Jump to content
jsimeon

Έφτασαν τα 220άρια!

Recommended Posts

Σήμερα πέρασα από τα παιδιά Κρίτωνα και Στέλιο (E-tuners)…..

Σήμερα ήταν update-day….

Με εξάτμιση 63,5 και εισαγωγή έλειπε μονό ένα καλό custom πρόγραμμα για να ανεβούμε στα 220Hp!

Καταρχήν ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά γιατί ασχολήθηκαν πάνω από 3 ώρες για να πετυχουν το μέγιστο. Ο μόνος περιορισμός, η αντλία υψηλής , όπου από χαμηλά (2000 rpm) και 4η ή 5η έπεφτε σε safe mode. Βεβαια ο καιρος δεν βοηιθησε (8 εξωτερική και 15 εισόδου) με αποτέλεσμα να σηκώνει 1,7 over και το καύσιμο να μην επαρκεί.

Σαν αποτέλεσμα: αψογο, το αυτοκίνητο δεν παταει κάτω με 2ερα και η 3 πάει σπινιαριστη στην αρχή…..

Είναι πολύ αισθητή η διαφορά και η ροπή δίνει ρέστα.

Thanks Etuners….

Γιώργο κανόνισε ένα ραντεβού την Κυριακή….ξέρεις που!!! tongue.gif

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πέρασα από τα παιδιά Κρίτωνα και Στέλιο (E-tuners)…..

Σήμερα ήταν update-day….

Με εξάτμιση 63,5 και εισαγωγή έλειπε μονό ένα καλό custom πρόγραμμα για να ανεβούμε στα 220Hp!

Καταρχήν ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά γιατί ασχολήθηκαν πάνω από 3 ώρες για να πετυχουν το μέγιστο. Ο μόνος περιορισμός, η αντλία υψηλής , όπου από χαμηλά (2000 rpm) και 4η ή 5η έπεφτε σε safe mode. Βεβαια ο καιρος δεν βοηιθησε (8 εξωτερική και 15 εισόδου) με αποτέλεσμα να σηκώνει 1,7 over και το καύσιμο να μην επαρκεί.

Σαν αποτέλεσμα: αψογο, το αυτοκίνητο δεν παταει κάτω με 2ερα και η 3 πάει σπινιαριστη στην αρχή…..

Είναι πολύ αισθητή η διαφορά και η ροπή δίνει ρέστα.

Thanks Etuners….

Γιώργο κανόνισε ένα ραντεβού την Κυριακή….ξέρεις που!!! tongue.gif

τσ τσ τσ αχ αυτη η αντλια υψηλης τι κανει... χεχεχε!

αντε καλοριζικος και εσυ καλως ηρθες στο κλαμπ των 220+ και μακαρι να τον περασεις απο πανω τον γατουλη γιατι εχει βγαλει πολυ γλωσσα τωρα τελευταια...

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην μπραβο για το αμαξι σου...Πανε πολυ καλα τα 1α σταδια...Εκανες Dyno και σου εβγαλε 220 ή το υποθετεις?

Οχι Dyno δεν εχει παει ακομα. Εκει υπολογιζουν οι e-tuners.....με την πιεση που σηκωνει μπορει να ειναι και λιγο παραπανω. Θα παω MAHA-Φωτηνελη και θα ποσταρω....παντως τα 200 τα εχω αφησει για τα καλα B):D :D :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ξερω πολλα παιδια που αλλα ελεγαν προγραμματιστες και βγηκαν πολυ λιγοτερα...Γιαυτο ρωταω!Αν δν κανεις Dyno μονος μην πιστευεις τπτ!Α και να πας μονος στα ακυρα για Dyno και οχι με τον προγραμματιστη να το ξερει που και πως...

Link to comment
Share on other sites

Οχι Dyno δεν εχει παει ακομα. Εκει υπολογιζουν οι e-tuners.....με την πιεση που σηκωνει μπορει να ειναι και λιγο παραπανω. Θα παω MAHA-Φωτηνελη και θα ποσταρω....παντως τα 200 τα εχω αφησει για τα καλα B):D :D :rolleyes:

εκει εισαι μην ανυσηχεις... αντε να εισαι 5 πανω 5 κατω... αλλα μια δυναμομετρηση να πας να την κανεις...

επομενο βημα?????

Link to comment
Share on other sites

εκει εισαι μην ανυσηχεις... αντε να εισαι 5 πανω 5 κατω... αλλα μια δυναμομετρηση να πας να την κανεις...

επομενο βημα?????

You know ........απλά ελπίζω να βγει σύντομα after-market αντλία υψηλής!

Ξερω πολλα παιδια που αλλα ελεγαν προγραμματιστες και βγηκαν πολυ λιγοτερα...Γιαυτο ρωταω!Αν δν κανεις Dyno μονος μην πιστευεις τπτ!Α και να πας μονος στα ακυρα για Dyno και οχι με τον προγραμματιστη να το ξερει που και πως...
Οταν εβαλα το αρχικο προγραμμα απο Log o salex μου ειπε 200...η δυναμομετρηση εδειξε (σε MAHA) 199,4!!!! Επεσε 0,6 HP έξω!Ελπίζω και αυτην την φορα να πέσει το ιδιο έξω tongue.giftongue.giftongue.gif

Θα παω μονος μου για δυναμομετρηση αν και νομιζω οτι τα παιδια δεν παιζουν με τα δυναμομετρα B)

Link to comment
Share on other sites

You know ........απλά ελπίζω να βγει σύντομα after-market αντλία υψηλής!

Οταν εβαλα το αρχικο προγραμμα απο Log o salex μου ειπε 200...η δυναμομετρηση εδειξε (σε MAHA) 199,4!!!! Επεσε 0,6 HP έξω!Ελπίζω και αυτην την φορα να πέσει το ιδιο έξω tongue.giftongue.giftongue.gif

Θα παω μονος μου για δυναμομετρηση αν και νομιζω οτι τα παιδια δεν παιζουν με τα δυναμομετρα B)

Δεν ειπα οτι παιζουν...Απλα εχω καποιο λογο που το λεω και δεν ειναι για αυτους συγκεκριμενα αλλα γενικοτερα!Τσπ δν μπορω να πω κατι αλλο....Και εγω προγραμμα αν βαλω στον Στελιο θα παω γτ εχω ακουσει τα καλυτερα λογια και ξερουν να κανουν τη δουλεια τους!

Link to comment
Share on other sites

You know ........απλά ελπίζω να βγει σύντομα after-market αντλία υψηλής!

Οταν εβαλα το αρχικο προγραμμα απο Log o salex μου ειπε 200...η δυναμομετρηση εδειξε (σε MAHA) 199,4!!!! Επεσε 0,6 HP έξω!Ελπίζω και αυτην την φορα να πέσει το ιδιο έξω tongue.giftongue.giftongue.gif

Θα παω μονος μου για δυναμομετρηση αν και νομιζω οτι τα παιδια δεν παιζουν με τα δυναμομετρα B)

πας καλα ρε?

υπαρχει ηδη αντλια...

εγω δεν αλλαξα αντλια?

Link to comment
Share on other sites

τσ τσ τσ αχ αυτη η αντλια υψηλης τι κανει... χεχεχε!

αντε καλοριζικος και εσυ καλως ηρθες στο κλαμπ των 220+ και μακαρι να τον περασεις απο πανω τον γατουλη γιατι εχει βγαλει πολυ γλωσσα τωρα τελευταια...

Στο τέλος θα μέινει μόνο ένας στα 220+ και αυτός θα είμαι εγώ! :D jOVANNI Θα σε πυροβολήσω ετοιμάσου rocket.gif

Link to comment
Share on other sites

απο τα 140 τα δικα μου....και τα 200 καλα ειναι...αλλα στην προκυμενη τα 220...

προγραμμα = 650-800 εξαρταται την εταιρεια που θα βαλεις

εξατμιση = 800 - 1600 τα 1600 ειναι milltek

ιντερκουλερ = 400

εισαγωγη = κανα 150αρι

κοντα στα 2000 ευρω για 220 αλογα

Link to comment
Share on other sites

προγραμμα = 650-800 εξαρταται την εταιρεια που θα βαλεις

εξατμιση = 800 - 1600 τα 1600 ειναι milltek

ιντερκουλερ = 400

εισαγωγη = κανα 150αρι

κοντα στα 2000 ευρω για 220 αλογα

πολυ καλα φαινονται.σιγα σιγα πρεπει να μαζευω λεφτα.ευχαριστω...:D

Link to comment
Share on other sites

απο τα 140 τα δικα μου....και τα 200 καλα ειναι...αλλα στην προκυμενη τα 220...

Εισαγωγη: PiperCross Viper 250

Εξατμιση: Απο Gti + Karabelas 300

Προγραμμα Etuners: 650 (Το αρχικο, το Update FREE)

Για Ιντερκουλερ ο Στελιος (Salex) δεν υπερ. Το μαμισιο είναι ίδιο με του Gti οπότε επαρκει για 240+

Αυτα για τα άλογα....

Θα προτεινα μεγαλυτερα φρενα αλλα δεν έχει να κανει με 220. Απλα τα χιλιομετρα που μαζευει είναι πολλα.

Link to comment
Share on other sites

Εισαγωγη: PiperCross Viper 250

Εξατμιση: Απο Gti + Karabelas 300

Προγραμμα Etuners: 650 (Το αρχικο, το Update FREE)

Για Ιντερκουλερ ο Στελιος (Salex) δεν υπερ. Το μαμισιο είναι ίδιο με του Gti οπότε επαρκει για 240+

Αυτα για τα άλογα....

Θα προτεινα μεγαλυτερα φρενα αλλα δεν έχει να κανει με 220. Απλα τα χιλιομετρα που μαζευει είναι πολλα.

στα φρενα ειδικα θα δωσω + 10000000000000000000000000000000000000

εγω ειδικα θεωρω τον εαυτο μου ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ που εχω κανει οτι εχω κανει και ακομα δεν εχω αξιωθει να βαλω καλυτερα φρενα...

οσο για το ιντερκουλερ οντως το oem ειναι αρκετα καλο αλλα πιστευω πως ειδικα το καλοκαιρι ενα intercooler απο s3 κανει την μικρη διαφορα :)

Link to comment
Share on other sites

Ξερω πολλα παιδια που αλλα ελεγαν προγραμματιστες και βγηκαν πολυ λιγοτερα...Γιαυτο ρωταω!Αν δν κανεις Dyno μονος μην πιστευεις τπτ!Α και να πας μονος στα ακυρα για Dyno και οχι με τον προγραμματιστη να το ξερει που και πως...

Συμφωνω,

απο βδομαδα θα κοιταξω και το δικο μου θεμα με τα παιδια γιατι δεν ειχα ευκαιρησει μεχρι τωρα

καθοτι η δικη μου εντυπωση απο την βελτιωση δεν ηταν η αναμενομενη και δυστυχως αν και αμφισβητουμενα τα νουμερα απο τα παιδια για λογους που εχουν ειπωθει (κυριως λογω dsg) το αυτοκινητο για μενα συμπεριφερεται για τα αλογα/ροπη που μετρηθηκε δηλ 176 και 24.6 .

Οποτε εχει ψαξιμο για να βρω τα υπολοιπα 25 αλογα και 2 κατι κιλα ροπη.

Ελπιζω να βγω και εγω αλλα και η μετρηση λαθος.

Παντως αν τα 200 αλογα και 27-28 ροπη ειναι ετσι δεν θα ημουν τοσο ενθουσιασμενος.

Καλα για τα 'ξυρισματα' που λεγονται και σπινιαρισματα με 2α-3η δεν υπαρχει περιπτωση.

Βεβαια υπαρχει και το υποκειμενικο κριτηριο του καθενος.

Αυτο που σιγουρα εχω δει ειναι η κατα 1 περιπου λιτρο παραπανω καταναλωση χωρις να το 'τρεχω' ιδιαιτερα.

Αν φυσικα ειχα την αισθηση που περιμενα δεν θα με πειραζε καθολου αλλα ειναι σαν να πληρωνω για κατι που δεν εχω.

Και παλι λεω μακαρι να ειναι η εντυπωση μου, οχι οτι θα χασω και τον υπνο μου γι'αυτο.

Υπαρχουν και σοβαρα πραγματα στη ζωη, αυτο το βλεπω σαν παιχνιδι.

Link to comment
Share on other sites

Για του λογου το αληθες.

Μολιs πριν λιγο με συναδελφο που εχει A3 sportback 1.8 (160 hp) tiptronic.

Eγω με το 1.4 tsi dsg (etuners προγραμμα)

Τα δυο αυτοκινητα ειναι εφαμιλλα δηλ εχουν το ιδιο συστημα μεταδοσης, ιδιο βαρος εκεινο με 160 (αλλα δυναμομετρημενα περιπου στα 180 οπως λεγεται) το δικο μου δυναμομετρημενο στα 176 (με διορθωση πραγματικης βαρομετρικης πιεσης λιγο πριν τα 180).

Καναμε αρκετα πατηματα παντα στη θεση S (sport) για να μην εχουμε το θεμα ανθρωπινος παραγοντας κλπ.

Αποτελεσμα,

ξεκινημα παντα μαζι (μαλιστα πεταγοταν λιγο πιο πολυ η μουρη μου σε 1η/2α αλλαγη, μαλλον λογω κομπρεσσορα) μετα πεταγοταν το sportback 1-1.5 αυτοκινητο οπου και εμενε σταθερη η διαφορα μεχρι περιπου τα 160-170 οποτε μου φαινοταν οτι τον επιανα σιγα σιγα αλλα τελειωνε ο δρομος και σταματαγαμε.

Οσα πατηματα και να καναμε (4 για την ακριβεια) τα ιδια παντα.

Καναμε και ενα σε κατηφορικο κομματι οπου τα πηγα καλυτερα αλλα παντα κυνηγουσα.

Μ' αυτο λοιπον εχω να πω οτι τελικα η δυναμομετρηση που εκανα δεν απεχει απο την πραγματικοτητα και πρεπει να ειναι κοντα στα 180 αλογα και στα 24.5 ροπη.

Δυστυχως επιβεβαιωνω την αισθηση που μου δινει το αυτοκινητο γι'αυτο και επιμενω οτι δεν πρεπει να ειναι στα 200 και 26-27 ροπη αλλα στα δυναμομετρημενα 176 (αντε 180) και 24.6 ροπη.

Οσο για το dsg δεν πιστευω πλεον οτι παιζει κανενα ρολο (τουλαχιστον σημαντικο) στην δυναμομετρηση.

Αυτα γιατι δεν πρεπει να λεμε μονο τα καλως κειμενα αλλα και οτι εμεις που ξερουμε τα αυτοκινητα μας (και τουλαχιστον εχουμε και καποια εμπειρια πανω σε αυτα) δεν θα πρεπει να αρκουμαστε μονο στην θεωρια αλλα κυριως στην πραξη οσο και αν αυτη μπορει μερικες φορες να μην ανταποκρινεται στις προσδοκιες μας.

Φυσικα το αυτοκινητο ειναι σαφωσ καλυτερο απο μαμα, εφαμιλλο με ενα 1.8 160αρι, αλλα οχι στα φημολογουμενα 200 και 26-27.

Τουλαχιστον οχι ακομα.

Ειδωμεν απο βδομαδα οταν το κοιταξουμε ξανα.

Link to comment
Share on other sites

Για του λογου το αληθες.

Μολιs πριν λιγο με συναδελφο που εχει A3 sportback 1.8 (160 hp) tiptronic.

Eγω με το 1.4 tsi dsg (etuners προγραμμα)

Τα δυο αυτοκινητα ειναι εφαμιλλα δηλ εχουν το ιδιο συστημα μεταδοσης, ιδιο βαρος εκεινο με 160 (αλλα δυναμομετρημενα περιπου στα 180 οπως λεγεται) το δικο μου δυναμομετρημενο στα 176 (με διορθωση πραγματικης βαρομετρικης πιεσης λιγο πριν τα 180).

Καναμε αρκετα πατηματα παντα στη θεση S (sport) για να μην εχουμε το θεμα ανθρωπινος παραγοντας κλπ.

Αποτελεσμα,

ξεκινημα παντα μαζι (μαλιστα πεταγοταν λιγο πιο πολυ η μουρη μου σε 1η/2α αλλαγη, μαλλον λογω κομπρεσσορα) μετα πεταγοταν το sportback 1-1.5 αυτοκινητο οπου και εμενε σταθερη η διαφορα μεχρι περιπου τα 160-170 οποτε μου φαινοταν οτι τον επιανα σιγα σιγα αλλα τελειωνε ο δρομος και σταματαγαμε.

Οσα πατηματα και να καναμε (4 για την ακριβεια) τα ιδια παντα.

Καναμε και ενα σε κατηφορικο κομματι οπου τα πηγα καλυτερα αλλα παντα κυνηγουσα.

Μ' αυτο λοιπον εχω να πω οτι τελικα η δυναμομετρηση που εκανα δεν απεχει απο την πραγματικοτητα και πρεπει να ειναι κοντα στα 180 αλογα και στα 24.5 ροπη.

Δυστυχως επιβεβαιωνω την αισθηση που μου δινει το αυτοκινητο γι'αυτο και επιμενω οτι δεν πρεπει να ειναι στα 200 και 26-27 ροπη αλλα στα δυναμομετρημενα 176 (αντε 180) και 24.6 ροπη.

Οσο για το dsg δεν πιστευω πλεον οτι παιζει κανενα ρολο (τουλαχιστον σημαντικο) στην δυναμομετρηση.

Αυτα γιατι δεν πρεπει να λεμε μονο τα καλως κειμενα αλλα και οτι εμεις που ξερουμε τα αυτοκινητα μας (και τουλαχιστον εχουμε και καποια εμπειρια πανω σε αυτα) δεν θα πρεπει να αρκουμαστε μονο στην θεωρια αλλα κυριως στην πραξη οσο και αν αυτη μπορει μερικες φορες να μην ανταποκρινεται στις προσδοκιες μας.

Φυσικα το αυτοκινητο ειναι σαφωσ καλυτερο απο μαμα, εφαμιλλο με ενα 1.8 160αρι, αλλα οχι στα φημολογουμενα 200 και 26-27.

Τουλαχιστον οχι ακομα.

Ειδωμεν απο βδομαδα οταν το κοιταξουμε ξανα.

Παντελη, το file σου ειναι σχετικα ηπιο και ειναι για απροβληματιστη λειτουργια με κανονικο καυσιμο (95oct) που μου ειπες οτι χρησιμοποιεις τακτικα, οπως μου ειπες οτι δεν σ ενδιαφερουν και οι απολυτες επιδοσεις. Γι αυτο και δεν εχεις 200+ΗΡ αλλα 185ΗΡ, οχι 176ΗΡ ομως και σου εξηγησα τον λογο. μαλλον παρεξηγησαμε ποιο ηταν τελικα το ζητουμενο...

Απο τη στιγμη που ανοιγεις ομως με 1.8TSI , πας χανεις τον υπνο σου, κλπ κλπ, περνα τη Δευτερα το πρωι με 100αρα να φτιαξουμε ενα file για 210+ΗΡ. Δινω μεγαλη βαρυτητα στο να μη μενει κανενας απογοητευμενος και να μη "γκρινιαζει" συνεχεια για κατι που γινεται πανευκολα.

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πέρασα από τα παιδιά Κρίτωνα και Στέλιο (E-tuners)…..

Σήμερα ήταν update-day….

Με εξάτμιση 63,5 και εισαγωγή έλειπε μονό ένα καλό custom πρόγραμμα για να ανεβούμε στα 220Hp!

Καταρχήν ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά γιατί ασχολήθηκαν πάνω από 3 ώρες για να πετυχουν το μέγιστο. Ο μόνος περιορισμός, η αντλία υψηλής , όπου από χαμηλά (2000 rpm) και 4η ή 5η έπεφτε σε safe mode. Βεβαια ο καιρος δεν βοηιθησε (8 εξωτερική και 15 εισόδου) με αποτέλεσμα να σηκώνει 1,7 over και το καύσιμο να μην επαρκεί.

Σαν αποτέλεσμα: αψογο, το αυτοκίνητο δεν παταει κάτω με 2ερα και η 3 πάει σπινιαριστη στην αρχή…..

Είναι πολύ αισθητή η διαφορά και η ροπή δίνει ρέστα.

Thanks Etuners….

Γιώργο κανόνισε ένα ραντεβού την Κυριακή….ξέρεις που!!! tongue.gif

Γιαννη, εσυ αγορι μου εξελιχτηκες σε super-κοντρακια!!! Και δε σου φαινοτανε...!

Well done, ευχομαι να χαρεις το τερατακι σου!!! Αντε και stage III ! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Παντελη, το file σου ειναι σχετικα ηπιο και ειναι για απροβληματιστη λειτουργια με κανονικο καυσιμο (95oct) που μου ειπες οτι χρησιμοποιεις τακτικα, οπως μου ειπες οτι δεν σ ενδιαφερουν και οι απολυτες επιδοσεις. Γι αυτο και δεν εχεις 200+ΗΡ αλλα 185ΗΡ, οχι 176ΗΡ ομως και σου εξηγησα τον λογο. μαλλον παρεξηγησαμε ποιο ηταν τελικα το ζητουμενο...

Απο τη στιγμη που ανοιγεις ομως με 1.8TSI , πας χανεις τον υπνο σου, κλπ κλπ, περνα τη Δευτερα το πρωι με 100αρα να φτιαξουμε ενα file για 210+ΗΡ. Δινω μεγαλη βαρυτητα στο να μη μενει κανενας απογοητευμενος και να μη "γκρινιαζει" συνεχεια για κατι που γινεται πανευκολα.

Κριτωνα,

Τριτη πρωι θα περασω, καθοτι εχω αδεια, και ετσι δεν θα εχουμε και προβλημα χρονου.

Το 'γκρινιασμα' ειναι παντα καλοπροαιρετο, για να βρισκουμε ανταποκριση στις ανησυχιες μας.

Παντως μονο 100αρα εχω πλεον απο τοτε που καναμε το προγραμμα κατοπιν δικης σου παροτρυνσης.

Για να μην λεγεται ομως οτι μονο 'γκρινιαζω', το αυτοκινητο λειτουργει αψογα χωρις απολυτως κανενα προβλημα παροτι το εχω φτασει στα ορια του αρκετες φορες.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Παντελη, το file σου ειναι σχετικα ηπιο και ειναι για απροβληματιστη λειτουργια με κανονικο καυσιμο (95oct) που μου ειπες οτι χρησιμοποιεις τακτικα, οπως μου ειπες οτι δεν σ ενδιαφερουν και οι απολυτες επιδοσεις. Γι αυτο και δεν εχεις 200+ΗΡ αλλα 185ΗΡ, οχι 176ΗΡ ομως και σου εξηγησα τον λογο. μαλλον παρεξηγησαμε ποιο ηταν τελικα το ζητουμενο...

Εγω θελω να βλεπω 1.6 οβερ ;):ninja: Τι θα γινει με εμενα???Παντως αυτο που βλεπω εγω στο μπαρομετρο ειναι 1.1 σταθερη 1.2 καποιες φορες και 1-0.9 στις 6000-6500 .Αλλα οβερ δεν βλεπω, σαν να μην κανει καθολου.Με βλεπω να ερχομαι καποια στιγμη να δυναμωσω λιγο ακομα γιατι ζηλεψα με αυτα που ακουω. :angry::wacko:

Edited by gtas
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.