Jump to content
golf-agu

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν Τα 270Αρια ! (Hybrid & Big Turbo Setups) [Βελτίωση 3ου Σταδίου]

Recommended Posts

Σου εύχομαι να πηγαίνει μπάλα.

 

Εκτός από πιστόνια άλλαξες και μπιέλες; Για πες λίγο να μορφωθούμε και εμείς λίγο.

Link to comment
Share on other sites

Αλλάξαμε πιστονια,μπιελες,intercooler χειροποίητο,θα μπει σκαστρα κλειστού τύπου,εισαγωγή με φιλτροχοανη και σωλήνα σεις φυσικά και δισκοπλατο Sachs performance.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

εσεις στα μπεκ παιζεται καθολου???στα τσι?? οκταμπεκο και μεγαλυτερο manofold ,μεθανολες...απλα πραγματα...????

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Αλλάξαμε πιστονια,μπιελες,intercooler χειροποίητο,θα μπει σκαστρα κλειστού τύπου,εισαγωγή με φιλτροχοανη και σωλήνα σεις φυσικά και δισκοπλατο Sachs performance.

Τι πιστόνια, μπιέλες έχεις τοποθετήση; Μπήκαν κουτί; Πόσο πήγε το μαλλί εαν επιτρέπεται;

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα θα μενει καθαρο, ασχετες ερωτησεις παρακαλω οχι εδω υπαρχουν αλλα topics.

(Περι vcds κλπ).

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τι πιστόνια, μπιέλες έχεις τοποθετήση; Μπήκαν κουτί; Πόσο πήγε το μαλλί εαν επιτρέπεται;

Πιστονια wossner και μπιελες zrp έβαλα.ολα μπήκαν κουτί πάνω χωρίς κανένα πρόβλημα. Σύνολο ρεκτιφιε,πιστονια και μπιελες ένα 2χιλιαρο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εσεις στα μπεκ παιζεται καθολου???στα τσι?? οκταμπεκο και μεγαλυτερο manofold ,μεθανολες...απλα πραγματα...????

Μπαίνουν απο S3 TFSI , Μεθανολες μπαινουν πολυ ευκολα(και κατα την γνωμη μου ειναι Must μετα το πρωτο σταδιο), 8μπεκο τωρα εβγαλε ο Ταξοπουλος αλλα μιλαμε για τρελο σεταπ (dragster φαση) ή για καποιον που θελει να ψεκασει μεθανολες απο 4μπεκ ...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Μπαίνουν απο S3 TFSI , Μεθανολες μπαινουν πολυ ευκολα(και κατα την γνωμη μου ειναι Must μετα το πρωτο σταδιο), 8μπεκο τωρα εβγαλε ο Ταξοπουλος αλλα μιλαμε για τρελο σεταπ (dragster φαση) ή για καποιον που θελει να ψεκασει μεθανολες απο 4μπεκ ...
 

Για ενα hybrid σεταπ τι προσφέρη η μεθανόλη; Με ένα γρήγορο ψάξιμο χωρίς πολλά πολλά; ρίχνει θερμοκρασίες και δίνει και καμιά 30αριά ίππους, Αυτή είναι μια εξήγηση ή καμία σχέση; Υπάρχει καμιά άλλη επίπτωση πάνω στο μοτέρ με τέτοιο σετάπ; Το έχει δοκιμάσει κανείς;

Link to comment
Share on other sites

Και σε πρωτο σταδιο για εμενα η μεθανόλη ειναι ''γιατρειά'' και υγεια για ένα μοτερ. Ρίχνει θερμοκρασίες, σταματανε οι προαναφλεξεις ,καθαριζει τις βαλβιδες εισαγωγης απο την μακα που πιανουν,

Link to comment
Share on other sites

Και σε πρωτο σταδιο για εμενα η μεθανόλη ειναι ''γιατρειά'' και υγεια για ένα μοτερ. Ρίχνει θερμοκρασίες, σταματανε οι προαναφλεξεις ,καθαριζει τις βαλβιδες εισαγωγης απο την μακα που πιανουν,

+1 πολλαπλά τα οφέλη

Φτάνει να μην εθιστούμε :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Με ενδιαφέρουν οι μεθανόλες, υπάρχει καμιά ενότητα στο φόρουμ που ξανασυζητήθηκε; Δεν μπορώ να βρω κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Με ενδιαφέρουν οι μεθανόλες, υπάρχει καμιά ενότητα στο φόρουμ που ξανασυζητήθηκε; Δεν μπορώ να βρω κάτι.

Η πιο βασική πηγή είναι ο βελτιωτής σου. Αυτός θα σε καθοδηγήσει ποιο kit να βάλεις, αν χρειάζεται αλλά περιφερειακά (πχ μπουζί), τι παραπάνω θα δώσει σε απόδοση, κτλ κτλ.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η μεθανολη εκτος απο καλα, αυτοματως συνεπαγεται και καποιες υποχρεωσεις για τον κατοχο.

Γεμισμα μεθανολης τουλαχιστο 40% ανα τεποζιτο μαζι με απιονισμενο. Ποσο θα κραταει;

Με βαρυ ποδι αδειαζει ανετα αν ρυθμιστει μετα το 1bar νανοιγει, σε μια γρηγορη νυχτα. Η μεθανολη ειναι αρκετα ακριβη.

Αλλαγη μπουζι λογω σκουριας πιο συχνα, ανα 7500χλμ η ανα 5000χλμ.

Σκουρια στην κυλινδροκεφαλη σε ορισμενα αμαξια με μακροχρονια χρηση.

Προβληματα στην πεταλουδα μερικες φορες. Η πεταλουδα στο 1.4 κοστιζει αρκετα.

Ο ιδιοκτητης θα πρεπει να γνωριζει οτι αν ρυθμισει αρκετα επιθετικα και δεν ψεκασει( πχ. Προβλημα στο μπεκακι η αντλια) ή η βενζινη ηταν εντελως νοθευμενη, το μοτερ πιθανον να παθει ζημια.

Μεθανολες σημαινει γνωστης και ψαγμενος οπως και συνειδητοποιημενος αλλα και με ενα ποσο backup στην ακρη αν χρειαστει για ενδεχομενο βλαβης.

Εχω βαλει κιτ της aem, σε αλλα αμαξια αλλα στο δικο μου golf v δεν εβαλα. Καλυτερα λιγοτερα αλογα και το κεφαλι μου ησυχο. Τουλαχιστο με κλειστο μοτερ, αργοτερα βλεπουμε. Ισως αν εβαζα να το αφηνα μονο με νερο για να δροσιζεται το καλοκαιρι.

Καλυτερα να ριξεις ενα torco να κανεις ενα πατημα, γνωριζοντας οτι θα εκμεταλλευτεις 1-1.5μοιρες επιστροφες απο επιθετικο προγραμμα και να εξασφαλισεις οτι θα εχεις τα 100οκτ με οτι 100αρα βενζινη βαλεις.

Παρα να μπεις σαυτη τη διαδικασια.

Βεβαια περι ορεξεως...

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Η μεθανολη εκτος απο καλα, αυτοματως συνεπαγεται και καποιες υποχρεωσεις για τον κατοχο.

Γεμισμα μεθανολης τουλαχιστο 40% ανα τεποζιτο μαζι με απιονισμενο. Ποσο θα κραταει;

Με βαρυ ποδι αδειαζει ανετα αν ρυθμιστει μετα το 1bar νανοιγει, σε μια γρηγορη νυχτα. Η μεθανολη ειναι αρκετα ακριβη.

Αλλαγη μπουζι λογω σκουριας πιο συχνα, ανα 7500χλμ η ανα 5000χλμ.

Σκουρια στην κυλινδροκεφαλη σε ορισμενα αμαξια με μακροχρονια χρηση.

Προβληματα στην πεταλουδα μερικες φορες. Η πεταλουδα στο 1.4 κοστιζει αρκετα.

Ο ιδιοκτητης θα πρεπει να γνωριζει οτι αν ρυθμισει αρκετα επιθετικα και δεν ψεκασει( πχ. Προβλημα στο μπεκακι η αντλια) ή η βενζινη ηταν εντελως νοθευμενη, το μοτερ πιθανον να παθει ζημια.

Μεθανολες σημαινει γνωστης και ψαγμενος οπως και συνειδητοποιημενος αλλα και με ενα ποσο backup στην ακρη αν χρειαστει για ενδεχομενο βλαβης.

Εχω βαλει κιτ της aem, σε αλλα αμαξια αλλα στο δικο μου golf v δεν εβαλα. Καλυτερα λιγοτερα αλογα και το κεφαλι μου ησυχο. Τουλαχιστο με κλειστο μοτερ, αργοτερα βλεπουμε. Ισως αν εβαζα να το αφηνα μονο με νερο για να δροσιζεται το καλοκαιρι.

Καλυτερα να ριξεις ενα torco να κανεις ενα πατημα, γνωριζοντας οτι θα εκμεταλλευτεις 1-1.5μοιρες επιστροφες απο επιθετικο προγραμμα και να εξασφαλισεις οτι θα εχεις τα 100οκτ με οτι 100αρα βενζινη βαλεις.

Παρα να μπεις σαυτη τη διαδικασια.

Βεβαια περι ορεξεως...

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

 

Δηλαδή μούφες είναι αυτά που γράφουν σε ορισμένα φόρουμ ή κατάλαβα εγώ λάθος.

 

Το τι κατάλαβα είναι ότι θα έχω την δυνατότητα να εγκαταστήσω το κιτ και χειροκίνητα να ψεκάζω όποτε θέλω. Το "όποτε θέλω" το δικό μου θα είναι 2 φορές το μήνα. Αυτό γίνεται; 

Εικασίες κάνω τώρα απλός για να ξέρω και εγώ τι γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή μούφες είναι αυτά που γράφουν σε ορισμένα φόρουμ ή κατάλαβα εγώ λάθος.

 

Το τι κατάλαβα είναι ότι θα έχω την δυνατότητα να εγκαταστήσω το κιτ και χειροκίνητα να ψεκάζω όποτε θέλω. Το "όποτε θέλω" το δικό μου θα είναι 2 φορές το μήνα. Αυτό γίνεται; 

Εικασίες κάνω τώρα απλός για να ξέρω και εγώ τι γίνεται.

 

Γίνεται φυσικά. Κλείνεις τις μεθανόλες και με το BC σου δουλεύεις μικρότερη πίεση π.χ. Το αυτοκίνητο πρέπει να ρυθμιστεί αντίστοιχα βέβαια.

Edited by SkyNet
Link to comment
Share on other sites

Βεβαίως μόνο που αρχίζει και περιπλέκεται η κατάσταση για τον απλό οδηγό που

απλά θέλει λίγα άλογα παραπάνω και αυξάνεται το συνολικό κόστος χρήσης και βελτίωσης.

 

On 24/11/2015 at 9:22 ΠΜ, Volkswagen1992 said:

Δηλαδή μούφες είναι αυτά που γράφουν σε ορισμένα φόρουμ ή κατάλαβα εγώ λάθος.

 

Το τι κατάλαβα είναι ότι θα έχω την δυνατότητα να εγκαταστήσω το κιτ και χειροκίνητα να ψεκάζω όποτε θέλω. Το "όποτε θέλω" το δικό μου θα είναι 2 φορές το μήνα. Αυτό γίνεται; 

Εικασίες κάνω τώρα απλός για να ξέρω και εγώ τι γίνεται.

Σε γενικές γραμμές:

 

Το όποτε θέλεις μπορεί να ρυθμιστεί, είτε με Boost Controller σε συνδυασμό με το Controller της ΑΕΜ που είναι ένας μικρός map

στην ουσία είτε μόνο με το κοντρολλερ της aem. 

 

Στον πρώτο τρόπο μπορείς να έχεις πχ. 2 πιέσεις ας πούμε

α.   2.0 bar overboost με 1,65 σταθερή και 1,5 κόφτη.

β.   1.5 bar overboost με 1.2 σταθερή και 1.0 κόφτη.

Ρυθμίζεις το aem map να ψεκάζει πάνω από το 1.5bar, οπότε στη μικρή πίεση δεν έχεις καθόλου μεθανόλη.

 

Στον δεύτερο τρόπο με έλεγχο πίεσης από Ν75, μπορείς να ρυθμίσεις μόνο το aem map, πχ πάνω από 1,5 bar

και να σου ψεκάζει όταν η πίεση ξεπερνά το συγκεκριμένο όριο.

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Hybrid turbo setup όπως και είναι το topic και άπλος οδηγός δεν νομίζω ότι συνάδουν :-) Συμφωνώ με τον Nick πάντως ότι δεν κατέχουμε δεν παίζουμε καθώς οι ζημιές μεταφράζονται σε πολλά €€

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by SkyNet
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hybrid turbo setup όπως και είναι το topic και άπλος οδηγός δεν νομίζω ότι συνάδουν :-) Συμφωνώ με τον Nick πάντως ότι δεν κατέχουμε δεν παίζουμε καθώς οι ζημιές μεταφράζονται σε πολλά €€

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενα σου, όπως υπόθηκε άπειρες φορές στο φόρουμ από πολλά άτομα, περισσότερο απο απλό φπε μπαίνεις σε βαθιά νερά. Διαφωνώ όμως πάνω στο ότι "δεν κατέχουμε, δεν παίζουμε. Εάν δεν παίξεις πώς θα μάθεις; Δεν εννοώ να μπείς στο παιχνίδι με extreme ρυθμίσεις κ.τ.λ.

Βεβαίως μόνο που αρχίζει και περιπλέκεται η κατάσταση για τον απλό οδηγό που

απλά θέλει λίγα άλογα παραπάνω και αυξάνεται το συνολικό κόστος χρήσης και βελτίωσης.

Σε γενικές γραμμές:

 

Το όποτε θέλεις μπορεί να ρυθμιστεί, είτε με Boost Controller σε συνδυασμό με το Controller της ΑΕΜ που είναι ένας μικρός map

στην ουσία είτε μόνο με το κοντρολλερ της aem. 

 

Στον πρώτο τρόπο μπορείς να έχεις πχ. 2 πιέσεις ας πούμε

α.   2.0 bar overboost με 1,65 σταθερή και 1,5 κόφτη.

β.   1.5 bar overboost με 1.2 σταθερή και 1.0 κόφτη.

Ρυθμίζεις το aem map να ψεκάζει πάνω από το 1.5bar, οπότε στη μικρή πίεση δεν έχεις καθόλου μεθανόλες.

 

Στον δεύτερο τρόπο με έλεγχο πίεσης από Ν75, μπορείς να ρυθμίσεις μόνο το aem map, πχ πάνω από 1,5 bar

και να σου ψεκάζει όταν η πίεση ξεπερνά το συγκεκριμένο όριο.

 

Κάπως έτσι το είχα στο μυαλό μου. Και πάλι με αυτές τις ρυθμίσεις οι ποιο πάνω "βλάβες" που θα προέλθουν σε χ.ψ χρονικό διάστημα ισχύουν; Δηλαδή η μεθανόλη κάνει κακό με λίγα λόγια, είτε ψεκάζεις συνεχώς αλλά είτε όπως εννοώ εγώ 1-2 φορές τον μήνα. Σωστά; Απλός στην 1η περίπτωση οι βλάβες έρχονται σε ποιο γρήγορο χρονικό διάστημα.

Link to comment
Share on other sites

όταν λέμε boost controler εννοούμε το apexi ή το greddy?

δλδ όλοι οι προγραμματιστές μπορούν να σου το ρυθμισουν να έχεις δύο ρυθμίσεις-προγράμματα? εγώ νόμιζα οτι μόνο την πίεση ρυθμίζει το boost controller οχι και άλλες παραμέτρους!!! δλδ στο ίδιο πρόγραμμα απλά αλλάζει η πίεση!

nickdev τα έχω μπλέξει λίγο...?

Link to comment
Share on other sites

Ναι λιγακι..

Ξαναδιαβασε τα προηγουμενα ποστ.

Boost controller ειναι οποιασδηποτε μαρκας συςκευη που αντικαθιστα την εργοστασιακη Ν75 και προσφερει ελεγχο πιεσης.

Το προγραμμα ειναι ενα δεν αλλαζει.

Οι παραμετροι αλλαζουν μεσω boost control.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.