Speedy Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 Με ολα αυτα ας βγαλουν ενα 1600 190ps safe και αξιοπιστο που πιστευω ειναι οτι πρεπει για το golf ,εκτος και αν η μαμα επειμενει στον 1.4 την ωρα που βλεπει οτι τα περιφερειακα του μοτερ (κατι μαγνητικες κατι τετοια ενοοω) δεν την βγαζουν ασπροπροσωπη .Και ας λεει στα τεχνικα φυλλαδια οτι κομπρεσσορας και γαγνητικες καΙ αντλιες δεν χρειαζονται καμια συντηρηση και απαγορευεται το ανοιγμα τους. Tο κοινο ζηταει αλογα αλλα και αξιοπιστια... γιατι την φαπα της εφαγε η ιδια η vw με τις χιλιαδες αλλαγες στην εγγυηση... και ας κανει και 25 το αμαξι να ξερεις οτι παιρνεις κατι αξιοπιστο και μελετημενο δηλαδη η ford χαζη ειναι που 3 χρονια κανει την εξελιξη του κινητηρα ? Ξεορυν οτι θα μπουν προγραμματα ξερουν οτι θα πιεστουν..προβλεπουν για να ερθει σε καλο αυτο μετα... ΟΠως και η opel...βγαζει αξιοπρεπη αυτοκινητα και ας μην ειναι στην κορυφη των επιδοσεων η της ποιοτητας κοιταξαν να κρατησουν την αξιοπιστια τους σε σχετικα αρκετα καλο επιπεδο . Οσο για τα προγραμματα...εγω σαν οδηγος νομιζω οτι χρειαζομαι αλλα 25 αλογα για να πω οτι το αμαξι ειναι οπως πρεπει αλλα φτανοντας στα ορια η και παραπανω των φρενων της αναρτησης αλλα και του κρατηματος οπου θελω αλλα 3.500 ευρω να πω οτι το εστησα καπως. Κατι 220 και κατι τετοια τα φοβαμαι .ΑΚομα και τα 210 της abt τα φοβαμαι. Το εχω ψαξει παρα πολυ το θεμα και μου βγηκε μια καλη περιπτωση να αποκτησω ενα απο τα συλλεκτικα 1.8 tsi golf 6 πιθανον το 2ο στην Ελλαδα καθως ξερω οτι υπαρχει ακομα ενα εισαγωγη σαν μεταχειρισμενο.ΑΝ ολα πανε καλα και μακαρι να πανε θα ειμαι εξαιρετικα πολυ τυχερος. Από το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 θα το δουμε παιδια αυτο το μοτερ... αναφερω τους λογους που το πιστευω απο εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=36017&st=0&p=405110entry405110 και κατω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 Κύριοι, η απλούστευση του 1.4 TSI από twincharger σε twinscroll Turbo πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Γιατί όσο περισσότερα ανταλλακτικά έχει ένας κινητήρας, τόσο μεγαλύτερους πονοκεφάλους δημιουργεί στον κατασκευαστή του. Ο κινητήρας 1.6T των BMW/PSA πέτυχε ακριβώς αυτό με πολύ απλά χαρακτηριστικά και κανένα από τα περίπλοκα κόλπα του 1.4 TSI: Ούτε κλαπέτο εισαγωγής, ούτε κομπρέσσορας μετά των μπλιμπλικίων του, ούτε χιλιάδες βαλβιδάκια δεξιά και αριστερά. Μέγιστη ροπή στις 1700rpm. Σίγουρα ο 1.4 TSI 122 είναι τέτοια περίπτωση και δεν είναι τυχαίο ότι εξελίχθηκε για καλύτερη οικονομία και μεγαλύτερη απλότητα στην κατασκευή. Όταν με το καλό εμφανιστεί ο 1.6Τ της VW, σίγουρα θα πάρουν δρόμο ένας-δυο άλλοι γιατί δεν τους συμφέρει αυτό που γίνεται σήμερα με το υπέρογκο κόστος παραγωγής. Για να ξαναγυρίσουμε στην αρχική συζήτηση ωστόσο, όσο υπάρχουν άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν ότι τα βελτιωμένα αυτοκίνητα ΔΕΝ προορίζονται για τελικές, τόσο θα συνεχίζονται προβλήματα όπως αυτά που είδατε με σπασμένες τουρμπίνες, ραγισμένες πολλαπλές και διαλυμένα έμβολα. Αφού κανείς δεν έφτιαξε τον 1.4 TSI για να πηγαίνει τόσο γρήγορα σταθερά, ποιός φταίει μετά; Το προγραμμα, ο κατασκευαστής, ο πωλητής ή ο οδηγός/ιδιοκτήτης; Πιστεύετε έστω και για λίγο ότι οι Γερμανοί στην Autobahn κυκλοφορούν με 1.4 TSI και 250χλμ/ώρα σταθερά; Αν διάβαζαν όλα αυτά που γράφονται θα είχαν ψοφήσει στα γέλια (ή θα είχαν βάλει τα κλάμματα) επειδή είμαστε κανίβαλοι και μας λείπει παντελώς αυτοκινητιστική παιδεία. Ελπίζω να αναλογιστείτε τη σοβαρότητα του θέματος γιατί όλα αυτά γράφονται εκ μέρους μας, των Etuners. Όντας ανταγωνιστές της Revo την υπερασπιζόμαστε. Γιατί για αυτό που έγινε ΔΕΝ είναι δίκαιο να κατηγορηθεί η εταιρεία. Όχι μόνο η συγκεκριμένη, αλλά και όποιος άλλος ήταν στη θέση της. Τόσα και τόσα αυτοκίνητα έχει φτιάξει που ΔΕΝ έσπασαν οι τουρμπίνες τους, άρα δεν μπορεί να φταίει το συγκεκριμένο πρόγραμμα (εκτός κι αν έγινε ανθρώπινο λάθος, που είναι εξαιρετικά δύσκολο εως αδύνατον λόγω τυποποίησης). Στη μηχανολογία υπάρχει πάντοτε η έννοια της κακής χρήσης, πολύ περισσότερο στα βελτιωμένα αυτοκίνητα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 (edited) απιθανο ο 1.6 να ειναι και αυτος twincharged ετσι? Edited October 17, 2010 by poen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted December 16, 2010 Author Report Share Posted December 16, 2010 (edited) Λοιπόν! Ήρθε η ώρα να ξεθάψω το τόπικ! Εμφανίζω συμπτώματα γνώριμα σε εμένα από το παρελθόν. Μόλις γύρισα από την κοπέλα μου. Στο δρόμο άλλαζα ταχύτητα πριν τις 2500 στροφές. Μόλις πήγα να παρκάρω είδα πάλι λευκό καπνό από πίσω!!! Παίζει να φταίει το γεγονός πως δεν έχω καταλύτη και πως έξω έχει υγρασία ή πάμε για τρίτη τουρμπίνα; ... Edited December 16, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 Λοιπόν! Ήρθε η ώρα να ξεθάψω το τόπικ! Εμφανίζω συμπτώματα γνώριμα σε εμένα από το παρελθόν. Μόλις γύρισα από την κοπέλα μου. Στο δρόμο άλλαζα ταχύτητα πριν τις 2500 στροφές. Μόλις πήγα να παρκάρω είδα πάλι λευκό καπνό από πίσω!!! Παίζει να φταίει το γεγονός πως δεν έχω dp και πως έξω έχει υγρασία ή πάμε για τρίτη τουρμπίνα; ... ..... αγιασμό έχεις κάνει ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted December 16, 2010 Author Report Share Posted December 16, 2010 ..... αγιασμό έχεις κάνει ? Δεν πιστεύω σε αυτά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 Λοιπόν! Ήρθε η ώρα να ξεθάψω το τόπικ! Εμφανίζω συμπτώματα γνώριμα σε εμένα από το παρελθόν. Μόλις γύρισα από την κοπέλα μου. Στο δρόμο άλλαζα ταχύτητα πριν τις 2500 στροφές. Μόλις πήγα να παρκάρω είδα πάλι λευκό καπνό από πίσω!!! Παίζει να φταίει το γεγονός πως δεν έχω dp και πως έξω έχει υγρασία ή πάμε για τρίτη τουρμπίνα; ... τι θερμοκρασια κινητηρα ειχες αφοτου ξεκινησες? και ποση αποσταση διενυσες? κοιτα,μεχρι να ζεσταθει καλα τωρα το χειμωνα βγαζει σε ολους λευκο ντουμανι,αλλα απο εκει και μετα,εφοσον ζεσταθει σταματαει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 Μήπως δεν είχε ζεσταθεί το αυτοκίνητο γι'αυτό οι λευκοί καπνοί; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 πακετο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted December 16, 2010 Author Report Share Posted December 16, 2010 (edited) Μήπως δεν είχε ζεσταθεί το αυτοκίνητο γι'αυτό οι λευκοί καπνοί; Δεν ξέρω τι θα μπορούσε να κάνει αυτόν τον καπνό φυσιολογικό! Γι αυτό λέω... Από το σπίτι της δικιάς μου μέχρι το δικό μου (λίγο κάτω από 10 λεπτά δρόμος) πήγαινα μέχρι 2500 στροφές και μόλις έφτασα σπίτι ήταν στους 90 το νερό και στους 70 τα λάδια. Έξω έχει 6 βαθμούς και υγρασία Δεν έχω καταλύτη Παίζει να είναι φυσιολογικό ή με την καμία; Edited December 16, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 εγω για φυσιολογικο το κοβω παντως..10 λεπτα αποσταση τι να προλαβει να ζεστανει..και ας δειχνει 90 βαθμους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 εγω για φυσιολογικο το κοβω παντως..10 λεπτα αποσταση τι να προλαβει να ζεστανει..και ας δειχνει 90 βαθμους. +1000000 γενικα ο καιρος ειναι πολυ κρυος κ ειναι δυσκολα τα κρινεις τον καπνο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted December 16, 2010 Author Report Share Posted December 16, 2010 (edited) Δηλαδή βγάζει και σε σας αρκετό καπνό ή μου τα λέτε για να μην βάλω τα κλάματα; Το ότι δεν έχω καταλύτη, δεν παίζει κανένα ρόλο στον καπνό; Υ.Γ. omg! Όπου έλεγα dp εννοώ καταλύτη.... Παίζει λοιπόν ρόλο το ότι δεν φοράω καταλύτη ή μπα; Edited December 16, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 Δηλαδή βγάζει και σε σας αρκετό καπνό ή μου τα λέτε για να μην βάλω τα κλάματα; Το ότι δεν έχω dp, δεν παίζει κανένα ρόλο στον καπνό; εχω παρατηρησει οτι τωρα το χειμωνα βγαζω πιο πολυ ασπρο καπνο κατα το cold start.αλλα δν ξερω αν οντως βγαινει πιο ασπρος η απλα ειναι πιο ορατος.παντως ρε φιλε δες το θετικα...GT2871 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 ] Παίζει λοιπόν ρόλο το ότι δεν φοράω καταλύτη ή μπα; οχι!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted December 16, 2010 Author Report Share Posted December 16, 2010 παντως ρε φιλε δες το θετικα...GT2871 Με αλλαγμένη φτερωτή ή όχι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 Με αλλαγμένη φτερωτή ή όχι; ενοειτε ρε με φτερωτη απο 3076! υ.γ. αν κανεις μια δυναμομετρηση με το vag com δεν θα φανει αν το turbo χαιρετησε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted December 16, 2010 Author Report Share Posted December 16, 2010 (edited) Τι να πω... Τελευταία φορά που είδα πιέσεις στο αμάξι, δούλευα κάτω από 1.5 over(1.45 αν θυμάμαι καλά...) Επίσης η σταθερή ήταν φυσιολογική και στον κόφτη είχα κάτω από 1 bar! Επίσης από μετρήσεις, το αμάξι δεν είναι ιδιαίτερα στεγνό, που και να ήταν άντε να έλιωνε κανένα πιστόνι όχι να παραδώσει πνεύμα η τουρμπίνα... Το αμάξι το ζεσταίνω, το κρυώνω του βάζω πάντα κατοστάρα. Δηλαδή ΑΝ έχει παραδώσει η τουρμπίνα τι στο καλό έχει φταίξει ήθελα να 'ξερα... Που να το δούλευα 1.8+ over και 1.15 κόφτη που δουλεύουν μερικά... Που να ανέβαζα 1.9+ over(Αποστόλης) ή να έπαιζα με τη wastegate ή να έβαζα όλη μέρα κόντρες ή να είχα 100.000 χλμ... Έχω φτάσει στο αμήν με το κωλαμάξι... Edited December 16, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panaua Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 (edited) Που να το δούλευα 1.8+ over και 1.15 κόφτη που δουλεύουν μερικά... για ποιους να λες αραγε? Μην ξενερώνεις πάντως, μάλλον λόγω κρυου καιρού θα ειναι... Edited December 16, 2010 by panaua Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christt Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 Φιλε μου μαλλον σου εχει μεινει ψυχολογικο απο πριν κ δεν σε αδικω...Κοιτα, πολυ απλα αν τον ξαναδεις τον λευκο καπνο οπως λες αφηνεις το αυτοκινητο ρελαντι κ πας μια απο πισω κ αν μυριζει καμενο λαδι ειναι μαλλον τουρμπινα ξανα....Αλλα μου φαινεται καπως δυσκολο...Εκτος αν δουλευει το αυτοκινητο 0.82++ λ κ αρπαζει η τουρμπινα απο θερμοκρασιες....που απο οτι λες το εχεις ελενξει.... Οποτε μην αγχωνεσαι,τα περισσοτερα αυτοκινητα μεχρι να ζεσταθουν καλα τετοιο καπνο βγαζουν απο την εξατμιση.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 Λοιπόν! Ήρθε η ώρα να ξεθάψω το τόπικ! Εμφανίζω συμπτώματα γνώριμα σε εμένα από το παρελθόν. Μόλις γύρισα από την κοπέλα μου. Στο δρόμο άλλαζα ταχύτητα πριν τις 2500 στροφές. Μόλις πήγα να παρκάρω είδα πάλι λευκό καπνό από πίσω!!! Παίζει να φταίει το γεγονός πως δεν έχω καταλύτη και πως έξω έχει υγρασία ή πάμε για τρίτη τουρμπίνα; ... Δεν ειναι δυνατον , ρε Νικολα , να συμβαινει αυτο ! !!! Εισαι σιγουρος οτι ειναι καπνος απο λαδι ? μηπως ειναι υγρασια ? Αν ειναι λαδι μυριζει εντονα . Σιγουρα ξεχωριζει απο την υγρασια . Οσον αφορα στον καταλυτη ... η υπερβολικα ελευθερη εξατμιση ( χωρις καταλυτη ) μπορει να δημιουργησει φαινομενα καυσης λαδιου απο το turbo . Αυτο το λιγο backpressure που υπαρχει , σπρωχνει τον αξονα στο thrust , και δεν βγαινει λιπαντικο απο τον αξονα . Προσωπικα , σε αλλα αυτοκινητα και πιο πιεσμενα δεν εχω δει τετοιο φαινομενο ( πχ Αποστολης με "φτερωμενη" ΚΚΚ , απο τον 12/2008 και 1.9bar over /1.5bar ct , Σαραντης scirocco 1.8/1.15 κλπ κλπ ) , οποτε αν τυχον ξαναεχεις τετοιο προβλημα πρεπει να δεις την ποιοτητα λιπανσης του τουρμπο ( Μηπως υπαρχει προβλημα εκει και χαλας συνεχεια τουρμπινες ) . ( Θυμαμαι πριν 10 χρονια ειχα ενα Punto GT , ακαταλυτο , με Τ28 , που εβγαζε ντουμανι στο ρελαντι , λογω αξονικου τζογου . Με το που εβαλα καταλυτη πανω , το ντουμανι σταματησε ) . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted December 17, 2010 Author Report Share Posted December 17, 2010 (edited) Το θέμα είναι πως από όταν έβγαλα καταλύτη, έχω κάνει μόλις 80-85 χλμ. Οπότε δεν είχα χρόνο να δω για ντουμάνια και άλλα... @Κρίτωνα, τι εννοείς ""ποιοτητα λιπανσης του τουρμπο"" ; Εγώ το καλύτερο λαδάκι βάζω... Εν τω μεταξύ την καινούργια τουρμπίνα την έχω για λίγο πάνω από 2.000 χλμ... Κοιτα, πολυ απλα αν τον ξαναδεις τον λευκο καπνο οπως λες αφηνεις το αυτοκινητο ρελαντι κ πας μια απο πισω κ αν μυριζει καμενο λαδι ειναι μαλλον τουρμπινα ξανα Δεν το τολμάω αυτό... Εγώ μ Edited December 17, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 και εμένα για κανα 10λεπτο αυτές τις ημερες με το κρυο ,βγάζει σύννεφα η εξατμιση ντοντ γορυ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 Δεν ανεβάζουμε όλοι βιντεάκια με cold start, για να λυθούν οι απορίες σε όλους μας? Δλδ, όπως είναι κρύο, το βάζουμε εμπρός και βλέπουμε αν έχει καπνό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...