Jump to content
Sdvoudouris

Αγωγή - Polo Gti Ελαττωματικοί Κινητήρες

Recommended Posts

Παρότι οι περισσότεροι δεν θα το γνωρίζετε, μέσα στην εξέλιξη των κινητήρων

εμφανίζονται συχνά τέτοια περιστατικά.

Η εταιρεία που κατασκευάζει τα εργοστασιακά έμβολα είναι η MAHLE. Η ίδια εταιρεία

κατασκευάζει τα έμβολα για τους κινητήρες 2.0 TFSI του group VAG και τους 1.6Τ των BMW/PSA.

Πόσο τυχαίο πιστεύετε ότι είναι το γεγονός ότι αντίστοιχα προβλήματα με την κατανάλωση

λαδιού εμφανίστηκαν και εκεί, πριν από 2-3 χρόνια;

Όλοι οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού έχουν κατανάλωση λαδιού γιατί οι ανοχές εμβόλων/ελατηρίων/χιτωνίων

είναι μεγαλύτερες. Είναι μεγαλύτερες γιατί ο κινητήρας έχει κατασκευαστεί να αντέχει σε

θερμοκρασία λειτουργίας 1200 βαθμών κελσίου και σε αυτή τη θερμοκρασία τα πάντα διαστέλλονται

εκτός από το μπλοκ, το οποίο διατηρείται σε σταθερή σχεδόν θερμοκρασία μέσω του κυκλώματος νερού.

Αν η κατανάλωση λαδιού ξεπερνά το 1λίτρο / 1000χλμ τότε υπάρχει σίγουρα πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Eγω εχω ενα polo gti 44 βδομαδα του 11. Οτι ποιο φρεσκο κυκλοφορη στην αγορα. Εχω κανει 2.500 χλμ με πολυ φισιολογικη οδηγηση και με 5-6 χαλαρα ανοιγματακια μεχρι τα 200 μετα τα 2000 χλμ. Το αποτελεσμα ειναι οτι μου εχει καψει μεχρι τωρα 500 ml λαδι.Κατα τα αλλα ολο το συνολο ειναι τελειο. το μονο μου παραπονο ενα πολυ ψιλο τρειξιμο που βγαζει η ηλιοροφη. Δεν ξερω αν σε καλειψα :-)

Δεν ξερω φιλε μου αν εχεις δει το topic για το λαδι που εχει καψει το δικο μου....47 εβδομαδα παραγωγης του 2011 αρα υποτιθεται οτι εχουμε τα καινουργια εμβολα, ελατηρια κ οτι αλλο μπλιμπλικι νομιζουν οτι επρεπε να αλλαξουν.. το αμαξι κυκλοφορει 1μιση μηνα εχω κανει 1500 χιλιομετρα.. κ εχθες συπμληρωσαμε στην αντιπροσωπεια 1L....

Edited by menegsp
Link to comment
Share on other sites

Παρότι οι περισσότεροι δεν θα το γνωρίζετε, μέσα στην εξέλιξη των κινητήρων εμφανίζονται συχνά τέτοια περιστατικά. Η εταιρεία που κατασκευάζει τα εργοστασιακά έμβολα είναι η MAHLE. Η ίδια εταιρεία κατασκευάζει τα έμβολα για τους κινητήρες 2.0 TFSI του group VAG και τους 1.6Τ των BMW/PSA. Πόσο τυχαίο πιστεύετε ότι είναι το γεγονός ότι αντίστοιχα προβλήματα με την κατανάλωση λαδιού εμφανίστηκαν και εκεί, πριν από 2-3 χρόνια; Όλοι οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού έχουν κατανάλωση λαδιού γιατί οι ανοχές εμβόλων/ελατηρίων/χιτωνίων είναι μεγαλύτερες. Είναι μεγαλύτερες γιατί ο κινητήρας έχει κατασκευαστεί να αντέχει σε θερμοκρασία λειτουργίας 1200 βαθμών κελσίου και σε αυτή τη θερμοκρασία τα πάντα διαστέλλονται εκτός από το μπλοκ, το οποίο διατηρείται σε σταθερή σχεδόν θερμοκρασία μέσω του κυκλώματος νερού. Αν η κατανάλωση λαδιού ξεπερνά το 1λίτρο / 1000χλμ τότε υπάρχει σίγουρα πρόβλημα.
Φιλε μου θα ετεινα να συμφωνησω μαζι σου εαν δεν υπηρχε το γεγονος οτι οι CAVB/A δεν καινε *σταγονα*. Ιδιας μαρκας πιστονια (αλλη κατασκευη και σε παχος ελατηριων και τοποθετηση σε σχεση με το ανω ακρο). Για εμενα ειναι καθαρα θεμα τασης ελατηριου λαδιου (του 3ου και της ξυστρας) καθως και βαθος honing. Οι γραμμες στους κυλινδρους ειναι ορατες με το ματι. 1λιτρο τα 1000 ειναι καταστροφη, οτιδηποτε πανω απο 150/1000 ειναι προβλημα! Edited by Ulfius
Link to comment
Share on other sites

Και γιατί τότε δεν καίει σε όλους τα ίδια ?

Εμένα έως τώρα έκαψε από τα 3,000 - 7,200 χλμ 500-600 ml λάδι όπου έκανα και το σέρβις χρόνου πριν λίγες μέρες.

Γιατί αυτές οι μεγάλες διαφορές σε όλους μας και σε άλλους εμφανίζεται μεγάλη κατανάλωση ενώ αρχικά έκαιγε φυσιολογικα ?

Link to comment
Share on other sites

Γιατι προφανως δεν μπορουν να επιτυχουν "ταιριαγμα" μεταξυ κυλινδρων και ελατηριων σε τοσο χαμηλες τασεις. Δεν ειναι προφανες αυτο απο το πρωτο μου ποστ?

Τωρα αυτο που εμφανιζεται αργοτερα πιθανον να εχει να κανει με οριακες καταστασεις τασεις στην ξυστρα του λαδιου που με τα χιλιομετρα χειροτερευει. Εγω αδυνατω να το εξηγησω αλλιως.

Εσυ λοιπον καις 150/1000, για το συγκεκριμενο μοτερ (και αναλογως συνθηκων που το χρησμοποιεις) νομιζω οτι εισαι ΟΚ.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι προφανως δεν μπορουν να επιτυχουν "ταιριαγμα" μεταξυ κυλινδρων και ελατηριων σε τοσο χαμηλες τασεις. Δεν ειναι προφανες αυτο απο το πρωτο μου ποστ?

Τωρα αυτο που εμφανιζεται αργοτερα πιθανον να εχει να κανει με οριακες καταστασεις τασεις στην ξυστρα του λαδιου που με τα χιλιομετρα χειροτερευει. Εγω αδυνατω να το εξηγησω αλλιως.

Εσυ λοιπον καις 150/1000, για το συγκεκριμενο μοτερ (και αναλογως συνθηκων που το χρησμοποιεις) νομιζω οτι εισαι ΟΚ.

Tώρα ναι είμαι οκ αλλά θα είμαι και στο μέλλον ? (και όσοι έχουν ίδια κατανάλωση με εμένα ) η θα κάνει κανά τρελό και θα καίω σαν φριτέζα που καίνε πολλοί που έχουν μιλήσει και πιο πριν.

Α ρε vw

Link to comment
Share on other sites

O φιλος ulfius ειπε κατι πολυ σωστο σε προηγουμενο post.Η αλλαγη εμβολων σε κατι aftermarket πριν 3-4 χρονια θα ειχε γινει απο τους πιο πολλους εδω μεσα πιστευω.Ποιος δε θα ηθελε μια 4αδα σφυριλατα στο μοτερ του???? ;) Το προβλημα ειναι οτι με τα σημερινα δεδομενα τα 1000min που πρεπει να δωσουμε δε τα εχουμε.Ειμαι ηδη στο 2ο μοτερ και καιω 1lt λαδια καθε 1200km μετα απο 6000km με αυτο.Δε σας κρυβω οτι σκεφτομαι να κανω πενιχρες οικονομιες να βαλω σφυριλατα γιατι αλλιως απο το αγχος που μου εχει δημιουργησει το αυτοκινητο θα τα φαω στους γιατρους κ αυτο γιατι εδωσα 20000+ μετρητα και εξαπατηθηκα οπως και πολλα παιδια εδω μεσα.Το θεμα ειναι οτι μας δουλεουν κιολας στις αντιπροσωπειες και μας αντιμετωπιζουν σαν ατομα που τους τρωμε το χρονο,αν ειχαν αλλη συμπεριφορα δε πιστευω οτι θα ειχε γινει τοσο θεμα ολη αυτη η κατασταση,απλα θα γινοταν μια αναφορα σε αυτο και τελος αλλα τωρα αυτη η ειρωνια τους στο λαιμο μου καθεται.

Link to comment
Share on other sites

ο φιλος ulfius τα ειπε σωστα ... Για να μην γραφω νεο post αντιγραφω το post Μου απο το seatclub στοι αντιστοιχο θεμα με τα cupra που καινε λαδια

Τι σας ελεγα? Ελατηρια !! Με μια αναζητηση σε ιταλικο forum και ειδα επιβεβαιομενο οτι απο 10 Ιανουαριου 2012 στο ΕΤΚΑ υπαρχουν νεοι κωδικοι ελατηριων πιστονιών !! Τα νεα set ελατηριων εχουν διαφορετικό Ελατήριο Απόξυσης κατά 0.1mm

03C 198 151 M The old one >>09.01.2012

Composto da:

Segmento Sup. 76,5x1,2

Segmento Inf. 76,5x1,2

Anello Raschiaolio 76,5X1,9

03C 198 151 Q New one from 10.01.2012>>

Composto da:

Segmento Sup. 76,5x1,2

Segmento Inf. 76,5x1,2

Anello Raschiaolio 76,5X2

Ισως αυτο ειναι μια λυση. Δεν λενε αν λυνει το προβλημα μιας και ολα τα Posts ειναι προσφατα , αλλα οσα ειχα σκεφτει και σας ελεγα σε προηγουμενα post αυτο εδειχναν ισως τωρα μειωθει η καταναλωση ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ τα νεα ελατηρια πρεπει να μπουν σε ΝΕΑ Εμβολα και να πατήσουν σε Νεο Κυλινδρο(Κορμό) Κοινός καινούργιος κινητηρας που να φοραει τα συγκεκριμένα ελατήρια !

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν παίδες απ ότι βλέπω στο ΕΤΚΑ όπως είπε και ο φίλος the_winner οι παλιοί κωδικοί για τα ελατήρια ήταν 03C 198 151M μέχρι (09/01/12) και οι καινούργιοι είναι 03C 198 151Q από(10/01/12)

μπορείτε να ρωτήσετε να σας το πουν και στις αντιπροσωπείες.

Link to comment
Share on other sites

ειμαι στην ευχαριστη θεση να σας ανακοινωσω οτι μετα απο 3700 χλμ απο την στιμη που εκανα σερβις μου αναψε το λαμπακι για τα λαδια..ειναι ωραιο δεν το ειχα ξαναδει.αν εχουν ορεξη οι γερμανοι τι φτιαχνουν ε

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ...ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΑΓΗ ΝΕΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ...ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ ΘΕΣΗ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΩ ΟΤΙ Κ Ο ΝΕΟΣ ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟΣ (ΕΛΛΑΤΗΡΙΑ - ΕΜΒΟΛΑ) ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΤΗΣ VW....ΞΑΝΑΚΑΙΕΙ (ΠΟΛΛΑ) ΛΑΔΙΑ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ 5.700ΧΛΜ...200ΜΛ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ 2.500 Κ 850 ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 3.000...ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ???

Link to comment
Share on other sites

Ξαναπηρα την κοσμοκαρ και μου λενε οτι ακομα περιμενουν την απαντηση απο Γερμανια. Τους λεω να μου δωσουν μια προθεσμια και μου το αφηνουν αοριστο. δηλαδη μπορει σε ενα χρονο μπορει σε ενα μηνα οποτε να ναι. Τους εβρισα και το εκλεισα πηγα σε δικηγορο και εστειλα εξωδικο. την τριτη θα το παραλαβουν μου ειπε ο δικηγορος. ΠΑΝΤΩΣ ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΑΣ. ΝΟΜΙΖΩ 100-200 ΕΥΡΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ.ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΙΣΩΣ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ

Link to comment
Share on other sites

Ξαναπηρα την κοσμοκαρ και μου λενε οτι ακομα περιμενουν την απαντηση απο Γερμανια. Τους λεω να μου δωσουν μια προθεσμια και μου το αφηνουν αοριστο. δηλαδη μπορει σε ενα χρονο μπορει σε ενα μηνα οποτε να ναι. Τους εβρισα και το εκλεισα πηγα σε δικηγορο και εστειλα εξωδικο. την τριτη θα το παραλαβουν μου ειπε ο δικηγορος. ΠΑΝΤΩΣ ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΑΣ. ΝΟΜΙΖΩ 100-200 ΕΥΡΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ.ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΙΣΩΣ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ

συμφωνω αλλα ηδη εχουν γινει εκκλησεις εδω απο παιδια να οργανωθειτε και δεν γινεται δουλεια... να ο τελευταιος που ειπε κατι τετοιο :

Λοιπόν πάμε πάλι...

(Το πρόβλημα προέκυψε μάλλον επειδή έγραφα στο word και το μετέφερα στον κειμενογράφο του topic).

Καταρχήν καλησπέρα.

Επειδή διάβασα πολλά πιο πάνω και επειδή όπως λέει ο λαός μας τα πολλά λόγια είναι .... (δεν λέω ούτε την λέξη αυτήν την περίοδο), είμαι Δικηγόρος (αναφέρω την επαγγελαματική μου ιδιότητα αποκλειστικά και μόνο για να υποστηρίξω ευπρόσωπα την άποψη μου) και αντιμετωπίζω στο Polo GTI της γυναίκας μου (αγορά Αύγουστος 2011 - σήμερα 6.000 χλμ) το γνωστό σε όλους σας πρόβλημα με τα λάδια.

Άρχισα να ψάχνομαι μετά την 2η φορά που άναψε λαμπάκι ήδη στα 4.000 χλμ και αφού είχα ήδη συμπληρώσει καθ΄υπόδειξη του τμήματος service της αντιπροσώπου που το αγόρασα 1 λίτρο λάδι ήδη στα 2.000 χλμ περίπου. Ήδη το αμάξι παρακολουθείται (;; ;) απο τα 4.000 χλμ περίπου απο τον αντιπρόσωπο ανά 1.000 χλμ ώστε να δοθεί λύση στα 8.000 χλμ (ώστε να υπάρχει δήθεν ασφαλής διάγνωση της κατανάλωσης) απο την μητρική εταιρία για την οποια θα με ενημερώσουν, αν και υποψιάζομαι απο όσα διαβάζω εδώ ποιά θα είναι αυτή. Χωρίς πραγματικά καμία πρόθεση να κατακρίνω όσους δέχτηκαν αντικατάσταση ελάτηρίων ή πολύ περισσότερο κινητήρα σε καινούργιο όχημα (γιατί αντιλαμβάνομαι απόλυτα τους λόγους που τους οδήγησαν σε αυτήν την απόφαση), δεν μπορώ να σκεφτώ πιο ουσιώδες ελάττωμα σε ένα όχημα που να δικαιολογεί την υπαναχώρηση απο την πώληση και την επιστροφή των χρημάτων και των εξόδων της πώλησης στον αγοραστή απο ένα πρόβλημα στον κινητήρα που απαιτεί επισκευή ή πολύ περισσότερο αντικατάσταση του.

Ενόψει των ανωτέρω και επειδή δεν έχω καμία απολύτως πρόθεση σε ένα ολοκαίνουργιο και φορτωμένο με αξεσουάρ όχημα αξίας 25.000 ευρώ να ανεχτώ τέτοιου είδους και μεγέθους επέμβαση στον κινητήρα, υποβάλλω την παράκληση στα μέλη του forum για την παροχή στοιχείων όσων έχουν το ίδιο πρόβλημα και έχουν υποστεί αντικαταστάσεις κινητήρων ή επισκευές ελατηρίων στα οχήματα τους, ώστε να μπορέσω να αποδείξω αφενός ότι πράγματι υπάρχει πρόβλημα και στο δικό μου όχημα και αφετέρου ότι δεν πρόκειται για μεμονωμένη αστοχία υλικού αλλά για γενικότερο ελάττωμα, το οποίο η VW έχει αποδεχθεί (διότι δεν αλλάζονται ελατήρια ή κινητήρες σε καινούργια αυτοκίνητα για πλάκα ή επειδή το απαιτεί ο αγοραστής που βαριέται να συμπληρώνει λάδι). Νομικά βέβαια υπάρχει τρόπος να δοθούν στοιχεία περί του μεγέθους του προβλήματος και απο τον εισαγωγέα, αλλά σε αυτήν την φάση επιθυμώ την προσωπική επικοινωνία με ανθρώπους που ήδη αντιμετώπισαν το πρόβλημα.

Επειδή θεωρώ ότι παρόμοια συζήτηση δεν μπορεί να γίνει ανώνυμα μέσω του συγκεκριμένου topic, όποιος έχει την ευγενή καλοσύνη ας επικοινωνήσει μαζί μου στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση polysman@otenet.gr.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και περαστικά μας... (προς το παρόν γιατί στο τέλος το πρόβλημα θα το έχουν όσοι πιστεύουν ότι θα γίνει αποδεκτό απο την Ελληνική Δικαιοσύνη να αγοράζεις καινούργιο αυτοκίνητο και να τρέχεις απο τον 1ο μήνα στα συνεργεία για παρακολούθηση (!!!), αλλάγη ελατηρίων ή και κινητήρα!!

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω αλλα ηδη εχουν γινει εκκλησεις εδω απο παιδια να οργανωθειτε και δεν γινεται δουλεια... να ο τελευταιος που ειπε κατι τετοιο :

οπως γραφω και πιο πανω εγω εκανα την κινηση μου και εστειλα εξωδικο.για να οργανωθουμε απο εδω μεσα χλωμο μου φαινεται

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σε ολους.. Τα τελευταια νεα που εμαθα το σαββατο απο τον υπευθυνο μηχανικο της Καρεντας αφου πηγα απο το συνεργειο για να συμπληρωσουμε λαδακι ειναι οτι μεσα στο καλοκαιρι θα αλλαξουμε μοτερ...!!!του ανεφερα το γενονος οτι συζητιεται κατι για καινουργιο κινητηρα κ συμφωνησε λεγοντας μου οτι μεχρι τα μεσα καλοκαιριου θα εχει ερθει το καινουργιο πιο ενισχυμενο μοτερ που θα βγει κ δεν θα υστερει σε επιδοσεις κ θα διορθωνει το προβλημα με το καψιμο του λαδιου...γι'αυτο μου ειπε κ μεχρι τωρα δεν μου ειχαν προτεινει να αλλαξουμε μοτερ για να βαλουμε κατευθειαν το καινουργιο...ελπιζω για πολλους απο εμας το νεο αυτο να ειναι καθησυχαστικο...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να δώσω και γω τις ταπεινές μου μηχανολογικές γνώσεις. Να αλλαχτούν τα έμβολα χωρίς να λυθεί ο στρόφαλλος και το καπάκι είναι απο τις χειρότερες προχειρο δουλειες που μπορει να κάνει μηχανικός. Υπάρχουν δυο τρόποι να βγαλεις τσαπατσούλικα τα εμβολα. 1. Να λυσεις το καπάκι, το καρτερ τις μπίελες απο το κάτω μέρος και να σπρώξεις τα εμβολα με την μιση μπιέλα προς τα πάνω. 2. Να βγάλεις το καρτερ, να λυσεις τον στρόφαλλο απο τις βάσεις του και απο τις μπιέλες να τραβήξεις τον στρόφαλλο προς τα κάτω και μετα να βγάλεις ενα ενα τα μπιελοπίστονα σαν πινέζες. Το δεύτερο ειναι το πιο φτηνό γιατι δεν λύνεις το καπάκι αλλα το αμαξι στο δέσιμο δεν ειναι χρονισμένο καλα με αποτέλεσμα οι βαλβίδες να φλερταρουν με το κάρφωμα και η αποδοση να εχει παει περίπατο. Σε κάθε αλλαγή μπιελών - εμβόλων το σύνολο πρέπει να ζυγιστεί μαζί με τον στρόφαλλο πριν μπει στο μοτερ ξανα και το καπάκι πρέπει να έχει βγει για να πείς πως χρόνισες το μοτερ σωστα. Αυτές οι αλλαγές εμβολων που σας πετάνε στην αντιπροσωπεια εμενα μου κάνουν για προχειράντζες χειρίστου είδους. Δεν παιζει δηλαδή αυτοι οι ημιανίκανοι να ελυσαν το αμαξι να αλλαξαν εμβολα και να βγει αμαξι ξανα μετα το δεσιμο. Ζητήστε αλλαγη κινητήρα η ακομα ακόμα και αυτοκινήτου και στείλτε κανενα ομαδικό εξώδικο μπας και βρείτε το δίκιο σας. Προσπαθούν επειδή ειναι οι εποχες δύσκολες να τα βγάλουν απο εσας. ΥΓ: Θα ρωτήσω και θα μάθω για το αν το εργοστάσιο προτείνει αλλαγή εμβόλων. Εχω την εντύπωση πως το μοναδικό κομμάτι το οποίο προτείνει για αλλαγη ειναι ο υπερτροφοδότης και αν το πρόβλημα δεν ειναι σε αυτόν τότε προτείνουν αλλαγή μοτερ.

Για σου φιλε απο Κυπρο δεν ημε μηχανικος αλλα δουλεπσα ενας τροπος υπαρχει να βγουν τα πιστονια να ανοιχτοι το καπακι η κοιλια απο κατω και να βγουν απο πανω τα πιστονια με τες πιελλες δεν βγαινουν απο κατω για καλυτερη δουλεια πρεπει να βγη το κρανγο(στροφαλος) .

Edited by nikkis
Link to comment
Share on other sites

Για να ανακεφαλαιώσουμε λοιπόν κι επειδή κι εμενα τα καλά νέα μου τελείωσαν μια και ο καινούριος κινητήρας απο τα 17.000 χλμ και μετά άρχισε τα ίδια !!!!!

1. το πρόβλημα αφορά όλη την ευρώπη δες ( http://strikeengine.com/polo-gti-1-4-tsi-twincharged-factory-recall-engine-piston-rings ) και αφορά όλη τη παραγωγή του 2010 και 2011

2. η μαμά VW δε κάνει ανάκληση γιατί πολύ απλά ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΗ

3. Είτε έγινε αντικατάσταση κινητήρα είτε αλλαγή ελατηρίων ...ένα και το αυτό μια τρύπα στο νερό

3 απομένουν σε μας λοιπόν ελαττωματικά αυτοκίνητα

4. νομική διεκδίκηση αποζημιώσεων το μόνο που απομένει γιατί η υπομονή εξαντλήθηκε

Link to comment
Share on other sites

Για να ανακεφαλαιώσουμε λοιπόν κι επειδή κι εμενα τα καλά νέα μου τελείωσαν μια και ο καινούριος κινητήρας απο τα 17.000 χλμ και μετά άρχισε τα ίδια !!!!!

1. το πρόβλημα αφορά όλη την ευρώπη δες ( http://strikeengine....ne-piston-rings ) και αφορά όλη τη παραγωγή του 2010 και 2011

2. η μαμά VW δε κάνει ανάκληση γιατί πολύ απλά ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΗ

3. Είτε έγινε αντικατάσταση κινητήρα είτε αλλαγή ελατηρίων ...ένα και το αυτό μια τρύπα στο νερό

3 απομένουν σε μας λοιπόν ελαττωματικά αυτοκίνητα

4. νομική διεκδίκηση αποζημιώσεων το μόνο που απομένει γιατί η υπομονή εξαντλήθηκε

Όπως λένε και άλλα παιδιά έτσι έχω ακούσει και εγώ ότι αρχές-μέσα καλοκαιριού θα υπάρξει επίσημη λύση από την vw. Και ανεπίσημα άκουσα ότι ετοιμάζουν νέο κινητήρα. τώρα αν θα έχει άλλα προβλήματα θα δείξει αν ισχύεει η φήμη. όπου νάναι θα δείξει.

Link to comment
Share on other sites

Για όσους ενδιαφέρονται για συνάντηση με σκοπό να συζητήσουμε τα προβλήματα που έχουν προκύψει με τη κατανάλωση λαδιού στα αυτοκίνητά μας κανονίζεται συνάντηση . Δήλωση συμμετοχών στο e-mail pologtiproblems@gmail.com ΕΩΣ15/5/2012

Στη δήλωση συμμετοχής παρακαλείστε να δώσετε ονοματεπώνυμο και κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας . Η συνάντηση θα γίνει στην Αθήνα συγκεκριμένη ώρα και μέρα μετά από προσωπική ειδοποίηση. Στη συνάντηση οι ενδιαφερόμενοι θα προσέλθουν με την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος και την αστυνομική ταυτότητα για ευνόητους λόγους. Είναι μια προσπάθεια που γίνεται μήπως και καταφέρουμε να συναντηθούμε . Παρακαλούνται όσοι έχουν έρθει σε τηλεφωνική επικοινωνία με άλλα παιδιά με το ίδιο πρόβλημα να έρθουν σε επικοινωνία μαζί τους

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.