρακαλώ την άποψή σας μιας και η αγορά θα γίνει λογικά μέσα στις επόμενες 20 ημέρες και εγώ ακόμα είμαι σε δίλημμα...Δεν ξέρω τι να διαλέξω. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων φίλοι μου.

Link to comment
Share on other sites

Για μενα στανταρ το Γκολφ TSI 140 ειναι καλυτερη επιλογη. Και τα 2 αυτοκινητα που αναφερεις τα εκανα test drive οταν εψαχνα κι εγω να διαλεξω αυτοκινητο πριν 3 μηνες.

Οι επιδοσεις του Leon ειναι καλυτερες απο του TSI ,αλλα οχι και τοσο αισθητες οσο συγκριτικα με το 122. Το 140 εχει διαφορες σε σχεση με το 122...Μην ακους οτι σου πλασαρουν αυτοι, εσυ κοιτα τι βλεπεις στον δρομο και στην πραξη.

Πιστευω θα σε ικανοποιησει και με το παραπανω το TSI για τη χρηση που το θελεις.

Οι λογοι που θα ελεγα να καταληξεις σε αυτο ειναι :

1)Πιο ολοκληρωμενο συνολικα αυτοκινητο

2)Μεγαλυτεροι χωροι και πιο εργονομικο εσωτερικο

3)Πολυ καλυτερη ποιοτητα εσωτερικου

4)Πολυ καλυτερη μεταπωληση ως VW

5)Πολυ καλυτερη καταναλωση

Θες κι αλλα?? :o

Το Leon κι εμενα με εντυπωσιασε οδηγικα ,αλλα δε με ξετρελανε κιολας. Ο κινητηρας του ειναι πολυ καλος, αλλα σε πολλους αλλους τομεις με απογοητευσε. Δε μου αρεσε καθολου το εσωτερικο του καταρχας και το γεγονος οτι η ορατοτητα του ηταν περιορισμενη λογω ιδιαιτερης σχεδιασης.

Προταση μου ειναι να παρεις ενα TSI 140 με ESP/DSG. Αν κοιτας και μεγαλυτερα αυτοκινητα για θεμα χωρων κοιτα και προς μερια Golf Plus η Jetta.

Link to comment
Share on other sites

Ναι το θέμα είναι ότι δεν θέλω να περιμένω πάνω από 4 μήνες και με όλους τους αντιπροσώπους που μίλησα για ειδική παραγγελεία (ESP) πας για 4 μήνες και πάνω...Απαράδεκτο για εμένα...

Link to comment
Share on other sites

Ναι το θέμα είναι ότι δεν θέλω να περιμένω πάνω από 4 μήνες και με όλους τους αντιπροσώπους που μίλησα για ειδική παραγγελεία (ESP) πας για 4 μήνες και πάνω...Απαράδεκτο για εμένα...

Αποψη μου ειναι να περιμενεις γιατι αξιζει.Μην βιαζεσαι.Κι εγω μπορουσα να το παραλαβω σε μια βδομαδα αλλα κρατηθηκα και περιμενα 3 μηνες.Ομως αν το ειχα παρει αμεσως, τωρα θα ειχα μετανιωσει που δε θα ειχα ESP.Ειναι πολυ χρησιμο σε δυσκολες καταστασεις.Εμενα μια φορα που μου χρειαστηκε τα εβγαλε τα λεφτα του.Με 120 περιπου σε βρεγμενο αναγκαστηκα να κανω αποτομο ελιγμο κι αισθανηκα την ουρα να φευγει.Αμεσως μαζευτηκε απο το ESP.Διαφορετικα δεν ξερω κι εγω αν θα μπορουσα να το μαζεψω σε εκεινη τη φαση.Και για να λεμε και του στραβου το δικιο... η ουρα του Golf ξεκολα σχετικα ευκολα.Μην το σκεφτεσαι....αξιζει η αναμονη.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ ότι αξίζει το ESP για αυτό με προβληματίζει που το LEON το βρίσκω ετοιμοπαράδοτο με ESP...

Η ανυπομονησια πολλες φορες μας οδηγει σε λαθος επιλογες.Εγω συμφωνω με τον RedGolfGt.Εξαλλου οι 3 μηνες περνουν γρηγορα.Αν ο καημος σου ειναι το Golf, μην κανεις το λαθος και παρεις αλλο διοτι μολις περασουν 3 μηνες θα σκεφτεσαι οτι....τωρα θα ειχα το Golf και μαλιστα με ESP.Και για να μην το κουραζω αλλο το θεμα,περα απο τις επιδοσεις, την ασφαλεια μπλα μπλα μπλα, μεγαλο ρολο (για να μην πω τον βασικο) παιζει σε τελικη αναλυση, πιο αυτοκινητο γουσταρεις να εχεις και να οδηγεις.Αυτο λοιπον που γουσταρει η ψυχη σου, αυτο πηγαινε και παρε.Οτι λειπει βαλε το εξτρα και κανε υπομονη.

Link to comment
Share on other sites

Καλήτερα το αυτοκινητό σου να το φορτόσεις έξτρα απο μαμά και να περιμενεις παρα να το πάρεις γυμνό και να στο βιάζουν κάθε φορά που θα θές να βάλεις κάτι τα μαστόρια εδώ...

Link to comment
Share on other sites

Καλήτερα το αυτοκινητό σου να το φορτόσεις έξτρα απο μαμά και να περιμενεις παρα να το πάρεις γυμνό και να στο βιάζουν κάθε φορά που θα θές να βάλεις κάτι τα μαστόρια εδώ...

Σε αυτό φίλε μου δεν έχεις και άδικο...Και εγώ αυτής της άποψης είμαι...

Link to comment
Share on other sites

Καλήτερα το αυτοκινητό σου να το φορτόσεις έξτρα απο μαμά και να περιμενεις παρα να το πάρεις γυμνό και να στο βιάζουν κάθε φορά που θα θές να βάλεις κάτι τα μαστόρια εδώ...

συμφωνω

Link to comment
Share on other sites

Εδω και 1.5 μηνα εχω το tsi 122 και εχω κανει 4700χλμ. Στην αρχη πηγαινα για το 140 αλλα δεν ειχε ετοιμοπαραδοτο οπως το ηθελα και δεν ηθελα να μπω στη διαδικασια της αναμονης γιατι το μοντελο αλλαζει, οποτε πηρα το 122 - με δισταγμο ομολογω.

Αυτο που ηθελα απο το νεο μου αυτοκινητο ειναι να εχω το clima ανοιχτο 2-3 ατομα με πραγματακια και να κανω ανετα προσπερασεις χωρις να χρειαζεται να κατεβασω 2/3η, κατι το οποιο συνεβαινε με το polo που ειχα πριν (6n 101, φιλτρο, προγραμμα και φουλ εξατμιση απο επωνυμες εταιριες). Βασικα με το polaki φορτωμενο δεν το σκεφτοσουν καν για προσπεραση, θυμαμαι χαρακτηριστικα οταν εκανα προσπεραση εκλεινα το ac :lol: :lol: . Αυτο που ηθελα λοιπον, το πετυχαινει το γκολφακι πααααρα πολυ ανετα, καθοτι η ροπη ειναι αισθητη πραγματικα απο πολυ χαμηλα (1300στροφες περιπου) με αποτελεσμα στη χειροτερη να κατεβαζω 4η η οποια δινει μια κλωτσια στο αυτοκινητο αλλο πραγμα B) .

Για να μη τα πολυλογω, τις πρωτες μερες ημουν πολυ σκεπτικος για την επιλογη του 122 αντι του 140, τωρα ομως σε οποιον με ρωτησει θα του προτεινω το 122 για 2 λογους. Πρωτα απ'ολα γιατι θα γλυτωσει 1000 Ευρω και μετα γιατι ο κινητηρας ειναι πολυ λιγοτερο πολυπλοκος και τα προβληματα του 140 αρκετα - κυριως του κομπρεσορα.

ΥΓ. Το 90% των χιλιομετρων μου τα εχω κανει σε αυτοκινητοδρομο/εθνικη οδο, και η μεση καταναλωση απο την μερα που πηρα το αυτοκινητο ειναι (εδω και καιρο) 7,9λιτρα τσεκαρισμενο και απο το trip computer αλλα υπολογισμενο και απο εμενα. Μερικοι λενε οτι το trip computer δεν ειναι πολυ ακριβες, αλλα στη δικη μου περιπτωση δεν υπαρχει τετοιο θεμα. Οι ταχυτητες που κινουμαι ειναι περιπου 140χλμ/ωρα, αν πηγαινει κανεις με 120χλμ/ωρα βλεπει πολυ ανετα καταναλωση 6,5λιτρα.

Edited by Nrgakos3
Link to comment
Share on other sites

Εδω και 1.5 μηνα εχω το tsi 122 και εχω κανει 4700χλμ. Στην αρχη πηγαινα για το 140 αλλα δεν ειχε ετοιμοπαραδοτο οπως το ηθελα και δεν ηθελα να μπω στη διαδικασια της αναμονης γιατι το μοντελο αλλαζει, οποτε πηρα το 122 - με δισταγμο ομολογω.

Αυτο που ηθελα απο το νεο μου αυτοκινητο ειναι να εχω το clima ανοιχτο 2-3 ατομα με πραγματακια και να κανω ανετα προσπερασεις χωρις να χρειαζεται να κατεβασω 2/3η, κατι το οποιο συνεβαινε με το polo που ειχα πριν (6n 101, φιλτρο, προγραμμα και φουλ εξατμιση απο επωνυμες εταιριες). Βασικα με το polaki φορτωμενο δεν το σκεφτοσουν καν για προσπεραση, θυμαμαι χαρακτηριστικα οταν εκανα προσπεραση εκλεινα το ac :lol::rolleyes: . Αυτο που ηθελα λοιπον, το πετυχαινει το γκολφακι πααααρα πολυ ανετα, καθοτι η ροπη ειναι αισθητη πραγματικα απο πολυ χαμηλα (1300στροφες περιπου) με αποτελεσμα στη χειροτερη να κατεβαζω 4η η οποια δινει μια κλωτσια στο αυτοκινητο αλλο πραγμα :lol: .

Για να μη τα πολυλογω, τις πρωτες μερες ημουν πολυ σκεπτικος για την επιλογη του 122 αντι του 140, τωρα ομως σε οποιον με ρωτησει θα του προτεινω το 122 για 2 λογους. Πρωτα απ'ολα γιατι θα γλυτωσει 1000 Ευρω και μετα γιατι ο κινητηρας ειναι πολυ λιγοτερο πολυπλοκος και τα προβληματα του 140 αρκετα - κυριως του κομπρεσορα.

ΥΓ. Το 90% των χιλιομετρων μου τα εχω κανει σε αυτοκινητοδρομο/εθνικη οδο, και η μεση καταναλωση απο την μερα που πηρα το αυτοκινητο ειναι (εδω και καιρο) 7,9λιτρα τσεκαρισμενο και απο το trip computer αλλα υπολογισμενο και απο εμενα. Μερικοι λενε οτι το trip computer δεν ειναι πολυ ακριβες, αλλα στη δικη μου περιπτωση δεν υπαρχει τετοιο θεμα. Οι ταχυτητες που κινουμαι ειναι περιπου 140χλμ/ωρα, αν πηγαινει κανεις με 120χλμ/ωρα βλεπει πολυ ανετα καταναλωση 6,5λιτρα.

Εγω εχω το Gt sport με τα 140 ,

απο την πρωτη στιγμη αποφασησα αυτο χωρισ δυσταγμο κ ακομα δεν εχω καμια αμφιβολια αν κ εχω κανει λιγα χιλλιομετρα (5000)

Να εκφερω κ εγω μια διαφορετικη αποψη.......

Σχετικα με τα προβληματα του κομπρεσσορα αν πασ στο αντιστοιχο thread, τα λιγοτερα προβληματα τα εχει ο κομπρεσσορας σε αυτο αυτοκινητο!

Αν θες ροπη απο χαμηλα κ ξεπεταγμα γλυκο,,,ασε τα 120.....

Τα περι πολυπλοκοτητας τα θεωρω περιττα,ο κινητηρας κυκλοφορει ηδη 2-3 χρονια,κ μπαινει κ σε νεα μοντελα,

μην ξεχναμε οτι υπερτροφοδοτηση ειχαμε απο το 1986(Lancia) οχι ακριβως με αυτη τη μορφη ομως....

οσο για την καταναλωση αν κ εχει λιγο μεγαλυτερη το 140,δεν με χαλαει καθολου,αφου εχω επιδοσεις διλητρου αυτοκινητου!!στα π@π@ρια μου

με λιγα λογια:

ή παιρνεις το 120 με επιδοσεις σαν ενα αυτοκινητο 1600 c.c., ή παιρνεις το 140 να δεις τι παει να πει δυπλο τουρμπο B)

Υ.Γ. ενας Τζιγγερ δεν φαιρνει την ανοιξη,ενας Τζιγγερ κ Βγενοπουλος+Πατερας +Γιαννακουλου την φερνουν (ας ειναι κ πιο πολυπλοκο)

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω το Gt sport με τα 140 ,

απο την πρωτη στιγμη αποφασησα αυτο χωρισ δυσταγμο κ ακομα δεν εχω καμια αμφιβολια αν κ εχω κανει λιγα χιλλιομετρα (5000)

Να εκφερω κ εγω μια διαφορετικη αποψη.......

Σχετικα με τα προβληματα του κομπρεσσορα αν πασ στο αντιστοιχο thread, τα λιγοτερα προβληματα τα εχει ο κομπρεσσορας σε αυτο αυτοκινητο!

Αν θες ροπη απο χαμηλα κ ξεπεταγμα γλυκο,,,ασε τα 120.....

Τα περι πολυπλοκοτητας τα θεωρω περιττα,ο κινητηρας κυκλοφορει ηδη 2-3 χρονια,κ μπαινει κ σε νεα μοντελα,

μην ξεχναμε οτι υπερτροφοδοτηση ειχαμε απο το 1986(Lancia) οχι ακριβως με αυτη τη μορφη ομως....

οσο για την καταναλωση αν κ εχει λιγο μεγαλυτερη το 140,δεν με χαλαει καθολου,αφου εχω επιδοσεις διλητρου αυτοκινητου!!στα π@π@ρια μου

με λιγα λογια:

ή παιρνεις το 120 με επιδοσεις σαν ενα αυτοκινητο 1600 c.c., ή παιρνεις το 140 να δεις τι παει να πει δυπλο τουρμπο :D

Υ.Γ. ενας Τζιγγερ δεν φαιρνει την ανοιξη,ενας Τζιγγερ κ Βγενοπουλος+Πατερας +Γιαννακουλου την φερνουν (ας ειναι κ πιο πολυπλοκο)

Συμφωνω οτι το 140 ειναι καλυτερο, αλλα το τελευταιο με τον Τζιγκερ τι το ηθελες?? <_<

Και σε μας πως ενας και μονο Κοκκαλης μας εχει καθιερωσει την ανοιξη εδω και 10 χρονια... πιο απλος συνδυασμος αλλα δοκιμασμενος και αποδοτικος σαν τον 2.0 TFSI!!! B)

Νομιζω ομως οτι τωρα τελευταια και αυτος χρειαζεται λιγο tuning γιατι εχει αρχισει και σκουριαζει...(για τον Κοκκαλη αναφερομαι)

Σοβαρα τωρα , παντως και το 122 ειναι μια χαρα και εχει αρκετα καλυτερες επιδοσεις απο σχεδον ολα τα 1,6 αυτοκινητα. Καταρχας εχει πολυ μεγαλες διαφορες με εναν 1,6 σε θεμα ροπης.

Απλα το 140 εχει περισσοτερο αρπαγμα και καλυτερα ροπιασματα σε ολο το ευρος στροφων δινοντας σου μια πιο γκαζιαρικη συμπεριφορα, χωρις οι διαφορες να ειναι χαωδεις.

Link to comment
Share on other sites

Οποιος προερχεται απο ενα ατμοσφαιρικο 1.4 ή 1.6 φυσικα και θα του φανει γρηγορο το 122αρι.Αν και δεν το εχω οδηγησει, οι χρονοι του δειχνουν αν μη τι αλλο οτι αυτος που θα το αγορασει θα μεινει ευχαριστημενος απο την αποδοση του.Εγω απλα θα παραθεσω τα λεγομενα ενος φιλου που εχει το 140αρι και οδηγησε και το 122αρι και του φανηκε αργο.Εξαρταται με τι αυτοκινητο εχεις συνηθισει.Ολα ειναι σχετικα.

Link to comment
Share on other sites

Αν έπαιρνα αμάξι ίσως και να έπαιρνα το 122τώρα. Πιο εύκολα ανεβαίνει(αξιόπιστα). Αλλά το 7άρι dsg

για μένα είναι υποδεέστερο του 6αριού dsg

Link to comment
Share on other sites

Αν έπαιρνα αμάξι ίσως και να έπαιρνα το 122τώρα. Πιο εύκολα ανεβαίνει(αξιόπιστα). Αλλά το 7άρι dsg

για μένα είναι υποδεέστερο του 6αριού dsg

Αυτο ειναι σχετικο και ο χρονος θα δειξει.Απο αναφορες παντως, ο 140αρης ανεβαινει πιο ψηλα και ηδη τον εχουν ανεβασει αρκετα ατομα χωρις παρελκομενα.Οπως ειπα και πιο πανω...ο χρονος θα δειξει.Διοτι αν ισχυει αυτο που λεγεται, τοτε π.χ. τα 170 για τον 140αρη θα ειναι πιο αξιοπιστα απ'οτι για τον 122αρη.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Αν έπαιρνα αμάξι ίσως και να έπαιρνα το 122τώρα. Πιο εύκολα ανεβαίνει(αξιόπιστα). Αλλά το 7άρι dsg

για μένα είναι υποδεέστερο του 6αριού dsg

nik, που το στηρίζεις αυτό (για το dsg-7); Για την ακρίβεια τι εννοείς υποδεέστερο; Σε επιδόσεις; Κατασκευαστικά;

Edited by spk
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.