apoelara89 Posted February 17, 2014 Report Share Posted February 17, 2014 ρε παιδια στην ελλαδα τι τιμες παιζουν πανω σε προγραματα/? πχ εμας εδω κυπρο το προγραμα της APR για golf mk5 gt κανει 820ευρο και μου φαινοντε αρκετα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 17, 2014 Report Share Posted February 17, 2014 650 eyro παει το προγραμμα της apr με δωρο ολες τις ρυθμησεις στο cruise control 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted February 17, 2014 Report Share Posted February 17, 2014 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=58068&hl= αυτο το θεμα το ανοιξα για το λογο που λες. Νίκο είσαι κακός.... ρε παιδια στην ελλαδα τι τιμες παιζουν πανω σε προγραματα/? πχ εμας εδω κυπρο το προγραμα της APR για golf mk5 gt κανει 820ευρο και μου φαινοντε αρκετα Να μην βγάλει ο μάστορας κάτι παραπάνω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volkswagen1992 Posted February 17, 2014 Report Share Posted February 17, 2014 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=58068&hl= αυτο το θεμα το ανοιξα για το λογο που λες. Και πολύ καλά έκανες, δεν το είδα το θέμα πιο γρήγορα. Και σου λέω ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ που έχεις τα @@ και βγαίνεις δημόσια και λες την γνώμη σου με ονομαστικά. Σε πολλά ποστ έβλεπα να μην λέγονται ονομαστικά οι βελτιωτές και αν κάποιος έλεγε, τον έκραζαν. Για εμένα τελειώνει εδώ αυτό το θέμα για να μην ξεφύγουμε από το θέμα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volkswagen1992 Posted February 17, 2014 Report Share Posted February 17, 2014 Νίκο είσαι κακός.... Να μην βγάλει ο μάστορας κάτι παραπάνω? Όντως, εμείς οι κλασικοί κύπριοι, να μην βγάλουμε κάτι παραπάνω;;; Σε λίγο θα μας συμφέρει να στέλνουμε τα αυτοκίνητα Ελλάδα να μας τα βελτιώνουν και να τα φέρνουμε πίσω. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted February 17, 2014 Report Share Posted February 17, 2014 Και πολύ καλά έκανες, δεν το είδα το θέμα πιο γρήγορα. Και σου λέω ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ που έχεις τα @@ και βγαίνεις δημόσια και λες την γνώμη σου με ονομαστικά. Σε πολλά ποστ έβλεπα να μην λέγονται ονομαστικά οι βελτιωτές και αν κάποιος έλεγε, τον έκραζαν. Για εμένα τελειώνει εδώ αυτό το θέμα για να μην ξεφύγουμε από το θέμα. μα καποια στιγμη επρεπε να γινει κ αυτο γιατι εχει παρει ασχημες διαστασεις η κοροιδια. Νίκο είσαι κακός.... το ξερεις οτι δε το κανω απο κακια! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apoelara89 Posted February 17, 2014 Report Share Posted February 17, 2014 Όντως, εμείς οι κλασικοί κύπριοι, να μην βγάλουμε κάτι παραπάνω;;; Σε λίγο θα μας συμφέρει να στέλνουμε τα αυτοκίνητα Ελλάδα να μας τα βελτιώνουν και να τα φέρνουμε πίσω. ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris mandilas Posted February 20, 2014 Report Share Posted February 20, 2014 Σχετικά με την συζήτηση "κονσέρβα" και "custom". Ο όρος custom είναι ουσιαστικά δόκιμος μόνο στην περίπτωση που το αυτοκίνητο έχει χοντρές μετατροπές. Χοντρές σημαίνει μεγαλύτερη τουρμπίνα με φουλ εξατμισεις, εισαγωγες και intercooler κτλ. Τωρα, η καστουμια του πραγματος ακομα και σε αυτη την περιπτωση ερχεται πιο πολυ στο σε τι φασμα στροφων θελει ο οδηγος ροπες, ιπποδυναμεις κτλ. Τα περισσοτερα προγραμματα ειναι ροπατα και δυνατα χαμηλα και ψοφια ψηλα. Αυτο γιατι οι περισσοτεροι προγραμματιστες (κονσερβες, custom, whatever) αυτο που κανουν ειναι απλα βρισκουν ποιοι ειναι οι τρισδιαστατοι χαρτες που αν πειραχτουν κανουν διαφορα και δινουν ενα ποσοστο % αυξησης στις τιμες. Αντε στο τελος να κανουν και μια διορθωση σε περιπτωση που το αυτοκινητο ειναι γαιδουρι. Επειδη λοιπον τα group vag και γενικα ολα τα αυτοκινητα ειναι εργοστασιακα ρυθμισμενα να αρπαζουν χαμηλα (ειναι αυτοκινητα πολης μην ξεχναμε) καταληγουμε σε προγραμματα που κανουν το αμαξι να κλωτσαει χαμηλα και να σε κρεμαει ψηλα. Δηλαδη προγραμματα που ειναι φτιαγμενα για wheelspin η΄ μπραμμπραμμπρουμ στις αλλαγες 1-2-3 και που αν πας στα λιμανακια να τα οδηγησεις το αμαξι θελει να σε πεταξει στη θαλασσα. Προσοχη, δεν ειμαι μηδενιστης ουτε ξερολας. Μια χαρα ειναι κι αυτο. Αλλα θα μπορουσε να ειναι και καλυτερα. Προσωπικη μου αποψη. Κονσερβουλα is fine αρκει να μην κοιταμε μονο peak ροπης και ισχυς αλλα και σε τι φασμα στροφων (για ποσο και που) δινονται αυτα. Επισης, αν μπορουμε να παρουμε πανω κατω το ιδιο (εννοω στο δρομο και οχι σε αριθμους) με λιγοτερο boost, τελεια. Μην ξεχναμε οτι τα κακομοιρα τα αμαξακια μας εχουν πολυ πλαστικο στην εισαγωγη και του πλαστικου δεν του αρεσει και παρα πολυ το boost. OK, υπαρχουν διαφορα upgrades για σκαστρες, εισαγωγες, κλωβους κτλ κτλ αλλα they cost moneyz. Κι αν ειναι το 1.4 TSI να μας βγει τελικα +5000EUR τοτε παιρνουμε απο την αρχη ολοι ενα GT-R και τελειωνουμε (λεω εγω τωρα). Για να παρω και μια θεση στην πραξη. Εγω εχω ενα GOLF GTI MK5. Οταν το πηρα ειχε σταδιο 2 REVO με φουλ χειροποιητη εξατμιση και εισαγωγη injen. Μια χαρα 270 αλογακια ηταν. Ομως καθε φορα που παταγα το γκαζι κατω (κατω εννοω απο 30% ως 100%, το ιδιο ηταν) με δευτερα - τριτη σηκωνοταν σαν γαιδαρος απο 2000σαλ μεχρι 3500σαλ εκανε χρατσουπ χραπαμ επειδη εμπαινε το ESP (στη γλυφαδα που μενω οι δρομοι ειναι γυαλινοι επομενως χωρις ESP απλα θα εμενα στο ιδιο σημειο, ακομα και τωρα που γραφω αυτο το μηνυμα, απο το ιδιο σημειο θα το εγραφα) και μετα τις 4500σαλ αναρωτιομουν αν εχει κλεισει καποια σακουλα την εισαγωγη. We like REVO. No disrespect. Και ξερω και προσωπικα τα παιδια στην Cargate. Αλλα ειχα αναγκαστει να ριξω την πιεση απο την wastegate για να ευχαριστιεμαι λιγο πιο πολυ το αμαξι... Εχει να κανει με το τι γουσταρει ο καθενας. Κατοπιν ψαξιματος λοιπον στα φορουμς της Αγγλιας αποφασισα να το γυρισω σε Shark Performance προγραμμα. Εμενα προσωπικα μου αρεσει περισσοτερο. Στα χαρτια δινει 5-10 αλογα λιγοτερα με λιγοτερο boost, αλλα στο δρομο νοιωθω πως αν θελω να πατησω γκαζι παει το ιδιο και ψηλα ειναι αρκετα καλυτερο. Αν οχι δεν κολλαω πισω (σσ. εχω και κοπελα, οπως οι περισσοτεροι φανταζομαι..). Που και που παω και στα λιμανακια για κανενα στροφιλικι πλεον. Τελεια. Αυτα!! F**k, πολλα εγραψα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted February 20, 2014 Report Share Posted February 20, 2014 πριν βαλεις ενα προγραμμα πολυ απλα βλεπεις δυναμομετρησεις των εταιριων κ απο κει καταλαβαινεις τι θελεις.αν θες ενα προγραμμα για 400 η ενα προγραμμα για 1000 η για ταξιδι η για οικονομια ειναι τελειως διαφορετικα κ τα 4.οι δυναμομετρησεις λενε πολλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris mandilas Posted February 20, 2014 Report Share Posted February 20, 2014 Σωστα τα λες φιλε μου. Φυσικά λένε πολλά σχετικά με την αίσθηση που θα δινει το αμαξι στο δρομο. Φυσικα ομως και αν εχουν γινει και με τις σωστες διορθωσεις, ειδικα στην περιπτωση που μιλαμε για steady state dyno results. Για οικονομια καυσιμου στο δρομο βεβαια ουσιαστικα δεν λενε τιποτα. Για να καταλαβει κανεις θα πρεπει να συνοδευονται και απο boost curves σε διαφορα throttle angles. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted February 20, 2014 Report Share Posted February 20, 2014 Να το πω??? Εδώ Γερμανία όταν έχει ζέστη (έχω καλοκαιρινά λάστιχα) το αμάξι κολλάει κάτω... Ουτε να σπινιάρη ούτε τίποτα.. Τώρα που κάνει κρύο είναι όπως Ελλάδα καλοκαίρι αλλά ακόμα πιο καλά. ¨Όταν κάποτε βάλουν σωστή άσφαλτο Ελλάδα.....Αν ποτέ ενώ ήμαστε εν ζωή γίνει αυτό τότε δεν θα μας χαλάει η πολύ ροπί χαμηλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volkswagen1992 Posted February 20, 2014 Report Share Posted February 20, 2014 (edited) Σχετικά με την συζήτηση "κονσέρβα" και "custom". Ο όρος custom είναι ουσιαστικά δόκιμος μόνο στην περίπτωση που το αυτοκίνητο έχει χοντρές μετατροπές. Χοντρές σημαίνει μεγαλύτερη τουρμπίνα με φουλ εξατμισεις, εισαγωγες και intercooler κτλ. Τωρα, η καστουμια του πραγματος ακομα και σε αυτη την περιπτωση ερχεται πιο πολυ στο σε τι φασμα στροφων θελει ο οδηγος ροπες, ιπποδυναμεις κτλ. Τα περισσοτερα προγραμματα ειναι ροπατα και δυνατα χαμηλα και ψοφια ψηλα. Αυτο γιατι οι περισσοτεροι προγραμματιστες (κονσερβες, custom, whatever) αυτο που κανουν ειναι απλα βρισκουν ποιοι ειναι οι τρισδιαστατοι χαρτες που αν πειραχτουν κανουν διαφορα και δινουν ενα ποσοστο % αυξησης στις τιμες. Αντε στο τελος να κανουν και μια διορθωση σε περιπτωση που το αυτοκινητο ειναι γαιδουρι. Επειδη λοιπον τα group vag και γενικα ολα τα αυτοκινητα ειναι εργοστασιακα ρυθμισμενα να αρπαζουν χαμηλα (ειναι αυτοκινητα πολης μην ξεχναμε) καταληγουμε σε προγραμματα που κανουν το αμαξι να κλωτσαει χαμηλα και να σε κρεμαει ψηλα. Δηλαδη προγραμματα που ειναι φτιαγμενα για wheelspin η΄ μπραμμπραμμπρουμ στις αλλαγες 1-2-3 και που αν πας στα λιμανακια να τα οδηγησεις το αμαξι θελει να σε πεταξει στη θαλασσα. Προσοχη, δεν ειμαι μηδενιστης ουτε ξερολας. Μια χαρα ειναι κι αυτο. Αλλα θα μπορουσε να ειναι και καλυτερα. Προσωπικη μου αποψη. Κονσερβουλα is fine αρκει να μην κοιταμε μονο peak ροπης και ισχυς αλλα και σε τι φασμα στροφων (για ποσο και που) δινονται αυτα. Επισης, αν μπορουμε να παρουμε πανω κατω το ιδιο (εννοω στο δρομο και οχι σε αριθμους) με λιγοτερο boost, τελεια. Μην ξεχναμε οτι τα κακομοιρα τα αμαξακια μας εχουν πολυ πλαστικο στην εισαγωγη και του πλαστικου δεν του αρεσει και παρα πολυ το boost. OK, υπαρχουν διαφορα upgrades για σκαστρες, εισαγωγες, κλωβους κτλ κτλ αλλα they cost moneyz. Κι αν ειναι το 1.4 TSI να μας βγει τελικα +5000EUR τοτε παιρνουμε απο την αρχη ολοι ενα GT-R και τελειωνουμε (λεω εγω τωρα). Για να παρω και μια θεση στην πραξη. Εγω εχω ενα GOLF GTI MK5. Οταν το πηρα ειχε σταδιο 2 REVO με φουλ χειροποιητη εξατμιση και εισαγωγη injen. Μια χαρα 270 αλογακια ηταν. Ομως καθε φορα που παταγα το γκαζι κατω (κατω εννοω απο 30% ως 100%, το ιδιο ηταν) με δευτερα - τριτη σηκωνοταν σαν γαιδαρος απο 2000σαλ μεχρι 3500σαλ εκανε χρατσουπ χραπαμ επειδη εμπαινε το ESP (στη γλυφαδα που μενω οι δρομοι ειναι γυαλινοι επομενως χωρις ESP απλα θα εμενα στο ιδιο σημειο, ακομα και τωρα που γραφω αυτο το μηνυμα, απο το ιδιο σημειο θα το εγραφα) και μετα τις 4500σαλ αναρωτιομουν αν εχει κλεισει καποια σακουλα την εισαγωγη. We like REVO. No disrespect. Και ξερω και προσωπικα τα παιδια στην Cargate. Αλλα ειχα αναγκαστει να ριξω την πιεση απο την wastegate για να ευχαριστιεμαι λιγο πιο πολυ το αμαξι... Εχει να κανει με το τι γουσταρει ο καθενας. Κατοπιν ψαξιματος λοιπον στα φορουμς της Αγγλιας αποφασισα να το γυρισω σε Shark Performance προγραμμα. Εμενα προσωπικα μου αρεσει περισσοτερο. Στα χαρτια δινει 5-10 αλογα λιγοτερα με λιγοτερο boost, αλλα στο δρομο νοιωθω πως αν θελω να πατησω γκαζι παει το ιδιο και ψηλα ειναι αρκετα καλυτερο. Αν οχι δεν κολλαω πισω (σσ. εχω και κοπελα, οπως οι περισσοτεροι φανταζομαι..). Που και που παω και στα λιμανακια για κανενα στροφιλικι πλεον. Τελεια. Αυτα!! F**k, πολλα εγραψα. Διαφωνώ με την όλη φιλοσοφία σου συγκεκριμένα με τον 1.4. Εγώ προτιμώ όπως και οι περισσότεροι να πατάω 1-2 και να κολλάω στην μαξιλάρα. Τώρα μιλάμε για προσωπική και ήπια χρήση όχι να φύγω με 3000 στροφές και να σπινιάρι σαν τρελό. Μην ξεχνάμε είναι μόνο 1.4 πόσο δηλαδή να μας κρατήσει στα ψηλά. Τώρα για τον 2.0 που έχεις δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη. Και όσο για το καστουμ δεν είναι απαραίτητα το αυτοκίνητο να έχει χοντρές μετατροπές, π.χ πάρε παράδειγμα εσένα και εμένα. Εσύ το θές να έχει σε όλο το φάσμα στροφών και ας είναι με λιγότερο boost, εγώ πάλι το θέλω full boost στα χαμηλά. Edited February 20, 2014 by Volkswagen1992 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris mandilas Posted February 21, 2014 Report Share Posted February 21, 2014 Vokswagen1992, ennoeite pws einai ypokeimeniko to ti aresei ston ka8ena.. To anefera kai sto arxiko mou email. H alitheia einai pws to 1.4 tsi me 230-240 NM rophs (me stage 1 programma) einai OK akoma kai an einai para-arpagmeno xamhla to programma. To 2.0TFSI einai kapws alliws. Me 400Nm roph stis 2500-3500rpm to kollhma sthn maxilara pou anafereis einai kapws pio entono. Epishs an to deis kai filosofika to pragma, to na exeis sxedon full roph otan patas to gkazi apo 1/3 kai katw se fasma strofwn konta stis 3000rpm katantaei apo ena shmeio kai pera vareto. Ais8anesai to kollhma pisw toso syxna pou apo ena shmeio kai meta to syni8izeis toso poly pou to variesai. Kalytera gia mena to amaxi na sou dinei mono otan to zhtas esy. Anyway, have fun me to amaxaki sou opws kai na exei.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted February 21, 2014 Report Share Posted February 21, 2014 γ αυτο το λογο ειναι το AVCR κ τερμα! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 22, 2014 Report Share Posted February 22, 2014 Vokswagen1992, ennoeite pws einai ypokeimeniko to ti aresei ston ka8ena.. To anefera kai sto arxiko mou email. H alitheia einai pws to 1.4 tsi me 230-240 NM rophs (me stage 1 programma) einai OK akoma kai an einai para-arpagmeno xamhla to programma. To 2.0TFSI einai kapws alliws. Me 400Nm roph stis 2500-3500rpm to kollhma sthn maxilara pou anafereis einai kapws pio entono. Epishs an to deis kai filosofika to pragma, to na exeis sxedon full roph otan patas to gkazi apo 1/3 kai katw se fasma strofwn konta stis 3000rpm katantaei apo ena shmeio kai pera vareto. Ais8anesai to kollhma pisw toso syxna pou apo ena shmeio kai meta to syni8izeis toso poly pou to variesai. Kalytera gia mena to amaxi na sou dinei mono otan to zhtas esy. Anyway, have fun me to amaxaki sou opws kai na exei.. Γράφε ελληνικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted February 23, 2014 Report Share Posted February 23, 2014 (edited) Vokswagen1992, ennoeite pws einai ypokeimeniko to ti aresei ston ka8ena.. To anefera kai sto arxiko mou email. H alitheia einai pws to 1.4 tsi me 230-240 NM rophs (me stage 1 programma) einai OK akoma kai an einai para-arpagmeno xamhla to programma. To 2.0TFSI einai kapws alliws. Me 400Nm roph stis 2500-3500rpm to kollhma sthn maxilara pou anafereis einai kapws pio entono. Epishs an to deis kai filosofika to pragma, to na exeis sxedon full roph otan patas to gkazi apo 1/3 kai katw se fasma strofwn konta stis 3000rpm katantaei apo ena shmeio kai pera vareto. Ais8anesai to kollhma pisw toso syxna pou apo ena shmeio kai meta to syni8izeis toso poly pou to variesai. Kalytera gia mena to amaxi na sou dinei mono otan to zhtas esy. Anyway, have fun me to amaxaki sou opws kai na exei.. Mε stage 1 συνηθως τα 1,4 ειναι στα 29 με 31 κιλα ροπης αναλογα το προγραμμα και το μοτερ.Δεν καταλαβενω γιατι ειναι αρπαγμενα χαμηλα? Απο ιδια εμπειρια αλλα και σε γενικες γραμμες μετα τις 4000rpm αρπαζουν τα προγραμματα στα 1,4 και μη συγκρισημα βεβαια(πιο γραμμικα) με τον 2,0 tfsi kai tsi. Εμενα προσωπικα μετα τις 4,000 rpm το REVO δινει την δυναμη και την κραταει σχεδον μεχρι κοφτες Edited February 25, 2014 by jim75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris mandilas Posted February 23, 2014 Report Share Posted February 23, 2014 Γράφε ελληνικά. Δεν έχεις κι άδικο... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 φοραει κανεις apr η unitronic σε 1.4 tsi Μοτερ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john30 Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 Εδώ και 4 μήνες φοράω apr με εισαγωγή vw racing σε tsi 140 . Άριστη λειτουργία χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 Εδώ και 4 μήνες φοράω apr με εισαγωγή vw racing σε tsi 140 . Άριστη λειτουργία χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Για δώσε λεπτομέρειες για πρόγραμμα κ εισαγωγή. Εύχομαι να το χαρείς! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 (edited) Εδώ και 4 μήνες φοράω apr με εισαγωγή vw racing σε tsi 140 . Άριστη λειτουργία χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. tnx for the info! εκανες dyno?για πες εντυπωσεις απο ροπες, απο ποιες στροφες αρχιζει να δειχνει την δυναμη του?οταν ροπιαζεις σε "καμπανιαζει" νιωθεις το throttle η ειναι ομαλη η ολη λειτουργια στο ροποδιαγραμμα? Edited March 3, 2014 by mourh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john30 Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 Μέχρι στιγμής το αυτοκίνητο δουλεύει υποδειγματικά χωρίς καμιά δυσλειτουργία. Η δύναμη έρχεται γραμμικά χωρίς να έχει ξεσπάσματα και να σπινιάρει σα χαζό. Δεν έχω κάνει δυναμομέτρηση αλλά κάποια στιγμή θα κάνω. Για μένα δυναμόμετρο είναι ο δρόμος. Έχω 2 φίλους, με 1.8t φουλ πρώτο στάδιο που κάνουμε ανοίγματα για την πλάκα μας. Πριν το πρόγραμμα και την εισαγωγη δεν είχα καμιά ευκαιρία μαζί τους. Τώρα τον έναν τον κάνω διαφορά ένα αμάξι και ο άλλος με ανοίγει μετά τα 180χιλ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 (edited) Και εγώ έχω apr το 98αρι file και είμαι πολύ ικανοποιημένος Edited March 4, 2014 by Tonyantony 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 και ποσο το μαλλι?αν θελετε μπορειτε να μου στειλετε κ Pm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 650 κάνει 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...