tsiligp Posted October 6, 2009 Report Share Posted October 6, 2009 (edited) ....ναι αναγκαστηκες! ηταν ενα πραγμα μπρος γκρεμος και πισω ρεμα καταλαβες! χιχι!ετσι ειναι! Edited October 6, 2009 by dogo_argentino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsiligp Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 Τραβάτε με και ας κλαίω ο Πάνος... ;) :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddow20 Posted October 8, 2009 Report Share Posted October 8, 2009 Χθες βρεθηκαμε με τα παιδια απο το φορουμ εδω και πηγαμε στο do it..Εκει που καθομασταν στο do it και γινοτανε πανικος ηρθε ena 207GT και εψαχνε ενα Tsi να ανοιξει.αμεσως προσφερθηκα εγω..οπου ανοιξαμε 4 φορες..1το πατημα 2ρολλ οπου παταω οριακα λιγο καλυτερα εγω και μεχρι 4τες του εκανα 1 αμαξι.2το πατημα κατεβασμα ανοιγουμε 1τες ρολλ οπου μεχρι το φαναρι του εκανα ενα φτερο.στο 3το πατημα 2ρες ρολλ πατησε καλυτερα απο μενα και μου εκανε στα μπαμ μισο αυτοκινητο και μεχρι 4τες ειχα μειωσει και ψιλομαζευα.αυτα....ειπαμε να ξαναπατησουμε μολις βαλλει κουλερ.. Μετα ανοιξα με το κορσα Opc 1το σταδιο..ανοιγουμε 2ρες ρολλ οπου του κανω μπαμ μισο αυτοκινητο..και μετα μεχρι τα 200 πηγαιναμε κοπιο..και πηγαμε να πατησουμε και μια απο 3τες οπυ λαγακαρε το δικο μου παρα πολυ..μου κανει 1μιση αμαξι ομως η ιδαφορας μας στη συνεχεια εμεινε σταθερη ουτε μειωνα ουτε ανοιγε..Παλια το κορσαμου εκανε 3 αμαξια χαλαρα.. Αυτα..Εγω ειμαι υπερ ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο μου και το πως παει..πρεπει να ειναι γυρω στα 230.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted October 8, 2009 Report Share Posted October 8, 2009 Χθες βρεθηκαμε με τα παιδια απο το φορουμ εδω και πηγαμε στο do it..Εκει που καθομασταν στο do it και γινοτανε πανικος ηρθε ena 207GT και εψαχνε ενα Tsi να ανοιξει.αμεσως προσφερθηκα εγω..οπου ανοιξαμε 4 φορες..1το πατημα 2ρολλ οπου παταω οριακα λιγο καλυτερα εγω και μεχρι 4τες του εκανα 1 αμαξι.2το πατημα κατεβασμα ανοιγουμε 1τες ρολλ οπου μεχρι το φαναρι του εκανα ενα φτερο.στο 3το πατημα 2ρες ρολλ πατησε καλυτερα απο μενα και μου εκανε στα μπαμ μισο αυτοκινητο και μεχρι 4τες ειχα μειωσει και ψιλομαζευα.αυτα....ειπαμε να ξαναπατησουμε μολις βαλλει κουλερ..Μετα ανοιξα με το κορσα Opc 1το σταδιο..ανοιγουμε 2ρες ρολλ οπου του κανω μπαμ μισο αυτοκινητο..και μετα μεχρι τα 200 πηγαιναμε κοπιο..και πηγαμε να πατησουμε και μια απο 3τες οπυ λαγακαρε το δικο μου παρα πολυ..μου κανει 1μιση αμαξι ομως η ιδαφορας μας στη συνεχεια εμεινε σταθερη ουτε μειωνα ουτε ανοιγε..Παλια το κορσαμου εκανε 3 αμαξια χαλαρα.. Αυτα..Εγω ειμαι υπερ ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο μου και το πως παει..πρεπει να ειναι γυρω στα 230.. μπραβο Γιωργο το rc ηταν stage 1; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddow20 Posted October 8, 2009 Report Share Posted October 8, 2009 μπραβο Γιωργοτο rc ηταν stage 1; Kαι τα 2 ηταν stage 1..απο τα καλυτερα στο ειδος τους.. τελεια πηγα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted October 8, 2009 Report Share Posted October 8, 2009 Τετοια να ακουμε! Εγω εχτες πετυχα ενα R32 DSG μπροστα μου σε ενα φαναρι, με εβλεπε απο το μεσαιο καθρευτη κ μασαιρνε συνεχως. Λεω δεν χανω τπτ, με το ξεκινιμα 1,2ρα πεταγεται 2 αμαξια μπροστα. Μεχρι τα 180χλμ η διαφορα εμεινε σταθερη, μετα κοψαμε γτ ειχε κινιση.(εγω φπε manual) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted October 8, 2009 Report Share Posted October 8, 2009 To corsa του ιορδάνη ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddow20 Posted October 8, 2009 Report Share Posted October 8, 2009 To corsa του ιορδάνη ; Ναι του Ιορδανη..στα λεγα εγω..χχαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted October 9, 2009 Report Share Posted October 9, 2009 ααααα έχεις δυναμώσει πολύ εσύ. Δηλαδή μας περνάς πλεόν ;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex7 Posted October 10, 2009 Report Share Posted October 10, 2009 Στις εκλογές όπως πήγαινα για Αγρίνιο κέρασα αρκετούς που ψαρώνανε με το σηματάκι TSI πίσω. Αυτό που μου έκανε όμως εντύπωση ήταν ένα TypeR κόκκινο (το καινούριο) που το πέτυχα αμέσως μετά τη γέφυρα. Ο τύπος είχε χωθεί στον καθρέφτη του (τον αριστερό) και με περίμενε. Μόλις λοιπόν τον περνούσαν οι υπόλοιποι στη σειρά και έφτανα πίσω του, κοίταζε μπροστά και το σανίδωνε!! Μία, δύο, τρεις.... ξεκίνησα κι εγώ να πατάω μαζί του και να κάνουμε που και που καμιά προσπέραση. Μέχρι να φτάσουμε στις στροφές της Παλιοβούνας, το παλικάρι είχε απογοητευτεί αφού έβλεπε ότι όχι μόνο δε μπορούσε να μου φύγει, αλλά κολλούσα και πάνω του!!! (τον είχα για λίγο). Πριν το βουνό έχει μια ευθεία οπότε λίγο πριν την πρώτη στροφή και την ανηφόρα το παίρνω απόφαση και αρχίζω τις προσπεράσεις σε 7-8 αυτοκίνητα και ξεκινάναω την ... ανάβαση! Τον είδα που ξεκίνησε πίσω μου κι αυτός αλλά πριν ακόμα περάσει 2-3 και ενώ είμασταν ακόμα στην ευθεία σταμάτησε (δεν παίζει να φοβήθηκε για αστυνομικούς γιατί μόλις είχαμε περάσει το σημείο που τη στήνουν και είχαμε άπλα μπροστά μας) Υ.Γ. Αυτός τρια άτομα μέσα, εξάτμιση - εγώ μόνος μου (με πράγματα στο πορτμπαγκάζ και μέσα, όπως κι αυτός ίσως) με πρόγραμμα. Απλά γούσταρα γιατί ήθελε να κάνει εφέ στο φίλο του και στο γκομενάκι που κάθονταν πίσω και ήταν προκλητικός Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted October 12, 2009 Report Share Posted October 12, 2009 Μιας και η κουβέντα έφερε το καινούργιο Type R, χθες το μεσημέρι κατά τις 16:30+, είχα μπροστά μου ένα στον περιφεριακό (κόκκινο). Μετά το Παπαγεωργίου και πηγαινοντας προς ΤΙΤΑΝ, κόλλησα πίσω του γιατί είχα δει από ώρα που κοιτούσε συνέχεια τον καθρέφτη του. Τον πήγαινα συνέχεια προφυλακτήρες. Στην αριστερή στροφή πριν τον κόμβο για Καβάλα, αυτός διόρθωνε συνέχεια και το αμάξι του ψάρευε, κι εγώ με το Passat ήμουν κολλημένος πίσω του κύριος, στρίβωντας σαν τρένο! Μετά ανέβηκε προς Καβάλα και μέχρι που βγήκαμε στο Δερβένι ήμουν συνέχεια κολλημένος στον προφυλακτήρα, ώσπου το πήρε απόφαση και έκανε δεξιά, όπου τον πέρασα πολύ άνετα θα έλεγα. Το κορυφαίο ήταν ότι μόλις τον πέρασα, είδα ότι ήταν γνωστός που είχα να τον δω χρόνια και είχε αλλάξει αμάξι εν τω μεταξύ (είχε Rallye όταν τον είχα δει τελευταία φορά). Οπότε αφού τον είχα αφήσει 3-4 αμάξια πίσω, πάω στη μεσαία, ανάβω αλάρμ, κατεβάζω παράθυρο και τον περιμένω. Έρχεται δίπλα μου και χτυπιότανε. Με θυμήθηκε... Αυτός="Τι ειναι??" και μου δείχνει το αμάξι μου.. Εγώ="Δίλιτρο". Αυτός="Μα καλά, πόσα βγάζει??". Εγώ="280". Εκεί έπρεπε να είχα κάμερα, να βλέπατε έκφραση! Αυτός έφυγε στον παλιό Καβάλας κι εγώ μπήκα Λητή γιατί κανονικά πήγαινα Ωραιόκαστρο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted October 12, 2009 Report Share Posted October 12, 2009 ε ενταξει αφου εληξε η κοντρα στα περιχωρα τυχερος εισαι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted October 12, 2009 Report Share Posted October 12, 2009 Νικο βλεπω αρχιζεις να ποσταρεις τακτικα σε αυτο το τοπικ ε !!! Καλα του εκανες του παλιοιαπωνα παντως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted October 13, 2009 Report Share Posted October 13, 2009 Νικο βλεπω αρχιζεις να ποσταρεις τακτικα σε αυτο το τοπικ ε !!! Δεν τα γράφω όλα, για να μη γίνω κουραστικός! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 (edited) Με ενα rx-8 (δεν ξερω ποια εκδοση, αλλα πρεπει να ηταν τα 190 κατι αλογα αν κρινω απο το αποτελεσμα) πριν μπουμε Αττικη οδο απο Βαρης-Κορωπιου εκανε τα δικα του, τον αφησα να μπει μπροστα πριν βγουμε Αττικη και μετα ως φυσικο τα πατησαμε.Στα 200+ με 5η εγω (και dsg) και αφου ημουν κολλημενος πισω του εκανε δεξια και τον περασα (οχι σαν σταματημενο που λενε αρκετοι αλλα σταδιακα) εκει μετα τον προαστιακο σταθμο του Κορωπιου και ετσι μεχρι μεχρι τα διοδια. Μετα τα διοδια και λογω κινησης με εφτασε στο τελειωμα της ανηφορας (ειχα περασει τα διοδια πρωτος) γιατι μαλλον ηθελε ρεβανς. Παλι τα ιδια αυτη τη φορα αυτος κολλημενος πισω μου, κανω δεξια για να περασει αλλα φαινεται δεν μπορουσε με την διαφορα να ειναι στα 1-2 αυτοκινητα και να μην μπορει να μαζεψει καθολου, μετα βγηκα περιφερειακο Υμμητου και τελος. Το δικο μου ειναι 140αρι dsg με προγραμμα overload οποτε πανω κατω πρεπει να ειναι στα ιδια με το συγκεκριμενο rx8. Edited October 15, 2009 by KIRRA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phantom Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 ¶ν είσαι πάνω απο 180 άλογα λογικότατο το βρίσκο το αποτέλεσμα, άν είσαι όμως γύρω στα 200 - 210 άλογα που μπορεί να σε πάει η overload τότε μάλλον ήταν το 230άρι Rx8, και πάλι λογικό είναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 Συντομα θα παω για δυναμομετρηση οποτε και θα ξερω αν και η πρωτη εκδοχη φαινεται πιο πιθανη γιατι βαζοντας πριν λιγες μερες με ενα 160αρι Scirocco φιλου ημουν λιγο μπροστα, οχι τιποτα τρελο. Δεν με χαλαει καθολου οπως και να ειναι γιατι η λειτουργια του ειναι υποδειγματικα γραμμικη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 (edited) Με ενα rx-8 (δεν ξερω ποια εκδοση, αλλα πρεπει να ηταν τα 190 κατι αλογα αν κρινω απο το αποτελεσμα) πριν μπουμε Αττικη οδο απο Βαρης-Κορωπιου εκανε τα δικα του, τον αφησα να μπει μπροστα πριν βγουμε Αττικη και μετα ως φυσικο τα πατησαμε.Στα 200+ με 5η εγω (και dsg) και αφου ημουν κολλημενος πισω του εκανε δεξια και τον περασα (οχι σαν σταματημενο που λενε αρκετοι αλλα σταδιακα) εκει μετα τον προαστιακο σταθμο του Κορωπιου και ετσι μεχρι μεχρι τα διοδια. Μετα τα διοδια και λογω κινησης με εφτασε στο τελειωμα της ανηφορας (ειχα περασει τα διοδια πρωτος) γιατι μαλλον ηθελε ρεβανς.Παλι τα ιδια αυτη τη φορα αυτος κολλημενος πισω μου, κανω δεξια για να περασει αλλα φαινεται δεν μπορουσε με την διαφορα να ειναι στα 1-2 αυτοκινητα και να μην μπορει να μαζεψει καθολου, μετα βγηκα περιφερειακο Υμμητου και τελος. Το δικο μου ειναι 140αρι dsg με προγραμμα overload οποτε πανω κατω πρεπει να ειναι στα ιδια με το συγκεκριμενο rx8. οι περισσοτεροι παιρνουν rx8 και δν ξερουν να τα πηγαινουν,οποτε τυχερος εισαι....μη βγαζεις ευκολα συμπερασματα.και η κοντρα ειναι απο σταση,οχι απο ρεπριζ. Edited October 15, 2009 by nikolisS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 (edited) οι περισσοτεροι παιρνουν rx8 και δν ξερουν να τα πηγαινουν,οποτε τυχερος εισαι....μη βγαζεις ευκολα συμπερασματα.και η κοντρα ειναι απο σταση,οχι απο ρεπριζ. Αυτο δηλ οτι αυτοι οι περισσοτεροι οπως λες με τα rx8 δεν ξερουν να τα πανε απο που το εχεις διαπιστωσει και μαλιστα ειδικα αυτον που ηταν χτες μαζι μου? Θελει επιστημη το γκαζι απο ρολλαριστες? Δεν πιστευω! Δεν ειναι λιγο αυθαιρετο να βγαινουν τετοια συμπερασματα και γενικολογιες? Εγω δηλ και καθενας μας που εχουμε Γκολφακια ειμαστε καλυτεροι? Χωρις να χρειαζεται να δωσω αναφορα αλλα ετσι για το λεγειν οσο καλος η κακος ειμαι εγω αλλο τοσο κακος η καλος μπορει να ειναι και ο αλλος. Δεν πανε ολοι οι 'χεραδες' σε μια μαρκα και ολοι οι 'κουλοι' σε αλλη. Στην κοντρα απο σταση παιζουν και πολλοι αλλο παραγοντες (αλλαγες/λαστιχα/βαρος κλπ) ενω απο ρολλαριστες/ρεπριζ παιζει κυριως η συμπεριφορα/χαρακτηρας του κινητηρα και μετα τα αλλα. Οσο για τον ορο 'κοντρα' αυτος ειναι οπως θελει να τον ερμηνευσει ο καθενας αναλογα με την περισταση και σε τι θελει να τεσταρει καποιος/καποιοι το/τα αυτοκινητα, ασχετο αν εχει επικρατησει το απο σταση. Δεν αναφερεται ομως αποκλειστικα σε μετρηση απο σταση και για 100-200-300 μετρα. Αν βεβαια ομως προσεχες αυτα που ειπα θα εβλεπες οτι ουτε αναφερομαι σε καμμια 'κοντρα' ουτε βγαζω τιποτα 'συμπερασματα'. Edited October 15, 2009 by KIRRA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 (edited) Φίλε Kirra, η διαφορά των Tsi με τα RX8 (και άλλα υψηλόστροφα αμάξια), είναι οτι τα Tsi λόγω turbo-compressor και γραμμικής λειτουργίας πετάγονται αμέσως καλά από τις μεσαίες στροφές, και η τουρμπίνα φουσκώνει πολύ γρήγορα. Ετσι έχουν πολύ καλές ρεπρίζ με όλες τις σχέσεις. Ενα RX8, αν δεν είναι στην ωφέλιμη πολύ μικρή περιοχή λειτουργίας του μοτέρ (6500-9000), αργεί πολύ να γεμίσει. Ετσι ένα Tsi έχει πλεονέκτημα απέναντι σε ένα RX8 χωρίς πολύ καλό οδηγό. Αυτό ισχύει και ρεπρίζ και από στάση, λόγω του μικρού ωφέλιμου εύρους του RX8. Σε ένα πιο μεγάλο άνοιγμα, όπου θα αλλάξουν πολλές ταχύτητες, και πάλι ο οδηγός του RX πρέπει να το ξεζουμίσει με κάθε σχέση. Αν αλλάζει στις 7000, τρώει ξύλο που δεν το φαντάζεται από πολλά αμάξια. Στο Tsi πάλι, και λίγο μετά τις 6000 να αλλάξεις, πάλι έχεις πάρει πάνω από το 90% της απόδοσης του μοτέρ. Και σίγουρα δεν χρειάζεται να φλερτάρεις με τον κόφτη για να πάρεις το 100%, όπως με το RX. Κοινώς, είναι πολύ πιο εύκολο ένα Tsi από ένα ΡΧ8 και από ρεπρίζ. Εγώ πιστεύω οτι το RX που άνοιξες πρέπει να ήταν το 230, από τις διαφορές που γράφεις. Edited October 15, 2009 by Tiger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 Αυτο δηλ οτι αυτοι οι περισσοτεροι οπως λες με τα rx8 δεν ξερουν να τα πανε απο που το εχεις διαπιστωσει και μαλιστα ειδικα αυτον που ηταν χτες μαζι μου?Θελει επιστημη το γκαζι απο ρολλαριστες? Δεν πιστευω! Δεν ειναι λιγο αυθαιρετο να βγαινουν τετοια συμπερασματα και γενικολογιες? Εγω δηλ και καθενας μας που εχουμε Γκολφακια ειμαστε καλυτεροι? Χωρις να χρειαζεται να δωσω αναφορα αλλα ετσι για το λεγειν οσο καλος η κακος ειμαι εγω αλλο τοσο κακος η καλος μπορει να ειναι και ο αλλος. Δεν πανε ολοι οι 'χεραδες' σε μια μαρκα και ολοι οι 'κουλοι' σε αλλη. Στην κοντρα απο σταση παιζουν και πολλοι αλλο παραγοντες (αλλαγες/λαστιχα/βαρος κλπ) ενω απο ρολλαριστες/ρεπριζ παιζει κυριως η συμπεριφορα/χαρακτηρας του κινητηρα και μετα τα αλλα. Οσο για τον ορο 'κοντρα' αυτος ειναι οπως θελει να τον ερμηνευσει ο καθενας αναλογα με την περισταση και σε τι θελει να τεσταρει καποιος/καποιοι το/τα αυτοκινητα, ασχετο αν εχει επικρατησει το απο σταση. Δεν αναφερεται ομως αποκλειστικα σε μετρηση απο σταση και για 100-200-300 μετρα. Αν βεβαια ομως προσεχες αυτα που ειπα θα εβλεπες οτι ουτε αναφερομαι σε καμμια 'κοντρα' ουτε βγαζω τιποτα 'συμπερασματα'. δεν χρειαζεται να εισαι 'καλος' για να οδηγησεις ενα tsi,και ο κουλος το ιδιο θα το πηγαινει,γιατι εχεις 'ετοιμο' το πακετο,δηλαδη ροπη εκει που το rx8 δεν εχει! ενω ο αλλος με το rx8,αν εισαι κουλος εχεις τελειωσει,αμα ακουει να χτυπαει και το λαμπακι του κοφτη ντιν ντιν ντιν για να αλλαξει ταχυτητα 2000 στρ πριν το τελειωσει(εκει που υπαρχει και σχεδον η full ροπη δλδ,τι να λεει.οπως και να εχει,τα 2 αμαξια ΔΕΝ συγκρινονται...το δικο σου ειναι ενα αμαξι που δν χαρακτηριζεται ως σπορ,το αλλο ειναι καθαρα σπορ,αυτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 Να σημειώσω μόνο την μόνη ένσταση μου, ότι η συγκεκριμένη φρυτέζα, είναι πιο σπορ από ένα golf όσο αφορά την συμπεριφορά του οδηγικά και τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα! Παρόλα αυτά όμως, παραμένει τάφος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 τα gti της vw θεωραουνται σπορ αμαξια αραγε??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 Να σημειώσω μόνο την μόνη ένσταση μου, ότι η συγκεκριμένη φρυτέζα, είναι πιο σπορ από ένα golf όσο αφορά την συμπεριφορά του οδηγικά και τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα! Παρόλα αυτά όμως, παραμένει τάφος... μονο ταφος δν ειναι.... οχι οτι επειδη σου δειχνω 3 βιντεακια σημαινει κατι,απλα,ετσι για τη συζητηση.εχω δει και με τα ματια μου rx8 φιλων,και το cosmo,και το challenge τι κανουν με gti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markk Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 Είναι που ο τύπος δεν είχε εισαγωγή και εξάτμιση... ¶μα βάλει τέτοια το αποτέλεσμα θα είναι αυτό : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...