Jump to content
alexakos90

Ιαπωνικη Καραμελα

Recommended Posts

Καλησπερα. Γραφω αυτο το θεμα γιατι απλα εχω βαρεθει την ιαπωνικη καραμελα περι αξιοπιστιας και λοιπα λοιπα.. Απορριπτοντας τη Γερμανια λεσ και ειναι αυτοβιομηχανια της China Motors. Ε οχι, δεν ειναι αξιοπιστα οταν σε αφηνει το avensis (της οικογενειας ) 3 φορες στο δρομο οταν τα ηλεκτρολογικα του και αλλα συναφη λειτουργουν καλα, οταν το αμαξι εχει περασει ΚΤΕΟ...θα μου πεις και εγω τι ΦΤΑΙΩ ?? Βλεπωντας golf mk1 και ακομα πανε βασιλιαδες. Και η μεγαλυτερη βλακεια των fun-σχισοματιδων και δι των κατοχων ayris ειναι οτι ο golf βγαζει προβλημα... "ο tsi ειναι απο τους πιο ελλατωματικους κινητηρες και οτι εχουν γκομενα το συνεργειο" ισχυριζονται. Ρε μπαγλαμαδες αν ο tsi εχει προβλημα τοτε η audi,seat skoda και ολη η γκαμα τηw vw ειναι προβληματικη (!) που αυτο δεν εχει ακουστει..Τι δηλαδη ? με το που μπαινει ο tsi στο golf και ερχεται στην ελλαδα ειναι το μονο μοντελο που βγαζει προβλημα ???? χαχαχαχαχα Ζηλεια ,ζηλεια,ζηλεια και παλι ζηλεια. Ολο αυτο ηταν απο μια χθεσινη συζητηση ενος , κατοχου auris...

Link to comment
Share on other sites

εγω ενα εχω να πω...ολα τα καινουρια βγαζουν προβληματα ειτε μικρα ειτε μεγαλα...δεν ειναι οπως παλια που επαιρνες ενα αμαξι με σκοπο να το κρατησεις χρονια χωρις να σου παθει κατι.

θα συμφωνησω οτι τα καινουριο τουοτα εχουν προβληματακια (οπως ολα αλλωστε τα αμαξια...).

εγω πριν παρω το golf ειχα starlet που εχει χαρακτηριστει απο πολλους 'σκυλι'. απο το 98' μεχρι και πριν 2 μηνες δεν ειχε βγαλει ουτε ενα προβλημα, δεν εχω δωσει ουτε ενα ευρω περα απο τα service που τα κανα εγω. και μιλαμε για καθημερινους κοφτες και αποστασεις κορωπι προς αθηνα σχεδον καθημερινα...

αυτα απο μενα...οταν θα παρω αποκλειστικα για μενα αμαξι παλι starlet θα παρω...

p.s ειχα παει και ειχα δει και το auris πριν καταληξω στο golf...δεν μου αρεσει ουτε εσωτερικα ουτε εξωτερικα..

Link to comment
Share on other sites

εγω ενα εχω να πω...ολα τα καινουρια βγαζουν προβληματα ειτε μικρα ειτε μεγαλα...δεν ειναι οπως παλια που επαιρνες ενα αμαξι με σκοπο να το κρατησεις χρονια χωρις να σου παθει κατι.

θα συμφωνησω οτι τα καινουριο τουοτα εχουν προβληματακια (οπως ολα αλλωστε τα αμαξια...).

εγω πριν παρω το golf ειχα starlet που εχει χαρακτηριστει απο πολλους 'σκυλι'. απο το 98' μεχρι και πριν 2 μηνες δεν ειχε βγαλει ουτε ενα προβλημα, δεν εχω δωσει ουτε ενα ευρω περα απο τα service που τα κανα εγω. και μιλαμε για καθημερινους κοφτες και αποστασεις κορωπι προς αθηνα σχεδον καθημερινα...

αυτα απο μενα...οταν θα παρω αποκλειστικα για μενα αμαξι παλι starlet θα παρω...

p.s ειχα παει και ειχα δει και το auris πριν καταληξω στο golf...δεν μου αρεσει ουτε εσωτερικα ουτε εξωτερικα..

καλα το starlet ισως να ειναι το καλυτερο μοντελο toyota στην ιστορια.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα από όλα μην το πάμε με τη λογική του πόσα golf mk1 κυκλοφορούν, γιατί μπορεί civic mk1 να κυκλοφορούν 10πλάσια και χωρίς να έχουν πάει ποτέ συνεργείο. Από εκεί και έπειτα ναι μεν οι ιάπωνες ήταν σκυλιά, αλλά όσο παλιότερα τόσο καλύτερα. Χωρίς να λέω ότι βγάζουν πολλά προβλήματα ή σοβαρά, ο βαθμός αξιοπιστίας τους μειώθηκε κάπως από τη στιγμή που σταμάτησαν να φέρνουν μοντέλα από Ιαπωνία, και φτιάξανε εργοστάσια στην Ευρώπη(Αγγλία, Τουρκία κλπ). Μπορεί η μέθοδος κατασκευής να είναι η ίδια, αλλά στην Ιαπωνία δεν ξέρω πως το κάνουν, αλλά έιναι όλα τέλεια. Ακόμα και ο ποιοτικός έλεγχος που κάνουν στα εξαρτήματα από άλλους προμηθευτές είναι τέτοιος που αποκλείει τα ελατώματα στα μοντέλα παραγωγής. Ο πατέρας μου είχε 2 honda ιαπωνικά που κρατήσανε τα εργοστασιακά τακάκια μέχρι τα 80-90 χιλ χλμ. Αλλά έχοντας αλλάξει και αρκετά ιαπωνικά made in england, παρόλο που δεν βγάλανε κάτι σοβαρό, δεν δείχνανε τόσο γερά όσο τα made in japan. Επίσης αυτό για την εγγύηση και το after sales της τογιότα είναι από ένα σημείο και έπειτα μύθος. Τα τογιότα έχουν εργοστασιακή εγγύηση 3 χρόνια, και τα άλλα 3 χρόνια είναι από την εδώ αντιπροσωπεία, αλλά καλύπτουν πάρα πολύ λιγότερα μέρη του αμαξιού από ότι η εργοστασιακή. Γνωστή με aygo είχε πρόβλημα στο a/c και σε έναν από τους μεγαλύτερους εμπόρους και επισκευαστές που πήγε της λέγανε πως πρέπει να πληρώσει 800¤ γιατί δεν καλύπτεται από την εγγύηση μετά την τριετία, άσχετο αν το έφτιαξε αλλού και δε χρειάστηκε αλλαγή στο εξάρτημα αυτό και το κόστος της επισκευής ήταν πολύ χαμηλό. Το μόνο αμάξι που έχει πραγματική μεγάλη εργοστασιακή εγγύηση είναι το ceed (7χρόνια). Τέλος θα πω για άλλη μια φορά τη γνώμη μου. Όλα τα αμάξια είναι καλά πια. Πέρα από ζημιές που μπορεί να οφείλονται σε εργοστασιακά ελατώματα (μακριά από εμάς), αν το προσέχεις και το σέβεσαι πιστεύω θα αποδειχτεί αξιόπιστο. Μετά από τα Ιαπωνικά που είχαμε συνέχεια και δε χαλάγανε, πήρα Ιταλικό, fiat, χωρίς κανένα πρόβλημα. Μετά πήρα Renault και όλοι με κοροϊδεύανε γιατί θα σου βγάζει ένα σωρό ζημιές, και 2 χρόνια δεν έχει βγάλει το παραμικρό. Τώρα πήρα το 1ο VW, και με βάση αυτά που μου δείχνει μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχω κανένα λόγο να το φοβάμαι και να το θεωρώ αναξιόπιστο. Ίσα ίσα που απλά χαμογελάω όταν σκέφτομαι ότι εναλλακτική ήταν το auris, γιατί η διαφορά σε όλους τους τομείς του αυτοκινήτου είναι πολύ μεγαλύτερη από τη διαφορά τιμής τους. Αυτά....

Edited by Markk
Link to comment
Share on other sites

ο tsι δεν συνοδευεται απο αξιοπιστα περιφερειακα οπως turbo,sensors,αντλιες Και ειναι αυτα που παρουσιαζουν πολλα προβληματα.Επισης στα μοντελα περαν του gti εχουν απαραδεκτο σασμαν για τετοια κατηγορια .Νομιζω δεν πηγα ποτε τοσες πολλες φορες σε συνεργειο σε καμι αλλη εταιρια.Κ ειμαι μονο με 10.000 χωρις ομως να εχει βγαλει ουσιστικα καποιο σοβαρο προβλημα. Απλα ψαρωνεις αΠΟ ΤΗ φημη για φοβερο αυτοκινητο..και μετα τσικ το σασμαν τσικ ο ηχος της κουνιας τσικ Η αντλια τσικ η Ν75 τσικ η σκαστρα...μηπως εχω αυτο ? μηπως το αλλο?

Αλλο αξιοπιστια και αλλο ποιοτητα .Και τα 2 προσωπικα τα εχουν σε αρκετα μεγαλο βαθμο η bmv-merc μεχρι εκει....

Για τα audi ...? 2 Α5 ξερω και τα 2 εβγαλαν τουρμπο προβληματακια στα πρωτα 30.000 και το ενα σοβαρο....

Τωρα γιατι πηρα Golf6 160 ?Μαλλον ειχα χρονο και ορεξη για προβληματα!!!!! χαχχαχα

Link to comment
Share on other sites

ο tsι δεν συνοδευεται απο αξιοπιστα περιφερειακα οπως turbo,sensors,αντλιες Και ειναι αυτα που παρουσιαζουν πολλα προβληματα.Επισης στα μοντελα περαν του gti εχουν απαραδεκτο σασμαν για τετοια κατηγορια .Νομιζω δεν πηγα ποτε τοσες πολλες φορες σε συνεργειο σε καμι αλλη εταιρια.Κ ειμαι μονο με 10.000 χωρις ομως να εχει βγαλει ουσιστικα καποιο σοβαρο προβλημα. Απλα ψαρωνεις αΠΟ ΤΗ φημη για φοβερο αυτοκινητο..και μετα τσικ το σασμαν τσικ ο ηχος της κουνιας τσικ Η αντλια τσικ η Ν75 τσικ η σκαστρα...μηπως εχω αυτο ? μηπως το αλλο?

Αλλο αξιοπιστια και αλλο ποιοτητα .Και τα 2 προσωπικα τα εχουν σε αρκετα μεγαλο βαθμο η bmv-merc μεχρι εκει....

Για τα audi ...? 2 Α5 ξερω και τα 2 εβγαλαν τουρμπο προβληματακια στα πρωτα 30.000 και το ενα σοβαρο....

Τωρα γιατι πηρα Golf6 160 ?Μαλλον ειχα χρονο και ορεξη για προβληματα!!!!! χαχχαχα

Επειδή εγώ σήμερα πάτησα τα 50,000 χλμ και πρόβλημα δεν είχα με τίποτα

εκτός του πίσω δεξιού stop που κάηκε την προηγούμενη εβδομάδα κι ακόμα να το αλλάξω....

Το θέμα δεν είναι ποιο είναι πιο αξιόπιστο. Αλλά τι ψάχνεις... Αμάξι για super market που κοστίζει

σχεδόν 20 χιλιάρικα και είναι άσχημο, άχρωμο, άοσμο, το οδηγούν όλοι όσοι "δε θέλουν να πηγαίνουν συνεργείο",

το οδηγούσε κι ο παππούς ή ο μπάρμπας σου γιατί "είχε πάρει κάποτε γερμανικό κι έκαιγε πολύ και μετά δεν άλλαξε

ξανά αυτοκίνητο γιατί ποιος έχει αυτοκίνητο 25 ετών που δεν καίει λάδια??" ή ψάνεις αυτοκίνητο. ΤΕΛΕΙΑ στο αυτοκίνητο...

Όσο για τη "φήμη για φοβερό αυτοκίνητο"... Δεν ξέρω καμία φήμη που βγήκε και στηρίχτηκε από πωλήσεις/νούμερα

και ό,τι άλλο προσφέρει ένα αυτοκίνητο χωρίς να είναι πραγματικότητα.

Αν όντως δεν ισχύει, όταν ανοίξω δική μου δουλειά θα πάω στη VW να ρωτήσω πώς μπορώ να παραπλανήσω όλο τον

πλανήτη και να είμαι 1ος σε πωλήσεις, εξέλιξη, τεχνολογία και τόσα άλλα χωρίς να είμαι καλός στη δουλειά μου...

Link to comment
Share on other sites

ο tsι δεν συνοδευεται απο αξιοπιστα περιφερειακα οπως turbo,sensors,αντλιες Και ειναι αυτα που παρουσιαζουν πολλα προβληματα.Επισης στα μοντελα περαν του gti εχουν απαραδεκτο σασμαν για τετοια κατηγορια .Νομιζω δεν πηγα ποτε τοσες πολλες φορες σε συνεργειο σε καμι αλλη εταιρια.Κ ειμαι μονο με 10.000 χωρις ομως να εχει βγαλει ουσιστικα καποιο σοβαρο προβλημα. Απλα ψαρωνεις αΠΟ ΤΗ φημη για φοβερο αυτοκινητο..και μετα τσικ το σασμαν τσικ ο ηχος της κουνιας τσικ Η αντλια τσικ η Ν75 τσικ η σκαστρα...μηπως εχω αυτο ? μηπως το αλλο?

Αλλο αξιοπιστια και αλλο ποιοτητα .Και τα 2 προσωπικα τα εχουν σε αρκετα μεγαλο βαθμο η bmv-merc μεχρι εκει....

Για τα audi ...? 2 Α5 ξερω και τα 2 εβγαλαν τουρμπο προβληματακια στα πρωτα 30.000 και το ενα σοβαρο....

Τωρα γιατι πηρα Golf6 160 ?Μαλλον ειχα χρονο και ορεξη για προβληματα!!!!! χαχχαχα

η εισαι μεγαλος καφτης και σιδεροφαγος η μας δουλευεις κανονικα.....χαχαχαχαχαχα ^_^:lol::lol: :lol: :lol::lol::lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

ολοι οι turbo Κινητηρες εχουν προβληματακια!απλα η mercedes κτλ δεν ειχε μεχρι τωρα μικρους turbo κινητηρες...κατσε να δεις τωρα που αλαξε πολιτικη προβληματακια π θα βγαζουν τα turbata.και καλυτερα να χεις 10 προβληματακια φιλε katsa παρα 12 προβληματαρα!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ποιο είναι το AYRIS? Αυτό το αμαξι που μπαινεις μέσα και βλέπεις να σε υποδέχεται ενα χειροφρενο σαν...... :):):) και κατι πλαστικά?? (με αρκετη δόση χιουμορ μην παρεξηγηθει κανεις. γουστα ειναι αυτα) προσωπικη μου αποψη ειναι οτι γερνανος κατασκευαστης vw mercedes audi bmw σημαινει ποιοτητα.

post-13968-1253967988_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

καλα το starlet ισως να ειναι το καλυτερο μοντελο toyota στην ιστορια.

ΕΓΩΤΟ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ....276000 ΧΛΜ

SERVICE EXΩ ΞΕΧΑΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ... ΚΑΝΩ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΕΓΩ ΣΚΟΠΙΜΟ ΔΗΛ ΚΑΘΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ...ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΕΡΒΙΣ εκανα στα 243000 χλμ μπουζι αλλαζω οποτε το καψει...δηλ μενουν τουλαχιστον 40000-50000 χλμ πανω το καθενα...λαδια καιει οποτε συμπληρωνω εγω...αλλαγη ειχα κανει πριν καμμια 35αρια χιλιαδεσ χιομετρα...βεβαι βαζω τα φθηνοτερα του μακρο κατι bp15-50 δεν θυμαμαι καλα...

Από ζημιές άπειρες απο το 1990 μαρτιο που το πηρα εως σημερα δηλ σχεδον 20 χρονια...εχω αλλαξει μια τρομπα νερου με θερμοστατη στα 170000 χλμ μετα απο κοντρα 70 χλμ συνεχους λειτουργιας στις 6500 στροφες με ενα πεζο παλιο 307 αν θυμαμαι καλα 1800...θερμοκρασια εξωτερικη 39 βαθμοι!!!!

Αυτα!!! ρεπαιδια ιμαντα δεν θυμαμαι αλλαξα καθολου μετα τα 120000 χλμ????

υποψιν οτι στα 30000 χλμ του ειχα αλλαξει φλατζες λειανει βαλβιδες, χαμηλωσει καπακια, ακορτισερ, ελατηρια, εξατμισεις, ρυθμιστες, ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΚΟΦΤΗ....κ.α ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΝΕΑΡΟΥ ΤΗς ΗΛΙΚΙΑς ΜΟΥ (KAGKOYRAS ΞΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙς...)δηλ απο τα 276000 χλμ τουλαχισον τα 200000 το δουλευω κοφτη μεχρι και σημερα....

Σημερα ας πουμε την ειπα σε ενα vitara 1600 16v...

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΚΥΛΙΑ....ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΡΟΜΠΟΚΟΠ

Link to comment
Share on other sites

ΕΓΩΤΟ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ....276000 ΧΛΜ

SERVICE EXΩ ΞΕΧΑΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ... ΚΑΝΩ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΕΓΩ ΣΚΟΠΙΜΟ ΔΗΛ ΚΑΘΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ...ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΕΡΒΙΣ εκανα στα 243000 χλμ μπουζι αλλαζω οποτε το καψει...δηλ μενουν τουλαχιστον 40000-50000 χλμ πανω το καθενα...λαδια καιει οποτε συμπληρωνω εγω...αλλαγη ειχα κανει πριν καμμια 35αρια χιλιαδεσ χιομετρα...βεβαι βαζω τα φθηνοτερα του μακρο κατι bp15-50 δεν θυμαμαι καλα...

Από ζημιές άπειρες απο το 1990 μαρτιο που το πηρα εως σημερα δηλ σχεδον 20 χρονια...εχω αλλαξει μια τρομπα νερου με θερμοστατη στα 170000 χλμ μετα απο κοντρα 70 χλμ συνεχους λειτουργιας στις 6500 στροφες με ενα πεζο παλιο 307 αν θυμαμαι καλα 1800...θερμοκρασια εξωτερικη 39 βαθμοι!!!!

Αυτα!!! ρεπαιδια ιμαντα δεν θυμαμαι αλλαξα καθολου μετα τα 120000 χλμ????

υποψιν οτι στα 30000 χλμ του ειχα αλλαξει φλατζες λειανει βαλβιδες, χαμηλωσει καπακια, ακορτισερ, ελατηρια, εξατμισεις, ρυθμιστες, ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΚΟΦΤΗ....κ.α ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΝΕΑΡΟΥ ΤΗς ΗΛΙΚΙΑς ΜΟΥ (KAGKOYRAS ΞΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙς...)δηλ απο τα 276000 χλμ τουλαχισον τα 200000 το δουλευω κοφτη μεχρι και σημερα....

Σημερα ας πουμε την ειπα σε ενα vitara 1600 16v...

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΚΥΛΙΑ....ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΡΟΜΠΟΚΟΠ

σκυλια ειναι τα golf

εχω GTI II του 1991 και εχω κανει 380.000 χιλιομετρα.

αλλαγη λαδιων κανω καθε 20.000 και δεν καιει καθολου

σερβις καθε 40.000

δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα εκτος αντλιας βενζινης πριν 12 χρονια

και στα 80000 εσπασε ο ιμανταςε χρονισμου γιατι δε τον ειχα αλλαξει και ευτυχως δε λυγισε καμια απο τις 16 βαλβιδες.

σκυλι ειναι το αμαξι.

απο τα 380.000, τα 379000 το αμαξι τα εκανε στο κοκκινο!

και ομως ακομα αντεχει και κερναει τσαγακια.

αυτα ειναι αμαξια. αντεχουν στο χρονο.

ΕΛΕΟΣ

ακουω συχνα τον καθε βλακα να λεει πως εχει ενα αμαξι 20 χροινα και δε του κανει σερβις και δε χαλαει και αρα τοτε τα αμαξια ηταν αθανατα κτλ

αυτη ειναι η μεγαλυτερη βλακεια.

και τωρα ενα νεο αμαξι αν δε του κανεις σερβις δε θα χαλασει.

απλα εχει καποιος ενα παλιο αμαξι που απλα τσουλαει και νομιζει οτι δεν χαλαει επειδη δεν αλαλζελ αδια πχ η μπουζι. βεβαια οταν του καιγεται το μπουζι οκ δε εγινε τιποτα λεει κτλκτλ.

βαριεμαι να γραψω αλλα για τους βλακες με τα παλια αμαξια που νομιζουν οτι ειναι καλα.....

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω οτι ειναι καποιος βλακας οταν παραθετει την αποψη του/εμπειρια του.εξαλλου,αν κρινουμε εκ του αποτελεσματος,μονο βλακας δεν θα μπορουσε να ειναι καποιος που εχει ενα πληρες λειτουργικο αυτοκινητο οσο παλαιο και αν αυτο ειναι,με τα λιγοτερα εξοδα.that's business!

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω οτι ειναι καποιος βλακας οταν παραθετει την αποψη του/εμπειρια του.εξαλλου,αν κρινουμε εκ του αποτελεσματος,μονο βλακας δεν θα μπορουσε να ειναι καποιος που εχει ενα πληρες λειτουργικο αυτοκινητο οσο παλαιο και αν αυτο ειναι,με τα λιγοτερα εξοδα.that's business!

+1 ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!

Link to comment
Share on other sites

σκυλια ειναι τα golf

εχω GTI II του 1991 και εχω κανει 380.000 χιλιομετρα.

αλλαγη λαδιων κανω καθε 20.000 και δεν καιει καθολου

σερβις καθε 40.000

δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα εκτος αντλιας βενζινης πριν 12 χρονια

και στα 80000 εσπασε ο ιμανταςε χρονισμου γιατι δε τον ειχα αλλαξει και ευτυχως δε λυγισε καμια απο τις 16 βαλβιδες.

σκυλι ειναι το αμαξι.

απο τα 380.000, τα 379000 το αμαξι τα εκανε στο κοκκινο!

και ομως ακομα αντεχει και κερναει τσαγακια.

αυτα ειναι αμαξια. αντεχουν στο χρονο.

ΕΛΕΟΣ

ακουω συχνα τον καθε βλακα να λεει πως εχει ενα αμαξι 20 χροινα και δε του κανει σερβις και δε χαλαει και αρα τοτε τα αμαξια ηταν αθανατα κτλ

αυτη ειναι η μεγαλυτερη βλακεια.

και τωρα ενα νεο αμαξι αν δε του κανεις σερβις δε θα χαλασει.

απλα εχει καποιος ενα παλιο αμαξι που απλα τσουλαει και νομιζει οτι δεν χαλαει επειδη δεν αλαλζελ αδια πχ η μπουζι. βεβαια οταν του καιγεται το μπουζι οκ δε εγινε τιποτα λεει κτλκτλ.

βαριεμαι να γραψω αλλα για τους βλακες με τα παλια αμαξια που νομιζουν οτι ειναι καλα.....

τΟ ΑΝ τσουλαει αστο να το κρινω εγω....και αν τα βαλουμε διπλα εσενα με 1800 κυβικα και εγω με τα 1296 αν μου ριξεις μιση καροτσα 0-100 ζητημα ειναι...και αυτο με 700 κυβικα παραπανω εσυ....

Δεν με ξερεις, οποτε δεν ξερεις πως οδηγω...

Καποιος που πειραζει βαλβιδες, λειαινει καπακια, κοκ δεν νομιζω οτι εχει 1 αυτοκινητακι για να τσουλά...

Αλλωστε το θεμα service ειναι υποκειμενικο...δεν μου αρεσει να τα σκαω κοροιδιστικα.....οταν μου βγαζει θα το φτιαξω...αλλωστε το να πηγαινω συνεργειο για τακακια και λαδια δεν το κανω ουτε στο καινουριο...προτιμω τα λεφτα να τα χαιρομαι ο ιδιος και οχι ο Παζαροπουλος π.χ

Τωρα για χαρακτηρισμους οπως <<καθε βλακα>> το αφηνω στην κριση του club....

Edited by koleka
Link to comment
Share on other sites

Είμαι ευτυχής κάτοχος ενός GOLF TSi 140HP Highline 5d από το Μάιο του 2007. Το απολαμβάνω εδώ και 2 χρόνια και έχω να πω ότι έχει βγάλει προβλήματα και με τη μηχανή και με το σαζμάν αλλά δε με έχει ξενερώσει. Είναι φοβερό αυτοκίνητο, χαίρεσαι να το οδηγάς, χαίρεσαι να είσαι μέσα (πολύ όμορφο εσωτερικό) και σου δίνει την αίσθηση του χλιδάτου (στην κατηγορία του) αυτοκινήτου. Είναι πολύ ποιοτικό αυτοκίνητο αλλά σίγουρα ΌΧΙ αξιόπιστο. Παρόλα αυτά, τα προβλήματα που βγάζει είναι γνωστά και αντιμετωπίσιμα με μικρό κόστος. Προτιμώ την άνεση, την αρχοντιά και την αίσθηση υπεροχής του GOLF από την αξιοπιστία του AURIS.

Link to comment
Share on other sites

σκυλια ειναι τα golf

εχω GTI II του 1991 και εχω κανει 380.000 χιλιομετρα.

αλλαγη λαδιων κανω καθε 20.000 και δεν καιει καθολου

σερβις καθε 40.000

δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα εκτος αντλιας βενζινης πριν 12 χρονια

και στα 80000 εσπασε ο ιμανταςε χρονισμου γιατι δε τον ειχα αλλαξει και ευτυχως δε λυγισε καμια απο τις 16 βαλβιδες.

σκυλι ειναι το αμαξι.

απο τα 380.000, τα 379000 το αμαξι τα εκανε στο κοκκινο!

και ομως ακομα αντεχει και κερναει τσαγακια.

αυτα ειναι αμαξια. αντεχουν στο χρονο.

ΕΛΕΟΣ

ακουω συχνα τον καθε βλακα να λεει πως εχει ενα αμαξι 20 χροινα και δε του κανει σερβις και δε χαλαει και αρα τοτε τα αμαξια ηταν αθανατα κτλ

αυτη ειναι η μεγαλυτερη βλακεια.

και τωρα ενα νεο αμαξι αν δε του κανεις σερβις δε θα χαλασει.

απλα εχει καποιος ενα παλιο αμαξι που απλα τσουλαει και νομιζει οτι δεν χαλαει επειδη δεν αλαλζελ αδια πχ η μπουζι. βεβαια οταν του καιγεται το μπουζι οκ δε εγινε τιποτα λεει κτλκτλ.

βαριεμαι να γραψω αλλα για τους βλακες με τα παλια αμαξια που νομιζουν οτι ειναι καλα.....

απαραδεκτος ........ ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.