DrYannisK Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 αλλαγη λαδιων και μετα απο 1000χ εχει φαει 350ml μου ζητησαν απο την αντιπροσωπια να το παω ξανα σε 1000χ να μετρησουν καταναλωση αυτο γινεται τωρα στα 60.000χ, στα πρωτα 13000 μου ειχε φαει μονο 1λιτρο. εχετε παρατηρησει κατι αναλογο και εσεις; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 Για TSI μιλας; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted November 9, 2009 Author Report Share Posted November 9, 2009 GTI V 2006 στα πρωτα 13000 χ μου εβγαλε ενδειξη ο υπολογιστης plus για χαμηλη σταθμη λαδιου και συμπληρωσα. τοτε δηλαδη στην αρχη εκαιγε 1λιτρο καθε 13000χ. αυτο συνεχιστηκε μεχρι τα 45000χιλ , μετα αυξηθηκε η καταναλωση και τωρα εφτασε να μου καψει 350ml σε 1000χ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted November 9, 2009 Report Share Posted November 9, 2009 GTI V 2006 στα πρωτα 13000 χ μου εβγαλε ενδειξη ο υπολογιστης plus για χαμηλη σταθμη λαδιου και συμπληρωσα. τοτε δηλαδη στην αρχη εκαιγε 1λιτρο καθε 13000χ. αυτο συνεχιστηκε μεχρι τα 45000χιλ , μετα αυξηθηκε η καταναλωση και τωρα εφτασε να μου καψει 350ml σε 1000χ Το δικό μου MkV GTI έχει 83.000km. Πάντα κατανάλωνε λάδι αλλά τώρα τελευταία έχει γίνει πραγματική καταβόθρα, περίπου 150ml/1000km. Διαρροές δεν έχω, η PCV είναι μια χαρά, το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά φροντισμένο με όλα του τα service να έχουν γίνει σχολαστικά και τα τελευταία 2 χρόνια να το οδηγεί αποκλειστικά η γυναίκα μου σε ταχύτητες εξευτελιστικά χαμηλές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted November 9, 2009 Author Report Share Posted November 9, 2009 Αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό όσον αφορά την κατανάλωση λαδιού. νομιζω παιζει ρολο. τα χιλια χιλ τα εκανε στο κοκκινο , τωρα κοιταω να τα κανω χαλαρα και να ξανμετρησω. επισης παρατηρησα πως το καλοκαιρι τρωει περισσοτερο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 τα αμαξια δεν ειναι ολα τα ιδια!σε αλλους καει λαδι σε αλους οχι.ειναι θεμα κατασκευαστικο.δηλαδη οπως βγει η καθε παρτιδα απο το εργοστασιο.το θεμα ειναι το εξης.να μην παραπονιονται αυτοι που δεν εκαναν καθολου στρωσιμο ή αυτοι που εκαναν μικρο στρωσιμο ή αυτοι που δεν εκαναν το "σταδιακο" στρωσιμοδηλαδη αναλογα με τα χιλιομετρα να ανεβαζεις τις στροφες.και γενικα δεν το προσεχουν το αμαξι οπως πρεπει.δεν λεμε να πηγαινουμε σαν κοτες.αλλα οχι και συνεχεια στο κοκκινα.εγω φοραω και προγραμμα ας πουμε.γιατι δεν μου καει ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΑΔΙ??και μετα απο πολλα χιλιομετρα σε εθνικη οδο.το εχω 3 χρονια και εχω 50000 χιλιομετρα.καθε βδομαδα πηγαινοερχομαι μεσολογγι και ομως ειναι οκ.εχω αδικο???νομιζω αν δεν προσεχεςι το αμαξι ειναι ενας πολυ καλος λογος για να καεει λαδι.βεβεια καποιος μπορει να το εχει προσεξει τρελα και να καει λαδι παραπανο απο αλλα ποθ σκιζονται κιολας.αυτο ειναι απλα να μην σου τυχει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted November 14, 2009 Author Report Share Posted November 14, 2009 εγω του εκανα πολυ καλο στρωσιμο. και οπως γραφω στην αρχη δεν ετρωγε καθολου λαδι. αλλα τωρα καιει. τωρα αρχισαμε να μετραμε στο συνεργειο για να δουμε ποσο καιει και στα 1000χ απο 60000 εως 61000 εκαψε 400 ml ayta τα 1000χ τα εκανα με το αμαξι να το σκιζω τωρα τα επομενα 1000 θα το παω ποιο απαλα και θα δω αν θα εχει διαφορα. οσο ανναφορα αυτο που λες οτι κανεις χιλιομετρα στην εθνικη οδο, αυτο δεν εινα ισκισιμο. εγω κανω συνεχεια ενα δρομο που ειναι στροφες σε βουν ο για να παω απο το σπιτι στη δουλειακ αι πισω και εκει το σκιζω γιατι ειμαι ολο φρενο γκαζι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 Μηπως φταει το λαδι που βαζετε? τι λαδια βαζεις γιαννη? τι λαδια βαζεις μιχαλη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted November 14, 2009 Author Report Share Posted November 14, 2009 Μηπως φταει το λαδι που βαζετε? τι λαδια βαζεις γιαννη? τι λαδια βαζεις μιχαλη? το εργοστασιακο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 Μοτέρ που "πίνει" δεν σπάει έλεγαν οι παλιοί μηχανικοί και κάτι ήξεραν. Εμένα στο προηγούμενο αμάξι δεν έκαιγε σταγόνα - αλλά έσπασε μια και καλή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted November 14, 2009 Author Report Share Posted November 14, 2009 Μοτέρ που "πίνει" δεν σπάει έλεγαν οι παλιοί μηχανικοί και κάτι ήξεραν. Εμένα στο προηγούμενο αμάξι δεν έκαιγε σταγόνα - αλλά έσπασε μια και καλή. δεν με ενοχλει να καιει λιγο λαδι. αλλωστε το λεει η VW και το θεωρει φυσιολογικο. παλια αλλαζαμε τα λαδια καθε 5000 οποτε δεν προλαβαιναμε να δουμε αν καινε. τωρα τα αλλαζουμε στα 15000 οποτε φαινεται αν καιει. αν καιει οσο εκαιγε μεχρι τωρα, δηλαδη 1λιτρο στα 15000χ, ε δεν τρεχει και τιποτα αλλα να καιει 350 σε 1000χιλ, οχι δε μου αρεσει να προσθετω λαδι καθε 1000-2000 χιλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted November 15, 2009 Report Share Posted November 15, 2009 δεν με ενοχλει να καιει λιγο λαδι. αλλωστε το λεει η VW και το θεωρει φυσιολογικο. παλια αλλαζαμε τα λαδια καθε 5000 οποτε δεν προλαβαιναμε να δουμε αν καινε. τωρα τα αλλαζουμε στα 15000 οποτε φαινεται αν καιει. αν καιει οσο εκαιγε μεχρι τωρα, δηλαδη 1λιτρο στα 15000χ, ε δεν τρεχει και τιποτα αλλα να καιει 350 σε 1000χιλ, οχι δε μου αρεσει να προσθετω λαδι καθε 1000-2000 χιλ. 1) οταν ειπα οτι κανω χιλιομετρα πολλα δεν εννοουσα οτι ετσι το σκιζω!δεν σκιζεται ετσι.απλα το ειπα γιατι νομιζω οτι οσο ναναι στο ταξιδι ολο και κατι θα καψει 2) βαζω και εγω εργοστασιακο λαδι και νομιζω το τελευταιο ηταν total.αλλα δεν ειμαι σιγουρος.μπορει και οχι. 3) συμφωνω οτι η VW θεωρει φυσιολογικο να καει καμποσο λαδι.δεν ξερω ακριβως ποσο δικαιολογει αλλα μπορειτε να το δειτε στο βιβλιαρακι χρησης του ατοκινητου!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psilosoc Posted November 15, 2009 Report Share Posted November 15, 2009 Εμενα tsi 140 ενα χρονο και δυο μηνες και με 41000 χλμ.. Στο πρωτο σερβις στα 15000 ειχε καψει ουτε 100ml. Υποψιν οτι στα 3000 ειχα αλλαξει λαδια προαιρετικα. Στο δευτερο σερβις στις 30000 ειχε καψει το ιδιο ουτε καν 100. Τωρα κοντευω στα 45Κ και το κοιταω συχνα και δεν φενεται να εχει πεσει καθολου ο δεικτης. Ειδωμεν στο σερβις. Τα χιλιομετρα ολα γίνονται σε εθνικη κατα κύριο λόγο. (το προσεχω αλλα και το σκιζω) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted November 15, 2009 Author Report Share Posted November 15, 2009 Εμενα tsi 140 ενα χρονο και δυο μηνες και με 41000 χλμ.. Στο πρωτο σερβις στα 15000 ειχε καψει ουτε 100ml. Υποψιν οτι στα 3000 ειχα αλλαξει λαδια προαιρετικα. Στο δευτερο σερβις στις 30000 ειχε καψει το ιδιο ουτε καν 100. Τωρα κοντευω στα 45Κ και το κοιταω συχνα και δεν φενεται να εχει πεσει καθολου ο δεικτης. Ειδωμεν στο σερβις. Τα χιλιομετρα ολα γίνονται σε εθνικη κατα κύριο λόγο. (το προσεχω αλλα και το σκιζω) σε εθνικη φυσικα δε θα καψει ποτε. ειναι ανετη οδηγηση για το αμαξι να πηγαινεις σταθερα στη νεθνικη. τα χιλιομετρα γινονται γρηγορα καθως τρεχεις και ευκολα καθως διατηρεις μια σταθερη ταχυτητα. αντιθετως εγω το σκιζω σε αναβασεις καμε στροφες καθως μενω περιχωρα θεσσαλονικης, κοντα στον χορτιατη. μη νομιζετε δηλαδη οτι θα επρπεε να καιει επειδη κανετε πολλα χιλιομετρα σε εθνικη, ισα ισα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psilosoc Posted November 15, 2009 Report Share Posted November 15, 2009 (edited) σε εθνικη φυσικα δε θα καψει ποτε. ειναι ανετη οδηγηση για το αμαξι να πηγαινεις σταθερα στη νεθνικη. τα χιλιομετρα γινονται γρηγορα καθως τρεχεις και ευκολα καθως διατηρεις μια σταθερη ταχυτητα. αντιθετως εγω το σκιζω σε αναβασεις καμε στροφες καθως μενω περιχωρα θεσσαλονικης, κοντα στον χορτιατη. μη νομιζετε δηλαδη οτι θα επρπεε να καιει επειδη κανετε πολλα χιλιομετρα σε εθνικη, ισα ισα . Κανω 300 χλμ συνεχομενα με 170-220 μεσο όρο... Και οταν παω επαρχια που ειναι ο προορισμος ειναι ολο στροφιλίκια... Πιστευω οτι το σκίζω κατα κάποιο τρόπο μιας και το δουλευω συνεχως σε υψηλες στροφες. Edited November 15, 2009 by psilosoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 Οταν παντως καιει 400 γραμμ στα 1000 χλμ οπως του φιλου Γιαννη σιγουρα θελει ψαξιμο γιατι δεν ειναι φυσιολογικο ασχετα αν το ταλαιπωρεις λιγο. Σιγουρα με λιγοτερο 'πατημα' θα καψει λιγωτερο αλλα δεν ειναι δικαιολογια. Καταλαβαινω οτι να εχεις το νου σου καθε 1000 χλμ και να προσθετεις ειναι μεγαλος πονοκεφαλος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 (edited) ... αλλα να καιει 350 σε 1000χιλ, οχι δε μου αρεσει να προσθετω λαδι καθε 1000-2000 χιλ. Αν αυτά τα 350ml τα έκαψε μετά από τα πρώτα 1000χλμ που έκανες μετά την αλλαγή λαδιών τότε ένα μεγάλο ποσοστό από αυτά είναι τα πρόσθετα που έχει το κάθε συνθετικό λάδι μέσα και τα οποία λόγω της δράσης τους χάνονται γρήγορα. Αυτό δεν σημαίνει ότι πάει γραμμικά το πράγμα και ότι θα ξανακάψεις τόσο και στα επόμενα 1000χλμ. Παρακολούθησέ το ..... Edited November 16, 2009 by Black V GTi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Στο δικο μου παντως και μετα απο 12500 χλμ απο την τελευταια αλλαγη, και με προγραμμα, ο δεικτης δεν εχει κατεβει σχεδον ουτε μια γραμμη.Ενταξει δεν το λειωνω, το προσεχω. Το να σου 'φαει' 350 γραμμαρια λαδι στα 1000 χλμ δεν μπορω να το αποδωσω στα προσθετα που χανονται. Γιατι επιλεκτικα να χανονται αυτα και αν χανονται τοσο γρηγορα τοτε ποιο το οφελος τους? Το δικο μου αλλα και τα περισσοτερα αυτοκινητα που δεν 'χανουν' τι σημαινει, οτι δεν λειτουργουν σωστα? Δεν πιστευω. Τωρα βεβαια στα gti v η καταναλωση λαδιου ειναι συνηθες φαινομενο ειδικα μετα απο καποια χλμ και μεσα στην συνηθη λειτουργια του αυτοκινητου, οπως λεγεται, αλλα δεν συμβαινει το ιδιο με τα tsi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 (edited) Στο δικο μου παντως και μετα απο 12500 χλμ απο την τελευταια αλλαγη, και με προγραμμα, ο δεικτης δεν εχει κατεβει σχεδον ουτε μια γραμμη.Ενταξει δεν το λειωνω, το προσεχω. Το να σου 'φαει' 350 γραμμαρια λαδι στα 1000 χλμ δεν μπορω να το αποδωσω στα προσθετα που χανονται. Γιατι επιλεκτικα να χανονται αυτα και αν χανονται τοσο γρηγορα τοτε ποιο το οφελος τους? Το δικο μου αλλα και τα περισσοτερα αυτοκινητα που δεν 'χανουν' τι σημαινει, οτι δεν λειτουργουν σωστα? Δεν πιστευω. Τωρα βεβαια στα gti v η καταναλωση λαδιου ειναι συνηθες φαινομενο ειδικα μετα απο καποια χλμ και μεσα στην συνηθη λειτουργια του αυτοκινητου, οπως λεγεται, αλλα δεν συμβαινει το ιδιο με τα tsi. Δεν νομίζω ότι είναι σύνηθες Edited November 19, 2009 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 το εργοστασιακο Τωρα...σωθηκες.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted November 21, 2009 Report Share Posted November 21, 2009 (edited) Το δικο μου αλλα και τα περισσοτερα αυτοκινητα που δεν 'χανουν' τι σημαινει, οτι δεν λειτουργουν σωστα? Δεν πιστευω. Τωρα βεβαια στα gti v η καταναλωση λαδιου ειναι συνηθες φαινομενο ειδικα μετα απο καποια χλμ και μεσα στην συνηθη λειτουργια του αυτοκινητου, οπως λεγεται, αλλα δεν συμβαινει το ιδιο με τα tsi. Σε κάθε μοτέρ τα πρόσθετα δρουν διαφορετικά..Το ότι δεν έχεις χάσει 100-200ml λάδι (σε πρόσθετα) πώς το ξέρεις? από την βέργα? Είναι πολύ δύσκολο να μετρηθεί.. Εγώ έχοντας κάνει 4 αλλαγές ως τώρα πάντα χάνω 200-300ml στα πρώτα 1500-2000χλμ και μετά μέχρι την επόμενη αλλαγή τίποτα... Edited November 21, 2009 by Black V GTi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted December 3, 2009 Author Report Share Posted December 3, 2009 τελικα οι μετρησεις εδειξαν πως εξαφανιζεται 250-350ml ανα 1000χιλ στην τελευταια μετρηση εδειξε μονο 250 αν και συνεχιζω να το παταω. θελω να δοκιμασω να παω 1000χ χαλαρα να δω αν καιει λιγοτερο. σταλθηκαν οι μετρησεις γερμανια και ειπαν πως ειναι πολυ φυσιολογικη καταναλωση σε GTI 300ml/χιλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted December 3, 2009 Author Report Share Posted December 3, 2009 Πριν 3 χρόνια τα 300 ml / 1000 km ήταν το όριο της VW για τα FSI πέραν του οποίου προχωρούσε σε αντικατάσταση κινητήρα. οι γερμανοι λενε πως φυσιολογικο ειναι και 500ml και αν εχεις μεγαλυτερη καταναλωση τοτε ΔΕΝ αλλαζουν κτον κινητηρα οπως εσυ λες, αλλα απλα καθαριζουν τα ελατηρια και κατι αλλα τεχνικα . δεν μπορω να ανφερω ακριβως αλλα δεν ειναι τραγικ οπως αναφερεις εσυ πως αλλαζουν τον κινητηρα. και η φυσιολογικη καταναλωση ειναι μεχρι 500 λενε και οχι 300. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted December 4, 2009 Author Report Share Posted December 4, 2009 Δεν σχολιάζω το φαινόμενο που περιγράφεις, ούτε αναφέρω ότι μου κατέβει στο κεφάλι όπως οι περισσότεροι. Πριν 3 χρόνια η VW μου αντικατέστησε κινητήρα επειδή η κατανάλωση λαδιού ήταν μεγαλύτερη των 300 ml / 1000 km. Η VW αν κοιτάξεις το βιβλίο του αυτοκινήτου σου αναφέρει πως η κατανάλωση είναι φυσιολογική ακόμα κι όταν φτάνει το λίτρο στα 1000 km. Φυσικά αυτό δεν είναι μόνο "προνόμιο" της VW. Και οι Mercedes και BMW που γνωρίζω προσωπικά τα ίδια αναφέρουν, θεωρώ και πολλές άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, αν όχι όλες. Υιοθετούν την "διαρκή αλλαγή λαδιών" σαν να λέμε... Επαναλαμβάνω. Δεν αναφέρω κάποια προσωπική γνώμη, ούτε σχολιάζω το φαινόμενο που περιγράφεις. Αναφέρω προσωπική εμπειρία και μεταφέρω αυτό που μου ειπώθηκε από τη VW μέσω των αντιπροσπώπων της πριν 3 χρόνια και αυτό που ακολούθησε (αντικατάσταση). Πολλέ αλλάζουν σε 3 χρόνια. Ποιός ξέρει... μου ειπαν πως οι γερμανοι λενε μεχρι 1 λιτρο στα 1000χιλ θεωρειται φυσιολογικη καταναλωση αν και αν ειχα τοσο μεγαλη καταναλωση νομιζω πως μετα δε θα επρεπε να αλλαζω ποτε λαδια καθως στην ουσια θα αλλαζα λαδια συνεχεια. απο εκει και περα οι γερμανοι οταν ειδαν καταναλωση 250-300 ανα χιλια χιλιομετρα, ειπαν πως ειναι ακρως φυσιολογικο . μιλωντας με τον τεχνικο συμβουλο, μου ειπε πως κατω απο 300-500ml, δεν αξιζει να γινει κατι. τι κανουν τον ρωτησα αν η καταναλωση ειναι 500-1000 και μου ειπε πως αλλαζουν τσιμουχες και καθαριζουν και και και κτλ. το κοστος θα ειναι 1000-1500 ευρω γιαυτο δεν αξιζει αν εχεις μικρη καταναλωση. εμενα αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι πως στα πρωτα 13000 δεν ειχα δει καθολου την καταναλωση και τοτε αναψε λαμπακι δηλαδη στα πρωτα 13000 εκαψε 1λιτρο (στο GTI οταν βγει η ενδειξη στην οθονη πλας, τοτε εχεις χασει ενα λιτρο) μετα εκανα αλλαγη στα 15000 και ξανα βγηκε η ενδειξη στα 25000. μεχρι τοτε δεν εκαιγε πολυ. σιγα σιγα ομως αυξηθηκε η καταναλωση αλλα και εγω πλεον το αμαξι το εσκιζα περισσοτερο και ισως παιζει ρολο αυτο. ετσι μετα τα 45000 ειδα πως πλεον εκαιγα 200 ανα χιλια χιλιομετρα αλλα δεν μπορω να πω με σιγουρια αφου δε το κοιτουσα-μετραγα. τωρα στα 60000 και μετα, μεχρι τωρα που εφτασα τα 64000, εχει καψει 800-900. στα τελευταια 1000 εκαψε 250. τωρα θα δω τα επομενα 1000 καθως οι τρεις μετρησεις μεχρι τωρα επεισαν τους γερμανους πως ολα ειναι οκ. μου ζητησαν ομως να κανω αλλη μια τεταρτη μετρηση . για να δουμε. τωρα θα προσπαθησω να το παω ποιο χαλαρα και να μη το εχω συνεχεια τερμα το γκαζι για να δω αν εκτος απο μικροτερη καταναλωση στην βενζινη, δω και οφελος απο μικροτερη καταναλωση στο λαδι. παντως αυτο που αναφερεις για αλλαγη κινητηρα δεν αναφερθηκε ποτε ουτε το εχω ξανακουσει. μηπως δε σου αλλαξαν ολο τον κινητηρα αλλα απλα τσιμουχες; μαλον ομως ξερεις τι εκαναν στο αμαξι σο. τελος παντων τωρα δεν αλλαζουν κινητηρα καθως ακομα και στο βιβλιο θεωρουν φυσιολογικη καταναλωση αυτη πυο αναφερεις. και βασικα να πω και τη ναληθεια ουτε που με νοιαζει αν καταναλωνει 250μλ. ειναι ετσι φτιαγμενος ο κινητηρας ωστε να λιπαινεται καλυτερα και πρεπει να καταναλνει λαδι. ετσι ειναι φτιαγμενος. και το να αλλαξω τα λαδια με αλλα ποιο παχυρευστα θα σημαινει πως θα καταναλωνει λιγοτερο αλλα δε θα λιπαινεται τοσο καλα. και οι ιαπωνοφιλοι που εχουν τα ταπερακια toyotakia ας καθονται να λενε πως καιμε λαδια και αρα δεν εχουμε καλα αμαξια. δεν μπορουν να καταλαβουν πως υπαρχει λογος για την καταναλωση αυτη και πως δεν ειναι προβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted January 24, 2010 Author Report Share Posted January 24, 2010 μου ειπαν πως οι γερμανοι λενε μεχρι 1 λιτρο στα 1000χιλ θεωρειται φυσιολογικη καταναλωση αν και αν ειχα τοσο μεγαλη καταναλωση νομιζω πως μετα δε θα επρεπε να αλλαζω ποτε λαδια καθως στην ουσια θα αλλαζα λαδια συνεχεια. απο εκει και περα οι γερμανοι οταν ειδαν καταναλωση 250-300 ανα χιλια χιλιομετρα, ειπαν πως ειναι ακρως φυσιολογικο . μιλωντας με τον τεχνικο συμβουλο, μου ειπε πως κατω απο 300-500ml, δεν αξιζει να γινει κατι. τι κανουν τον ρωτησα αν η καταναλωση ειναι 500-1000 και μου ειπε πως αλλαζουν τσιμουχες και καθαριζουν και και και κτλ. το κοστος θα ειναι 1000-1500 ευρω γιαυτο δεν αξιζει αν εχεις μικρη καταναλωση. εμενα αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι πως στα πρωτα 13000 δεν ειχα δει καθολου την καταναλωση και τοτε αναψε λαμπακι δηλαδη στα πρωτα 13000 εκαψε 1λιτρο (στο GTI οταν βγει η ενδειξη στην οθονη πλας, τοτε εχεις χασει ενα λιτρο) μετα εκανα αλλαγη στα 15000 και ξανα βγηκε η ενδειξη στα 25000. μεχρι τοτε δεν εκαιγε πολυ. σιγα σιγα ομως αυξηθηκε η καταναλωση αλλα και εγω πλεον το αμαξι το εσκιζα περισσοτερο και ισως παιζει ρολο αυτο. ετσι μετα τα 45000 ειδα πως πλεον εκαιγα 200 ανα χιλια χιλιομετρα αλλα δεν μπορω να πω με σιγουρια αφου δε το κοιτουσα-μετραγα. τωρα στα 60000 και μετα, μεχρι τωρα που εφτασα τα 64000, εχει καψει 800-900. στα τελευταια 1000 εκαψε 250. τωρα θα δω τα επομενα 1000 καθως οι τρεις μετρησεις μεχρι τωρα επεισαν τους γερμανους πως ολα ειναι οκ. μου ζητησαν ομως να κανω αλλη μια τεταρτη μετρηση . για να δουμε. τωρα θα προσπαθησω να το παω ποιο χαλαρα και να μη το εχω συνεχεια τερμα το γκαζι για να δω αν εκτος απο μικροτερη καταναλωση στην βενζινη, δω και οφελος απο μικροτερη καταναλωση στο λαδι. παντως αυτο που αναφερεις για αλλαγη κινητηρα δεν αναφερθηκε ποτε ουτε το εχω ξανακουσει. μηπως δε σου αλλαξαν ολο τον κινητηρα αλλα απλα τσιμουχες; μαλον ομως ξερεις τι εκαναν στο αμαξι σο. τελος παντων τωρα δεν αλλαζουν κινητηρα καθως ακομα και στο βιβλιο θεωρουν φυσιολογικη καταναλωση αυτη πυο αναφερεις. και βασικα να πω και τη ναληθεια ουτε που με νοιαζει αν καταναλωνει 250μλ. ειναι ετσι φτιαγμενος ο κινητηρας ωστε να λιπαινεται καλυτερα και πρεπει να καταναλνει λαδι. ετσι ειναι φτιαγμενος. και το να αλλαξω τα λαδια με αλλα ποιο παχυρευστα θα σημαινει πως θα καταναλωνει λιγοτερο αλλα δε θα λιπαινεται τοσο καλα. και οι ιαπωνοφιλοι που εχουν τα ταπερακια toyotakia ας καθονται να λενε πως καιμε λαδια και αρα δεν εχουμε καλα αμαξια. δεν μπορουν να καταλαβουν πως υπαρχει λογος για την καταναλωση αυτη και πως δεν ειναι προβλημα. τελικα μονο εγω εχω καταναλωση 250μλ; ισως ακομα εχετε λιγα χιλιομετρα. εγω εχω 70.000 και οπως ξαναπει, στα πρωτα 40000δεν ειχα καταναλωση. παντως ας εβαζαν ενα μετρητη σταθμης λαδιου οπως βενζινης.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...