nikosp11 Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 ......................... ειναι συνολικα πολυ ποιοτικο και το ΜΟΤΕΡ ειναι ολα τα λεφτα. ............................ Ε ρε τι μοτερ βγαζει η σκοντα!! χαχαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 Ε ρε τι μοτερ βγαζει η σκοντα!! χαχαχαχα Στα σκοντα με 5ταχυτο σασμαν δεν μπαινει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosp11 Posted October 22, 2010 Report Share Posted October 22, 2010 Στα σκοντα με 5ταχυτο σασμαν δεν μπαινει? Στα fabia-roomster μπαινει με 5-ταχυτο.. Στα octavia-yeti μπαινει με 6-ταχυτο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiwi Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 Τsi 122 highline 3θ κλεισαμε 10 μηνες 5000 χμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_peir Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 160hp 3θυρο 5 μηνες 14000 χλμ!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teodor_ch Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 160 3θυρο 17.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα 16μήνες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elbill Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 καλα...ποιος την χ..ζει την εκπτωση? Τα δυο χρονια ειναι ολα τα λεφτα. Πάνο το αυτοκίνητο το πλήρωσες όταν ήταν στο τελωνείο; Μου είπαν ότι ήρθε το δικό μου και είναι τελωνείο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris89 Posted November 8, 2010 Report Share Posted November 8, 2010 Καλησπέρα! Εδώ και μια εβδομάδα μου έχει έρθει το golf 6 και βρίσκομαι στην φάση του στρωσίματος τώρα.. Ο πωλητής μου είπε ότι για να το στρώσω τα πρώτα 1000km να μην το ζορίζω πολύ και να μην το ανεβάζω πάνω από 3500-4000 στροφές.. Εσείς θεωρείτε ότι αρκούν τα 1000km για το στρώσιμο γιατί για να πω την αλήθεια μου φαίνονται λίγα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalagio Posted November 8, 2010 Report Share Posted November 8, 2010 (edited) Καλησπέρα! Εδώ και μια εβδομάδα μου έχει έρθει το golf 6 και βρίσκομαι στην φάση του στρωσίματος τώρα.. Ο πωλητής μου είπε ότι για να το στρώσω τα πρώτα 1000km να μην το ζορίζω πολύ και να μην το ανεβάζω πάνω από 3500-4000 στροφές.. Εσείς θεωρείτε ότι αρκούν τα 1000km για το στρώσιμο γιατί για να πω την αλήθεια μου φαίνονται λίγα.. Σε πέντε διαφορετικούς να πας 10 διαφορετικα πράγματα θα σου πουνε! Εμενα μου είπε για 1500χμ όχι πάνω απο 4500 στροφες! Εγώ το στρώνω ακολουθώντας τη μέθοδο του SKI: Εγώ το έστρωσα έτσι 1.Μέχρι 2000χλμ προοδευτικά εως 3000-3500στροφές σε μικτό κύκλο οδήγησης 2.από 2000-3000 προοδευτικά εως 3500-4000στροφές σε μικτό κύκλο οδήγησης 3.από 3000-4000 προοδευτικά εως 4000-4500στροφές σε μικτό κύκλο οδήγησης 4.από 4000-5000 προοδευτικά εως 4500-5000στροφές σε μικτό κύκλο οδήγησης 5.από 5000-6000 προοδευτικά εως 5000-5500στροφές σε μικτό κύκλο οδήγησης δουλεψέ το σε όλες τις ταχύτητες και σε όλες τις στροφές μέχρι το κάθε όριο (αποφεύγοντας να ανοίγεις 1η-2α) πχ 2α-3η,την επόμενη φορά άνοιξε 3η-4η κτλ καλό ζέσταμα στα πρώτα χιλιόμετρα και όχι μόνο 2-3 λεπτά, για να ζεσταθούν καλά και τα λάδια και χαμήλωμα ρυθμού οδήγησης μετά απο ταξίδι καθώς επιστρέφεις σε κατοικημένη περιοχή άστο 2-3 λεπτά στο ρελαντί και σβήστο. Εγώ άλλαξα τα πρώτα λάδια στα 7.500χλμ όχι λόγο οικονομίας αλλά για να στρώσει με τα μαμά λάδια αλλά και για να κάνουν τα λάδια τον κύκλο τους περίπου 5000-6000χλμ. Επίσης μάλλον το στρώσιμο προβλεέπται η πιο οικονομική περίοδος αφου οταν αρχίζεις και το πατάς..... Το μόνο που δε μπορώ να ακολουθήσω στην όλη διαδικασία είναι ο χρόνος που το αφήνω πριν το σβήσω όταν δεν είμαι σε ελεγχομενο περιβάλλον. Για παραδειγμα οταν σταματαω στο περίπτερο δε μπορω να περιμένω 3 λεπτα για να το ξαναναψω σε 1 λεπτό. Οταν γυρνάω σπίτι το αφήνω να λειτουργήσει κανα 5 λεπτο. Α και για να μη με κύνηγας σου λέω τι κάνω εγώ! Τώρα η απόφαση είναι δική σου καθως αν διαβάσεις μέσα στο φορουμ θα δεις πολλές διαφορετικές αποψεις! Edited November 8, 2010 by kalagio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris89 Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 Σε πέντε διαφορετικούς να πας 10 διαφορετικα πράγματα θα σου πουνε! Εμενα μου είπε για 1500χμ όχι πάνω απο 4500 στροφες! Εγώ το στρώνω ακολουθώντας τη μέθοδο του SKI: Εγώ το έστρωσα έτσι 1.Μέχρι 2000χλμ προοδευτικά εως 3000-3500στροφές σε μικτό κύκλο οδήγησης 2.από 2000-3000 προοδευτικά εως 3500-4000στροφές σε μικτό κύκλο οδήγησης 3.από 3000-4000 προοδευτικά εως 4000-4500στροφές σε μικτό κύκλο οδήγησης 4.από 4000-5000 προοδευτικά εως 4500-5000στροφές σε μικτό κύκλο οδήγησης 5.από 5000-6000 προοδευτικά εως 5000-5500στροφές σε μικτό κύκλο οδήγησης δουλεψέ το σε όλες τις ταχύτητες και σε όλες τις στροφές μέχρι το κάθε όριο (αποφεύγοντας να ανοίγεις 1η-2α) πχ 2α-3η,την επόμενη φορά άνοιξε 3η-4η κτλ καλό ζέσταμα στα πρώτα χιλιόμετρα και όχι μόνο 2-3 λεπτά, για να ζεσταθούν καλά και τα λάδια και χαμήλωμα ρυθμού οδήγησης μετά απο ταξίδι καθώς επιστρέφεις σε κατοικημένη περιοχή άστο 2-3 λεπτά στο ρελαντί και σβήστο. Εγώ άλλαξα τα πρώτα λάδια στα 7.500χλμ όχι λόγο οικονομίας αλλά για να στρώσει με τα μαμά λάδια αλλά και για να κάνουν τα λάδια τον κύκλο τους περίπου 5000-6000χλμ. Επίσης μάλλον το στρώσιμο προβλεέπται η πιο οικονομική περίοδος αφου οταν αρχίζεις και το πατάς..... Το μόνο που δε μπορώ να ακολουθήσω στην όλη διαδικασία είναι ο χρόνος που το αφήνω πριν το σβήσω όταν δεν είμαι σε ελεγχομενο περιβάλλον. Για παραδειγμα οταν σταματαω στο περίπτερο δε μπορω να περιμένω 3 λεπτα για να το ξαναναψω σε 1 λεπτό. Οταν γυρνάω σπίτι το αφήνω να λειτουργήσει κανα 5 λεπτο. Α και για να μη με κύνηγας σου λέω τι κάνω εγώ! Τώρα η απόφαση είναι δική σου καθως αν διαβάσεις μέσα στο φορουμ θα δεις πολλές διαφορετικές αποψεις! Αυτό έλειπε να σε κυνηγήσω κιόλας που μου είπες την άποψή σου!! Σ' ευχαριστώ..! ...Βέβαια αποκλείεται να αντέξω μέχρι τα 6000km για να δω τι ψάρια πιάνει το golfaki, γιατί για τα δεδομένα τα δικά μου αυτά ισοδυναμούν με 5 μήνες περίπου επειδή κινούμαι και με άλλο αμάξι.. Πάντως για την πρώτη αλλαγή λαδιών το έχω κι εγώ στα υπόψιν να το κάνω στα 5000-10000km.. Τώρα όσο για τον χρόνο που αφήνω τον κινητήρα πριν τον σβήσω, λέω να το εφαρμόζω αυτό που λες, όταν βέβαια μου το επιτρέπει και ο χρόνος..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 Εγώ το στρώνω ακολουθώντας τη μέθοδο του SKI: εγώ με την μεθοδο του ξεσκι: στα 2500 είχα ηδη πρόγραμμα ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris89 Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 εγώ με την μεθοδο του ξεσκι: στα 2500 είχα ηδη πρόγραμμα ... χα χα χα χα!!! πέθανα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalagio Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 εγώ με την μεθοδο του ξεσκι: στα 2500 είχα ηδη πρόγραμμα ... (rofl) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chiaroscuro Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 Κάτοχος από χθες Golf 1.4 Tsi 160 Highline. To πήρα μεταχειρισμένο με 45.000 km και την πρώτη μέρα έκανα 700 km. Ιωάννινα-Αθήνα μέσω Εγνατίας και εθνικής οδού. Το αμάξι τέλειο! Τα 700 km τα έκανα σε 5 ώρες και 40 λεπτά με μέση ταχύτητα 125 km/h και κατανάλωση 10,2 lt/100 km. Καλώς σας βρήκα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrpyro_TSi Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 Κάτοχος από 4/05/2011 Golf 1.4 Tsi 160 R-line άσπρο με ηλιοροφη , RCD510 και πίσω φανάρια LED. Εγώ την πρώτη μέρα έκανα 130km , μέσα σε 4 μέρες έκανα 500kmέκανα και μέχρι σήμερα 750 km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 Καλορίζικο και απροβλημάτιστο!!Να το χαρείς μιας και είχες και την τύχη να το πάρεις αφού βγήκε το πακέτο R-Line Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrpyro_TSi Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 Καλορίζικο και απροβλημάτιστο!!Να το χαρείς μιας και είχες και την τύχη να το πάρεις αφού βγήκε το πακέτο R-Line Σε ευχαριστώ πολύ να ‘σαι καλά και καλές βόλτες..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted May 10, 2011 Report Share Posted May 10, 2011 Το R-line είναι κουκλί! Καλορίζικο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted May 10, 2011 Report Share Posted May 10, 2011 Καλορίζικο και καλοτάξιδο φίλε. Βάλε και καμία photo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pechlis Posted May 11, 2011 Report Share Posted May 11, 2011 Κάτοχος από 4/05/2011 Golf 1.4 Tsi 160 R-line άσπρο με ηλιοροφη , RCD510 και πίσω φανάρια LED. Εγώ την πρώτη μέρα έκανα 130km , μέσα σε 4 μέρες έκανα 500kmέκανα και μέχρι σήμερα 750 km. sygnwmi gia ta greeklish alla eimai sti douleia kai to pc den exei ellinika!!!an katalava kala einai manual kai oxi dsg swsta? exei sportseats to manual giati an deis ton katalogo mono sto dsg7 ta exei!! kai me tis petalieres ti paizei? tis eixe i prepei na pas na tis valeis meta? o antiproswpos den gnwrizei na mou apantisei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrpyro_TSi Posted May 11, 2011 Report Share Posted May 11, 2011 sygnwmi gia ta greeklish alla eimai sti douleia kai to pc den exei ellinika!!!an katalava kala einai manual kai oxi dsg swsta? exei sportseats to manual giati an deis ton katalogo mono sto dsg7 ta exei!! kai me tis petalieres ti paizei? tis eixe i prepei na pas na tis valeis meta? o antiproswpos den gnwrizei na mou apantisei Ευχαριστώ πολύ όλους…! Λοιπόν το golfaki είναι manual. Τώρα για τα πετάλια και για sportseats πρέπει να μου το αναλύσεις λίγο περισσότερο γιατί δεν κατάλαβα τι εννοείς .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted May 11, 2011 Report Share Posted May 11, 2011 Πεταλιέρες και καθίσματα σύμφωνα με την επίσημη μπροσούρα αποτελούν μέρος του επιπλέον πακέτου R-Line plus που έχει να κάνει με τον εσωτερικό διάκοσμο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrpyro_TSi Posted May 11, 2011 Report Share Posted May 11, 2011 Πεταλιέρες και καθίσματα σύμφωνα με την επίσημη μπροσούρα αποτελούν μέρος του επιπλέον πακέτου R-Line plus που έχει να κάνει με τον εσωτερικό διάκοσμο.. Αν εννοείς ότι το προσκέφαλο από τα καθίσματα αν έχει ή δεν έχει το λογότυπο του R και στα πετάλια κάτι καλύμματα με το λογότυπο του R και στο τιμόνι επίσης δεν τα έχει..γιατί ήθελε και 600 ή 900 ευρώ παρα πάνω….Το δικό μου έχει τις ράγες στην πόρτα με το λογότυπο R και στα δυο φτερά μπροστά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted May 11, 2011 Report Share Posted May 11, 2011 (edited) Δες εδώ τι περιλαμβάνει το πακέτο R-Line plus (σελίδες 56-57): http://www.volkswagen.gr/media/country/gr/x/models/golf/golf/media.Par.0025.File.pdf/0945gl_gm_k72_w1.pdf Edited May 11, 2011 by stakyrTSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrpyro_TSi Posted May 11, 2011 Report Share Posted May 11, 2011 Δες εδώ τι περιλαμβάνει το πακέτο R-Line plus (σελίδες 56-57): http://www.volkswagen.gr/media/country/gr/x/models/golf/golf/media.Par.0025.File.pdf/0945gl_gm_k72_w1.pdf Εμένα το εσωτερικό είναι ακριβός ίδιο με την σελίδα 38-39 (καθίσματα alcantara )δεν εχεί τα πετάλια ούτε το τιμόνι όπως στο PDF..Δεν ξέρω όμως αν σε κάλυψα ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...