Jump to content
panos18

Golf 5/6/7 - Ποιο Προγραμμα Φορατε Σε Tsi ?

Καταγραφή των προγραμμάτων στα TSI  

251 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ενα καλό στατιστικό θα ήταν πόσα χιλιόμετρα έχουν κάνει αθροιστικά, χωρίς προβλήματα, ανά εταιρεία, οι φίλοι που έχουν κάνει αναβάθμιση.

Δεν ξέρω αν αυτό μπορεί να γίνει με κάποιο poll

Edited by pm140
Link to comment
Share on other sites

Χρήσιμο θα ήταν τέτοιο θέμα :thumbsup:

Θα μας έδειχνε πόσο αντέχουν τα πουσαρισμένα TSI σε σχέση με τα στοκ.

Link to comment
Share on other sites

Μετά τα 50-60.000 χλμ είναι λάθος νομίζω να βάλει κάποιος πρόγραμμα, άρα μέχρι να φτάσουν τα πρώτα 6άρια θα έχουν φτάσει και τα δικά μας και δεν θα μπαίνει πια!!

Δυστυχώς τα 6άρια του 2009 είναι τα πειραματόζωα τόσο με πρόγραμμα όσο και στοκ.

Μέχρι τα 15.000 χλμ είναι ιδανικά να έχει τοποθετηθεί ώστε το μοτέρ να συνηθίσει να δουλεύει από νωρίς με τις νέες συνθήκες. Ορισμένες εταιρείες έχουν νομίζω και όριο τα 50.000 για να σου βάλουν πρόγραμμα.

Edited by J.P.
Link to comment
Share on other sites

Να παρει "γερες βασεις" που λενε .. :)

Σωστός :(

Εσύ Dimake βέβαια το παράκανες!!, νομίζω είχες βάλει πρόγραμμα την 3η ημέρα??

Link to comment
Share on other sites

Ορισμένες εταιρείες έχουν νομίζω και όριο τα 50.000 για να σου βάλουν πρόγραμμα.

Πρωτη φορα το ακουω αυτο.

Ποιες εταιρειες ειναι αυτες?

Link to comment
Share on other sites

Σωστός :clapping:

Εσύ Dimake βέβαια το παράκανες!!, νομίζω είχες βάλει πρόγραμμα την 3η ημέρα??

Οχι 3η μερα αλλα αρκετα νωρις..ειχα 3000+++χλμ αλλα ενα παλικαρι τις προαλλες ειπε κατι για 1000+ που περασε

το προγραμμα.. :cry:

Link to comment
Share on other sites

Οχι 3η μερα αλλα αρκετα νωρις..ειχα 3000+++χλμ αλλα ενα παλικαρι τις προαλλες ειπε κατι για 1000+ που περασε

το προγραμμα.. blink.gif

σιγα αλλοι το παιρνουν ετοιμο απο την αντιπροσωπια κουμπωμενο με 0 χλμ . πχ abt buyers

Link to comment
Share on other sites

σιγα αλλοι το παιρνουν ετοιμο απο την αντιπροσωπια κουμπωμενο με 0 χλμ . πχ abt buyers

Σωστό και αυτό :good:

Αλλά δεν το έχει κάνει κανείς νομίζω.

Ενδιαφέρον πάντως έχουν και τα πειραματικά πρώτα μοντέλα εξέλιξης, που τα πουλάνε τούμπανο και κοψοχρονιά (πουλιώταν στην Νίκαια ένα σιρόκο νομίζω ΑΒΤ με σχετικά λίγα χιλιόμετρα).

Link to comment
Share on other sites

δηλαδή δεν ισχύει η άποψη ότι το πρόγραμμα το περνάς αφού έχει στρωθεί για τα καλά το αυτοκίνητο? όταν είχα περάσει από το περίπτερο που είχαμε σαν club στην τελευταία έκθεση αυτοκινήτου που είχε γίνει, ήταν 2-3 παιδιά εκεί και τους ρώτησα τι παίζει με το πρόγραμμα, μου απάντησαν "άστο να στρώσει καλά και μετά τα 25-30 χιλιάδες χλμ το βάζεις". και βλέπω πολλούς που βάζουν στα 1000, 3000, 5000 χλμ και έχω παραξενευτεί. μπορείτε να μου πείτε τι ισχύει τελικά και τι όχι? αν μπορεί και κάποιος προγραμματιστής να πει τη γνώμη του, να έχουμε και μια πιο τεχνική άποψη θα ήταν τέλεια! έχω πραγματικά μπερδευτεί!!!

Link to comment
Share on other sites

το βαζεις μετα απο καποια χλμ (πανω απο 15,000) ωστε να μπορεις αν εχεις αντικειμενικη συγκριση του πριν και του μετα χαχαχαsillyhorse1rb5.gif

Άλλο πιθανό σενάριο είναι πως το βάζεις όταν βαριέσαι να σε εξευτελίζουν κάτι ibizakia και saxoralla που κατά καιρούς γυρνάνε στην Αττική-Εθνική...τότε παίρνεις επιτόπου τηλ για ραντεβού!!!!

Όπως έκανα και εγώ και ησύχασα...μέχρι να μου περάσει..ο πυρετός και να μην φτάνουν πάλι..και φτου από την αρχή..και τούμπαλιν..και......!!!!!!!!!

Edited by vasilis77
Link to comment
Share on other sites

Οχι 3η μερα αλλα αρκετα νωρις..ειχα 3000+++χλμ αλλα ενα παλικαρι τις προαλλες ειπε κατι για 1000+ που περασε

το προγραμμα.. :D

εγώ με 2750 κμ :-)

πάντως τα παιδια που μου πέρασαν το προγραμμα μου είπαν ότι πολλές φορές τους ερχονται αυτοκίνητα κατευθειαν από αντιπροσωπεία με μόλις 5-10 κμ-

μην ξεχνάμε ότι και κάποιες αντιπροσωπείες (κυρίως seat) στο πουλάνε από καινούριο με προγραμμα σαν εξτρα, φυσικα με επιβάρυνση-

Link to comment
Share on other sites

Σε Scirocco 122 μιας και βλέπω ότι πάμε να βγούμε off,εδώ και 5000χλμ περίπου stage1 της Β&Β.Θα με ενδιέφερε άν υπάρχει κι άλλος με το ίδιο πρόγραμμα σε ίδιο μοτέρ να ανταλλάξουμε απόψεις.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια!

Ειμαι και εγω κατοχος Golf VI 160hp και με αυτα που διαβαζω σε αυτο το topic εχω πορωθει ασχημα να χτυπησω και εγω μια αναβαθμισουλα! Ειμαι μεταξυ revo και etuners απο αυτα που διαβαζω! Μπορειτε να μου πειτε ποια νομιζετε οτι ειναι η καλυτερη? Γιατι η διφορα στα χρηματα ειναι τοσο μεγαλη?(350 ευρω)

Ευχαριστω!!

Edited by Kostas_GR
Link to comment
Share on other sites

Σε Scirocco 122 μιας και βλέπω ότι πάμε να βγούμε off,εδώ και 5000χλμ περίπου stage1 της Β&Β.Θα με ενδιέφερε άν υπάρχει κι άλλος με το ίδιο πρόγραμμα σε ίδιο μοτέρ να ανταλλάξουμε απόψεις.

Πολύ σπάνιο tsi με Β&Β πρόγραμμα, που το έχεις βάλει Θεσσαλονίκη?

Link to comment
Share on other sites

Ο χιλιομετρητής του αυτοκινήτου μου κοντεύει να γράψει 70000km ....τα 55000km διανύθηκαν με πρόγραμμα απο http://www.etuners.gr και δεν έχει παρουσίασει το παραμικρό μέχρι στιγμής, παρόλο που το αμάξι το πιέζω.

Όλα δουλεύουν άψογα, η κατανάλωση είναι σε νορμάλ επίπεδο, η γραμμικότητα που προσδίδει στον κινητήρα και η αίσθηση των χιλιομέτρων στην άσφαλτο είναι κάτι περισσότερο από ικανοποιητική.

Αλλά το πιο σημαντικό είναι η υποστήριξη που έχω απο τον Κρίτωνα και τον Στέλιο. Σε κάθε απορία που είχα σημαντική ή ασήμαντη ήταν εκεί και είναι να μου τη λύσουν με όλη την καλή διάθεση.

Link to comment
Share on other sites

Μιλησα σημερα με ενα γνωστο μου μηχανικο σχετικα με τις αναβαθμισεις αυτες, ο οποιος γνωριζει πολλα για αναβαθμισεις, καθως ειναι συνοδηγος αγωνων. Και χωρις εννοειται να θελω να προσβαλλω ουτε τις εταιριες που τις κανουν ουτε καποιον αλλον, μου ειπε οτι αναβαθμισεις 60 αλογων των 500 και 800 ευρω του ακουγονται της πλακας. Μου ειπε οτι για να κανεις μια σωστη αναβαθμιση πρεπει να παρεις μαζι με το μηχανικο το αμαξι στην εθνικι να το συνδεσει με καλωδια, κτλ και να κανει μετρησεις, λεγοντας σου πηγαινε πχ με 2α, γκαζωσε, φρεναρε και τετοια. Μου λεει οτι για να γινει αναβαθμισει 60 αλογων και να ειναι καλη χωρις να υπαρχει περιπτωση να σου κανει νερα μετα το αμαξι πρεπει να σκασω τουλαχιστον κανενα διχιλιαρο...Τι λετε?

Link to comment
Share on other sites

Μιλησα σημερα με ενα γνωστο μου μηχανικο σχετικα με τις αναβαθμισεις αυτες, ο οποιος γνωριζει πολλα για αναβαθμισεις, καθως ειναι συνοδηγος αγωνων. Και χωρις εννοειται να θελω να προσβαλλω ουτε τις εταιριες που τις κανουν ουτε καποιον αλλον, μου ειπε οτι αναβαθμισεις 60 αλογων των 500 και 800 ευρω του ακουγονται της πλακας. Μου ειπε οτι για να κανεις μια σωστη αναβαθμιση πρεπει να παρεις μαζι με το μηχανικο το αμαξι στην εθνικι να το συνδεσει με καλωδια, κτλ και να κανει μετρησεις, λεγοντας σου πηγαινε πχ με 2α, γκαζωσε, φρεναρε και τετοια. Μου λεει οτι για να γινει αναβαθμισει 60 αλογων και να ειναι καλη χωρις να υπαρχει περιπτωση να σου κανει νερα μετα το αμαξι πρεπει να σκασω τουλαχιστον κανενα διχιλιαρο...Τι λετε?

πες του οτι καλυτερα να συνεχισει να ασχολειται με αυτο που κανει new_killother.gif ...

Link to comment
Share on other sites

Πες του επίσης, ότι στο Audi a4 1.8 tfsi με τα 120 άλογα, μπορεί να πάρεις και 80 άλογα από πρόγραμμα ή και παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Μιλησα σημερα με ενα γνωστο μου μηχανικο σχετικα με τις αναβαθμισεις αυτες, ο οποιος γνωριζει πολλα για αναβαθμισεις, καθως ειναι συνοδηγος αγωνων. Και χωρις εννοειται να θελω να προσβαλλω ουτε τις εταιριες που τις κανουν ουτε καποιον αλλον, μου ειπε οτι αναβαθμισεις 60 αλογων των 500 και 800 ευρω του ακουγονται της πλακας. Μου ειπε οτι για να κανεις μια σωστη αναβαθμιση πρεπει να παρεις μαζι με το μηχανικο το αμαξι στην εθνικι να το συνδεσει με καλωδια, κτλ και να κανει μετρησεις, λεγοντας σου πηγαινε πχ με 2α, γκαζωσε, φρεναρε και τετοια. Μου λεει οτι για να γινει αναβαθμισει 60 αλογων και να ειναι καλη χωρις να υπαρχει περιπτωση να σου κανει νερα μετα το αμαξι πρεπει να σκασω τουλαχιστον κανενα διχιλιαρο...Τι λετε?

Δεν χρειαζεται να δωσεις διχιλιαρο για να γινει αυτο μιας και ετσι πρεπει να γινεται χωρις εξτρα κοστος αλλα με το αρχικο κοστος των προγραμματων, δηλ περνιεται το προγραμμα και μετα υπαρχουν αυτα τα δοκιμαστικα 'τρεξιματα' για να γινουν καποιες διορθωσεις εφοσον χρειαζεται και φυσικα να φανει μεσα απο laptop (τα 'καλωδια' που αναφερεις) το πως δουλευει το προγραμμα. Βεβαια σε προγραμματα κονσερβα Revo/ABT κλπ αυτο το 'τρεξιμο' αν γινει ειναι μονο διαδικαστικο μιας και δεν γινεται να γινουν παρεμβασεις ουσιας αλλα σε αλλα προγραμματα, τα κοινως custom οπως etuners/overload κλπ υπαρχει δυνατοτητα να γινουν επιμερους μεσω παντα του laptop, διορθωσεις αναλογως με το τι ζητα καποιος αλλα και σε τι ορια κινειται καθε προγραμμα.

Ειδικα στο προγραμμα της Overload με τον Κυριλλο καναμε σχεδον καμμια ωρα 'τρεξιματα' μαζι

και το αποτελεσμα ηταν αψογο.

Οποτε ο φιλος σου μαλλον δεν εχει πληρη εικονα του τι πραγματικα γινεται, εκτος και αν αναφερεται σε ειδικες περιπτωσεις οπως πχ σε αυτοκινητα που τρεχουν οπου εκει προσπαθωντας να ξεζουμισουν και το τελευταιο αλογακι η το γραμμαριο ροπης χρειαζονται ωρες δοκιμων και 'τρεξιματων'.

Link to comment
Share on other sites

Είναι επίσης τελείως διαφορετική η κουβέντα για ατμόσφαιρα και τελείως διαφορετική για τούρμπο.

Ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας βελτιώνεται μέσω αναπρογραμματισμού περίπου 5-8% ενώ ένας τούρμπο 30%. Για αυτό και ένα μοτέρ ατμόσφαιρα από τα 120 άλογα πάει 130-135 με το ζόρι ενώ το TSI 122 φτάνει εύκολα 155 ίππους.

Κανείς επίσης δεν υπόσχεται 60 ή 80 άλογα! Π.Χ. οι TSI 160 πραγματικά άλογα έχουν 170 και ανεβαίνουν 30-50 ίππους ανάλογα και με τα περιφερειακά (αν βάλει κανείς εισαγωγή αέρα αντί για απλό φίλτρο ή αν προσθέσει και εξάτμιση).

Τέλος οι περισσότεροι προγραμματιστές διαθέτουν εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας με τα πιο σύγχρονα μηχανήματα προγραμματισμού εγκεφάλων (επαναπρογραμματισμός eprom κατά τη λειτουργία του κινητήρα).

Link to comment
Share on other sites

Οποτε δηλαδη λετε να το κανω χωρις να φοβαμαι? Εμενα το ΜΟΝΟ που με νοιαζει ειναι να μην παρουσιασει στο μελλον προβλημα το αμαξι και τρεχω ολη την ωρα σε συνεργεια...Δεν με πειραζει να σκασω τωρα 500 η 800 ευρω αρκει να μην παθει κατι μετα το αμαξι γιατι το ποναω πολυ!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.