Jump to content
FOTIS_GOLF2_16V

Tsi 1.4 140 Hp

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

πια η διαφορα αναμεσα στα 2 μοτερ?

και τα 2 ειναι 1,4 tsi 140hp

1) http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/photos/499569/

2)http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/photos/499569/

oxi φιλε μου δυστυχως δεν ειναι ιδια τα μοτερ ειναι με τα 122 αλογα μονο τουρμπο

και το αλλο ειναι με τα 140 αλογα τουρμπο κομπρεσορ

Link to comment
Share on other sites

oxi φιλε μου δυστυχως δεν ειναι ιδια τα μοτερ ειναι με τα 122 αλογα μονο τουρμπο

και το αλλο ειναι με τα 140 αλογα τουρμπο κομπρεσορ

Σ ευχαριστω πολλυ φιλε, απλα τα γραφει και τα 2 για 140hp και μιας και ειμαι σε φαση να δωσω το fsi γιαυτο ρωτησα.

Link to comment
Share on other sites

ειναι οπως τα λεει ο τασος...μπορεις να δεις κ τη διαφορα τους ενα δεις τις φωτογραφιες που δειχνουν τους κινητηρες...καμια σχεση

Link to comment
Share on other sites

οι διαφορες εντοπιζονται στα εξης σημεια.

Tsi 122:

δεν εχει κομπρεσορα

εχει ιντερκουλερα αερα-νερου

εχει μικροτερη τουρμπινα

τα μεγιστα που μπορεις να παρεις απο μια πιθανη βελτιωση ειναι 165 περιπου αλογα με ενα καλο βασικο πρωτο σταδιο

(προγραμμα εξατμιση εισαγωγη)

Tsi 140:

εχει κομπρεσορα

εχει ιντερκουλερ αερα-αερα (μεγαλυτερο)

μεγαλυτερη σχετικα τουρμπινα με το 122 ιδια με του GT 170 αλογα.

(το GT 170 - TSI 140 μηχανικα ειναι ιδια

τα μεγιστα που μπορεις να παρεις απο μια πιθανη βελτιωση ειναι 230++ (ολο και μεγαλονουν τα ορια) περιπου αλογα με ενα καλο βασικο πρωτο σταδιο

(προγραμμα εξατμιση εισαγωγη)

τα υπερ του 122 ειναι η μικροτερη καταναλωση και το απλουστερο μηχανικο συνολο που ισως ειναι ποιο ασφαλες σε σχεση με το 140

τα κατα τα περιορισμενα σχετικα ορια του απο θεμα βελτιωσης.

εξαρτατε τι θες εσυ..

εγω επιδη τελικα εχω μεγαλο μικροβιο μεσα μου γκαζοκ@υλου σημερα αν επερνα θα επερνα το GT.

(εχω το 122 σχεδον πρωτο σταδιο)

δεν ειναι σκουπιδι το 122 και οχι κατωτερο του 140.

make your choose ελπιζω να βοηθισα

χρονια πολλα σε ολους!!!!

Link to comment
Share on other sites

οι διαφορες εντοπιζονται στα εξης σημεια.

.

.

.

χρονια πολλα σε ολους!!!!

Θα προτιμουσα αν βρω ενα με τα 140hp, μιας και το 1,6fsi που εχω τωρα ειναι κοντα στα 120 hp.

ο τυπος GT εβγαινε μονο στα 170hp, η και στα 140hp?

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Θα προτιμουσα αν βρω ενα με τα 140hp, μιας και το 1,6fsi που εχω τωρα ειναι κοντα στα 120 hp.

ο τυπος GT εβγαινε μονο στα 170hp, η και στα 140hp?

Αν και δεν εχω οδηγησει το 1.6 fsi φανταζομαι πως θα μεινεις με ανοιχτο το στομα αν δοκιμασεις το 122αρι. Η μεγαλη διαφορα ειναι στη ροπη οχι στα αλογα (μεταξυ 1.6 fsi και tsi 122).

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν εχω οδηγησει το 1.6 fsi φανταζομαι πως θα μεινεις με ανοιχτο το στομα αν δοκιμασεις το 122αρι. Η μεγαλη διαφορα ειναι στη ροπη οχι στα αλογα (μεταξυ 1.6 fsi και tsi 122).

με προλαβες.

το 122 δεν σου δινει την αισθιση πως εχει 122 αλογα. λογο τουρμπο και ροπης.

το 140 οπως και το 122 υπηρχε στην εκδωση Gt sport (αυτο εχω και εγω) με μασκα GT σπορ ελατηρια τιμονακι GT

Link to comment
Share on other sites

Όλα τα 140hp έχουν μικρότερα δισκόφρενα μπροστά και πίσω απο τα 170hp τα οποία έχουν όμοια με του GTI.

Tα πρώτα 16΄ ζάντες τα δεύτερα 17' ζάντες.Tα πρώτα τα απλά,απλή ανάρτιση και αμορτισέρ,εξαιρούνται τα GT-sport edition,τα δεύτερα όλα έχουν σπορ ανάρτηση και ελατήρια,επίσης νομίζω μόνο τα δεύτερα έχουν σπόρ καθίσματα εμπρός και ESP

Edited by ski
Link to comment
Share on other sites

Το 140αρι φοραει τα δισκοφρενα του 2.0 fsi.Για το 122αρι δεν γνωριζω.Επισης οπως ειπαν και τα παιδια πιο πανω μην κοιτας τα αλογα.Η ροπη μετραει.Eνας φιλος που εχει την Bmw compact 1.8 valvetronic 143 αλογα τον περνω απο πανω :drinks: Και τελος εκτος του οτι εχεις μεγαλυτερη ροπη,εχεις και το 100% της σε μεγαλο φασμα στροφων.Το γνωστο τραπεζοειδες διαγραμμα.Οποτε λογικα το 122αρι με το fsi σου η μερα με τη νυχτα σε αισθηση.Αλλα και το 140αρι με το 122αρι εχει αισθητη διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχω οδηγήσει και τα 2, καμία σχέση. Το 1.6 fsi με 3η και 1500 στροφές το σανιδώνω σήμερα για προσπέραση (από συνήθεια στο 122άρι μου) και απογοητεύτηκα. Θέλει 3000 και πάνω για να αποδώσει. Στο 122 το μόνο που νιώθεις είναι το ΕΛΑΧΙΣΤΟ lag της τουρμπίνας και μετά το τράβηγμα.... Βρες κάποιο και κάνε test-drive.

Link to comment
Share on other sites

Το 140αρι φοραει τα δισκοφρενα του 2.0 fsi.Για το 122αρι δεν γνωριζω.Επισης οπως ειπαν και τα παιδια πιο πανω μην κοιτας τα αλογα.Η ροπη μετραει.Eνας φιλος που εχει την Bmw compact 1.8 valvetronic 143 αλογα τον περνω απο πανω :whistling: Και τελος εκτος του οτι εχεις μεγαλυτερη ροπη,εχεις και το 100% της σε μεγαλο φασμα στροφων.Το γνωστο τραπεζοειδες διαγραμμα.Οποτε λογικα το 122αρι με το fsi σου η μερα με τη νυχτα σε αισθηση.Αλλα και το 140αρι με το 122αρι εχει αισθητη διαφορα.

Μια παρατήρηση : με 143 άλογα η compact ήταν 2λιτρη, και ας είχε ονομασία 318ti. Υπήρχε 1.8 με 115 άλογα, ενώ αργότερα αντικαταστάθηκε με τον 1.6 που έβγαζε τα ίδια. Πρέπει να την έφερε απ'εξω ο γνωστός σου,ε? Νομίζω Ελλάδα είχαν μόνο την 1.8 με 115 και 2,5 με 192 αρχικά πριν έρθει αργότερα και το 1.6...

Edited by Markk
Link to comment
Share on other sites

Το 1.6 fsi με 3η και 1500 στροφές το σανιδώνω σήμερα για προσπέραση (από συνήθεια στο 122άρι μου) και απογοητεύτηκα.

Βρε, firev12, εγκλημα στον κινητηρα ειναι αυτο! Δεν ακουσες να κροταλιζει κι ολας απο τοσο χαμηλες στροφες; Ενταξει εχει διαφορα λογω turbo, αλλα στις υψηλες στροφες ειναι αρκετα ικανοποιητικο σαν αποδοση και το fsi.. Αν επροκειτο να αλλαξω το fsi, παντως, δεν θα πηγαινα στο 122 γιατι δεν με πειθει και τοσο.. Με λιγα λογια, VW_GOLF2, μαζι σου στην επιλογη για το 140αρι!

Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

Βρε, firev12, εγκλημα στον κινητηρα ειναι αυτο! Δεν ακουσες να κροταλιζει κι ολας απο τοσες χαμηλες στροφες; Ενταξει εχει διαφορα λογω turbo, αλλα στις υψηλες στροφες ειναι αρκετα ικανοποιητικο σαν αποδοση και το fsi.. Αν επροκειτο να αλλαξω το fsi, παντως, δεν θα πηγαινα στο 122 γιατι δεν με πειθει και τοσο.. Με λιγα λογια, VW_GOLF2, μαζι σου στην επιλογη για το 140αρι!

θα συμφωνησω μαζι σου βασιλη! εχω οδηγησει το 122 κ ειναι πολυ καλο μοτερ, με ροπη χαμηλα(εκει οπου υστερει το 1.6)ωστε να προσπερνας γρηγορα κ με ασφαλεια,αλλα δεν εχει κ χαοτικη διαφορα με τον 16αρη fsi..ετσι απο τα δυο που αναφερονται θα προτιμουσα το 140αρι για να καταλαβω τουλαχιστο καποια διαφορα, ν αξιδει δηλαδη η αλλαγη.

οκ, τουρμπατο το 122 κ με περιθωρια αναβαθμισης,αλλα ακομα καλυτερο το τουρμποκομπρεσορατο μοτερ, το οποιο οντως ξεφευγει αρκετα σε αποδοση απο τους ατμοσφαιρικους fsi κινητηρες!

Edited by doctordim
Link to comment
Share on other sites

Δεν αντιλέγω, εννοείται ότι το 140άρι αποδίδει καλύτερα!! Κροτάλισμα;; Ενίοτε κάνει κάτι ψιλά, αλλά αφού πίνει μόνο 100άρα, ας τα βγάλει πέρα μόνο του, δεν θα το νταντεύω!! Δεν είπα ότι είναι χαοτική διαφορά μεταξύ των 2, αλλά είναι λίγο παραπάνω από αισθητή. Στα TSI όταν λες θέλω γκάζι/προσπέραση/επιτάχυνση εδώ και τώρα σανιδώνεις απλώς, ενώ στο FSI πολύ πιθανόν να χρειαστεί να κατεβάσεις 1 σχέση. Μην αγχώνεστε πάντως, στο μοτέρ ξέρω να συμπεριφέρομαι με το γάντι, ελάχιστες φορές έχω ακούσει το κροτάλισμά του.

EDIT: εννοείται ότι μόλις πάτησα γκάζι και θυμήθηκα ότι δεν είμαι στο δικό μου αμάξι, κατεβάζω 2α -με τσίμπημα γκαζιού για να ψιλοσυγχρονίσουν οι στροφές- και με τέρμα γκάζι η προσέραση έγινε σε χρόνο dt.

Edited by firev12
Link to comment
Share on other sites

Guest ΘΑΝΑΣΗΣ TSI

Sorry,που μπαίνω σφήνα στην συζήτηση, αλλά ειλικρινά μου κάνει εντύπωση πως κανείς σας δεν επισήμανε το ποσο θετικά τραβάει ο compressor χαμηλά (φαίρνοντας στοιχεία δυναμομέτρησης σε 1.4tsi(148Hp) - 1.8tsi(174Hp) έως τις 3000 στροφέs ήταν ίδια +/-1,5Hp ).Συνεπώς με αποδεδειγμένα νούμερα και προσωπικό βίωμα, λέω εκεί όπου ο 122Ηp αρχίζει να λαχανιάζει ο compressor-turbo(140-150-170) @αμάει !

Link to comment
Share on other sites

Επειδη αυτες τις μερες θα παω να δω ενα με 170hp και ενα με 140hp, μπορει να πει καποιος τι κωδικο εχει ο καθε κινητηρας?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.