Jump to content
apostolis-tsi

Tsi ΜΕ Κ03 ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΑΠΟ Gti

Recommended Posts

Υπάρχει μια σχέση στην μηχανολογία που για κάποιους κυβισμούς απαγορεύει τις μεγάλες ιπποδυνάμεις. Για παράδειγμα, τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα, όσο καλό και να είναι το μοτέρ, αν είναι πολύ τσιτωμένο, αρχίζουν να τα τινάζουν τα περιφερειακά αν όχι το μοτέρ. Στον αντίποδα, τα μεγάλα κυβισμού δεν αντέχουν μεγάλες πιέσεις, λόγο μεγάλων διαδρομών στο έμβολο. Για αυτό το λόγο τα καλύτερα προς βελτίωση μοτέρ είναι τα 1.8 και τα καλά 2.0λιτρα. Δεν είναι τυχαίο που τα 20vt ακόμα και σήμερα, βγάζουν τέτοια νούμερα.

Τη σωστή λειτουργία σε ένα μοτέρ, την εξασφαλίζουν και τα περιφερειακά. Παλιά, υπήρχαν κάτι Punto κοντά στα 350, αλλά τότε με 500.000δρχ αγόραζες νέο μοτέρ και τα περιφερειακά κρεμόντουσαν από το παράθυρο. Τώρα είναι τελείως διαφορετικά. Ένα μικρό λάθος και πάει ολόκληρο μοτέρ. Και η ζημιές ανεβαίνουν κατά 1000€!

Πάντως, θεωρητικά, με μεγαλύτερη τουρμπίνα, θα δουλεύετε ( TSI ) με χαμηλότερη πίεση. Τι θα γίνει όμως με την πίεση καύσης μέσα στον θάλαμο που είναι ανεξάρτητη της πίεσης της τουρμπίνας; Είναι πολλοί παράγωντες που θα καθορίσουν το όλο αποτέλεσμα. Μακάρι να πάνε όλα καλά. Εμείς πάντα υποθέτουμε τα χειρότερα. Τα έχουμε δει και ξέρουμε πως είναι. Δεν ζηλεύουμε. Απλά σκεφτόμαστε με έναν πιο επιφυλακτικό τρόπο.

Link to comment
Share on other sites

Μπορει καποιος να μιλησει με επιχειρηματα??αν ειναι δυνατον δλδ να γα**** ετσι ενα τοπικ..

**Golf Rs συμφωνω μαζι σου σε πολλα πραγματα αλλα επειδη δεν εχεις τροπο χανεις το δικιο σου..εσυ που ξερεις και δεν το λεω ειρωνικα εξηγησε μου λιγο γτ να σπασει ετσι ευκολα οπως το λες(να σου επισημανω οτι δεν ειμαι υπερ αυτου του project και ο πρωτος λογος ειναι η μεταπωληση)επισης εδω τα πουντο με 1400 κιβικα και αλλα σωθικα φτανουν 300 αλογα ολα μπορουν να γινουν αν εχεις να διαθεσεις χρημα.. :rolleyes: το 8εμα ειναι αν αξιζει το εγχειρημα αυτο.. :rolleyes:

Τρόπο έχω και παρα έχω, αλλά όταν έχω να αντιπαρατεθώ με πιτσιρίκια που αγνοούν και τα βασικά, και τη μόνη καραμέλα που ξέρουν να πιπιλάνε είναι το "δέν σπάει" και το "σφυρήλατο", τί ακριβώς θέλεις να ακούσεις απο μένα ;;

Έχει κανείς απο τους "σταυλοκτήτες" με τα τρομερά TSI γνώσεις στο θέμα να συζητήσουμε ;;

Να πούμε τί;;Για "μπουρδελάκια" και "περνάω απο πάνω" ;Να κάτσω εγώ να εξηγήσω σε ένα πιτσιρίκι που πήρε το TSI γιατί πήρε 20 στο σχολείο το γεγονός ότι "σφυρήλατο" δέν σημαίνει "αυθραυστό";;Να εξηγήσω (ή καλύτερα να μου εξηγήσει) ΠΩΣ ένας μπασταρδεμένος (+κομπρέσσορα) κινητήρας επιδοξεί να βγάλει (ή καλύτερα να του βγάλουν) 260 άλογα απο 1400άρι, την στιγμή που Η ΙΔΙΑ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ στον 2 λιτρο, σαφώς ροικότερο, και με ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ περιφεριακά βγάζει 250 πρώτο στάδιο και 270 και κάτι με φούλ περιφεριακά;;;

ΑΥΤΟ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ ;;;ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ;;

Φταίω εγώ που το 80% των ατόμων εδώ μέσα είναι ΑΣΧΕΤΑ με το άθλημα, και το μόνο που ξέρουν είναι να πιπιλάνε την καραμέλα που του έχουν προσφαίρει ΑΛΛΟΙ;;

Φταίω εγώ που πορωμένοι και τυφλωμένοι απο την ανάγκη τους να φτάσουν κάτι που δέν μπόρεσαν, ξεσπάνε σε παραλληρίματα μεγαλείου και ιπποδύναμης, καταφεύγοντας κιόλας σε ειρωνικά σχόλια του στύλ..."ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ" επειδή τολμήσαμε να θίξουμε το γεμάτο φούμαρα όνειρό τους;;;

Φταίω εγώ που όλοι το παίζουν cool και εντάξει, θα διασκορπιστούν όμως σάν ποντίκια και θα το βουλώσουν όταν και άμα θα σπάσει κάποιο;;Ή το παίζουν μάγκες με ξένα @@@ και μας την λένε κιόλας γιατί;;Γιατί "αποθαρρήνουμε" τον...πρωτοπόρο ;;;Λές και μετά θα την βάλουν όλοι, και τους κόβουμε τα φτερά...

¶σε με λοιπόν αγαπητέ εμένα να γίνομαι γραφικός και να μήν "έχω τρόπους".Όλα πιγάζουν απο το γεγονός ότι δέν είμαι εδώ για να διαφωτίζω τον κόσμο, και για να είμαι ειλικρινής, έχω βαρεθεί και να διαβάζω ΒΛΑΚΕΙΕΣ συνεχώς...

Ελπίζω τώρα να σε κάλυψα..... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Τρόπο έχω και παρα έχω, αλλά όταν έχω να αντιπαρατεθώ με πιτσιρίκια που αγνοούν και τα βασικά, και τη μόνη καραμέλα που ξέρουν να πιπιλάνε είναι το "δέν σπάει" και το "σφυρήλατο", τί ακριβώς θέλεις να ακούσεις απο μένα ;;

Έχει κανείς απο τους "σταυλοκτήτες" με τα τρομερά TSI γνώσεις στο θέμα να συζητήσουμε ;;

Να πούμε τί;;Για "μπουρδελάκια" και "περνάω απο πάνω" ;Να κάτσω εγώ να εξηγήσω σε ένα πιτσιρίκι που πήρε το TSI γιατί πήρε 20 στο σχολείο το γεγονός ότι "σφυρήλατο" δέν σημαίνει "αυθραυστό";;Να εξηγήσω (ή καλύτερα να μου εξηγήσει) ΠΩΣ ένας μπασταρδεμένος (+κομπρέσσορα) κινητήρας επιδοξεί να βγάλει (ή καλύτερα να του βγάλουν) 260 άλογα απο 1400άρι, την στιγμή που Η ΙΔΙΑ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ στον 2 λιτρο, σαφώς ροικότερο, και με ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ περιφεριακά βγάζει 250 πρώτο στάδιο και 270 και κάτι με φούλ περιφεριακά;;;

ΑΥΤΟ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ ;;;ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ;;

Φταίω εγώ που το 80% των ατόμων εδώ μέσα είναι ΑΣΧΕΤΑ με το άθλημα, και το μόνο που ξέρουν είναι να πιπιλάνε την καραμέλα που του έχουν προσφαίρει ΑΛΛΟΙ;;

Φταίω εγώ που πορωμένοι και τυφλωμένοι απο την ανάγκη τους να φτάσουν κάτι που δέν μπόρεσαν, ξεσπάνε σε παραλληρίματα μεγαλείου και ιπποδύναμης, καταφεύγοντας κιόλας σε ειρωνικά σχόλια του στύλ..."ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ" επειδή τολμήσαμε να θίξουμε το γεμάτο φούμαρα όνειρό τους;;;

Φταίω εγώ που όλοι το παίζουν cool και εντάξει, θα διασκορπιστούν όμως σάν ποντίκια και θα το βουλώσουν όταν και άμα θα σπάσει κάποιο;;Ή το παίζουν μάγκες με ξένα @@@ και μας την λένε κιόλας γιατί;;Γιατί "αποθαρρήνουμε" τον...πρωτοπόρο ;;;Λές και μετά θα την βάλουν όλοι, και τους κόβουμε τα φτερά...

¶σε με λοιπόν αγαπητέ εμένα να γίνομαι γραφικός και να μήν "έχω τρόπους".Όλα πιγάζουν απο το γεγονός ότι δέν είμαι εδώ για να διαφωτίζω τον κόσμο, και για να είμαι ειλικρινής, έχω βαρεθεί και να διαβάζω ΒΛΑΚΕΙΕΣ συνεχώς...

Ελπίζω τώρα να σε κάλυψα..... :rolleyes:

Βασικα αυτα η8ελα να πεις..και απλα με καλυψες :rolleyes: και να πω και κατι αλλο....ωραια οσοι δεν εχουν καποιο οικονομικο προβλημα ας το κανουν αν γινεται..ενας ομως ο οποιος θα θελει να πουλησει το αμαξι μετα θα του ειναι πολυ δυσκολο..αυτο ειναι το βασικο..του λαχιστον για μενα..εδω 1το σταδιο ειμαι εγω και οταν ειναι να το πουλησω λογικα 8α τα βγαλω τα πραγματα..δεν εμπιστευονται ολοι κινητηρεσ 1400 κυβικα με 220 αλογα..αυτη ειναι η γνωμη μου.. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Cool boys!!!

Ενα TSI δεν θα γίνει ποτέ GT όπως και αυτό GTI ενώ ούτε αυτό με την σειρά GTI Edition όπως επίσης και R32!

Το κάθε μοντέλο έχει σχεδιαστεί για να καλύπτει συγκεκριμένες ανάγκες καταναλωτών ανά τον κόσμο και όχι μόνο στην Ελλάδα. Παρόλα αυτά μπορεί όλα τα προαναφερθέντα μοντέλα να έχουν την τάση για εύκολη και αξιόπιστη βελτίωση σε όλους τους τομείς για όλα τα βαλάντια με αποτέλεσμα να τείνουν να μοιάζουν ή και να υπερτερούν πολύ περισσότερο σε εμφάνιση, γκάζια, ασφάλεια κλπ κλπ τα μεγαλύτερα Golf αδερφάκια τους. Αυτό δεν σημαίνει ότι επειδή κάποιος έχει TSI δεν έχει και άποψη ή όπως επίσης ένας κάτοχος με GTI είναι σνομπ! Ο κάθε καταναλωτής κάνει περήφανα την αγορά του και εμπιστεύεται την κρίση του ενώ παράλληλα προσπαθεί και πολύ καλά κάνει να προσωποποιήσει το αυτοκίνητο του κάνοντας το πιο ολοκληρωμένο. Ολοκληρωμένο αυτοκίνητο για το φίλο μας μπορεί να είναι K03 Turbo σε TSI όπως για κάποιο άλλο φίλο μας μπορεί να είναι η προσθήκη επιπλέον ποτηροθήκης. Για αυτό πρέπει και εμείς να σεβαστούμε τις επιλογές του καθενώς όποιες και αν είναι αυτές!

Link to comment
Share on other sites

Cool boys!!!

Ενα TSI δεν θα γίνει ποτέ GT όπως και αυτό GTI ενώ ούτε αυτό με την σειρά GTI Edition όπως επίσης και R32!

Το κάθε μοντέλο έχει σχεδιαστεί για να καλύπτει συγκεκριμένες ανάγκες καταναλωτών ανά τον κόσμο και όχι μόνο στην Ελλάδα. Παρόλα αυτά μπορεί όλα τα προαναφερθέντα μοντέλα να έχουν την τάση για εύκολη και αξιόπιστη βελτίωση σε όλους τους τομείς για όλα τα βαλάντια με αποτέλεσμα να τείνουν να μοιάζουν ή και να υπερτερούν πολύ περισσότερο σε εμφάνιση, γκάζια, ασφάλεια κλπ κλπ τα μεγαλύτερα Golf αδερφάκια τους. Αυτό δεν σημαίνει ότι επειδή κάποιος έχει TSI δεν έχει και άποψη ή όπως επίσης ένας κάτοχος με GTI είναι σνομπ! Ο κάθε καταναλωτής κάνει περήφανα την αγορά του και εμπιστεύεται την κρίση του ενώ παράλληλα προσπαθεί και πολύ καλά κάνει να προσωποποιήσει το αυτοκίνητο του κάνοντας το πιο ολοκληρωμένο. Ολοκληρωμένο αυτοκίνητο για το φίλο μας μπορεί να είναι K03 Turbo σε TSI όπως για κάποιο άλλο φίλο μας μπορεί να είναι η προσθήκη επιπλέον ποτηροθήκης. Για αυτό πρέπει και εμείς να σεβαστούμε τις επιλογές του καθενώς όποιες και αν είναι αυτές!

Σωστοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοος +10000000000000000000000 :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Έχω να καταθέσω επί του ερωτήματος μια προσωπική άποψη, χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις. Το 1.4 μοτέρ, λογικό είναι να έχει πολύ λιγότερες προοπτικές βελτιώσης. Όπως και το 20VT που δεν φτάνει το ρημάδι πάνω από 330 ΣΤΡΟΦΑΛΟ μόνο με πρόγραμμα, εξάτμιση, τουρμπίνα, intercooler και κάτι άλλα ψιλολόγια. Η μαμά εταιρία (υπενθύμιση: η VW τα βγάζει και τα 3 μοντέλα TSI, GT, GTi και ήμαστε vwclub και όχι vwTSI/GT/GTi club) προορίζει το κάθε μοντέλο για διαφορετικό χρήστη και για διαφορετική χρήση. Μόνο και μόνο που σφάζεστε κάτοχοι Golf αυτό λέει πολλά. Ότι πληρώνεις παίρνεις. Γι'αυτό το C4 ξεκινάει από τα 11.900 και το Golf από τα 16-17! Και γι'αυτό μόνο φτάνει το GTi να έχει πιο αξιόπιστο μοτέρ από το TSI (στο θέμα βελτίωσης). Για το παιδί που ξέθαψε το θέμα με το μοτέρ του Γιάννη. Διάβασες για το νεράκι που βρήκαν;

Edited by PAGOURISTAS
Επεξεργασια
Link to comment
Share on other sites

εμενα μου αρεσε το παραμυθακι του rs.. με πειραν τα ζουμια..επισεις να προσθεσω οτι μου αρεσε και η φοτο του geopan(πολυ γελιο)και να πω και κατι που θα στεναχωρισω τους tsiκιδες...δυστιχος στο συνεργειο της φλωρινας ειναι ενα tsi που ο κινητηρας ειναι εν τοπο χλωερο εν τοπο αναψυξεως.... ακουσα οτι φορουσε προγραμμα..(λεπτομερειες απο τεταρτη που θα ανεβω) το αμαξι ειχε 26000 χμ...δεν θελω να κακοκαρδισω καποιους αλλα καλο ειναι και να ακουτε αυτους που σπαταλισαν πολυτιμο χρονο απο την προσωπικη τους ζωη στις βελτιωσεις και να σεβεστε την πειρα τους για να μαθετε....... προτιμω να μαθαινω απο τους προσγειομενους στην πραγματικοτητα ηδιμονες των gti παρα απο τους ονειροπολους<σπεσιαλιστες> των tsi που κανουν ακομα ονειρα 1400 με 1400ps!! ελεος!!!!!!σημασια δεν εχει το ποσα..αλλα για ποσο???? :whistling: το καθε αυτοκινητο εχει την χαρη του αρκει να ξερεις τι ζητας..συμφωνω με τον ιασονα εδω...

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν κοιτάζει κανείς το ζήτημα ελαφρώς ανάποδα!?

Έστω ότι έχω 30 χιλιάρικα, τι είναι προτιμότερο, να αγοράσω ένα GTI μαμά ή ένα TSI/GT και να το τουμπανιάσω?

Και επειδή κανείς δεν παντρεύεται το αυτοκίνητο που αγοράζει, αν 5 χρόνια μετά αποφασίσω να πουλήσω είτε το τουμπανιασμένο TSI/GT είτε το μαμά GTI ποιο από τα δύο θα μου εξασφαλίσει τους καλύτερους όρους πώλησης (αναλογικά λιγότερο τρέξιμο και απώλεια χρημάτων)?

Η γνώμη μου είναι ότι δεν αξίζει να ρίξει κανείς λεφτά στο μοτέρ για οτιδήποτε πέρα από αυτό που λέμε “πρώτο στάδιο” ούτε στα TSI/GT αλλά ούτε και στο GTI, αφού θα πρέπει να ξοδέψει κάμποσο χρόνο και χρήμα που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν πολύ καλύτερα αγοράζοντας κάποιο αυτοκίνητο εκ’κατασκευής υψηλότερης κατηγορίας/επιδόσεων.

Όσο δε για τους επίδοξους κουρσάρους της ασφάλτου με τις ονειρώξεις περί ταχύτητας κτλ νομίζω ότι όταν κυκλοφορούν στην πιάτσα βελτιωμένα αυτοκίνητα *βόλτας* που με συνολικό κόστος ~40.000 ευρώ (κόστος μεταχειρισμένου + μετατροπές) και αναλογία κιλών ανά ίππο κοντά στο 3.5 γράφουν άνετα χρόνους κάτω από 1:10 στα Μέγαρα (με λάστιχα δρόμου) προσφέροντας συγκινήσεις εφάμιλες supercars, οποιαδήποτε σχετική συζήτηση αγγίζει τα όρια της αστειότητας …

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Εγώ είμαι ανυπόμονος να δω πως και τι θα γίνει με το project αυτό. Ελπίζω να πάνε όλα καλά να μπει και σε κανένα περιοδικό. Ίσως να είναι το πιο γρήγορο 1.4 Golf sillyhorse1rb5.gif .

Λογικά αυτός που θα το κάνει έχει λεφτά και θέλει να κάνει κάτι πρωτότυπο, εμάς δεν μας πέφτει λόγος. ¶ντε καλή επιτυχία <_<

Link to comment
Share on other sites

Θα πώ κι εγώ την ταπεινή μου γνώμη....

¶λλες ανοχές έχει ο 1.4,άλλες ο 1.8,άλλες ο 2.0..

Όσα περισσότερα κυβικά,τόσο μεγαλύτερη η ανοχή του κινητήρα,άρα μεγαλύτερα περιθώρια βελτίωσης...

Ας μην κρυβόμαστε πίσω απ το δάχτυλό μας.Ένας κινητήρας 1400 κυβικών έχει σαφώς μικρότερες ανοχές από ένα κινητήρα 1800 ή 2000 κυβικών. <_<

Αυτός που θα αποφασίσει να βελτιώσει τον 1.4TSi θα πρέπει να γνωρίζει τις ανοχές του και αναλόγως να πράξει..Αλλά να ξέρει πως αν πάει κάτι στραβά,ας έχει κάβα ένα μοτέρ...

Α,υπ' όψιν ότι με K03-Intercooler-πρόγραμμα-εξάτμιση,πάνω από 180-190(ζόρι) δεν θα πάει... <_<

Όποιος αποφασίσει "πειράξει" πάντως ένα TSi ας έχει υπ' όψιν τα παραπάνω κι ας πράξει ανάλογα.Και μακάρι το Project να του βγεί "σιδερένιο".... ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L
Α,υπ' όψιν ότι με K03-Intercooler-πρόγραμμα-εξάτμιση,πάνω από 180-190(ζόρι) δεν θα πάει... :lol:

Ο αριθμός 180-190 σε τι απευθύνεται , γιατί δεν κατάλαβα....

Link to comment
Share on other sites

Όλα καλά με τις ευχές σας για να μπει στο μοτέρ η τουρμπίνα... Για να σταματήσει σκεφτήκατε τίποτα, ή θέλετε να γίνετε οικοπεδούχοι;

Link to comment
Share on other sites

Θα πώ κι εγώ την ταπεινή μου γνώμη....

¶λλες ανοχές έχει ο 1.4,άλλες ο 1.8,άλλες ο 2.0..

Όσα περισσότερα κυβικά,τόσο μεγαλύτερη η ανοχή του κινητήρα,άρα μεγαλύτερα περιθώρια βελτίωσης...

Ας μην κρυβόμαστε πίσω απ το δάχτυλό μας.Ένας κινητήρας 1400 κυβικών έχει σαφώς μικρότερες ανοχές από ένα κινητήρα 1800 ή 2000 κυβικών. ;)

Αυτός που θα αποφασίσει να βελτιώσει τον 1.4TSi θα πρέπει να γνωρίζει τις ανοχές του και αναλόγως να πράξει..Αλλά να ξέρει πως αν πάει κάτι στραβά,ας έχει κάβα ένα μοτέρ...

Α,υπ' όψιν ότι με K03-Intercooler-πρόγραμμα-εξάτμιση,πάνω από 180-190(ζόρι) δεν θα πάει... ;)

Όποιος αποφασίσει "πειράξει" πάντως ένα TSi ας έχει υπ' όψιν τα παραπάνω κι ας πράξει ανάλογα.Και μακάρι το Project να του βγεί "σιδερένιο".... ;)

τα TSI με προγραμμα πανε 220 + με μια εξατμιση GTI mk5 και 0 περιφεριακα.

για να μην ακουγοντε βλακειες για 180-190 αλογα..

με αγαπη Numb

Edited by Numb
Link to comment
Share on other sites

τα TSI με προγραμμα πανε 220 + με μια εξατμιση GTI mk5 και 0 περιφεριακα.

για να μην ακουγοντε βλακειες για 180-190 αλογα..

με αγαπη Numb

μπαινει απο εξατμηση gti se tsi...?εχει γινει........?

ολοσωμη...?γιατι η τουρμπινα του τσι ειναι απο μπροστα......

απο cupra μπαινει...?ιδιες ειναι...?εγω πηρα τελικο απο τον παπαδοπουλο κ περημενω μεσα στ βδομαφα να το περασω.....

αλλα ενα φιλαρακι μ εχει cupra 2 και εβαλε ολοσωμη milltek και αν ταιριαζει ν την παρω.....

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς Numb δύσκολα ΜΟΝΟ με πρόγραμμα βγάζει 220 σε ένα TSi.με περιφεριακά μπορεις μέχρι 225,κάπου εκεί τερματίζει.

Δευτερον μπορείς να βάλεις εξάτμιση απο GTi σε TSi απλά φτιάχνεις δικό σου DP.Δεν είμαι υπέρ αυτής της λύσης.

Δεν νομίζω να σου κάνει απο Cupra γιατι θα έχει άλλη διαδρομή.

Edited by twoface
Link to comment
Share on other sites

Δευτερον μπορείς να βάλεις εξάτμιση απο GTi σε TSi απλά φτιάχνεις δικό σου DP.Δεν είμαι υπέρ αυτής της λύσης.

Δεν νομίζω να σου κάνει απο Cupra γιατι θα έχει άλλη διαδρομή.

Oπως ειπε και ο Γιωργος, αυτο που ταιριαζει στα 2 μοντελα ειναι το κομματι της εξατμισης χωρις το downpipe (που εχει 2 καταλυτες στο GTI). Το catback λογω ιδιου πατωματος κουμπωνει κανονικα ομως, και ειναι καλη λυση , για καποιον που δε ζηταει και το τελευταιο αλογο, αφου ειναι ησυχη, ποιοτικη και μπορεις να τη βρεις ευκολα απο τα αμετρητα GTI που εχουν βαλει εξατμιση.

Οσον αφορα την αυξηση ισχυος και ολες αυτες τις ανακριβειες που διαβαζω, θα αναφερω καπως πιο τεχνικα πραγματα... Για να βγαλει ο 1.4 ΤSI κινητηρας (ας πουμε) 260ΗΡ αντι για 220ΗΡ που βγαζει ενα stage 2 TSI (ΦΠΕ+ΙC), χρειαζεται - αντι για 1,05 bar στον κοφτη , που εχει με το ΟΕΜ turbo - 1,3 bar (με μια τουμπινα με 20% μεγαλυτερη παροχη) , ενω το overboost δεν θα ξεπερναει και στην περιπτωση αυτη το 1.5-1.6 (πρακτικα παρομοια ροπη). Μεχρι στιγμης εχουμε δει οτι ακομα και με AFR 13.7:1 στον κοφτη (πραγμα απαραδεκτο...) το μοτερ να μην παθαινει τιποτα, με 1+bar ψηλα. Ειναι πολυ πιο αξιοπιστο να εχουμε με 1.3 bar 11.5:1 , παρα 13.7:1 με 1,1bar. Στη δευτερη περιπτωση, και ας εχουμε λιγοτερη δυναμη εχουμε πολυ περισσοτερες πιθανοτητες να ραγισουμε καπακι ή να λιωσουμε εμβολο.

Αλλα και απο αποψη συγκεντρωσης ισχυος να το παρουμε,ο υπερτετραγωνος 1,4 κινητηρας με 260ΗΡ εχει 185HP/lt, οσα εχει και ο υποτετραγωνος διλιτρος TFSI με 370ΗΡ! Υπαρχουν παμπολλα 2λιτρα μοτερ σημερα με 350ΗΡ+, που οταν ειναι ρυθμισμενα σωστα δεν εχουν κανενα προβλημα, ενω σε αλλες περιπτωσεις (οπως αυτη που ειδαμε στο seatnet προσφατα) μπορει και να υπαρξει, που και παλι ειναι 1 στα 100 το πολυ... Επισης αν λαβουμε υπ οψιν οτι στον 1,4 εχουμε 4 πιστονια των 76.5mm ενω στον υποτετραγωνο 2λιτρο 4 πιστονια των 82.5mm, εχουμε μονο 14% μικροτερη επιφανεια εμβολων (για μεταφορα θερμοτητας κλπ) ειναι μεγαλυτερη καταπονηση να εχουμε 350HP στο 2λιτρο μοτερ παρα 260 στο 1.4TSI.

Τωρα το αν αξιζει ή οχι ειναι καθαρα θεμα του τι θες να κανεις στο αυτοκινητο σου. Αν πχ δεν μπορει καποιος να δωσει 31000 Ευρω που κοστιζει το 2λιτρο scirocco (+ 2500 Euro για να το κανει 260HP ΦΠΕ = 33500Ε), μπορει να παρει το 1.4TSI με 160ΗΡ, που κοστιζει 23500 Ευρω με τον ιδιο ακριβως εξοπλισμο, και με αλλα 4000Ε να το κανει 260ΗΡ, ιδια ισχυ με 7000 Ευρω κερδος, χωρις ασκοπα λεφτα σε τελωνεια (το 1,4 κοστιζει σχεδον οσο στη Γερμανια), σε ασφαλειες, σε τελη κυκλοφοριας και με εξαιρετικη καταναλωση, ενω μπορει να πουλησει το κιτακι (εφοσον ειναι bolt-on) και να το ξανακανει νορμαλ, οταν μετα απο χρονια το πουλησει. Αλλος παλι μπορει να θελει να παρει το 2λιτρο και να το κανει 400+ΗΡ... αλλος μπορει να θελει να παρει το 122ΗΡ και να το αφησει νορμαλ... αλλος μπορει να θελει να τα φαει σε παστελια να του μεινει και η γλυκα στο στομα... ο καθενας καλο ειναι να τρωει τα χρηματα του εκει που τον ευχαριστει καλυτερα.

Link to comment
Share on other sites

Οσον αφορα την αυξηση ισχυος και ολες αυτες τις ανακριβειες που διαβαζω, θα αναφερω καπως πιο τεχνικα πραγματα... Για να βγαλει ο 1.4 ΤSI κινητηρας (ας πουμε) 260ΗΡ αντι για 220ΗΡ που βγαζει ενα stage 2 TSI (ΦΠΕ+ΙC), χρειαζεται - αντι για 1,05 bar στον κοφτη , που εχει με το ΟΕΜ turbo - 1,3 bar (με μια τουμπινα με 20% μεγαλυτερη παροχη) , ενω το overboost δεν θα ξεπερναει και στην περιπτωση αυτη το 1.5-1.6 (πρακτικα παρομοια ροπη). Μεχρι στιγμης εχουμε δει οτι ακομα και με AFR 13.7:1 στον κοφτη (πραγμα απαραδεκτο...) το μοτερ να μην παθαινει τιποτα, με 1+bar ψηλα. Ειναι πολυ πιο αξιοπιστο να εχουμε με 1.3 bar 11.5:1 , παρα 13.7:1 με 1,1bar. Στη δευτερη περιπτωση, και ας εχουμε λιγοτερη δυναμη εχουμε πολυ περισσοτερες πιθανοτητες να ραγισουμε καπακι ή να λιωσουμε εμβολο.

Ναι αλλά για πόσο καιρό δούλευε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με τέτοιο AFR; Δεν φαντάζομαι να κάνατε 10.000χλμ με τέτοιο σετάπ για να μπορείς να ισχυριστείς ότι δεν έπαθε τίποτα. Εκτός και αν δεν παθαίνει τίποτα με ένα πάτημα, άντε 2. Το κακό όμως είναι ότι το μέταλλο έχει μνήμη και δεν ξεχνάει. Και να φανταστώ ότι το συγκεκριμένο setup το έχετε δει να δουλεύει σε μαμά τουρμπίνα και όχι σε μεγαλύτερη. Έχει κάποια διαφορά.

Αλλα και απο αποψη συγκεντρωσης ισχυος να το παρουμε,ο υπερτετραγωνος 1,4 κινητηρας με 260ΗΡ εχει 185HP/lt, οσα εχει και ο υποτετραγωνος διλιτρος TFSI με 370ΗΡ! Υπαρχουν παμπολλα 2λιτρα μοτερ σημερα με 350ΗΡ+, που οταν ειναι ρυθμισμενα σωστα δεν εχουν κανενα προβλημα, ενω σε αλλες περιπτωσεις (οπως αυτη που ειδαμε στο seatnet προσφατα) μπορει και να υπαρξει, που και παλι ειναι 1 στα 100 το πολυ... Επισης αν λαβουμε υπ οψιν οτι στον 1,4 εχουμε 4 πιστονια των 76.5mm ενω στον υποτετραγωνο 2λιτρο 4 πιστονια των 82.5mm, εχουμε μονο 14% μικροτερη επιφανεια εμβολων (για μεταφορα θερμοτητας κλπ) ειναι μεγαλυτερη καταπονηση να εχουμε 350HP στο 2λιτρο μοτερ παρα 260 στο 1.4TSI.

Σωστά όλα αυτά. Αλλά μην ξεχνάς το γεγονός που έχει ωθήσει τους περισσότερους με τα GTI να προβούν σε μια τέτοια κίνηση. Το μοτέρ αυτό το έχει λανσάρει και η μαμά VW σε S3, Cupra, τα οποία με διαφορετικές κεφαλές, μπιέλες, εκκεντροφόρους και καλύτερο καπάκι από άποψη ροικής, έχουν βγάλει τα άλογα που βγάζουν και τα δικά μας. Το έχουμε δει να δουλεύει και το κάναμε και εμείς. Βέβαια, δεν είμαστε ακριβώς σαν και τα S3 ( από άποψη μοτέρ ), αλλά είμαστε αρκετά καλά, αν φανταστείς ότι υπάρχουν εδώ και 1 χρόνο αμάξια που ακόμα δουλέυουν, με κόντρες, ταξίδια, βόλτες, κτλ. και είναι πολύ πιο γρήγορα από τα παραπάνω αυτοκίνητα με το ίδιο setup.

ΤSI ακόμα με τέτοιο setup δεν έχουμε δει και για αυτό το εγχείρημα αυτό έχει κάποιο ρίσκο. Η θεωρία από την πράξη διαφέρει κατά πολύ και το ξέρεις καλύτερα από όλους μας, καθώς στην δουλειά που κάνεις, θα έχεις δει πολλά. Με το καλό να ξεκινήσετε, να τελειώσετε και μακάρι να δουλέυει για χρόνια.

Τωρα το αν αξιζει ή οχι ειναι καθαρα θεμα του τι θες να κανεις στο αυτοκινητο σου. Αν πχ δεν μπορει καποιος να δωσει 31000 Ευρω που κοστιζει το 2λιτρο scirocco (+ 2500 Euro για να το κανει 260HP ΦΠΕ = 33500Ε), μπορει να παρει το 1.4TSI με 160ΗΡ, που κοστιζει 23500 Ευρω με τον ιδιο ακριβως εξοπλισμο, και με αλλα 4000Ε να το κανει 260ΗΡ, ιδια ισχυ με 7000 Ευρω κερδος, χωρις ασκοπα λεφτα σε τελωνεια (το 1,4 κοστιζει σχεδον οσο στη Γερμανια), σε ασφαλειες, σε τελη κυκλοφοριας και με εξαιρετικη καταναλωση, ενω μπορει να πουλησει το κιτακι (εφοσον ειναι bolt-on) και να το ξανακανει νορμαλ, οταν μετα απο χρονια το πουλησει. Αλλος παλι μπορει να θελει να παρει το 2λιτρο και να το κανει 400+ΗΡ... αλλος μπορει να θελει να παρει το 122ΗΡ και να το αφησει νορμαλ... αλλος μπορει να θελει να τα φαει σε παστελια να του μεινει και η γλυκα στο στομα... ο καθενας καλο ειναι να τρωει τα χρηματα του εκει που τον ευχαριστει καλυτερα.

Αυτο το επιχείρημα δεν ευσταθεί. Και αυτό γιατί, δεν νομίζω να βρεθούν πολλοί που θα αγοράσουν καινούριο αμάξι και θα αλλάξουν τουρμπίνες, περιφερειακά, για να βγάλουν την δύναμη που βγάζει το μεγαλύτερο μοτέρ. Και θα βγάλουν περίπου την ίδια δύναμη... Δεν είναι λογική το αγοράζω το μικρότερο/φθηνότερο μοντέλο για τον α,β λόγο και μετά μπορώ να το κάνω όσο γρήγορο είναι το μοντέλο με το μεγαλύτερο κινητήρα. Αυτές είναι βελτιώσεις που παρόλλο που τις έχουμε υπεραπλουστεύσει, δεν είναι τόσο απλές.

Link to comment
Share on other sites

Τωρα το αν αξιζει ή οχι ειναι καθαρα θεμα του τι θες να κανεις στο αυτοκινητο σου. Αν πχ δεν μπορει καποιος να δωσει 31000 Ευρω που κοστιζει το 2λιτρο scirocco (+ 2500 Euro για να το κανει 260HP ΦΠΕ = 33500Ε), μπορει να παρει το 1.4TSI με 160ΗΡ, που κοστιζει 23500 Ευρω με τον ιδιο ακριβως εξοπλισμο, και με αλλα 4000Ε να το κανει 260ΗΡ, ιδια ισχυ με 7000 Ευρω κερδος, χωρις ασκοπα λεφτα σε τελωνεια (το 1,4 κοστιζει σχεδον οσο στη Γερμανια), σε ασφαλειες, σε τελη κυκλοφοριας και με εξαιρετικη καταναλωση, ενω μπορει να πουλησει το κιτακι (εφοσον ειναι bolt-on) και να το ξανακανει νορμαλ, οταν μετα απο χρονια το πουλησει. Αλλος παλι μπορει να θελει να παρει το 2λιτρο και να το κανει 400+ΗΡ... αλλος μπορει να θελει να παρει το 122ΗΡ και να το αφησει νορμαλ... αλλος μπορει να θελει να τα φαει σε παστελια να του μεινει και η γλυκα στο στομα... ο καθενας καλο ειναι να τρωει τα χρηματα του εκει που τον ευχαριστει καλυτερα.

μπορεί στα υπόλοιπα να έχεις δίκιο γιατι δεν κατάλαβα και πολλά,εδώ όμως έχεις πολύ άδικο.

Καταρχάς ένα 2.0L για να φτάσει 260 φτάνει ΜΟΝΟ με πρόγραμμα και αν θυμάμαι καλά τόσο το δίνεις και εσύ. οπότε 31000+700=31700Ε μπορεί να μην έχει καλύτερες καμπύλες απο το 1.4 με τα 260 αλλα σιγουρα θα έχει 10+ κιλα ροπής διαφορά.και έχεις το κεφάλη σου υσηχο.

23.500+εξάτμιση 800+ i/c 400 + πρόγραμμα 700 + turbina 1000 + χταπόδι 700+εργασία τουλάχιστον 500Ε(το λιγότερο και σίγουρα παραπάνω) βγαίνου 27600 και σίγουρα όλο και κατι άλλο θα χρειαστή.και όλα αυτα για να πάς 260 άλογα με ροπή 30!!!!

Και φυσικά όταν το έχεις πειράξει τόσο πολύ το αμάξι αμφιβαλω κατα πόσο μπορεί να υπάρχει μετα η εγγύηση.Και δεν μιλάω μόνο για το θέμα μοτέρ του στυλ έσπασε δεν πειράζει θα στο πληρώσουμε αλλα εγγύηση για μικροπράγματα του στυλ χάλασε η ηλιοροφή το σασμάν ο κλιματισμός διάφορα τέτοια και τότε είμαι σίγουρος ότι δεν θα περάσουν τίποτα στην εγγύηση εκτός και αν πέσουν τηλέφωνα απο γνωστούς ;)

Και φυσικά μην ξεχνάμε οτι η δύναμη για ένα τέτοιο 1.4 tsi θα είναι πάνω απο τις 3500+...

Οπότε όλα αυτα για να κερδίσης μια διαφορά 3000Ε+ δεν νομίζω οτι αξίζει.

Edited by twoface
Link to comment
Share on other sites

Ρε μάστορες, από πότε η ειδική ισχύς, το (ο θεός ξέρει "πώς", με "τι", και "που" μετρημένο) AFR και η αναλογία διαμέτρου/διαδρομής εμβόλου αποτελούν τα κύρια ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ κριτήρια αξιολόγησης της συνολικής ανθεκτικότητας και συνεπώς της μέγιστης καταπόνησης που μπορεί να δεχθούν δύο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ από σχεδιασμό μοτέρ?

Και ένα "υποθετικό" σενάριο:

Έστω ότι ρίχνω μια ματιά στους κωδικούς ΕΤΚΑ για το μπλοκ/εντόσθια του S3 και διαπιστώσω ότι κάμποσοι από αυτούς είναι διαφορετικοί (και μη συμβατοί) με εκείνους του μοτέρ του GTI (και γαμώ τις "υποθέσεις", έτσι!? tongue.gif ).

Αυτό, βάσει της παραπάνω ανάλυσης, οδηγεί με λογική αναγκαιότητα στο συμπέρασμα ότι οι μηχανικοί/σχεδιαστές του VAG είναι ηλίθιοι και οι υπεύθυνοι παραγωγής/υποστήριξης απολύτως αυτοκτονικοί ... Έτσι, αντί απλά να βιδώσουν ένα μεγαλύτερο τούρμπο και ιντερκούλερ στο μοτέρ του GTI (αφού αυτό αντέχει μέχρι το εμπειρικά διαπιστωμένο όριο των ~350ίππων) και να το βάλουν στα S3/Cupra, επέλεξαν να αυξήσουν τα κόστη R&D, παραγωγής και υποστήριξης, εισάγοντας μια περιττή πολυτυπία στο σύστημα ...

Το να καρφώσω φτερά στον κώλο μου, σίγουρα με κάνει κόκορα, ή μπορεί να πάθω καμιά ζημιά!? :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.