subwrc Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 ειμαι περιεργος να δω τι θα παιχτει με τα καινοργια golf που ερχονται με turbo turbo και οχι compressora turbo. Ο 1.4lt των 160 ίππων (που μπαίνει σε eos και scirocco) δεν θα έχει και κομπρέσσορα ? Τώρα το διάβαζα κι εδώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 θελω να πω οτι απο οτι φενεται ολλα προβληματα εμφανιζονται στην μεταβαση απο turbo σε compressora η γενικα καπου σε αυτα τα συστηματα.τα καινουργια golf δεν θα εχουν compressora και turbo θα εχουν μονο 2 turbo.οχι ολα η αντιστοιχη εκδοση gt kai τσι 140.ενα για τις χαμηλες ενα για τις ψηλες.φαντσου τωρα να αρχισει να βγαζει προβλημα μια το ενα turbo Μια το αλλο μια η σκαστρα μια η πιεση μια να μην turbizei και δεν ξερω και τι αλλο. ...μαλλον κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 ...μαλλον κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά.... για εξηγησε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
garfield Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 Update εγκεφάλου και Ν75 και είσαι κομπλέ... Οπως έγραψε και ο φίλος παραπάνω από σήμερα είμαι πλέον μέλος του Club "Αναβάθμιση Λογισμικού + Ν75". Tα πρώτα συμπτώματα εμφανίστηκαν στα περίπου 42.000χλμ (σποραδικό κόμπιασμα στις ~3500 στροφές, μειωμένη απόκριση στην περιοχή του τούρμπο κατόπιν σκισίματος, περιστασιακά σφυρίγματα στις αλλαγές ταχυτήτων) και ολοκληρώθηκε με ένα μεγαλοπρεπές “Check Engine” λαμπάκι στα 44.500χλμ. Η βλάβη αποκαταστάθηκε εντός εγγύησης, και μέχρι στιγμής όλα βαίνουν καλώς … Υ.Γ. Υποθέτω ότι σειρά πλέον έχει η αλλαγή συγχρονιζε 2έρας … Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 (edited) Ο 1.4lt των 160 ίππων (που μπαίνει σε eos και scirocco) δεν θα έχει και κομπρέσσορα ? Τώρα το διάβαζα κι εδώ ακομα και στο αρθρο που λες αναφερεται οτι ειναι με κομπρεσορα και τουρμπο. μην παραπληροφορειται τον κοσμο παιδες παντα φιλικα Edited August 22, 2008 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 για εξηγησε! ...εννοώ πως δεν πρέπει να συμβαίνει αυτό που λές με τα δύο turbo ...απλά γιατί δεν το έχω δεί πουθενά....εαν κάνω λάθος διόρθωσε με.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 ακομα και στο αρθρο που λες αναφερεται οτι ειναι με κομπρεσορα και τουρμπο.μην παραπληροφορειται τον κοσμο παιδες παντα φιλικα Θα με κουφάνεις? Ξαναδιάβασε αυτό που έγραψα. Αυτό υποστηρίζω κι εγω σε αντιπαράθεση με το post του mihalis19. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 (edited) Ο 1.4lt των 160 ίππων (που μπαίνει σε eos και scirocco) δεν θα έχει και κομπρέσσορα ? Τώρα το διάβαζα κι εδώ Που ακριβώς? Στο link που έχεις βάλει λέει το αντίθετο. Εκτος αν εννοεις εσύ το αντίθετο. Μπέρδεμα.... Edited August 22, 2008 by Giorgos79 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 Που ακριβώς? Στο link που έχεις βάλει λέει το αντίθετο. Εκτος αν εννοεις εσύ το αντίθετο. Μπέρδεμα.... ο mihalis19 λέει ότι τα καινούργια golf δεν θα έχουν κομπρέσσορα κι εγώ διαβάζω στο Link που δίνω ότι ο 160άρης έχει κομπρέσσορα. Πού είναι το μπέρδεμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JamesTSI Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 (edited) ρε παιδια μην ακουμε οτι να ναι. Ποιος ειδε τετοιο πραγμα turbo + turbo! Ωραια! θα γινουν bi turbo δηλαδη! μια χαρα! σε λιγο θα εκτοξευτουν τα golf. δεν υπαρχουν τετοια πραγματα. το συστημα ειναι Twincharger Stratified Injection και αυτο εξελισεται και περναει στα επομενα μοντελα της VW. ---------------------------------------------------------------------------------------- αξιοπιστια δυστυχως ειναι κατι που δεν μπορω να το πω!αφου πολλα απο τα tsi και gt εχουν εστω και ενα προβλημα.οταν δινεις τοσα λεφτα δεν πρεπει να εχεις ουτε ενα.και απο οτι εχω καταλαβει τα πιο αξιοπιστα ειναι τα πρωτα gt που ολοι φοβομασταν οτι δεν θα ειναι καλα και τετοια.δεν ξερω τι να πω.ειμαι περιεργος να δω τι θα παιχτει με τα καινοργια golf που ερχονται με turbo turbo και οχι compressora turbo. Δεν πρεπει να εχεις ουτε ενα? δεν υπαρχει μηχανημα xωρις προβλημα. 25.000 ευρω δινεις και παιρνεις golf oxi Ferrari με 250.000 ! relax! Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων. Edited August 23, 2008 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 23, 2008 Report Share Posted August 23, 2008 (edited) παιδια δεν μπορω να βρω που το ειχα δει.ειχα διβασει το τα καινουργια 160αρια θα εχουν turbo turbo.δεν νομιζω να κανω λαθος αν κανω σορυ.θα ψαξω παντως! ------------------------------------------------------------------------------------- παιδια δεν μπορω να βρω που το ειχα δει.ειχα διβασει το τα καινουργια 160αρια θα εχουν turbo turbo.δεν νομιζω να κανω λαθος αν κανω σορυ.θα ψαξω παντως! το μονο που ωρισκω ειναι αυτο.αλλα δεν το λεει ακριβως. Νέο VW Golf VI: Με κινητήρες 1.4, 1.6 και 1.4 TSI Μετά την διαρροή των πρώτων φωτογραφιών στο διαδίκτυο, η VW έδωσε στην δημοσιότητα τις πρώτες λεπτομέρειες για το νέο Golf που θα κάνει πρεμιέρα στην Διεθνή Έκθεση του Παρισιού τον Οκτώβριο με τις πωλήσεις να ακολουθούν σχεδόν αμέσως μετά. Η αρχική γκάμα της έκτης γενιάς του μικρομεσαίου μοντέλου της Volkswagen θα περιλαμβάνει τέσσερις βενζινοκινητήρες: δυο ατμοσφαιρικούς χωρητικότητας 1,4 και 1,6 λίτρων με απόδοση 80 και 102 ίππους αντίστοιχα, έναν turbo 1.4 TSI με 122 ίππους και έναν 1.4 TSI με turbo και supercharger που αποδίδει 160 ίππους.</b> Επιπλέον το νέο Golf θα προσφέρεται και με δυο 2λιτρους κινητήρες diesel απόδοσης 110 και 140 ίππων. Εκτός από τους δυο ατμοσφαιρικούς βενζινοκινητήρες, τα υπόλοιπα μοτέρ θα μπορούν να συνδυαστούν με το ημιαυτόματο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη της VW, το DSG. Όπως είναι φυσικό, η γκάμα του νέου Golf θα εμπλουτιστεί και με άλλα μοτέρ μέσα στο 2009 ενώ το ίδιο έτος αναμένεται να παρουσιαστεί και το κορυφαίο Golf GTI που θα προσφέρεται με την τελευταία γενιά του 2.0 TFSI. Γιάννης Χάλας (halas@mototech.gr) Πηγή Περιοδικό Drive 06/08/2008 01:39 μμ -------------------------------------------------------------------------------------- εψαξα λιγο ακομη και ειδα για το supercharger που λεει και βρικω οτι ειναι ο compressoras.ισως αυτο που ειχα διαβασει και να θυμαμαι ειναι για πιο μελλοντικο μοντελο!αν βρω κατι θα κανω post.παντως σορυ για το μπερδεμα και τα τεραστια γραμματα τα ηθελα πιο μικρα αλλα εγινε λαθος! Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων. Edited August 23, 2008 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JamesTSI Posted August 23, 2008 Report Share Posted August 23, 2008 εψαξα λιγο ακομη και ειδα για το supercharger που λεει και βρικω οτι ειναι ο compressoras.ισως αυτο που ειχα διαβασει και να θυμαμαι ειναι για πιο μελλοντικο μοντελο!αν βρω κατι θα κανω post.παντως σορυ για το μπερδεμα και τα τεραστια γραμματα τα ηθελα πιο μικρα αλλα εγινε λαθος! o supercharger ειναι ο κομπρεσορας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted August 26, 2008 Report Share Posted August 26, 2008 (edited) Golf GT με 36000 χιλιόμετρα και από μένα ! : ) Κανένα πρόβλημα απολύτως όσο ήταν μαμά , αλλά μετά το πρόγραμμα αντιμετωπίζω ακόμα αυτό που έχω παραθέσει στην ενότητα : Προβλήματα Τώρα τελευταία βέβαια , παρατηρώ ότι γλιστράνε λίγο τα λάστιχά του , ακόμα με τα μανίσια είμαι ! Edited September 2, 2008 by mike21_gt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted August 27, 2008 Report Share Posted August 27, 2008 Golf GT με 40000 χιλιόμετρα και από μένα ! : ) Κανένα πρόβλημα απολύτως όσο ήταν μαμά , αλλά μετά το πρόγραμμα αντιμετωπίζω ακόμα αυτό που έχω παραθέσει στην ενότητα : ΠροβλήματαΤώρα τελευταία βέβαια , παρατηρώ ότι γλιστράνε λίγο τα λάστιχά του , ακόμα με τα μανίσια είμαι ! εγω στην θεση θα το πετουσα. με μονο 40.000 χιλ, να γλυστρανε τα λαστιχα.αισχος....................... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted August 27, 2008 Report Share Posted August 27, 2008 εγω εχω 17.000 χιλιομετρα.μεχρι τωρα αλλαξα 1)αμορτισερ στην εγγυηση γιατι ακουγα ενα γρατσουνιμα.ελεγαν οτι ολα ετσι κανουν .μου τα αλλαξαν μετα απο φωνες αλλα αμεσως μετα παλι τα ιδια οποτε μαλλον δικιο ειχαν. 2)σκαστρα και Ν75(χωρις καποιο λογο.απλα μετα απο φωνες και αυτα.) 3)βασεις αμορτισερ γιατι οταν εστριβα το τιμονι (σταματιμενος) ακουγοταν ενας ηχος σαν να τριζουν τα σιδερα. 4) τωρα εχω αυτο το προβλημα με τον κομπρεσορα που δεν ξερουμε ακομα τι ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 εγω εχω 17.000 χιλιομετρα.μεχρι τωρα αλλαξα 1)αμορτισερ στην εγγυηση γιατι ακουγα ενα γρατσουνιμα.ελεγαν οτι ολα ετσι κανουν .μου τα αλλαξαν μετα απο φωνες αλλα αμεσως μετα παλι τα ιδια οποτε μαλλον δικιο ειχαν. 2)σκαστρα και Ν75(χωρις καποιο λογο.απλα μετα απο φωνες και αυτα.) 3)βασεις αμορτισερ γιατι οταν εστριβα το τιμονι (σταματιμενος) ακουγοταν ενας ηχος σαν να τριζουν τα σιδερα. 4) τωρα εχω αυτο το προβλημα με τον κομπρεσορα που δεν ξερουμε ακομα τι ειναι. Τα Bridgestone Potenza έχω και από άλλους ακούω ότι είναι μ@λ@κί@ λάστιχο.. Μη σου πω ότι από την αρχή που το πήρα έτσι είναι, αλλά τελευταία αισθητά αρκετά.. Και να πεις ότι τα έλιωνα, πάει στο δι@ολο.. κανονική χρήση μέχρι στιγμής. σκάστρα και n75 άλλαξα και εγώ για το πρόβλημά μου αλλά τελικά δεν είδα χαϊρι τώρα όταν στρίβω το τιμόνι και μένα έτσι κάνουν , όπως και σε όσα φιλαράκια μου έχουν golf. Νόμιζα ότι ήταν φυσιολογικό, ή μάλλον συνηθισμένο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Τα Bridgestone Potenza έχω και από άλλους ακούω ότι είναι μ@λ@κί@ λάστιχο.. Μη σου πω ότι από την αρχή που το πήρα έτσι είναι, αλλά τελευταία αισθητά αρκετά.. Και να πεις ότι τα έλιωνα, πάει στο δι@ολο.. κανονική χρήση μέχρι στιγμής. +1 Μαπα το καρπουζι...αργουν να ζεσταθουν και γενικα σου δινουν την αισθηση οτι δεν θα σε κρατησουν... τώρα όταν στρίβω το τιμόνι και μένα έτσι κάνουν , όπως και σε όσα φιλαράκια μου έχουν golf. Νόμιζα ότι ήταν φυσιολογικό, ή μάλλον συνηθισμένο.. Φυσιολογικο. μην πατας φρενο οταν στριβεις το τιμονι και λογικα δεν θα ακους το τριξιμο. Αυτο προερχεται απο τις δισκοπλακες.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 εγω εχω 17.000 χιλιομετρα.μεχρι τωρα αλλαξα 1)αμορτισερ στην εγγυηση γιατι ακουγα ενα γρατσουνιμα.ελεγαν οτι ολα ετσι κανουν .μου τα αλλαξαν μετα απο φωνες αλλα αμεσως μετα παλι τα ιδια οποτε μαλλον δικιο ειχαν. 2)σκαστρα και Ν75(χωρις καποιο λογο.απλα μετα απο φωνες και αυτα.) Θα σε βλέπουν οι εργαζόμενοι στην αντιπροσωπεία και θ αλλάζουν δρόμο! "Ήρθε πάλι ο φωνακλάς" θα λένε!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 17600Km ακριβώς και είχα τα εξής προβλήματα : 1) Αλλαγή πεταλούδας ηλεκτρονικού γκαζιού (με άφησε έξω από τη Λειβαδιά σε weekend προς Γαλαξείδι - ταλαιπωρήθηκα αρκετά). 2) Αλλαγή συγχρονιζέ 2ας. 3) Αλλαγή διακόπτη cruise control (χειριστήριο στο τιμόνι). Συμπέρασμα : πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά ΒΓΑΖΕΙ προβληματάκια. Προσωπικά δεν το έχω βαρεθεί και είμαι όσο ενθουσιασμένος ήμουν στην αρχή. Όμως δε θα έλεγα ότι είναι τέρας αξιοπιστίας. Μάλλον συμφέρει τελικά η επέκταση εγγύηση, την οποία σκέφτομαι να κάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 17600Km ακριβώς και είχα τα εξής προβλήματα : 1) Αλλαγή πεταλούδας ηλεκτρονικού γκαζιού (με άφησε έξω από τη Λειβαδιά σε weekend προς Γαλαξείδι - ταλαιπωρήθηκα αρκετά). 2) Αλλαγή συγχρονιζέ 2ας. 3) Αλλαγή διακόπτη cruise control (χειριστήριο στο τιμόνι). Συμπέρασμα : πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά ΒΓΑΖΕΙ προβληματάκια. Προσωπικά δεν το έχω βαρεθεί και είμαι όσο ενθουσιασμένος ήμουν στην αρχή. Όμως δε θα έλεγα ότι είναι τέρας αξιοπιστίας. Μάλλον συμφέρει τελικά η επέκταση εγγύηση, την οποία σκέφτομαι να κάνω. ...εννοείται...και εγώ το ίδιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Μάλλον συμφέρει τελικά η επέκταση εγγύηση, την οποία σκέφτομαι να κάνω. εγώ ο λ@λ@κ@ς που δεν την έκανα ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Φυσιολογικο. μην πατας φρενο οταν στριβεις το τιμονι και λογικα δεν θα ακους το τριξιμο. Αυτο προερχεται απο τις δισκοπλακες.. σωστά έχεις δίκιο! Το φρένο το προκαλεί ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 τώρα όταν στρίβω το τιμόνι και μένα έτσι κάνουν , όπως και σε όσα φιλαράκια μου έχουν golf. Νόμιζα ότι ήταν φυσιολογικό, ή μάλλον συνηθισμένο.. Φυσιολογικο. μην πατας φρενο οταν στριβεις το τιμονι και λογικα δεν θα ακους το τριξιμο. Αυτο προερχεται απο τις δισκοπλακες.. εμενα το εκανε οταν ημουν σταματημενος χωρις φρενο και χωρις χειροφρενο.εστριβα το τιμονι και ακουγοταν λες και ετριζαν σιδερα αλλα απο την βαση της ροδας.οχι οπως κανει απο ολο το αμαξωμα ,οταν εχεις χειροφρενο και γυριζεις το τιμονι. Θα σε βλέπουν οι εργαζόμενοι στην αντιπροσωπεία και θ αλλάζουν δρόμο! "Ήρθε πάλι ο φωνακλάς" θα λένε!! :lol: .ας ειναι ενταξει το golfακι και ας με λενε και ιδιοτροπο. Μάλλον συμφέρει τελικά η επέκταση εγγύηση, την οποία σκέφτομαι να κάνω.εγώ ο λ@λ@κ@ς που δεν την έκανα ? με τα golfακια εναειναι σιγουρο.οτι τα 410 (???) της επεκτασης δεν θα πανε χαμενα. αλλα προσοχη.δεν πρεπει να εχει μπει το αμαξι στον 18 μηνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantargos Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Γεια σας και απο εμενα.Εχω GOLF TSi με 30000km και δεν μου εχει βαλει κανενα προβλημα. Ακουω πολλα ομως και ανησυχω "Σπανε-διαλυουν σασμαν κτλ κτλ" Γιναν ολοι ειδικοι Παντως εγω ειμαι απολυτα ικανοποιημενος μεχρι τωρα Δεν ακουω κανενα.... Καλο φθινοπωρο ειπα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Γεια σας και απο εμενα.Εχω GOLF TSi με 30000km και δεν μου εχει βαλει κανενα προβλημα.Ακουω πολλα ομως και ανησυχω "Σπανε-διαλυουν σασμαν κτλ κτλ" Γιναν ολοι ειδικοι Παντως εγω ειμαι απολυτα ικανοποιημενος μεχρι τωρα Δεν ακουω κανενα.... Καλο φθινοπωρο ειπα? Καλο φθινοπωρο. μακαρι να μεινει ετσι το αμαξι και να μην βγεις να λες και εσυ τα προβληματα σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...