Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
professor

Φίλτρο ελευθέρας ροής τύπου ΚΝ , Bmc, Jr κτλ..

Recommended Posts

Όλοι λίγο πολύ εδώ μέσα έχουμε βγάλει τα μαμά φίλτρα αέρος και έχουμε τοποθετήσει ελευθέρας ροής. Υπάρχει κανείς που να έκανε δυναμομέτρηση στο αυτοκίνητό του πριν και μετά την τοποθέτηση τέτοιου φίλτρου για να δούμε αν υπάρχει πραγματικά κάποια αύξηση έστω μικρή στην ιπποδύναμη ή τη ροπή του κινητήρα του? :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κανείς όπως φαίνεται δεν μπήκε στον κόπο να κάνει μια δυναμομέτρηση. ;) Πράγμα που σημαίνει τη δυσπιστία των περισσότερων από μας γι' αυτή τη βελτίωση. :whistling: Κι όμως ρε παιδιά κάποια διαφορά υπάρχει. Ο κινητήρας γεμίζει πιο γρήγορα στροφές ,εμένα τουλάχιστον αυτή την εντύπωση μου έχει αφήσει. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βασικα Νικο πιστευω οτι οταν κανει 70¤ περιπου ενα φιλτρο ειναι κριμα να δωσεις 100-120 να κανεις δυο μετρησεις πριν και μετα για να δεις οτι πηρες πχ 4 αλογα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πράγματι Κωνσταντίνε έχεις δίκιο και ο οικονομικός συσχετισμός που έκανες είναι απόλυτα επιτυχής :whistling:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να ευχαριστησω τον pescarus για την παραγγελια του φιλτρου ΚΝ αφου σημερα το βαλαμε κιολας :thumbsup: !

Μεγειά Δημήτρη.:rolleyes:Είδες διαφορά?Μας ακολουθείς αργά αλλά σταθερά,κάλλιο αργά παρά ποτέ μιας και είχες μείνει ο μόνος που δεν είχες βάλει το φίλτρο ελευθέρας.:D¶ντε και το προγραμματάκι τώρα.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μεγειά Δημήτρη.:rolleyes:Είδες διαφορά?Μας ακολουθείς αργά αλλά σταθερά,κάλλιο αργά παρά ποτέ μιας και είχες μείνει ο μόνος που δεν είχες βάλει το φίλτρο ελευθέρας.:D¶ντε και το προγραμματάκι τώρα.:D

Ευχαριστω!Ναι ειναι λιγο διαφορετικο στον ηχο και το γκαζι μοιαζει να ειναι πιο γεματο! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

λογικό είναι, αφου έχεις καλύτερη αναπνοή με το φίλτρο! ¶ντε και καμία φιλτροσκούπα :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

λογικό είναι, αφου έχεις καλύτερη αναπνοή με το φίλτρο! ¶ντε και καμία φιλτροσκούπα B)

φιλοι να σας πω την εμπειρια μου-ειχα βαλει πανα ΚΝ μεσα στο φιλτροκουτι,ναι ειχα μια πολυ μικρη αισθητη διαφορα απο πριν αλλα αυτο ομως μου κοστισε να αλλαξω 3 μαφ,το 1 το πληρωσα και τα αλλα αλλαχτηκαν μεσο εγγυησης απο αντιπροσωπειας και ολα αυτα εγιναν ολα σε 1 χρονο ωσπου τελικα εβαλα το μαμα φιλτρο και σταματησαν τα προβληματα που ολο αυτο μου κοστισε χρονο χρημα και πολλα νευρα.μου εβγαζε συνεχεια προβλημα με τον μαφ για πολυ μικρο σημα και για να σβηνω συνεχεια το chek που αναβε αγορασα και vag-com καλωδιο 90ευρωπουλα και να κανω τον μαστορα συνεχεια ακομα και παραπανισιο καυσιμο γιατι ο χρονος ψεκασμου μικρηνε και αυτο εχει σαν αποτελεσμα να ειναι πιο φαγανω.δεν ξερω τι να πω !ειμαι γκαντεμης η το γκρουπ VW δεν δουλευει καλα με πιο ελευθερο φιλτρο και θα πρεπει να βαλεις και προγραμμα για να μπορεσει να δουλεψουν μαζι ( + αλλα φραγκα).παντως για δυναμομετρηση δεν συμφερει οπως ειπαν τα αλλα παιδια για τοσο μικρη αλλαγη!γιατι αν θα την κανεισ πιστευω θα απογοητευτεις με το αποτελεσμα...καλη συνεχεια!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προφανώς το παραλάδωνες το φιλτρα σου(τα k&n ειναι ηδη πολυ λαδωμενα απο καινουρια).

Υπάρχουν και στεγνές φιλτροχοάνες που είναι πιο κατάλληλες για τα μοτέρ μας. Τελευταία όλο και περισσότερες εταιρείες στρέφονται σε αυτές.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όλα τα φίλτρα γάζας όπως K&N, GREEN, BMC, KINGDRAGON, JR θέλουν προσοχή. Το λάθος που κάνουν πολλοί είναι αφού τα πλύνουν να τα πλακώσουν στο λάδι μετά. Έτσι καίγεται ο maf.

Είναι προτιμότερα και πιο ασφαλή τα φίλτρα "σφουγγάρι" που δεν θέλουν λάδι όπως π.χ. της ITG :

itgpanelfilter.jpg

Edited by J.P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

το καλύτερο είναι να βάλεις ενα καλό κιτάκι υσαγωγής και τελειώνει το θέμα :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

φιλοι να σας πω την εμπειρια μου-ειχα βαλει πανα ΚΝ μεσα στο φιλτροκουτι,ναι ειχα μια πολυ μικρη αισθητη διαφορα απο πριν αλλα αυτο ομως μου κοστισε να αλλαξω 3 μαφ,το 1 το πληρωσα και τα αλλα αλλαχτηκαν μεσο εγγυησης απο αντιπροσωπειας και ολα αυτα εγιναν ολα σε 1 χρονο ωσπου τελικα εβαλα το μαμα φιλτρο και σταματησαν τα προβληματα που ολο αυτο μου κοστισε χρονο χρημα και πολλα νευρα.μου εβγαζε συνεχεια προβλημα με τον μαφ για πολυ μικρο σημα και για να σβηνω συνεχεια το chek που αναβε αγορασα και vag-com καλωδιο 90ευρωπουλα και να κανω τον μαστορα συνεχεια ακομα και παραπανισιο καυσιμο γιατι ο χρονος ψεκασμου μικρηνε και αυτο εχει σαν αποτελεσμα να ειναι πιο φαγανω.δεν ξερω τι να πω !ειμαι γκαντεμης η το γκρουπ VW δεν δουλευει καλα με πιο ελευθερο φιλτρο και θα πρεπει να βαλεις και προγραμμα για να μπορεσει να δουλεψουν μαζι ( + αλλα φραγκα).παντως για δυναμομετρηση δεν συμφερει οπως ειπαν τα αλλα παιδια για τοσο μικρη αλλαγη!γιατι αν θα την κανεισ πιστευω θα απογοητευτεις με το αποτελεσμα...καλη συνεχεια!

Φιλε μου εχω φιλτρο ΚΝ στο αμαξι απο την μερα που το αγορασα εδω και 6 χρονια περιπου,εχω αλλαξει 3 φορες φιλτρο και δεν εχει καψει ΠΟΤΕ μαφ.

Το προβλημα ειναι αυτο που σου ειπαν και πιο πανω τα παιδια,με το λαδι.

Να το βαλεις στεγνο τελειως απανω και δεν νομιζω οτι θα σου ξανακαψει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

στην πιο πανω ερωτηση...διαφορα απο μαμα φιλτρο και απο φιλτρο ελευθερας green....ειναι 3 αλογα...δυναμομετρηση με 25 βαθμους...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν βάζουμε φίλτρο ελευθέρας το πλαστικό κομάτι με της ορθογώνιες τρύπες στον πάτο του οεμ φίλτρο κουτί το αφερουμε ??? Για καλύτερη ροή αέρα ή το αφήνουμε ??? Ακούγεται λίγο χαζό αλλά μπορεί να κάνει την διαφορά!!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago , Toni_power said:

Όταν βάζουμε φίλτρο ελευθέρας το πλαστικό κομάτι με της ορθογώνιες τρύπες στον πάτο του οεμ φίλτρο κουτί το αφερουμε ??? Για καλύτερη ροή αέρα ή το αφήνουμε ??? Ακούγεται λίγο χαζό αλλά μπορεί να κάνει την διαφορά!!!

 

Αυτό το πλαστικό είναι ο ένας από του δυο σιγαστήρες που έχει το μαμά φιλτροκούτι για να περιορίζεται ο θόρυβος της εισαγωγής. Πολλοί του έχουν δώσει το όνομα πνίχτης και οι περισσότεροι νομίζουν ότι πνίγονται τα άλογα και δεν μπορούν τα φουκαριάρικα να αναπνεύσουν....... μύθος ή πραγματικότητα? δύσκολη απάντηση

Με ένα φίλο που πήγα στη REVO να βάλει πρώτο στάδιο του το αφαίρεσαν, ενώ εγώ που έκανα remap σε άλλη εταιρία μου είπαν ότι δεν παίζει κανένα ρόλο και έμεινε επάνω.

Το σίγουρο είναι ότι όταν το βγάζεις, ακούγεται η εισαγωγή πολύ πιο δυνατά και ίσως να νομίζει κάποιος ότι τώρα το εργαλείο ξεσκίζει... όπως ακριβώς όπως βάζεις ένα τελικό εξάτμισης και νομίζεις ότι έχεις πάρει 25+ άλογα....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχουν κάψει και άλλη τον μαφ με το φίλτρο ελευθέρας ή απλά έτυχε στον φιλο πιο πάνω?Σκέφτομαι να βάλω γι αυτό ρωταω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα το βγάλω για μία εβδομάδα δοκιμαστικά να δω τη παίζει και μετα θα δω αν θα το ξανά βάλω στην θέσει του... Δεν γνώριζα οτιη revo το βγάζει κάτι μάθαμε και σημερα... Ευχαριστώ πολύ ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά κάνει πολύ ωραίο ήχο χωρίς το πλαστικό μάλλον θα το αφήσω έτσι κάνει ένα πολύ ωραίο γλυκό σφύριγμα καθολου ενοχλητικό ειδικά όταν γεμίζεις της ταχύτητες είναι κ@υλ@!!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω Passat 3c2 με τον 1,6fsi 115bhp. Τι φίλτρο μπορώ να του κουμπωσω ώστε να πάρει λίγο ανάσα; Τι μπαίνει; Έχω δει ότι το καπάκι του (bax engine) είναι λίγο δύσκολο να βγει. Επίσης θα έχω θέμα με μαφ;

Επίσης το K&N 33-2869 βλέπω ότι προτείνεται γιαυτον τον κινητήρα, συμφωνείτε;

 

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/11/2008 at 5:26 ΜΜ, professor said:

Όλοι λίγο πολύ εδώ μέσα έχουμε βγάλει τα μαμά φίλτρα αέρος και έχουμε τοποθετήσει ελευθέρας ροής. Υπάρχει κανείς που να έκανε δυναμομέτρηση στο αυτοκίνητό του πριν και μετά την τοποθέτηση τέτοιου φίλτρου για να δούμε αν υπάρχει πραγματικά κάποια αύξηση έστω μικρή στην ιπποδύναμη ή τη ροπή του κινητήρα του? :thumbsup:

Έχει στο ίντερνετ στην σελίδα της K&N την σύγκριση που θέλεις να δεις Νικο η δοκιμή γίνετε σε ενα passat b6 1.8 tsi και δείχνει το πριν και το μετα το φίλτρο αν θυμάμαι καλά έδινε 8-10 άλογα παραπάνω η δοκιμή με το k&n panel filter 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...