arty Posted May 28, 2009 Report Share Posted May 28, 2009 Παιδιά χτες γέμισα με 95αρα το ρεζερβουάρ , έκανα κάποια απόσταση αρκετή , αλλά ακόμα ο δείκτης είναι σχεδόν γεμάτος.Πήγα στο σέρβις της καρέντα και μου είπαν να περιμένω 3-4 μέρες αλλιώς αν παραμείνει τέρμα πάνω να το πάω να το λύσουν.Εχω την εντυπωση οτι επεσε λιγο ο δεικτης αλλα και παλι οχι οσο πρεπει.Μου ειπαν οτι θα πεσει αποτομα σε καποια φαση λογικα.Σας έχει τυχει?Ειναι φυσιολογικο?Εχω γκολφ 5 tsi Για να πω την αληθεια τις προηγουμενες φορές που το γεμιζα δεν κοιταζα τον δείκτη. Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted May 28, 2009 Report Share Posted May 28, 2009 αν εχεις κανει πανω απο εκατο χιλιομετρα απο την στιγμη που φουλαρες και δεν εχει κουνηθει ουτε στο ελαχιστο τοτε μαλλον εκει θα μεινει,κοιταξε το.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naskas Posted May 28, 2009 Report Share Posted May 28, 2009 (edited) Εμένα φυσιολογικό μου ακούγεται. Σε μένα για να καταλάβεις ξεκολλάει μετά από καμιά 100-120 km. Το 122αρι έχω. Edited May 28, 2009 by Naskas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForiS3 Posted May 28, 2009 Report Share Posted May 28, 2009 εμενα παλι ξεκολάει μετα τα 150 χλμ εκτός πόλης με 110 χλμ καπου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted May 28, 2009 Report Share Posted May 28, 2009 Εμ, αν ο μαγκας στο βενζιναδικο συνεχιζει να βαζει μεχρι να χυθει απεξω παροτι η αντλια σταματησε απο μονη της τι περιμενετε;Μεχρι να αρχισει να πεφτει η βελονα θα κανετε αρκετα χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaros Posted May 28, 2009 Report Share Posted May 28, 2009 Φυσιολογικότατο είναι. Στο Golf V ο δείκτης μέχρι τη μέση κινείται αργά και από τη μέση και μετά πέφτει γρήγορα. Παράδειγμα αν μέχρι να ανάψει η ρεζέρβα κάνω 600 χιλιόμετρα, όταν ο δείκτης είναι στη μέση θα κάνω 350, ενώ από τη μέση μέχρι το λαμπάκι θα έχω άλλα 250 να κάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted May 29, 2009 Report Share Posted May 29, 2009 Γενικά ο δείκτης βενζίνης επιδέχεται βελτίωσης στο Golf 5. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abyron Posted May 29, 2009 Report Share Posted May 29, 2009 και σε μενα το ιδιο κανει. Για να μην ανοιξω αλλο θέμα...εχω παρατηρήσει πως οταν μου αναβει το λαμπάκι της βενζίνης και μου λεει οτι εχω αλλα 50 km (ή 60 km, δεν θυμαμαι)....στην πραγματικότητα ειναι πολυ πολυ πολυ λιγότερα ! Ούτε 15 χιλιόμετρα. Πέφτει πολυ γρήγορα ο δείκτης. Ειναι φυσιολογικό ? Μήπως πρέπει να το κοιτάξω ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted May 29, 2009 Report Share Posted May 29, 2009 και σε μενα το ιδιο κανει. Για να μην ανοιξω αλλο θέμα...εχω παρατηρήσει πως οταν μου αναβει το λαμπάκι της βενζίνης και μου λεει οτι εχω αλλα 50 km (ή 60 km, δεν θυμαμαι)....στην πραγματικότητα ειναι πολυ πολυ πολυ λιγότερα ! Ούτε 15 χιλιόμετρα. Πέφτει πολυ γρήγορα ο δείκτης. Ειναι φυσιολογικό ? Μήπως πρέπει να το κοιτάξω ? Το ότι ο δείκτης στην αρχή πέφτει αργά και από τη μέση και κάτω πέφτει πιό γρήγορα είναι γνωστό και δυστυχώς φυσιολογικό. Πως ξέρεις ότι κρατάει όντως 15 χιλιόμετρα όταν σου ανάψει το λαμπάκι? Σου έχει σβήσει? Μήπως απλά σου δημιουργείται αυτή η εντύπωση επειδή βρίσκεται πολύ χαμηλά ο δείκτης? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abyron Posted May 31, 2009 Report Share Posted May 31, 2009 Βρίσκεται πολυ χαμηλα ο δεικτης. Εχω ξεκινησει απο το σπιτι για να παω στη δουλεια, οπου η αποσταση 35 χιλιομετρα, μολις εχει αναψει το λαμπακι οταν εφυγα απο το σπιτι, και μετα απο 15-20 χιλιμετρα, ο δεικτης ειναι παρα πολυ χαμηλα. Μπορω να πω σχεδον στο μηδεν. Με νορμαλ οδηγηση και με οχι αποτομα ξεκινηματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted May 31, 2009 Report Share Posted May 31, 2009 Βρίσκεται πολυ χαμηλα ο δεικτης.Εχω ξεκινησει απο το σπιτι για να παω στη δουλεια, οπου η αποσταση 35 χιλιομετρα, μολις εχει αναψει το λαμπακι οταν εφυγα απο το σπιτι, και μετα απο 15-20 χιλιμετρα, ο δεικτης ειναι παρα πολυ χαμηλα. Μπορω να πω σχεδον στο μηδεν. Με νορμαλ οδηγηση και με οχι αποτομα ξεκινηματα. Θα σου έλεγα να πάρεις ένα μπετόνι βενζίνη και να οδηγήσεις το αυτοκίνητο εώς να σου σβήσει, αλλά είναι επικίνδυνο για τυχόν σκουπιδάκια στο ρεζερβουάρ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted June 1, 2009 Report Share Posted June 1, 2009 Φυσιολογικότατο είναι. Στο Golf V ο δείκτης μέχρι τη μέση κινείται αργά και από τη μέση και μετά πέφτει γρήγορα. Παράδειγμα αν μέχρι να ανάψει η ρεζέρβα κάνω 600 χιλιόμετρα, όταν ο δείκτης είναι στη μέση θα κάνω 350, ενώ από τη μέση μέχρι το λαμπάκι θα έχω άλλα 250 να κάνω. Και στο 6άρι τα ίδια ειδικά αν το γεμίσω μέχρι την μέση δεν καταλαβαίνω για πότε φτάνει στο λαμπάκι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super3_TSI Posted June 1, 2009 Report Share Posted June 1, 2009 Δεν έχετε οδηγήσει XSARA για αυτό τα λέτε αυτά.. :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abyron Posted June 1, 2009 Report Share Posted June 1, 2009 Θα σου έλεγα να πάρεις ένα μπετόνι βενζίνη και να οδηγήσεις το αυτοκίνητο εώς να σου σβήσει, αλλά είναι επικίνδυνο για τυχόν σκουπιδάκια στο ρεζερβουάρ. Μπαααα...δεν νομιζω να το κανω. Αποφευγω να οδηγαω σχεδον με αδειο ρεζερβουαρ. Μια φορα το ειχα κανει στο παλιο γκολφ που ειχα (γκολφ ΙΙΙ, γυρω στα 200.000 Km) και κατεληξα στο συνεργειο για αλλαγη αντλια βενζινης. Δεν κανω πειραματα. Βαζω απο συγκεκριμενα βενζιναδικα και ο Θεος βοηθος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AceGRC Posted June 2, 2009 Report Share Posted June 2, 2009 Και στο 6άρι τα ίδια ειδικά αν το γεμίσω μέχρι την μέση δεν καταλαβαίνω για πότε φτάνει στο λαμπάκι... είμαι σίγουρος ότι ξέχασες να βγάλεις τον νάνο, από το ρεζερβουαρ. Ακου Στα καινούρια golf6 έχουν βάλει ένα νάνο στο ρεζερβουαρ για να ανακατεύει την βενζίνη ώστε να μην μένουν κατακάθια. Μόλις γεμίσεις τέρμα το ρεζερβουάρ ο νάνος αρχίζει να πνίγεται και πανικοβάλεται!!! Τι κάνει ακριβώς; Βγάζει το στόμα του όπου μπορεί για να πέρνει αέρα μέχρι περίπου η στάθμη του ρεζερβουάρ να φτάσει στη μέση. Σε εκέινο το σημείο ο νάνος πατάει στον πυθμένα του ρεζερβουάρ οπότε τέρμα ο πανικος. Έλα όμως που θυμάται ότι πήγες να τον πνίξεις... Βγάζει λοιπόν ένα καλαμάκι που έχει στην τσέπη του και αρχίζει και πίνει στην υγειά σου Για αυτό από τη μέση και κάτω κατεβαίνει γρηγορότερα. Πέρα από την πλάκα, ποτέ δε γεμίζουμε το ρεζερβουάρ τέρμα. ζητάς πάντα να στο γεμίσουν μέχρι το πρώτο "τακ". Ο χώρος που περισσέυει χρειάζεται για τη σωστή εξαέρωση της βενζίνης. Επίσης ποτέ δεν πρέπει να το αφήνουμε να αδειάζει τελείως γιατί το ρεζερβουάρ μαζέβει κατακάθια. Καλημέρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted June 2, 2009 Report Share Posted June 2, 2009 Ρε φίλε τα διαβάζεις από κάπου ή απο το μυαλό σου; not funny -.- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
POLO GTI 1.8 Posted June 2, 2009 Report Share Posted June 2, 2009 Ούτε 15 χιλιόμετρα Λοιπον...Δεν ξερω τι λετε...παντως μολις αναβει το λαμπακι... 1ον:λεει 60χλμ... 2ον:εξαρταται απο την οδηγηση σου το ποσα θα κανεις.. 3ον:εχω φτασει να κανω πανω απο 80-100χλμ με λαμπακι αναμμενο και με συντηριτικη οδηγηση... 4ον:μου εχει μεινει κιολας μια φορα και δεν εκανα ουτε 50χλμ... GOLF 5 GT 08" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted June 2, 2009 Report Share Posted June 2, 2009 Λοιπον...Δεν ξερω τι λετε...παντως μολις αναβει το λαμπακι... 1ον:λεει 60χλμ... GOLF 5 GT 08" με το λαμπακι μπορεις ανετα να κανεις τοσα χιλιομετρα με χαλαρη οδηγηση..... εχω κανει 5 χιλιομετρα απο το σημειο που εγραψε η οθονη 0 χιλιομετρα υπολοιπο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AceGRC Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 Ρε φίλε τα διαβάζεις από κάπου ή απο το μυαλό σου; not funny -.- Αφού λοιπόν δεν με πιστεύεις για το νάνο θα σου πρότεινα να κοιτάξεις τον δείκτη της βενζίνης. Υπολόγισε λοιπόν οτι το ρεζερβουάρ είναι χωρητηκότητας 55lt. από τέρμα γεμάτο μέχρι τη μέση ακριβώς υπάρχουν 3 ενδιάμεσοι μεγάλοι δείκτες, που χωρίζουν το μισό ρεζερβουάρ στα 4. το ίδιο συμβαίνει και με το διάστημα από τέρμα άδειο μέχρι τη μέση (συμπεριλαμβανομένης και της ρεζέρβας). όταν λοιπόν γεμίσεις τέρμα (και λίγο παραπάνω από όσο δείχνει ο δέικτης) και φτάσει στη μέση έχεις κάψει 27,5lt+όσο παραπάνω σου έβαλε ο μάγκας στο βενζινάδικο. από τη μέση μέχρι το σημείο που ανάβει το λαμπάκι έχεις κάψει 3/4 του μισού ρεζερβουάρ δηλαδή 20,625lt. (1/4 του μισού ρεζερβουάρ = 6,875lt έχει μέινει μέσα σα ρεζέρβα). συνοψίζοντας τα παραπάνω ο νάνος σου ήπιε 6,875lt βενζίνη για αυτό σου κακοφένεται καλημέρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...