panos18 Posted March 4, 2009 Report Share Posted March 4, 2009 pws mporw na kanw ton tsi 1.4 se 1.6?? a3izei auth h metatropi?? ti diafores 8a dw sto autokinito oson afora tis epidoseis tou?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted March 4, 2009 Report Share Posted March 4, 2009 pws mporw na kanw ton tsi 1.4 se 1.6?? a3izei auth h metatropi?? ti diafores 8a dw sto autokinito oson afora tis epidoseis tou?? Γιατί να μπείς σε μια τέτοια διαδικασία? Διαφορές όσον αφορά τις επιδόσεις του κινητήρα θα καταφέρεις και μ ένα πρόγραμμα αναβάθμισης του εγκεφάλου (tuning). (Αν μπορείς γράφε με ελληνικούς χαρακτήρες) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abyron Posted March 4, 2009 Report Share Posted March 4, 2009 Γιατί να μπείς σε μια τέτοια διαδικασία? Διαφορές όσον αφορά τις επιδόσεις του κινητήρα θα καταφέρεις και μ ένα πρόγραμμα αναβάθμισης του εγκεφάλου (tuning). (Αν μπορείς γράφε με ελληνικούς χαρακτήρες) πότε είναι λογικό να αποφασίσει κάποιος κάνει αναβάθμιση του εγκεφάλου (tuning) ? είναι λογικό κάποιος που μόλις πήρε ένα καινούργιο αυτοκίνητο με 122 αλογα, να πάει και να κανει αναβαθμιση ? αναβάθμιση κάνουν στις επίσημες αντιπροσωπείες ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted March 4, 2009 Report Share Posted March 4, 2009 πότε είναι λογικό να αποφασίσει κάποιος κάνει αναβάθμιση του εγκεφάλου (tuning) ?είναι λογικό κάποιος που μόλις πήρε ένα καινούργιο αυτοκίνητο με 122 αλογα, να πάει και να κανει αναβαθμιση ? αναβάθμιση κάνουν στις επίσημες αντιπροσωπείες ? Ναι κάνουν όπως και υπάρχουν και τα έπονυμα προγράμματα τα οποία ας πούμε πώς είναι σε συνεργασία με την VW και εξελήσουν τα προγράμματα που βάζουν ΠΧ Revo MTM κτλπ που σου παρέχουν κάποια εγγήση σωστής λειτουργία χωρείς προβλήματα κτλπ για την μηχανή... Υ.Γ. όπως είπα και σε άλλο πόστ όσοι ξεκινάνε και κάνουν tunning πάντα θα ρισκάρουν είτε μπεί ένα επόνυμο η custom πρόγραμμα η πρόγραμμα απο διάφορες βελτιοτικές αιτερίες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haris_golf-gt Posted March 4, 2009 Report Share Posted March 4, 2009 οπως και να εχει ειναι μια πολυ καλη ιδεα.εμεις τουλαχιστον που εχουμε το 140αρι και εχουμε φιλτρο προγραμμα εξατμηση μας τρωει να το κανουμε να παρουμε το μοτερ στην πλατη και να γυρναμε σαν τουσ φλινγκστοουνς μεχρι να το κανουμε σωστο. Παντως εγω που ρωτησα τον σπαρταλη απο κρητη μου ειπε οτι θεωρητηκα γινεται αλλα ποιος θα κανει την αρχη....και αλλα σωθικα στην τουρμπινα μπαινουν αλλα...εχω καποιον στο μυαλο μου που θελει να το κανει αλλα αν θελει ας μας πει ο ιδιος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted March 4, 2009 Report Share Posted March 4, 2009 λογικά ο κόρμος απο το 1,6FSi τεριάζει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted March 4, 2009 Report Share Posted March 4, 2009 πότε είναι λογικό να αποφασίσει κάποιος κάνει αναβάθμιση του εγκεφάλου (tuning) ?είναι λογικό κάποιος που μόλις πήρε ένα καινούργιο αυτοκίνητο με 122 αλογα, να πάει και να κανει αναβαθμιση ? αναβάθμιση κάνουν στις επίσημες αντιπροσωπείες ? Αναβάθμιση θα κάνεις όταν θελήσεις το αυτοκίνητό σου πιό δυνατό. Τώρα αν μιλάμε για καινούριο αυτοκίνητο, θα ήταν καλύτερα να γίνουν πρώτα τουλάχιστον 5.000km. Αναβάθμιση κάνουν και κάποιες αντιπροσωπείες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haris_golf-gt Posted March 4, 2009 Report Share Posted March 4, 2009 λογικά ο κόρμος απο το 1,6FSi τεριάζει? οχι νομιζω οτι ο κορμος παραμενει ιδιος μονο στροφαλο πιστονια μπιελες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 οχι νομιζω οτι ο κορμος παραμενει ιδιος μονο στροφαλο πιστονια μπιελες ακριβως αυτο ο στροφαλος ειναι ιδια διαμετρος με τον 1.6fsi αλλα η διαδρομη των εμβολων ειναι διαφορετικη αλλα δεν νομιζω να κολησουμε εκει... θα δουμε απο χειμωνα κατα ποσο ειναι πιθανο να γινει και αν γινεται θα το κανω μαζι με μια gt28rs μπιελοπιστονα εννοειται κλπ κλπ. η μονη μ@λακια στο ολο θεμα ειναι οτι αμα το κανω το ψιλοπαντρευομαι το αμαξακι... ειδωμεν...!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted March 5, 2009 Author Report Share Posted March 5, 2009 βασικα το tsi μου ειναι το 140 και εχει 2.500 χιλιομετρα περιπου. εννοειται πως τα 160 αλογα του μου φαινονται λιγα πλεον και πως η αναβαθμιση ειναι θεμα χρονου( μετα τα 6000χμ)... την απορεια αυτη την εξεφρασα μηπως και ξερει καποιος αν το αυτοκινιτο θα αντεξει παραπανω αν γινει 1.6tsi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 βασικα το tsi μου ειναι το 140 και εχει 2.500 χιλιομετρα περιπου. εννοειται πως τα 160 αλογα του μου φαινονται λιγα πλεον και πως η αναβαθμιση ειναι θεμα χρονου( μετα τα 6000χμ)... την απορεια αυτη την εξεφρασα μηπως και ξερει καποιος αν το αυτοκινιτο θα αντεξει παραπανω αν γινει 1.6tsi... αν βαλεις και μπιελοπιστονα γιατι να μην αντεξει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS10 Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 1000 φορες δωσ το κ παρε το 1.8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted March 5, 2009 Author Report Share Posted March 5, 2009 βασικα αν ειχα εναω 1.6 τσι με 220 αλογα και εναν 1.4 τσι με 220 αλογα, τι διαφορες θα εβλεπα στις επιδοσεις τους??? εννοειται πςσ οι διαφορες των 2 αυτοκινιτων ειναι ο κιβισμος και μονο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS10 Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 κοιτα υπαρχουν 220 κ 220. για παραδειγμα το δικο μου εβγαλε προχθες 295 με τη 1η δυναμομετρηση. και στη 2η εχασε κοντα 15 αλογα!!!! ζεσταθηκε... με το 1.6 θα σαι πιο κοντα στα 220 μετα απο απανωτα πατηματα ή κατα τη διαρκεια ενος ταξιδιου. ο κινητηρας γενικα δεν θα ζοριζεται το ιδιο. με τη προ'υ'ποθεση οτι εχουν την ιδια τουρμπινα. δες για παραδειγμα το (tsi)1.8 με τα 160 κ το(tfsi) 2λιτρο με τα 200. εχουν την ιδια τουρμπινα. αν θες να πας το 1.8 στα διακοσα πρεπει να δουλεψει πιο ψιλα η τουρμπινα, αρα θα ζοριστει. δεν θα χει την ιδια αξιοπιστια. γιατι να κανεις πειραματα? πηγαινε παρε με μεγαλυτερο κυβισμο ή βαλε προγραμμα, εισαγωγη, εξαγωγη κ η διαφορα θα ναι εμφανης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS10 Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 Α! το 1.6 θα χει και περισσοτερη ροπη, το μονο σιγουρο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS10 Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 Α! το 1.6 θα χει και περισσοτερη ροπη, το μονο σιγουρο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haris_golf-gt Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 ΝΑΙ ΑΠΟ ΡΟΠΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΔΕΙς ΔΙΑΦΟΡΑ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxodioktis100 Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 Τωρα σοβαρα μιλατε η κανετε πλακα?? να πεταξετε δηλαδη ενα μπλοκ 1.6 fsi και να κολλησετε τις 2 τουρμπινες πανω? μπραβο ρε παιδια για τις ιδεες..... μηπως να περνατε ενα μεταχειρισμενο 2.0TFSI να τελειωνατε χωρις προβλημα? η μηπως να κολουσατε τον κινητηρα του 1.8TSi πιο λογικο μου φαινετε.... δηλαδη αληθεια για λιγο παραπανω ροπη που θα εδιναν 200cc θα μπαινατε σε αυτην την διαδικασια? η απλα να χαμε να λεγαμε posts... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 Τωρα σοβαρα μιλατε η κανετε πλακα??να πεταξετε δηλαδη ενα μπλοκ 1.6 fsi και να κολλησετε τις 2 τουρμπινες πανω? μπραβο ρε παιδια για τις ιδεες..... μηπως να περνατε ενα μεταχειρισμενο 2.0TFSI να τελειωνατε χωρις προβλημα? η μηπως να κολουσατε τον κινητηρα του 1.8TSi πιο λογικο μου φαινετε.... δηλαδη αληθεια για λιγο παραπανω ροπη που θα εδιναν 200cc θα μπαινατε σε αυτην την διαδικασια? η απλα να χαμε να λεγαμε posts... +100000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex7 Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 Τωρα σοβαρα μιλατε η κανετε πλακα??να πεταξετε δηλαδη ενα μπλοκ 1.6 fsi και να κολλησετε τις 2 τουρμπινες πανω? μπραβο ρε παιδια για τις ιδεες..... μηπως να περνατε ενα μεταχειρισμενο 2.0TFSI να τελειωνατε χωρις προβλημα? η μηπως να κολουσατε τον κινητηρα του 1.8TSi πιο λογικο μου φαινετε.... δηλαδη αληθεια για λιγο παραπανω ροπη που θα εδιναν 200cc θα μπαινατε σε αυτην την διαδικασια? η απλα να χαμε να λεγαμε posts... +1 Γιατί ρε αδερφέ δεν πας να βάλεις ένα μεταχειρησμένο μοτεράκι GTI ή ένα 1.8 TSI και να κάνεις δουλειά πιο μπαμ. Το χρόνο και τη ταλαιπωρία που θα φας μέχρι να γίνει όλο αυτό το θέμα με το 1.6 ....... και σε αυτά πρόσθεσε και το χρήμα..... απλά ΔΕ ΛΕΕΙ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 Kατι ασχετο αλλα κ σχετικο μιας κ μιλαμε για υπερκυβισμο... το 1.6 FSI εχει ακουσει-γνωριζει κανεις αν μπορει να υπερκυβιστει σε 2.0 FSI; ταιριαζει το μπλοκ; ενα φιλαρακι μου υπερκυβισε το 1.4 Corolla του σε 1.8 με 160 αλογα περιπου κ ροπη κοντα στα 20, επειδη ταιριαζε γαντι η μετατροπη, στον ΜΑΛΛΙΩΡΑ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 Τωρα σοβαρα μιλατε η κανετε πλακα??να πεταξετε δηλαδη ενα μπλοκ 1.6 fsi και να κολλησετε τις 2 τουρμπινες πανω? μπραβο ρε παιδια για τις ιδεες..... μηπως να περνατε ενα μεταχειρισμενο 2.0TFSI να τελειωνατε χωρις προβλημα? η μηπως να κολουσατε τον κινητηρα του 1.8TSi πιο λογικο μου φαινετε.... δηλαδη αληθεια για λιγο παραπανω ροπη που θα εδιναν 200cc θα μπαινατε σε αυτην την διαδικασια? η απλα να χαμε να λεγαμε posts... Πολύ σωστά. Γιατί όλα στη θεωρία είναι μια χαρά, αλλά στην πράξη, κάπου χάνονται. Και στα TFSI είχε βγει ένα κιτ για 2,2 αλλά όσο το έχετε δει εσείς να δουλεύει, άλλο τόσο το έχω δει και εγώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Kατι ασχετο αλλα κ σχετικο μιας κ μιλαμε για υπερκυβισμο... το 1.6 FSI εχει ακουσει-γνωριζει κανεις αν μπορει να υπερκυβιστει σε 2.0 FSI; ταιριαζει το μπλοκ; ενα φιλαρακι μου υπερκυβισε το 1.4 Corolla του σε 1.8 με 160 αλογα περιπου κ ροπη κοντα στα 20, επειδη ταιριαζε γαντι η μετατροπη, στον ΜΑΛΛΙΩΡΑ.. Ακόμη κι αν γίνεται, δεν αξίζει τον κόπο. Σκέψου πως από τη στιγμή που θα ανοιχτεί το μοτέρ παύει να είναι εργοστασιακό. Και πόσο σίγουρος μπορείς να είσαι πως αυτός που το έλυσε και το έδεσε τα έκανε όλα σωστά, πήρε σωστές ανοχές, έσφιξε τα πάντα με τις σωστές ροπές, έκανε καλό χρονισμό, κλπ? Καλύτερα (και φθηνότερα ενδεχομένως) ενα τροπετάκι παρά το ξενύχτι στα συνεργεία, το άγχος και η πατέντα. Τα Τουότα είναι άλλη περίπτωση. Σκέψου τα σαν το σετ Quattro της Fissler. 2 κατσαρόλες, 2 καπάκια, 4 υλοποιήσεις. Παίρνεις το μπλοκ της Ψωρόλλα 1.4 και το προσαρμόζεις στην 1.6 και την 1.8. Παίρνεις τη μίζα του Aygo και την προσαρμόζεις στη Supra. Παίρνεις το Casio ρολογάκι από το ανηψάκι σου που δείχνει θερμοκρασία και που είναι και ραδιόφωνο και το κάνεις ηχοσύστημα στη Celica. Παίρνεις το 'Π' της προγιαγιάς σου, του κοτσάρεις και 2 αμορτισέρ Kayaba και έτοιμος ο πίσω άξονας του Starlet. Τέτοια ωραία πράγματα δηλαδή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctordim Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 (edited) ναι ρε παιδια, δεν αξιζει τον κοπο η μετατροπη που λετε,οποιος διαθετει χρηματα παιρνει ενα μεγαλυτερο μοτερ ετοιμο κ ειναι ξεγνοιαστος χωρις προβληματα.. ειδικα μοτερ fsi-tsi μου φαινεται πολυ επιφοβο να ανοιχτουν.. Τα Τουότα είναι άλλη περίπτωση. Σκέψου τα σαν το σετ Quattro της Fissler. 2 κατσαρόλες, 2 καπάκια, 4 υλοποιήσεις. Παίρνεις το μπλοκ της Ψωρόλλα 1.4 και το προσαρμόζεις στην 1.6 και την 1.8. Παίρνεις τη μίζα του Aygo και την προσαρμόζεις στη Supra. Παίρνεις το Casio ρολογάκι από το ανηψάκι σου που δείχνει θερμοκρασία και που είναι και ραδιόφωνο και το κάνεις ηχοσύστημα στη Celica. Παίρνεις το 'Π' της προγιαγιάς σου, του κοτσάρεις και 2 αμορτισέρ Kayaba και έτοιμος ο πίσω άξονας του Starlet. Τέτοια ωραία πράγματα δηλαδή. μηπως εισαι λιγακι(για να μην πω αρκετα..) υπερβολικος? εχω εμπειρια απο toyota,γι αυτο το λεω..ακομα κ ετσι απλα να κατασκευαζει η συγκεκριμενη εταιρια τα αυτοκινητα της δεν σπανε-δε χαλανε με τιποτα.. Edited March 6, 2009 by doctordim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 συγκεκριμενη εταιρια τα αυτοκινητα της δεν σπανε-δε χαλανε με τιποτα.. αστο δεν ισχευει ποια ειναι αξιοπιστα αλλα οχι οσο λενε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...