kostas@aprgreece Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 Εγω θα άφηνα το KN. Καθαρισμα μια φορα το χρόνο και εισαι μια χαρά. Οσο για το αυτοκόλλητο, το κανω δωρο με το προγραμμα (Ελα οποτε θες να σου δώσω ένα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 θα χαλασω λιγο το πανηγυρικο κλιμα Για μενα σε TSI κινητηρες ενα ελευθερο φιλτρακι , και βγαλσιμο του πνιχτη , ειναι οτι πρεπει για νορμαλ προγραμμα , αντε το πολυ πολυ κιτ μελετημενο για τον συγκεκριμενο κινητηρα , που και παλι θα ειναι too mutch. ( θα το προτιμησω μονο για θεμα design και ηχου, και οχι απο θεμα αποδοσης ) Τωρα σε μαμα TSI , εισαγωγη για διλιτρο ..................................... δεν το συζητω, σορυ αλλα πεταμενα λεφτα !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 Συμφωνω απολυτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas@aprgreece Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 Ορισε μας τι εννοείς ως εισαγωγή για δίλιτρο? Ποιές ειναι οι διαφορές που πιστεύεις οτι χρειάζονται για να γίνει η εισαγωγή για 1.4 Χωροταξικές Ροής Αερα Φιλτρου Εισαγωγής αέρα Ποιότητας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted December 23, 2009 Author Report Share Posted December 23, 2009 Tο πήγα μέχρι 170-180 και το αυτοκίνητο πραγματικά πετάει, καμία σχέση με το BMC. Αν και δεν είμαι ειδικός, δεδομένου του γεγονότος πως έχω φτιάξει πολλές φορές CAI για τα κατά καιρούς οχήματά μου, η ανάλυση του Στέφανου με καλύπτει.Βέβαια, όπως είπα, δεν είμαι ειδικός και ίσως κάποιοι να ξέρουν καλύτερα. Πρόγραμμα δεν φοράει το αυτοκίνητο, αυτό θα μπει μετά την ανάρτηση και κάτι ψιλοαλλαγές στα φρένα. Προσωπικά την εισαγωγή την έβαλα γιατί θεωρώ πως είναι η μοναδική καλοσχεδιασμένη για το μοτέρ, συν το γεγονός ότι πολλά 160άρια Σιρρόκο την έχουν δοκιμάσεις χωρίς προβλήματα και το ότι η διάμετρός της είναι ολόιδια με αυτή του μοτέρ μου. Katana και πάλι με γεια! Η εισαγωγή φαίνεται super από τις φωτογραφίες. Από θόρυβο σε σχέση με το μαμά φίλτρο & σε σχέση με το βαρελάκι πως είναι?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 Ευχαριστώ J.P. Πιο άγριος ήχος από το μαμά, πιο ήσυχο σε χαμηλές ταχύτητες από το βαρελάκι. Φυσικά μετά τα 120-140 δεν ακούγεται τίποτα στην καμπίνα του οχήματος. Ο,τι άλλο θέλετε, ευχαρίστως να το ρωτήσετε. ----------- Προσωπικά δεν το θεωρώ πεταμένα λεφτά και ευχαρίστως να κάνουμε ένα πατηματάκι με εργοστασιακό 160άρι, με μόνο ελεύθερο φίλτρο.Πιστεύω πως θα ''φάει'' καλά... Δεν μπορώ να καταλαβω ποιο είναι το πρόβλημα, εφόσον έχει την ίδια διάμετρο εισαγωγής... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 Ορισε μας τι εννοείς ως εισαγωγή για δίλιτρο? Ποιές ειναι οι διαφορές που πιστεύεις οτι χρειάζονται για να γίνει η εισαγωγή για 1.4 Χωροταξικές Ροής Αερα Φιλτρου Εισαγωγής αέρα Ποιότητας Εισαγωγη νερου ........... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 Eννοείς ότι μπορεί να πάρει νερά? Θέλετε να κάνω ένα τεστ με λάστιχο νερού, να δούμε αν τραβάει? ----- Κώστα, θα περάσω με την 1η ευκαιρία να τα πούμε και για το πρόγραμμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas@aprgreece Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 Δηλαδη το διλιτρο δεν τραβάει και το 1,4 θα τραβήξει?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 Εμένα μου φαίνεται πως κάποιους τους έχει φάει η ζήλια; Γιατί απορείτε με το κιτ εισαγωγής της APR. Είναι λίγο πολύ γνωστό πως είναι ό,τι πιο κορυφαίο για τον κινητήρα μας αφού στην ουσία είναι κόπια του OETTINGER. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 Δηλαδη το διλιτρο δεν τραβάει και το 1,4 θα τραβήξει?? δεν ειναι απαντηση αυτη !!! Θα τραβηξει απο την σιτα νερο , ναι ή οχι; και αν οχι πως θα γινει αυτο; με καποια κουρμπα προστασιας ισως ; εκτος και αν βγηκε , γιατι δεν χωραγε η εισαγωγη δεν ξερω , κοιτω και τις φωτο απο το site σας αλλα δεν φαινεται και τοσο καλα αυτη η λεπτομερεια Απο θεμα αποδοσεως τα εγραψα παραπανω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas@aprgreece Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 Δεν είναι κοπια του Oettinger, η APR έχει εξαγοράσει την Oettinger και της δίνει να πουλαει τα προιόντα της. Η εισαγωγή κατασκευάζεται από την Carbonio και την σχεδίαση και την διανομή την κάνει η APR. @Nik Ειλικρινά δυσκολεύομαι να σε παρακολουθήσω, τη μία λες οτι δεν θα έβαζες εισαγωγή για διλιτρο σε 1,4. Την αλλη λες οτι υπαρχει κίνδυνος από τα νερά. Αποφάσισε σε παρακαλώ τι σε προβληματίζει για να ξέρω τι να σου απαντήσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 (edited) Εμένα μου φαίνεται πως κάποιους τους έχει φάει η ζήλια; Γιατί απορείτε με το κιτ εισαγωγής της APR. Είναι λίγο πολύ γνωστό πως είναι ό,τι πιο κορυφαίο για τον κινητήρα μας αφού στην ουσία είναι κόπια του OETTINGER. Αγαπητο μελος midkin στο τοπικ το οποιο γραφουμε εχει τιτλο "το καλυτερο κιτ εισαγωγης για TSI" οπου σε αυτο καταθετουμε τις αποψεις μας , τις εμπειριες μας , τους ενδιασμους μας , ουτος ωστε να βγαλουμε ασφαλη συμπερασματα για το τι θα αξιζει τελικα να αγορασουμε. Εδω λοιπον θα διαβασεις και καλες εντυπωσεις ( κυριως απο τους κατοχους που παινευουν το προιον που αγορασαν ( τις περισοτερες φορες γιατι ...... το πληρωσαν)) , αλλα και αποψεις οι οποιες δεν αρεσουν ( τοτε εμφανιζονται ως απομηχανης θεος, οι πωλητες και αρχιζουν τα δικα τους, μερικες φορες δεν καταλαβαινουν κι ολας , οι οποιες μπορει να θεωρηθουν και ζηλοτυπιες οπως αναφερεις , ανταγωνιστες , φτωχοι που δεν τα εχουν κτλπ ), και στο τελος θα βγαλεις ψυχραιμα τα συμπερασμα τα σου Εχεις χασει ομως την ουσια αυτου εδω του φορουμ. Οτι εδω θα την ψαξεις απο ολες τις πλευρες για το πως θα βελτιωσεις σωστα, ασφαλη και με το μικροτερο κοστος το αυτοκινητο σου. Δυστυχως τινει να γινει tunning super market , και δε μιλω μονο για εισαγωγες αλλα απο προγραμμα μεχρι την τελευταια βιδα τωρα αν θελεις καποιοι να σου χαιδευουν τ' αυτια ( και πω πω και τι ωραιο που ειναι , και πως ακουγεται, και σου δινει και 10-15 αλογακια , και μπραβο αγορι μου) , πηγαινε απο το μαγαζι τους καλυτερα να σου τα πουνε και απο κοντα !! Edited December 23, 2009 by Nik GT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 Ξεχνάται κάτι όλοι την προστασία του κινητήρα!!..τα αυτοκινητά μας ΄΄ζούνε΄΄ σε μια χώρα με υψήλες θερμοκρασίες και το σημαντικότερο σκόνη!!Η καλύτερη λύση πιστεύω είναι ελεύθερο φιλτρο και μάλιστα μονο φίλτρο τυπου foam δηλαδη pipercross,itg κτλπ.Για δείτε το παρακάτω βίντεο Πιστεύω αυτό σε συνδιασμο με μια καλή εξάτμιση θα δώσουν περισσότερα απο μια εισαγωγή και πάντα με το κυριότερο... ασφάλεια!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 (edited) Εδω λοιπον θα διαβασεις και καλες εντυπωσεις ( κυριως απο τους κατοχους που παινευουν το προιον που αγορασαν ( τις περισοτερες φορες γιατι ...... το πληρωσαν)) , αλλα και αποψεις οι οποιες δεν αρεσουν ( τοτε εμφανιζονται ως απομηχανης θεος, οι πωλητες και αρχιζουν τα δικα τους, μερικες φορες δεν καταλαβαινουν κι ολας , οι οποιες μπορει να θεωρηθουν και ζηλοτυπιες οπως αναφερεις , ανταγωνιστες , φτωχοι που δεν τα εχουν κτλπ ), και στο τελος θα βγαλεις ψυχραιμα τα συμπερασμα τα σου τωρα αν θελεις καποιοι να σου χαιδευουν τ' αυτια ( και πω πω και τι ωραιο που ειναι , και πως ακουγεται, και σου δινει και 10-15 αλογακια , και μπραβο αγορι μου) , πηγαινε απο το μαγαζι τους καλυτερα να σου τα πουνε και απο κοντα !! Προσωπικά έχω φάει ώρες ατελείωτες να φτιαχνω δικές μου CAI στον τόρνο, έχω δοκιμάσει πολλές φιλτροχοάνες, φίλτρα, βαρελάκια, μανιτάρια κτλ, σε διάφορα οχήματα. Προς το παρόν, η APR είναι ό,τι καλύτερο έχω αγοράσει, και μάλιστα δεν την χρυσοπλήρωσα, ώστε να νιώθω ενοχές. Αλλωστε έχω και το BMC, οπότε δε με νοιάζει να παινέψω κανέναν. Edited December 23, 2009 by Katana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 σε ολους του κινητηρες η σκουπα τραβαει-ρουφαει (1.4 - 1.6 - 2.0) ειτε αυτο ειναι αερας ψυχρος ειτε με υγρασια η ακομα κ νερα (η ποσοτητα που εισερχεται στον κινητηρα αγνωστη) εχετε δει ποτε βιντεο πως ακριβως ρουφαει μια εισαγωγη τυπου σκουπας?αν οχι το youtube θα σας λυσει ολες τις αποριες. απλα το θεμα ειναι οτι ποσα νερα θα υπαρχουν οταν πατας το γκαζι ..γιατι σε νορμαλ συνθηκες δεν νομιζω να υπαρχει θεμα νερων οντως ειναι πολυ ομορφη κ εχει κ πολυ ωραιο ηχο αλλα βγαζοντας το εργοστασιακο "S" που φιλτραρει τα νερα δεν υπαρχει εμποδιο μεταξυ νερων-μετωπης-σκουπας. αν ποτε θα βγαλει προβλημα ενας τετοιος κινητηρας θα το δειξει η ιστορια του κατοχου . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 Προσωπικά έχω φάει ώρες ατελείωτες να φτιαχνω δικές μου CAI στον τόρνο, έχω δοκιμάσει πολλές φιλτροχοάνες, φίλτρα, βαρελάκια, μανιτάρια κτλ, σε διάφορα οχήματα. Προς το παρόν, η APR είναι ό,τι καλύτερο έχω αγοράσει, και μάλιστα δεν την χρυσοπλήρωσα, ώστε να νιώθω ενοχές. Αλλωστε έχω και το BMC, οπότε δε με νοιάζει να παινέψω κανέναν. φιλε μου δεν εχω λογο να μην σε πιστεψω να σαι καλα και καλες γιορτες να εχουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted December 24, 2009 Author Report Share Posted December 24, 2009 Ξεχνάται κάτι όλοι την προστασία του κινητήρα!!..τα αυτοκινητά μας ΄΄ζούνε΄΄ σε μια χώρα με υψήλες θερμοκρασίες και το σημαντικότερο σκόνη!!Η καλύτερη λύση πιστεύω είναι ελεύθερο φιλτρο και μάλιστα μονο φίλτρο τυπου foam δηλαδη pipercross,itg κτλπ.Για δείτε το παρακάτω βίντεο Πιστεύω αυτό σε συνδιασμο με μια καλή εξάτμιση θα δώσουν περισσότερα απο μια εισαγωγή και πάντα με το κυριότερο... ασφάλεια!!! Δεν τα ξεχνάμε φίλε μου, για τις foam χοάνες τα έχουμε αναλύσει στις προηγούμενες σελίδες. Εκτός των pipercross,itg υπάρχει και η GroupR που έχει μπει σε Scirocco που γαζώνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 Σιγουρα στις σκουπες κ στα ελευθερα φιλτρα περναει παραπανω σκονη αλλωστε αυτο θελουμε περισσοτερο αερα αρα κ τις σκονες του!!!Εδω αυτοκινητα δεκατιων πριν με σκουπες κ χοανες δεν ειχαν προβληματα κ θα εχουν τα δικα μας,με τους τοσο εξελιγμενους εγκεφαλους?!Νομιζω, ή μαλλον ελπιζω οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα!!!Βεβαια για οσους αγχωνονται σιγουρα το πιο αξιοπιστο ειναι το μαμα αλλα αν θες βελτιωση προχωρας παραπερα... κ σιγουρα εχεις κερδος με ελευθερο φιλτρο και σιγουρα μεγαλυτερο κερδος με εισαγωγη!!! Οσο για τις εισαγωγες που τραβανε αερα απο τη μετοπη ειναι πολυ δυσκολο να τραβηξουν νερο (μιλαμε για τον αερα της βροχης,δεν θα πεσεις πανω σε τσουναμι?!)να περασει δλδ το νερο της βροχης απο τη μετωπη,να μπει στη σκουπα να περασει τη χοανη να κανει τη γωνια κ να μπει στο μοτερ...δυσκολο φαινεται!Σε εισαγωγες τυπου AEM που τραβανε αερα απο το προβολακι,που εχει κ τρυπες στη σιτα,μπορει να υπαρχουν προβληματα,επειδη ειναι πολυ χαμηλα κτλ κτλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 (edited) Παιδια σας το ξαναλεω. Αφαιρειται τον πνιχτη κρατατε ολα τα υπολοιπα και θα εχετε αποτελεσματα σαν να εχετε βαλει ελευθερη εισαγωγη. Χωρις κοστος και με απολυτη ασφαλεια. Τωρα αν θελεις και να πληρωσεις και να εχεις θορυβο ειναι αλλη ιστορια. Μιλαμε για το τι πραγματικα ισχυει. Οταν η ταδε εταιρεια κανει μετηρησεις με την ταδε εισαγωγη και βρισκει καποια διαφορα υπερ της (φυσικο ειναι) αυτο οφειλεται κυριως στο οτι δεν υπαρχει πλεον πνιχτης, κατι το οποιο δεν λενε η δεν ξερουν. Αν ειχαν τον χρονο και τα 50-100 ευρω θα πηγαιναν σε ενα δυναμομετρο να μετρησουν με μαμα εισαγωγη, μαμα εισαγωγη χωρις τον πνιχτη και με ελευθερη εισαγωγη. Τα αποτελεσματα ομως δεν θα βοηθουσαν τις πωλησεις οποτε δεν συμφερει να γινει και η μετρηση, η μαλλον μπορει να εχει γινει αλλα για ευνοητους λογους δεν βγαινει προς τα εξω. Οχι μετρηση με συγκριση μαμα εισαγωγη με πνιχτη και ελευθερη εισαγωγη, οπου εκει αναφερονται οι πιο πολλοι και τυπικα εχουν δικιο. Μετρηση με ελευθερη εισαγωγη και μαμα εισαγωγη χωρις πνιχτη. Εκει να δουμε αποτελεσματα (πραγματικα οχι πλασματικα).Η ελευθερη εισαγωγη ομως πρεπει να εχει τα ιδια αποτελεσματα με την μαμα εισαγωγη χωρις τον πνιχτη. Εγω επειδη το εκανα αυτο (μετρηση σε δυναμομετρο) με μαμα εισαγωγη και μαμα εισαγωγη χωρις πνιχτη ειδα οτι υπηρχε αρκετη βελτιωση υπερ της αφαιρεσης του πνιχτη της ταξης των 10 ιππων και 1.5 κιλο ροπη περιπου, οσο δηλαδη λεγεται οτι ειναι και το κερδος απο ελευθερη εισαγωγη. Υπ'οψιν, μιλω για 1.4 tsi (140) με προγραμμα, οχι για αλλο κινητηρα που δεν εχω ιδεα τι παιζει και μπορει να ειναι διαφορετικα τα πραγματα. Απο κει και περα ο καθενας μπορει να λεει οτι τον συμφερει αλλα δεν βλεπω πουθενα μετρησεις για τον 1.4 που να αποδεικνυουν αυτα που λενε. Και δεν μιλαω για κατασκευασμενες μετρησεις που γινονται για να προωθηθει το οποιοδηποτε προιον. Το 'αισθανομαι να τραβαει καλυτερα' δεν μου λεει τιποτα γιατι αποδεδειγμενα οταν ερθει η σκληρη ωρα για τα νουμερα αυτο παει περιπατο τις πιο πολλες φορες. Κρατηστε τα λεφτακια σας, ειναι και δυσκολοι οι καιροι, η ξοδεψτε τα καπου αλλου που θα πιασουν τοπο. Η αφαιρεση του πνιχτη ειναι και ανεξοδη και αποδοτικη αλλα και απροβληματιστη. Βεβαια περι ορεξεως ... Καλες Γιορτες. Edited December 24, 2009 by KIRRA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 Εγω επειδη το εκανα αυτο (μετρηση σε δυναμομετρο) με μαμα εισαγωγη και μαμα εισαγωγη χωρις πνιχτη ειδα οτι υπηρχε αρκετη βελτιωση υπερ της αφαιρεσης του πνιχτη της ταξης των 10 ιππων και 1.5 κιλο ροπη περιπου, οσο δηλαδη λεγεται οτι ειναι και το κερδος απο ελευθερη εισαγωγη. Μόλις με "κέρδισες". Μπορεί κάποιος να μου δώσει οδηγίες πως θα βγάλω τον πνίχτη; Αν είναι δυνατόν και με φωτό γιατί από το εσωτερικό του αμαξιού μου είμαι τελείως άσχετος. Έχω golf 6 tsi 160. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 Έχω την εντύπωση ότι άλλον "πνιχτη" έχει το 140 και άλλο το 160. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 Παιδια σας το ξαναλεω. Αφαιρειται τον πνιχτη κρατατε ολα τα υπολοιπα και θα εχετε αποτελεσματα σαν να εχετε βαλει ελευθερη εισαγωγη. Χωρις κοστος και με απολυτη ασφαλεια. Τωρα αν θελεις και να πληρωσεις και να εχεις θορυβο ειναι αλλη ιστορια. Μιλαμε για το τι πραγματικα ισχυει. Οταν η ταδε εταιρεια κανει μετηρησεις με την ταδε εισαγωγη και βρισκει καποια διαφορα υπερ της (φυσικο ειναι) αυτο οφειλεται κυριως στο οτι δεν υπαρχει πλεον πνιχτης, κατι το οποιο δεν λενε η δεν ξερουν. Αν ειχαν τον χρονο και τα 50-100 ευρω θα πηγαιναν σε ενα δυναμομετρο να μετρησουν με μαμα εισαγωγη, μαμα εισαγωγη χωρις τον πνιχτη και με ελευθερη εισαγωγη. Τα αποτελεσματα ομως δεν θα βοηθουσαν τις πωλησεις οποτε δεν συμφερει να γινει και η μετρηση, η μαλλον μπορει να εχει γινει αλλα για ευνοητους λογους δεν βγαινει προς τα εξω. Οχι μετρηση με συγκριση μαμα εισαγωγη με πνιχτη και ελευθερη εισαγωγη, οπου εκει αναφερονται οι πιο πολλοι και τυπικα εχουν δικιο. Μετρηση με ελευθερη εισαγωγη και μαμα εισαγωγη χωρις πνιχτη. Εκει να δουμε αποτελεσματα (πραγματικα οχι πλασματικα).Η ελευθερη εισαγωγη ομως πρεπει να εχει τα ιδια αποτελεσματα με την μαμα εισαγωγη χωρις τον πνιχτη. Εγω επειδη το εκανα αυτο (μετρηση σε δυναμομετρο) με μαμα εισαγωγη και μαμα εισαγωγη χωρις πνιχτη ειδα οτι υπηρχε αρκετη βελτιωση υπερ της αφαιρεσης του πνιχτη της ταξης των 10 ιππων και 1.5 κιλο ροπη περιπου, οσο δηλαδη λεγεται οτι ειναι και το κερδος απο ελευθερη εισαγωγη. Υπ'οψιν, μιλω για 1.4 tsi (140) με προγραμμα, οχι για αλλο κινητηρα που δεν εχω ιδεα τι παιζει και μπορει να ειναι διαφορετικα τα πραγματα. Απο κει και περα ο καθενας μπορει να λεει οτι τον συμφερει αλλα δεν βλεπω πουθενα μετρησεις για τον 1.4 που να αποδεικνυουν αυτα που λενε. Και δεν μιλαω για κατασκευασμενες μετρησεις που γινονται για να προωθηθει το οποιοδηποτε προιον. Το 'αισθανομαι να τραβαει καλυτερα' δεν μου λεει τιποτα γιατι αποδεδειγμενα οταν ερθει η σκληρη ωρα για τα νουμερα αυτο παει περιπατο τις πιο πολλες φορες. Κρατηστε τα λεφτακια σας, ειναι και δυσκολοι οι καιροι, η ξοδεψτε τα καπου αλλου που θα πιασουν τοπο. Η αφαιρεση του πνιχτη ειναι και ανεξοδη και αποδοτικη αλλα και απροβληματιστη. Βεβαια περι ορεξεως ... Καλες Γιορτες. Παντελη ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να κερδισες 10 αλογα με την αφαιρεση του πνιχτη,τοσο απλα!!!Εγω στο δικο μου αμαξι το εχω κανει σχεδον απο την πρωτη μερα που το πηρα (μαζι με φιλτρο bmc) αλλα δεν ειδα καμια διαφορα!!!!!σιγουρα εκανα καλα που τον αφαιρεσα αλλα οχι κ 10αλογα!!!κ ΣΙΓΟΥΡΑ η εισαγωγη δινει παραπανω,το ποσο ειναι ενα καλο ερωτημα?!!! {Φιλε απλα ξεβιδωνεις το φιλτροκουτι βγαζεις το φιλτρο κ αφαιρεις το πλαστικο που ειναι απο κατω,στο 160αρι δεν ξερω αν ειναι κατι διαφορετικο!} Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 για ηρεμηστε και χαλαρωστε λιγο ακου εκει 10 αλογα !!!! Αν δεν δουμε δυναμομετρησεις και χαρτια μπορει να λεει οτι θελει ο καθενας .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 26, 2009 Report Share Posted December 26, 2009 Nα και το βιντεάκι που υποσχέθηκα, με σταματημένο το αυτοκίνητο. Δυναμώστε τον ήχο γιατί δεν ακούγεται πολύ, ελέω iPhone. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...