tasossline Posted January 13, 2013 Report Share Posted January 13, 2013 Με τεταρτη να πατησεις που εχει πιο πολυ φορτιο γιατι οσο πιο μικρη σχεση εχεις τοσο πιο στεγνα δουλευει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted January 13, 2013 Report Share Posted January 13, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted January 13, 2013 Author Report Share Posted January 13, 2013 Υπαρχει μια 4ατη @7000 μεχρι τερμαhttps://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ArjrkUdroIyYdEt3RmtISzNpSF9sMm5ZZl8yYVJKcXc μην αγχονεσαι φιλε αυτα που λογκαρισες σημερα εσυ τα λοκγαρισα εγω πριν ενα χρονο.ο λαμδα μας στο 031 μπλοκ μετραει ος εξης;0,45=14,7 afr 0,99=10,1 afr.η τιμες που βλεπεις(στο μπλοκ 031) ειναι σε βολτ και οχι σε afr.αρα εισαι οκ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted January 13, 2013 Report Share Posted January 13, 2013 μην αγχονεσαι φιλε αυτα που λογκαρισες σημερα εσυ τα λοκγαρισα εγω πριν ενα χρονο.ο λαμδα μας στο 031 μπλοκ μετραει ος εξης;0,45=14,7 afr 0,99=10,1 afr.η τιμες που βλεπεις(στο μπλοκ 031) ειναι σε βολτ και οχι σε afr.αρα εισαι οκ. φιλε μπιλ μηπως κανεις λαθος υπολογισμους ?στο λεω αυτο βαση του πινακα που εχω εγω και βλεπω εγω δεστε το και εσεις http://imageshack.us/photo/my-images/843/wideband.jpg/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted January 13, 2013 Author Report Share Posted January 13, 2013 φιλε μπιλ μηπως κανεις λαθος υπολογισμους ?στο λεω αυτο βαση του πινακα που εχω εγω και βλεπω εγω δεστε το και εσεις http://imageshack.us/photo/my-images/843/wideband.jpg/ φιλε επιδη την εψαξα λιγο μπορει στο δικο σου αυτοκινητο να διχνει σωστα ο λαμδα αλλα στα 5αρια tsi διχνει ετσι..........μερικα με το απντειτ δειξαν κανονικα μερικα οχι.εχω ρωτησει και προγραματιστη.εαν δεις πιο πανω ειχα το ιδιο προβλημα και πηγα να πιασω τον προγραματιστη απο τα αυτια.και μου ειπε βαλε οργανο widebant και αν δεις φτωχο μιγμα ελα να με γα....σις.και αυτο που διχνεις ειναι αναλογιες widebant οργανου και οχι μεσω θηρας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted January 13, 2013 Report Share Posted January 13, 2013 ok δεν επιμενω ισως να δειχνει διαφορετικα στο δικο μας απο οτι στα δικα σας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted January 13, 2013 Report Share Posted January 13, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted January 13, 2013 Report Share Posted January 13, 2013 Ναι αυτο λεω φιλε .αλλα ειπα δεν επιμενω γιατι το πραγμα ειναι λιγο πολυπλοκο με αυτα τα βολτ .εαν ξερει κανεις με σιγουρια να μας πει θα ειναι οτι το καλυτερο και με καποιο πινακα η τυπο για να βγαλουμε αναλογια λ η και αφρ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikos1 Posted January 13, 2013 Report Share Posted January 13, 2013 (edited) Σχεδόν όλα τα εργοστασιακά αυτοκίνητα των τελευταίων 2 δεκαετιών έχουν αισθητήρεςπου διαβάζουν την περιεκτικότητα των καυσαερίων σε οξυγόνο.Αυτό είναι καθαρά για λογούς οικονομίας σε κατάσταση πορείας (δηλαδή σταθερό γκάζι μεχαμηλομεσαίες στροφές) και ρελαντί (για καλή καύση) Οι εργοστασιακοί αισθητήρες (στα περισότερα λόγο κοστολογίου) είναι narrowband. Έχουν από 1 έως 4 καλώδια και δίνουνστον εγκέφαλο ένα σήμα από 0 έως 1 βολτ.Οι narrowband αισθητήρες έχουν ακρίβεια, άλλα μόνοκοντά στο μείγμα 14 με 15 προς 1, και ο εργοστασιακός εγκέφαλος αυτό χρειάζεται για ναρυθμίζει το ρελαντί και τις βενζίνες στην πορεία. Edited January 13, 2013 by tsikos1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted January 13, 2013 Report Share Posted January 13, 2013 τωρα φιλε μεθανα αρχιζουμε βγαζουμε μια ακρη με αυτο το πινακα που ανεβασες αρα απο οτι φαινεται εχεις μια χαρα μειγμα με 0,89-0,92 βαση τι;ς τιμες που ειδα απο το λογκ αρα μην ανχωνεσαι εισαι σε πολυ καλα επιπεδα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted January 13, 2013 Report Share Posted January 13, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 15, 2013 Report Share Posted January 15, 2013 <blockquote class='ipsBlockquote'data-author="methana" data-cid="520919" data-time="1358070988"><p> 2 λ εχω δει εναν ψηλα στον καταλυτη και ενα απο κατω</p></blockquote> Νομιζω οτι τσαμπα μιλησαμε μαζι η οτι δεν καταλαβαινεις. Σου ειπα εχεις narrowband λ και καλο ειναι να βαλεις ενα οργανο wideband η εστω να κανεις μια μετρηση με wideband για να δεις τις τιμες του λ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted January 15, 2013 Report Share Posted January 15, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted July 27, 2014 Report Share Posted July 27, 2014 Στο δικό μου TSI5 140 με αλλαγές στους εργοστασιακούς χάρτες από τον Κύριλο 200+ ΗP (πίεση χαμηλά 1.6 bar και ψηλά μέχρι κόφτη 1.3 bar) το AFR είναι μόνιμα σε οποιδήποτε πάτημα γκαζιού στο 14.7 Έχω κάνει με αυτή τη χαρτογράφηση περίπου 25000km και δεν έχει παρουσιαστεί το παραμικρό!!! Το αυτοκίνητο έχει πατήσει πάρα πολύ κόσμο , ενδεικτικά αναφέρω, μαμισιο 2λιτρο golf5 GTI , για GT 170 άρι μαμίσιο δεν το συζητάμε... απλά το παιδί που το είχε μόνο που δεν έκλαψε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 27, 2014 Report Share Posted July 27, 2014 Ναι,tsi 140 με προγραμμα ΜΟΝΟ απο overload και δουλευωντας αυτες τις πιεσεις δεν ειναι ποτε μπροστα απο 2λιτρο tfsi μαμα 200 αλογα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted July 27, 2014 Report Share Posted July 27, 2014 14.7 AFR ??? στο τέρμα γκάζι ;; Δηλαδή στις 5000+ στροφές εχεις 14.7 AFR ? πιο στεγνό και απο μαμα δηλαδή ... 1.3 bar για να κρατήσεις μετα τις 6400 στροφές θες forge wg Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted July 28, 2014 Report Share Posted July 28, 2014 Δύσκολο να έχεις στοιχειομετρικό μίγμα (14,7:1) σε όλο το φάσμα των στροφών με τέρμα γκάζι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 31, 2014 Report Share Posted July 31, 2014 (edited) Εντάξει το παλικάρι έχει τον ενθουσιασμό του... Χαίρεται το αμάξι του. Δες και την ενοτητα έφτασαν τα 200άρια να πάρεις μια ιδέα για την βελτίωση του κινητήρα ΥΓ. 1,3 κόφτη χωρίς περιφερειακά και wg όντως δύσκολο (και εργοστασιακή τουρμπίνα) 14,7 στον κόφτη δεν έχει , δες το wideband (αν έχεις) κατά το τέρμα γκάζι λογικά στο 11άρι +- θα είσαι Edited July 31, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted July 31, 2014 Report Share Posted July 31, 2014 (edited) φιλε αυτο που λες απο και κλειεται εαν ειχε afr 14,7 μεχρι κοφτη τωρα θα ειχε γινει πυροτεχνημα σωστο ,ειναι πολυ στεγνοοοοοοοοοοοοοο 14.7 afr=1.00 λ με λιγα λογια κλαψτα χαραλαμπε ,κανε ενα λογκ καναλι 31 και το βλεπουμε . Edited July 31, 2014 by tasossline t 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 4, 2014 Report Share Posted August 4, 2014 φιλε αυτο που λες απο και κλειεται εαν ειχε afr 14,7 μεχρι κοφτη τωρα θα ειχε γινει πυροτεχνημα σωστο ,ειναι πολυ στεγνοοοοοοοοοοοοοο 14.7 afr=1.00 λ με λιγα λογια κλαψτα χαραλαμπε ,κανε ενα λογκ καναλι 31 και το βλεπουμε . Δεν έχει wideband άδικα θα το κάνει. Μόνο με όργανο μπορεί να το δεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted August 5, 2014 Report Share Posted August 5, 2014 νικο απο οτι ξερω εχουν wideband αλλα μετραει σε βολτ ,εχω φιλο με 1,4 tsi 140ps ρεβο σταδιο 2 και το εχουμε μετρησει άπυρες φορες απλα μετραει σε βολτ και κανουμε εμεις την μετατροπη μετα σε afr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 6, 2014 Report Share Posted August 6, 2014 νικο απο οτι ξερω εχουν wideband αλλα μετραει σε βολτ ,εχω φιλο με 1,4 tsi 140ps ρεβο σταδιο 2 και το εχουμε μετρησει άπυρες φορες απλα μετραει σε βολτ και κανουμε εμεις την μετατροπη μετα σε afr. Τα μοτέρ bmy 140ps έχουν narrowband όχι wideband. Θέλει wideband όργανο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted August 6, 2014 Report Share Posted August 6, 2014 εαν ισχυει αυτο που λες τοτε το βολτ 1 που μετραει ειναι φουλ πλουσιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted August 6, 2014 Report Share Posted August 6, 2014 Ακριβως όσο πιο κοντά στο 1 τόσο που πλουσιο ! Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 6, 2014 Report Share Posted August 6, 2014 εαν ισχυει αυτο που λες τοτε το βολτ 1 που μετραει ειναι φουλ πλουσιο Σε BMY μοτέρ: ο narrowband αισθητήρας μετράει πολύ κοντινές τιμές γύρω από τη στοιχειομετρία 14,7/1. Δεν μπορείς ξαναλέω να χρησιμοποιήσεις αυτές τις τιμές για να εξάγεις συμπεράσματα σε wot πχ 4000-κόφτη σχετικά με το μίγμα. Χρειάζεται wideband οργανο στην εξάτμιση για να πάρεις σωστές τιμές (wide range of λ values) ->wideband ώστε να εξάγεις συμπεράσματα περί του μίγματος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...