pm140 Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 (edited) Ενα καλό στατιστικό θα ήταν πόσα χιλιόμετρα έχουν κάνει αθροιστικά, χωρίς προβλήματα, ανά εταιρεία, οι φίλοι που έχουν κάνει αναβάθμιση. Δεν ξέρω αν αυτό μπορεί να γίνει με κάποιο poll Edited March 17, 2010 by pm140 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 Χρήσιμο θα ήταν τέτοιο θέμα Θα μας έδειχνε πόσο αντέχουν τα πουσαρισμένα TSI σε σχέση με τα στοκ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexpsk Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 μα αλλωστε αυτος ειναι και ο δισταγμος ολων εμας που δεν εχουμε βαλει ακομα προγραμμα..η αντοχη δηλαδη του κινητηρα σε 50-60000 χμ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 (edited) Μετά τα 50-60.000 χλμ είναι λάθος νομίζω να βάλει κάποιος πρόγραμμα, άρα μέχρι να φτάσουν τα πρώτα 6άρια θα έχουν φτάσει και τα δικά μας και δεν θα μπαίνει πια!! Δυστυχώς τα 6άρια του 2009 είναι τα πειραματόζωα τόσο με πρόγραμμα όσο και στοκ. Μέχρι τα 15.000 χλμ είναι ιδανικά να έχει τοποθετηθεί ώστε το μοτέρ να συνηθίσει να δουλεύει από νωρίς με τις νέες συνθήκες. Ορισμένες εταιρείες έχουν νομίζω και όριο τα 50.000 για να σου βάλουν πρόγραμμα. Edited March 17, 2010 by J.P. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 Να παρει "γερες βασεις" που λενε .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 Να παρει "γερες βασεις" που λενε .. Σωστός Εσύ Dimake βέβαια το παράκανες!!, νομίζω είχες βάλει πρόγραμμα την 3η ημέρα?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 Ορισμένες εταιρείες έχουν νομίζω και όριο τα 50.000 για να σου βάλουν πρόγραμμα. Πρωτη φορα το ακουω αυτο. Ποιες εταιρειες ειναι αυτες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 Σωστός Εσύ Dimake βέβαια το παράκανες!!, νομίζω είχες βάλει πρόγραμμα την 3η ημέρα?? Οχι 3η μερα αλλα αρκετα νωρις..ειχα 3000+++χλμ αλλα ενα παλικαρι τις προαλλες ειπε κατι για 1000+ που περασε το προγραμμα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 Οχι 3η μερα αλλα αρκετα νωρις..ειχα 3000+++χλμ αλλα ενα παλικαρι τις προαλλες ειπε κατι για 1000+ που περασε το προγραμμα.. σιγα αλλοι το παιρνουν ετοιμο απο την αντιπροσωπια κουμπωμενο με 0 χλμ . πχ abt buyers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 σιγα αλλοι το παιρνουν ετοιμο απο την αντιπροσωπια κουμπωμενο με 0 χλμ . πχ abt buyers Σωστό και αυτό Αλλά δεν το έχει κάνει κανείς νομίζω. Ενδιαφέρον πάντως έχουν και τα πειραματικά πρώτα μοντέλα εξέλιξης, που τα πουλάνε τούμπανο και κοψοχρονιά (πουλιώταν στην Νίκαια ένα σιρόκο νομίζω ΑΒΤ με σχετικά λίγα χιλιόμετρα). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregmech Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 δηλαδή δεν ισχύει η άποψη ότι το πρόγραμμα το περνάς αφού έχει στρωθεί για τα καλά το αυτοκίνητο? όταν είχα περάσει από το περίπτερο που είχαμε σαν club στην τελευταία έκθεση αυτοκινήτου που είχε γίνει, ήταν 2-3 παιδιά εκεί και τους ρώτησα τι παίζει με το πρόγραμμα, μου απάντησαν "άστο να στρώσει καλά και μετά τα 25-30 χιλιάδες χλμ το βάζεις". και βλέπω πολλούς που βάζουν στα 1000, 3000, 5000 χλμ και έχω παραξενευτεί. μπορείτε να μου πείτε τι ισχύει τελικά και τι όχι? αν μπορεί και κάποιος προγραμματιστής να πει τη γνώμη του, να έχουμε και μια πιο τεχνική άποψη θα ήταν τέλεια! έχω πραγματικά μπερδευτεί!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 το βαζεις μετα απο καποια χλμ (πανω απο 15,000) ωστε να μπορεις αν εχεις αντικειμενικη συγκριση του πριν και του μετα χαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilis77 Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 (edited) το βαζεις μετα απο καποια χλμ (πανω απο 15,000) ωστε να μπορεις αν εχεις αντικειμενικη συγκριση του πριν και του μετα χαχαχα Άλλο πιθανό σενάριο είναι πως το βάζεις όταν βαριέσαι να σε εξευτελίζουν κάτι ibizakia και saxoralla που κατά καιρούς γυρνάνε στην Αττική-Εθνική...τότε παίρνεις επιτόπου τηλ για ραντεβού!!!! Όπως έκανα και εγώ και ησύχασα...μέχρι να μου περάσει..ο πυρετός και να μην φτάνουν πάλι..και φτου από την αρχή..και τούμπαλιν..και......!!!!!!!!! Edited March 18, 2010 by vasilis77 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted March 18, 2010 Report Share Posted March 18, 2010 Οχι 3η μερα αλλα αρκετα νωρις..ειχα 3000+++χλμ αλλα ενα παλικαρι τις προαλλες ειπε κατι για 1000+ που περασε το προγραμμα.. εγώ με 2750 κμ :-) πάντως τα παιδια που μου πέρασαν το προγραμμα μου είπαν ότι πολλές φορές τους ερχονται αυτοκίνητα κατευθειαν από αντιπροσωπεία με μόλις 5-10 κμ- μην ξεχνάμε ότι και κάποιες αντιπροσωπείες (κυρίως seat) στο πουλάνε από καινούριο με προγραμμα σαν εξτρα, φυσικα με επιβάρυνση- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billtheo Posted March 27, 2010 Report Share Posted March 27, 2010 Σε Scirocco 122 μιας και βλέπω ότι πάμε να βγούμε off,εδώ και 5000χλμ περίπου stage1 της Β&Β.Θα με ενδιέφερε άν υπάρχει κι άλλος με το ίδιο πρόγραμμα σε ίδιο μοτέρ να ανταλλάξουμε απόψεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas_GR Posted March 29, 2010 Report Share Posted March 29, 2010 (edited) Καλησπερα παιδια! Ειμαι και εγω κατοχος Golf VI 160hp και με αυτα που διαβαζω σε αυτο το topic εχω πορωθει ασχημα να χτυπησω και εγω μια αναβαθμισουλα! Ειμαι μεταξυ revo και etuners απο αυτα που διαβαζω! Μπορειτε να μου πειτε ποια νομιζετε οτι ειναι η καλυτερη? Γιατι η διφορα στα χρηματα ειναι τοσο μεγαλη?(350 ευρω) Ευχαριστω!! Edited March 29, 2010 by Kostas_GR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 29, 2010 Report Share Posted March 29, 2010 Σε Scirocco 122 μιας και βλέπω ότι πάμε να βγούμε off,εδώ και 5000χλμ περίπου stage1 της Β&Β.Θα με ενδιέφερε άν υπάρχει κι άλλος με το ίδιο πρόγραμμα σε ίδιο μοτέρ να ανταλλάξουμε απόψεις. Πολύ σπάνιο tsi με Β&Β πρόγραμμα, που το έχεις βάλει Θεσσαλονίκη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keegan. Posted March 29, 2010 Report Share Posted March 29, 2010 Ο χιλιομετρητής του αυτοκινήτου μου κοντεύει να γράψει 70000km ....τα 55000km διανύθηκαν με πρόγραμμα απο http://www.etuners.gr και δεν έχει παρουσίασει το παραμικρό μέχρι στιγμής, παρόλο που το αμάξι το πιέζω. Όλα δουλεύουν άψογα, η κατανάλωση είναι σε νορμάλ επίπεδο, η γραμμικότητα που προσδίδει στον κινητήρα και η αίσθηση των χιλιομέτρων στην άσφαλτο είναι κάτι περισσότερο από ικανοποιητική. Αλλά το πιο σημαντικό είναι η υποστήριξη που έχω απο τον Κρίτωνα και τον Στέλιο. Σε κάθε απορία που είχα σημαντική ή ασήμαντη ήταν εκεί και είναι να μου τη λύσουν με όλη την καλή διάθεση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas_GR Posted March 29, 2010 Report Share Posted March 29, 2010 Μιλησα σημερα με ενα γνωστο μου μηχανικο σχετικα με τις αναβαθμισεις αυτες, ο οποιος γνωριζει πολλα για αναβαθμισεις, καθως ειναι συνοδηγος αγωνων. Και χωρις εννοειται να θελω να προσβαλλω ουτε τις εταιριες που τις κανουν ουτε καποιον αλλον, μου ειπε οτι αναβαθμισεις 60 αλογων των 500 και 800 ευρω του ακουγονται της πλακας. Μου ειπε οτι για να κανεις μια σωστη αναβαθμιση πρεπει να παρεις μαζι με το μηχανικο το αμαξι στην εθνικι να το συνδεσει με καλωδια, κτλ και να κανει μετρησεις, λεγοντας σου πηγαινε πχ με 2α, γκαζωσε, φρεναρε και τετοια. Μου λεει οτι για να γινει αναβαθμισει 60 αλογων και να ειναι καλη χωρις να υπαρχει περιπτωση να σου κανει νερα μετα το αμαξι πρεπει να σκασω τουλαχιστον κανενα διχιλιαρο...Τι λετε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keegan. Posted March 29, 2010 Report Share Posted March 29, 2010 τουλαχιστον κανενα διχιλιαρο...Τι λετε? ........αυτές είναι τιμές για τροπέτο και όχι για πρόγραμμα ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted March 29, 2010 Report Share Posted March 29, 2010 Μιλησα σημερα με ενα γνωστο μου μηχανικο σχετικα με τις αναβαθμισεις αυτες, ο οποιος γνωριζει πολλα για αναβαθμισεις, καθως ειναι συνοδηγος αγωνων. Και χωρις εννοειται να θελω να προσβαλλω ουτε τις εταιριες που τις κανουν ουτε καποιον αλλον, μου ειπε οτι αναβαθμισεις 60 αλογων των 500 και 800 ευρω του ακουγονται της πλακας. Μου ειπε οτι για να κανεις μια σωστη αναβαθμιση πρεπει να παρεις μαζι με το μηχανικο το αμαξι στην εθνικι να το συνδεσει με καλωδια, κτλ και να κανει μετρησεις, λεγοντας σου πηγαινε πχ με 2α, γκαζωσε, φρεναρε και τετοια. Μου λεει οτι για να γινει αναβαθμισει 60 αλογων και να ειναι καλη χωρις να υπαρχει περιπτωση να σου κανει νερα μετα το αμαξι πρεπει να σκασω τουλαχιστον κανενα διχιλιαρο...Τι λετε? πες του οτι καλυτερα να συνεχισει να ασχολειται με αυτο που κανει ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 Πες του επίσης, ότι στο Audi a4 1.8 tfsi με τα 120 άλογα, μπορεί να πάρεις και 80 άλογα από πρόγραμμα ή και παραπάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 Μιλησα σημερα με ενα γνωστο μου μηχανικο σχετικα με τις αναβαθμισεις αυτες, ο οποιος γνωριζει πολλα για αναβαθμισεις, καθως ειναι συνοδηγος αγωνων. Και χωρις εννοειται να θελω να προσβαλλω ουτε τις εταιριες που τις κανουν ουτε καποιον αλλον, μου ειπε οτι αναβαθμισεις 60 αλογων των 500 και 800 ευρω του ακουγονται της πλακας. Μου ειπε οτι για να κανεις μια σωστη αναβαθμιση πρεπει να παρεις μαζι με το μηχανικο το αμαξι στην εθνικι να το συνδεσει με καλωδια, κτλ και να κανει μετρησεις, λεγοντας σου πηγαινε πχ με 2α, γκαζωσε, φρεναρε και τετοια. Μου λεει οτι για να γινει αναβαθμισει 60 αλογων και να ειναι καλη χωρις να υπαρχει περιπτωση να σου κανει νερα μετα το αμαξι πρεπει να σκασω τουλαχιστον κανενα διχιλιαρο...Τι λετε? Δεν χρειαζεται να δωσεις διχιλιαρο για να γινει αυτο μιας και ετσι πρεπει να γινεται χωρις εξτρα κοστος αλλα με το αρχικο κοστος των προγραμματων, δηλ περνιεται το προγραμμα και μετα υπαρχουν αυτα τα δοκιμαστικα 'τρεξιματα' για να γινουν καποιες διορθωσεις εφοσον χρειαζεται και φυσικα να φανει μεσα απο laptop (τα 'καλωδια' που αναφερεις) το πως δουλευει το προγραμμα. Βεβαια σε προγραμματα κονσερβα Revo/ABT κλπ αυτο το 'τρεξιμο' αν γινει ειναι μονο διαδικαστικο μιας και δεν γινεται να γινουν παρεμβασεις ουσιας αλλα σε αλλα προγραμματα, τα κοινως custom οπως etuners/overload κλπ υπαρχει δυνατοτητα να γινουν επιμερους μεσω παντα του laptop, διορθωσεις αναλογως με το τι ζητα καποιος αλλα και σε τι ορια κινειται καθε προγραμμα. Ειδικα στο προγραμμα της Overload με τον Κυριλλο καναμε σχεδον καμμια ωρα 'τρεξιματα' μαζι και το αποτελεσμα ηταν αψογο. Οποτε ο φιλος σου μαλλον δεν εχει πληρη εικονα του τι πραγματικα γινεται, εκτος και αν αναφερεται σε ειδικες περιπτωσεις οπως πχ σε αυτοκινητα που τρεχουν οπου εκει προσπαθωντας να ξεζουμισουν και το τελευταιο αλογακι η το γραμμαριο ροπης χρειαζονται ωρες δοκιμων και 'τρεξιματων'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 Είναι επίσης τελείως διαφορετική η κουβέντα για ατμόσφαιρα και τελείως διαφορετική για τούρμπο. Ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας βελτιώνεται μέσω αναπρογραμματισμού περίπου 5-8% ενώ ένας τούρμπο 30%. Για αυτό και ένα μοτέρ ατμόσφαιρα από τα 120 άλογα πάει 130-135 με το ζόρι ενώ το TSI 122 φτάνει εύκολα 155 ίππους. Κανείς επίσης δεν υπόσχεται 60 ή 80 άλογα! Π.Χ. οι TSI 160 πραγματικά άλογα έχουν 170 και ανεβαίνουν 30-50 ίππους ανάλογα και με τα περιφερειακά (αν βάλει κανείς εισαγωγή αέρα αντί για απλό φίλτρο ή αν προσθέσει και εξάτμιση). Τέλος οι περισσότεροι προγραμματιστές διαθέτουν εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας με τα πιο σύγχρονα μηχανήματα προγραμματισμού εγκεφάλων (επαναπρογραμματισμός eprom κατά τη λειτουργία του κινητήρα). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas_GR Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 Οποτε δηλαδη λετε να το κανω χωρις να φοβαμαι? Εμενα το ΜΟΝΟ που με νοιαζει ειναι να μην παρουσιασει στο μελλον προβλημα το αμαξι και τρεχω ολη την ωρα σε συνεργεια...Δεν με πειραζει να σκασω τωρα 500 η 800 ευρω αρκει να μην παθει κατι μετα το αμαξι γιατι το ποναω πολυ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...