Jump to content
Black Widow

Golf 6 Gti - Tuning [Βελτίωση 1ου και 2ου Σταδίου στο νέο Tsi μοτέρ]

Recommended Posts

σε ψαχνουν οι γερμανοι για να τους δωσεις τα φωτα σου...

ελεος τ ι αλλο θα ακουσουμε.

οι γερμανοι δινουν 7,2 για μηχανικο κιβωτιο και 6,9 για DSG αλλα εσυ εκανες τα δικα σου τεστ και ξερεις καλυτερα.

και παλι θα σου πω πως εχω συναντησει αρκετα 6αρια και ολα τα ασησα πολυ πολυ πισω.

προφανως δεν ηταν με προγραμμα η ηταν ασχετος ο αλλος που τα βαλατε.

αλλιως, οχι 2 αμαξια πισω αλλα πολυ πισω θα ησουν αν ηταν αυτοματος. τωρα αν ηταν μηχανικο κιβωτιο τοτε οκ λογικα θα ησουν λιγο πισω αφου εκεινος ειχε προγραμμα.

παντως ενα ειναι σιγουρο, μαμ και τα δυο με αυτοματο κιβωτιο κια τα δυο, πανε το ιδιο ακριβως.

τουλαχιστον αυτο υποστηριζουν οι γερμανοι μετα απο πολλα τεστ που εκαναν. τωρα οπως ξαναειπα, ισως τα δικα σου τεστ ειναι καλυτερα........

Φιλε μου ασε τις ειρωνιες.Ο κολλητος μου εχει κανει τοσες κοντρες στην ζωη του που ουτε φανταζεσαι.Δεν χρειαζεται να σε πεισω για τπτ.Καποια στιγμη που θα συναντησεις καποιον που να ξερει να το παει το αυτοκινητο του θα δεις ποσο πισω θα εισαι.Μεχρι τοτε παιζε με τα κουμπακια που εχεις στο τιμονι γιατι με αυτα που λες δειχνεις οτι δεν ξερεις καθολου.Δεν συνεχιζω αλλο το θεμα κουραστικα να μιλαω με κολλημενους............

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου ασε τις ειρωνιες.Ο κολλητος μου εχει κανει τοσες κοντρες στην ζωη του που ουτε φανταζεσαι.Δεν χρειαζεται να σε πεισω για τπτ.Καποια στιγμη που θα συναντησεις καποιον που να ξερει να το παει το αυτοκινητο του θα δεις ποσο πισω θα εισαι.Μεχρι τοτε παιζε με τα κουμπακια που εχεις στο τιμονι γιατι με αυτα που λες δειχνεις οτι δεν ξερεις καθολου.Δεν συνεχιζω αλλο το θεμα κουραστικα να μιλαω με κολλημενους............

chrisnik εκανες λαθος που μπηκες στη διαδικασια να ανοιξεις σοβαρη κουβεντα με τον συκεκριμενο .αν εχεις παρακολουθησει καθολου το forum θα δεις οτι οπου υπαρχει θεμα και αφορα το gti 6 μπαινει και αρχιζει το κραξιμο χωρις ιδιαιτερο λογο καθε φορα και λεγοντας παντα τα ιδια.Δικαιωμα του βεβαια αλλα οκ ,εχουμε καταλαβει φιλε μ οτι εχεις κομπλεξ με το συγκεκριμενο αυτοκινητο ,αλλα σου εχω πει οτι γινεσαι κουραστικος αναπαραγωντας συνεχως τα ιδια.

Btw πολυ καλο το project σου chris ,ειδα και το video με την εξατμιση , φανταζομαι οτι με το καινουριο σου προγραμμα θα κανει παπαδες !

PanosA3 ναι,ειμαι απο νοτεια προαστεια,μολις παραλαβεις το αμαξι σου και το στρωσεις πολυ ευχαριστως να κανουμε τις δοκιμες που σε ενδιαφερουν . Με το καλο να το παραλαβεις τωρα.

Edited by through
Link to comment
Share on other sites

Παραιτούμαι....!

Φίλος μου που έχει το V και έχει κάνει και αναβάθμηση λογισμικού, του έβγαλε 211 σε δυναμομέτρηση. 211<230. Τέλος....

Τα υπόλοιπα μπορείς να τα γράψεις εδώ

Edited by patentas
Link to comment
Share on other sites

chrisnik εκανες λαθος που μπηκες στη διαδικασια να ανοιξεις σοβαρη κουβεντα με τον συκεκριμενο .αν εχεις παρακολουθησει καθολου το forum θα δεις οτι οπου υπαρχει θεμα και αφορα το gti 6 μπαινει και αρχιζει το κραξιμο χωρις ιδιαιτερο λογο καθε φορα και λεγοντας παντα τα ιδια.Δικαιωμα του βεβαια αλλα οκ ,εχουμε καταλαβει φιλε μ οτι εχεις κομπλεξ με το συγκεκριμενο αυτοκινητο ,αλλα σου εχω πει οτι γινεσαι κουραστικος αναπαραγωντας συνεχως τα ιδια.

Btw πολυ καλο το project σου chris ,ειδα και το video με την εξατμιση , φανταζομαι οτι με το καινουριο σου προγραμμα θα κανει παπαδες !

PanosA3 ναι,ειμαι απο νοτεια προαστεια,μολις παραλαβεις το αμαξι σου και το στρωσεις πολυ ευχαριστως να κανουμε τις δοκιμες που σε ενδιαφερουν . Με το καλο να το παραλαβεις τωρα.

μν ξεχνατε και μενα, οταν δοκιμασετε θελω να μαι και γω!! θελω να δω και εγω με 6αρι tsi τι κανω και αν καθεται κλτρ απο μενα με το gti!!

Link to comment
Share on other sites

Εμένα γιατί με αφήνετε απ'έξω? :)

Ολο ψάχνω GT να ανοίξω και δεν βρίσκω τίποτα...Ούτε TSi Revo, να δω πόσο πίσω είμαι!

Το δικό μου (μόνο εισαγωγή έχει), στις καλές του μέρες σπέρνει...Απλά δεν έχω καταλάβει πότε είναι οι καλές του μέρες, χαχα.

Link to comment
Share on other sites

Το GTI 6 είναι καλύτερο από το 5 όχι μόνο σε επιδόσεις αλλά και στο γύρο πίστας στις σέρρες που είδα στο σχετικό άρθρο ένος γνωστού περιοδικού . Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι το 5 δεν είναι πολύ καλό αυτοκίνητο. Αριστο άλλωστε είναι η βάση της εξέλιξης του 6. Τώρα με το πρόγραμμα του chrisnik και τα περιφερειακά το αυτοκίνητο ράβει. Απλά θα ήθελα να τον ρωτήσω τι παίζει με την κατανάλωση. Πολύ αυξημένη ή περίπου στα ίδια ?

Τα λέμε , καλή χρονιά !!!

Link to comment
Share on other sites

Για τον φίλο που ρώτησε,πολύ δύσκολο tsi(ακόμη και φουλ α στάδιο) να σταθει δίπλα σε 6αρι gti..Οπως είπαν και τα παιδιά παίζει στα 235 άλογα περίπου(τα οποία βγάζει απο τις 5000 και τα κρατάει μέχρι τον κόφτη),με πολύ σωστή κλιμάκωση κιβωτίου..Οσο είμουν μαμά ακόμη είμουν άνετα σχετικά μπροστά με όσα είχα ανοίξει..No offence για τα tsi(άλλωστε και εγώ tsi με πρόγραμμα είχα)..Για δοκιμούλα μέσα αλλά έχω πρόγραμμα..Panos18 πρέπει να έχουμε ανοίξει εμείς οι 2

Edited by Gi@nnisR
Link to comment
Share on other sites

Για τον φίλο που ρώτησε,πολύ δύσκολο tsi(ακόμη και φουλ α στάδιο) να σταθει δίπλα σε 6αρι gti..Οπως είπαν και τα παιδιά παίζει στα 235 άλογα περίπου,με πολύ σωστή κλιμάκωση κιβωτίου..Οσο είμουν μαμά ακόμη είμουν άνετα σχετικά μπροστά με όσα είχα ανοίξει..No offence για τα tsi(άλλωστε και εγώ tsi με πρόγραμμα είχα)..Για δοκιμούλα μέσα αλλά έχω πρόγραμμα..Panos18 πρέπει να έχουμε ανοίξει εμείς οι 2

για πες πρσ στοιχεια, ποτε και που?? παντως σμρ θα κατεβουμε αν σε ενδιαφερει!!

Link to comment
Share on other sites

για πες πρσ στοιχεια, ποτε και που?? παντως σμρ θα κατεβουμε αν σε ενδιαφερει!!

Είμαι ο φίλος του i-Vtec :p..Είχαμε ανοίξει,αλλά είχα μόλις βάλει πρόγραμμα..Ούτε ο δημήτρης δν το ήξερε :p

Link to comment
Share on other sites

Το GTI 6 είναι καλύτερο από το 5 όχι μόνο σε επιδόσεις αλλά και στο γύρο πίστας στις σέρρες που είδα στο σχετικό άρθρο ένος γνωστού περιοδικού . Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι το 5 δεν είναι πολύ καλό αυτοκίνητο. Αριστο άλλωστε είναι η βάση της εξέλιξης του 6. Τώρα με το πρόγραμμα του chrisnik και τα περιφερειακά το αυτοκίνητο ράβει. Απλά θα ήθελα να τον ρωτήσω τι παίζει με την κατανάλωση. Πολύ αυξημένη ή περίπου στα ίδια ?

Τα λέμε , καλή χρονιά !!!

ΒΑσιλη απο καταναλωση ειναι πολυ λιγοτερη.ΕΝα ντεποζιτο μου εβγαλε 600χλμ με ταχυτητα περιπου 160...Ειναι πολυ χαμηλη η καταναλωση.Δεν ξερω τι εκανε ο Κριτωνας παντως δουλευει πλουσιο 0.80-0.79 λ κ δεν καιει.....

Link to comment
Share on other sites

Παραιτούμαι....!

Φίλος μου που έχει το V και έχει κάνει και αναβάθμηση λογισμικού, του έβγαλε 211 σε δυναμομέτρηση. 211<230. ]εδώ

210 το ενα, 200 το αλλο

και τα δυο σε δυναμομετρηση βγαζουν πολυ παραπανω. το 5αρι βγαζει ανετα 217 και ολοι ξερουν πως το 200 το ειπαν για λογους στρογγυλοποιησης.

αλλοι εχουν δει 220 αλλοι 215 αλλοι 212

αλλα λες να βγαζει το ενα 30% παραπανω κα ιτο αλλο 2%?

οχι φυσικα

οποτε μη τρελενεσαι.

η διαφορα τους ειναι 10 αλογα αλλα οπως δεν θελεις να καταλαβεις, δεν παιζει ρολο μονο το ποσα αλογα εχει καποιος για την επιταχυνση που πετχαινει. πχ αν εχει φορτηγο εχει πολλα αλογα αλλα οχι επιταχυνση.

το οτι οι γερμανοι δινουν 6,9 και για τα δυο δε σου λεει εσενα τιποτα;;;;;

λες να θελουν να ευνοησουν το 5αρι; μαλον το 6αρι θα θελουν να ευνοησουν λογικα για να πουλησει.

οποτε οταν οι γερμανοι δινουν 6,9 και για τα δυο, το να ερχεται εδω καποιος και να λεει πως ειναι πολυ μπροστα, και μαλιστα με μηχανικο κιβωτιο, ε αποτελει τουλαχιστον ψεμα.

δε ν εχω τιποτα εναντια στο 6αρι που αποτελει αλωστε το facelifting του 5. υποκειμενικη αποψη οτι ειναι ποιο ασχημο μπροστα με το να μοιαζει πολυ με το απλο ΤΣΙ.

φυσικα το θεωρω καλο αμαξι και προφανως λιγο καλυτερο σε καποια σημεια. απο την αλλη οπως ειπα οπτικα ειναι θεμα υποκειμενικο και οσο αναφορα το οτι εγινε απλα για μειωση του κοστους παραγωγης, κατι το οποιο το δηλωνουν ευθεως οι γερμανοι, σε κανει να αμφιβαλεις για την ιδια κορυφαια ποιοτητα.

δεν εχεις καταλαβε ι το υφος μου.

αλλιως ειναι οταν μιλαμε απο κοντα και αλλιως οταν γραφουμε εδω.

εδω αναγκαστικα γραφεις με καποιο διαφορετικ οστυλ για να υπερβαλεις λιγο για να καταλαβει ο αλλος τι λες καθως πρεπει σελιγες γραμμες να πεις πολλα και ο αλλος να σου απαντησει σε 2 μερες κτλκτλ.

ειμαι σιγουρος πως απο κοντα δε θα υπηρχαν παρεξηγησεις.

τελειωνοντας κ δεν προκειται να ξαναγραψω γιατο θεμα αυτο, θα πω πως οι γερμανοι δεν ειναι βλακες να υποστηριξουν το 5. δινουν 6,9 και για τα δυο οποτε οποιος λεει οτι ειναι μπροστα απο DSG 5αρι μονο ψεματα λεει η εγινε υπο συγκεκριμενες συνθηκες. σιγουρα μαμα ειναι το ιδιο και τα δυο και μαζι οταν στηνονται.

6,9

Link to comment
Share on other sites

α ελα ρε, χαχα οκ με σενα δν μπορω να τα βαλω!!! θελω βολτα ε, δν εχει κατσει ποτε να με πας!!!

Το αστείο είναι οτι δν είχα προλάβει να πω στον δημήτρη για το πρόγραμμα,και εκείνος το είχε κανονίσει ήδη..Ελπίζω να στο είπε μετά(εγώ του είπα να στο πεί τουλάχιστον :p)

Για βόλτα όποτε θες κανονίζουμε(όχι σήμερα μόνο γιατί μόλις γύρισα αθήνα)..Sorry για το offtopic

Για την κατανάλωση,στην πόλη απο 9,5-11,5 και ταξίδι με ήρεμη οδήγηση απο 140-160 γύρω στο 8..Αλλά πολλές φορές έχω δει και 9,5-10λ :p

Link to comment
Share on other sites

Το αστείο είναι οτι δν είχα προλάβει να πω στον δημήτρη για το πρόγραμμα,και εκείνος το είχε κανονίσει ήδη..Ελπίζω να στο είπε μετά(εγώ του είπα να στο πεί τουλάχιστον :p)

Για βόλτα όποτε θες κανονίζουμε(όχι σήμερα μόνο γιατί μόλις γύρισα αθήνα)..Sorry για το offtopic

Για την κατανάλωση,στην πόλη απο 9,5-11,5 και ταξίδι με ήρεμη οδήγηση απο 140-160 γύρω στο 8..Αλλά πολλές φορές έχω δει και 9,5-10λ :p

ναι ρε μου το πε μετα, αλλα και πριν να μου το λεγε δν ειχα προβλημα να πατησω... απο που το προγραμμα?? etuners?? ποσα σου βγαλε??

Link to comment
Share on other sites

Για ρίξτε μια ματιά και εδώ..4τ δοκιμή..3,1 δλ γρηγορότερο το 6αρι στα 0-160..Ρεπρίζ ίδιες το οποίο είναι λογικό καθώς είναι κοντά σε ιπποδύναμη και έχουν ίδια ροπή..Απο στάση είναι γρηγορότερο το 6αρι λόγω απόδοσης στις ψηλές στροφές(235 μετρημένα απο τις 5000 έως τον κόφτη)και πολύ καλής κλιμάκωσης κιβωτίου..Κατα τ'άλλα εξαιρετικά και τα 2,οπότε δν καταλαβαίνω προς τι όλη αυτή η κουβέντα ¨)

Link to comment
Share on other sites

ναι ρε μου το πε μετα, αλλα και πριν να μου το λεγε δν ειχα προβλημα να πατησω... απο που το προγραμμα?? etuners?? ποσα σου βγαλε??

Etuners είχα στο tsi..Στο gti είμαι απο τους αδύναμους :p..Abt,260 άλογα λένε..Καλούτσικα πάει,ευχαριστημένος :p

Link to comment
Share on other sites

Για ρίξτε μια ματιά και εδώ..4τ δοκιμή..3,1 δλ γρηγορότερο το 6αρι στα 0-160..Ρεπρίζ ίδιες το οποίο είναι λογικό καθώς είναι κοντά σε ιπποδύναμη και έχουν ίδια ροπή..Απο στάση είναι γρηγορότερο το 6αρι λόγω απόδοσης στις ψηλές στροφές(235 μετρημένα απο τις 5000 έως τον κόφτη)και πολύ καλής κλιμάκωσης κιβωτίου..Κατα τ'άλλα εξαιρετικά και τα 2,οπότε δν καταλαβαίνω προς τι όλη αυτή η κουβέντα ¨)

Καλα τωρα εισαι σοβαρος???Τι ξερουν οι 4 τροχοι???Ο φιλος παραπανω βγαζει συμπερασμα απο το 0-100 οτι τα αυτοκινητα πανε τα ιδια.....Απο οτι φαινεται καποιος αλλος λεει οτι θελει.Ας κατσει να το διαβασει αναλυτικα ο Dryannis μηπως σταματησει να υποστηριζει αυτα που δεν υφιστανται....

Link to comment
Share on other sites

210 το ενα, 200 το αλλο

και τα δυο σε δυναμομετρηση βγαζουν πολυ παραπανω. το 5αρι βγαζει ανετα 217 και ολοι ξερουν πως το 200 το ειπαν για λογους στρογγυλοποιησης.

αλλοι εχουν δει 220 αλλοι 215 αλλοι 212

αλλα λες να βγαζει το ενα 30% παραπανω κα ιτο αλλο 2%?

οχι φυσικα

οποτε μη τρελενεσαι.

η διαφορα τους ειναι 10 αλογα αλλα οπως δεν θελεις να καταλαβεις, δεν παιζει ρολο μονο το ποσα αλογα εχει καποιος για την επιταχυνση που πετχαινει. πχ αν εχει φορτηγο εχει πολλα αλογα αλλα οχι επιταχυνση.

το οτι οι γερμανοι δινουν 6,9 και για τα δυο δε σου λεει εσενα τιποτα;;;;;

λες να θελουν να ευνοησουν το 5αρι; μαλον το 6αρι θα θελουν να ευνοησουν λογικα για να πουλησει.

οποτε οταν οι γερμανοι δινουν 6,9 και για τα δυο, το να ερχεται εδω καποιος και να λεει πως ειναι πολυ μπροστα, και μαλιστα με μηχανικο κιβωτιο, ε αποτελει τουλαχιστον ψεμα.

δε ν εχω τιποτα εναντια στο 6αρι που αποτελει αλωστε το facelifting του 5. υποκειμενικη αποψη οτι ειναι ποιο ασχημο μπροστα με το να μοιαζει πολυ με το απλο ΤΣΙ.

φυσικα το θεωρω καλο αμαξι και προφανως λιγο καλυτερο σε καποια σημεια. απο την αλλη οπως ειπα οπτικα ειναι θεμα υποκειμενικο και οσο αναφορα το οτι εγινε απλα για μειωση του κοστους παραγωγης, κατι το οποιο το δηλωνουν ευθεως οι γερμανοι, σε κανει να αμφιβαλεις για την ιδια κορυφαια ποιοτητα.

δεν εχεις καταλαβε ι το υφος μου.

αλλιως ειναι οταν μιλαμε απο κοντα και αλλιως οταν γραφουμε εδω.

εδω αναγκαστικα γραφεις με καποιο διαφορετικ οστυλ για να υπερβαλεις λιγο για να καταλαβει ο αλλος τι λες καθως πρεπει σελιγες γραμμες να πεις πολλα και ο αλλος να σου απαντησει σε 2 μερες κτλκτλ.

ειμαι σιγουρος πως απο κοντα δε θα υπηρχαν παρεξηγησεις.

τελειωνοντας κ δεν προκειται να ξαναγραψω γιατο θεμα αυτο, θα πω πως οι γερμανοι δεν ειναι βλακες να υποστηριξουν το 5. δινουν 6,9 και για τα δυο οποτε οποιος λεει οτι ειναι μπροστα απο DSG 5αρι μονο ψεματα λεει η εγινε υπο συγκεκριμενες συνθηκες. σιγουρα μαμα ειναι το ιδιο και τα δυο και μαζι οταν στηνονται.

6,9

φίλε Γιάννη σωστά τα νούμερα που παραθέτεις αλλά το 6αρι είναι πιο γρήγορο από το 5αρι , συν όλα τα άλλα θετικά που έχει στο θέμα της βελτίωσης.

ακόμα και το 0-100 να είναι σωστό το 6.9 δεν είναι το βασικό κριτήριο για μια κόντρα ακόμα και από στάση !

και μην ξεχνάς πως για το manual δίνει στο 5αρι 7.1 ενώ στο 6αρι 6.9

επίσης σύμφωνα με αυτά τα νούμερα βγαίνει το συμπέρασμα πως το dsg στο 5αρι είναι πιο γρήγορο από το Manual κιβώτιο , ενώ στο 6αρι το dsg όχι ??

δεν νομίζω.

επίσης πολλά περιοδικά με το που βγήκε το 6αρι , με πρώτο που το συγκρίνανε , είτε συγκρίνοντας χρόνους είτε έχοντας και τα 2 αυτοκίνητα σε πίστα ή στον δρόμο ,

και το συμπέρασμα ήταν πάντα το ίδιο , ότι το 6αρι είναι πιο γρήγορο και στο 0-400 και στο χιλιόμετρο.

Link to comment
Share on other sites

210 το ενα, 200 το αλλο

και τα δυο σε δυναμομετρηση βγαζουν πολυ παραπανω. το 5αρι βγαζει ανετα 217 και ολοι ξερουν πως το 200 το ειπαν για λογους στρογγυλοποιησης.

αλλοι εχουν δει 220 αλλοι 215 αλλοι 212

αλλα λες να βγαζει το ενα 30% παραπανω κα ιτο αλλο 2%?

οχι φυσικα

οποτε μη τρελενεσαι.

η διαφορα τους ειναι 10 αλογα αλλα οπως δεν θελεις να καταλαβεις, δεν παιζει ρολο μονο το ποσα αλογα εχει καποιος για την επιταχυνση που πετχαινει. πχ αν εχει φορτηγο εχει πολλα αλογα αλλα οχι επιταχυνση.

το οτι οι γερμανοι δινουν 6,9 και για τα δυο δε σου λεει εσενα τιποτα;;;;;

λες να θελουν να ευνοησουν το 5αρι; μαλον το 6αρι θα θελουν να ευνοησουν λογικα για να πουλησει.

οποτε οταν οι γερμανοι δινουν 6,9 και για τα δυο, το να ερχεται εδω καποιος και να λεει πως ειναι πολυ μπροστα, και μαλιστα με μηχανικο κιβωτιο, ε αποτελει τουλαχιστον ψεμα.

δε ν εχω τιποτα εναντια στο 6αρι που αποτελει αλωστε το facelifting του 5. υποκειμενικη αποψη οτι ειναι ποιο ασχημο μπροστα με το να μοιαζει πολυ με το απλο ΤΣΙ.

φυσικα το θεωρω καλο αμαξι και προφανως λιγο καλυτερο σε καποια σημεια. απο την αλλη οπως ειπα οπτικα ειναι θεμα υποκειμενικο και οσο αναφορα το οτι εγινε απλα για μειωση του κοστους παραγωγης, κατι το οποιο το δηλωνουν ευθεως οι γερμανοι, σε κανει να αμφιβαλεις για την ιδια κορυφαια ποιοτητα.

δεν εχεις καταλαβε ι το υφος μου.

αλλιως ειναι οταν μιλαμε απο κοντα και αλλιως οταν γραφουμε εδω.

εδω αναγκαστικα γραφεις με καποιο διαφορετικ οστυλ για να υπερβαλεις λιγο για να καταλαβει ο αλλος τι λες καθως πρεπει σελιγες γραμμες να πεις πολλα και ο αλλος να σου απαντησει σε 2 μερες κτλκτλ.

ειμαι σιγουρος πως απο κοντα δε θα υπηρχαν παρεξηγησεις.

τελειωνοντας κ δεν προκειται να ξαναγραψω γιατο θεμα αυτο, θα πω πως οι γερμανοι δεν ειναι βλακες να υποστηριξουν το 5. δινουν 6,9 και για τα δυο οποτε οποιος λεει οτι ειναι μπροστα απο DSG 5αρι μονο ψεματα λεει η εγινε υπο συγκεκριμενες συνθηκες. σιγουρα μαμα ειναι το ιδιο και τα δυο και μαζι οταν στηνονται.

6,9

Καλά, άμα ήμασταν κοντά θα τα βρήσκαμε με μία δοκιμη. :blush:

Καλά τα γράφεις, αλλά εγώ δεν έδωσα το vi με 30% παραπάνω (273ps) και το v 2% (204ps).

Αναφέρθηκα σε δυναμομέτρηση για το 5άρι που ξέρω για να μην λέω οτι κι ότι.

Και για την κατάσκευή το κόστος μειώθηκε απο τον χρόνο κατασκευής και μόνο. Και κάνανε πιο "προσεκτική επιλογή" στα υλικά. ¶λλωστε παντού διαβάζουμε οτι είναι καλύτερη η ποιότητα.. τι στο καλό, ένα δεν θα έβγαινε να πεί οτι είναι χειρότερη? Και τα σύγκρινα και μόνος μου με το 5άρι του φίλου μου..

Πάντως δεν έχω παρεξηγήσει κάτι, κουβέντα κάνουμε. :)

Link to comment
Share on other sites

ΒΑσιλη απο καταναλωση ειναι πολυ λιγοτερη.ΕΝα ντεποζιτο μου εβγαλε 600χλμ με ταχυτητα περιπου 160...Ειναι πολυ χαμηλη η καταναλωση.Δεν ξερω τι εκανε ο Κριτωνας παντως δουλευει πλουσιο 0.80-0.79 λ κ δεν καιει.....

Η καταναλωση ειναι καθαρα θεμα απωλειων και βαθμου αποδοσης ! Οχι ισχυος ! Γιατι την μεγιστη ισχυ δεν την χρειαζομαστε ουτε στο 1% του χρονου που κινουμαστε .

Οταν πχ ενα stock αυτοκινητο ταξιδευει σταθερα με 160kmh , χρειαζεται περιπου 60ΗΡ . Με ΟΕΜ ή aftermarket προγραμμα , εκει λειτουργει με υποπιεση το μοτερ , και με το aftermarket προγραμμα εχει τα εξης πλεονεκτηματα οσον αφορα στην καταναλωση : Α) εχει περισσοτερο αβανς = υψηλοτερο βαθμο αποδοσης και Β) εει υψηλοτερη ροπη χαμηλα , οποτε σε τυχον προσπερασεις μπορουμε να κινουμαστε με 1 ή 2 ταχυτητες πανω . Και τα 2 αυτα στοιχεια βοηθουν την καταναλωση , γι αυτο και συνηθως μειωνεται , κατι που εξ αρχης ακουγεται παραδοξο .

Οσον αφορα την κοντρα μεταξυ Golf V GTI και Golf VI GTI , ειναι αυτονοητο οτι το 6αρι ειναι ΠΑΝΤΟΥ καλυτερο . Απο ηλεκτρικα , φινιρισμα , ισχυ , επιδοσεις , κλπ . Βεβαια , δεν υπαρχει η χαοτικη διαφορα που υπηρχε μεταξυ του III GTI και του ΙV GTI , που ειχε ESP , ASR ,EDS , ασυγκριτο πλαισιο , turbocharger , κλπ , ουτε η τεραστια διαφορα που ειχε το V GTI σε σχεση με το IV GTI , σε πλαισιο (5-αστερο πλεον) , multilink αναρτηση πισω , TFSI μοτερ , κλπ . Το 6αρι ειναι ουσιαστικα ενα facelift 5αρι , ισως και λογω κρισης να μην ηθελαν να εξελιξουν εκ νεου αλλο πλαισιο , αλλα οτι ειναι καλυτερο παντου , ειναι .

Το 5αρι ομως ακομα εχει ενα πολυ μεγαλο πλεονεκτημα . Αυτο εχει να κανει με τη βελτιωση . Προς θεου , δεν ειναι ασχημο να εχεις 350ΗΡ με ενα 6αρι , με ΦΠΕ+K04/IC, αλλα οποιος θελει 500+ΗΡ ειναι μονοδρομος να επιλεξει τα παλαιοτερα μοτερ , που εχουν λυσεις σε τροφοδοσια . Σιγουρα με την παροδο του χρονου , θα εμφανισοτυν λυσεις και για τα νεα TSI μοτερ , αλλα προς το παρον οι βασιλιαδες σε ισχυ των αμεσου ψεκασμου 4κυλινδρων VAG ειναι τα AXX και ΒWA 2.0ΤFSI .

Link to comment
Share on other sites

Τελικά ξέρουμε τι τουρμπίνα φοράει το VI? Κάτι για IHI ακούω..

Από προηγούμενη σελίδα του θέματος:

Το καινουργιο GTI δεν φοράει την Κ03 της ΚΚΚ αλλα ενα νέο της ΙΗΙ...

Link to comment
Share on other sites

Εχω την 704 εκδοση,δεν ξερω αν φταει η εκδοση αλλα στα Instruments δεν με αφηνει να μπω.Θα δοκιμασω αυριο κ με την 805 μηπως κ γινει κατι....Παντως αν μπορεσουμε κ το κανουμε αυτο ειναι απλα τελειο.....

Gti είναι και αυτό!!!Σε αυτόν πως γίνεται???Μήπως έχει διαφορετικό κάτι στον εγκέφαλο????

Link to comment
Share on other sites

Gti είναι και αυτό!!!Σε αυτόν πως γίνεται???Μήπως έχει διαφορετικό κάτι στον εγκέφαλο????

Ειδες απο κατω στα σχολια καποιος που λεει για χρονολογια?Μαλλον ετσι εξηγειται...Το εψαξα μονος μου,το πηγα κ σε φιλους μηχανικους στην αντιπροσωπεια κ δεν εχει αυτην την επιλογη....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.