aetopetra Posted June 14, 2013 Report Share Posted June 14, 2013 Ειχες ηχο στη μηχανη σαν το δικο μου; ναι....και βέβαια, ακόμα υπάρχει. Μου Είπαν από την αντιπροσωπεία πως κάποια στιγμή θέλει καθάρισμα βαλβίδες και δεν ξέρω γω τι άλλο (μόλις άκουσα το κόστος τα ξέχασα κιόλας). Δεν ξέρω μήπως είναι και από αυτα μου μου είπαν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-online Posted June 14, 2013 Report Share Posted June 14, 2013 Δηλαδή πρέπει να αλλαχτεί και το Variable που κάνει €900; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted June 14, 2013 Report Share Posted June 14, 2013 Νομίζω πως είναι το πιο βασικό αυτό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted June 15, 2013 Report Share Posted June 15, 2013 Πηγαινε παλι αντιπροσωπεια...κανονικα δεν πρεπει να το κανει . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-online Posted June 15, 2013 Report Share Posted June 15, 2013 Οκ φίλε ευχαριστώ. Αν υπάρχουν κι άλλες γνώμες ευχαρίστως να τις ακούσουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted June 21, 2013 Report Share Posted June 21, 2013 90% των περιπτώσεων που έχω ακούσει με το ίδιο θέμα, είναι αυτό, το γρανάζι μεταβλητού. Απλά τα 900 που λες μου ακούγονται πάρα πολλά. Για ρώτα και αλλού μήπως σου κάνουν καλύτερη τιμή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickgeo22 Posted June 22, 2013 Report Share Posted June 22, 2013 μεταβλητο TSI μεσος ορος τιμης (αναλογα τα κωδικα γραμματα κινητηρα) 480 ευρω οχι 900 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-online Posted June 24, 2013 Report Share Posted June 24, 2013 Είμαι από Κύπρο, εξού και οι ψηλές τιμές. Θα ψάξω και εκτός αντιπροσωπείας ή ακόμα και στο internet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI V Posted June 25, 2013 Report Share Posted June 25, 2013 εγώ ρώτησα έναν τύπο και μου είπε πως δεν είναι καλό το λιπαντικό μου.... δεν ξέρω εάν μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο. το ποσό είναι τρελό πάντως, δεν είναι δυνατόν να θες ένα 1000 περίπου για βλάβες που κύρια ευθύνη είναι της VW και μάλιστα όπως είχαμε βρει και παλαιότερα, στην Ευρώπη έκανε και εκτός εγγύησης επισκευή αν το αμάξι ήταν λιγότερο των 4 ή 5 χρόνων, δεν θυμάμαι καλά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos_px Posted August 8, 2013 Report Share Posted August 8, 2013 Μέχρι τα 70000 όλα τα service τα έκανα στην αντιπροσωπεία. Το παρατούσα και βάζαν αυτοί ότι λάδια χρειάζεται. Πλέον η αντιπροσωπεία έκλεισε και αναγκάστηκα να πάω σε εξωτερικό συνεργείο για αλλάγη λαδιών. Τα λάδια τα διάλεξα εγώ Castrol Edge Sport 5w40 και ο μηχανικός τα δέχτηκε. Τα παλιά τα ρούφησε και δε το έβαλε σε ράμπα. 5000 χιλιόμετρα μετά το αυτοκίνητο θέλει καδένα. Οφείλεται στα λάδια? Αν αλλάξω λάδια παίζει να το σώσω?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted August 9, 2013 Report Share Posted August 9, 2013 Μέχρι τα 70000 όλα τα service τα έκανα στην αντιπροσωπεία. Το παρατούσα και βάζαν αυτοί ότι λάδια χρειάζεται. Πλέον η αντιπροσωπεία έκλεισε και αναγκάστηκα να πάω σε εξωτερικό συνεργείο για αλλάγη λαδιών. Τα λάδια τα διάλεξα εγώ Castrol Edge Sport 5w40 και ο μηχανικός τα δέχτηκε. Τα παλιά τα ρούφησε και δε το έβαλε σε ράμπα. 5000 χιλιόμετρα μετά το αυτοκίνητο θέλει καδένα. Οφείλεται στα λάδια? Αν αλλάξω λάδια παίζει να το σώσω?? 5w30 φοράει το golf και όχι 5w40. σου κάνει το θόρυβο στο πρωινό ξεκίνημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos_px Posted August 9, 2013 Report Share Posted August 9, 2013 Και στο βραδυνό και στο μεσημεριανο...και κατά την διάρκεια που λειτουργεί ακούγεται (πιο σιγά βέβαια).... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted August 22, 2013 Report Share Posted August 22, 2013 Λοιπόννννν.... Σήμερα περέλαβα το αμάξι απο αντικατάσταση καδένας....η οποία τελικά δεν είχε πρόβλημα κανένα.... Προς τιμήν του,ο μηχανικός παραδέχτηκε τη λάθος διάγνωση κ μου είπε, "έκανα λάθος, η καδένα δεν ήταν η αιτία του θορύβου (τσικ-τσίκ) που ακούγαμε και μετά απο καλύτερο έλεγχο διαπίστωσα πρόβλημα στο ρουλεμάν της αντλίας νερού" Άπο τη μια κλάιω και απο την άλλη χαίρομαι. Έσφαξα το αμάξι χωρίς ουσία αλλά απο την άλλη είμαι ήσυχος για την καδένα πια. Το θέμα είναι οτι έχω ψιλοβιδωθεί γιατί ενώ του έλεγα να το ξανακοιτάξει μήπως δεν είναι καδένα αλλά πιθανότατα αντλία νερού, αυτός ήταν κάθετος. Βέβαια κάποια στιγμή θα την άλλαζα την καδένα αλλά δεν χρειάζονταν τώρα. Αυτό που με κάνει να εκνευρίζομαι ακόμη περισσότερο είναι ότι ο σπαστικός ήχος συνεχίζει ακάθεκτος και θα τα πάρω καμια μέρα και θα πάω να αλλάξω και την αντλία (άλλα 300 ευρώπουλα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeckBreaker Posted August 23, 2013 Report Share Posted August 23, 2013 Ένας ακόμα υπερευχαριστημένος πελάτης VW GOLF V TSI 140PS 1/2007 που έχει φίδι στον κινητήρα του. Σχεδόν ταυτόχρονα τόσο στο δικό μου όσο και σε φίλου με TSI 122PS μοντέλο 2009 και οι δύο με 87000 χλμ ακούμε το κλασικό κροτάλισμα. Συνεργείο κατευθείαν και η επίσημη (προφορική ακόμα) απάντηση είναι ότι θέλει αλλαγή καδένας. 1000 ευρώ το κόστος. Η VW εξετάζει λέει κατά περίπτωση το θέμα καθώς δεν υπάρχει εγγύηση κτλ. Το πρώτο πράγμα που ρωτάνε είναι αν το πήγαινες σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο κάτι το οποίο με βάση τον κανονισμό της Ε.Ε. 416/2010 που είναι συνέχεια του 1400/2002 είναι εντελώς αβάσιμο νομικά μιας που ο πελάτης μπορεί να πάει όπου θέλει το αμάξι του χωρίς ο κατασκευαστής να αποποιείται των ευθυνών του. Αρνούμενος φυσικά να δώσω 1000 ευρώ για μια ξεκάθαρη αστοχία του κατασκευαστή (όπως και με το συγχρονιζέ της 2ας αν θυμάστε) ξεκίνησα διαδικασία με kosmokar και θα φτάσω χαλαρά μέχρι τα κεντρικά στη Γερμανία. Το ότι δεν έχουν κάνει ανάκληση δεν λέει απολύτως τίποτα τη στιγμή που ο κατασκευαστής δίνει χρόνο ζωής στην καδένα απεριόριστο. Αλλιώς ας έβαζαν ιμάντα. Αυτά και θα σας ενημερώσω για την όποια συνέχεια. Συνήγορος του καταναλωτή, δικηγόροι κτλ. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted September 9, 2013 Report Share Posted September 9, 2013 (edited) To κροτάλισμα οφείλεται συνήθως στο γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού, όχι στην καδένα. Απλά το γρανάζι έχει το μεγαλύτερο κόστος και πρέπει να λυθεί όλη εκείνη η πλευρά για να βγει το γρανάζι. Η καδένα δεν κοστίζει πολύ (60-70Ε), οπότε αν ανοιχτεί η πλευρά εκείνη για να αλλαχτεί το γρανάζι, τα αλλάζουν συνήθως όλα επι την ευκαιρία, μαζί και την καδένα. Οπότε θεωρητικά και το επιχείρημα του Neckbreaker δεν πολυστέκει, μιας και η καδένα είναι "εφ όρου ζωής" μεν απ το εργοστάσιο και ίσως κακώς την άλλαξαν, αλλά τα 1000Ε δεν ήταν για την καδένα, αλλά για όλα τ άλλα που λύνουν και το πρόβλημα. Επομένως με το επιχείρημα ότι η καδένα είναι εφ όρου ζωής, άντε να πάρει κάποιος πίσω τα 70Ε και ίσως μέρος της εργασίας. Θεωρητικά πάντα. Edited September 9, 2013 by PiNiOn 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagd Posted September 22, 2013 Report Share Posted September 22, 2013 παιδια καλησπερα.Αλλαξα κ εγω την καδενα στο γκολφ τα χριστουγεννα περιπου στην εγγυηση αλλα προσεξα πως παλι κανει τον ιδιο θορυβο,το κροταλισμα κατα την κρυα εκκινηση.Εχει περιπου ενα μηνα που το παρατηρησα κ εχθες το εκανε κ σημερα ξανα. λετε ξανα να παω στην αντιπροσωπεια?δηλαδη τι να φταιει προβληματικα ανταλλακτικα ?χαλασμενο γραναζι η κατι αλλο φταιει.Το ειχα αναφερει πριν καιρο στο μηχανικο μου λεει μη δινεισ σημασια. του απαντω αμα παθει ζημια ο κινητηρας τι χαμπαρια μετα? αφου αλλαχτηκε ειπε δεν εχει προβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted September 22, 2013 Report Share Posted September 22, 2013 Δες το παρακάτω video για να το συγκρίνεις, είναι χαρακτηριστικό κροταλίσματος από γρανάζι μεταβλητού: Σε άλλους δε, έχει και μεγαλύτερη διάρκει ακόμα από αυτή του video. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miltos_Golf6 Posted September 23, 2013 Report Share Posted September 23, 2013 Κι εμένα κάνει τον ίδιο θόρυβο με το βίντεο παραπάνω και έχω την εντύπωση και με μεγαλύτερη διάρκεια. Η παρατήρησή μου είναι ότι όσο ο καιρός ήταν ζεστός το έκανε κάθε μέρα. Τώρα που άρχισε να πέφτει η θερμοκρασία του περιβάλλοντος δεν το κάνει τόσο συχνά (δλδ τώρα το κάνει ανά 2-3 μέρες). Όταν με το καλό το πάω για λαδάκια (75.000km) θα μπω στην διαδικασία να το αλλάξω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bluemotion11 Posted October 3, 2013 Report Share Posted October 3, 2013 Σήμερα το άκουσε ( το κροτάλισμα και μάλιστα ζεστό )φίλος μου μηχανικός και μου είπε οτι είναι θέμα λαδιού. Το δικό μου εδώ και 2 σέρβις του βάζουνε στην επίσημη αντιπροσωπεία 5-40 λάδια για να είναι πιο παχιά και να μην τα καίει...Ο φίλος μου, μου είπε οτι αν του βάλουν 5-30 θα σταματήσει και η αλήθεια είναι οτι το δικό μου ξεκίνησε να το κάνει το κροτάλισμα μετά την 1η αλλαγή λαδιών με 5-40...Βέβαια μου είπε οτι το κάνουν και άλλες μάρκες όπως πχ Mercedes τα οποία φτιάχνει κυρίως αυτός κ.α. Τον ρώτησα αν πρέπει να ανησυχώ μήπως μ' αφήσει κάποια στιγμή στο δρόμο και μου' πε οτι δεν υπάρχει κανένα θέμα από τη στιγμή που το κάνει μόνο για λίγα δευτερόλεπτα μέχρι να λιπανθεί η καδένα...Αυτά τα νεότερα από μένα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akisvlas Posted October 6, 2013 Report Share Posted October 6, 2013 Με το γρανάζι του μεταβλητού τόσα ή χωρίς αυτό? Ναι συμπεριλαμβανονται ολα τα γραναζια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus164 Posted October 23, 2013 Report Share Posted October 23, 2013 (edited) τον περασμένο χειμώνα ειχα ακούσει το κροτάλισμα από την καδένα 3 φορες για για 1-2 δευτερόλεπτα , το έκανε όταν είχε κρύο κάπου κοντά στους 5 με 0 βαθμούς και πάντα μετά από μιία εβομάδα ακινησίαςδεν το έχει ξανακάνει από από τον περασμένο χειμώνα τώρα έχω 90000 χιλιόμετρα το αυτοκίνητο μια εβδομάδα τον μηνα ίσως και 10 συνεχόμενες μέρες μένει ακίνητο αλλα δεν το κάνει παρα μονο αν ταυτόχρονα έχει και χαμηλή θερμοκρασία λογικά όταν χειμωνιάσει και μετά από καμια βδομάδα ακινησίας με χαμηλή θερμοκρασία θα το ξανακάνειυπάρχει περίπτωση να είναι φυσιολογικό λόγο ακινησίας μαζι με χαμηλή θερμοκρασία η πρέπει να προετοιμάζομαι για αλλαγή? Edited October 23, 2013 by Deus164 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 τον περασμένο χειμώνα ειχα ακούσει το κροτάλισμα από την καδένα 3 φορες για για 1-2 δευτερόλεπτα , το έκανε όταν είχε κρύο κάπου κοντά στους 5 με 0 βαθμούς και πάντα μετά από μιία εβομάδα ακινησίας δεν το έχει ξανακάνει από από τον περασμένο χειμώνα τώρα έχω 90000 χιλιόμετρα το αυτοκίνητο μια εβδομάδα τον μηνα ίσως και 10 συνεχόμενες μέρες μένει ακίνητο αλλα δεν το κάνει παρα μονο αν ταυτόχρονα έχει και χαμηλή θερμοκρασία λογικά όταν χειμωνιάσει και μετά από καμια βδομάδα ακινησίας με χαμηλή θερμοκρασία θα το ξανακάνει υπάρχει περίπτωση να είναι φυσιολογικό λόγο ακινησίας μαζι με χαμηλή θερμοκρασία η πρέπει να προετοιμάζομαι για αλλαγή? Εαν ειςαι σιγουρος οτι αυτο που ακους δεν ειναι βαλβιδες, μπεκ, αντλια υψηλης η κατι αλλο Οχι δεν ειναι φυσιολογικο. Τα εχω ξαναγραψει παλιοτερα, καποια στιγμη μπορει να πηδηξει δοντι και να κανει ζημια στο μοτερ. Να καρφωσει βαλβιδα/ες δηλαδη και να σου κανει ζημια. Παρακολουθησε το. Επρεπε απο περυσι να φροντισεις να μικρυνεις τα διαστηματα της λιπαντικης συντηρησης. 7500χλμ max. Ειναι καταστροφικη η πολιτικη της εταιριας για αλλαγες στα 15000 στα tsi αλλα και tfsi. Ποσο μαλλον οι ηλιθιοτητες για 30000 που ισχυριζοταν στην αρχη και κοβονταν μερικοι εδω μεσα. Μετα τα 2 χρονια η vw δεν αναγνωριζει τιποτα και εαν δεν εχεις φραγκα ναλλαξεις το αμαξι μενεις μενα κακοσυντηρημενο μοτερ. Παρολαυτα αν πας για αλλαγη, αλλαξε μονο καδενα, γλισιερες και τεντωτηρα, το γραναζι και την μικρη αντλια λαδιου καθαρισε τα και δεν θα εχεις προβλημα. Φροντισε μετα να κανεις τακτικοτερες αλλαγες λαδιων. Δεν ειναι κατι τρομακτικο θελει απλα μια προληπτικη αλλαγη, αφου διαπιςτωςεις οτι οντως ειναι καδενα, μην ανησυχεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 κάντε ένα search εδώ , έχει αναφερθεί παλιότερα, έχει ειπωθεί ότι για αυτόν τον θόρυβο τον πρωινό φταίει η βαλβίδα που είναι υπεύθυνη για την λίπανση της καδένας και έχουν βάλει και φώτο πως καθαρίζεται και σταματάει ο θόρυβος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 @gtse Δεν ειναι πανακεια ο καθαρισμος της βαλβιδας. Στην πλειονοτητα των περιπτωσεων θελει αλλαγη και μετα τον καθαρισμο της ξαναχτυπαει. Οσο για την αναζητηση σαφως και εχεις δικιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 @nikdev το αναφέρω γιατί μπορεί να κάνει ο καθένας και εάν δεν λυθεί το πρόβλημα τότε σίγουρα αλλάζει τα προαναφερθέντα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...