and64 Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 (edited) Εγω εβαλα k&n πριν μερικές μέρες (απo ebay φυσικά-48 ευρώ) στο μαμά φιλτροκούτι + εβγαλα πνίχτη. Δεν πρόλαβα να κάνω καμια μεγάλη διαδρομή για να δω αλλαγές, παρά μονο ενα μικρό ανοιγμα μεχρι 140 που εκανα Συγγρού κατεβαίνοντας σχολή. Ακούγεται λίγο περισσότερο το turbo ίσως και σαν να μην ψοφάει τοσο νωρίς ψηλά αλλά γενικώς δεν είδα τραγική διαφορά (και ούτε περιμένω να δω!) @apnea, η κύρια διαφορά μεταξυ k&n + piper είναι οτι το πρώτο εχει λάδι (και μετά το πλύσιμο θέλει λάδωμα) ενώ το άλλο είναι τυπου foam και ειναι στεγνό Edited December 6, 2010 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 Εγω εβαλα k&n πριν μερικές μέρες (απo ebay φυσικά-48 ευρώ) στο μαμά φιλτροκούτι + εβγαλα πνίχτη. Δεν πρόλαβα να κάνω καμια μεγάλη διαδρομή για να δω αλλαγές, παρά μονο ενα μικρό ανοιγμα μεχρι 140 που εκανα Συγγρού κατεβαίνοντας σχολή. Ακούγεται λίγο περισσότερο το turbo ίσως και σαν να μην ψοφάει τοσο νωρίς ψηλά αλλά γενικώς δεν είδα τραγική διαφορά (και ούτε περιμένω να δω!) @apnea, η κύρια διαφορά μεταξυ k&n + piper είναι οτι το πρώτο εχει λάδι (και μετά το πλύσιμο θέλει λάδωμα) ενώ το άλλο είναι τυπου foam και ειναι στεγνό... Διάβασε το βήμα 5. και τις δύο τελευταίες σειρές : http://www.pipercross.net/panelfilters/cleaning.asp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 (edited) Διάβασε το βήμα 5. και τις δύο τελευταίες σειρές : http://www.pipercross.net/panelfilters/cleaning.asp Ok, my bad!! Μετα απο το διάβασμα που ειχα ρίξει για τα φίλτρα καπου εγινε μπερδεway η υπόθεση... Edited December 6, 2010 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 Ok, my bad!! Μετα απο το διάβασμα που ειχα ρίξει για τα φίλτρα καπου εγινε μπερδεway η υπόθεση... Μην ανυσηχείς οι περισσότεροι έχουν Pipercross και δεν το ξέρουν καν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 Μην ανυσηχείς οι περισσότεροι έχουν Pipercross και δεν το ξέρουν καν. Αυτό μπορώ να πω πως με παρηγορεί κάπως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Argie58 Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 Βασικά κατέληξα στο piper γιατι μου αρέσει περισσότερο ο "τύπος" του που είναι σαν "σφουγγάρι"...Το βρήκα 55 ευρώ από uk μαζί με έξοδα αποστολής! Δεν ήταν το καθάρισμα το κριτήριο μου!!! Έξάλλου και μια bmc χοάνη που είχα στο προηγούμενο αμάξι την καθάριζα με χημικό κάθε 15.000κμ περίπου και δεν την λάδωνα την έβαζα έτσι...την είχα στο αμάξι κάπου στα 60.000κμ και δεν είχε πάθει τίποτα....Απλά τα άλλα όπως το k&n στα ψηλα φοβάμαι μην το ψηλομπουκώνει....Ενώ το piper είναι λίγο πιο "σφυχτό"...Αυτά.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 οσοι εχουν APR carbonio ποια εκδοση φορατε CCTA ή CBFA? anyone που εχει βαλει ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 Που το γράφει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 δεν εχω καποια εισαγωγη μπροστα μου αλλα το αναφερει στo site της APR και δεν καταλαβα τον διαχωρισμο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rizaks Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 δεν εχω καποια εισαγωγη μπροστα μου αλλα το αναφερει στo site της APR και δεν καταλαβα τον διαχωρισμο.... θα βαλέις apr τελικα?? παμε για δυο κομματια γιατι και εγω θελω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 ρε σεις και εγω θελω apr αλλα οχι και 350¤...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 Κάντε group buy από το ξένο site και πιστεύω πως θα πετύχετε ιδιαιτέρα χαμηλή τιμή! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 Οι περισσότεροι που βάζουν σκούπα ?? ΧΑΝΟΥΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ... το έχει παρατήρηση κάποιος ?? Και ξανά λεω ,, μην βάζετε κοντά στην μετόπη την εισαγωγή ,, είναι προτιμότερο να φέρεται με σωλήνα κρύο αέρα που να απέχει τουλάχιστον 5 πόντους από το φίλτρο ... Ενημερωτικά το λεω ,, οποίος θέλει ας το τσεκάρει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 και τι προτεινεις εσυ νικο?οσο για την τελικη δεν τελικιαζω ποτε κ δε νομιζω να το κανει κ κανεις συχνα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 Οι περισσότεροι που βάζουν σκούπα ?? ΧΑΝΟΥΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ... το έχει παρατήρηση κάποιος ?? Και ξανά λεω ,, μην βάζετε κοντά στην μετόπη την εισαγωγή ,, είναι προτιμότερο να φέρεται με σωλήνα κρύο αέρα που να απέχει τουλάχιστον 5 πόντους από το φίλτρο ... Ενημερωτικά το λεω ,, οποίος θέλει ας το τσεκάρει Νίκο, δυστυχώς ισχύει. Με μαμά φιλτροκούτι, εύκολα έπιανα 230-240. Τώρα, με πρόγραμμα και με ΑPR, πάει πολύ γρήγορα μέχρι τα 220, αλλά μετά τίποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 Νίκο, δυστυχώς ισχύει. Με μαμά φιλτροκούτι, εύκολα έπιανα 230-240. Τώρα, με πρόγραμμα και με ΑPR, πάει πολύ γρήγορα μέχρι τα 220, αλλά μετά τίποτα. Αλέξανδρε, με μαμα φιλτροκούτι, αν δεν κάνω λάθος, είχες και μαμα πρόγραμμα. Δηλαδη, όταν το αυτοκίνητο ήταν μαμα έπιανες 230-240 και τώρα που είσαι φπε + cooler κωλώνει μετα τα 220?? Δε στέκει αυτό. Κάτι δεν πάει καλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 Εγώ το ξέρω ότι κόβει τελικές .. και ειδικά τελειώματα 5ης .. σέρνεται Εάν κάποιος θέλει να έχει καλύτερη επιτάχυνση ,, η χαμηλά μεσαία μπορεί να βάλει apr .. επίσης σε κάτι πιο φθηνό και επίσης καλό είναι kn 37i .. μόνο που εκεί θέλει μια επέμβαση με σωλήνα spiral silkon , , πολύ έχουν μείνει ευχαριστημένοι με το dtm … δεν το έχω δουλέψει και δεν έχω άποψη παντός μην πιστεύεται σε νούμερα 12-18 hp .. που λενε άντε ...8 και με πρόγραμμα που κρατάει την πίεση 2 δευτερόλεπτα περισσότερο από κάποιο πιο low profile .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 Εγώ με εισαγωγή APR πάντως, τελευταία φορά που πάτησα τελική το αμάξι έδινε και έδινε και έδινε μέχρι που στα 255-260 τα τίναξε η τουρμπίνα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 (edited) Αλέξανδρε, με μαμα φιλτροκούτι, αν δεν κάνω λάθος, είχες και μαμα πρόγραμμα. Δηλαδη, όταν το αυτοκίνητο ήταν μαμα έπιανες 230-240 και τώρα που είσαι φπε + cooler κωλώνει μετα τα 220?? Δε στέκει αυτό. Κάτι δεν πάει καλά. Nαι φίλε, όπως το λες. Τα έπιανα τα 240, αλλά με αργούς ρυθμούς φυσικά. Και τώρα τα πιάνω, αλλά ελαφρώς πιο γρήγορα από ότι τα έπιανα χωρίς πρόγραμμα. Δλδ, πάνω από τα 220 είναι σαν να πηγαίνει το αμάξι ελαφρώς καλύτερα από ότι χωρίς πρόγραμμα. Βέβαια, δεν με πολυνοιάζει, γιατί σε αυτές τις ταχύτητες είναι τεράστια η καταπόνηση της τουρμπίνας +θέμα επικινδυνότητας. Μέχρι τα 220 είναι όλα καλά πάντως. @Νίκο, σε αυτά τα χλμ, πιστεύω πως οι διαφορές που έχουμε σε ζάντες, βάρος, πρόγραμμα και καύσιμο, κάνουν...τη διαφορά, χαχα. Edited December 16, 2010 by Katana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackmamba Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 έχω το forge που είναι το 4 από την πρώτη σελίδα,κοντεύει τα 10.000 και θέλοντας να το καθαρίσω άκουσα δυο γνώμες,ο ένας φίλος μου είπε να πάρω τα συγκεκριμένα δικά του καθαριστικά και ο άλλος ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και να το κάνω με τα "απλά-συνηθισμένα".γνωρίζει κάποιος τι να κάνω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 Καπου διαβασα οτι βγαζοντας τον πνιχτη κερδιζεις λιγο σε δυναμη γενικα..ισχυει? Αν ναι θα θελα να το τσεκαρω..Μπορειτε να μου πειτε που ειναι και πως βγαινει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maka Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 Εγώ με εισαγωγή APR πάντως, τελευταία φορά που πάτησα τελική το αμάξι έδινε και έδινε και έδινε μέχρι που στα 255-260 τα τίναξε η τουρμπίνα... Συγνώμη ρε παιδιά αλλά δεν το καταλαβαίνω αυτό! Δηλαδή είναι ασφαλέστερο να πιανουν όλες οι ταχύτητες κοφτη απ το να πιανεις 220- 240 χλμ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maka Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 Εγώ το ξέρω ότι κόβει τελικές .. και ειδικά τελειώματα 5ης .. σέρνεται Εάν κάποιος θέλει να έχει καλύτερη επιτάχυνση ,, η χαμηλά μεσαία μπορεί να βάλει apr .. επίσης σε κάτι πιο φθηνό και επίσης καλό είναι kn 37i .. μόνο που εκεί θέλει μια επέμβαση με σωλήνα spiral silkon , , πολύ έχουν μείνει ευχαριστημένοι με το dtm … δεν το έχω δουλέψει και δεν έχω άποψη παντός μην πιστεύεται σε νούμερα 12-18 hp .. που λενε άντε ...8 και με πρόγραμμα που κρατάει την πίεση 2 δευτερόλεπτα περισσότερο από κάποιο πιο low profile .. Υπάρχει καμιά ολοκληρωμένη πρόταση για dtm; Είμαι σε αναμονή για πρόγραμμα και προβληματίζομαι για εισαγωγή. Dtm ή Apr; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitskits Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 για την injen εχει να πει κανεις κάτι, παρατηρώ πως δεν την εχει επιλέξει σχεδον κανείς;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 Συγνώμη ρε παιδιά αλλά δεν το καταλαβαίνω αυτό! Δηλαδή είναι ασφαλέστερο να πιανουν όλες οι ταχύτητες κοφτη απ το να πιανεις 220- 240 χλμ; Είναι ασφαλέστερο να κοφτιάζεις 1η, 2α, 3η, 4η (ως εκεί ) από το να πηγαίνεις κανένα πεντάλεπτο με 240! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...