Jump to content
diMake

Golf6 Tsi 122

Recommended Posts

Λοιπον εχω μια απορια για το καλυτερο 0-400..

Αυτες τις αλλαγες ΠΟΥ να τις κανω? 5000σαλ(λιγα)5800(εκει τις κανω)6000++(Κρεμαει) ΑΛΛΑ παει μεχρι 6.700 ι και παραπανω δεν το εχω παει !

Δεν ειναι δυνατον να με περναει ενα Ραλλακι 1.6 8v ... (σκουπα-εξατμιση)

1ον. Γ....Ω το κολοηλεκτρογκαζο. 2ον. Γ...Ω τα 1300 κιλα. Γ...Ω την αγορα τον 23.000 ευρω που πηγα και εκανα και χανω απο το τσιχρικι 3000ευρω..!

Συγνωμη αν καποιος θεωρει το ποστ μου προκλητικο...αλλα ειναι φρεσκο το τσαγακι που ηπια!

10 Ημερων αμαξι και θελω αυριο κιολας να του βαλω ΠΦΕ!

Link to comment
Share on other sites

να τα παρουμε ενα ενα..

ισως επρεπε να ποσταρεις στο street racing!

περα απο αυτο που ειναι το λιγοτερο να σου πω οτι κανεις κακως και κανεις πατηματα σε αμαξι 10 ημερων.

συμβουλη μου κανε ενα ΚΑΛΟ στρωσιμο και γενικα μην ασχολισε και μη σκας με τετοια σκηνικα.

σκεψου τι βαρος εχει το ραλλυ και τι το δικο σου. σκεψου τι θα παθει ενα ραλλυ αν χτυπα ξυλο γινει κατι την ιδια ωρα που εσυ μπορει απλα να βγεις μια μελανια απο τη ζωνη. σκεψου το εσωτερικο του ραλλυ και το δικο σου σκεψου την εμφανιση γενικοτερα διαφορετικα πραγματα. ενα μεγαλο καρτ ειναι για εμενα. ειναι για τυπους που κανουν πολυ σιγκεκριμενη χριση.

επιδη σημερα συμπτοματικα λεγαμε να ανοιξουμε με ενα φιλο με ραλλακι

(και εγω tsi122 εχω αλλα με προγραμμα) θα σου πω αυριο αποτελεσματα.

Link to comment
Share on other sites

να τα παρουμε ενα ενα..

ισως επρεπε να ποσταρεις στο street racing!

περα απο αυτο που ειναι το λιγοτερο να σου πω οτι κανεις κακως και κανεις πατηματα σε αμαξι 10 ημερων.

συμβουλη μου κανε ενα ΚΑΛΟ στρωσιμο και γενικα μην ασχολισε και μη σκας με τετοια σκηνικα.

σκεψου τι βαρος εχει το ραλλυ και τι το δικο σου. σκεψου τι θα παθει ενα ραλλυ αν χτυπα ξυλο γινει κατι την ιδια ωρα που εσυ μπορει απλα να βγεις μια μελανια απο τη ζωνη. σκεψου το εσωτερικο του ραλλυ και το δικο σου σκεψου την εμφανιση γενικοτερα διαφορετικα πραγματα. ενα μεγαλο καρτ ειναι για εμενα. ειναι για τυπους που κανουν πολυ σιγκεκριμενη χριση.

επιδη σημερα συμπτοματικα λεγαμε να ανοιξουμε με ενα φιλο με ραλλακι

(και εγω tsi122 εχω αλλα με προγραμμα) θα σου πω αυριο αποτελεσματα.

Για το οτι επρεπε να το ποσταρω στο street racing sry αλλα ειμαι φρεσκος στο φορουμ δεν ηξερα..

Τωρα ψηνωμαι ασχημα για προγραμμα.. αλλα μου λενε οτι καλυτερα για αρχη να αλλαξω εξατμιση γιατι του κοβει πολυ... δεν το αφηνει να "αναπνευσει"

Με το προγραμμα εβαλες και κοολερ? Στα ποσα χλμ το εβαλες ποσα hp πηρες ?! Ρωταω πολλα αλλα να με συγχωρεις.. πρεπει να το κανω πιο γρηγορο !

Υ.Γ Δεν μου ειπες για την αλαγη σε ποσες σαλ αλλαζεις?

Link to comment
Share on other sites

η εξατμιση μια χαρα ειναι και το σηκωνει το προγραμμα ανετα.

στα 155 αλογα πηγε. intercooler δεν μπορουμε να αλαξουμε και δεν χριαζεται τα 122 εχουν υδροψυκτο κουλερ αρα η λυση με αλαγη του s3 που κανουν τα περισσοτερα gt tsi gti για εμας δεν παιζει.

γενικα με μια εισαγωγη δεν θες κατι αλλο αν θες να παρεις το μεγιστο απο το αμαξι σου βαλε και εξατμιση..

απλα αν θες να καταλαβεις αλλαγη βαλε το προγραμμα πριν απο ολα.

εγω παντως σου λεω μην του πινεις το αιμα ακωμα στρωσε το αμαξι σου και αλαγες μην κανεις πανω απο 3500 βια 4000 χιλιαδες στροφες. βγαζει ροπη και πιο χαμηλα δεν χριαζεται στρωστο και μετα πιες του το αιμα με ενα καλο πρωτο σταδιο θα εισαι μια χαρα γενικα.

το προγραμμα το εβαλα στα 15000 χιλιομετρα μια μερα ακριβως μετα το πρωτο service και εχω κανει 9000 χιλιομετρα ολα καλα.

Edited by poenstar
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για το ενδιαφερον αλλα εχω μια ακομη ερωτηση.

Βρηκα ενα κουλερ απο την forge που μπαινει σε TSI.

http://www.tuningwerkes.com/products/images/forgetwin.JPG

Η φωτο το δειχνει στο mk5 που ειναι ιδιο(σχεδον) με το 6... Μην μου πεις οτι το εψαξες και δεν γινεται γιατι θα ξενερωσω τοσο ασχημα...

Υ.Γ Τα 20 χρονια ζωης μου δεν μου επιτρεπουν να το παω ηρεμα!

Link to comment
Share on other sites

Θέλουν σωστό στρώσιμο τα TSi.

Eγώ έχω το Golf 6 160, και έκανα υπομονετικό στρώσιμο μέχρι τα 2500 χλμ, οπότε και το άνοιξα.Δεν είναι το αυτοκίνητο που θα το σκίζεις στους κόφτες, αλλά θα κοντράρεις στη μεσαία ζώνη του στροφόμετρου.

Ενδεικτικά, στις καμπές της περιφερειακής Υμηττού, επέστρεφα φορτωμένος μέχρι πάνω και μου κόλλησε ένα Ραλλάκι 16βάλβιδο, 1600.Περιττό να πώ πως ήταν μονίμως 1-2 αμάξια πίσω...σε όλα τα ανοίγματα.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον εχω μια απορια για το καλυτερο 0-400..

Αυτες τις αλλαγες ΠΟΥ να τις κανω? 5000σαλ(λιγα)5800(εκει τις κανω)6000++(Κρεμαει) ΑΛΛΑ παει μεχρι 6.700 ι και παραπανω δεν το εχω παει !

Δεν ειναι δυνατον να με περναει ενα Ραλλακι 1.6 8v ... (σκουπα-εξατμιση)

1ον. Γ....Ω το κολοηλεκτρογκαζο. 2ον. Γ...Ω τα 1300 κιλα. Γ...Ω την αγορα τον 23.000 ευρω που πηγα και εκανα και χανω απο το τσιχρικι 3000ευρω..!

Συγνωμη αν καποιος θεωρει το ποστ μου προκλητικο...αλλα ειναι φρεσκο το τσαγακι που ηπια!

10 Ημερων αμαξι και θελω αυριο κιολας να του βαλω ΠΦΕ!

Φιλε μου συγγνωμη που θα σε στεναχωρησω εγω εχω golfv gt με τα 170..απο σταση τα σκουπα εξατμιση ραλακια σαξακια ειναι μπροστα τουλαχιστον για 400 μετρα..στο λεω γτ εχω ανοιξει με πολλους φιλους..το γτ θα το βρεις αν κανεις κιλα ανα ιππο...

Edited by Shaddow20
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου συγγνωμη που θα σε στεναχωρησω εγω εχω golfv gt με τα 170..απο σταση τα σκουπα εξατμιση ραλακια σαξακια ειναι μπροστα τουλαχιστον για 400 μετρα..στο λεω γτ εχω ανοιξει με πολλους φιλους..το γτ θα το βρεις αν κανεις κιλα ανα ιππο...

Σωστός, η απλή αριθμητική λέει τα εξής

Saxo& rallye : 900kg δια 140ps (με φπε, σκούπα, σφουγγαρίστρα κλπ) = 6,42 κιλά ανά ίππο.

Golf vi : 1.272kg δια 175ps = 7,26 κιλά ανά ίππο.

Βέβαια η κατάσταση αλλάζει με την αναβάθμιση στα 210 άλογα όπου η πράξη βγάζει τα εξής :

1.272kg δια 210ps = 6,05 κιλά ανά ίππο. :rolleyes::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για το ενδιαφερον αλλα εχω μια ακομη ερωτηση.

Βρηκα ενα κουλερ απο την forge που μπαινει σε TSI.

http://www.tuningwerkes.com/products/images/forgetwin.JPG

Η φωτο το δειχνει στο mk5 που ειναι ιδιο(σχεδον) με το 6... Μην μου πεις οτι το εψαξες και δεν γινεται γιατι θα ξενερωσω τοσο ασχημα...

Υ.Γ Τα 20 χρονια ζωης μου δεν μου επιτρεπουν να το παω ηρεμα!

Aυτο κανει γυρω στο χιλιαρικο..Με 1700 ευρω παραπανω επαιρνες τα 160 αλογα..Και δε θα ειχες τωρα τετοιους καημους...Λαθος αγορα εκανες αν πηρες το συγκεκριμενο αμαξι για να τους "πατας"..

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον εχω μια απορια για το καλυτερο 0-400..

Αυτες τις αλλαγες ΠΟΥ να τις κανω? 5000σαλ(λιγα)5800(εκει τις κανω)6000++(Κρεμαει) ΑΛΛΑ παει μεχρι 6.700 ι και παραπανω δεν το εχω παει !

Δεν ειναι δυνατον να με περναει ενα Ραλλακι 1.6 8v ... (σκουπα-εξατμιση)

1ον. Γ....Ω το κολοηλεκτρογκαζο. 2ον. Γ...Ω τα 1300 κιλα. Γ...Ω την αγορα τον 23.000 ευρω που πηγα και εκανα και χανω απο το τσιχρικι 3000ευρω..!

Συγνωμη αν καποιος θεωρει το ποστ μου προκλητικο...αλλα ειναι φρεσκο το τσαγακι που ηπια!

10 Ημερων αμαξι και θελω αυριο κιολας να του βαλω ΠΦΕ!

Φιλε χαλάααααρωσε!!οπως ειπαν και προηγουμενοι το αυτοκίνητο ειναι ΑΣΤΡΩΤΟ!! μολις το στρωσεις θα δεις τις πραγματικες δυνατοτητες που εχει.μην το σκιζεις ! μεχρι 3200στφ οι αλλαγες τωρα και μετα σταδιακα ανοιγμα. Πηρες golf οχι για κοντρες μονο αλλα για παθητικη ασφαλεια, ποιοτητα, ομορφια. αν δεν σε καλυπτουν αυτα και θελεις να εισαι ο αρχοντας του δρομου απλα στην ταχυτητα τοτε ισως επρεπε να παρεις κατι αλλο. φιλικα! :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Φιλαράκι εσύ μπορεί να ζηλέυεις την επιτάχυνση που έχει ένα rallye αλλά πίστεψε με αυτός ζηλέυει όλο το αυτοκίνητο που έχεις!

Link to comment
Share on other sites

Φιλαράκι εσύ μπορεί να ζηλέυεις την επιτάχυνση που έχει ένα rallye αλλά πίστεψε με αυτός ζηλέυει όλο το αυτοκίνητο που έχεις!

χαχαχα Σωστός !! :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Aυτο κανει γυρω στο χιλιαρικο..Με 1700 ευρω παραπανω επαιρνες τα 160 αλογα..Και δε θα ειχες τωρα τετοιους καημους...Λαθος αγορα εκανες αν πηρες το συγκεκριμενο αμαξι για να τους "πατας"..

Απλα ειμουν αναμεσα σε highline 122 ή Comfortline 160..

Θεωρησα πιο ευκολο να ανεβασω τα αλογα οταν μπορεσω παρα να περασω αλκανταρα κτλ κτλ..

Ευχαριστω για το ενδιαφερον σας παντως.. dGs` τα λογια σου μετρησαν !:wacko:

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω κι εγω με τα λογια του dGs'.... Ακριβως ετσι ειναι!!

Βλεπω εισαι κ απο Κατερινη οποτε κανονισε να βρεθουμε σε καμια συναντηση.. Γειτονες ειμαστε!! tongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Eγώ έχω το Golf 6 160, και έκανα υπομονετικό στρώσιμο μέχρι τα 2500 χλμ, οπότε και το άνοιξα.Δεν είναι το αυτοκίνητο που θα το σκίζεις στους κόφτες, αλλά θα κοντράρεις στη μεσαία ζώνη του στροφόμετρου.

Στο 160άρι στην κόντρα πρέπει να αλλάζεις στις 7000 περίπου, για να μένεις μέσα στην δύναμη (μέγιστη στις 6200), αλλιώς δεν το εκμεταλλεύεσαι πλήρως. Είναι ζωντανό στις μεσαίες, αλλά την δύναμη την βγάζει σχετικά ψηλά, σε αντίθεση με το 122, που δεν έχει νόημα να αλλάζεις πάνω από τις 6000, μόνο χρόνο χάνεις.

Φιλαράκι εσύ μπορεί να ζηλέυεις την επιτάχυνση που έχει ένα rallye αλλά πίστεψε με αυτός ζηλέυει όλο το αυτοκίνητο που έχεις!

Ναι, αλλά η κόντρα είναι κόντρα... και μετράει το αποτέλεσμα.

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

Στο 160άρι στην κόντρα πρέπει να αλλάζεις στις 7000 περίπου, για να μένεις μέσα στην δύναμη (μέγιστη στις 6200), αλλιώς δεν το εκμεταλλεύεσαι πλήρως. Είναι ζωντανό στις μεσαίες, αλλά την δύναμη την βγάζει σχετικά ψηλά, σε αντίθεση με το 122, που δεν έχει νόημα να αλλάζεις πάνω από τις 6000, μόνο χρόνο χάνεις.

Nαι, το γνωρίζω αυτό και ουσιαστικά είναι το 1ο τουρμπάτο που οδηγώ, το οποίο κρατάει ψηλά τη δύναμή του.Απλά δε θέλω να το ταλαιπωρώ...

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου συγγνωμη που θα σε στεναχωρησω εγω εχω golfv gt με τα 170..απο σταση τα σκουπα εξατμιση ραλακια σαξακια ειναι μπροστα τουλαχιστον για 400 μετρα..στο λεω γτ εχω ανοιξει με πολλους φιλους..το γτ θα το βρεις αν κανεις κιλα ανα ιππο...

Εγώ πάλι με το Golf Variant με 195ps είμαι καθαρά μπροστά από Saxo ΦΠΕ φίλου που έχει φέρει πολλά καλά αποτελέσματα, και θεωρείται από τα καλά της πιάτσας. Από στάση στην μαύρη τρωγόμαστε 1ες-2ες, και μετά πέφτει ξύλο, με αποτέλεσμα 3 καρότσια μπροστά το Golf στην γεμάτη τετάρτη. Στα 400 έχει ήδη καθαρίσει άνετα η κόντρα.

Αν βέβαια το Saxo ψαχτεί με semislick κλπ, αλλάζει το πράμα.

Nαι, το γνωρίζω αυτό και ουσιαστικά είναι το 1ο τουρμπάτο που οδηγώ, το οποίο κρατάει ψηλά τη δύναμή του.Απλά δε θέλω να το ταλαιπωρώ...

+1

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

λετε να φαω ξυλο απο ραλλυ εξατμιση σκουπα?

122αρι Mkv εγω με προγραμμα μονο.

Edited by poenstar
Link to comment
Share on other sites

μη ξεχνας οτι το αμαξι που πηρες δν ειναι για κοντρες,και ουτε για τετοιες δουλειες!! οτιδηποτε εχει turbo δν σημαινει οτι πρεπει να ειναι και γρηγορο,και να 'πατας' οτι κινειται!

Link to comment
Share on other sites

λετε να φαω ξυλο απο ραλλυ εξατμιση σκουπα?

122αρι Mkv εγω με προγραμμα μονο.

Οχι από ρεπρίζ, δεν θα φας. Από στάση παίζεται στο ποιος ξέρει καλύτερα το αμάξι του, και πόσο καλό είναι το Rallye. Είναι άλλωστε γνωστό οτι δεν ήταν όλα τα Saxoralla ίδια, κάποια πήγαιναν καλύτερα από άλλα με τα ίδια πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Βασικα.. το 122 απο οσο εχω ψαξει ειναι 139-140.. οποτε τα εχει παλι τα γκαζια του..

Ρωτησα για προγραμμα και μου ειπαν για 30-35hp με 650 γιουρα..

Εαν οντως ειναι 140+35 παμε στα 175 αλογα... Ε δεν πιστευω ΠΑΛΙ να με κερασει.. μιλαμε για 25 Περιπου αν θυμαμαι καλα κιλα ροπης!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για το ενδιαφερον αλλα εχω μια ακομη ερωτηση.

Βρηκα ενα κουλερ απο την forge που μπαινει σε TSI.

http://www.tuningwerkes.com/products/images/forgetwin.JPG

Η φωτο το δειχνει στο mk5 που ειναι ιδιο(σχεδον) με το 6... Μην μου πεις οτι το εψαξες και δεν γινεται γιατι θα ξενερωσω τοσο ασχημα...

Υ.Γ Τα 20 χρονια ζωης μου δεν μου επιτρεπουν να το παω ηρεμα!

Αυτό το intercooler δεν κάνει για το 122άρι σου, αλλά μόνο για 140άρι-160άρι-170άρι. Το δικό σου αμάξι έχει μικρότερο τούρμπο (απο τα τουρμπο-κομπρέσσορα) και μικρότερο-διαφορετικό μαμά-intercooler΄οπότε δεν μπαίνει ούτε με πατέντα.

Δες εδώ πως είναι το δικό σου "σάντουιτς" ψυγείων:

img0086ej.jpg

Εγώ με το :wacko: 140άρι :wacko: μου τα φτάνω τα ραλλάκια πάντως, χωρίς να τα περνάω στην επιτάχυνση είμαι δίπλα δίπλα στην αρχή και μετά τρώνε σκόνη!

Σημείωση: Να ξέρεις οτι τα ραλλάκια δεν έχουν μόνο σκούπα-εξάτμηση αλλά έχουν και πρόγραμμα και ελαφρομένους εκκεντροφόρους! Αυτά τα ξέρω απο φίλο μου citroenάκια!!!

Link to comment
Share on other sites

Βασικα.. το 122 απο οσο εχω ψαξει ειναι 139-140.. οποτε τα εχει παλι τα γκαζια του..

Ρωτησα για προγραμμα και μου ειπαν για 30-35hp με 650 γιουρα..

Εαν οντως ειναι 140+35 παμε στα 175 αλογα... Ε δεν πιστευω ΠΑΛΙ να με κερασει.. μιλαμε για 25 Περιπου αν θυμαμαι καλα κιλα ροπης!

Το 122 μοτέρ με πρόγραμμα πάει maximum 155ps. Αυτό γίνεται γιατί η τουρμπίνα είναι πολύ μα πολύ μικρή (σαν πακέτο τσιγάρα), για να έχει την άμεση παροχή που χρειάζεται για την χρήση του αυτοκινήτου (καθημερινή και εύκολη). Δεν έχει παροχή για παραπάνω.

Ενα καλό Saxorallo σκούπα-εξάτμιση παίζει κοντά στα 135ps, και πάει καλά, ειδικά από στάση. Γι' αυτό προβλέπω σφαγή, με την προυπόθεση να το οδηγήσεις "έξυπνα" το Tsi (μετρημένη εκκίνηση, σωστές αλλαγές, κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Βασικα.. το 122 απο οσο εχω ψαξει ειναι 139-140.. οποτε τα εχει παλι τα γκαζια του..

Ρωτησα για προγραμμα και μου ειπαν για 30-35hp με 650 γιουρα..

Εαν οντως ειναι 140+35 παμε στα 175 αλογα... Ε δεν πιστευω ΠΑΛΙ να με κερασει.. μιλαμε για 25 Περιπου αν θυμαμαι καλα κιλα ροπης!

αϛ πουν οι άλλοι καλύτερα αλλα δεν νομιζο ότι φτανειϛ τόσα άλογα ετσι ευκολα, ούτε ότι είναι 140 μαμα. μην ξεχνάϛ επίσηϛ ότι βασι αναλογια κιλα-ιππων ένα golf για να "ισοφαρισει" ένα ραλι 122 μαμά δηλαδή πρέπει να είναι 170 άλογα περιπου ..

βάλε κάποιο rallye πρώτο στάδιο η περισσότερο βελτιομενο.... :wacko: βέβαια δεν παίζει ρολο μόνο αυτο. παίζει η ροπι το κιβώτιο και πολλά αλλα και πάλι πάνε πολύ καλά τα μπασταρδα όμωϛ... :wacko:

κοίτα στρωσε πρώτα καλά το αμαξι σου εσύ και μην του κανείϛ τη ζωη δυσκολη από τωρα..

το ξέρω πωϛ είσαι τώρα κοντά ημαστε σε ηλικια σε καταλαβαίνω, αλλα.......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.