Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

παιδια το αμαξι ειναι δικο μου,απο πατρα,και φοραει overload 98 file,χειροποιητη με hjs χωρις μεσαιο,και dsg... και ενα πανελ στον παπα!το 207 ειναι και αυτο full 1ο σταδιο απο etuners με φπε και κουλερ,και συμφωνα με τα λεγομενα του ιδιοκτητη ειναι 230..

p.s: η βαβουρα που ακουγεται ειναι απο το peugeot(207 και αυτο) που τραβαει το video,και ειναι με external και με gt28rs μετρημενο στα 350 :whistling: και για να μην παρεξηγηθει το peugeot,απλα ειναι απο πισω και 'τραβαει' την κοντρα,ετσι κ αλλιως οπως βλεπεται μια γκαζια παταει και αφηνει οταν φτανει διπλα στο αλλο peugeot...πολλη δυναμη..http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=361

μπραβο πολυ καλο το αμαξι σου :goodjob: !!!τυχαια το βρηκα το βιντεακι αυτο δεν ηξερα οτι ειναι δικο σου το golf...το αυτοκινητο σου μηπως ειναι ενα νομιζω μπλε σκουρο διπορτο αρκετα χαμηλωμενο?

Link to comment
Share on other sites

μπραβο πολυ καλο το αμαξι σου :goodjob: !!!τυχαια το βρηκα το βιντεακι αυτο δεν ηξερα οτι ειναι δικο σου το golf...το αυτοκινητο σου μηπως ειναι ενα νομιζω μπλε σκουρο διπορτο αρκετα χαμηλωμενο?

αχαχα,ναι...αμα το δεις πουθενα συνηθως κυκλοφορω παρεα κ με εναν αλλο φιλο με golf μαυρο αλλα 3θυρο,με ακριβως τα ιδια πραγματα με μενα,πιτα κ αυτο... :tongue: Edited by nick_1987
Link to comment
Share on other sites

Φιλικό πατηματάκι με Scirocco 1.4 TSi Oettinger, από στάση και μέχρι περίπου τα 140 1μιση-2 αυτοκίνητα πίσω το Scirocco. H Οettinger δίνει 200 άλογα για το μοτέρ αυτό, οπότε αναμενόμενη η διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Lipton ice tea κρύο με κέρασε σήμερα το πρωι civic typer το παλιο-

σταματημένοι και οι δύο ξεκινησαμε από φαναρι και στην εκκίνηση έφυγε 1,5 αυτοκινητο τουλάχιστον μπροστα το civic

όσο ανεβάζαμε μάζευα την διαφορα ώσπου στα 140 περίπου είχα φτάσει στο πίσω φτερό του -

δυστηχως μας έπιασε φανάρι και δεν μπορεσα να δω τι θα γινόνταν στην συνέχεια-

μίλησα στο φαναρι με το παιδι και μου είπε ότι είναι 220 ps -

σττην συνέχεια με ειδοποίησε ότι πίσω έρχονταν Ζητάδες τους οποιους δεν τους είχα δει οπότε και δεν ξαναπατήσαμε-

σίγουρα η διαφορά στα κιλά μέτρησε πολύ στην εκκίνηση ....

άντε γεια μας :unsure:

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρω και τα μοντέλα καλα ,όχι αυτο το διαστημικο που κυκλοφορεί τώρα ,ούτε το περασσμενο ,το προηγουμενο ,όχι το κοφτο ,αυτο που ειναι δίπορτο ,βλ΄πεω πολλά φτιαγμενα απο τα συγκεκριμενα-

είχε και αντιστρεπτικη πίσω (άσχετο απλά το αναφέρω)

Link to comment
Share on other sites

Α κατάλαβα. Εμ για να δηλώνει 220, απο 1600 κυβικά, θα φοράει ολα τα Mugen πάνω! Σου έφυγε λόγω βάρους, είναι πολυ ελαφριά, αλλιως η ροπακλα σου θα τον κατσπάραζε!

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει μαλλον δν ηταν 220.. Λογο κιλων εφυγε εκκινηση και λογο 220 vteckιασμενων τερατων θα ανοιγε και μετα.

Αυτα πρεπει να εχουν -20 ζωα για να τα παμε κοπια. Απο την μικρη εμπειρια μ τα λεω αυτα...

Link to comment
Share on other sites

Α κατάλαβα. Εμ για να δηλώνει 220, απο 1600 κυβικά, θα φοράει ολα τα Mugen πάνω! Σου έφυγε λόγω βάρους, είναι πολυ ελαφριά, αλλιως η ροπακλα σου θα τον κατσπάραζε!

Χμ.... δεν ειναι και ιδιεταιρα ελαφρια! Το Hatcback το vti ζυγισμενο ειναι 1150 κιλα. Αν σκεφτουμε οτι αυτο ηταν coupe (απο οσο καταλαβαινω απο αυτα που λεει ο φιλος) και οτι ηταν και με αλλο μοτερ με μπλοκε(εξτρα βαρος) το βαρος φτανει τα 1250+ κιλα. Το μακρυ το διπορτο(κουπε) ειναι πιο βαρυ απο το αντιστοιχο τετραπορτο.

Link to comment
Share on other sites

μπα εψαξα και βρήκα ότι ζυγιζει 1150 κιλα ,πρεπει να ειναι το vti coupe του 97-99 -

το αυτοκινητο ήταν αρκετα φτιαγμενο και όπως είπε ο φίλος Κατανα παραπάνω φόραγε πολλά απάνω-

φαινόταν στο πεταγμα του ότι ήταν πούπουλο -εγώ 0-100 είμαι περίπου στο 6,5 -

ήμουν με full ρεζερβουαρ και λίγο gentλe στην εκκίνιση -όχι ότι δεν θα μου έριχνε αλλά όχι και 1,5

αυτοκίνητο-Never mind :D

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

μπα εψαξα και βρήκα ότι ζυγιζει 1150 κιλα ,πρεπει να ειναι το vti coupe του 97-99 -

το αυτοκινητο ήταν αρκετα φτιαγμενο και όπως είπε ο φίλος Κατανα παραπάνω φόραγε πολλά απάνω-

φαινόταν στο πεταγμα του ότι ήταν πούπουλο -εγώ 0-100 είμαι περίπου στο 6,5 -

ήμουν με full ρεζερβουαρ και λίγο gentλe στην εκκίνιση -όχι ότι δεν θα μου έριχνε αλλά όχι και 1,5

αυτοκίνητο-Never mind :D

Αυτοκίνητο παλιάς τεχνολογίας, προφανώς "ντιζάτο", "πούπουλο" για τα σημερινά δεδομένα (1.150Kg) με 220ΗΡ (που συνήθως αυτοί κρύβουν και άλογα ώστε να δικαιολογήσουν ήττες!...). Πού να σταθεί κανείς!! Δε ξέρω πόσα άλογα έχεις αλλά αν ανοίγατε σε πιο ψηλές ταχύτητες (όχι απλά σε ψηλές rpm, γιατί τα sport ατμοσφαιρικά έχουν και "κοντές" σχέσεις συγκριτικά με turbo μοτέρ)θα ήταν "αλλιώς" για τον "Χονταίο"!!. Είναι πονηροί και "πατάνε" στα μέτρα τους!! Εγώ παρόλο που έχω ΑSTRA 1.6T B.T και με Quaife και >370ΗΡ, σε φανάρια ή χαμηλές ταχύτητες ΔΕΝ ΠΑΤΑΩ ΠΟΤΕ και πραγματικά φοβάμαι δυνατά ατμοσφαιρικά παλιάς σχολής (π.χ Integra 1.8Vtec, Rallye 4πετάλουδα κ.λπ, γιατί ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΛΠΙΔΑ!! αλλά στην ΕΘΝΙΚΗ κυριολεκτικά όταν θέλω "σπάω" πλάκα μαζί τους!! Οπότε μη χαλιέσαι καθόλου!!

Link to comment
Share on other sites

"...Είναι πονηροί και "πατάνε" στα μέτρα τους!!..."

:laugh::laugh:!!

Ακριβως φιλε G.PET.VF34!!

Πριν λιγο καιρο ημουν ευθεια της Βαρκιζας στο φαναρι προς Σουνιο με Polo GTI και ηταν διπλα μου ενα Civic Type R κανουριο (με τα 201 hp), μαλλον νορμαλ. Στο Polo 2 ατομα κι αποσκευες εγω, μονος αυτος και ξεκιναω λιγο 'βιαστικα' για να του δειξω προθεσεις!.. Τιποτα αυτος και αφου τον πειμενα με 2α για ωρα να ερθει διπλα μου, καθησε 2 καροτσες πισω, ισα-ισα για να μην ακουω και τιποτα! Με το που το παραταω και βαζω 4η, ξαφνικα το ακουω να ερχεται ταπα με τη 2α v-tec-ιασμενη για τα καλα!! Ειχε ομως τοση φορα που ωσπου να το παρω χαμπαρι, να πατησω, να κανει kickdown και να δωσει, το Type R ηδη περασει ηδη 1+ καροτσα μπροστα, συν τη μεγαλη διαφορα ταχυτητας που ειχαμε, καθως ειχε πατησει 2-3 sec νωριτερα!!

Παρολα αυτα, το Polακι, οχι μονο μαζεψε τη μεγαλη διαφορα ταχυτητας, αλλα μαζεψε και τη διαφορα, με αποτελεσμα πριν τη δεξια στροφη που αφησα (περιπου 170-180 χλμ λογικα) να εχω φτασει μιση -ισως και λιγοτερο- καροτσα πισω!..

Στη στροφη ομως γελασα, που μπηκα πισω του για να στηθω σωστα και παρολα αυτα μεσα τον ειχα φτασει και στην εξοδο της τον περασα με ευκολια!! Φαναρι του Ribas, ο τυπος ουτε καν κοιταξε!!... :D

Ξανα πατημα περιεργο (στα μετρα του) και αυτη τη φορα εφυγα μπροστα και σε κατι ανοιχτες εξαφανιστηκα, ωσπου το αφησα, γιατι ηταν και η κυρια μεσα και θελω να το παιζω σοβαρος!.. :whistling:

Οποτε, Polo GTI (με 5500 km) vs. Type-R (201 hp), σημειωσατε 1!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτοκίνητο παλιάς τεχνολογίας, προφανώς "ντιζάτο", "πούπουλο" για τα σημερινά δεδομένα (1.150Kg) με 220ΗΡ (που συνήθως αυτοί κρύβουν και άλογα ώστε να δικαιολογήσουν ήττες!...). Πού να σταθεί κανείς!! Δε ξέρω πόσα άλογα έχεις αλλά αν ανοίγατε σε πιο ψηλές ταχύτητες (όχι απλά σε ψηλές rpm, γιατί τα sport ατμοσφαιρικά έχουν και "κοντές" σχέσεις συγκριτικά με turbo μοτέρ)θα ήταν "αλλιώς" για τον "Χονταίο"!!. Είναι πονηροί και "πατάνε" στα μέτρα τους!! Εγώ παρόλο που έχω ΑSTRA 1.6T B.T και με Quaife και >370ΗΡ, σε φανάρια ή χαμηλές ταχύτητες ΔΕΝ ΠΑΤΑΩ ΠΟΤΕ και πραγματικά φοβάμαι δυνατά ατμοσφαιρικά παλιάς σχολής (π.χ Integra 1.8Vtec, Rallye 4πετάλουδα κ.λπ, γιατί ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΛΠΙΔΑ!! αλλά στην ΕΘΝΙΚΗ κυριολεκτικά όταν θέλω "σπάω" πλάκα μαζί τους!! Οπότε μη χαλιέσαι καθόλου!!

370 HP ?? :laugh: είσαι αρχηγός ,κάνε καμια παρουσιάση του "κτήνους' :D μην και σε πετύχουμε πουθενά και μας κεράσεις και εσυ διπλό τσαι:laugh:

εγώ φίλε δυναμομετρημένος στο maha Σπ'ατα 233,9 -

τι είναι το quaife ;;;

Link to comment
Share on other sites

"...Είναι πονηροί και "πατάνε" στα μέτρα τους!!..."

:laugh::laugh:!!

Ακριβως φιλε G.PET.VF34!!

Πριν λιγο καιρο ημουν ευθεια της Βαρκιζας στο φαναρι προς Σουνιο με Polo GTI και ηταν διπλα μου ενα Civic Type R κανουριο (με τα 201 hp), μαλλον νορμαλ. Στο Polo 2 ατομα κι αποσκευες εγω, μονος αυτος και ξεκιναω λιγο 'βιαστικα' για να του δειξω προθεσεις!.. Τιποτα αυτος και αφου τον πειμενα με 2α για ωρα να ερθει διπλα μου, καθησε 2 καροτσες πισω, ισα-ισα για να μην ακουω και τιποτα! Με το που το παραταω και βαζω 4η, ξαφνικα το ακουω να ερχεται ταπα με τη 2α v-tec-ιασμενη για τα καλα!! Ειχε ομως τοση φορα που ωσπου να το παρω χαμπαρι, να πατησω, να κανει kickdown και να δωσει, το Type R ηδη περασει ηδη 1+ καροτσα μπροστα, συν τη μεγαλη διαφορα ταχυτητας που ειχαμε, καθως ειχε πατησει 2-3 sec νωριτερα!!

Παρολα αυτα, το Polακι, οχι μονο μαζεψε τη μεγαλη διαφορα ταχυτητας, αλλα μαζεψε και τη διαφορα, με αποτελεσμα πριν τη δεξια στροφη που αφησα (περιπου 170-180 χλμ λογικα) να εχω φτασει μιση -ισως και λιγοτερο- καροτσα πισω!..

Στη στροφη ομως γελασα, που μπηκα πισω του για να στηθω σωστα και παρολα αυτα μεσα τον ειχα φτασει και στην εξοδο της τον περασα με ευκολια!! Φαναρι του Ribas, ο τυπος ουτε καν κοιταξε!!... :D

Ξανα πατημα περιεργο (στα μετρα του) και αυτη τη φορα εφυγα μπροστα και σε κατι ανοιχτες εξαφανιστηκα, ωσπου το αφησα, γιατι ηταν και η κυρια μεσα και θελω να το παιζω σοβαρος!.. :whistling:

Οποτε, Polo GTI (με 5500 km) vs. Type-R (201 hp), σημειωσατε 1!!

Εξαιρετικό αποτέλεσμα φίλε μου και για όποιους τυχόν βιαστούν να πουν <<ε και τί έγινε, τα Civic EP3 είναι "αργά" για τα 201ΗΡ σε σχέση με εξελιγμένα turbo>>, θα πω ότι γενικά ένα πολύστροφο ατμοσφαιρικό μοτέρ με αρκετά κυβικά που βγάζει πολλά ΗΡ αν δεν το πάρεις σοβαρά και το αφήσεις να "γεμίσει" ή αν δοκιμάσεις να το κυνηγήσεις στα ψηλά, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΥΥΥ ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ! Η ροπή του αν και λιγότερη κορυφώνει συνέχεια συμβαδίζοντας με την ισχύ, ενώ ενός stock turbo σιγά-σιγά "πέφτει" (δε μιλάμε για βελτιωμένο turbo βέβαια, εκεί ΔΕΝ ισχύει αυτό)κι έτσι ένα Type-R τελικά εξελίσσεται σε εφιάλτη αν δεν έχεις με το τurbo την ίδια ή και λίγο μεγαλύτερη ισχύ. Από προσωπική εμπειρία, πριν βάλω την VF και όντας full 1st stage με Κ03 f.m i/c, miltek πρόγραμμα Courtenay κονσέρβα,στα 230ΗΡ περίπου, ένα Τype-R FN2 όταν με προκάλεσε στην ευθεία των διοδίων Ελευσίνας (χωρίς κίνηση) μπαίνοντας μπροστά μου σφήνα και "μεριάζοντας" επιδεικτικά δεξιά, από 4ες είχα φτάσει 200Κm/h ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΦΤΑΝΑ, ήμουν έτοιμος ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΉΣΩ και κατέληξα να το περάσω ΔΥΣΚΟΛΑ όταν έβαλα 5η και άγγιζα τα 220Κ/h!! Bέβαια βλακεία μου να αναπτύξω ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ εκεί και δεν το ξανακάνω ΠΟΤΕ, στην τελική ας έχανα, γιατί είμαι οπαδός της φιλοσοφίας ότι το "άνοιγμα" είναι συναγωνισμός επιτάχυνσης ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΕΛΙΚΗΣ αλλά με είχε φάει η περιέργεια καιένας κρυφός θαυμασμός για το πώς άντεχε ΤΟΣΟ!Οπότε ενα Polo που στέκεται έτσι με Τype-R είναι πραγματικά ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΠΑΙΝΟ και δείχνει τις δυνατότητες ενός δυνατού (εργοστασιακά) ΤSI!!!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως οι japan είναι μονίμως προκλητικοί, πέτυχα ρολ έναν την προηγούμενη εβδομάδα και από θυμό ήρθαν τα 230 και το τσάι εύκολα στην Ε.Ο. Όταν η αδρεναλίνη ανεβαίνει είναι αλλιώς τα πράγματα. Θέλει προσοχή πάντως και αυτοσυγκέντρωση.

Συμφωνώ πάντως ότι πατάνε όπως τους συμφέρει, ειδικά στα φανάρια χαλάνε τον κόσμο με ξερές γκαζιές για να προκαλέσουν. Ακόμα και Corolla G6 βλέπεις που έβαλε ένα τελικό και νομίζει ότι έχει f1.

Link to comment
Share on other sites

370 HP ?? :laugh: είσαι αρχηγός ,κάνε καμια παρουσιάση του "κτήνους' :D μην και σε πετύχουμε πουθενά και μας κεράσεις και εσυ διπλό τσαι:laugh:

εγώ φίλε δυναμομετρημένος στο maha Σπ'ατα 233,9 -

τι είναι το quaife ;;;

Φίλε DIMIV καλημέρα!!! Έχω κάνει πλήρη παρουσίαση του Astra μου στο section "other cars" και είμαι "δίπλα" στην παρουσίαση του συναδέλφου TwoFace!'Εχω ξεχάσει με την ευκαιρία του παρόντος να γράψω (ήσσονος σημασίας αλλά για το πλήρες της παρουσιάσεως) ότι οι ζάντες μου είναι 17άρες(δυστυχώς από προηγούμενα stages δεν αντέχω άλλο οικονομικά!),το μοτέρ διαθέτει επίσης External waste gate TIAL 38" και έχει δυναμομετρηθεί στον Αγγελίδη στα 368,5 ΗΡ με την 63,5" Miltek,ενώ τώρα φοράω μαζί με μεγαλύτερο D.P ολόσωμη 70άρα, γι' αυτό πιστεύω ότι πιθανό να υπερβαίνω λίγο τα 370 με δεδομένο ότι το πρόγραμμα από μόνο του με την αλλαγή της εξατμίσεως ανέβασε λιγάκι πίεση από 1,6bar σταθερό στα 1,65bar. Όσο για το Quaife -όπως πολλοί από εδώ θα γνωρίζουν- λίγα πράγματα κάνει στις εκκινήσεις (πάλι σπινάρει αρκετά ως πολύ) και απλά το αμάξι δεν ψαρεύει. Το έργο του είναι στις στροφές με γκάζι, οπότε το αμάξι "κλείνει" ωραία την τροχιά του χωρίς χαζοσπιναρίσματα εσωτερικού (σε σχέση με την κορυφή της στροφής) τροχού. Γενικά όμως είναι για πίστες, "χρόνους" κ.λπ. Πολύ "ειδικό" gadget που εμένα τουλάχιστον ακόμα ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΕΙΣΕΙ για την χρησιμότητά του με βάση τον τρόπο που οδηγό (δεν "στρίβω" πολύ)και το έβαλα από φόβο μην παρασυρθώ με το γκάζι σε κάποια δύσκολη καμπή και με "πετάξει"!!

Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ: Έχω μια μικρή υπόνοια ότι μπέρδεψα τους κωδικούς μοντέλων στα Civic!! (Δεν μπορώ να θυμηθώ αν το τρέχον Civic είναι ΕP3 ή FN2. Μάλλον αντίθετα τα έγραψα! ΔΕΝ είμαι γιαπωνεζόφιλος)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.